Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 17 glasov Ocenite to novico!
cestninska postaja
Odstranitev cestninskih postaj bo skupno stala 45 milijonov evrov, potekala pa bo v več sklopih. Foto: BoBo

Dodaj v

Rušenje nekaterih cestninskih postaj se začenja že maja

Cestninske postaje bodo rušili v več fazah
13. april 2018 ob 18:14
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Dars namerava maja začeti rušenje cestninskih postaj, v okviru prvega sklopa del nameravajo na Darsu zrušiti in preurediti cestninske postaje Log, Torovo in Vrhnika.

Z uvedbo novega sistema elektronskega cestninjenja za tovorna vozila DarsGo je bil izpolnjen še zadnji pogoj za odstranitev in preureditev cestninskih postaj. Na Darsu so že izbrali izvajalca za dva od treh sklopov del, pri obeh bo sodeloval Kolektor CPG.

Postaje bodo rušili postopoma, maja bodo porušili in preuredili cestninske postaje Log, Torovo in Vrhnika. Ta dela bo opravljal konzorcij Gorenjske gradbene družbe (GGD), Kolektorja CPG in Cestnega podjetja Kranj (CPK).

V okviru pogodbe za prvi sklop bodo po pojasnilih Darsa izvedli tudi rekonstrukcijo avtoceste na območjih teh cestninskih postaj, in sicer v skupni dolžini 2,8 kilometra. Poleg tega bo dodatno obnovljenih še 1,4 kilometra gorenjske avtoceste za cestninsko postajo Torovo, so dodali.

Pred Karavankami cestninska postaja ostaja
Cestninska postaja Hrušica pred predorom Karavanke bo ostala, saj se tam tudi po uvedbi elektronskega cestninjenja za težka vozila še vedno plačuje predornina za osebna vozila. Takšna cestninska postaja je tudi na avstrijski strani predora.

V tretjem sklopu del bo Kolektor CPG v sodelovanju s CPK-jem porušil cestninske postaje Nanos, Dane, Logatec, Unec sever, Unec jug, Razdrto sever, Razdrto jug, Postojna sever, Postojna jug. V okviru tretjega sklopa del bodo poleg odstranitve devetih cestninskih postaj izvedli še rekonstrukcijo avtoceste v skupni dolžini 4,1 kilometra, poleg tega pa še rekonstrukcijo 1,6 kilometra avtocestne trase na območju razcepa Nanos in dva kilometra trase priključka Logatec.

Rušili bodo, ko bo avtocesta najmanj obremenjena
Prva dela bodo stekla maja, potekala pa bodo postopoma in v času, ko bo posamezen odsek ali priključek najmanj obremenjen. Na največjih cestninskih postajah, kot sta Log na primorski avtocesti in Torovo na gorenjski avtocesti, bo ves čas izvajanja del promet potekal po dveh zoženih pasovih v vsako smer, kar omogoča največjo mogočo pretočnost prometa.

Razpis za drugi sklop del, ki obsega rušitev in preureditev cestninskih postaj Vransko, Tepanje, Drnovo, Krško in Slovenske Konjice, še poteka, so dodali na Darsu. Jeseni nameravajo na Darsu objaviti še razpis za rušitev in preureditev preostalih cestninskih postaj.

Sa. J.
Prijavi napako
Komentarji
crtomirjansa
# 13.04.2018 ob 18:34
Odlicno! Tiste omejitve 40 na uro in odstevanje dni ko bom dobil razglednico zaradi voznje 46km/h so me prav ubijali
_amarena_
# 13.04.2018 ob 18:56
Samo da ne pride takoj po tem druga vlada gor pa si zamisli, da bi spet uvedla plačevanje na cestninskih postajah, LOL.
maja kibira
# 13.04.2018 ob 18:36
Nazadnje je stalo podiranje ene cestninske postaje 250.000 evrov. Tole me spominja na izdelavo makete za 2.tir.. kaj podobnega je mozno samo v Sloveniji.Avtrijci bi jo najbrz podrli za 20 jurjev
tureavanture
# 13.04.2018 ob 18:52
Že?
Ohoho, zdaj vem zakaj plačujem tako drago vinjeto, dars vendarle zelo hitro dela.
SMERŠ
# 13.04.2018 ob 20:24
45 milijonov za podret par barak? spet napaka v excellu?
Roky89
# 13.04.2018 ob 19:44
@presenečen

Glej. Tole s cestninskimi postajami je bilo treba rešit, ker so dušile promet in povzročale zastoje čisto po nepotrebnem. Se bodo pa nekateri tovornjakarji pač fijakal po regionalnih cestah (kar krepko dvomim, da je res v takšnem obsegu kot ga navajaš). Če jim je teh nekaj evrov vrednih počasne, nevarne, za gorivo potratne in s problemi polne poti, pol pa naj.
Bloodline
# 13.04.2018 ob 18:34
"Že maja"

Vinjete mamo pa že leta.
tito50
# 13.04.2018 ob 21:32
Saj to ni res, za ta denar bi nam Kitajci poleg tega naredili še 100 kilometrov avtoceste z petimi viadukti in šestimi predori.
zdravidudek
# 13.04.2018 ob 20:31
Ti Dars ovci so verjetno vsi NASTAVLJENI od politike.Ne vem če si polovica na upravi zasluži plače,tako da prej niso vedeli kdaj bo drugo cestninjenje. Ko so prejšnji vikend popravljali asfalt cestišče v tunelu Pletovarje,so naredili tako KVALITETNO kot da se pelješ po makadamski cest. Mislim da so izvajali Avstrijci, če bi tako delali pri njih ,bi že zdavnaj morali popraviti in plačati KAZEN. Ko se pelješ od Šentilja do Gradca skoraj ne čutiš kje so popravljali verjetno pri nas nimajo Vodno tehtnico SAMO DA JE DOBRA PLAČA:
V_kot
# 14.04.2018 ob 09:37
Excelova tabela, je uporabljena pri vseh naročilih.
Zato cena 45 miljonov.
Binder Dandet
# 14.04.2018 ob 06:43
Počitek?:) Orientacijska točka? Ne zadostujejo hribi?:)
zozozo
# 14.04.2018 ob 00:25
Le zakaj je naša vinjeta med najdražjimi glede na kilometer avtocest?

Ni med najdražjimi, ampak je najdražja. To pa zato, ker imamo največ avtocest na prebivalca v Evropi. Če upoštevamo dolžino avtocest na prebivalca, je pa naša vinjeta najcenejša razen švicarske.

Cena (EUR) AT: 87,3 BG: 50 CH: 33,7 CZ: 59,27 HU: 138,27 RO: 28 SK: 50 SI: 110
AC (km) AT: 1270 BG: 675 CH: 1832 CZ: 1250 HU: 1365 RO: 709 SK: 660 SI: 605
Preb. (mil) AT: 8,5 BG: 7,1 CH: 8,4 CZ: 10,6 HU: 9,8 RO: 19,7 SK: 5,5 SI: 2
AC/Preb AT: 149,41 BG: 95,07 CH: 218,1 CZ: 117,92 HU: 139,29 RO: 35,99 SK: 120 SI: 302,5
Cena/100 km AT: 6,87 BG: 7,41 CH: 1,84 CZ: 4,74 HU: 10,13 RO: 3,95 SK: 7,58 SI: 18,18
Cena/100 km/Preb AT: 58,43 BG: 52,59 CH: 15,45 CZ: 50,26 HU: 99,27 RO: 77,8 SK: 41,67 SI: 36,36
chelsea boy
# 13.04.2018 ob 20:24
Že... Hahahhahahahah... hahahahaha. že glede na to kako vse druge stvari počasi potekajo? :)
Highland
# 13.04.2018 ob 20:03
Mene pa zanima, kako je z DarsGo... A so mogoce ze kaksni podatki koliko se jih je svercalo od uvedbe dalje in koliko jih je bilo kaznovanih??
Jacky
# 13.04.2018 ob 20:01
A je že bil izbran izvajalec za gradnjo novih? Aja, bo nova vlada najprej priredila razpis pa se bojo evrčki začel razporejat :)
jockan
# 13.04.2018 ob 19:41
Rušenje cestninskih postaj bo stalo 45 milijonov evrov.

Le zakaj je naša vinjeta med najdražjimi glede na kilometer avtocest?
piarija
# 13.04.2018 ob 18:59
a še niso zrušene?
mopo
# 16.04.2018 ob 05:02
Kaj to sploh omenjate in pisete o taki malenkostih. Podri in mirna bosna. Kaj bos zdej tukej govoril...

Bilj bistvena bi bila sprememba omejitve hitrosti. Na voznem pasu pob 80km/h in prehitevalnem pod 130km/h bi morale biti prepovedane, najvecjo hitrost pa na ravnih delih povecati na 250km/h.
Drgac rabis cel dan da kam prides! Jaz niam cajta zgubljat celo uro za nekaj kar bi lahko naredil v pol ure ali se prej! Avtocesta je avtocesta to ni cesta pred solskim igriscem ampak avtocesta, get it? Isto kot na autobahnu v nemciji. Vse tece gladko.
ElTorro
# 15.04.2018 ob 20:33
Le zakaj je naša vinjeta med najdražjimi glede na kilometer avtocest

Ker imamo eno od najmanjših držav. Zato je to nekako logično.
V deset krat večji državi 10x več ljudi plačuje za 10x več avtocest. Cena na prebivalca (voznika) je torej enaka. Zato tudi vinjeta enako stane.
izo
# 14.04.2018 ob 21:32
Rušenje nekaterih cestninskih postaj se začenja že maja

men samo zanima, koliko bo zastojev zaradi tega, po možnosti začet ravno na prvomajske in pet pojačat na otvoritev sezone proti jadranu.
no, sej recimo primorka je že itak 5 let zaprta po malem, bo zdej uravnoteženo..
Kucelj
# 14.04.2018 ob 14:03
Spet Kolektor, posvečena firma v državnih poslih...
Doberdan
# 13.04.2018 ob 23:27
Hvala za odgovor, ob sliki v tablični aplikaciji to ne piše.
Doberdan
# 13.04.2018 ob 22:15
Smerš, tito, .... kje je v članku navedena cena?
gorenc007
# 13.04.2018 ob 21:43
dokler filajo proračun se nenadejajte rušenju............
alojzr2
# 13.04.2018 ob 21:28
Rušenje nekaterih cestninskih postaj se začenja že maja

Izgubljeno desetletje.
Ruuušiiii, pa čim prej! In čim hitreje.
kralj matjaž
# 13.04.2018 ob 21:28
Kdo je pa dobil posel?
Doberdan
# 13.04.2018 ob 21:11
Kje je zapisanih teh 4,5mil?
celtic1888
# 13.04.2018 ob 20:31
Šele...
Skippy
# 13.04.2018 ob 20:27
A so mogoce ze kaksni podatki koliko se jih je svercalo od uvedbe dalje in koliko jih je bilo kaznovanih??

Kot pravi Slovenec te samo zanima, koliko škode je bilo nekomu povzročene. Sploh ne znaš razmišljati izven sistema praznjenja žepov.

V tujini imajo že nekaj časa tako, da lahko plačaš še cel mesec po izvedeni vožnji. Kakšne kazni neki ...
svyatoslav
# 13.04.2018 ob 18:53
Skrajni čas. Kitajski gradbinci bi to opravili za pol cene in v treh dneh, delo izključno v nočnem času.
Doslej je bil pravi kaos: Avstrijci in naši penzionisti izključno na levem pasu s hitrostjo 50 km/h, čudežen čredni nagon domačih voznikov, ko je levi pas poln in dseni večinoma (hvala) prazen; vozilo te nekaj sto metrov prehiti z veliko hitrostjo nakar zavira in se mimo CP pelje 40 km/h; ljubljanski hipsterji, ki upočasnijo na 60 km/h že 2 km pred CP...
April1699
# 14.04.2018 ob 07:58
V članku ni nikjer navedeno kakšni so stroški rušenja? Ali je to nepomemben podatek ker dela izvaja dvorni gradbinec F21 Kolekor!
ogenj
# 14.04.2018 ob 03:59
zakaj to rušiti ? morda, da kaka druga vlada zopet postavi nazaj! navszezadnje pa se vsaj takrat umanjša hitrost, kar pomeni počitek in zbistritev in nenavsezadnje so te postaje dobra orientacijska točka za voznika!
mcsb4
# 13.04.2018 ob 22:39
@Deberdan
Pod sliko piše: "Odstranitev cestninskih postaj bo skupno stala 45 milijonov evrov, potekala pa bo v več sklopih"
Highland
# 13.04.2018 ob 20:53
Skippy ti si pa pravi kaj? Srb? Hrvat? Rus? Aja, false Slovenec, ok potem. Btw a smo mi tujina? Kaj imas za ene probleme, da na moja popolnoma navadna vprasanja podas tak komentar? Vsakodnevno se vozim cez mejo v sluzbo po AC in gledam razne Tovornjake, pol-tovornjake, kombije ipd z RO, BG, UA, oznakamu kako so nastudirali vse mozne lokalne prikljucke na AC kjer nemoteno vstopajo in izstopajo iz AC...
konkec
# 13.04.2018 ob 19:18
Vedno sem vozil 90-100 km/h skozi CP Tepanje in Pesnica, nikoli nobene kazni.
mihajloo
# 13.04.2018 ob 19:59
"Že maja!" Maja 2016 morda? :D

Drugače pa, odličen timing!
Čas ko bo cela evropa migrirala na hrvaško morje in bo naša avtocesta zopet zabita s kolonami po 20km.
Primorka se že sedaj štopa, zaradi del na cesti ki bodo trajala 2leti. Da, 2leti! :D
presenečen
# 13.04.2018 ob 19:39
Kdor malo opazuje, lahko na lokalnih cestah že vidi več tovornjakov, ki se spretno izogibajo elektronskemu cestninjenju!!

Vsak tretji tovornjak preobtežen.. Še več poškodovanih lokalnih cest. Smo to želeli?
Kazalo