Vlačič je pojasnil, da vozniku nikoli ne naroča, da naj vozi s modro lučjo. Tudi voznik je zatrdil, da mu Vlačič tega ni naročil. Foto: EPA
Vlačič je pojasnil, da vozniku nikoli ne naroča, da naj vozi s modro lučjo. Tudi voznik je zatrdil, da mu Vlačič tega ni naročil. Foto: EPA

Vlačič, kot tudi njegov voznik, dejanje priznavata. Voznik je zapisal, da sta se v nedeljo zvečer znašla v zastoju med Logatcem in Vrhniko, zato je vključil svetlobne signale in tako po sredini avtoceste ustvaril nekakšen koridor, po katerem pa mu je sledilo reševalno vozilo s ponesrečencem, poroča časopis Dnevnik.

Je pa opazil, da sta v nedeljo vozila s temi lučmi, ker se je pripeljal rešilni avto, ki se zagozdil v gneči in ni mogel nikamor. "Moj šofer je očitno presodil, da mu bo pomagal, in je prižgal luči. Potem je delal rešilnemu avtomobilu pot. Vozil je pred njim in avtomobili so se mu umikali." Ali sta se z modro lučjo vozila tudi po mestu, pa Vlačič ne ve, ker se je pripravljal na oddajo. Pričakuje pa, da je voznik modro luč uporabljal po predpisih. Ministrov voznik je zatrdil, da mu Vlačič ni ukazal uporabiti modre luči.

Zdaj bo ravnanje ministra in njegovega voznika pregledala policija in ukrepala na podlagi ugotovljenih dejstev. Namestitev in uporaba modrih luči na vozila brez prednosti sta namreč huda prekrška, zagroženo pa je najmanj 8.000 evrov kazni. Ministrstvo kot pravno osebo bi to lahko stalo najmanj 12.000 evrov, ministra kot odgovorno osebo pravne osebe pa najmanj 1.200 evrov. Modre luči namreč lahko uporabljajo le točno določena vozila, ne pa tudi vozilo ministrstva za promet. Minister za promet ni varovana oseba, nima prednosti v prometu in ne sme uporabljati znakov vozil s prednostjo.

A. M.