Slovenija
Anton Rop
EIB je hišna banka EU-ja in največje prejemnice kreditov so Francija, Anglija in ostale velike članice, pravi Rop. Foto: MMC RTV SLO

Rop: Treba je pripraviti konkretne investicije

Anton Rop v Odmevih
12. julij 2013 ob 22:45
Ljubljana - MMC RTV SLO

Anton Rop je presenečen, da vlada načrtuje manj črpanja sredstev iz kohezijskih skladov, ker projekti še niso pripravljeni. Kot težavo je izpostavil razdrobljenost.

"Obstajajo možnosti, da bi Slovenija še boljše sodelovala z Evropsko investicijsko banko," je v Odmevih zatrdil njen podpredsednik Rop. Sam je v svojem triletnem mandatu sodeloval že s tremi slovenskimi finančnimi ministri in vsakič z ekipo pojasnjeval, pod kakšnimi pogoji lahko naša država pridobi dodatna sredstva.

"Razlike med obrestno mero od EIB-ja in obrestmi, ki jih bo Slovenija plačala ob prodaji obveznic, je štiri odstotke." Na leto je to 10, 12 milijonov evrov, opozarja.

Ne gre le za črpanje kreditov, temveč po njegovih besedah ob tem tudi za črpanje sredstev strukturnih skladov Evropska unije. Vsak prodjekt mora biti namreč financiran z več strani. S tem bi pospešili sam obseg investicij, a najprej je treba sploh pripraviti načrte za konkretne investicije.

Kje so težave?
Zato Rop izpostavlja, da ga je presenetil pregled vladne priprave proračuna, saj se za več kot 200 milijonov znižuje obseg sredstev, ki bodo črpana iz kohezijskih skladov. Razlog je, da projekti niso pripravljeni.

Zato bo z ekipo poskušal ugotoviti, zakaj nastajajo takšne težave. Meni pa, da je problem tudi zaradi razdrobljenosti investicij.

Rop verjetno ostaja v tujini
Njegov mandat v vodstvu te banke se sicer počasi izteka, a Rop pravi, da bo še ostal v tujini, saj ima več ponudb za sodelovanje.


Celoten pogovor z Antonom Ropom v Odmevih, ki jih je vodila Rosvita Pesek, si poglejte v posnetku:

VIDEO
Rop o črpanju evropskega denarja
A. S.
Prijavi napako
Komentarji
Gravesen
# 12.07.2013 ob 23:20
Rop: Treba je pripraviti konkretne investicije

ne vem zakaj se men to bere kot ...

Investicije: Izvedli so konkretne rope
josip1
# 12.07.2013 ob 23:49
Tudi ta cepec bi moral v čuzo. Sranje se je začelo že z Drnovškom, Ropom itd.
karambo
# 12.07.2013 ob 23:25
V primerjavi s šiviljo ni težko biti boljši :)

Je pa res, da je bila očitno včasih politična elita bolj kvalitetna, ker je Rop takrat ni čisto nič izstopal. So pa seveda seveda morali biti kot posamezniki bolj sposobni, da so izvedli 20 letni plan prihvatizacije, ki sedaj rezultira v državi na kolenih s tujimi nadzorniki in nesposobnimi "neodvisnimi" domačimi voditelji, ki so zgolj marionete v rokah takšnih in drugačnih gospodarjev.
Guliarth
# 13.07.2013 ob 00:05
Spet nas bo oROPal.
Nikec3
# 13.07.2013 ob 00:30
Če je to kar Rop govori res, potem je jasno, da imamo trenutno na finančnem ministrstvu opice.
Mr.D
# 12.07.2013 ob 23:56
Rop
KunteKinte
# 13.07.2013 ob 06:37
tudi ta gospod bi moral odgovarjati za svoje grehe...ta banka je v bistvu hišna banka EU-ja..da bi prišel v njo..ne rabiš biti dober in kvaliteten bančnik...mislim da za vsako članico EU se najde po en stolček v tej banki..da si not je bol pomembno lobiranje kot kvaliteta... mislim da rop sploh ni imel izkušenj iz bančništva pa je že podpresednik....za to funkcijo bi bil bol primeren Arhar..če že govorimo o kvaliteteti..
Tone Rope je še en iz plejade slovenskih političnih slinčkov in lizik, ki je poskrbela za svojo rit :)
Nikec3
# 12.07.2013 ob 23:13
Anton Rop je moral zapustiti liberalno demokracijo Slovenije, da je končno postal pravi liberalec.
mc007
# 13.07.2013 ob 09:20
Pa kaj za vraga se spet on oglaša? Zakaj takšne ne pospravijo med arhiv zgodovine in adijo za vedno.
Coen
# 13.07.2013 ob 00:04
Povejte mi kaj vam bodo investicije, če se vam pa ne da ubadati z investitorji?

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/potrje
no-kitajci-se-zanimajo-za-brnisko-letalisce/312988

Če niste sposobni voditi države, kul. Samo povejte, pa bomo že našli nekoga, ki je.
Binder Dandet
# 13.07.2013 ob 08:58
Rop, bil si prisoten vsa leta ropa stoletja. Za nagrado si dobil dobro placano mesto v tujini. You can simply stfu.
adan11
# 13.07.2013 ob 08:47
politično nastavil jankoviča,
je sam povedal
in je še vedno v politiki,
ta človek na pozna morale,
pa takih je še še zelo mnogo...
GUESS
# 13.07.2013 ob 08:09
Dobro se spominjam Ropovega mandata. Nekaj casa je SLO se dihala, proti koncu mandata pa je bilo vse vec hijen. Zacelo se je jansevanje in pahorjevanje, same izredne razmere in besna tajkunizacija. Prej tega ni bilo in finance so bile dokan poslihtane.
Ob vcerajsnjem intrevjuju pa me moti, da Rop ni kaj taksnega predstavil slo javnosti par let PREJ, ne pa en mesec pred iztekom mandata.
marcpazz
# 13.07.2013 ob 01:30
Tone ROP je eden glavnih krivcev za propad Slovenije, za Rop-anje državnega premoženja. Za nagrado je dobil EIB, čeprav bi glede na količino povzročene škode in gorja, za katerega je zaslužen, moral biti obsojen na nekaj življenj v najstrožjem oddelku na Dobu.
KunteKinte
# 13.07.2013 ob 06:37
plača 20 000 evrov!!!
carlosxxx
# 13.07.2013 ob 15:46
najboljši priimek za slovenskega politika........
kblaz50
# 13.07.2013 ob 02:04
treba je... potrebno bi bilo... nujno je.... ZAMENJATI VSE EVROKLECEPLAZNIKE V PARLAMENTU, PRAVI CANKARJEVSKI HLAPCI!!!!
ResIpsaLoquitur
# 13.07.2013 ob 15:57
Rop: Treba je pripraviti konkretne investicije.

Sicer rop ne bo več uspešen.
Samo Zakes
# 13.07.2013 ob 14:26
Rop: ropamo vas že 22 let, ropali vas bomo še naprej.
veza
# 13.07.2013 ob 12:28
Konkretne investicije

je treba pripravit, pravi Rop, samo dajmo se vprašat, ali imamo koga, ki sploh to obvlada?
To je naš problem tisti, ki mogoče to znajo, jih ni zraven, tisti na vodilnih mestih pa tega očitno ne obvladajo!
Dajmo že enkrat to priznat in potem resno v reformo človeških virov, po domače, nagnati je treba nesposobne direktorje in nadzornike!
Guliarth
# 13.07.2013 ob 09:21
Zamislite si, da bi vsak mesec ob vašem nedelu svojemu nadrejenemu govorili : ''Moremo delati''. Hitro bi podjetje propadlo, kakor s takimi izjavami politikov propada država. VSI VEMO, kaj je za narediti, zato nam ne ponavljati tega, potrebujemo rešitve in dejanja!
Dol z retoriki, na čelo s sposobnimi....a to se le sanje ljudi med gužvo kapitalistov.
mmc321
# 13.07.2013 ob 06:43
tonče, tonče, tonče ...
jojojo
# 13.07.2013 ob 10:15
Toni ma si pokazal kaj znaš ko si bil PM
božo1
# 13.07.2013 ob 07:30
Sam je v svojem triletnem mandatu sodeloval že s tremi slovenskimi finančnimi ministri in vsakič z ekipo pojasnjeval, pod kakšnimi pogoji lahko naša država pridobi dodatna sredstva.
........meni ,da je problem tudi zaradi razdrobljenosti investicij.

infostriker tukaj pove eno od večjih resnic stanja "duha", ki zavira in
fafaron namigne na pomembne vzroke zakaj prepotrebni strateški in obči družbeno ekonomski projekti slo ne funkcionirajo kot bi lahko ali morali.

k tej zasnovi naj dodam, da bi država morala imeti močno postavljena sidra strategija razvoja, kako bi politične spremembe na vrhu(vlada)pomenile le nijase v opletanju "štrika"(poti).
nedopustno je, da se v nekaterih delih poembnega državnega sektorja nove garniture morajo po nekaj mesecev učiti in uvajati, in to v svetovnih kriznih časih.

verjetno ni problem padca vlad v državah kot je italija s čvrsto, z leti zgrajeno gospodarsko in socialno strukturo, kakršno pač imajo. v sloveniji, ki še mora mnogo kaj standardizirati, pa se ta demokratična igra kaže kot rezanje veje na kateri še sedimo.

naslednja resnica na katero opozarja rop je v razdrobljenosti in zavedenosti kako gospodarno in veliko naredimo npr.v sistemu preobsežnega števila občin. res je nekaj, da imamo na ta način npr.veliko število lepo urejenih vaških cest in kolesarskih poti, dovozne glavne pa so luknjaste in skoraj neprevozne. to je samo za en primer.

drugi primer miselnega vzorca (politike), ki nekaj pove npr. je primerjava s švedsko: na švedskem boste videli izjemno skromne in sicer skrbno urejene privatne stanovanjske hišice, tovarniška poslopja ali tudi poslopja javnih ustanov pa na nivoju obče visokega standarda. torej prednost vsemu primarnemu.
mmc321
# 13.07.2013 ob 06:47
in kerga bo zamenu; kuro mojškro, zbeganega financministra ... se mogoče janko že omedil ???
ponudnik
# 13.07.2013 ob 00:31
Tok mate spletni komentatorji tega Ropa po gobcu, ampak kje so časi, ko je bil slovenski zunanji dolg nula, ko se je dobro živelo, ko je bil sistem znosen, ko se ni kradlo v takšni meri kot od 2004 dalje.

Ampak seveda taki ki nekaj znajo grejo ven in dobijo dobro službo, doma ostajajo samo večni, nezamenljivi, taki ki ničesar ne znajo... razen razdvajat naroda, lagat in krast seveda.
virgino
# 13.07.2013 ob 16:22
hehe..tone rop....
vojnaslo91
# 13.07.2013 ob 11:52
oliva # 13.07.2013 ob 11:11

Oprosti, ampak sem prepričana, da če bi Rop to izjavil za JJ vlado, da bi bil tvoj odziv drugačen.
------------------------------------------
Ti kar reči, noben problem...
To da je vlada Janeza Janše zmanjšala investicije je bila neumna poteza. OK?
Kljub želji, da se zmanjša primamljaj za vsako ceno.

Vlada marsikaj ni naredila in marsikaj ni naredila prav.
vojnaslo91
# 13.07.2013 ob 11:01
oliva # 13.07.2013 ob 10:33

Kje so pa tega zdaj našli za pametovat?
-----------------------------------------------------------
Se strinjam. Samo izjava moža, ki zaseda tako delovno mesto pa ni tako nepomembno.

Poslušaj, kaj govori podpredsednik EIB in pozabi da gre za nesposobnega ministra oziroma nesposobnega predsednika vlade.
vojnaslo91
# 13.07.2013 ob 10:54
jojojo # 13.07.2013 ob 10:15

Toni ma si pokazal kaj znaš ko si bil PM
------------------------------------------------
Pustimo PM, pustimo plenilsko LDS...
Poslušajmo, kaj govori Tone Rop: "Vlada Alenke Bratušek je izgubila kompas."
vojnaslo91
# 13.07.2013 ob 10:51
GUESS # 13.07.2013 ob 09:26

Ne govoriva o škodi, ki jo je naredila vlada JJ in BP.
Govoriva o škodi, ki jo je naredila vlada LDS pod Drnovškom oziroma pod Ropom.

Imamo od Drnovška privilegirano podjetje Mirage: potni listi, avtomobilske nalepke.
Posel škodljiv za državo, noben od organov ni zaznal znake korupcije..

Je šlo za pošten posel? Dober hec...
oliva
# 13.07.2013 ob 10:34
Ja.
Nomen est omen. :o)
oliva
# 13.07.2013 ob 10:33
Kje so pa tega zdaj našli za pametovat?
murovec
# 13.07.2013 ob 09:18
Ne razdrobljenost - nesposobnost, fovšija, ker bi morda v nekem trenutku dobil sosed več ITD. To bo Slovenijo dokončno potopilo . V Sloveniji že 20 let ne delajo politiki drugega kot kažejo s prstom na drugega kako nič ne zna - so pa vsi enaki. Požrešni, leni, nesposobni, fovšljivi, zlobni ITD. In to si je še bolj nesposoben narod izbral sam in v nedogled podaljšuje mandate tem kremenčkom.
Nikec3
# 13.07.2013 ob 00:31
Sicer pa je koncept delovanja Evropske investicijske banke - klasični komunizem.
if
# 12.07.2013 ob 23:22
Slovenija naj iz omenjeih sredstev požene projekt celovite energetske prenove vseh slovenskih nepremičnin po načelu "malo porabljene hladilne in grelne energije v zgradbah in posledično korenito izboljšanje zraka v naseljih zaradi zmanjšanja dimniških emisij".

Sredstva, znanje, tehnologije in kadri so. Le še politika mora opaviti svoje.
Tak projekt bi imel takojšnje kratkoročne in dolgoročne učinke.
lozarv
# 15.07.2013 ob 11:47
Rop stoletja.......
espero
# 14.07.2013 ob 16:22
Torej- 1) Obnova regionalnih cest 2.) Dokončanje avtocestnega križa (Primorska) , povezave z Hrvaško , LJ-Kočevje itd. 3) Železnice 4) Železniške in avtobusne postaje. Vrednost- v 5 letih 10 milijard.
galoper
# 13.07.2013 ob 18:35
Investicij za kopičenje neprodanih zalog ne rabimo. Rabijo jih bankirji za zaračunavanje svojih storitev pri financiranju. Kje že dela Rop?
Pridobitev trgov je osnova, pa ne le bančnih storitev.
oliva
# 13.07.2013 ob 11:05
@vojnaslo, kdo ga pa ne zaseda? Pomembnega delovnega mesta? (od bivših vidnih politikov)
GUESS
# 13.07.2013 ob 09:26
Spostovani g.vojnaslo91, lahko bi se zamislili, koliko resnice je v tem, da so predvsem mandati JJ in BP bili katastrofa za slo finance. Namesto tega opletate s falconom, ki ga je dejansko iniciral JD, s cisto lepim namenom hitrih in CENEJSIH potovanj drzavnega vodstva. Oh, ko bi le falcon bil mlinski kamen pri nas! Pljunkec glede na druge rabote.
vojnaslo91
# 13.07.2013 ob 08:43
GUESS # 13.07.2013 ob 08:09

Prej tega ni bilo in finance so bile dokan poslihtane...
--------------------------------------------
Tako za uvod, kaj se je v obdobju pred Ropom dogajalo:
vlada LDS kot prioritetni nakup postavila luksuzno letalo Falcon (vir:Mladina)
miha_lj
# 12.07.2013 ob 23:39
glej naslov kjer je omenjen Mubarak - sramota, da ne veste kdo je odstavljeni predsednik
oliva
# 13.07.2013 ob 11:11
Pa še to, @vojnaslo.

"Pustimo PM, pustimo plenilsko LDS...
Poslušajmo, kaj govori Tone Rop: "Vlada Alenke Bratušek je izgubila kompas.""

Oprosti, ampak sem prepričana, da če bi Rop to izjavil za JJ vlado, da bi bil tvoj odziv drugačen.
fafaron
# 13.07.2013 ob 00:04
Tudi tega nisem bral. Rop je bil začetek konca stranke LDS. Zelo slab politik. Zelo verjetno tudi lopov. Če gre verjeti Vikiliksovim depešam, se je Drnovšek raje pogovarjal z Janšo kot z Ropom. Ropov napuh je na koncu prinesel janšizem. Tega sem se takrat celo veselil, a le za kratko. S poseganjem v časopise in televizijo je Janša takoj pokazal, ka bo njegova vlad(n)a (koalicija) vladala. To je bil začetek konca znosnosti slovenske politike.
infostriker
# 12.07.2013 ob 23:50
"Obstajajo možnosti, da bi Slovenija še boljše sodelovala z Evropsko investicijsko banko,"

Nemogoče, politiki in gospodarstveniki si samo polena mečejo pod noge in gledajo na to, kako bo kdo čim več v svoj žep pospravil. Če bo nekdo s podjetjem imel super načrt za prihodnost in bi dobil sredstva, mu bodo pa že kje nagajal da ne bo dobu dovolenja za gradnjo itd ... In ker se ne da nič zmenit po normalni poti (vse preko odvetnikov in to traaaajaaaa) ....posledično tudi ni pripravljene dokumentacije za projekte, zato pa tudi dobimo manj sredstev! Treba je oddati vloge za sklad hitro in čim več!
vihraviuporabnik
# 13.07.2013 ob 14:18
Kako to izgleda v resnici in od blizu !

V vladi JJ je bilo za cca 250 miljonov več za počrpanje iz EU prijavljenega !

DANES BI BILA TA ŠTEVILKA 1,5 miljarde, če ne več.

Vprašam vas, kdo je v SLO. na desnici tako nor, da bo garal za vzdrževanje levih lenuhov, kdo.

Levaki delili boste svojim lenuhom tisto kar ustvarite, to pa je enako temu kar vidite v rebalansu proračuna.

Pa lepe sanje vstajniki !
NoriGoban
# 13.07.2013 ob 08:35
Tonča vrni se in reši Slovenijo!
najtsirk1000
# 12.07.2013 ob 23:16
Ne bi si mislil, da bom kdaj to rekel, ampak ob trenutni domači politični sceni mi ta tip zgleda kr kul
Kazalo