Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.8 od 14 glasov Ocenite to novico!
Metod Dragonja
Gost spletne klepetalnice je bil Metod Dragonja. Foto: MMC RTV Slovenija

Dodaj v

Referendumski klepet: 2TDK

Klepet v okviru referendumske kampanje
7. september 2017 ob 08:54,
zadnji poseg: 7. september 2017 ob 10:58
Ljubljana - MMC RTV SLO

Gost MMC-jeve spletne klepetalnice v okviru referendumske kampanje je bil Metod Dragonja, predstavnik družbe 2TDK, Družba za razvoj projekta, d. o. o.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.

Poleg Metoda Dragonja bosta danes gosta klepetalnice še predstavnica Civilne iniciative Resnična resničnost Ani Bidar ter predstavnik družbe DRI, Upravljanje investicij, Družba za razvoj infrastrukture, d. o. o., Robert Oblak.

Celoten klepet z Metodom Dragonja si lahko preberete spodaj!



G. C., T. H.
Prijavi napako
Komentarji
slaya
# 07.09.2017 ob 09:42
Ali bo Dragonja odgovarjal na vprašanja državljanov tudi v zvezi s svojimi namernimi zavajanji v funkciji državnega sekretarja na ministrstvu za finance v primeru Luke Koper? Ali bo pogovor moderiran in bodo spustili skozi samo prijazna vprašanja namenjena debati o drugem tiru? Mislim, da ima ta človek dosti nad sabo in za sabo, si lahko vzame čas kar do nedelje in odgovarja na vprašanja državljanov.
lahk
# 07.09.2017 ob 09:38
Res smo butalci. Samo v butalah je mogoče za zgolj 27km proge nameniti več kot miljardo evrov. Najbolj hecno pa je, da je minister Gašperšič na hearingu l 2014, da takega drugega tira kot ga sam promovira zdaj ne potrebujemo in ga ne bomo potrebovali vsaj še 20 - 40 let.
lordstandish
# 07.09.2017 ob 09:37
kaviar socialist dragonja, ki se že celo življenje valja po javnem denarju in ga tala med naše kadre (smc=lds in sd)
izo
# 07.09.2017 ob 09:10
2TDK

dars2 press. privat.
Balaš Junior
# 07.09.2017 ob 10:17
Bi napisal med vprasanja, pa gotovo ne bi bilo objavljeno, tukaj bodo pa pobrisali z zamudo...

Gospod Dragonja, kako vam je uspelo razviti tako dober nos, da zavohate prav vsako priloznost za omastitev s tujim denarjem? Lahko pricakujemo knjigo ali kaka predavanja na to temo?
brehme
# 07.09.2017 ob 09:02
Dragonja, še nekdo ki bo zslužil z 2.tirom.
Kdaj bo kaka kvalitetna studijska pddaja, s strokovnkai, ki so proti in birokrati ki so za.
TumeAugust
# 07.09.2017 ob 10:35
Ko me ni uspel prepričat v 1. poizkusu, si je dal ukrasti dokumentacijo iz avta...Se pravi, bo poskušal v drugo...Ta tip še ni v penziji ? Pa upam, da si ne bo zaračunal sodelovanje v klepetalnici...
heristalski166
# 07.09.2017 ob 10:11
udbomafija tipa dragonja se neverjetno reciklira v sloveniji
izo
# 07.09.2017 ob 09:42
Angleži imajo High Speed 2. HS2. Upam da se čuti, od kod ideja o TDK2

kot bi rekel, da so dobili idejo pri firmo za kasete (tisti, ki so rojeni v kakšnem drugem tisočletju bodo mogoče poštekali). in če sem prebral prav, gre za 2tdk
theone
# 07.09.2017 ob 09:41
režim ga je nastavil v lek, ko je ta postal privaten pa režim lepo zanj skrbi po (para)državnih firmah, ministrstvih, kjer je edini cilj služiti interesom f21 in filat privat žepe "našim", nobena skrivnost ni da bosta 2. tir gradila škrabčev riko in petričev kolektor, ki sta oba kučanova fanta
referenco pa imata iz proge LJ-kočevje
milijarda je veliko denarja, tudi za njih, če referendum uspe imajo krajo praktično uzakonjeno
Lovec
# 07.09.2017 ob 10:12
Preprosta zahteva za direktorja 2TDK:
- Prikažite vse izdatke in prejemke ?
- Utemlejite izdatke ?
- Kdo jih je odobril ?
- Kdo jih je zahteval ?
theone
# 07.09.2017 ob 09:43
če narod glasuje za ima vlada smc in sd krajo praktično zapisano v zakonu in vsako drugo ravnanje (izven zakona) torej ne kraja pomeni kršenje zakona....
narod ima prvič v zgodovini možnost da prepreči sistemsko (uzakonjeno) krajo javnega!!!! denarja
tuintam
# 07.09.2017 ob 09:35
Najprej so objavljali članke o vladini rešitvi. Nakar so za včeraj rekli, da danes objavljajo en članek o referendumu za drugo rešitev drugega tira. Da bodo pa danes objavili članek o vladini rešitvi. Pa pravijo, da so drugi zaciklani, ne pa oni.
tedomedo
# 07.09.2017 ob 10:34
Po 10 minutah še nisem dobil odgovora na: "Zakaj je referendumsko vprašanje vezano na zakon o gradnji in ne direktno na gradnjo? Če bomo vsi zavrnili zakon, bo Cerar samo malce preoblikoval zavrnjeni zakon in naredil novega z istim ciljem."
Sklonjen
# 07.09.2017 ob 09:52
Poklepeta naj Dragonja z Duhovnikom, če si upa.... pa ne bo in vsi vemo zakaj ... vsaj 500 miljonov razlogov se da našteti!!!
Sklonjen
# 07.09.2017 ob 09:50
Dokler bodo takšni lumpje zraven, ni dvomiti, da bo šlo spet za zgolj za sistematično krajo in pustošenje po javnih sredstvih!
semaino
# 07.09.2017 ob 12:38
Dragonja, stari kader iz dobe fosilov, ki ga ne zanima rentabilnost in ekonomicnost.

Miljarda za pol tira oz en tir na dvotirni progi in dobra miljarda potem za "upravljanje" 2TDK.

Clovek bi moral v zapor, v normalni drzavi in na cesto. Nemcija bi ga dala v pokoj im mu odvzela 50% pokojnine, kot sodnikom, ki krsijo clovekove pravice.
tuintam
# 07.09.2017 ob 09:38
Angleži imajo High Speed 2. HS2. Upam da se čuti, od kod ideja o TDK2. Samo da oni delajo železnice po vsem svetu in jim je čisto vseeno, kdo vrta... Da le plača država preko Države...
ZETAC
# 07.09.2017 ob 17:47
kaviar socialist dragonja, ki se že celo življenje valja po javnem denarju in ga tala med naše kadre (smc=lds in sd)
Zato so pa tako nastrojeni proti referendumu. to je bistvo
galoper
# 07.09.2017 ob 11:56
Zakon je bil sprejet 8.maja 2017 in že v prvem členu napoveduje določila pogojev in način izvedbe investicije,.....
Grdabeno dovoljenje ima datum 31.3.2016.
Družba 2TDK je bila ustanovljena s sklepom Vlade dne 31.3.2016.
V opisu izrazov v zakonu ni opisa kaj je to koncesija, kaj je akt koncesije in kaj je koncesijska pogodba.
Izraz "finančni inženiring" je tako široko opisan kot organizacijska shema kakšne firme. Od pravnega, materijalnega do finnačnega poslovanja.
Pri naštevanju razmerij z drugimi predpisi in uporabe zakonov, ne navaja ne knjigovodskih standardov, ne predpisov o delovnih razmerjih,...
Čas trajanja konceijske pogodbe je opredeljen s tem zakonom, a ne piše v katerem členu.
V petem členu je Republika Slovenija določena kot ustanovitelj in edini družbenik družbe, toda že v naslednjem odstavku se sklicuje na neke pogoje meddržavnega sporazuma..., ... lahko tudi druga država, ... lahko pridobi poslovni delež do določenega deleža v osnovnem kapitalu. Ta stavek zveni nenavadno, saj začne s sedanjim časom, kot da sporazum obstaja.
V šestem členu sta sicer samo dva stavka, a sta pravo slovnično skrpucalo. Osebek je postavljen na konec stavka.
Sedmi člen, četrta točka spet slovnično nesprejemljiva oblika, ker je osebek na koncu stavka.
V peti točki, ki določa pogoje in merila za imenovanje člana uprave manjka določitev kdo in po kakšnih opredelitvah strokovno ocenjuje izpolnjevanje pogojev in meril kandidateov - pommbna je predvsem strokovna usposobljenost.
V tretji alinei naj se črta besedilo od prve vejice naprej do konca alinee, ker ustvarja možnosti kandidatom, ki nimajo izobrazbe ampak le delovne izkušnje.
V osmem členu, prvi odstavek je zapisano, da družbenik lahko da družbi naloge za izpolnitev, ki morajo ves čas trajanja koncesijske pogodbe zagotavljati najmanj 80 odstotkov skupnega povprečnega prometa v treh zaporednih letih po tej nalogi ali iz tega zakona.
Iz tega sledi, da delež lastništva ni pomemben pri opredelitvi izpolnjevanja nalog.
V devetem členu so navedena dela, kot prvo pripravljalna dela. Del teh v vrednosti več kot 50 milijonov je že bil opravljen in plačan, precejšen del s sredstvi iz EU. Zakon torej ureja zadeve za nazaj.
V desetem členu so navedena tudi arheološka izkopavanja. Kdo jih je načrtoval, so to predvidene arheološke raziskave, zaradi katerih zagovorniki vztrajajo pri trasi?
Dvanajsti člen, drugi odstavek: "Družba v tem okviru, brez poseganja v naloge upravljalca drugega tira zlasti:" Kdo je upravljalec? Bo železniško gospodarstvo? Družba bo zgradila in vzdrževala, kasiral pa drugi? Piše sicer, da je povečanje uporabnine prihodek družbe. V opredelitvi vsebine koncesijske pogodbe pa konec naštevanja še določilo - vsa druga vprašanja v zvezi z izvajanjem koncesije. Vsa?
Škoda živcev za takšno vsebino, ki včasih zbudi sum na prepis besedila iz kakšnega vira.
RJSlo
# 07.09.2017 ob 11:31
https://www.portalplus.si/2364/2-tir-komentar/
GeorgeB
# 07.09.2017 ob 10:18
@izo

:))))) točno na to sem pomislil tudi jaz... :)
Sklonjen
# 07.09.2017 ob 10:17
Dragonja je rovaril po javnih sredstvih že v času udbomafijske države Jugoslavije... pravo vprašanje je torej; Zakaj še ni za zapahi?
Lovec
# 07.09.2017 ob 10:14
Zakaj je potrebno podjetje 2TDK, če je bilo ustanovljeno leto 2011 podjetje DRI ?

Po kakšnem ključu se zaposluje na 2TDK in katere strokovno zanaje ima Metod s področja graditve železnice ?
if
# 07.09.2017 ob 18:09
Glas PROTI na referendumu zagotavlja RS:
pospešeno pripravo novega projekta s končno ceno največ 800 milijonov EUR;
preprečitev uveljavitve vladnega projekta brez limimtirane končne cene segajoče med 3 do 3,5 milijarde EUR;
nastanek dvotirnek dvotirne proge v lasti RS in hkrati preprečitev, da bi traso 45 let izkoriščali tujci koncesionarji;
izgradnjo dveh novih tirov v štirih letih in postati konkurenčen transportni igralec vsaj dve leti pred sosednjimi državami, ki gradijo transportne povezave;
ustavitev dvajset let starega projekta, ki ne upošteva sodobnega razvoja tehnike na železnici;
peprečuje, da bi železnico gradili tujci, in omogoča gradnjo z domačimi resursi (znanje, zmogljivosti, matereili);
zagotovlja blokado gradbenikov, ki se želijo seliti iz avtocest na železnice in hkrati uveljavitev strokovnjakov sodobnih strokovnih znanj in referenc;
3,5 krat manjše stroške izgradnje, končno ceno projekta in blokado vladnega projekta z nedefiniranem investicijskim načrtom brez končne cene;
da finančno ministrstvo ne bo smelo brez odgovornosti zadolžiti države za naslednjih 45 let, hkrati odgovornim osebam (Miro Cerar) nalaga kazensko odgovornost za take ukrepe;
Luki Koper pospešen razvoj s čim manjšim vplivom na okolje, ker bomo imeli samo eno železniško progo z dvema novima tiroma med Koprom in Divačo, oziroma preprečuje vladni projekt enega novega tira (2.tir) precej oddaljenega od sedanjega tira na občutljivem kraškem območju;
ohrannitev vodonosnikom v kraškem okolju ohranili, naravno okolje trajno ne bo prizadeto;
poslovitev vladnih protagonistov neresnic in laži, očiščeno Slovenijo sistemske korupcije in posleidčno onemogočitev skupine ljudi, ki RS krade že petindvajset let in ostalim državljanom povzroča čakane vrste na zdravniških in drugih javnih storitvah;
odstranitev VETA, ki bi ga države partnerice pri izgradnji vladnega projketa 2. tira uvlejavljale neslednjih 45 let v škodo proračuna RS in same RS;
začetek odstranjevanja sistemske korupcije in krepitev socialne države;
razvoj naše države, brisanje sistemske korupcije, uveljavitev inženirskih strok na pošten in transparenten način;
zagotavlja boljšo prihodnost sedanjih državljanov RS sedanjih in prihodnjih geberacij!
Breathe
# 07.09.2017 ob 10:55
@ izo

TDK SA - 90....
Kazalo