Javna televizija bo potrditev legitimitete zakonske urediteve že drugič iskala med ljudstvom na referendumu. Foto: Bobo
Javna televizija bo potrditev legitimitete zakonske urediteve že drugič iskala med ljudstvom na referendumu. Foto: Bobo

Volilna kampanja se namreč v skladu z zakonom o volilni in referendumski kampanji lahko začne 30 dni pred referendumom, končati pa se mora najpozneje 24 ur pred dnem glasovanja, torej 10. decembra opolnoči. Organizatorji kampanje imajo za nagovarjanje volivcev mesec dni časa.

Organizatorji kampanje: Prijavite se do 17. 11.
Za sodelovanje v predreferendumski kampanji se je treba tudi uradno prijaviti kot organizator kampanje, in sicer je to treba storiti do 17. novembra. Kot organizatorji se lahko prijavijo predlagatelji referenduma, pa tudi drugi subjekti, ki so zainteresirani za izid referenduma. Pri tem bodo morali odpreti posebne transakcijske račune, na katerih bodo zbirali sredstva za financiranje kampanje.

Opozicija proti
Proti zakonu o RTV Slovenija bodo v kampanji nastopili v SDS-u, kjer so referendum o zakonu o RTVS tudi zahtevali. V kampanjo bodo vstopili samostojno, postopek za odpiranje posebnega transakcijskega računa pa so že začeli. Čeprav so med podpisniki zahteve za referendum tudi poslanci SNS-a, pa v tej stranki v kampanji ne nameravajo dejavno sodelovati. Po drugi strani se bo v kampanjo podala stranka SLS, ki sicer referendumske zahteve ni sopodpisala.

Koalicija za
Za dejavno sodelovanje v kampanji pa so se odločili v koalicijskih strankah, kjer zakon podpirajo. Vsaka izmed strank bo sicer kampanjo prijavila posebej, a bodo pri njeni izvedbi sodelovale, tako bodo, denimo, volivce nagovarjali na skupni spletni strani. Vsebino kampanje bodo sicer predsedniki koalicijskih strank podrobneje predstavili v ponedeljek.

Vlada, sicer predlagateljica zakona, v kampanjo uradno ne more vstopiti, bo pa v njej vsebinsko sodelovala.

Za kampanjo bodo organizatorji lahko porabili po največ 0,25 evra na volilnega upravičenca oz. največ 350.000 evrov. A se bodo, sodeč po napovedih, v to kampanjo podali s skromnejšimi oziroma z minimalnimi sredstvi.