Slovenija

Poudarki

  • Bo dvig minimalne plače povzročil izgubo delovnih mest?
  • "Na lestvici vrednot pri nas delo zelo visoko vrednoteno"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 18 glasov Ocenite to novico!
Pomanjkanje denarja
Začenja se evropsko leta boja proti revščini in socialni izključenosti. Foto: MMC RTV SLO
Klošar
Le redki so pripravljeni na glas povedati, da so revni. Foto: EPA
Evri
Po eni strani imamo pravico do dostojnih plač, toda po drugi strani naj bi bila zaradi zvišanja minimalne plače ogrožena delovna mesta. Foto: EPA

Dodaj v

"Sklepamo lahko, da se bo revščina pri nas še povečala"

Bo dvig minimalne plače odnesel delovna mesta?
19. februar 2010 ob 06:20
Ljubljana - MMC RTV SLO

Le en odstotek vprašanih odkrito prizna, da so revni, kar kaže na to, da revščina pri nas še zmeraj pomeni hudo stigmo, je za MMC povedala Maja Kersnik z Umarja.

S podsekretarko na Uradu za makroekonomske analize in razvoj smo se pogovarjali ob odprtju evropskega leta boja proti revščini in socialni izključenosti, ki je bilo pred kratkim v državnem svetu. Povprašali smo jo tudi o pričakovanjih glede naraščanja revščine in uspešnosti strategij v boju zoper njo.


Lahko pričakujemo, da se bo revščina v luči posledic krize pri nas še dalje poglabljala? Kdo bo najhuje občutil njen pritisk?
Kriza se je, z močno povečano brezposelnostjo, močneje začela kazati šele proti koncu leta 2008. Slabšanje življenjskih razmer pa se je pri nekaterih drugih kazalnikih pokazalo že v letu 2008. Povečal se je, denimo, delež vprašanih, ki v anketi o življenjskih razmerah Slovenskega statističnega urada odgovarjajo, da težko oziroma zelo težko shajajo z svojimi dohodki (od 22 % leta 2007 na 27 % leta 2008), povečala se je tudi stopnja materialne prikrajšanosti prebivalstva (od 14,3 % leta 2007 na 16,9 % leta 2008). Podatkov o stopnji tveganja revščine za leto sicer 2009 še nimamo, ker pa ima brezposelnost močan vpliv na revščino, lahko sklepamo, da se bo ta še povečala. Nedvomno bodo poslabšanje razmer najbolj čutile skupine, ki imajo že zdaj nadpovprečno stopnjo tveganja revščine. To so gospodinjstva, kjer ni nihče aktiven, še zlasti tista s šolajočimi se otroki, enočlanska gospodinjstva starih ljudi, enostarševske družine, brezposelni in najemniki stanovanj.

Kaj menite o napovedih, da bo dvig minimalne plače povzročil izgubo delovnih mest in torej, gledano v celoti, ne bo pripomogel k zmanjšanju revščine?
V zvezi s tem vprašanjem bi najprej želela opozoriti na dve stvari: na to, da Evropska socialna listina, ki seveda zavezuje tudi Slovenijo, določa, da je treba zaposlenim za njihovo delo zagotoviti takšno plačilo, ki njim in njihovim družinam zagotavlja dostojen življenjski standard; ter na to, da višji dohodki prav gotovo pomenijo tudi boljši materialni položaj prejemnikov minimalnih plač in njihovih družin. Pričakujemo pa, da bi v nekaterih primerih ta dvig lahko prispeval k dodatnemu odpuščanju in to bi, glede na to, da je brezposelnost največja pretnja revščini, lahko privedlo do povišanja stopnje tveganja revščine. V zvezi s tem smo na Uradu RS za makroekonomske analize in razvoj (UMAR) pripravili modelski izračun, ki je pokazal, da bi takojšen dvig minimalne plače kratkoročno lahko pomenil izgubo okoli 5.000 delovnih mest, dolgoročno pa lahko še dodatnih 15.000 delovnih mest, če se podjetja ne bi prilagodila novim razmeram z uvajanjem perspektivnejših programov.

Menite, da je Slovenija glede na druge evropske države dovolj napredna pri uvajanju novih strategij za odpravljanje revščine (denimo uvajanje novih oblik dela, ki je pri nas še v povojih)?
Ne vem sicer natančno, katere strategije imate v mislih, ampak gotovo drži, da je pri preprečevanju, oziroma blažitvi revščine naša država precej uspešna in učinkovita, saj imamo takšen sistem socialnih transferjev, ki omogoča, da revščino zmanjšamo za polovico (v EU-ju denimo socialni transferji revščino zmanjšujejo za tretjino). Stopnja tveganja revščine bi bila v Sloveniji torej dvakrat višja, če socialnih transferjev ne bi bilo. Lahko pa poudarimo, da ima Slovenija v okviru Aktivne politike zaposlovanja od leta 2007 naprej tudi poseben sklop programov za povečanje socialne vključenosti, ki bi jih bilo smiselno še okrepiti, saj so v veliki meri namenjeni ljudem, ki jih tudi najbolj pogosto prizadene revščina.

Kako hudo stigmo predstavlja revščina, bi rekli, da pri nas revščina velja za sramoto?
Obstaja dvoje dejstev, na podlagi katerih lahko sklepam, da pri nas revščina velja za hudo stigmo. Najprej, na lestvici vrednot je med prebivalci Slovenije delo zelo visoko vrednoteno. Poleg tega v javnomnenjskih anketah le približno en odstotek prebivalcev Slovenije priznava, da so revni, kar dokazuje, da je že sicer težko priznanje, da si v stiski, da si poražen in da ne zmoreš, za prebivalce Slovenije še toliko težje.

Erna Strniša
Prijavi napako
Komentarji
Floral
# 19.03.2010 ob 11:02
Tisti, ki krivite Pahorja za stanje v sloveniji imate zelo kratek spomin.

Pahor ima res sedaj vse niti v rokah, ampak on ni tisti, ki je kradel 20 let in naredil vse te neumne zakone po katerih so vsi tajkunčki in politiki pokradli kar se je le dalo. Pahor je eden izmed redkih poštenih ljudi v parlamentu. Spremembe ne bodo nastale čez noč, ampak mi smo že siti čakanja in ker je v slo treba nekoga linčati, pa ga bomo.............

Še malo pa bomo na ulicah. Pahor, rabi podporo ljudi in pa ekipo sposobnih, ki je pa trenutno nima saj nima kje izbrat ljudi. Svetlik, Križanič, Golobič, ...sami nesposobnjakoviči.
Matto3
# 20.02.2010 ob 22:20
levi al desni to nam je fletn živela demokracija in kapitalizem
kritizer
# 20.02.2010 ob 22:03
Čeprav ni veliko komentarjev, drži MMC to "novico" že 2 dni na prvi strani. Bravo !
Saj se ni treba truditi, je že firer pozval ljudi na ulice.
meri.m
# 20.02.2010 ob 20:15
Še 150 milijonov € za stadion v Ljubljani. Napovedovala sem že, da bo zaradi stadiona v Lj. bolela glava še vse Slovence ne samo žabarje. Tisti, ki ste volili ljubljansko oblast se nikakor ne pritožujte več nad standardom. Na stadionu boste imeli dovolj betona za grizi.
alpino
# 20.02.2010 ob 16:43
Sposojen komentar;
Ta afera do obisti razgalja vso gnilobo in plesen, ki se je naselila v vseh slojih slovenske družbene elite. Sprašujem se zakaj so tiho moralne avtoritete slovenske družbe dr. Tine Hribar, dr. France Bučar, dr. Veljko Rus in ostali, ki so postavili temelje nove slovenske države, katero pa kot požrešne podgane razjedajo razni vplivni lobiji ter formalna in tajna društva, ki so se kot kancerogena tvorba prisesali na sistem in izčrpavajo to državo in narod ter jo s svojimi pohlepnimi in nemoralnimi dejanji peljejo v ekonomski ter moralni propad. Te povampirjene elite namesto tega, da bi skrbele za razvoj celotnega sistema z ropanjem proračuna, velikim vplivom in divjo privatizacijo ustvarjajo nemogoče ekonomske razmere, kar bo slovenijo pahnilo v v brezizhoden položaj in zopet bomo postali hlapci. Ali smo zato ustvarjali to državo? Čas je da tvorci slovenske države sestopijo iz akademskih sfer na realna tla, njihova dolžnost je, da se oglasijo, kajti njihov glas šteje in ljudstvo jim verjame. Čas je za akcijo, da se odplakne te nesnaga iz vplivnega prizorišča, da se vzpostavi zakonodajni in pravni sistem, ki bo odpravil sistemske nepravilnosti ter začel sankcionirati vse akte nezakonite privatizacije, omogočil vsem nosilnim institucijam, da bodo neovirano začele opravljati svoje delo in radikalno presekale centre moči iz ozadja in vpliv tem povampirjenim elitističnim kanibalom, ki srkajo kri lastnega naroda. ........ konec citata.
Sedaj je trenutek za razkrinkanje skorumpirane politike,leve, desne, levosredinske, desnosredinske, kaonacionalne, bele, rdeče, črne, zelene, roza, itd., za razkrinkanje nosilcev naropanega družbenega kapitala, ki so se družno z odvetniki, pravniki, uglednimi profesorji, znastveniki in manipulantskimi prepisovalci in prilagojevalci zakonov združili v roparskem pohodu, kako izigrati pravni red. INSIDER-jev članek bi moral biti stokrat kopiran in stokrat ponavljan tukaj in povsod, na vsaki oglasni deski, panoju, kjerkoli v Sloveniji, na izložbah, na drevesih parkov, drevoredov, v vseh medijih,na letakih, ki bi prekrili ulice in opozarjali na zatohlost, ki jo brezsramno povzroča naša gnila, samozvana in samovšečna "elita".
franzis
# 20.02.2010 ob 14:12
s tem bi bila (upajmo: bo) po moji logiki revščina z dvigom minimalnih plač za vse manjša. če namreč za nič delati dobiš 350€ zna biti to več kot za delo 400€, saj če delaš, moraš plačati prevoz, lepo obleko, hrano (malica velikokrat ni dovolj, sploh če trdo delaš rataš bolj lačen); z socialcem 350€ pa se lahko doma v trenirki sprehajaš pa pravico maš celo do javne kuhne za klošarje v skrajnem primeru...
franzis
# 20.02.2010 ob 14:10
veste kaj, po napovedih ministra za socialo svetlika bodo po uveljavitvi novih višjih minimalnih plač povišane tudi socialne podpore za brezposelne na nivo, blizu dosedanjih minimalnih plač. tako da bodo vsi, ki bodo zaradi višjih minimalnih plač izgubili delo, dobili le kakih 50€ manj kot je bila do sedaj njihova plača, s tem da ne bodo delali. meni se zdi to dobra poteza. z uveljavitvijo min. plače 600€ naj bi bila socialna podpora dvignjena na 350€, vsaj kot obljublja Svetlik.
kawboy
# 20.02.2010 ob 12:10
Delo je že vrednoteno, samo za koga, za vodilne?
kawboy
# 20.02.2010 ob 12:08
Tu je nekaj hudo narobe, da nekateri v naši državi dobijo gromozanske nagrade(odpravnine), delavci pa še osnovne plače ne dobimo od delodajalcev, po več mesecev. Kaj šele da bi jih lahko uspešno izterjali, da o ostalih stvareh lahko samo sanjamo in se zgražamo v kako pravičnem in poštenem sistemu sploh živimo in delamo?

Delodajalci lepo ignorirajo vse obtožbe zoper njih, ter nemoteno delajo naprej preko drugih družb ker so zakoniti zastopniki ali družbeniki, in ker nimajo nič več sredstev na svojih računih in nobene nepremičnine in premičnine v svoji družbi, je vsaka izvršba neuspešna.

Dovoljuje jim takšen sistem in zakonodaja, ki pa ustreza samo priviligirancem v naši državi, zato se pa to vleče že neskončno dolgo in v nedogled dokler vse ne zastara. Vsem tistim ki niso bili nikoli osebno oškodovani, se jim dobesedno ne zdi vredno da bi takšne zlorabe kadarkoli uredili in kršitelje sankcionirali da bi se že enkrat naredil red v brezpravni državi.
if
# 20.02.2010 ob 12:02
Če merimo kvaliteto demokracije v državi ...
s stopnjo pravičnosti porazdelitve blaginje med državljani,
s številom protizakonitih dejanj državljanov,
z učinkovitostjo in pravičnostjo delovanja sodišč,
z neodvisnostjo medijev.
..., je kvaliteta slovenske demokracije slaba.
mbagla
# 20.02.2010 ob 10:32
Vse kar imam sem nakradel, kupil sem le diplomo in izpit za avto!
19oklepnikov
# 20.02.2010 ob 08:47
Zbudite se tajkuni in lopovi...ko bo počilo ( počilo pa bo ) bo zelo hudo za takšne zveri...
zlatko.mb
# 20.02.2010 ob 00:37
Se strinjam ,da je sramota da je toliko revščine v Sloveniji. Po drugi strani pa toliko bogastva ,ki so ga nakradli v parih letih ti ljudje kateri tako radi govorijo o tajkunih in turbo kapitalistih. Ti kapitalisti in oblastniki naj začnejo pravično se zavzemati za pravično plačilo za delo in razporeditev kapitala. Veliko je govora ,da ni nobenih vrednot z svojimi lažmi ,zavajanji in potikanji sami pripomorejo ,da ne moremo verjeti več nobenemu in ,da je vrednota samo denar ,lastnina vprašljivega izvora in laž ,ter zavajanje.
galoper
# 19.02.2010 ob 20:09
Predsednik vlade je imel v načrtu znižanja standarda najbolj ogroženih in udejanjil ga je.
mbagla
# 19.02.2010 ob 18:35
Še nisem zasledil nobene ankete z vprašanjem ali sem reven ali ne tako da ne vem kam bi se razvrstil?
Kluzo
# 19.02.2010 ob 15:46
jast123. kaj v vse vpletaš Janšo. Tu se govori o nesposobnem Pahorju. Pahor je kriv, da Slovenija iz dneva v dan vse bolj propada. Podjetja se zapirajo, ali pa jih lastniki prenašajo v sosednje države. Kar se tiče Kresalke, bodo krivi bulmastifi. Slovenija nikoli ni imela kaj prida ugleda v Evropi, kar pa se dogaja zdaj, nas bo teplo še dolgo. A kljub pasjejebcem in lumpom vseh sort ni treba, da neumnost povzroči vsesplošno obubožanje naroda.

jast123. Upam, da od slabe konzerve dobiš drisko in potem obdolžiš Janeza Janšo. Trap.
Kluzo
# 19.02.2010 ob 15:39
Pahor pelje Slovenijo v svetlo bodočnost.
kritizer
# 19.02.2010 ob 14:47
In največji lažnivec ni imel druge izbire, da se pridružil svojim nasprotnikom. Kaj češ, komunistična šola.
franzz
# 19.02.2010 ob 14:39
kritizer (Mercator itd...) in o nakupu nekih škatel od Fincev za 250 mio EUR. (+5% provizije zanj)

Saj vsi vemo, da je komunizem zgrajen na laži. Ker nam vladajo komunisti in skojevci, se v to lahko prepričaš vsak dan. Mercator je bil prodan delež za trenutno najboljšo ceno, nihče ni ponudil več. Prodal se je zato, ker bi danes bil Mercator - Janković d.o.o. Za finske škatle, je posel začel skojevec Drnovšek, prejšnja vlada je samo nadaljevala začeto. So pa te " škatle " vsekakor boljše, kot Pavčkov risalni list.
kritizer
# 19.02.2010 ob 14:36
p.s. Kakop to, da ni več predsednik vlade ? So se državljani naveličali demokracije in izobilja ?

Joj, kakšna krivica...
kritizer
# 19.02.2010 ob 14:32
Evo, sem poklical. Pravijo, da je bil predsednik vlade v Sloveniji. (nisem vedel). Baje je za sabo pustil vse z rožicami postlano, baje sploh ne ve nič o prodaji državnega premoženja tajkunom (Mercator itd...) in o nakupu nekih škatel od Fincev za 250 mio EUR. (+5% provizije zanj)

Naj še kaj vprašam ?
jast123
# 19.02.2010 ob 14:15
Glavno, da jaš veliki vodja JJ igra golf na mavricijusu. Mi bomo že, samo da ima on.
franzz
# 19.02.2010 ob 14:15
kritizer V kateri državi, kjer je bil predsednik vlade JJ, ni revščine ?

Vsekakor je v Sloveniji revščina in si pravilno napisal kjer je bil . Revščina je nastala takoj po zamenjavi vlade, mislim, da ti je to jasno. Zdaj pa hitro v SD pokliči in vprašaj, kaj naj odgovoriš.
kritizer
# 19.02.2010 ob 14:10
Katera stranka je ostala vsaj malo demokratična, potem, ko je vanjo vstopil JJ ?
V kateri stranki je vse podrejeno velikemu vodji ? (pa ne v Severni Koreji)
kritizer
# 19.02.2010 ob 14:07
V kateri državi, kjer je bil predsednik vlade JJ, ni revščine ?
franzz
# 19.02.2010 ob 14:05
V kateri državi, kjer so vladarji komunisti in skojevci, ni revščine ? Mogoče na Kubi, Kitajski, Vietnamu ?
franzis
# 19.02.2010 ob 13:58
prejšnji oblastniki so zgrešili finančno poanto: ko smo imeli vse (ogromno rast, prihodke od davkov) smo se še dodatno ogromno zadolževali, da bi dolgove z obrestmi plačevali takrat, ko bomo imeli manj? zadolžiš se takrat, ko nimaš, da boš plačal takrat, ko boš s tem kreditom nekaj ustvaril in lahko vračal.
franzis
# 19.02.2010 ob 13:54
Strinjam pa se, da veliko škode sedaj delajo med drugim krediti, ki jih je treba sedaj odplačevati za obdobje 1999-2009. Ti pufi so glavni problem. In ni skrivnost, da se jih je največ najemalo v letih 2004-2008. Samo za informacijo.
tupamaross
# 19.02.2010 ob 13:32
Nemogoče je, da bi pri nas nastala revščina, saj precej
več nafte načrpamo kot jo rabimo za lastne potrebe. Enako
je z plinom. Nove proizvodnje se odpirajo kot po tekočem
traku. Zaposlovanje v državni upravi se je samo v primerjavi
z lanskim letom zmanjšalo za 20%, zaposlenost v proizvodnji
pa se je povečala za 15% v isti primerjavi. Izvoz se je povečal
po isti primerjavi za 20%, uvoz pa zmanjšal za isti procent...

To so najnovejši statistični podatki, ki sem jih osebno zbral
in so točni.

Ne širite več takšnih neresnic!
jast123
# 19.02.2010 ob 13:28
keith
19. februar 2010 ob 12:50
Prijavi neprimerno vsebinoPri sedanji vladi ni treba nič sklepat, da se bo revščina povečala. Pri sedanji vladi je to žal dejstvo :-(

Seveda, ker mora odplačebvati pufe in zablojene projekte prejšnje vlade.
keith
# 19.02.2010 ob 12:50
Pri sedanji vladi ni treba nič sklepat, da se bo revščina povečala. Pri sedanji vladi je to žal dejstvo :-(
franzis
# 19.02.2010 ob 12:36
res je da so pred 40 leti ljudje jedli skoraj samo krompir z domače njive, zelje z ocvirki iz domačega pujsa. vendar so živeli v svoji bajti brez dolgov in skrbi za prihodnost. dandanes pa večina ljudi niti nima možnosti si posaditi solato, kaj šele kaj drugega. vsak dan so v skrbeh ali bodo lahko plačali položnice. to je razlika. strah in negotovost sta mnogo večja in negotovost v prihodnost lastnega preživetja je pravo merilo revščine.
muff1488
# 19.02.2010 ob 12:20
Kako se reče danes - znajdi se!
Nevem kdaj bodo ljudje dojeli, da smo v bistvu vsi konkurenti? Ta boljši upsejo in postanejo vse bolj bogati, slabo pa še izgubljajo to kaj imajo.

Če bom doma čakal na boljše čase, lahko dolgo čakam. Treba se je aktivno boriti z vsem mogočnim. Meje so odprte, lahko greš v katerokoli državo hočeš. Tak da če imaš občutek, da v domovini ne moreš biti uspešen, pa greš v tujino.

Ljudje so si veliko sami krivi, ker ne vejo izkoristiti svojega potencijala. Samo jamranje jih je, kako je vse hudo.
el CARTEL
# 19.02.2010 ob 12:17
ja kapitalizem pač.. dobre stvari ima dve, konkurenca in prosti trg, vse ostalo je katastrofalno..od ustvarjanja vrednot (več denarja, večja moč, bolj si pomemben - hierarhija) pa do tega, da kapitalizem deluje le, če imaš dosti "sužnjev", tistih, ki so primorani delati taka dela, ki jih niče drug ne bi (po ceni, ki ni smiselna - ti dobijo najmanj)..chomsky je govoril o "wage slavery", ko si primoran delati, da ne stradaš ni nič drugače kot če si suženj...
kritizer
# 19.02.2010 ob 11:57
"Bili smo revni, nič nismo imeli, potem so prišli Nemci in so vse pobrali !"
Kaj češ, taki smo Slovenci.
jast123
# 19.02.2010 ob 11:55
Glavno je, da je pahor kriv za propad ameriških bank, za Enron, za generalMotors pa je kriv Golobić, Za propad ameripkih zavarovalnic je kriva Kresalova.
Dragi moji desničarji, vaši prijatelji in vzorniki preko luže so vas pahnili v krizo in revščino. Kapitalizem ne pozna meja.
Seveda pa za propad nekaterih slovenskih firm niso čisto nič krivi nesposobni menažerji in lastniki, ki se kopljejo v denarju, od države prosijo pomoč, sami si pa izplačujejo bajne nagrade. Hoteli ste kapitalizem, sedaj ga pa imate in se z njim sprijaznite.
erikk
# 19.02.2010 ob 10:45
Še kako je res da je veliko revežev v Sloveniji, samo okoli mene jih poznam čez 200 ljudi. "andreas" pojma nimaš o revščini gotovo živiš v ljubljani brezkrbno in sklepaš neumnosti. Četudi ljudje telefone imajo,jih imajo že veliko let in položnice za telefon niso nikakršni luksus saj so precej niske.

Reščina se vsekakor povečuje ampak tega se takoj v velikih mestih ne opazi. Pri slovencih je dodatno tako da se sramujejo revščine ,prav zato se številka revščine ne more ugotoviti. To pa je za naše delodajalce v vseh panogah "kraljestvo". Razkritje revščine bi za delodajalce pomenila katastrofa. Enkrat se bo to ittak pokazalo in ven udarilo. Takrat se ne bo dalo nič popravit.
galoper
# 19.02.2010 ob 10:35
Podatki so blago, še škart navadno ni zastonj in z njim operirajo "znanstveniki" ?
kozi
# 19.02.2010 ob 10:33
Mene pri vsej stvari najbolj zjezite prav vi "navadni državljani", ker se vzradostite, ko naprimer Erjavec reče, da ne bo mučil premiera... ko Jelinčič reče kakšno "zabavno", in se vsi smehljate in govorte car, car....

Malo pomislite, da z davki plačujete to drhal, ki se pase iz žakla brez dna, katerega polnimo prav mi.
(ne vzemite tega preveč osebno, ker je odvisno od osebe....)

Pri naslednjih volitvah boste imeli možnost, da kaj spremenite. Ne bodite tako ozkogledni v svojo politično orientiranost, ampak pomislite, kaj je kdo delal in tako naprej.
FooFighter
# 19.02.2010 ob 10:15
revež danes ali pred 100 leti ni enako!

kdo je reven? ali sem jaz reven?
če mislim, da sem, potem sem?
če mislim da nisem, pa drugi mislijo, da sem, potem nisem?

ali si reven, če imaš nujne stvari? katere so nujne stvari? v glavnem bla bla bla!

jaz imam zaposlitev, skoraj povprečno plačo, nikoli še nisem bil lačen! ali imam sploh pravico, da mislim, da sem reven! po tej strani prav gotovo ne, vendar če pomislim, da sem brez lastne strehe nad glavo, da so sprotni stroški življenja tako visoki, da zhajamo iz meseca v mesec (najemnina, ogrevanje in druge položnice, otroci, avto, hrana, obleka,..., luksuz je le 1 teden morja/leto) nekako težko najdem smisel vsega tega, ko prihajam ob 17h vsaki dan domov iz službe, ki ni ravno moja sanjska! nekako to vse upravičuje dejstvo, da gre nekaterim še bistveno bistveno slabše, vendar je to res opravičilo sistemu v katerem živimo, ker po tej logiki gre nekaterim pa še bistveno bistveno bolje! sicer pa je vsak svoje sreče kovač pravijo, torej sem si kriv sam, s tem se bogati prav gotovo strinjajo!
kosmatinec
# 19.02.2010 ob 10:08
Tovariši še pomnite jutranjega lajanja Lade Zej: "Dober dan revščina". Tako je pozdravljala Demosovo vlado. No sedaj jo pa imate - revščino in vlado. Kdor drugemu jamo koplje, sam vanjo pade. Drži kot pribito.
eco
# 19.02.2010 ob 10:00
Pričakujem nasvet ministrice K., če nimajo za kruh pa naj jejo potico.
eco
# 19.02.2010 ob 09:58
Koga pa zanima revščina.
Glavno je da lahko j... pse.
maajde
# 19.02.2010 ob 09:41
sansam dobra.
ffigaro
# 19.02.2010 ob 09:35
spelte se že enkrat pokvarjenci gnili, nobena stvar vam ni več sveta.
Ned0
# 19.02.2010 ob 09:24
andreas, anketarji hodijo od hiše do hiše.
-mikos-
# 19.02.2010 ob 08:53
Najhujša beda pri nas je v glavah vladajoče elite.

Revščina, ki se vsakodnevno stopnjuje in je sramotna,
vendar ne za reveže ampak za oblastnike na vseh nivojih.


Hudo šele prihaja, ker je revščina razuma oblastnikov katastofalna !
Miki_79
# 19.02.2010 ob 08:50
Recesija je dobra zato, da se vklopijo možgančki za nove ideje, sam "kurc", je ker se ne da deh idej udejanit, glavni problem je financiranje.

Majhni podjetniki ne morejo pridet do nepovratnih sredstev, za kredite nimajo pogojev, za tiste ki država jamči za njih pa so razni paraziti, ki ti sicer zrihtajo kredit ampak zato zahtevajo 3000€.

Tisti ki smo bolj sposobni mamo velike probleme preživet, tisti pa ki so manj izobraženi oz. manj iznajdlivi so pa praktično v brezishodnem položaju.

Elita pa bulmastife natepava, zdej se pa pejt.
sansam
# 19.02.2010 ob 08:49
@maajde Kar se tiče zgodovine se strinjam.Tudi tisti,ki naj bi vedeli po službeni dolžnosti ne vedo.Npr.08.04.1990.
skcaminoreal
# 19.02.2010 ob 08:47
Le en odstotek vprašanih odkrito prizna, da so revni, kar kaže na to, da revščina pri nas še zmeraj pomeni hudo stigmo.

Iz gornjega lahko sklepamo na rešitev, da bo horda 571 lakajev kmalu začela kampanjo prevrednotenja revščine iz sramotne stigme v nadvse cenjeno vrednoto.
Potem se bodo reveži počutili kot v raju.
Lahko celo računamo, da se bodo bogatuni množično odrekali svojemu premoženju, da bi se vpisali v vrste lačnih, golih in bosih revežev!
sansam
# 19.02.2010 ob 08:27
Preveč je revščine v glavi,ponavadi gre to takole.Vse je na tehtnici.Lepota,pamet.Materjalnih dobrin ne manjka,manjka pa tiste eetike in morale,ki bi to brez kakšnih velikih polemik prav razporedila.Strinjam se da je revščina in to predvsem pri ljudeh,ki bi morali poskrbeti,da bi jo bilo manj.
stanislavko
# 19.02.2010 ob 08:24
Pahor nam bo vse zrihtal s svojo kamarilo.....trenutno so sedaj na vrsti prvo pesi,ki grizejo,če jih posiljujejo !!!
maajde
# 19.02.2010 ob 08:03
Melhijad zelo dobro, toda še vedno se ljudje (raja) nič ni naučila iz zgodovine, iz enega samega razloga. Večina ne bere in ne mara zgodovine. Žal.
maajde
# 19.02.2010 ob 08:02
Je že usmeril vse sile in energijo v reševanje problema.
kozi
# 19.02.2010 ob 07:13
SO WHAT !?

Pahor itak prevzema vso odgovornost nase in na svojo nezmotljivo vlado....
pis
# 19.02.2010 ob 07:08
Le en odstotek vprašanih odkrito prizna, da so revni, kar kaže na to, da revščina pri nas še zmeraj pomeni hudo stigmo.

Sej to, da je stigma je za politiko dobr, super mentaliteto so ustvarli pri Slovencih skozi vsa leta. Se posledično nihče ne pritožuje, ko nas stiskajo na minimum. In prav vam je, zakaj ste pa p***.
Melhijad
# 19.02.2010 ob 07:07
Vir: Wikipedia

Francoska revolucija je potekala med letoma 1789 in 1792 v Franciji. V Franciji je Ludvik XVI. zaradi nesposobnosti in razkošnega življenja povzročal vse večje nezadovoljstvo med ljudmi. V prehodu v 19. stoletje so nastopile zahteve po reformah. Državna blagajna je bila prazna, gospodarska politika ni bila uspešna. Vso politično oblast sta imela plemstvo in duhovščina. Živeli so v izobilju, večina kmečkega prebivalstva pa v revščini. Meščanstvo je ostalo brez političnih pravic in moralo plačevati visoke davke. Številni meščani so se povezali z delom nezadovoljnega plemstva. Začell so upor proti absolutni kraljevi oblasti in fevdalnemu sistemu.

Popravek:
Slovenska revolucija je potekala med letoma 201. in 201. v Sloveniji. V Sloveniji je Borut Pahor zaradi nesposobnosti in razkošnega življenja povzročal vse večje nezadovoljstvo med ljudmi. V prehodu v 21 stoletje so nastopile zahteve po reformah. Državna blagajna je bila prazna, gospodarska politika ni bila uspešna. Vso politično oblast so imeli vlada in tajkuni. Živeli so v izobilju, večina slovenskega prebivalstva pa v revščini. Meščanstvo je ostalo brez političnih pravic in moralo plačevati visoke davke. Številni meščani so se povezali z delom nezadovoljnih intelektualcev. Začeli so upor proti absolutni Pahorjevi oblasti in skorumpiranem sistemu.
Melhijad
# 19.02.2010 ob 07:00
Mah, pred 20, 30 leti je bila polovica prebivalcev revnih, pa se ni nihče sekiral, mal zemlje, kravica pa pujs v štali, na mizi zelje in krompir, pa enkrat tedensko meso, pa radi so se meli.

Žal so pa tisti časi minili - ČE LAHKO NEKDO DOBI MILIJON EVROV ODPRAVNINE, NA DRUGI STRANI PA LJUDJE NE MOREJO PLAČATI POLOŽNIC ZA STANARINO, POTEM JE TO PROBLEM VSE DRŽAVE, NE PA REVŠČINA KOT TAKA.

Francozi so to elegantno rešili 1789 in komaj čakam, da še Slovencem prekipi. Pahor bi znal pripeljati državo tako daleč. Nabrusimo kose, že "klas" dozoreva...
andreas
# 19.02.2010 ob 06:45
Majhna laž, laž, velika laž, statistika (ankete), zares laž (GG).
Takole nekako se lahko stopnjuje po novem.

Morda je res, da slovenci priznanje o lastni revčini skrivamo.
Kaj pa, če je resnica še drugje: anketarji kličejo ljudi po telefonu, ja? In poskušajo izluščiti kolikor se da karakterističen vzorec.
Vendar hudo dvomim, da imajo VSI reveži telefon, celo več, prepričan sem, da prav ta del populacije večinoma teh vsem dostopnih dobrin nima.
In vzorec ankete se zruši.

Ali pa se motim in anketarji hodijo od hiše do hiše, vse od ljubljanske Rožne doline, do zaselkov na Goričkem ali Kozjanskem koncu.
Kazalo