Referendum 2017
(5)
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.5 od 2 glasov Ocenite to novico!
Robert Oblak, DRI
Gost MMC-jeve klepetalnice je bil Robet Oblak. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Referendumski klepet: DRI

MMC-jeva klepetalnica
7. september 2017 ob 13:37,
zadnji poseg: 7. september 2017 ob 13:56
Ljubljana - MMC RTV SLO

Gost MMC-jeve spletne klepetalnice v okviru referendumske kampanje je bil predstavnik družbe DRI, Upravljanje investicij, Družba za razvoj infrastrukture, d. o. o., Robert Oblak.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.


Poleg Oblaka smo danes v klepetalnici že gostili Metoda Dragonjo, predstavnika družbe 2TDK in predstavnico Civilne iniciative Resnična resničnost Ani Bidar.



T. H.
Prijavi napako
Komentarji
avilest
# 07.09.2017 ob 14:17
@cairns
Imam občutek, da ne veš točno, o čem govoriš.
FrenkMate
# 08.09.2017 ob 07:02
Oseba, ki bo poslovno odelovala pri gradnji in imela koristi od investicije, je zares kredibilen zagovornik zakona.
Homer.
# 07.09.2017 ob 15:30
Korektni tehnični odgovori!
if
# 07.09.2017 ob 18:08
Glas PROTI na referendumu zagotavlja RS:
pospešeno pripravo novega projekta s končno ceno največ 800 milijonov EUR;
preprečitev uveljavitve vladnega projekta brez limimtirane končne cene segajoče med 3 do 3,5 milijarde EUR;
nastanek dvotirnek dvotirne proge v lasti RS in hkrati preprečitev, da bi traso 45 let izkoriščali tujci koncesionarji;
izgradnjo dveh novih tirov v štirih letih in postati konkurenčen transportni igralec vsaj dve leti pred sosednjimi državami, ki gradijo transportne povezave;
ustavitev dvajset let starega projekta, ki ne upošteva sodobnega razvoja tehnike na železnici;
peprečuje, da bi železnico gradili tujci, in omogoča gradnjo z domačimi resursi (znanje, zmogljivosti, matereili);
zagotovlja blokado gradbenikov, ki se želijo seliti iz avtocest na železnice in hkrati uveljavitev strokovnjakov sodobnih strokovnih znanj in referenc;
3,5 krat manjše stroške izgradnje, končno ceno projekta in blokado vladnega projekta z nedefiniranem investicijskim načrtom brez končne cene;
da finančno ministrstvo ne bo smelo brez odgovornosti zadolžiti države za naslednjih 45 let, hkrati odgovornim osebam (Miro Cerar) nalaga kazensko odgovornost za take ukrepe;
Luki Koper pospešen razvoj s čim manjšim vplivom na okolje, ker bomo imeli samo eno železniško progo z dvema novima tiroma med Koprom in Divačo, oziroma preprečuje vladni projekt enega novega tira (2.tir) precej oddaljenega od sedanjega tira na občutljivem kraškem območju;
ohrannitev vodonosnikom v kraškem okolju ohranili, naravno okolje trajno ne bo prizadeto;
poslovitev vladnih protagonistov neresnic in laži, očiščeno Slovenijo sistemske korupcije in posleidčno onemogočitev skupine ljudi, ki RS krade že petindvajset let in ostalim državljanom povzroča čakane vrste na zdravniških in drugih javnih storitvah;
odstranitev VETA, ki bi ga države partnerice pri izgradnji vladnega projketa 2. tira uvlejavljale neslednjih 45 let v škodo proračuna RS in same RS;
začetek odstranjevanja sistemske korupcije in krepitev socialne države;
razvoj naše države, brisanje sistemske korupcije, uveljavitev inženirskih strok na pošten in transparenten način;
zagotavlja boljšo prihodnost sedanjih državljanov RS sedanjih in prihodnjih geberacij!
cairns
# 07.09.2017 ob 13:54
Kaj je to za ena družba in kakšne reference ima na tem področju ?
Imam občutek da je to še ena združba za požiranje davkoplačevalskega denarja.
Kazalo