



Vaša ocena: 



Ocena 4,5 od 77 glasov
Ocenite to novico!
| RAZLOGI ZA PETICIJO | ||
| "Mladi in stari državljani Republike Slovenije: - glede na izgrede, ki so si jih nad hramom demokracije privoščili mladi, zbrani pred Državnim zborom Republike Slovenije v organizaciji Študentske organizacije Slovenije; - zaradi nedopustnosti ravnanja organizatorja, ki meni, da lahko konča demonstracije, ko mu te uidejo izpod nadzora in se s tem izogniti odgovornosti; - zaradi izkoriščanja študentov s strani študentskih baronov", ki sedijo na različnih predobro plačanih funkcijah, - zaradi kopičenja imetja na račun študentov, od katerih študent nima nobene koristi, pozivamo k razpustitvi Študentske organizacije Slovenije ter v dogovoru s študenti, ki dejansko študirajo, pripravo novega predloga za študentsko organiziranost v Sloveniji." |
||
| Vsak ima seveda pravico, da pripravi nov predlog, tega ne moremo nikomur preprečiti, mi je pa žal, ker je jasno, da gre za interes podmladkov, ne pa samoiniciativnih študentov. | ||
| Nika Štravs v odgovoru na MMC-jevo vprašanje, kako komentira napoved priprave novega predloga za študentsko organiziranje, ki bi nadomestil ŠOS. | ||
Pritiski na ŠOS se stopnjujejo tudi v obliki peticije, ki zahteva njegovo razpustitev, in skupin na Facebooku. Študentske organizacije za MMC: Tako se pozablja na študentsko problematiko.
Potem ko je sredino nasilje mladih pred državnim zborom enotno obsodila vsa politika, je završalo tudi v javnosti. Protest študentov in dijakov, ki se je, kot je znano, končal tako, da so demonstranti stavbo parlamenta zasuli z granitnimi kockami, jajci in palicami, je namreč med državljani sprožil številne spontane odzive.
Preberite tudi: |
"Tisti, ki želi delati v dobro študentov, naj to počne prostovoljno"
Po spletu med drugim kroži peticija za razpustitev študentske organizacije Slovenije, ki jo je zgolj v četrtek podpisalo 700 ljudi. Peticija je že romala na mize poslancev, njeni pobudniki pa kot argument zanjo navajajo ne le napad na DZ, temveč tudi nedopustno ravnanje organizatorjev, ki se skušajo zdaj izogniti odgovornosti; ŠOS-ovo izkoriščanje in kopičenje imetja na račun študentov.
"Dejstvo je, da t. i. študentski predstavniki oz. 'študentski baroni', razpolagajo z veliko količino finančnih sredstev. Sredstva se sicer v nekaterih primerih porabljajo smotrno za potrebe študentov, a veliko se nas strinja, da so glede na učinek in uspešnost plače študentskih funkcionarjev previsoke. In mnogi so mnenja, da naj tisti, ki želi resnično delati v dobro študentov, dela prostovoljno, in spet, da naj si sredstva za svojo dejavnost sam priskrbi na trgu," pravi Simon Zabrešky, eden izmed pobudnikov.
"Sram me je, da sem študent"
To pa ni edina kritika ŠOS-a, saj se je poleg tega na spletni skupnosti Facebook pojavilo še več skupin, ki obsojajo osrednjo študentsko organizacijo. Skupina 19. 5. 2010: SRAMOTA ZA SLOVENIJO je imela ob 12.30 čez 17.000 članov, ŠOS naj plača škodo na stavbi državnega zbora čez 5.000 članov, 19. 5. NISEM BIL NA DEMONSTRACIJAH PROTI MALEMU DELU skoraj 9.000 članov, VSI NISMO OBMETAVALI PARLAMENTA - 19. 5. 2010! čez 4.000 članov, 19. maj 2010: Sram me je da sem študent pa čez 5.000 članov, če naštejemo le nekatere najodmevnejše.
Šoba nedosegljiva, drugi trije ostre odzive obžalujejo
In kaj na to pravijo predstavniki študentskih organizacij? Prva dama ŠOS-a Katja Šoba za MMC tokrat kljub več poskusom ni bila dosegljiva, v četrtek pa je v našo kamero zatrdila, da ne vidi razloga za svoj odstop in da se je ŠOS na protestih odzval kar najbolj "maksimalno".
BI MORALA KATJA ŠOBA PREVZETI ODGOVORNOST IN ODSTOPITI? |
Najnovejših zahtev po razpustitvi ŠOS-a Šoba torej še ni komentirala, so pa o njih za MMC spregovorili vsi trije predsedniki podružničnih študentskih organizacij.
Štromajer: Študenti, ki želijo spreminjati ŠOS, imajo za to vse možnosti
Ti pozivi so legitimni, ljudje imajo do njih vso pravico, je za našo spletno stran dejal predsednik ŠOU Ljubljana Jernej Štromajer. Dodal je, da imajo študenti, ki želijo v ŠOS-u zadeve spremeniti, v njegovem okviru za to vse možnosti: "Temu so namenjene študentske volitve." "Naše zahteve po boljšem položaju študentov in dijakov se kljub vsemu ne spreminjajo," je bil jasen.
Znova je poudaril še, da ŠOS in študentske organizacije univerz obsojajo, kar se je zgodilo na demonstracijah, in zatrdil, da so bili izgredi izraz tega, kar se dogaja v državi.
N. Štravs: Za peticijo in skupinami stojijo politični podmladki
"Žal mi je, da je odziv tak, da se bodo zdaj vsi raje ukvarjali z ukinitvijo študentskih organizacij, namesto s problematiko študentov. In namen demonstracij je bil opozoriti prav na problematiko študentov in na to, da ministrstvo ni hotelo vršiti dialoga in sprejeti nobenega konsenza. Vprašati se moramo, kdo je glavni krivec in kdo je odgovoren, da se je to sploh zgodilo," pa je v pogovoru za MMC današnjo situacijo obžalovala predsednica ŠOU Primorska Nika Štravs.
Štravsova je prepričana, da ni prav, da se zdaj ukvarjamo le s temami, ki ne rešujejo študentskega položaja, še zlasti zato, ker po njenem mnenju za peticijo in omenjenimi skupinami na Facebooku stojijo interesi političnih podmladkov. Ti so zelo močni in se kažejo v vseh medijskih kampanjah, je zatrdila. "Že prej je bilo jasno, da gre političnim podmladkom v nos naše financiranje in da bi radi, da se ta del preusmeri nanje . Zdaj je to še bolj očitno. Dobili so grešnega kozla in se na ta način še bolj znašajo nad nami."
Schmidt: Strinjam se, da je treba nekatere zadeve v ŠOS-u popraviti
Da obžaluje, nam je večkrat dejal tudi predsednik ŠOU Maribor Žiga Schmidt. Pridružuje se kolegoma Štromajerju in Štrovsovi, da so zahteve po razpustitvi ŠOS-a legitimne, in pojasnjuje, da jih na neki način celo razume, čeprav je ŠOS (in ŠOUM) naredil vse, da bi preprečil nasilje in da bodo policiji ponudili vso pomoč, da se razkrije nasilneže.
Na naše vprašanje, kako odgovarja tistim, ki so v dogovoru s "študenti, ki dejansko študirajo", napovedali pripravo novega predloga za študentsko organiziranost, ni odgovoril neposredno, dejal pa je, da se strinja, da je treba v ŠOS-u določene stvari popraviti oz. odpraviti.
Vso čast policiji, da so ohranili mirne zivce. Meni na njihovem mestu mislim da ne bi uspelo.. Joj, kako bi peli pendreki !!! To bi zvizgalo in udrihalo po huliganih hitreje kot na bobnarskem tekmovanju! Mnozice nehvaleznih zapitih puhloglavcev hodijo okoli z najdrazjimi telefoni, dosti jih ima lastev avto + stipendijo - in se pocutijo da jim to pripada. Cas za ukrepe, da se razvajena drhal strezni !
ŠOU Ljubljana
Za tole se borite, študentje in dijaki!
Tabela 2:Prikaz bruto plače za posamezne funkcije (st. 27, pdf 31)
Vrsta dela kol. višina bruto plače
enostavna dela 0,60 160.542,60 SIT
manj zahtevna dela 0,90 240.813,90 SIT
srednje zahtevna dela 1,20 321.085,20 SIT
zahtevna dela 1,50 401.356,50 SIT
bolj zahtevna dela 1,88 503.033,48 SIT
zelo zahtevna dela 2,40 642.170,40 SIT
visoko zahtevna dela 3,37 901.714,27 SIT
poslovodna dela 4,50 1.204.069,50 SIT
Vir: Pravilnik o delavcih ŠOU v Ljubljani, 2003
Iz diplomskega dela: Marjanca Drame - Finančno poslovanje študentske organizacije Univerze v Ljubljani
Povprečna plača 2003 je bila 245.000,00 SIT
Povprečna plača marec 2010 je bila 1499,23 EUR
Če je ostal pravilnik in količnik isti so plače približno:
Vrsta dela kol. bruto neto
enostavna dela 0,60 899 € 629 €
manj zahtevna dela 0,90 1.349 € 792 €
srednje zahtevna dela 1,20 1.799 € 1.161 €
zahtevna dela 1,50 2.248 € 1.383 €
bolj zahtevna dela 1,88 2.818 € 1.645 €
zelo zahtevna dela 2,40 3.598 € 2.004 €
visoko zahtevna dela 3,37 5.052 € 2.672 €
poslovodna dela 4,50 6.746 € 3.451 €
ŠOS kot tak ne more več obstajati (zlorablja denar za neke parcialne interese posameznikov), žalosto pa je, da taka organizacija kot ŠOS je ni problematična za ministra Golobiča.
Zanimivo je, da vlado protesti niso streznili, ampak se je delala kot, da je žrtev in, da so krivci spet neki drugi (Janša kot ponavadi, podivjana in naščuvana mladina). Kljub temu, da je podivjana in zapita mladina odgovorna za uničenje parlamenta, je to signal za vlado, da v Sloveniji vlada neko čudno stanje duha, za katerega je odgovorna tudi vlada z svojo aroganco in nesprejemanja drugačnih mnenj in nepopustljivosti pri sprejemanju različnih zakonodaj, kajti ti grozni sredini dogodki so lahko tudi pokazatelj nemoči nad arogantno in vsemogočno oblast, ki se ne meni za malega človeka.
537/)
Če bi želeli dejansko pravico, potem bi morali vsakega od vodilnih članov ŠOS-a (od predsednikov do raznoraznih študentskih ministrov) javno linčati in za nekaj let zapreti v zapor, kjer bi morali delati težka fizična dela. Ker so si vsi člani ŠOS-a nabrali toliko denarja, da je to že grozljivo!
Ampak - že če bi se ŠOS ukinil bi bilo ogromno dela storjenega. Ne mi sedaj reči "ja, saj Bavčar, Šrot, Golobič, Kordež..." so si nabrali veliko več denarja. Katja Šoba bo čez 10 let še dosti večja tajkunka kot mnogi do sedaj - pri 26 letih se uči biti študentska tajkunka, da bo potem lahko prava. Kar se Katjica nauči to Katja zna - ali kako pravijo?
ne mores verjet.. a je odvetnica SOS-a Maja Potocnik tista Maja Potocnik, ki je bila pred leti predsednica SOU v Ljubljani in je sedaj podpredsednica LDS v Ljubljani??????????????
se pravi LDS obtozuje LDS oziroma LDS se brani pred LDS... pa Slovenija je znorela....
Enostavno je treba zapret pipo, in ves študentski denar prelit v štipendije, študentske domove in projekte na nekem nivoju, pijanke in koncerte pa naj organizirajo profitne organizacije.
Sedanja oblika študentskega dela, kot se je razpasla na trgu dela, niža socialne in družbene kriterije vsem slovenskim delavcem.
ŠOSu z zakonom TAKOJ prekiniti VES dotok denarja in ga preusmeriti v štipendijski sklad in v gradnjjo študentskih stanovanj, prav tako Z ZAKONOM ukiniti vsa opravila, ki jih zdaj izvajajo študentski servisi.
ŠOSa seveda ni treba ukiniti, vendar naj se kot društvo v recimo javnem interesu znajde s članarino svojih prostovoljno učlanjenih in z na azpisi pridobljenimi sredstvi za izobraževalne, športne in kulturne dejavnosti študentov.
Do zdaj se je tra denar porabljal za preveč potratnih, goljufivih in škodljivih namenov -plače funkcionarjem, sejnine, nakupi nepremičnin, zasebni posli, jahta za zasebne funkcionarske žurke, prelivanja denarja v zasebne žepe, pijannske žurke itd
Primer neprimerne rabe denarja je letošnja prireditev v Mariboru - demonstracija ORALNEGA SEKSA V ŽIVO, pod moderatorstvom Maxa Modica in izvedbi avstrijskih porno junakov, V ŠTUDENTSKIH PROSTORIH in za študentski denar!
DENAR ŠTUDENTOM ZA KVALITETEN ŠTUDIJ.
pa kot 100x že prej, še nkrta povem:
št. delo v obliki rakse na fuakultetah in v omejeni količini,
naj se vodi prek zavoda za zaposlovanje, zato so tam ipd,
prednosti sem pa že povedal, da se ne ponavaljam spet.
država, čisto sami si si kriva, da je prišla ta štala z napotnicami do to stopnje, kakor je zdej, ko ni denarj in se hoče prepozno odpravljat rak rane državnega sistema, sociale in gospodarstva.
torej, kdaj ukinitev servisov, zmanjšanje porabe javnega sektorja itd itd, med tem ko je vse manj redno zaposlenih, ki filajo vse skupaj?
Kakšen pesek v oči... ŠOS je politična, ne študentska organizacija...
Ker so metode, kako se posega v neko organizacijo, udbovske metode in jih zna (drugega ne zna) uporabljati le ena in ista stran, je tudi provokatorstvo. Radi bi na vsak način uničili študentsko organizacijo, ker če ni naša, jo ni treba. Treba jo je razbiti in raztolči in ji dati nove, naše osnove. Tistega, ki to počne, je lahko v dno riti sram. Mislili smo, da so ti časi že davno minili.
Katastrofalne gospodarske, predvsem pa moralne situacije, v kateri smo se znašli, z udbovskimi metodami ne morete rešiti. Vol je pa vol.
Mislim tudi, da se ŠOS samo izgovarja, ker nče prevzeti odgovornosti na svoja ramena. Najlepše je sedaj govoriti o političnih podmladkih, pa o neukrepanju policije in ojej, saj so ŠOS pravi revčki. na koncu bodo najbrž prišli do zaključka, da so še žrtve!!!!
In ukinitev ŠOSa je študentska problematika!!!!!!!!!!!!
še ko sm bil študent sem bil zelo proti tej brezvezni mafijski organizaciji, ki je povsem nekoristna in nepotrebna!!!!!
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/protest-steklarjev-dz-bo-ocitno-se-veckrat-potreben-popravil/230696
Pa da človek potem ne bi pop....
Kar se tiče posluha.
Vlada odkar je nastopila samo nekaj vsiljuje. Še sami sindikati so povedali, da je ta vlada v primerjavi z vsemi prejšnjimi še najmanj za socialni dialog.
Kdo potrebuje malo delo? Nihče drug kot samo vlada.
Če bi vlada hotela, bi lahko ukinila poslovanje servisov že zdaj in vse prenesla na zavod za zaposlovanje. Pa ne.
Malo delo ni potrebno nikomur. Študent naj dela kolikor želi (z vsemi prispevki vred), upokojeni naj dela kolikor želi(s prispevkom za zdravstveno zavarovanje), brezposelni pa ne potrebuje malega dela, ampak polno zaposlitev.
Sam mislim, da so sindikati poleg tega, da so izdali študente,zarinili nož tudi v lasten hrbet (nek skrit dogovor z vlado), ker bo malo delo še najbolj vplivalo na odrasle, saj ni te inšpekcije, ki bi premagala tega izkoriščevalskega kolesja z malim delom.
se strnjam! enako pa naj velja tudi za poslance DZ. precenjeni so očitno preveč za guncanje afen dobijo poštene plače, in če želijo resnično delati v dobro Slovenije naj to počnejo prostovoljno! sredstva pa naj zbirajo na trgu v obliki prostovoljnih prispevkov zadovoljnih državljanov. lahko poleg tega še prodajajo cajtng Kralji ulice, bo še kak euro več padel v žep. pa da potem vidimo kdo bi še opravljal funkcijo poslanca DZ. enako velja za vlado!
Poleg tega so vsi organizatorji opozarjali naj se na demonstracijah ne pije alkohola, če teko hočejo naj sami pridejo brez alkohola in naj bojo vzor drugim, ne pa da predsednica ŠOU Primorska Nika Štravs, pride s pivom na avtobus in reče, da ima to samo zase. Če poudarajte da naj bo brez alkohola ste se dolžni tega v prvi vrsti sami držat. Ne morete nekomu prepovedat pit alkoholne pijače, potem pa sami pijete, saj vas ne bo nihče resno jemal.
Po mojem mnenju štud. organzacij nebi ukinjal, bi jih pa preoblikoval v nekakšno organizacijo, ki bi temeljila na prostovoljni bazi (nehonorarno) in bi skrbela za delovanje štud. društev, ker ta društva zdaj ne dobijo niti 0,01 € od fakultet, so pa zelo dobrodošla za obštudijske dejavnosti. V tej smeri bi nadaljeval pogovor, če se bo našel kak sogovornik...
Odpraviti njih in bo problemov bistveno manj.
Če pa imajo res tako dobre programe kot pravijo na ŠOU, potem se ne bi smeli bati, da bodo tudi v novem sistemu dobivali milijine. Težava je samo v tem, da bi bila potem stvar veliko bolj transparentna in bi vodilni v ŠOU težje razmetavali denar po mili volji.
Drugače pa je moje osebno mnenje, da so bili zadnji študentsko-dijaški protesti predvsem odraz moči kapitala, ker samo kapital ima tako jasen in močan interes v ohranjanju statusa quo. Plakati, majice, raznovrstne reklamne kampanje, SMS-sporočila, organizirani prevozi, transparenti in še kaj so zame jasen dokaz, da v ozadju vseskupaj stoji interesna skupina, ki se ne ozirana levo ali desno na politiko, ampak zgolj in samo na dobiček (kar je sicer samo po sebi čisto normalno za podjetja).
Prav zanimivo je vleči vzporednice s protesti v ZDA, ki so se dogajali v času burnih razprav o reformi zdravstva. Pojavljale so se razjarjene množice, ki so vzklikale proti Obamovi reformi, v ozadju pa so bile zdravstvene zavarovalnice.
ŠOS pozival k mirnim demonstracijam in brez alkohola.
Jaz se sprašujem, kaj je ŠOS pričakoval. Za koga se pravzaprav sploh poteguje?! Za skupino nasilnih pijancev??? Žalostno, da te mora organizator že v štartu opozorit, da se ga ne napiješ? Po kaj si pravzaprav prišel?!
zakaj si moremo vzeti kredite, da bomo pomagali Grčiji?
Tvoje vprašanje kaže na to, da še sam nisi razmišljal o tvojem lastnem vprašanju ;)
Če pa ne veste zakaj je ŠOS in DOS potem ne spremljate TV-ja in časopisa.
enostavno ŠOSa ne potrebujem, ker res nevem kaj je tisto dobro kar nam delajo. vso preoblematiko mečejo sedaj naprej, čez celo leto pa nič
21. maj 2010 ob 14:10
Prijavi neprimerno vsebino
ŠOS definitivno ni točil piva.
Kako pa ves, ce pravis da nisi student niti dijak?
Amen.. edino kar imam za pripomniti je, kako da se je v pravni državi šele sedaj ukinjajo študenstski servisi, ko pa pravzaprav take organizacije sploh obsajati ne bi smele
Praviš, da je ŠOS pozival k mirnim demonstracijam in brez alkohola. Zakaj so potem točili pivo in to zastonj?
Kot drugo pa se ne strinjam s študentskim delom. Zakon o malem delu je kar dober. Tudi mene moti to, da si nekateri res delijo velike vsote. Dijaško-študentsko organiziranje pa vsekakor mora obstajati.
Najbolj bode v oči okinitev štipendij vsem mladoletnim dijakom. Vsi vidite samo to, da so ble demonstracije proti malemu delu. Kaj pa štipendije za dijake?
Pa ta ŠOBA (naj odstopi) se še pomojem sploh ne zaveda kako sranje so naredli!
Da se ne boste čez kako leto jokali za boni pa napotnicami. Tako lepo, kot gre študentom...Razen tega, da se po diplomi pridružijo tisočim, mogoče celo desettisočim, ki so končali študij, pa ne dobijo službe, ali pa delajo za 700 €. No, realnosti pa na univerzah res ne učijo.
Peter
1. študentarija 10 let študira zato, ker delajo. Brezposelnost je tako velika, delodajalci pa še za tista prosta delovna mesta zaposli študentarijo...
2. 10 let statusa ni malo... nekdo bi rad študiral, pa ne more, ker nekdo greje svojo rit na statusu in zaseda mesto... PREDAVALNICE PA PRAZNE!!
3. študent naj ŠTUDIRA! Ali pa naj se zaposli! Punto e basta!
21. maj 2010 ob 13:11
----
matr si ti vseved, da ves kateri politicni opciji kateri v šosu pripada. Ce mislis, da so zvesti komu drugemu kot samemu sebi, so te nategnili kot si dolg in sirok. Šos je sam sebi namen in dvomim, da pripada kateri politicni opciji. vazno jim je le to, da od vseh nas vlecejo velike denarce. Pa sj je bilo 6 mesecev nazaj, da je mela šoba skor 500€ mesecnega racuna za telefon.
21. maj 2010 ob 13:11
Oglašam se ker si neupravičeno dobila toliko plusov.
Nokoči si napisala:
19. februar 2008 10:56
viva
Ocena: 2.2, 34 glasov
Vseh sporočil: 47
Re: POTRATA - ženska nima pojma o demokraciji, še manj o mobbingu...
Vsi janšisti ...isti, ...isti. Vaše razgrajanje nad trenutno opozicijo vas kaže v pravi luči. Ampak, ljudje le nismo take ovce, da bi vam še verjeli. Še osel gre le enkrat na led in mi smo šli na led pred štirimi leti, ko ste nas nalagali, naplahtali in sedaj ste nas še okradli s to vašo visoko inflacijo. Vladi seveda visoka inflacija kar paše, saj so z več pobranega DDV-ja ustvarili celo majčken presežček v proračunu. Pri tem pa seveda ne poveste, kakšne presežke so ustvarile druge države EU-ja , tudi tranzicijske. Po TV in RA poveste toliko, kot vam paše, trgate citate iz celote, lažete celi EU, pa pri tem, razen Bajuka včasih, sploh ne zardevate, hinavci
TOREJ:
Tvoj politični nazor je jasen, zato ne prevračej krivde na zdajšnjo opozicijo, ker če je bil kdaj kdo politični boter šosu je bila to levica.
Ko organizator je podpihovala zgolj mržnjo in anarhijo ... potem pa se nad temi istimi ovcami zgraža, jih obsoja in se gre ovaduha. Pa sama zakuhala.... packa!
Vodilni v SOUMu so lastniki cel kup podjetji, ki potem delajo raznorazne stvari, kjer je narocnik SOUM!
Se kaksno vprasanje!?!
Ne vem zakaj je zdaj potreba po tem, da morajo odstopiti vsi funkcionarji. Nisem študent, nisem dijak, da ne bo kdo mislil, da vlečem na svoj mlin. A se vsi vi, ki tukaj kritizirate vse po vrsti sploh zavedate, da so oni vsaj nekaj postorili, da bi dijaki in študentje imeli boljši jutri? Se vi slučajno zavedate koliko dijakov recimo s svojo republiško štipendijo preživlja vso družino?
Močno obsojam izgrede pred parlamentom! Zagotovo pa veste, da je nasilje skrajna oblika nasprotovanja, ko človek več ne ve kako naprej, ko nima več moči. In mislim, da je to znak k temu, da je družbeno-socialni položaj dijakov in študentov, delavcev in upokojencev slabo.
Zakaj si zatiskamo oči, da je v naši državi vse v najlepšem redu? Zakaj? Zakaj na ŠOSu in DOSu ne bi smeli imeti svojega proračuna. Zakaj ne bi smeli imeti honorarjev?
Zakaj potem lahko naši politiki manipulirajo z denarjem vseh nas? Zakaj kupujemo patrije? zakaj si moremo vzeti kredite, da bomo pomagali Grčiji? Zakaj? Zato, da za nas in naše mlade ni denarja?
Zamislite se nad tem!
Ce bi SOUM vse denar porabil za studente, bi vsak student UM poleg 100% subvencionirane prehrane dobil se okoli 120EUR zepnine vsak mesec!!!
Tak pa barabe sponzorirajo vsako pasjo procesijo in tlacijo denar v svoje zepe!!!!
S politiko se ukvarjajo predvsem falirani študenti, ki niso sposobni za pošteno delo in poslovanje. Kam njihove dejavnosti vodijo je bilo jasno videno na demonstracijah!
Potiho razmišljam, kdo lahko profitira zaradi vsega tega cirkusa:
Hordi mladih razgrajačev daš 10€ na osebo, ti ratajo plačani huligani, grejo pred DZ, sesujejo kar se da. Cel narod se zaradi tega obrne na organizacijo ŠOS in študente, študenti se razdelijo na dva dela, za in proti, ter dejansko sami sebe matirajo.
Za Pahorja so nova okna majhen strošek v primerjavi s trudom podrejanja simpatizerjev in podpornikov.... Kar naenkrat je reforma malega dela ful dobra, vsi študenti so pa zajebanci.
Zelo me moti, da med tistimi razgrajači ni bilo videti praktično nobenega "študenta", sami srednješolski razgrajači, ki zelo verjetno tut okoli po svoji regiji razgrajajo in uničujejo. Zato zdej krivit navadne "študente" za ta kraval ni ravno pošteno.
Vse skupaj spominja na Hitlerjev požig Reichstaga, sam da so naši kocke in jajca uporabil :S
Se pravi, ji je treba prepovedati kakršnokoli nadaljno politično aktivnost.
PS. Drugače je bil pa Svetlik preveč medel in neprepričljiv do ŠOSovcov pri predstavitvah malega dela. Okol ušes bi jih moral ne pa da se gre neko politiko z njimi.
vsi delajo/delamo napake in vsem se da oprostiti, če te napake obžalujejo, se za njih opravičijo in skušajo sami popraviti škodo. pri njej pa tega ne bomo doživeli. vsaj jaz osebno še nisem in najbrž nikoli ne bom...
Sam mi gre na jetra, ker vedno hočemo imeti vse tako kot ma nekdo drug...s tem ŠOSem pa je definitivno treba nekaj narediti, kakšen denar se tam obrača, ogabno...
zdej pa resno: treba jo je ustavit in odstavit, ker sama se ne bo! vedno je bila takšna, kot vsi (skorumpirani) politiki. vse bi naredila za lastne koristi in oblast (mesto predsednice ŠOS-a), pa tudi če ostali (vsi študentje) v Sloveniji (oprostite izrazu) pocrkajo! to je šli predaleč!
-študent-