Slovenija

Poudarki

  • Zamernik v DDC, Pajk v Gen energijo
  • Starman v Javni zavod Krajinski park Strunjan
  • Cirilo Toplak zamenjal Damir Josipovič
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,4 od 46 glasov Ocenite to novico!
Dimitrij Rupel
Pahor je dejal, da se mu Ruplovo imenovanje za veleposlanika v Avstriji z vidika primernosti ne zdi sporno. Foto: EPA
Jelka Stergel
Stergelova že ima izkušnje z delom na Filmskem skladu. Foto: RTV SLO/A. J.
VIDEO
Vlada precej kadrovala

Sorodne novice

Dodaj v

Rupel veleposlanik na Dunaju?

Številne vladne kadrovske spremembe
14. oktober 2008 ob 19:52,
zadnji poseg: 14. oktober 2008 ob 21:05
Ljubljana - MMC RTV SLO

Vlada je na svoji zadnji seji sprejela kar nekaj kadrovskih sprememb, med drugim je ministra Rupla imenovala za novega veleposlanika na Dunaju.

Informacija je sicer še neuradna, verjetni mandatar Borut Pahor pa je domnevno odločitev že komentiral. "Imenovanje ministra Rupla za veleposlanika se mi z vidika primernosti ne zdi sporno, njegov zunanjepolitični opus je dolg, med drugim je bil tudi veleposlanik v Washingtonu," je za TV Slovenija povedal Pahor. Dodal je še, da gre tu za vprašanje primernosti in potrebnosti kandidata.

Sicer pa bi pri morebitni odločitvi vlade zadnjo besedo imel predsednik države Danilo Türk.

Predlog o razrešitvi Šuca
Glede veleposlaniških mest je vlada predlagala še eno spremembo - razrešitev Vojislava Šuca z mesta izrednega in pooblaščenega veleposlanika Slovenije na Finskem s sedežem v Stockholmu na Švedskem. Tako odločitev je vlada sprejela, ker namerava Slovenija na Finskem odpreti veleposlaništvo.

Šinkovec diplomat prve stopnje
Tudi ime Matjaža Šinkovca se je znašlo na današnjem vladnem seznamu, saj je izdala odločbo o njegovem imenovanju v diplomatski naziv prve stopnje kot veleposlanik I. Kot so sporočili z vlade, so se za to odločili, ker ima Šinkovec več kot 30 let izkušenj na področju mednarodnih odnosov in bogato diplomatsko kariero.

Zamernik in Pajk postala nadzornika
Odločalo se je tudi o dveh poslancih SDS-a, ki v prihodnjem mandatu ne bosta sedela v državnem zboru. Mirko Zamernik je postal nadzornik v Družbi za državne ceste, Stane Pajk pa v družbi Gen energija.

Starman: Razrešitev in imenovanje
Državnega sekretarja v službi za lokalno samoupravo in regionalno politiko Marka Starmana so razrešili s tega položaja, obenem pa so ga imenovali za vršilca dolžnosti Javnega zavoda Krajinski park Strunjan.

Mežan sam želel razrešitev
Janez Mežan
od novembra ne bo več direktor direktorata na ministrstvu za šolstvo in šport, sicer pa je to želel sam, saj je že junija podal odstopno izjavo, v kateri je zaradi zamenjave delovnega mesta želel, da bi se ga razrešilo že 31. avgusta.

Med razrešenimi je tudi Cirila Toplak, ki ne bo več direktorica inštituta za narodnostna vprašanja, na njeno mesto so kot vršilca dolžnosti imenovali Damirja Josipoviča.

Strgelova na čelo Filmskega sklada
Potem ko je prejšnji teden nadzorni svet Filmskega sklada na mesto direktorice predlagal Jelko Stergel, je vlada to danes potrdila, mandat ji bo tako začel teči prvega novembra. Jelka Stergel je bila dolgoletna direktorica mednarodnega filmskega festivala LIFFe in tudi pomočnica direktorja Filmskega sklada.

Še nekaj imen: Gordana Kalan Živec je postala članica Zdravstvenega sveta, v svet Ustanove slovenske znanstvene fundacije so predlagali Sonjo Štrancar, za članico Znanstvenega sveta ustanove SZF pa Andrejo Viher.

Prijavi napako
Komentarji
motorcki
# 15.10.2008 ob 20:16
Naj bojo vsi veleposlaniki pijančki.Una v BIH je bla tud pijana,ko se je zaletela z avtom.
jure112
# 15.10.2008 ob 15:15
Ce je dal Hrvatom pol obale, bomo se avstrijcem knezji kamen
kamen
# 15.10.2008 ob 14:47
Čim dalj, naj bo veleposlanik na Luni, vozvnico za eno smer.
commodore
# 15.10.2008 ob 14:26
Ruplja za veleposlanika v burundi ali somalijo
celjeslo
# 15.10.2008 ob 14:00
Upam, da bo pri Turku prevladal zdrav razum in ne bo podpisal tega. Rupel je najbolj nesposoben politik v Sloveniji, že dejstvo, da je nastavljal kadre na zunajem ministerstvu bi g amoglo odnest pa mu je JJ tako zaupal. " zares sposobna politika Slovenijo sta pa pripeljala na rob propada.
Ladko Gajšek
# 15.10.2008 ob 12:30
Finski kvizlingi - sovragi slovenstva
- vladni ukrep
Predlog o razrešitvi Šuca, kajti kako je deloval ob finskem tv-kvizlingu, podpihnjenemu sovragu slovenstva? Glede veleposlaniških mest je vlada predlagala še eno spremembo - razrešitev Vojislava Šuca z mesta izrednega in pooblaščenega veleposlanika Slovenije na Finskem s sedežem v Stockholmu na Švedskem. Tako odločitev je vlada sprejela, ker namerava Slovenija na Finskem odpreti veleposlaništvo - da se ne bi več finsko kvizlinštvo nikoli ponovilo z ljudožerskimi apetiti, da nas, Slovence, požrejo, s patrio vred...

Vladimir Gajšek
Ladko Gajšek
# 15.10.2008 ob 12:22
Čestitka Dimitriju Ruplu!

Ja, Dimitrij, imej se odgovorno evropsko kot visoki diplomat in izobraženec slovenstva lepo še naprej! Čestitke!

Vladimir Gajšek
farko
# 15.10.2008 ob 11:41
Rupel naj se nauči v prvi vrsti osnove BONTONA: SPLOH PA PRAVILA OBLAČENJA!
Mislim da je najslabše oblečen zunanji minister v EU in je prava sramota za Slovenijo!!!
hrast12
# 15.10.2008 ob 11:19
Rupl naj gre za veleposlanika v irak - ko se tem razmere umirijo pa na kako drugo vojno območje. Škoda bi bilo da bi šel v penzijo naj še malo dela
fakin
# 15.10.2008 ob 11:14
To so zasluge za podrepniško vodenje zunanjega ministrstva-pardon vodil ga je JJ.
celjeslo
# 15.10.2008 ob 11:00
Še naprej nas proba sramotit. Tega človeka bi morali umakent iz politike.
abzng
# 15.10.2008 ob 10:57
Lepo vas prosim vse skupaj! Turk reci ne!!!!! Pahor najdi način razveljavitve!!!! Ljubi Slovenci, ali imamo še toliko moči v sebi, da nam ta stari psoriatik ne bo delal sramote v naši nekdanji prestolnici!

Ampak upanja, pač preveč nimam! Hlapci smo bili in hlapci bom najbrž ostali!
skitnica
# 15.10.2008 ob 10:24
82. schrei ;
točno tako kot si napisal.
skitnica
# 15.10.2008 ob 10:20
tega rupsija treba politično ubiti,naj gre delat v svoji stroki mogoče bo tam kaj boljši kot v politiki,v politiki je ena velika nula.
marko-tito
# 15.10.2008 ob 10:19
Svinarija
Schrei
# 15.10.2008 ob 09:56
76. mojca111: njegova strokovnost je zelo oporečena. Izkušnje se pri njem seštevajo le pri količini let, ne pa kvaliteti. Sploh je v preteklosti večkrat deloval v nasportju z dobrobitjo slovenije, mislim, da se s tem lahko strinjamo in "desni" in "levi"
luxor
# 15.10.2008 ob 09:54
budale! a se vam mnenje naši rojakov na oni strani meje zdi povsem nepomebno?


Rudi Vouk, podpredsednik Narodnega sveta koroških Slovencev, je dejal, da se sicer ne morejo vtikati v suverene odločitve neke države o tem, koga imenuje za svojega veleposlanika, vendar se mu zdi nadvse nespametna odločitev imenovati nekoga, ki je v reševanje problema slovenske manjšine na avstrijskem Koroškem vpleten na tako sporen način.


Karel Smolle, nekdanji poslanec v avstrijskem parlamentu iz vrst koroških Slovencev, pa v tem dejanju vidi nadaljevanje afronta slovenske vlade proti manjšini in spominja na dogodke iz leta 2006, ko je tedanja Schüsslova vlada skušala s predlogom ustavnega zakona preprečiti, da bi ustavno sodišče še naprej lahko presojalo o upravičenosti dvojezične topografije v posamičnih krajih. Kot navaja Smolle, se je tedaj Rupel z avstrijsko vlado pogajal za hrbtom manjšine. "Nekateri avstrijski poslanci so nas takrat opozarjali, da ima avstrijska vlada privolitev Slovenije v sporno zakonsko rešitev že na mizi oziroma da se Rupel z njo strinja," dodaja Smolle. Od tu izhaja globok spor med manjšino in Ruplom, pravi Smolle, zato je zanj toliko manj razumljivo, kako lahko vlada pošilja na Dunaj človeka, ki nima ne občutka ne posluha za manjšino, niti ni ustrezno strokovno podkovan. Zato tudi namige, da je bil denar, namenjen za nakup študentskega doma Korotan, pravzaprav odtujen za nakup nove rezidence veleposlanika na Dunaju, koroški Slovenci zdaj vidijo v povsem novi luči.
mojca111
# 15.10.2008 ob 09:53
"Niso vprašanje njegove izkušnje ampak oporečnost... "

Oporečnost? Kako? Da ni "naš"?
Ja, zagotovo ni v skladu z Golobičevo politiko "samoomejevanja".
mojca111
# 15.10.2008 ob 09:52
Predsednik države bo moral zares dober razlog, da Rupsija ne bi potrdil za avstrijskega veleposlanika, saj grozno rad poudarja kako so pomembne strokovne reference, kompetentnost in izkušnje pri diplomaciji.

Je pa zanimivo, kako je Rupel za nekatere tako problematičen za veleposlanika, neka Kresalka kot kandidatka za zunanjo ministrico, ki zagotovo v zunanji politiki nima pojma, nobenih izkušenj ali česarkoli vidnega o zunanji politiki pa je sprejemljiva. Ne vem kako se tu merijo vatli.
g-r-o-b-a-r
# 15.10.2008 ob 09:50
Niso vprašanje njegove izkušnje ampak oporečnost...
nihilist
# 15.10.2008 ob 09:47
Brcnite ga v rit.
mojca111
# 15.10.2008 ob 09:46
Jaz ne vedim zadržkov, da Rupel ne bi bil veleposlanik, če upoštevamo strokovno plat in kar se tiče izkušenj. Problem vidim samo, če bi bil problem politična opredelitev oz. kakšna "samoomejevalna politika".
Miraja
# 15.10.2008 ob 09:39
Mislim, da je prejšnja vlada z Ropom na čelu tudi SPREJEMALA neke odločitve, ko je bila izvoljena že nova.
Torej zakaj potem sedaj tak halo. Vsi so enaki, gledajo samo na svoje ....... in jih drugi ne brigajo. Tudi ta bo taka in so obljube le prazne besede. Dokler je v vladi več strank, z različnimi interesi, ne more samo eden svoje obljube v celoti izpolniti. To ve vsak !!!!
joze234
# 15.10.2008 ob 09:21
hja tezka bo -dimsi, Metka bo na Mariahillferstrasse zapravljala na veliko, samo avta ji ne dat. Sicer pa si razgrabljajo polozaje dokler se se da....umazanci -. zato smo se pa vas znebili!!!!!!!!!!

P.S. Stara vlada je zavrnila odstop DARSA danes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Barabe!!
kurirček
# 15.10.2008 ob 09:06
Na tej točki se naj mandeljc ustavi, pa gre še "kolikor toliko" dostojno v pokoj. Za manjšine bo pa nekdo skrbel z malo manj ukrivljeno krbtenico. Servilen objem Plasnikovi še ne pomeni obvladovanje avstr.problematike.
Schrei
# 15.10.2008 ob 08:33
69. knjiga5 : Ta gnojni izloček je vse prej kot kakeršenkoli diplomat. Tip je jeguljasti politik in v svoji karieri se je izkazal kot zelo slabega diplomata. Odkrito lazenje v rit ameriki PREKO interesov evropske unije, nesposobnost v hrvaško - slovenskih odnosih, izrabljanje funkicje za osebno promoviranje, pošiljanje raznih not v posmeh demokraciji nasploh. Človeka bi moral zapret, ne pa mu dajat funkcije. Upam da naš predsednik ne bo ujet v to in bo predlog brez pomislekov zavrnil.
g-r-o-b-a-r
# 15.10.2008 ob 08:30
Gospod predsednik pozivam Vas, da nas rešite proameriške, nonstop tujini prikimajoče, volilce zavajajoče, pohlepne, v zvezde se kujoče zgage!!!
TheBoss
# 15.10.2008 ob 07:08
No, to "imenovanje" je bilo pričakovano, nagrada za zasluge, ampak ne za osamosvojitvene (halo, osamosvojili smo se leta 1991 pa še za to gre zahvala tisočim, ne enemu).

Če bi bilo kaj poštenja, bi Rupel moral kazensko odgovarjati zaradi zlorab svojega položaja kot minister za zunanje zadeve (od zlorabe protestnih not preko nezakonitega kaznovanja in šikaniranja uslužbencev MZZ do Metinega nakupa toaletnega papirja - vmes pa še vsa ostala njegova nesposobnost, a na internetu ni dovolj prostora, da bi jo človek vso napisal... :))) ). Politično pa bi moral oditi na smetišče zgodovine kot nekdo, ki je obetal, a žalostno propadel...

Upam, da bo Danilo zavrnil imenovanja in zahteval ponovno odločanje. Morda bi šlo pri tem za ustavno nedefinirano situacijo, ampak če je to za dobro Slovenije in njenih davkoplačevalcev, potem naj Rupel "pade".

Barbiko pa razumem: preden bo imel sestavljeno in v parlamentu potrjeno vlado sigurno ne bo "bruhal ognja", ker bi mu ta "ogenj" (vsaj) Kahel ves čas "naprej metal". :)
knjiga5
# 15.10.2008 ob 07:03
62. KLIPAN (15.10.2008 || 04:45:13)
Pahor, zato smo šli na volitve, da poleg Janše odleti tudi Rupel. Poskrbi za to.

Janša je edini,ki lahko suvereno vodi Slovenijo.
Rupel pa edini,ki jo lahko v tujini suvereno zastopa.

Tisti,ki ste kvakali za Pahorja na volitvah,ste zreli za vstop v časovni stroj.
Nazaj v zgodovino!
knjiga5
# 15.10.2008 ob 07:00
Naj živi Dimitrij Rupel,elita SLOVENSKE diplomacije.
Dunaj,prihaja moder mož.
knjiga5
# 15.10.2008 ob 06:59
Rupsi je fejst dečko.
Že dolgo sledim njegovo delo in je lahko vzor kakšnemu Vajglčku in podobnim dinozavrov politike.
Ducky
# 15.10.2008 ob 06:51
OK, tale z Ruplum je pa res huda :(
pina1
# 15.10.2008 ob 06:50
Lahko bi ga upokojili, star je že dost..Penzijo bo imel veliko, saj se je več čas orenk futral z našim denarjem. Tako bi bilo še najmanj škode.
apn6
# 15.10.2008 ob 06:45
Ne Rupla za veleposlanika!
Podpisal je Vilniuško izjavo s katero je Slovenija podprla napad ZDA brez soglasja Združenih narodov.
Kot da to ni dovolj je v tej izjavi pisalo, da so nas k podpisu prepričale izjave Collina Powella v ZN, kjer je prepričljivo dokazal orožje za množično uničenje v Iraku. Tega orožja potem nikjer ni bilo, izjavo pa smo podpisali še preden je bil govor Powella!
sam-zee
# 15.10.2008 ob 05:15
Ja ja, veliko dela ima tale VVO (vladavodhodu). Bogi so, ni kaj...
KLIPAN
# 15.10.2008 ob 04:45
Pahor, zato smo šli na volitve, da poleg Janše odleti tudi Rupel. Poskrbi za to.
Adut97
# 15.10.2008 ob 03:46
Tega človečnjaka poslat dlje stran...
lo_pa_ta
# 15.10.2008 ob 03:11
rupla v ameriko, bajuka v argentino, janso pa za predsednika lokalne skupnosti v zahodnem grosuplju
semaino
# 15.10.2008 ob 02:44
Jaz bi na Dunaj dal Jelinčiča, da bi Haiderju prižigal sveče na grobu in da bi se z njim ("demoni") pogovarjal preko "telepatije" s katero se bavi...:D

Na Dunaju rabimo sedaj več, kot samo milega ambasadorja, ki še naslednjih 40 let ne bo dosegel nič, kar se dvojezičnih napisov tiče. Upam, da bo ta vlada imela več korajže kar se tega tiče in bo izstopila iz svoje sence ter sprevidela, da je cesar v resnici nag in ne oblečen...,
prokijon
# 15.10.2008 ob 02:04
Skor sem bruhal nad komentarji tuki. Rupel je najbol izkušen slovenski diplomat z najmočnejšimi vezami po svetu. Dunaj je pravo mesto za ambasadorja saj je tam veliko sedežev pomembnih organizacij in bomo tako imeli izkušenega lobista za našo državo!
---<JAGR>---
# 15.10.2008 ob 01:15
smito23
no no no o izdajalcih pa raj tiho (mišleno za levico)
rupl je moralno zjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjebannnnnnnnnnn kr se pa tiče njegovih diplomatskih sposobnosti je pa sigurno v evropski špici
(nategnu je obe vladi zdej pa nateguje še tretjo mislm da je to dos velik dokaz o njegovih sposobnostih)

glede hrvaške bomo pa tud na dolgi rok zmagal sam potrpežjivi mormo bit s furjo ne bomo nikamor pršli.

pas se rupla on je maister
LTMS
# 15.10.2008 ob 01:05
Ne delajte si utvar. Rupel bo končal na Dunaju tako kot je Bavčar v Istrabenzu, samo Podobnik je bil tako zelo nesposoben, da ni mogel ostati na Telekomu. Tudi pomembnejši neizvoljeni poslanci bodo dobili dobre politične funkcije v senci ali še boljše v gospodarstvu. Taka so pač pravila igre, pa če se mi razburjamo ali ne. Intervju z Guličem si še enkrat preberite, s kom je na pijačo hodil...
Kokalj
# 15.10.2008 ob 00:28
Izgleda, da bo predsednik Dr. Danilo Türk zadnje upanje, da se zaustavi Rupelj. Upajmo, da se bo pred svojo odločitvijo (v kolikor ni že zdavnaj jasna) posvetoval s predstavniki koroških Slovencev, ki jim je menda ta dosedanji "večni" minister prizadejal že dovolj škode!

www.zdomci.2hp.eu
BorutMaja
# 15.10.2008 ob 00:13
On bi bil dober za veleposlanika nekje v ... sredi afrike. Tam bi še najmanj delal sramoto sloveniji!
tomix
# 14.10.2008 ob 23:59
Lahko bi bil veleposlanik v ljubljanskem živalskem vrtu, deli bi si kletko s Šimšanzi, tam bi prodajal vinjete za sprehode po rožniku.
vlkisef
# 14.10.2008 ob 23:57
no pa si je le našel korito,prasec
smito23
# 14.10.2008 ob 23:36
ok.
sej ni problem;
pa dejmo bolj trezno in preudarno;

1. veleposlanikov se ne nastavlja na takšen način kot si to janša predstavlja ( spušili smo volitve in zdej bomo tik pred iztekom mandata vsepovsod nastavili svoje ljudi v znak maščevanja, zagotavljanja delovnih mest svojim pripadnikom )
2. dimitrij rupel je imel odprta vprašanja v zunanji politiki in rezultati za to državo niso ugodni, tudi dvomi stroke se pojavljajo o tem, ali so bile njegove odločitve pravilne ali ne ( v obeh vladah zadnjih dveh sklicov )
3. kdo pravi, da v sloveniji ni še koga, ki bi to delo opravljal bolje, ceneje, da bi si ta položaj morebiti bolj zaslužil.

trije argumenti na katera vam janez janša iz grosupelj zagotovo ne bo dal utemeljenih odgovorov ki bi temeljili na resnici marveč na sds-ovskih dogmah :D
ninnoart
# 14.10.2008 ob 23:21
smito23, RTV-jev administrator je brisal komentarje, ki so bili kritični do Haiderja, človeka, ki je sovražil Slovence. Kaj pričakuješ od Grimsovih podmladkov? No, medtem Hrvaška uradno ni poslala uradnega sožalja. To je ponosen narod! Mi pa pošiljamo sožalje in Rupla, se pravi zagotovilo, da bomo še naprej Avstrijcem v rit lezli. Upam, da bo Türk potegnil ročno. Močno upam......
ninnoart
# 14.10.2008 ob 23:18
Mi zna kdo povedat eno izjavo Rupla, ki ni izzvala ostrih odzivov iz tujine? Mi zna kdo povedat en uspeh tega ministra? Včasih se sprašujem, kdo je večji mojster, Rupel ali Janša, v prikazovanju lažnih uspehov? Presodite sami...
smito23
# 14.10.2008 ob 23:15
"Borut Pahor pa je domnevno odločitev že komentiral. "Imenovanje ministra Rupla za veleposlanika se mi z vidika primernosti ne zdi sporno, njegov zunanjepolitični opus je dolg, med drugim je bil tudi veleposlanik v Washingtonu," je za TV Slovenija povedal Pahor. Dodal je še, da gre tu za vprašanje primernosti in potrebnosti kandidata."

janševiški medij je citiral pahorja v tem delu ko trdi da je rupl primeren za veleposlanika.

ni ga pa citiral v tistem delu, ko se sprašuje o primernosti vlade v odhajanju ( za vedno upam ) da nastavlja ljudi ob koncu mandata.

borut pahor; če ne zamenjaš administratorja na tem portalu kot prvo pa magari edino zamenjavo, ti zamerm!!!! :D ta človek tukaj ni vredn svojega položaja!!! :D
1d2e3y
# 14.10.2008 ob 23:14
Se že kaj ve kdo bo Rupla nadomestil na zunanjem ministrstvu?
smito23
# 14.10.2008 ob 23:13
đino stariji;
že mogoč de sn idiot; se pa vpraši kaj si pa ti pol, ko takem gnoju 12 let plačuješ šiht zato da drek meša, ko se krega s hrvati, ko priznava kosovo ko mu neb blo treba, ko liže rit amijem in skupi z janšo pošilja mlade naivneže v irak, afganistan....

pa vpraš đinota mlađega če men ne verjameš :D
gino st
# 14.10.2008 ob 23:09
smito23

ja, zrihtu si je službo, ti si pa idiot
motorcki
# 14.10.2008 ob 23:08
Poglej ga,kako je rdeč od same pijače.
smito23
# 14.10.2008 ob 23:03
ta janševa namestitev rupla je navadna svinjarija - čas za to, da se gre na ulice predvsem tam kjer je rupl in se ga da na grmado!!!!!

slovenska sramota!!!!

izdajalec slovenije si mimo volje državljanov išče bogato plačano službo v bližini svojega doma in dovolj daleč od naroda ki se mu očitno gravža - svinjarija na kvadrat!!!!

še enkrat - za tak janšev manever je čas da se gre na ulice in se glasno pove; janša, dovolj si sral po slovencih - dovolj je!
ninnoart
# 14.10.2008 ob 22:59
Očitno je to plačilo za lojalnost, ker glede na rezultate, bi se temu človeku lahko tudi sodilo. Delal je slabo, če že ni delal v škodo. Zaslovel je po svoji dolgi kilometrini nesposobnega in vzvišenega ministrovanja. Minister bi naj bil 'sluga narodu', a Rupel je bil kot mali diktator na MZZ. Saj počasi še tisti, ki so nekako bili nevtralni do Janše vidijo, kako se vse podira. Zaposlovanje tik pred iztekom mandata, farsa z vinjetami, zdaj pa Rupla na Dunaj! Kaj še sledi? A še bo Virantu, Simonitiju in Bajuku kako državno službo zrihtu?
dominiq
# 14.10.2008 ob 22:53
Bravo Janez.Dobro da so ljudje spoznali kaksen si.Groza in opup.Sram me je.Rupel za veleposlanika.A smo res taki idioti mi slovenci in slovenke.Zalostno,toda odgovor je da smo...Zal......
ante
# 14.10.2008 ob 22:53
sramota
ninnoart
# 14.10.2008 ob 22:52
Če mu bo bodoča avstrijska vlada ponudila ministrski stolček
- ga bo z veseljem sprejel. In bo hodil spet v Ljubljano
- spet nam pamet solit :p
gino st
# 14.10.2008 ob 22:49
@ninnoart

ma dej piši z normalnimi črkami
Schrei
# 14.10.2008 ob 22:43
JOJ!!
Samo tega ne. Ta nesposobnež, jenkijevski lakaj za našega veleposlanika?
Zakaj že?
Zaradi uslug pucanja riti Janši?

Svinjarija, ni druge besede zato. Namesto da bi ga zaprli mu še takole nagradico dajejo.
ninnoart
# 14.10.2008 ob 22:40
SEVEDA BI RAD ŠEL NA DUNAJ, SAJ JE LEPO DELAL ZA AVSTRIJO IN V ŠKODO SLOVENSKI MANJŠINI. TO JE NAGRADA ZA TO DELO. RUPEL SAMO GLEDA ZA SVOJO KORIST, NASLEDNJI ZUNANJI/MU MINISTRICI/U PA JE ZAPUSTIL NEBROJ NEREŠENIH DVOSTRANSKIH PROBLEMOV.
motorcki
# 14.10.2008 ob 22:36
smito23,za vse navedeno se podpišem.
motorcki
# 14.10.2008 ob 22:33
Blefer.A se misli še zmeraj futrat za davkoplačevalski denar.To bojo pijani na Dunaju.A njegova gospa bo pa snažilka na veleposlaništvu,gotov jim bo flaše odpirala.Pri nas je pa res vse lahko.-
luxor
# 14.10.2008 ob 22:29
dragi moji rojaki tam na avstrijskem Koroškem! Res nimate sreče! Ko se vam nekoliko nasmehne sreča, hitro pride huda ura!
Marko32
# 14.10.2008 ob 22:28
Kje vidite številne kadrovske rošade?
Večina jih je postavljenih kot vršilcev dolžnosti.
Marko32
# 14.10.2008 ob 22:27
Kje vidite številne kadrovske rošade?
Večina jih je postavljenih kot vršilcev dolžnosti.
smito23
# 14.10.2008 ob 22:27
rupl je narodni izdajalec ki zagovarja interese združenih terorističnih držav amerike in njenih kolaboracionistov.
slovenski državi je prizadejal veliko sramote, naredil veliko stroškov, o vsakem hlevskem gnoju imam boljše mnenje kot o njem!
metodus
# 14.10.2008 ob 22:26
Vsekakor zgrešena poteza vlade; nastaviti zunanjega ministra pred
iztekom mandata. Upam, da predsednik Turk ne bo potrdil predloga
in da se bo vrli bivši zunanji minister elegantno odstranil za nekaj
časa. Potrebujemo dinamičnega zunanjega ministra; kadrovanje
vsepovprek pe je vsega obsojanja vredno!
multinet
# 14.10.2008 ob 22:25
Rupla v zapor. Kakšen Dunaj?
Valuk_
# 14.10.2008 ob 22:16
Še ena potrditev več, da se je ljudstvo na teh volitvah prav odločilo.

Sedaj poteka kadrovanje, katerega se PARTIJA v svojih najboljših časih ne bi sramovala.

Kar pa je najbolj smešno, ima ravno ta vlada in njeni zvesti podaniki, toliko vedno za povedat o komunizmu, totalitarnem režimu ipd.. sama pa ravno to počne, kar najbolj "sovraži".

Kaki hinavci!!!
Mike45
# 14.10.2008 ob 22:14
Škoda besed o rUPLU. Svoje obračanje po vetru je pokazal. Naj gre v pokoj in še dlje. Kot doživljenski minister naj ne prodaja filozofije diplomaciji.
tolovaj
# 14.10.2008 ob 22:13
22. rasss (14.10.2008 || 22:02:21)
Rupel je izjemno dosti naredil za Slovenijo, tako da je najmanj kar lahko dela v prihodnje - veleposlaniško mesto na Dunaju. Pred volitvami sta Golobič in Vajgl nastopila skupaj na TV in izjavila, da si rupel z njegovimi izkušnjami lahko izbere katerokoli veleposlaniško mesto. toliko o slabem spominu naših ljudi!
Sedaj pa lahko naredi čisto nekaj konkretnega za Zamejske Slovence v Avstriji, kot je izvrševanje pogodbe (6. člen), dvojezične table. Pa naj pobota še manjšinske organizacije Slovencev na Koroškem, saj izhaja iz povezovalne stranke. Skratka dela na pretek. Nekaj časo bo ostalo tudi za dunajski valček i kapljico Burgundca.
Zenit
# 14.10.2008 ob 22:08
Po takšni logiki se tudi ti ne oglašaj, saj nisi ne eno, ne drugo. Gre za vprašanje ali bi kdo drug lahko več in bolje delal za Slovenijo in ali bi si kdo drug privoščil manj zunanjepolitične škode. Kandidati za preizkus so bili, le toliko možnosti niso dobili, ker se je Rubelj obračal z vetrom. To je tudi odgovor na tvoje vprašanje "zakaj je tako dolgo na diplomatskem parketu".
rasss
# 14.10.2008 ob 22:02
Rupel je izjemno dosti naredil za Slovenijo, tako da je najmanj kar lahko dela v prihodnje - veleposlaniško mesto na Dunaju. Pred volitvami sta Golobič in Vajgl nastopila skupaj na TV in izjavila, da si rupel z njegovimi izkušnjami lahko izbere katerokoli veleposlaniško mesto. toliko o slabem spominu naših ljudi!
Z.E.M.
# 14.10.2008 ob 22:01
Zenit
Dokler ne postaneš "ustavnopravni profesor" in ne razumeš ustave RS se oglašaj samo za šankom. OK?

Ko boš toliko dosegel, kot je Rupel ali "ustavnopravni profesorji" pa kar korajžno.
Zenit
# 14.10.2008 ob 21:52
Z.E.M.
dokler ne ločiš "diplomanta" od "diplomata", se raje ne mešaj v pogovor.
kmetozar
# 14.10.2008 ob 21:52
8. smito23 (14.10.2008 || 21:22:15)
kak podn; miloščina janše da ga nastavi za veleposlanika na dunaju:D:D:D::D

rupla sn srečal nazadnje na diplomatski regati v izoli; nadut starec brez manir - potencialni alkoholik - brez veze...


Potem se bo pa na Dunaju super znašel, saj ima vse reference.
Zenit
# 14.10.2008 ob 21:49
No, Kresalova je pa zgodba zase. Zame je kot neka "napiflana sošolka". Njena retorika spada na področje reklamnih oglasov kot pa da bi njene besede jemal resno. Govoriti začne tako, kot če bi misico vprašal kaj bi naredila, da bi rešila svetovno lakoto. Meni je antipatična - da ne bi kdo mislil, da jo primerjam z misico v tem smislu. V redu, to je irelevantno. Govori kot da je pravkar prišla s faksa in kot da ne bi vedela, da se svet drugače vrti kot pa piše v učbenikih.

Politični prostor je poln domišljavosti, zavisti, klientelizma, intelektualnega deficita in prevlade zasebnih interesov pred javnimi. Zame je Slovenija že nekaj let v (moralni) politični krizi.
Z.E.M.
# 14.10.2008 ob 21:42
Še vprašanje za "sovražnike" Rupla: Zakaj je bil tako v levih kot v desni vladi zunanji minister?
Odgovor se glasi; zato ker obvlada diplomatski parket.

Res bo žalostno če bo "nedolžna" Kresalova ministrica; jo bodo takoj raz**** :)
sivakucma
# 14.10.2008 ob 21:39
Spoštovani

Leta gledam televizijo in (bom poskusil obdržati kulturni nivo) ta neobrita visokorasla figura dviguje pritisk. Samo Bajuk me je še bolj spravil na obrate. In ko sem po dolgem času šel na volitve in jih "dobil" sem upal, da bo z volitvami odletel tudi on. Gospod Pahor. Politika je trgovina. In zaradi tega umazana. Vendar mi na misel ob trenutno še zunanjem ministru pridejo na misel samo grde človeške lastnosti: ignoriranje, samopašnost, pokvarjenost in plašč za vse režime in vse čase.
Sramota za Slovenijo, če bo g. Rupel kakšen koli minister. Odstranite ga prosim od oblasti in televizije. Naj uživa v pokojnini, dajte mu dvojno ali trojno. V državo, pri kateri ima prste zraven on ne zaupam in mislim, da je sramota za slovensko himno.

Trudil sem se biti kulturen. Zelo.
Zenit
# 14.10.2008 ob 21:39
Naši skorumpirani in pristranski ustavnopravni profesorji, ki sejejo fakulte kot pšenico, tako ali tako govorijo, da ima predsednik države bolj obveznost potrditi predloge imenovanj kot pa pravico odločati o imenovanju. Zbor za "republiko"? Ja, seveda...
slassi
# 14.10.2008 ob 21:38
no nekateri imate zelo slabo manje o Ruplu!
Se kar strinjam ampak da bo Kresalka zunanja ministrica to je preko vseh mej!!!!!!

Mogoče zato ker je nedolžna:)

No če ne razumeš vpršanja v predvolilni debati in odgovriš butasto enkrta še gre...ampak ona je naredila cel kup takih kretenizmov....jao
Z.E.M.
# 14.10.2008 ob 21:37
Dimitrij Rupel je dober izbor za diplomanta; izreden diplomant z veliko izkušenj, skratka vešč diplomatskega parketa.
ajvar
# 14.10.2008 ob 21:37
rupsija v zapor ne pa na Dunaj!
Zenit
# 14.10.2008 ob 21:32
Gnile poteze vlade v odhodu. V zadnjem mesecu dni smo priča grozljivemu političnemu kadrovanju. Imenovanja v stilu "rešimo svojo riti" se vrstijo kot po tekočem traku. Čeprav so zakonita, so zame moralno in etično sporna. Zdaj kažejo svoj pravi obraz.
fuksel
# 14.10.2008 ob 21:30
turk reci NE!!!!
smito23
# 14.10.2008 ob 21:22
kak podn; miloščina janše da ga nastavi za veleposlanika na dunaju:D:D:D::D

rupla sn srečal nazadnje na diplomatski regati v izoli; nadut starec brez manir - potencialni alkoholik - brez veze..
capuccino
# 14.10.2008 ob 21:21
Rupla v Cukrarno zapret. Saj je pisatelj. mogoče tam kaj dobrega napiše...
tagomago
# 14.10.2008 ob 21:20
podgane bežijo,
čas je da rupel dokončno enkrat za vselej zapusti zunanje ministrstvo in povezave z njim......
WANNAGONE
# 14.10.2008 ob 21:19
Tud Pahor gre težko iz ameriškega objema, da bi ignoriral Rupla.
nesesekirat
# 14.10.2008 ob 21:09
Dobro sem zavozlal stavke ampak ševelja; Dimsi, ob predsednikovih besedah se zamisli !
nesesekirat
# 14.10.2008 ob 21:06
Odloča predsednik republike. Ali bo Dimsija "nagradil" za njegovo "podporo" v predsedniški predvolilni kampaniji pa ne bo potrebno dolgo čakati. In ob komentarju g.predsednika, da je dolžnost naše države podpirati našo manjšino na Koroškem.Odnosi manjšine z Dimsijem pa niso ravno za vzgled, zato se Dimsi ob predsednikovih besedah lahko zamisli.
Alchemist
# 14.10.2008 ob 20:18
Borut preveč si popustljiv...kaki veleposlanik....naj gre v penzijo in naj se igra vrtnarja...tako da bomo vsi veseli...Rupel je veliko pripomogel k osamosvojitvi in izgradnji današnje moderne Slovenije....in to mu treba priznat in ga zaradi tega spoštovat...vendar njegovi časi so mimo in je sedaj bolje da odide in se v politiko več ne vrne....never ever again...
Jethros
# 14.10.2008 ob 20:15
To mesto na Dunaju je preveč zanj, glede na svoje "delo" si tega mesta sploh ne zasluži! Prej v prisilni pokoj, bi bilo manj škode!
Kazalo