Slovenija

Poudarki

  • Veseljakova: Ne le preživeti, živeti
  • Počivavšek: Vse plače naj se zvišajo
  • Semolič: Dobički so tu
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.1 od 58 glasov Ocenite to novico!
Sindikati
Zvišanje predlaga sedem sindikalnih central, ki so del Ekonomsko-socialnega sveta (ESS). Foto: BoBo
       Ko je leta 2008 nastopila kriza, so se mnogi delodajalci obračali na nas in govorili, da je kriza, da dobičkov ni, da jih je treba razumeti, da smo vsi na istem čolnu. Na to logiko že nekaj let pozabljajo, dobički so tu, gospodarska rast je nesporna. A v tem čolnu so le še delavci, delodajalcev pač ni, so na gliserjih.       
 Dušan Semolič, predsednik ZSSS-ja
avtor: ZSSS
Andreja Poje je vladno ravnanje označila za sramotno. Foto: BoBo
Trenutno minimalno plačo prejema 22.720 v zasebnem in nekaj čez 8.000 zaposlenih v javnem sektorju.
VIDEO
Sindikati hočejo višjo mi...

Dodaj v

Sindikati: Krize je konec, minimalna plača naj se občutno zviša

"Minimalna plača za normalno preživetje"
17. januar 2017 ob 14:28
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Sedem sindikalnih central predlaga, da se minimalna plača januarja skozi redno uskladitev zviša za pet odstotkov na 830 evrov bruto oziroma 630 evrov neto.

Sedanja minimalna plača v višini 790,73 evra bruto (604,35 evra neto) ne omogoča dostojnega življenja, je na novinarski konferenci v Ljubljani v imenu vseh sindikalistov povedala izvršna sekretarka pri Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije (ZSSS) Andreja Poje. Po njenem je sramotno, da vlada že leta ni izračunala višine dohodka, potrebnega za preživetje odraslega človeka. Zadnji podatki so tako iz leta 2009 in kažejo, da je nujno potrebnih 606 evrov. Prejemniki minimalne plače še vedno prejmejo nižjo neto plačo od tega zneska, je bila ostra.

Minimalna plača se je od leta 2014 povišala za 0,2 odstotka oziroma za 1,6 evra bruto, in to kljub temu, da se od tedaj najbolj zvišujejo prav cene tistih izdelkov - hrane, obleke, obutve -, ki predstavljajo največji delež v košarici zaposlenih s to plačo, je izpostavila.

Spomnila je še na gospodarsko rast po letu 2014, povečujeta pa se tudi zaposlenost in poslovanje gospodarskih družb. Po zadnjih podatkih so se čisti dobički teh v letu 2015 povišali za 126,7 odstotka na 1,64 milijarde evrov. "Ne moremo mimo dejstva, da si na primer v trgovini nekateri menedžerji z lahkim srcem izplačujejo polmilijonska izplačila, ki jih prigarajo njihovi zaposleni na minimalnih plačah," je dodala.

"Minimalna plača za normalno preživetje"
V Sloveniji se oddaljujemo od minimalne plače kot zneska, ki bi delavcu omogočal normalno preživetje, se je strinjal predsednik Konfederacije sindikatov 90 Slovenije (KS 90) Peter Majcen. Po evropskih smernicah se višina minimalne plače približuje 60 odstotkom povprečne plače, v Slovenji pa komaj presega 50 odstotkov, je izpostavil.

Veseljakova: Ne le preživeti, živeti
Predsednica Konfederacije novih sindikatov Slovenije Neodvisnost (KNSS) Evelin Vesenjak je šla še dlje. Kot je dejala, "obstaja razlika med živeti in preživeti". Prepričana je, da se je treba boriti, da bodo delavci začeli živeti.

Počivavšek: Vse plače naj se zvišajo
Predsednik Konfederacije sindikatov Slovenije Pergam Jakob Počivavšek pa je zatrdil, da bi se morale v Sloveniji zvišati tudi preostale plače. Po njegovih besedah bi bilo treba celovito preučiti obravnavo plač v povezavi z dohodninskim sistemom in razmisliti o prenovi plačnega sistema, predvsem v zasebnem sektorju. V tej luči se je zavzel tudi za razmislek o morebitni prenovi splošne kolektivne pogodbe za gospodarske dejavnosti.

Semolič: Dobički so tu
"Ko je leta 2008 nastopila kriza, so se mnogi delodajalci obračali na nas in govorili, da je kriza, da dobičkov ni, da jih je treba razumeti, da smo vsi na istem čolnu. Na to logiko že nekaj let pozabljajo, dobički so tu, gospodarska rast je nesporna. A v tem čolnu so le še delavci, delodajalcev pač ni, so na gliserjih," je kolege dopolnil predsednik ZSSS-ja Dušan Semolič.

Sindikati predlagajo, da se minimalno plačo januarja v okviru redne uskladitve zviša za pet odstotkov na 830 evrov bruto oziroma na 630 evrov neto. To vprašanje bo tudi na dnevnem redu petkove seje Ekonomsko-socialnega sveta (ESS).

Višino določa minister za delo
Znesek minimalne plače za tekoče leto določi minister za delo. Pri določitvi višine upošteva rast cen življenjskih potrebščin, lahko pa tudi gibanje plač, gospodarsko rast in gibanje zaposlenosti. Navadno se upošteva le inflacija, v tem primeru bi minimalna plača letos zrasla za 0,5 odstotka oz. malenkost manj kot štiri evre bruto na 794,68 evra bruto.

V ZL-ju so minuli teden predlagali, da se minimalna plača januarja v okviru redne uskladitve zviša na 645 evrov neto, septembra pa z novelo zakona o minimalni plači na 700 evrov neto.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
Prismuknjen
# 17.01.2017 ob 15:02
Semolič, priliman na predsedniški stolček ZSSS od leta 1991.
the law1
# 17.01.2017 ob 15:00
Ti socialistični dinozavri sploh nimajo stika z realnostjo. Kaj pa če bi znižali davke na plače?

Res prav na bruhanje mi grejo
PačNekdo
# 17.01.2017 ob 14:57
Popravek: Krize je konec ZA JAVNI SEKTOR.
Frankie2010
# 17.01.2017 ob 15:00
Veseljakova: Ne le preživeti, živeti

Jaz bi se tudi veselil, če bi imel njeno plačo !!
Binder Dandet
# 17.01.2017 ob 14:54
Zahtevajte občutno povišanje dodane vrednosti, pa bo cela Slovenija lahko dobila večje plače, država bo lahko znižala davčne obremenitve.
Amethist
# 17.01.2017 ob 15:13
Bo pa zanimivo gledat ljudi ki za minimalca pac ne bodo delali. Skrajni cas. Revoz je ze en tak primer.
Amethist
# 17.01.2017 ob 15:09
Pod 1000 neto se nimamo kej pogovarjat.
mike wazowski
# 17.01.2017 ob 15:16
Počasi se bomo vsi izenačili - na minimalni plači....
Anar Hija
# 17.01.2017 ob 15:02
"Andreja Poje je vladno ravnanje označila za sramotno. "
Po drugi strani pa prijateljuje in se dogovarja z vodstvom stranke SD - Socialnimi demokrati, vladno stranko.

ZSSS je žal, farsa. Predlogi so še premili. Potrebno bi bilo že lep čas nazaj organizirati splošno stavko, novo paradigmo delitve dela in dobička. Zaspali ste, zdaj pa populistično, kot kakšen Luka Mesec iz ZL-ja pozivate k nečemu, kar veste, da se ne bo izpolnilo, niti predstavljalo večjega pritiska na nikogar.
GORILA
# 17.01.2017 ob 15:18
@mindmaster
Zasluzek ni socialni transfer! Sindikati zalijo delavce, ker enacijo minimalni zasluzek s pragom revscine. Vsako delo je vredno natanko toliko, kot se o njem sporazumeta tisti, ki delo isce, in tisti, ki delo ponuja.

Minimalno placo je treba ukiniti. Razliko do praga revscine naj s socialnimi transferji pokrije drzava, ker je to njena naloga. To logiko, da se nekaj dela zato, da se dela, pa je treba skupaj s sindikalno garnituro pospraviti na smetisce zgodovine.


Točno tako!
Bom jaz odprl podjetje in se z delavci dogovoril za bruto plačo 1€, tako bodo naredili tudi ostali delodajalci, saj bo plačala država. In tako bo država vsem delavcem vsak mesec izplačala tistih 650 €!
Vidiš, pa si le za eno čudno obliko UTD!
QUENDI
# 17.01.2017 ob 15:05
......najprej....stisnit in izterjat vse kar delodajalci ne plačujejo pa bi morali.....
dude
# 17.01.2017 ob 14:52
Se vedno moramo zaposliti cirka 30k ljudi. Sindikatom zanj ni mar.
pepis
# 17.01.2017 ob 15:27
Jaz predlagam da se vsakemu delavcu izplača bruto bruto znesek direkt na račun, pač toliko kolikor stane podjetje, kar je za minimalno plačo crika 920€ + malca + prevoz na delo, cca 1000-1100€.

Potem pa naj vsak presodi koliko prispevkov želi dati državi. Naj vidijo ljudje da ne dobijo toliko malo kot mislijo, vendar jim država pobere lep kose pogače.
K_ris
# 17.01.2017 ob 15:03
Sedanje razmere so bistveno primernejše za višanje minimalne plače, kot je to bilo v času Pahorjeve vlade. Takrat je to bila napaka z zelo škodljivimi posledicami, tokrat večjih negativnih posledic ne bi bilo. Bi pa jaz določanje minimalne plače prepsutil panožnemu dogovoru sindikatov in delodajalcev. Razmere v različnih panogah niso enake. In ponekod si brez težav privoščijo zvišanje plač, kje drugje pa lahko tudi v sedanjih dobrih gospodarskih razmerah to prinese zmanjšanje zaposlenosti. Da pa bodo delodajalci morali ponuditi več kot sedanjo minimalno plačo ne glede na to, ali se bo le ta administrativno spremenila, pa nazorno kaže primer Revoza, ko za minimalca (+ dodatek na nočno delo) enostavno ne dobijo več zadosti delovne sile.
pkorosec
# 17.01.2017 ob 17:21
neto placa: 646,05€
bruto placa: 920 €
Bruto strosek delodajalca: 1068,12€

Zdaj pa si predstavljate da ste delodajalec in imaste dobrega delavca, ki pa seveda ni vec motiviran, da ima 646.05€ neto place. Zahteva 1000€ in tudi vam se zdi da je teh 354€ vec na mesec, definitivno vreden.
Ampak, ne boste placali 354€ vec, da bo on prisel na 1000€ neto.

nova neto placa: 1000€
nova bruto placa: 1498,50 €
nov bruto strosek delodajalca: 1739,75 €

Zdaj pa si poglejte razliko med novim stroskom delodajalca, da je delavec dobil slabih 350€ vec. In to en delavec! Zdaj pa si zamislite da imaste mlado podjetje z 10 zaposlenimi.
Seveda se bodo zdaj oglasili pravicnimi in poznavalci in razni strokovnjaki na podrocju gospodarstva z 0.0 delovne dobe v gospodarstvu.
steiermark
# 17.01.2017 ob 15:59
Kdo od tistih, ki zagovarjate dvig minimalne plače, je delodajalcev oz. podjetnikov? In če, koliko plačujete svoje delavce? kaj pa, če bi za spremembo predlagali, da država recimo prepolovi davke na plače in bodo tako delojemalci dobili višje neto plače na ta način.
GORILA
# 17.01.2017 ob 15:22
Trenutno minimalno plačo prejema 22.720 v zasebnem in nekaj čez 8.000 zaposlenih v javnem sektorju.

Sedem sindikalnih central predlaga, da se minimalna plača januarja skozi redno uskladitev zviša za pet odstotkov na 830 evrov bruto oziroma 630 evrov neto.

Obstoječa minimalna plača v višini 790,73 evra bruto (604,35 evra neto)


830 - 790,73 = 39,27

39,27 x 22.720 = 892.214,40

892.214,40 x 12 = 10.706.572,80 €

Ja, v celem letu bo celotno slovensko gospodarstvo prikrajšano za takšne bajne denarje, da slovensko gospodarstvo nedvomno propade!
trdoleska
# 17.01.2017 ob 15:10
Pa naj se sigurno izplača na račun delavca.
endrug
# 17.01.2017 ob 15:05
@Mindmaster, potem bodo najnižje plače 250 evrov.

Ja, dvignit se morajo vse plače. No, ni treba takoj nemških. Za začetek lahko 40% več.
KLIPAN
# 17.01.2017 ob 15:27
@Mindmaster
""Vsako delo je vredno natanko toliko, kot se o njem sporazumeta tisti, ki delo išče, in tisti, ki delo ponuja."

Včeraj smo brali, da ima 8 (OSEM) ljudi toliko premoženja kot TRI MILJARDE LJUDI!!!!!!!
A si predstavljaš "sporazum" med temi osmimi in kakim revežem????
Pa kje ti živiš človek božji??
fah-q
# 17.01.2017 ob 15:23
@mindmaster
Zasluzek ni socialni transfer! Sindikati zalijo delavce, ker enacijo minimalni zasluzek s pragom revscine. Vsako delo je vredno natanko toliko, kot se o njem sporazumeta tisti, ki delo isce, in tisti, ki delo ponuja.

Minimalno placo je treba ukiniti. Razliko do praga revscine naj s socialnimi transferji pokrije drzava, ker je to njena naloga. To logiko, da se nekaj dela zato, da se dela, pa je treba skupaj s sindikalno garnituro pospraviti na smetisce zgodovine.


tvoja logika velja le v izključno redkem primeru ko imamo n ponudnikov in n iskalcev dela (seveda n=n).... v vseh ostlih primerih pa nekdo izhaja iz pozicije moči...ta pozicija je od nekdaj znana. danska naprimer ima najmočnejše sindikate (delijo celo prispevke nezaposlenim) v evropi...

če želiš vedet kaj to res pomeni pogajat se z pozicije moči pa se javi, da se pridemo spogajat kolko je tvoja varnost vredna...če si dober pogajalec boš le ob pol dohodka...če boš izravnaval pogajalske pozicije s policijo pa se pogajanja iz finančnega prenesejo v "realni" sektor.

eni res živijo na marsu...
Celt
# 17.01.2017 ob 15:20
630 evrov? Še vedno.sirotinja... minimalna plača bi morala biti okoli 700er
Mica
# 17.01.2017 ob 15:08
ti sindikati bi požrli vse, še preden se ustvari, matr.
pkorosec
# 17.01.2017 ob 17:13
@nimaitre,
kaj govorimo o davku ali prispevkih?
A ves recimo da je stopnja socialnih prispevkov v Sloveniji visja (22,1%) od Avstrijske (18,2%) ?
In zakaj imajo oni boljso infrastrukturo in zdravstvo? Ima mogoce kaksno vezo to, da tam nabava opreme manj stane, ker ne poznajo raznih Zemljaricev in ostalih nasih gospodov?
pkorosec
# 17.01.2017 ob 16:58
Rad bi slisal 3 socialiste, ki so svojim zaposlenim zvisali place za 5%.
Rad bi slisal 3 socialiste, ki so v zadnjih letih zaposlili enega cloveka.
Kje jih lahko najdem?

Pozor. govorim le o socilisticno usmerjenih delodajalcih, ki imajo svoja podjetja z svojim denarjem in ki svoje storitve in produkte prodajajo na prostem trgu. V tem kontekstu odpadejo razni tovarisi Zemljarici in Senice, ki v glavnem denar za svetovanje in dobavo, dobivajo od drzave. Hvala.
K_ris
# 17.01.2017 ob 15:11
@Mica

ti sindikati bi požrli vse, še preden se ustvari, matr.

Komu?
zuzu
# 17.01.2017 ob 18:15
Predvsem naj se sindikati zavzemajo za znizanje obremenitev plac in bodo place takoj visje! Mogoce je resitev, da se ljudjem nakazuje bruto placa potem se pa mogoce bo kaj premaknilo, ko bo vsak sam videl, koliko pobere drzava.
pkorosec
# 17.01.2017 ob 16:55
krize je konec, vrnite krizni DDV iz zdajsnih 22% na prejsnih 20%, pravtako zvisajte splosno davcno olajsavo iz zdajsnih letnih 3200€ na avstrijskih 11.000€ letno bruto. Hvala.
Potem pa se lahko zacnete pogajat o visanju bruto plac. Kaj delavcu pomaga ce mu zvisate placo za 30€ bruto, ce potem to zanj pomeni 20€ vec. Kot posledica se pa zaradi dviga povprecne bruto place zvisajo ostale cene, kot tudi splosno zdravstevno zavarovanje, ki je vezano na povrecno bruto placo v Sloveniji. A ni tako? Vse ostalo je le razbijanje slovenskega gospodarstva.
hexen
# 17.01.2017 ob 15:34
17. januar 2017 ob 14:28
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Mindmaster
# 17.01.2017 ob 14:43


Ni kaj, fantastičen reakcijski čas za nekoga, ki opravlja zahtevno odgovorno delo v konkurenčnem danskem gospodarstvu....
the law1
# 17.01.2017 ob 16:48
@Binder Dandet

Zal ni tako enostaven izracun. Dvig minimalne place potegne za seboj dvig vseh plac, ker se sicer rzamerja zrusijo (ki so ze tako marsikje neustrezna. Recimo da opravljas neko administrativno delo v gorenju za 850 neto. Pa dobijo v proizvodnji 30 evrov povisice. Je ti ne bi zahteval? In ko jo ti dobis, bo pa inzenir zahteval. In nato njegov sef itd..

Že sedaj ima Slovenija najvišje razmerje med minimalno ter povprečno plačo v celotni EU. To z minimalno plačo je mantra socialistov, ki nimajo pojma.

Npr. Estonija ima minimlno plačo definirano pri 360 EUR de fcato pa je njihova povprečna neto plača cca. 940 EUR oz. se samo še samo za 80 EUR nižja kot v Sloveniji
pepis
# 17.01.2017 ob 16:15
Prosim prenehajte že z temi tajkuni in kako so zavozili državo....

Sedaj smo tukaj in zadeva gre po preprosti logiki ki je manjši davki = večje plače = večja potrošnja = gospodarska rast = več pobranih davkov

pa še to, če sindikati že tako želijo pomagat revnejšim, naj znižajo DDV kot je enkrat bil se pravi iz 22% na 20% oz. iz 9,5% na 8,5%. Saj ravno nižja cena osnovnih dobrin pomeni da revni privarčujejo.
iztok71
# 17.01.2017 ob 15:35
skoraj desetletje smo fejst gulili krompir...in se mantrali na vse mogoče načine...
če pravite torej,da so dobički tu in,da krize ni več potem naj narod to občuti...

in naj se vse skupaj popravi vsaj tako,kot je bilo na prelomu tisočletja...ko je klima
bila kar v redu...
KLIPAN
# 17.01.2017 ob 15:23
@Mindmaster
"Vsako delo je vredno natanko toliko, kot se o njem sporazumeta tisti, ki delo išče, in tisti, ki delo ponuja."

Torej podpiraš skoraj sužnjelastniški odnos delodajalca do delavca, podpiraš otroško delo za 1 dolar na dan v neoliberalnih nebesih kot so Bangladeš, Pakistan, Turčija, podpiraš 12 urni delavnik, izkoriščanje rudarjev, nabiralcev bombaža.......... in miljarde revežev po svetu.....
Dobro, ti vsaj to priznaš, hujši so tisti, ki tega ne priznajo.
Belief
# 17.01.2017 ob 15:22
Ko je leta 2008 nastopila kriza, so se mnogi delodajalci obračali na nas in govorili, da je kriza, da dobičkov ni, da jih je treba razumeti, da smo vsi na istem čolnu.

HAHAHAHAHA. in kako ste se odzvali sindikati? minimalno olačo ste dvignili za 25% ! ! ! ! sredi najhujše krize po veliki depresiji
Binder Dandet
# 17.01.2017 ob 16:43
@gorila:
Zal ni tako enostaven izracun. Dvig minimalne place potegne za seboj dvig vseh plac, ker se sicer rzamerja zrusijo (ki so ze tako marsikje neustrezna. Recimo da opravljas neko administrativno delo v gorenju za 850 neto. Pa dobijo v proizvodnji 30 evrov povisice. Je ti ne bi zahteval? In ko jo ti dobis, bo pa inzenir zahteval. In nato njegov sef itd..
POIVRE
# 17.01.2017 ob 16:00
K_ris

"O kakšnih stroških govoriš? To je vse vključeno že v plačo, ki si jo že štel".

Delavec v času plačane bolniške in plačanega predolgega dopusta ne dela in ne prispeva dodadne vrednosti, prav tako v času plačane pol ure za malico ne dela. Če odštejemo malico delovni teden v Sloveniji traja 37,5 ur, plača pa je za 40 ur.
K_ris
# 17.01.2017 ob 15:46
@pepis

Potem pa naj vsak presodi koliko prispevkov želi dati državi. Naj vidijo ljudje da ne dobijo toliko malo kot mislijo, vendar jim država pobere lep kose pogače.


In če zboli, naj tudi umre, ker ni dovolj plačal!
ni maitre
# 17.01.2017 ob 15:32
@Pepis
Pravzaprav že to, da se končno začnemo pogovarjat o bruto prihodkih in ne neto, bi bil velik napredek.
Mindmaster
# 17.01.2017 ob 15:19
@endrug

Ce je kdo pripravljen delati za 250 evrov, naj bodo pa 250 evrov. V Revozu taksnih ne najdejo za trikrat vec denarja.

Znebiti se je treba te arogantne miselnosti, da se lahko vtikamo v tuj denar. Placa je stvar delavca in delodajalca. To ni stvar drzave, to ni stvar volivcev. Pogojno je to stvar sindikatov, ce jim delavec podeli mandat za pogajanje v njegovem imenu. Arbitrarno dolocanje visine plac po ideoloskih kapric pa je treba izkoreniniti.
Skippy
# 17.01.2017 ob 15:18
Še vedno imamo malo manj od 100.000 brezposelnih in oni bi radi poviševali plače, kar bo imelo za posledico več brezposelnih. Saj se še spomnimo kakšen učinek je imelo zadnje bistveno povišanje min. plač, kajne.

Zgleda, da so se odločili, da je 100k tisto dolgoročno število brezposelnih, ki bo ob trenutnih transferjih zagotavlja dovolj volilne baze. Drugače ne razumem, zakaj bi nekdo namerno delal na tem, da bi imel več brezposelnih kot bi jih lahko.
anny22
# 17.01.2017 ob 15:06
Odličen predlog...not. Povzročili bodo še nadaljnih 10-15.000 brezposelnih, kot ob zadnjem dvigu.
misterij1234
# 17.01.2017 ob 17:32
Ti naši sindikati so dekontaminirani,že pred nekaj meseci so vedeli,da bo za 200 miljonov nižji minus od 850 miljonov,to je 650 miljonov minusa,kar predstavlja še vedno minus.Kje in kdo vidi konec krize je slepec ali pa prevarant.
soleti
# 17.01.2017 ob 17:15
Se strinjam, da se mora minimalna plača dvigniti. Vendar bi se za enako evrov morala dvigniti vsem. Da ne bo pomote povdarek je za enako evrov, in ne procentualno..Nekomu z visoko plačo 55 evrov ne pomeni veliko, nasprotno seveda "minimalcem". Procenti pa vemo kaj naredijo.
In zakaj bi se morala dvigniti vsem..Namreč po drugi strani se kmalu zna zgoditi, da se minimalna plača lahko približa tistim, ki imajo na svojem delovnem mestu večjo odgovornost pri delu in zato dobivajo nekaj več. Tako bi se takim godila krivica, saj bi bili ob težjem oziroma zahtevnejšem delu plačani enako. Vsi vemo, da minimalna plača ni pogoj za dobro življenje in jo je potrebno dvigniti. Vemo pa tudi da minimalno plačo po večini dobivajo delavci, ki delajo preprosta dela ter imajo nizko izobrazbo.
wax
# 17.01.2017 ob 16:59
kako je že tisto s Semoličevo plačo?
allblack
# 17.01.2017 ob 16:58
kriza gor ali dol...za te sindikaliste krize ni nikol bilo...prvo sebi nabašejo mauhe...
juk
# 17.01.2017 ob 16:50
V državi ki jo vodijo razni Štruklji ne pa vlada je sistem kjer se sindikati pogajajo za plače nemogoc. Ker sindikati se ne znajo pogajat ampak izsiljevat. Drugace pa s takim odlokom bodo tiste ki so na jurja spravili na minimalca. Nekje morajo not prinest. To je sindikatom itak vseeno, kaj šele lažnivcu Mescu.
ni maitre
# 17.01.2017 ob 16:42
the law1
Malo se umiri s to svojo nadutostjo kolega! Kaj pa je nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča?
To ni davek? Ga ne plačuješ?
ni maitre
# 17.01.2017 ob 16:36
K_ris
Pravzaprav vedno pozabljamo pri tem, da se povečuje skupina, ki se so istočasno delodajalci in delojemalci v eni osebi. Torej kako naj se tukaj obračunavajo bolniške, dopusti, regresi?
POIVRE
# 17.01.2017 ob 16:22
K_ris

"Delavec v času plačane bolniške in plačanega predolgega dopusta ne dela in ne prispeva dodadne vrednosti.."

"Tudi čez vikende in 16 ur na delovni dan ne dela. Vštej še to, ker je popolnoma enako (ne)smiselno!"

V času plačane bolniške ali plačanega predolgega dopusta, delodajalec mora zaposliti novega delavca, poiskati agencijskega delavca ali študenta, kajti npr. stroj ne bo stal, ko se bo delavec sončil na bolniškem dopustu, ker se ga je prejšnji dan napil in ga boli glava ali je na rekreaciji igrajoč košarko zvil prst in mu je zdravnik tebi nič meni nič odobril 20 dni bolniške...
krnekilojz
# 17.01.2017 ob 16:21
Popravek: Krize je konec ZA JAVNI SEKTOR. Ja na naših gospodarskih plečih
Kazalo