V okviru referendumske kampanje je bil gost MMC-jeve spletne klepetalnice predstavnik stranke Naprej Slovenija, Blaž Svetek.
Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.
Seznam vseh klepetov v okviru referendumske kampanje |
Ob 12. uri bo stališča stranke Nova Slovenija (NSi) pojasnjeval poslanec Zvone Lah, ob 14. uri pa v spletno klepetalnico prihaja Julij Bertoncelj iz stranke ReSET - Rešimo Slovenijo elite in tajkunov.
Volivci podprli zakon o drugem tiru
00:17:52, 24.09.2017
Kako poteka glasovanje?
00:01:41, 24.09.2017
Volivci odločajo o usodi zakona o drugem tiru
00:01:27, 24.09.2017
|
Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila. Komentiranje in objava vsebin - POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI.
Dve varianti:
Ko bomo ljudje zavrnili zakon,
1. bo lahko parlament še enkrat glasoval zanj.
2. bo Cerar malce predelal zavrnjen zakon in naredil novega.
Kaj je od tega prav? Ne odgovarjati na političen način, ki ne daje konkretnega odgovora. Napišite DA ali NE za vsako varianto.
Odgovora seveda ni bilo.
To ni instant stranka, Svetek je že kakih 20 let kandidat za župana LJ in predsednika države.
Ker je delaven in dober organizator, predvsem pa zaradi firm, ki jih ima v tujini, se mu ne bi bilo treba ubadati z Butalami. Še vedno verjame, čeprav ne pove, da tu niso samo Butale ampak tudi prečudovita, lepa in pametna Slovenija.
Komentarje berem kot GONJO in šikaniranje Blaža, ki si upa povedat tudi zasoljeno in simbolno ostro s čemer pa samo želi vzbuditi pozornost Slovencev, ki so zaspali ob pivu, smučarskih skokih in nogometu.
Referendum razkriva popolni strokovni diletantizem tako Ministrstva za infrastrukturo kot 2TDK. Npr. na njihovih straneh se je dalo prebrati različne podatke o istem. Tako glede hitrosti tovornih vlakovnih kompozicij (160/100/ 85), kot glede vrednosti investicije (1,4 /1,2 /0,98 milijarde eur), stalno zavajanje z filmskim prikazom kjer vozi POTNIŠKI VLAK in ne tovorni, zavajanje s tem da jasno ne povedo, da so bili projekti narejeni za ENOTIRNO PROGO.
Zanimivo je tudi rušilni potencial KRAŠKEGA PODZEMLJA, in je projektno ŠE NERAZISKAN (kraški predori, jame, porečja so drevesno prepleten sistem, ki bi ga morali tudi po Natura 2000 še posebej varovati). Ni izdelan investicijski načrt, Zakon je bil sprejet po hitrem postopku brez ustrezne javne in strokovne razprave (3 delovne dni smo lahko dajali samo mnenja in pobude k predlaganemu zakonu)...
Hvala vsem, ki so razkrili DILETANTIZEM v vrhu državnih investicij kar je podlaga da do tega ne bo več prihajalo. Kritiki Zakona o Drugem tiru so odrešitev, saj je dosedanja makro gospodarska politika v RS POGUBNA. Več
Stil povedi Blaža je enostaven, a poveden. Skušajte razumeti kaj pove in kaj dela. Oboje je usklajeno. Ali pa raje poslušate "sejanje rožic" vsake nekaj let, ko si klientela prizadeva ponovno prevarati volilno telo z obljubami in govorjenjem o nečem v kar niti najmanj ne verjame. Za dosego oblasti so dovoljena vsa sredstva, tudi laganje? Mar res?
Obratno. Blaž pravi ODGOVARJALI BOSTE. To pa je edini pravi izhod iz dandanašnje kulturne, socialne, pravne, moralne, gospodarske... krize. V svojih nastopih je včasih grob - blizu nekulturnosti, ampak ostre besede se bolj slišijo kot desetletja moledovanj.
Torej namesto kritik mu v seštevku lahko čestitate tudi ostali.
https://www.youtube.com/watch?v=nSUE_QiE1w8