Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 15 glasov Ocenite to novico!
Soočenje
V ospredju prvega soočenja sta bili vprašanji cene in trase. Nasprotniki so se zavzemali za cenejšo različico projekta, podporniki pa za njegovo čimprejšnjo realizacijo. Foto: MMC RTV SLO
drugi tir, železnica
Cena drugega tira je bila med izpostavljenimi temami prvega soočenja. Foto: BoBo

V ospredju prvega soočenja organizatorjev referendumske kampanje cena in trasa drugega tira

Predreferendumsko soočenje na TV Slovenija
11. september 2017 ob 23:15
Ljubljana - STA

Organizatorji referendumske kampanje o zakonu o drugem tiru so na soočenju TV Slovenija predstavili argumente za in proti. V ospredju sta bili vprašanji cene in trase. Nasprotniki zakona so se zavzemali za cenejšo različico projekta, podporniki pa za njegovo čimprejšnjo realizacijo.

V ospredju soočenja sta bila pobudnik referenduma Vili Kovačič ter vodja projekta in državni sekretar na infrastrukturnem ministrstvu Jure Leben. Kovačič je za uvod ocenil, da gre pri vladnem projektu za korupcijo, Leben pa je odgovoril, da vlada ne bo pustila, da kdor koli ogrozi napredek Slovenije.

"Mislim, da se moramo odprto pogovarjati o tem, kdo želi ustaviti gospodarsko rast Slovenije. To so osebe, ki jih SDS izkorišča kot orodje svoje zastarele politike," je dejal državni sekretar. Kovačič je Lebnove besede ostro zavrnil. "Takšno govorjenje je žalitev in gre za to, da bi odvrnili volivce in da bi se ti začeli ideološko opredeljevati," je dejal pobudnik referenduma.

Ani Bidar iz društva Resnična resničnost je državljane pozvala, naj se uprejo "načrtni kraji denarja, ki ga vsi prispevamo v proračun". Andrej Čuš iz društva Najprej Slovenija in Matej T. Vatovec iz Levice pa sta opozorila predvsem na vstop zalednih držav v projekt. Čuš je posvaril pred privatizacijo Luke Koper, Vatovec pa je izpostavil, da bo drugi tir 45 let v lasti in upravljanju druge države.

Angelca Likovič iz Gibanja za otroke in družine je opozorila, da bodo kredit za drugi tir "odplačevali naši vnuki in pravnuki", Aleš Primc iz Gibanja za otroke in družine pa je dejal, da ta vlada ne bo gradila drugega tira, ker bo čez pol leta odšla.

Predstavnik projektnega podjetja 2TDK Metod Dragonja je pojasnil, da je poleg cene zelo pomembno vprašanje, kdo bo to plačal. "Obveznosti izgradnje bodo odplačevali uporabniki infrastrukture, davkoplačevalci pa bodo razbremenjeni," je poudaril.

Z njim se ni strinjal Andrej Šiško iz Zedinjene Slovenije in ocenil, da bi vlada najmanj enkrat preplačala gradnjo. Damir Josipovič iz Krščansko-demokratske stranke je dejal, da je pri projektu preveč neznank, med drugim ostaja neznanka sama trasa.

Bojan Cerkovnik iz DRI-ja je pojasnil, da je bila trasa primerjana s 17 drugimi predlogi in je bila izbrana kot najugodnejša in najprimernejša. V kampanji kot organizator sodeluje tudi Gašpar Gašpar Mišič, ki meni, da si ne smemo dovoliti, da o tako pomembnem strateškem projektu odloča politika.

Andrej Magajna iz Krščanskih socialistov Slovenije – Krekovih socialistov je bil kritičen predvsem do tega, da je bil zakon sprejet po nujnem postopku. Martin Ivec iz stranke ReSET – rešimo Slovenijo elite in tajkunov je ocenil, da želi vlada tir graditi ob odrtem žaklju davkoplačevalskega denarja.

Na podobno je opozoril Danijel Krivec (SDS). Kot je dejal, se tudi v največji opozicijski stranki zavzemajo za to, da se drugi tir gradi, vendar ne s preplačevanjem.

Prvi mož Slovenskih železnic Dušan Mes je opozoril, da je obstoječi tir med Divačo in Koprom najbolj zasedena enotirna proga v Evropi s tovornim prometom, predsednik GZS-ja Boštjan Gorjup pa je dodal, da Slovenija ne sme zamuditi vlaka, ki nam ga s svojimi sredstvi ponuja EU.

Blaž Svetek iz gibanja Naprej Slovenija je izrazil dvom, da pri projektu ne bo korupcije, Janko Sever iz Krajevne skupnosti Črni Kal pa je dejal, da krajani na drugi tir čakajo že 20 let in da živijo v strahu pred dotrajano obstoječo progo.

Zvonko Lah iz NSi-ja je povedal, da so v stranki za drugo varianto, ki bi bila lahko zgrajena hitreje. Marko Zidanšek iz SLS pa je dejal, da je bila trasa projektirana v časih, ko so bile geostrateške pozicije Slovenije drugačne. Jožefa Jarha iz Stranke enakopravnih dežel je za sodelovanje v kampanji prepričal Kovačič, ki je po njegovih besedah že pri Teš 6 opozarjal na korupcijo.

Patrick Vlačič (SD) enega najpomembnejših argumentov v prid zakonu vidi v tem, da se tovor s cest seli na železnice. Jože Duhovnik iz Strokovne skupine JD in Ivan Bolfer iz ŠUS - Štajerska uporniška skupina sta poudarila, da gre za zastarel projekt. Igor Zorčič (SMC) pa je opozoril, da gre za to, ali bomo ostali v razvojnem zaostanku ali pa bomo šli naprej z razvojem.

Vlado Čuš iz Zelenih Slovenije se je spraševal, ali gre za projekt vlade ali za slovenski projekt, Janez Sušnik iz Zveze društev upokojencev Slovenije pa je pozdravil gospodarsko naložbo. Tudi koprski župan Boris Popovič je dejal, da je drugi tir izrednega pomena in ga je treba začeti graditi. V soočenju sta sodelovala tudi Tomaž Vidic iz Darsa in Marko Bandelli Zavezništva socialno-liberalnih demokratov, do referenduma pa se nista opredelila.

VIDEO
Referendum 2017
A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
TumeAugust
# 11.09.2017 ob 23:21
Bog ne daj, da bi morali mi načrtovati Route 66... :) :)
rooster
# 11.09.2017 ob 23:35
Angelca Likovic, to je blo svetovno..

smešno : )
kop
# 11.09.2017 ob 23:54
Primc daje neke rdeče kartone televiziji, ker majo manj časa kot druga stran!
Pa koji ku*ac morta on posebi pa še Likovička posebi trapat , ko je vsem jasno da so to pripadniki ene in iste struje!! GOD 1 in GOD 2, dejte no...bedarija na kvadrat... nevem koga farbata, oz koga mislita da lahko prefarbata, mene prav gotovo ne!!!!!!!!
Veliki gospod
# 11.09.2017 ob 23:25
Odgovornost bodo politiki prevalili na volilce, kaksna hinanvščina!
OMNIC
# 11.09.2017 ob 23:36
1. Zagovorniki Zakona (nasprotniki referenduma) so bili za klaso prepričljivejši.
2. Nasprotnikom Zakona (zagovornikom referenduma) se vidi, da so zgolj nevoščljivi, ker se končno zadeva po 20 letih in nič koliko vladah le premika.
3. Tehnično in finančno vprašanje se je sprevrglo v čisto politično preigravanje.
4. Namesto konstruktivne debate se je soočenje pretvorilo v predvolilni golaž.
5. Nekateri diskutanti so bili na ravni gasilske veselice (se opravičujem gasilcem).
Ples
# 11.09.2017 ob 23:33
Tole sem ene pol ure gledala, od začetka, ko je Vili kakor spaktakularno podaril Lebnu majico in kapo ;) Potem pa bral en članek in popolnoma zamočil prve tri minute, bogi ...

Leben tudi slab nastop, kje najdejo take modele, jao ...

Likovič pa itak ni vedela, a je na soočenju za predsednika a za referendum, ha ha ha

V glavnem, razen omenjenega je bilo vse tako zamorjeno kot v mrtvašnici, pa se mi ni dalo več. Pač tako.
cairns
# 11.09.2017 ob 23:20
Nihče ne ve cene. Tudi ti ki so v opoziciji. Lahko nekaj nakladajo da bi se delali važni pred javnostjo.
Trasa pa gre proti Kopru. Kje bo potekala pa je vseeno saj nikoli ne bodo vsi zadovoljni.

Vse to prerekanje preko medijev je popolnoma odveč. Avstrijci pa so tiho in gradijo progo proti Trstu.
leond
# 11.09.2017 ob 23:48
Žal mi je pobudnikov. Od maja se niso bili sposobni dostojni pripraviti na tole soočenje. Nobene diskusije. Tisti, ki so ZA so se cel čas držali zagovarjanja bolj ali manj na podlagi argumentov. Nasprotniki zakon pa res katastrofa. Na 100 različnih načinov so povabili na referendum in pozvali naj glasujemo proti. Še dr. Duhovnik je popolnoma pogrnil. Nekoga z nazivom dr. se pričakuje, da stvari zna razložit in za njimi stati. Nekdo bo rekel, da ni imel dovolj čas. Potem je to samo dejstvo, da o z zadevah ne ve dovolj. Večina jih je pa itak bila tam samo zaradi lastne promocije. Neki ŠUSI in otroci. Na bruhanje mi je šlo. Že uvod je bil za bruhanje. Sramota. Popolnoma so pogrnili. Naslednjič naj bo soočenje smo za Lebna in Kovačiča. Brez vseh ostalih šminkerjev, ki se hočejo pokazati na tv.
Kebo
# 12.09.2017 ob 00:35
Sem mislil, da je Pahor mojster za vse. Po novem pa nam upokojene učiteljice znajo razložit o dolgoročnih učinkih infrastrukturnih projektov na državo. Čez vikend bo verjetno Angelca pametovala o najnovejšem iPhonu in smotrnosti zamenjave zobatega jermena pri 70.000 km.
bori
# 12.09.2017 ob 03:05
Nekoč so mladinske delovne brigade zgradile avtocesto bratstva in enotnosti v dveh letih zastonj...
.. danes se petnajst let gradi drugi tir, brez da bi bilo karkoli narejeno ali v starega vloženo.. tir bede in birokracije..
Ples
# 12.09.2017 ob 01:00
V soočenju sta sodelovala tudi Tomaž Vidic iz Darsa in Marko Bandelli Zavezništva socialno-liberalnih demokratov, do referenduma pa se nista opredelila.

A je komu jasno, kaj je to - sodeluješ v kampanji, pa se ne opredeliš? Mislim, kako lahko sploh sodeluješ v taki kampanji, če nisi za ali proti? Noro.
leond
# 11.09.2017 ob 23:51
Leben se sploh ni rabil truditi. Kar se pa tiče Kovačiča. Pogrnil je v prvih treh minutah. Takrat je večina, ki je pred začetkom vsaj malo pokazala zanimanje, po vsej verjetnosti preklopila na drug program,
KLIPAN
# 12.09.2017 ob 00:58
Si predstavljate, da vodijo državo taki, kot so danes zagovarjali "proti"??
Ali se odseliš, ali pa se režiš cele dneve.
abi normal
# 12.09.2017 ob 07:32
Sem gledal in se sprašujem kaj napelje ljudi da se hodijo smešit na TV.
bori
# 12.09.2017 ob 02:38
Aleš Primc iz Gibanja za otroke in družine pa je dejal, da ta vlada ne bo gradila drugega tira, ker bo čez pol leta odšla.

..in kdo bo prišel namesto? Dr. iz Prištine?
Ples
# 12.09.2017 ob 00:04
@leond
Kar se pa tiče Kovačiča. Pogrnil je v prvih treh minutah.

Ja, imel je totalen prime time ... Začetek oddaje, prvo besedo - folk pa ne ve, da je v tv-oddajah najbolj važno, kaj poveš v prvih treh stavkih, to je zakonitost, če hočeš narediti vtis, moraš to izkoristiti. Kaj govoriš v nadaljevanju, se ne sliši več dobro.
Pa ne da mi je žal za Vilija, to govorim na splošno.

Je pa od takole koncipirane oddaje, kjer je žnj gostov in se meri čas, nemogoče pričakovati neko debato. In ne krivim TVS, saj nima neke izbire glede teh soočenj ...
the_pedalist
# 12.09.2017 ob 01:24
(nadaljevanje) še več detajlov v zgodbi Jure Leben, nomad v slovenskih ministrstvih

http://www.demokracija.si/slovenija/koru
pcija-brez-primere-razvpiti-jure-leben-se-vraca-v-vlado.html
if
# 12.09.2017 ob 07:37
RTV, organiziraj soočenje stroke!
Stroka vladmega projekta : Stroki ostali predlogov!

RTV SLO izrekam cvek za sinočnjo timer organizacijo soočenja!
reorah
# 12.09.2017 ob 05:39
Tisti, ki so ZA, so bili večinoma bolj prepričljivi, argumenti so bili stvarni. Nasprotniki pa, kaj vse so natrosili, ni, da ni, hruške, jabolka, orehi, pa še gobe zraven... vse v isti koš.... povsem šarlatansko.
CtrlDelete
# 12.09.2017 ob 07:49
Kovačič in Janša naj pokrijeta neuspeh referenduma!!!
the_pedalist
# 12.09.2017 ob 01:05
S spodnjo povezavo je dovolj jasno povedano kakšni ljudje vodijo takšen projekt kot je drugi tir. Iz ene službe na ministrstvu za okolje se je Jure Leben vseeno zvalil na to, zdajšnjo službo na infrastrukturnem ministrstvu...Jure Leben je navadni goljufivec in nebodigatreba, nesposobnež prve kategorije kot je Metod Dragonja, ki ima na grbi kar nekaj polomij za sabo v gospodarstvu v tej državi ali "politična elita" iz Obale (Mišič, Popovič, Vlačič, ipd.). Pa lahko noč, Slovenija.

http://www.slovenskenovice.si/novice/slo
venija/drzavni-sekretar-ni-vedel-da-ni-magister
kataklizma
# 12.09.2017 ob 12:10
Najprej na dodatni tečaj slovenskega jezika. Gospa Liković ima pa že govorni refleks, medtem ko ostali govorijo o železniški progi, ona reklamira reprodukcijo (znotraj slovenskih meja) :D

Eni bi kradli, drugi so užaljeni, ker ne bodo pri koritu ... klasika
Pohojen
# 12.09.2017 ob 10:52
Prof. Duhovnik je verjetno strokovnjak, ki bi lahko
gradil to progo celo za 400 mio (Kitajci). Toda tukaj
je tudi politik, saj je referendum le politična zadeva.
Katalonec
# 12.09.2017 ob 09:48
Osebno nisem nič spremljal do sedaj glede drugega tira. In sem prvič prišel v stik s tem, šele včeraj ko sem si pogledal soočenje. In če bi se moral opredeliti na referendumu ta trenutek bi glasoval ZA. Kljub Lebanu, Popoviču in Mišiču, so bili zagovorniki zakona, veliko bolj prepričljivi, z konkretnimi podatki in argumenti. Vsi ki so bili proti so mi bolj delovali na princip: Mi smo proti, ker - za razliko od vas, ki ste za - ne bomo mogli nič pospraviti v svoj žep. Vi bose pobrali vse in to ni fer.
samyyy44
# 12.09.2017 ob 09:08
@PohojenZakon o RTVju nalaga, da mora javna tv pripraviti določen čas programa na temo referenduma in da morata imeti obe strani na voljo enak čas. Če pa se je na strani proti prijavilo cel kup organizacij, ki res nimajo pojma, zakaj se sploh gre pri 2. tiru, pa v bistvu s tem sami škodujejo svoji strani.
MZ
# 12.09.2017 ob 08:27
Prvi komentar je povedal vse - Avstrijci so se naveličali čakati, kdaj se bodo pri nas uskladili glede provizij, pa gradijo svojo iz Trsta. Madžarom je močno v interesu proga iz Reke. Koper bo brez drugega tira izgubil na pomenu...ampak po drugi strani pa so s tem že vsaj 10-15 let prepozni.
ayrtonsenna
# 12.09.2017 ob 08:08
Zelo slaba oddaja, sploh ni bilo vredno gledati ker gostje niso imeli možnosti razviti svojih misli in mnenj tako za tako proti drugemu tiri. največji idiotizem je ko voditeljica štopa na čas ko nekdo govori o svojem mnenju glede drugega tira. Oddaja ki je bila bolj podobna kvizu kjer gostje nimajo časa da povedo svoje mnenje, poleg tega pa jih je prekinjala sredi stavkov.Če gostje v oddaja ne morejo razviti misli ker v tridesetih sek. težko poveš zakaj si proti oziroma zakaj si za. Oddaja ki ni vredna da se je sploh predvajala.
CtrlDelete
# 12.09.2017 ob 07:57
Iz vsega tega sklepam, da narod lahko dela referendume o vsaki gradnji hiš za politike ali njihovih svojcev. No, na tak referendum pristajam!
Prosim tudi za referendum o nabavi večjega nabiralnika za pošto g. Ivana!
KLIPAN
# 12.09.2017 ob 01:10
Super, da imamo ta soočenja-prvič v življenju slišim, da se desni upirajo prodaji državnega premoženja "tujcem".
Pa to ne moreš več verjeti........upam na še več takih soočenj, to je prava desna komedija.
tweety7
# 12.09.2017 ob 16:28
1.Žalostno je, da se (politična) odgovornost za realizacijo infrastrukturnega projekta ponovno prelaga na volivce!

2. Pri "drugem tiru" gre za strokovno vprašanje, gre za gospodarski in razvojni projekt, ki ga je odgovorna politika (skupaj z stroko) dolžna realizirati transparentno in strokovno !

3. Sramota je, da se referendum ponovno zlorablja za ozke politične namene !

4. O drugem tiru naj se jasno in odločno opredeli politika in gradbena stroka !

5. Desnici "gre v nos" dejstvo, da se bo pod začetna dela proekta "podpisala" vlada SMC, in ne oni ! Najbolj mi je smešno, ko SDS, SLS in NSI v kampaniji nasprotujejo poteku trase... Ob tem pa pozabijo povedati, da so ravno oni bili tisti, ki so sprejeli omenjen potek trase, ki mu sedaj nasprotujejo. Vse to z jasnim namenom, da bi preprečili začetek gradnje... Kdo je tu nor ? O čem bom odločal jaz ? Saj niste resni ?

6. Sem odločno PROTI temu referendumu !

7. Na referendumu bom obrožil ZA, ker sem ZA "drugi tir"! Ker sem ZA razvoj Luke KP in Slovenije !

8. Ko je govora o drugem tiru, čas zagotovo ni naš zaveznik ! Gradnja se mora začeti takoj !
kataklizma
# 12.09.2017 ob 12:51
Popović je na prostosti??
Mirko Tipka
# 12.09.2017 ob 12:42
Petra Sovdat, Simona Toplak, Leban, Ljudmila, Dragonja, Popovič, Mišič, ...
od kod vse te ljudi potegnete?
a to so sami strokovnjaki za gradnjo železnic in infrastrukturo?
za vsa ta imena prvič slišim, razen Popoviča in Mišiča = mafija

RTV pa...lopove in mafijo vabite, da pere možgane ljudstvu.. hvala.. dobro, da nismo v eni izmed arabskih držav... bi vsem lažnjivcem jezike porezali, pa bi bilo 10% Slovencev invalidov...

Bistvo vsega pa je, da ko se narod krega elita krade....
Dobristric
# 12.09.2017 ob 08:43
Komaj sedaj se je pokazalo vso siromaštvo teh nasprotnikov. Radi bi tir pa so proti. Radi bi, da ga ne plačuje država obenem so proti, da bi kdo drugi kateri bi dal denar zraven bil solastnik. Proti trasi so pa dejansko zaradi tehničnih standardov drugjr ne more biti. Sami niso podali nobene rešitve. Vedo samo, da so proti in še proti so zaradi politčne pripadnosti drugi politični opciji kot je ta vlada. Ne bo me na referendum.
friks
# 12.09.2017 ob 08:42
Tole sem gledal ene pol ure, potem pa preprosto nisem več zdržal. Same floskule na eni in drugi strani.

Na strani nasprotnikov zbor posebnežev, ki večinoma nimajo niti a od kakšne alternative. Na drugi strani pa moralne avtoritete kot so Dragonja, Popovič in Mišič, ki jim človek res težko zaupa. Pa ta naduvan mladinc, ki je vso pamet pojedel, na koncu ga bodo pa potunkal, če bo treba.

Večina se strinja, da je drugi tir potreben, le da eni ponujajo neko dražjo varianto po hitrem postopku, pri kateri se bodo nekateri skoraj gotovo okoristili, drugi pa nove analize razprave in odlog za nedoločen čas. Potem naj se pa povprečen državljan odloči.
Pohojen
# 12.09.2017 ob 07:43
IF 7:25
Ena malenkost: zlato fiskalno pravilo ne omogoča
državi vzeti kredita v višini 1 milijarde.
Tuneli so največja garancija proti požarom, ki nam
lahko odnesejo cel zaslužek.
Kdo pa garantira ceno gradnje? Le izvajalci. Sicer
je to le pristranskost, ki jo bo tudi izvajalec brez
kontrole lahko uveljavljal (kot pri TEŠ 6 Francozi).
Follow Me
# 12.09.2017 ob 07:29
Nisem gledal in se počutim v redu :)
kapljač
# 12.09.2017 ob 14:05
Mesečeva Levica naj pazi, da se še kdaj ne znajde skupaj z podobnimi strankami, skupinami, iniciativami v istem košu.
Celoten pol na desni strani ekrana je izgledal tako bedno namreč. Vladna stran , jih je pregazila kompletne . ( Ne uničujte si ugleda, ki ste si ga ustvarili do sedaj, tudi če imate svoj prav)
Pohojen
# 12.09.2017 ob 11:20
If 10:42
Ponavljate isti post že tretjič, pa kaj od tega drži?
Vsi podatki so predvidoma taki, dokler ne bo sam
izvajalec določil cene in časa izgradnje.
Niti ene moje trditve niste ovrgli, le svoje želje imate.
Pohojen
# 12.09.2017 ob 11:06
If 9:48
Ves dohodek teče v proračun? Kaj pa vračilo kredita,
ki bi ga morala država (mimo fiskalne prepovedi)
najeti in takoj začeti vračati, ne da bi se pridobili
prihodki od neizgrajene proge?
0,8 milijarde je le za en tir in ne za 2 nova.
Če bodo Kitajci gradili, bo ceneje in v 2 letih narejen.
Predori so varovalka proti požarom.
Nasprotniki zakona s svojimi argumenti ne prepričajo
volivcev, saj si izmišljajo še nedoločeno ceno izgradnje
na od 400 mio do 3 milijarde. Počakajmo na izvajalca,
ki bo določil in ceno in konec izgradnje. Kradli pa bodo
vsi tisti, ki le-to znajo skriti pred javnostjo.
MinisterGregor
# 12.09.2017 ob 10:33
Po tem kar sem včeraj videl mislim da bom glasoval ZA, ker to kaj so včeraj prikazali podporniki referenduma je bila komedija. Brez vsakršnega argumenta, vsak nekaj po svoje kot raztresena čreda. Po drugi strani, ko pa vidim na strani podpornikov zakona na tribuni Popoviča in Mišiča ter podobne, pa si tudi mislim svoje. Ne bi se pojavla če ne bi videla neke svoje priložnosti da se spet namastita z denarjem.
Itak pa bi se morali na soočenjih takšne tematike soočat strokovnjaki, ki bi vedeli povedat zakaj takšna trasa, zakaj takšni tuneli in zakaj takšni stroški. Ne pa da pametuje vsak ki ma pet minut časa
GORILA
# 12.09.2017 ob 08:51
@if
RTV, organiziraj soočenje stroke!
Stroka vladmega projekta : Stroki ostali predlogov!


...ajd, konkretna imena! Pa ne smejo biti politična! (politični Duhovnik odpade, sta mu včeraj tako Mes kot Leban povedala zakaj!)!
Pohojen
# 12.09.2017 ob 08:13
If 8:07
Tako se bo točno vedelo koliko volivcev je proti, vsem
ostalim je vseeno. Porabili so 15 milijard prihrankov in
sedaj bi še nove 4, čeprav tega denarja ne morejo niti
izplačati varčevalcem (dobičke pa si banke delijo).
Pohojen
# 12.09.2017 ob 07:50
If
Ali bilo pošteno, če bi nasprotniki zakona dobili 4 krat
več časa le zato, ker se je prijavilo več organizatorjev?
if
# 12.09.2017 ob 07:25
Pomembno je zgraditi dva vzporedno potekajoča tira na eni trasi, hitro, ceneje, s svojimi resusrsi (znanje, zmogljivoszti, materiali), s takojšnjim pozirivnim učinkom na proračun RS.

Vladni projekt zaostaja po vseh kriterijih! Primerjava!
Vladni projekt : Projekt JD
izgradnjo enega tira, sedanjega pušča v rabi : Izgradnja dveh vzporedno potekajočih tirov na eni trasi;
Čas gradnje čez 8 let : Čas gradhnje 4 leta;
Investicija 1,4 milijarde : Investicija 0,8 milijarde;
20 km predorov (8 predorov) gradijo tujci : 4 km predor gradijo domači gradbinci;
35 milijnov/leto dohodka 45 let teče v tuj žep : Ves dohodek takoj teče v proračun RS.
bori
# 12.09.2017 ob 03:00
@the_pedalist, # 12.09.2017 ob 01:05
Dobro povedano!
Sekretar, ki je z dežnikom ugotovil, da potrebujemo še tretji tir.. sam ni vedel da ni magister znanosti.. zanašal se je na google.. saj ni res pa je.. neverjetno..
"Na spletnih straneh SMC je naziv mag. pred opisi državnega sekretarja že izginil. Leben pa pravi, da ni šlo za zavajanje in da se »teh stvari ne bi namerno šel«. Pravi, da je bil 10 let v tujini in da se »na te stvari ne spozna«." .. a na tire se pa spozna.. mah.. ne mag... žalost, pravzaprav..
agalloch
# 12.09.2017 ob 02:55
@P1X3L

To je prva povedala Emma Goldman ;)
bojanvasiljevic
# 11.09.2017 ob 23:47
Kaj bluzijo vladniki o nadzoru? Če imaš načrtovano preplačano traso, ti še ne vem kakšen nadzor še vedno da preplačano traso. Isto kot pri žilnih opornicah. Vse je legalno in nadzorovano preplačano!!!
if
# 13.09.2017 ob 10:35
Pohojen, # 12.09.2017 ob 21:50

Vladni projekt ohranja sedanji tir aktiven na področju, kjer so sedaj požari.

Projekt prof. Duhovnika je inovativen v načinu premagovanja višinske razlike, v le enem 4 km dogem predoru.
20 km dolg predor je vir večanja vladne investicije v odnosu na projekt prof. Duhovnika (4 km predor).
Vladni projekt predvideva gradnjo enega tira v 20 km predorih v odnosu na projekt prof. Duhovnika dveh novih tirov v enem 4 km tunelu.
Pohojen
# 12.09.2017 ob 21:50
If 18:12
Od kod ti garancije, da bo tako nepopolen in na hitro
objavljen projekt v resnici tudi izveden v tem času in
po taki ceni? Vlečna vrv, tir ob starem tiru bo ustavil še
tiste vlake, ki sedaj vozijo, požari se bodo množili in
še, zlato pravilo ne dovoljuje zadolževanja še naših
vnukov, ker bo proga dobiček služila šele čez 4 leta.
if
# 12.09.2017 ob 10:39
Pohojen, # 12.09.2017 ob 10:38

Zato sem RTV SLO kot oragnizatorju včerajšnjega soočenja dal cvek.
Kazalo