Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 25 glasov Ocenite to novico!
Trojane, trojanski predor
Policija in Dars sta zadovoljna z rezultati, ker pa gre za brezplačni pilotni projekt policije in zasebnega podjetja, bodo po šestih mesecih naprave odstranili. Foto: BoBo

Skozi trojanske predore zdaj vozijo počasneje

Sekcijsko merjenje prinaša prve rezultate
27. februar 2017 ob 21:36
Ljubljana - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

V verigi trojanskih predorov se je povprečna hitrost vozil precej zmanjšala. To je rezultat sekcijskega merjenja hitrosti, s katerim so zaznali tudi 1.400 prekoračitev omejitve, kar ni veliko.

Po mesecu dni sekcijsko merjenje hitrosti od predora Trojane do konca predora Podmilj v smeri Ljubljane prinaša prve rezultate. Pri policiji in v Družbi za avtoceste RS so zadovoljni z rezultati, ker pa gre za brezplačni pilotni projekt policije in zasebnega podjetja 3M, bodo po šestih mesecih naprave odstranili.

Za trajno namestitev mora namreč policija izvesti javno naročilo. Sistem sicer stane od 200.000 do 300.000 evrov.

"Take sisteme je smiselno postavljati tam, kjer so visoke prekoračitve hitrosti, in na odsekih, kjer so velike zgostitve prometa, ker na ta način zagotovimo, da vsi vozijo enakomerno - na primer med Ljubljano in Vrhniko, kjer je velika gostota prometa," pravi Robert Vehovec s sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi.

Dolgoročno, še dodajajo na policiji, bi lahko s sekcijskim merjenjem opremili večji del avtocestnega omrežja.

VIDEO
Z merjenjem hitrosti precej nižja hitrost čez Trojane
Jan Konečnik, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
Skippy
# 28.02.2017 ob 00:26
Torej, prej je bila povprečna hitrost pod omejitvijo (98 km/h), sedaj je celo celih 10 km/h pod omejitvijo, kar je še huje ... in sedaj se tolčejo po prsih, ker ljudje na novi in moderni avtocesti vozijo 90 km/h?
severnik
# 27.02.2017 ob 21:49
Brez veze....odsek, kjer je bila povprečna hitrost že tako ali tako pod omejitvijo. Pa še nesreč ni tukaj. Škoda denarja.
jozu
# 28.02.2017 ob 06:28
dokler bodo tovorna vozila na AC nebo šlo brez nesreč,kajti v 99% so ta udeležena in dokler kaznujete nekoga ki prekorači hitrost za 6km na uro pol ne verjamem da tukaj gre vam za varnost ampak za čisto ropanje voznikov.
Branko3
# 28.02.2017 ob 06:25
Potrebne omejitve in klontrola prevelike hitrosti da, toda na navedenem odseku, pa tudi marsikje drugje, je hitrost 100 km predpisana že več kilometov pred predori, ko je to še čisto nepotrebno. Tudi zunaj predorov med samimi predori bi lahko bila hitrost npr. do 110 ali celo do 120. Znake in omejitve bi morali postavljati realno, kjer je to res potrebno, ne pa zaradi izboljšanja proračuna.
m72
# 27.02.2017 ob 22:18
Novi štantek in nič drugega. Če bi se jim res šlo za varnost v prometu, bi se stvari lotili tam, kjer se zgodi največ nesreč. Ne le s štanteki, ampak bi najprej uredili ceste in signalizacijo.
sonce12
# 28.02.2017 ob 05:54
Jasno odcek Ljubljana -- Vrhnika da je tako ravna AC in iz 130km/h moraš upočasnit na 60km/h jasno da ob veliki zgostitvi prometa se zgodi nalet vozil zaradi cestninske postaje v smeri ljubljane pa se ze zgoraj pri počivališču Lom vse ustavi včasih tudi na 0km/h v de zaradi takih sprememb hitrosti. Oni pa bi tja postavljali se sekcijsko merjenje.
esspero
# 27.02.2017 ob 23:01
Vsem voznikom predlagam vožnjo z minimalno določeno hitrostjo 60 km h. Tako bo varno in ne bo kazni.!
Ramus
# 27.02.2017 ob 23:59
Dolgoročno, še dodajajo na policiji, bi lahko s sekcijskim merjenjem opremili večji del avtocestnega omrežja

Bejž no, najbolje da kar vsi dobimo enega policaja v prtljažnik,...
frenkb
# 28.02.2017 ob 10:19
Bluzenje v prazno s premetavanjem številk statistike. Res nisi genij, da na AC brezveze omejiš hitrost in po tem ugotavljaš kako "grozni" so vozniki. Na AC naj zagotovijo obljubljeno potovalno hitrost 130 km/h in ne bo prekoračitev. Merijo naj tam, kjer so problemi in ne tam, kjer so dobre priložnosti za kasiranje. Po tem bodo imele njihove besede o skrbi za varnost vsaj nekaj teže . . .
Nemo
# 28.02.2017 ob 10:17
Pri nas je itak en velik del omejitev postavljen po nekem rendom sistemu. Že pri omejitvah ob naseljih, hišah - nekje omejitev ni, nekje je zaradi hiše npr 70, nekje pa je postalo zdaj popularno, da se naselja širijo še na njive in v gozd. Dobro, ne rečem, tudi poljske miši in medvedi so živa bitja, ma ni treba ravno pretiravati.
Po drugi strani pa sem že videla omejitev 70 sredi ovinka, v katerega, če si kolikortoliko normalen, pripelješ max 50.

Pri policijskih nadzorih, pa mi grejo na živce, ko se postavijo na nek nenevaren odsek, kjer je pa neumna omejitev. Na odseke, kjer bi bilo res dobro, da bi bili, pa jih ponavadi ni.
tinkamarinka
# 28.02.2017 ob 08:43
To sekcijsko merjenje v trojanskih predorih je bilo prejšnjo nedeljo za smejat, če ne bi bilo smrtno nevarno.
Večina folka je na voznem pasu zmanjšala na 70 - 80 km/h na enkrat, tovornjakar z živino je najprej zabremzal, potem se je umaknil na prehitevalni pas pred nas, da se ni zaletel enemu pred njim v rit. Ker v tunelu ne sme prehitevati, se je vrinil nazaj na desni pas. Tip pred njim je še zmanjšal hitrost in ni niti trznil, ko mu je poblendal in trobil, ampak je vozil naprej okoli 70 km/uro ali pa še manj.
Mi smo peljali cca 95/h, pa po polovici predora nismo videli več tovornjaka, tako, da so oni na voznem pasu res pretiravali z omejitvijo
Ramus
# 28.02.2017 ob 00:01
Policija in Dars sta zadovoljna z rezultati, ker pa gre za brezplačni pilotni projekt policije in zasebnega podjetja, bodo po šestih mesecih naprave odstranili.

Bodite prijazni in sporočite kdaj bo to, da se bomo lahko spet peljali čez tunele 100km/h
Alorius
# 28.02.2017 ob 00:07
Brezveze, neumnost CPP je v tem, da dajemo neke limite na hitrost... ni bolj neumnega kot da se moram peljat zvečer okrog 20:00 po regionalki 90km/h medtem ko je cesta prazna od Bistrice do Ptuja... samo zaradi CPP... ko bi lahko mirne duše prihranil čas in peljal 120km... še huje, znižat moram hitrost iz 90 na 70 na VSAKEM križišču... potem pa pospeševat in trošit več goriva kot če bi skoz 90 peljal... sami neumni predpisi.

Enako na avtocesti... ni hujšega kot cincanje... spokajte se naprej... a so že koga ki vozi 60km ustavli in kaznovali?
Foteljaš
# 27.02.2017 ob 22:56
Take stvari bi se morale postavljat na odsekih, kjer je veliko prometnih nesreč, ne pa na odsekih, kjer jih ni. Ampak okej, za to potrebujejo tisti tam zgoraj tudi kanček logike, tak da se verjetno ne bo zgodilo.
severnik
# 28.02.2017 ob 15:12
Če hočejo zmanjšati nesreče na 0, jim svetujem, da prepovejo vožnjo z avtomobili. Ma niso gladki.
offgrid
# 28.02.2017 ob 13:24
Sloveniji manjka pravega URBANIZMA,

danes lahko hišo in priključek na magistralko postaviš kjerkoli... zato se ''sela'' širijo tako kot prve kaplje pred nevihto...malo tu, malo tam...

pretočnost je na ravni konjskih vpreg...

Represija z kaznimi pa je upognila hrbte vsem. ( hvala Kresalka, hranim granitno kocko zate)
Miljavžent primerkov bluzi na odprti cesti z 90 omejitve, ležerno 70, ali celo 65... in k pride v mesto, hladno k špricer v njih, nadaljuje z istim tempom.

Ti pajaci v modrih kostumih z nekajmesečnim tecajem pisanja položnic pa tko limajo inventarne številke na grme po Sloveniji. ( je v njihovem opisu del in zadolžitev )

Naj nekdo našteje odseke cest, ki so jih v zadnjih 5 letih na novo rekonstruirali, izravnali ovinke okoli njiv, štal in hiš, zamenjali tampon, ki ga je nasula še mati Terezija...

Vse kar nardijo je, 300 m novega asfalta v vseh občinah na odsekih, ki niso najbolj kritični.
Pač toliko, da folk začne upati, da se je obnova pa vendarle začela. Vse dokler ne mine spet 4-5 let, ko se povrne pekoč občutek v riti.

Ja, projekte, kot so opisani v članku, potrebujemo predvsem za vzdrževanje osebkov na državnih jaslih.
Kritične presoje in konkretnega plana ureditve katastrofalnih kolovozov v Sloveniji še ni spisal nihče.
Verjetno zaradi bogate izobrazbe plejade osebkov s dopisnimi šolami družboslovnih smeri.
freezbee
# 28.02.2017 ob 11:07
Hvalabogu, da imam tako sluzbo, da se veckrat tedensko lahko peljem 200km/h ali vec.
In ce nekdo vozi 200 pred tabo, se lepo umakne.

Pri nas se vozijo pa 130 po prehitevalnem in so prepricani da se jim ni treba umikat.
Omejitve 80 in 100 v predorih so pa sploh retardirane.
najdise
# 28.02.2017 ob 09:31
Kaj se bo zgodilo pri sekcijskem merjenju hitrosti na avtocestah?
Tempomat boš nastavil na 95 km/h in telefon v roke, pa si kaj pogledaš na Youtubu. Ljudje sploh ne bodo znali več voziti, že danes se carji vozijo 100km/h po prehitevalnem pasu in se ne dajo motiti.
Sama represija je pa druga zgodba. V tujini s težkim srcem plačam 35 evrov kazni in sem previden. Pri nas pa nekih nerealnih 300, 1000 evrov in dalje me pa sploh ne gane, se raje izselim kot da plačam en sam cent. Pri teh kaznih ni nič nenavadnega, da so ljudje v avtu oboroženi, ker policist ti lahko odvzame tvoje imetje in te potisne v bankrot.
Odgovor na represijo v zgodovini je bila vedno agresija.
Zdaj si bom pa moral kupiti še šoker.
štajerc64
# 28.02.2017 ob 08:59
Represija, represija, represija.

Tak kot je en že zgoraj zapisal, policaja z zapperjem v vsak avto.
Kak bo pol fajn.
ajvard
# 27.02.2017 ob 21:41
ker pa gre za brezplačni pilotni projekt policije in zasebnega podjetja 3M

hahahha. in ko bo razpis...bo 3m slučajno zmagal
djadja
# 28.02.2017 ob 14:28
Tukaj bi morala biti omejitev ker je to avtocesta rezervirana za motorna vozila 130 km/h ker je to cesto gradil "zidar" se je tu varno vozit samo 80 km/h kar je manj kot na vzporedni regionalni cesti ki je 10x cenejša.
Glede kršitev pa ni kriv človek ki se pelje hitreje ker je nekdo k vozi bicikl napsal omejitve, ki so 30 let že enake motorni promet pa se je spremenil tehnično zelo na bolje.
A je res večina tak butasta al je nekaj narobe z omejitvami če jih večina krši je nekaj narobe s tistim k jih je napisu.....
rokee
# 28.02.2017 ob 12:21
Ja saj ravno to se potem dogaja, kar je opisala @tinkamarinka in to je problem. En kup cvikačev in presrancev, ki povrh vsega še očitno ne poznajo CPP oz. ne vidijo znaka 100, potem pa "drgnejo" tistih 70-80 km/h čez tunel in delajo gužvo. Že kar nekaj dnevnih voznikov je takih, ki se vsak dan vozijo po tem odseku in bi morali poznati cesto in predpise, pri t.i. nedeljskih voznikih pa verjamem, da je situacija samo še slabša.

Drug problem, ki je tudi opisan malo višje in ki ga tudi sam opažam pa je, da nekateri ne vedo, kaj pomeni sekcijsko merjenje. In tako je kar nekaj takih, ki v tunelu vozijo 80-90 km/h, med tuneli pa pospešijo, čeprav omejitev je ista oz. čas teče enako hitro. Očitno nekaterim teh konstantnih 100 km/h povzroča hude preglavice...
tedy123
# 28.02.2017 ob 12:06
Saj ne, da bi sicer divjal, ampak zmanjšanje hitrosti iz 150 na 130 km/h pomeni 20% zmanjšanje porabe ali z drugimi besedami zame okrog 300 evrov letno.

Bravo majster.....torej boš zaj prišpraral sam zato,ker te bo v to prisilila država,ne za to,ker si sam ugotovo......sam se vozim po ac tako,da mi porabo drži nekje na 7 litrov....1.6 bencinc,preverjena zadeva.....torej 120km/h po tempomatu.....


Bravo mojster... torej voziš dejansko okoli 110, kar se mene tiče, nimam živcev za to, in ja, dejansko se folk vozi po avtocesti z bedastimi hitrostmi, da le prišparajo nekaj centov, seveda je pa važno, da nabavijo mašino za 20 ali 30 jurjev... lol
A*
# 28.02.2017 ob 11:44
200.000 do 300.000 EUR. Ne me basat! Ena kamera na enem koncu, druga na drugem, bralnik, ki odčita tablico. Tehnologije za to so dostopne v odprti kodi. Povezava preko https na strežnik. Opreme je tu za 5.000 EUR, knowhow-a za 10.000, instalacijskih del za 5.000, postavitve strežnika za 10.000 EUR skupaj z nakupom strežnika. Vzdrževanje 10.000 letno za vse take naprave. Vse skupaj 40.000 letno. Vse, kar je nad 50.000, je ropanje države.
freezbee
# 28.02.2017 ob 07:46
"Take sisteme je smiselno postavljati tam, kjer so visoke prekoračitve hitrosti, in na odsekih, kjer so velike zgostitve prometa, ker na ta način zagotovimo, da vsi vozijo enakomerno - na primer med Ljubljano in Vrhniko, kjer je velika gostota prometa,"

To je, namesto 130, 90km/h. Po avtocesti.
Ker dosti hitreje ze sedaj se ne da vozit.
marvin42
# 27.02.2017 ob 21:48
ajvard: če se zadeva na testu obnese - zakaj pa ne? Sem zato, da se na čisto vse naše avtocestne odseke namestijo ti merilniki. Zastojev in nesreč bo dosti manj. Samo podatki se morajo zadosti hitro brisati in se ne uporabljati za še kaj drugega kot za merjenje hitrosti. To zadnje je edini pomislek, ki mi pride na pamet.
freezbee
# 28.02.2017 ob 14:25
@amigo
A to voziš pri nas ali pa v Nemčiji? Edino tam so dovoljene takšne hitrosti.

V Nemciji seveda. Pri nas ne mores, ker od karavank do kranja se ti nekdo vozi 130 in se ne umakne. od ljubljane do kopra pa itak kampirajo pol poti na prehitevalnem pri 110km/h.

ce pade pa malce dezja se pa itak vozijo 80 vsi.
gisky
# 28.02.2017 ob 00:05
@marvin42
Eh, je dosti lažje nadzirat ljudi s stvarcami, ki jih vedno skoraj vsi prostovoljno s sabo nosijo - telefoni
freezbee
# 01.03.2017 ob 10:05
Omejitev 130 je bila na AC vpeljana, ko je bilo na nasih cestah ogromno jugecev, starih lad, golfov enk, dvojk ... takrat je bilo to ok, ker so ti avti potrebovali dvojno razdaljo zaustavljanja.

Sedaj je pa ta omejitev prenizka, sploh glede na to, da ima skoraj vsak nov avto adaptivni tempomat in samodejno zaviranje.

zlahka bi v lepem vremenu dvignili omejitev na 160, v dezju se zniza na 130, v snegu pa na 100.

Pa bi se tudi kamioni manj prehitevali, vozniki bili bolj zbrani, pa se prej bi prisli na cilj.
BepaJoseph
# 28.02.2017 ob 18:20
Raje naj dvignejo cene za tovornjake na avtocestah,da se jim bo bolj splačalo na vlak in na cestah bo dovolj prostora, da se bo čisto varno lahko vozilo 130km/h. Toda,ker so nesposobni in zapufani čez in čez, omogočajo tako gostoto tovornjakov, da je na voljo le še prehitevalni pas,na katerem se vozi največ 100km/h.... potem pa pride do nesreč z "divjaki",ki so peljali kar 130 na uro...
exequor1
# 28.02.2017 ob 12:40
Spet tema da meni pisker dvigne. Ker to je samo in izključno kraja voznikov. Tako kot radarji, sistemi, merilniki, itd... samo posel. Prisežem, nisem ljubitelj komunizma, ampak tudi v komunizmu ni bilo take neumne represije kot se danes dogajajo v kvazi tako imenovani demokraciji. Strižejo folk ko da smo norci, mi je prav žal. Čestitam vsem ljudem, ki ste uspeli oditi v tujino. Tudi jaz bi, če ne bi imel preveč rad Slovenijo.
nemoremsespomnit
# 28.02.2017 ob 09:08
Izredno vesel sem za to kontrolo hitrosti...čez noč se je na tem odseku enormno zmanjšalo število prometnih nesreč... ;)
gesan
# 28.02.2017 ob 07:59
džeko
# 28.02.2017 ob 07:00
Kmalu bodo volitve, če hočete še tele jih pa spet volite....
.............................
Žal, ne poznam nobene politikanstke opcije, ki bi bila bolj primerna od teh zahojencev do sedaj!
gesan
# 28.02.2017 ob 07:58
Varnost na naših cestah je premosorazmerna polpismenosti pendrekaristov!
džeko
# 28.02.2017 ob 07:00
Kmalu bodo volitve, če hočete še tele jih pa spet volite....
stotrideset
# 28.02.2017 ob 17:55
@Futuro, na drugi strani luže....
malce filozofiraš...
in še koliko radarjev je na drugi strani luže, pa omejitve na AC so še bolj drastične, kot pri nas: med 70 in 75 miljami!?!? Ali si morda mislil južni del celine (južno ameriko)?
Pims
# 28.02.2017 ob 13:08
Kar se tiče hitrosti na vseh cestah in odsekih držite se omejitev, zato so. Včasih res nekoliko ne najbolj posrečene, vendar če bi se jih vsi 100% držali ves čas se stavim, da bi bilo manj nesreč. Če pa bi zaradi tega umrl en človek manj na leto mislim, da bi se splačalo.

Tisti nergači, ki bentite čez tiste, ki vozijo po AC 110 ali pa prehitevajo s 130 Km/h in se vam takoj ne umaknejo... OK ne rečem ni ravno prijetno, če srečaš na nekem 30 km odseku 10 takšnih. Vendar prav tako oziroma še bolj so nevarni tisti, ki so živčni, nergajo, žmigajo z ločmi hupajo in mahajo z roko še nekaj časa ali pase nalimajo na rit. Nekateri pač vozijo malopočasneje, nekateri so starejši, nekateri manj vešči 100 in en razlog je za tak način vožnje. Nekateri pa so samo sproščeni in ne živčni.

Konec koncev če prehitevaš s cca. 140 km/h kak kamion in je po kamionu že čez 10 m nov kamion, ki vozi cca 110 km/h se tudi jaz ne umaknem. Tisti, ki je za mano bo pač počakal 10 sekund morda 15, potem se jaz vedno rade volje umaknem.

Še hujši pa so tisti, ki vidijo, da je na prehitevalnem pasu kolona. Veliko avtomobilov in dajejo signale naj se umkanem ?? Mislim kaj jim ni jasno??? Vozim za drugimi. Ko bomo po vrsti prehiteli oviro bo imel prosto ot, saj se mu bom, če bo počasnejši sam umaknil.

Z drugimi besedami nestrpnost do drugih je na cesah bolj nevarna in bolj nesramna kot malo bolj brezbrižna vožnja! Pa kaj če se komu mudi??? Ali je bolje priti ali imeti nesrečo??? Če je stvar zelo nujna pa pojdite/pojdimo prej od doma..
offgrid
# 28.02.2017 ob 13:08
@exequor1

money talks, money walks...

pazi kaj kupuješ, kje kupuješ...
in ko bodo volitve, dej glas največjemu šalabajzerju...
in ko bodo protesti, te pričakujejo v množici...

prej ali slej se jim bo poznalo...

ljubezen je lepa, posebej, če jo deliš tistim, ki si jo zaslužijo

v Sloveniji smo poenotili služenje z suženstvom

menim, da ni daleč vstran dan, ko bo ena izmed popularnih političnih opcij predlagala nov zakon, ki bo od posameznika zahteval vplačilo na poseben račun za še neizvršene kazni...
in če boš priden, pohleven, politično korekten, ''naš'', sodelujoč, ... boš na koncu leta dobil povrjen znesek, nekako v stilu povrnjene dohodnine ( kar je itak zastonj kredit za drzavo)
ni ga junaka, ki ne greši...
albrehti
# 28.02.2017 ob 11:25
@Ramus - 28.02.2017 ob 00:01

Kdo ti pa zdaj brani, da voziš 100 na omenjenem odseku?
exequor1
# 01.03.2017 ob 12:21
@offgrid
Strinjam se z vsako besedo ki si jo napisal. Isto mislim, isto trdim. Sam sem vpeljan v te vode, zato vem kaj delajo, zato se pa čudim, da ljudje to kar gledajo, pustijo, celo podpirajo. Pa sploh ne vedo, kako jih strižejo za hrbtom. V glavnem, vsi strokovnjaki za varno vožnjo smo istega mnenja in sicer, da je dejansko problem večji postal sedaj, ko je taka represija na cesti, da se ljudje s strahom vozijo, stiskajo riti da ja ne bi dobili položnice in posledično so nastali totalni zombiji za volanom, ne prilagojeni za promet (ker promet je aktivna zgodba), manj se gleda v ogledala, manj se zanimajo za dogodke na cesti (razen ko je nesreča, pol se je treba ustavit, pa slikat valda), cincanja, speljevanja na semaforjih, kot da so sami, promet se maši, dela se harmonika efekt po AC, po regionalkah, ...noro res... Potem pa še vsi ti zakoni, ki niso pisani po navodilih profesorjev, strokovnjakov iz področja, ampak čisto politično. Para mi gre iz ušes, res, ker boljše je, če nič ne veš, pa samo delaš po naročilu.
Futuro
# 01.03.2017 ob 00:20
@stotrideset
Ali si morda mislil južni del celine (južno ameriko)?

Da, Juzna Amerika je zakon.
Futuro
# 28.02.2017 ob 16:04
SLO kot v grozljivki, Moderna AC ?? Dva vozna pasa ! hahhaa.. Vozimo se v kolonah in cakamo, da se prehitijo tovornjaki. Ali res ni cloveka, ki bi potisnil to Kremeckovo SLO v moderno obdobje? Politiki luzerji !
Medtem, na drugi strani luze vozimo velike avtomobile, po sirokih cestah in obcutno cenejse gorivo. Ni radarjev in alkotestov. Sloboda. Slovenci kaj je ze to??
amigo
# 28.02.2017 ob 11:46
&freezbee
Hvalabogu, da imam tako sluzbo, da se veckrat tedensko lahko peljem 200km/h ali vec.
In ce nekdo vozi 200 pred tabo, se lepo umakne.

A to voziš pri nas ali pa v Nemčiji? Edino tam so dovoljene takšne hitrosti.
mmeeddoo
# 28.02.2017 ob 09:31
Berem tele komentarje in se spomnim na Einsteinovo izjavo o prostranosti vesolja in človeško neumnostjo.

Nekdo piše, da je povprečna hitrost na Trojanah že tako manj kot 100. Človek, 100 je max! Če nihče ne sme iti čez 100, je povprečna hitrost lahko samo nižja od 100. Sicer se povprečja ne učijo v prvem razredu, vsekakor pa v osnovni šoli.

Sicer pa mi gredo najbolj na živce ravno tisti "povprečneži", ki očitno mislijo, da med tuneli ni omejitve. Tam mene, ki vozim s tempomatom 100, prehitijo kot na dirki, potem mi pa pred tunelom skoči pred avto in zbremza na 80 ...wtf!? V tunelu ga prehitimi v trenutku, ko pa je konec tunela, pa spet dirke.

Nekateri vozniki se odpravimo od doma pravi čas in si ne domišljamo, da smo nadpomembni ter s temi kompleksi pač ne obremenjujemo ostalih. Ali, če drugače povem, smo resni, odgovorni, predvsem pa odrasli.

Če se "strokovnjak" spomni postaviti na AC omejitev 60, mu ne kažem, da zmorem jaz in moj avto tam voziti tudi 120. Vozim se 60 in upam, da bo nastal tak zastoj, ki ga bodo opazili tudi njegovi nadrejeni in da bo naslednjič tam višja omejitev.
Tako je bilo pri SI. Konjicah. Samo enkrat sem se peljal 40. Potem tam ni več zasledil take omejitve,
Skippy
# 28.02.2017 ob 00:29
@Alorius
najbolj butaste in unikatno slovenske rešitve (poleg Italije) so omejitve mimo prehodov za pešce. Kot da pešci hodijo čez cesto vedno in povsod, sredi noči, sredi zime, 24 ur na dan. Pred prehodom je treba ustaviti - to pomeni 0 km/h. Ne rabimo za to na kupe omejitev za 1 pešca na dan.
stotrideset
# 28.02.2017 ob 17:50
Takšne vrste merjenja hitrosti uporabljajo Nemci na AC odsekih, kjer je gradbišče. In veselo pošiljajo položnice....
Torej v redu stvar, predori so sploh zelo delikatna zadeva v primeru okvare vozila ali nezgode. V Franciji pa na drugi strani predora čaka policija in "povabi k sebi" voznike, ki ne upoštevajo varnostne razdalje, kar je druga nevarna zadeva v predoru (100m! med voziloma).
Sem za opisane ukrepe, na odprtih odsekih pa naj hitrosti sprostijo...

Moje skromno mišlenje, lp
dejsi
# 28.02.2017 ob 17:46
Po šestih mesecih bodo to odstranili - se pravi, da bo pravica spet na szrani manijakov?
amigo
# 28.02.2017 ob 12:40
Mi smo res eni čudaki. Na tisoče takih sistemov deluje po celi Evropi mi pa nekaj preizkušamo. Nato napravo odstranimo in izvedemo javni razpis. Zaradi možnosti pritožb to lahko traja nekaj let.
arogantnež
# 28.02.2017 ob 12:33
Spet sama jamrarija...
Valuk_
# 28.02.2017 ob 12:26
Kaj pa je 200.000 do 300.000 evrov? Sam posledice ene hude nesreče v predoru so dražje? Od stroškov intervencije, materialne škode, obnove predora, da ne omenjam zdravstvenih in zavarovalniških stroškov.

Tako, da sploh ni za razmišljat.
Kazalo