Slovenija

Poudarki

  • S prijavo začasnega prebivališča, ki po oceni MNZ-ja ni potrebna, je pogojeno tudi uveljavljanje pravic iz zdravstvenega zavarovanja in veljavnost vozniškega dovoljenja.
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 13 glasov Ocenite to novico!
Tovornjak
Tuji vozniki tovornjakov večino svojega časa preživijo na poti v drugih državah. Državne institucije pa nimajo enotnega odgovora na vprašanje ali lahko delo opravljajo brez prijave prebivališča v Sloveniji. Foto: BoBo
MNZ
Ministrstvo za notranje zadeve zagovarja stališče, da tujim delavcem, ki v Sloveniji ne prebivajo, ni potrebno prijaviti začasnega prebivališča, kljub temu pa je eden izmed tovrstnih delavcev od policije prejel globo zaradi neprijavljenega začasnega prebivališča. Foto: BoBo
Upravna enota
Upravne enote med seboj niso usklajene pri odgovoru na vprašanje ali mora tuji delavec, ki bo večino časa preživel drugje, denimo v tovornjaku, prijaviti začasno prebivališče v Sloveniji. Foto: Dani Modrej
Vozniška, vozniško dovoljenje
Z začasnim prebivališčem je pogojena tudi veljavnost vozniškega dovoljenja tujih delavcev. Foto: BoBo

Dodaj v

Zaradi različnih interpretacij zakonodaje tujim voznikom tovornjakov grozi izbris

Ministrstvo vztraja, da prijava začasnega prebivališča ni potrebna, a nanjo se navezujejo številne pravice
7. julij 2017 ob 06:35
Ljubljana - MMC RTV SLO

Tuji vozniki tovornjakov in drugi mobilni delavci se srečujejo z nenavadno zadrego glede ureditve svojega prebivališča, saj po eni strani prejemajo navodila, da si morajo urediti začasno prebivališče, ki ga sicer glede na naravo dela ne potrebujejo, na drugi strani pa jih upravne enote potem vabijo na razgovore, saj naj bi bili fiktivno prijavljeni, kar se lahko sankcionira tudi z izbrisom iz registra prebivalcev.

Državne institucije ne kažejo veliko posluha za potrebe mobilnih delavcev iz tujine, zlasti za voznike tovornjakov, ki večino svojega časa preživijo na poti, kjer tudi prenočijo. Kljub temu pa morajo imeti v Sloveniji prijavljeno začasno prebivališče. Temu so namenjena podjetja, ki sodelujejo z delodajalci in jim urejajo vso potrebno dokumentacijo pri zaposlovanju tujca, hkrati pa mobilnim delavcem zagotavljajo tudi možnost prijave začasnega prebivališča.

"Pri nas imamo na voljo 20 postelj, ki jih lahko ti delavci uporabljajo, na ta naslov pa tudi prejemajo pošto," pripoveduje sodelavka enega izmed teh podjetij. Za prijavo začasnega prebivališča mora delavec odšteti 20 evrov mesečno, prejme pa poleg prijave naslova tudi možnost prenočitve, kadar jo potrebuje. "Ti delavci so v tovornjaku po mesec dni ali več, potem pa ob prostih dneh odidejo domov k svojim družinam. Dejansko tukaj prenočijo zgolj takrat, kadar morajo urediti kaj na upravni enoti ali finančni upravi."

Skrajni ukrep tudi izbris iz registra
Prav zaradi manjšega povpraševanja po dejanski nastanitvi je na tovrstnih naslovih, namenjenih občasni prenočitvi mobilnih delavcev, prijavljenih več kot sto začasnih prebivalcev, kar pa je zmotilo upravne enote, ki so začele s postopki za ugotavljanje fiktivnih prijav prebivalcev. Skrajni ukrep takega postopka je lahko tudi izbris iz registra, kar je še posebej prestrašilo delavce v postopkih.

Stališče ministrstva za notranje zadeve je namreč, da je namen zakona o prijavi prebivališča vodenje evidenc ljudi glede na naslove, kjer dejansko prebivajo. Množično prijavljanje tujcev na določenem naslovu pa po oceni ministrstva ni skladno z namenom zakona. Na ministrstvu sicer ne opredeljujejo, kakšno število prijavljenih ljudi na enem naslovu je še sprejemljivo, saj bi omejevanje po oceni ministrstva omejevalo ustavno pravico posameznikov.

Globa kljub mnenju MNZ-ja
Na ministrstvu sicer poudarjajo, da zakon o tujcih predvideva, da se ob izdanem dovoljenju za prebivanje tujec mora prijaviti na kraj, kjer prebiva, saj se mu v nasprotnem primeru dovoljenje lahko razveljavi. Vendar pa ob tem ministrstvo navaja, da zakon predvideva tudi izjeme, kot so delavci, napoteni na delo v tujino in vozniki v mednarodnem prometu, katerim se dovoljenje za prebivanje ne razveljavi, tudi če ne prijavijo začasnega prebivališča.

A to stališče ministrstva naleti na številne težave, s katerimi se v praksi srečujejo delavci, ki ne prijavijo začasnega prebivališča. V praksi težavo predstavlja že policija, saj je zaradi neurejenega začasnega prebivališča oglobila tujega voznika, ki je delal za slovensko podjetje. Globo 500 evrov pa je moral plačati prav zaradi kršitve zakona o prijavi prebivališča.

Upravne enote brez enotnega mnenja
Zakon o prijavi prebivališča pa si drugače interpretirajo tudi posamezne upravne enote. Tako so v podjetju, ki posreduje pri zaposlovanju tujih voznikov na 11 upravnih enotah, naslovili vprašanje, ali mora voznik v mednarodnem prometu imeti v Sloveniji prijavljeno začasno prebivališče, če dela za slovenskega delodajalca. Stališču ministrstva so sledile le tri upravne enote, sedem upravnih enot pa je, sklicujoč se na zakon, odgovorilo, da je tak tujec dolžan prijaviti začasno prebivališče, medtem ko iz ene upravne enote odgovora niso prejeli.

Pri tem so na eni izmed upravnih enot prejeli tudi ustno pojasnilo, da so vozniki v mednarodnem prometu specifični tudi z drugih pravnih vidikov, zato naj bi bilo treba počakati na ustrezne zakonske spremembe. Težava je namreč tudi v zakonu o voznikih, ki veljavnost vozniškega dovoljenja, izdanega v tujini, pogojuje z dnem prijave začasnega prebivališča, slednje pa je potrebno tudi za izdajo vozniškega dovoljenja v Sloveniji. Na MNZ se te težave zavedajo in so ob tem že napovedali, da bo ministrstvo za infrastrukturo zakon o voznikih ustrezno popravilo, kar zahteva tudi direktiva EU.

Kaj bo z zdravstvenim zavarovanjem?
A težav s tem še ni konec, saj se vozniki, ki začasnega prebivališča ne prijavijo, srečujejo s težavami tudi ob sklepanju pogodb, kot je denimo naročniško razmerje za mobilno telefonijo. Bolj pereča pa je težava na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS), kjer sicer pri napotitvi delavca v tujino več ne zahtevajo začasnega prebivališča, a hkrati poudarjajo, da napotitve v tujino ne gre enačiti z opravljanjem dejavnosti v dveh ali več članicah, kjer je pri koordinaciji sistemov socialne varnosti v EU za ZZZS bivanje v Sloveniji pomemben pogoj.

Delavci, ki so bili v minulih tednih pozvani na ugotovitvene postopke o tem ali dejansko prebivajo na prijavljenem naslovu, so tako v še večji negotovosti, saj poleg tega, da ministrstvo in ostale državne institucije sploh ne podajo enotnega odgovora na vprašanje, ali morajo prijaviti začasno prebivališče, ne ponujajo niti odgovora, kaj se bo zgodilo z njihovim vozniškim dovoljenjem in socialnimi pravicami, če začasnega prebivališča ne bodo imeli prijavljenega ali če bodo izbrisani.

Luka Lukič
Prijavi napako
Komentarji
the law1
# 07.07.2017 ob 07:07
Odtujenost naše birokracije od realnosti je nekaj neverjetnega.
ap72
# 07.07.2017 ob 07:40
me zanima, kje živijo evroposlanci in kje so prijavljeni in kdo jih kontrolira.

ne moreš verjet, da se spravljajo na ljudi, ki polnijo slovenski proračun, ki rešujejo svoje stiske s trdim delom ... pa tej slovenski birokrati nimajo pojma od kje jim plača... sramota

če je nekdo zaposlen v slovenskem podjetju, je to središče njegovih ekonomskih in socialnih interesov, če ne bi pa ostal doma ali odšel v nemčijo ali ameriko ... in kako naj od voznika tovornjaka na špediciji nekdo zahteva da bo spal vsak dan doma, tudi evroposlanec ne spi vsak dan doma.... to da so te ljudi oglobili je ena velika sramota

in na drugi strani imamo ogromne stroške z ekonomskimi migranti ki so prišli do nas iz afrike ampak niso sposobni opravljati skoraj nobenega dela... ja, ti pa so vsak dan doma, teh ne bo treba globiti
amigo
# 07.07.2017 ob 06:58
Upravne enote med seboj niso usklajene pri odgovoru na vprašanje ali mora tuji delavec, ki bo večino časa preživel drugje, denimo v tovornjaku, prijaviti začasno prebivališče v Slovenij

Slovenija je še najbolj podobna neki sredneveški državi, kjer na vsaki grofiji veljala drugačna zakonodaja. V mafijski državi pravila pač ne smejo biti jasna, saj se edino tako lahko manipulira in polni žepe. Tako bo policija pod vodstvom lokalnega šerifa, nekoga kaznovala s 500 eur, drugje pa ne. Slovenija je kot država prenehala obstajati. Državo so si prisvojili lobiji in kriminalne združbe.
topol
# 07.07.2017 ob 07:31
Za dva meseca v tovornjaku se ne dobi 700 evrov na mesec, temveč precej več. Vsekakor pa tudi večje plačilo ni tolikšnja spodbuda, da bi slovenci za tako delo stali v vrsti.
Je pa Slovenija zares mala zlobna država, ki se zelo rada znaša nad nemočnimi. To je spet en primer tipičnega izživljanja države nad posameznikom. Koliko ljudi ne prebiva na stalnem naslovu! Večinoma vsi najemniki, pa Slovenci po samskih domovih, itd. V službi povedo - podpišejo izjavo kje prebivajo zaradi potnih stroškov (detektivi in to), na upravno enoto pa ne hodijo, ker ni od tega nič. Najemodajalec običajno nasprotuje raznim prijavam, domov itak hodijo na obiske, v službi uredijo, drugih potreb pa ni za ureditev začasega naslova ali pa resničnega stalnega.
Seveda pa država lahko teži. Zanimivo bi bilo preveriti, koliko zaposlenih na upravni enoti ne živi tam, kjer so prijavljeni.
slovenkaaaa
# 07.07.2017 ob 07:23
Problem reši normalna plača za slovenskega delavca.

Moramo se zavedati, da čisto vsi, ki z veseljem kupujejo 2-litersko "coca colo" za 0,20 eur, prispevajo k plačam teh delavcev. Vsi bi skoraj zastonj proizvode, briga nas, koliko zasluži delavec v tovornjaku, potem pa na MMC pišemo, kako zagovarjamo, da imajo boljše plače.
firtoh
# 07.07.2017 ob 07:15
Takšne prakse zaposlovanja bi morali prepovedati.Seveda morajo zaposlovati tuje voznike,ker kje boš našel Slovenca,ki bo vozil po Evropi 2 meseca skupaj in spal v tovornjaku, za 700 evrov na mesec oz.manj
KunteKinte
# 07.07.2017 ob 07:50
Članek je površno napisan... problem je da ti delavci se prijavljajo kot rezidenti na FURS-u.. to pomeni da imajo neke bonitete oz. na koncu leta jim država mora vrniti nekih 600 EUR..
Z arezidenta se šteje če si več kot 4 dni v sloveniji na teden.. ali nekaj podobnega.. večin ateh šoferjev to ni..
Tisti kateri imajo tukaj družino so rezidenti.. drugi goljufajo za tistih 500-600 eur vračila.. In dam FURS-U prav da poskuša sankcionirati goljufe..

Zdaj Upravne enote ne znajo kako to zadevo speljati.. v osnovi imajo dve poti.. pozovejo delavca , da se izjasni .... potem pa od upravnika zahtevajo dostop do komare..ker jih vsak blok ima..
Imamo primer ... pri nas v bloku da je na enemu stanovanju prijavljeno 20 oseb.. Tukaj se lahko FURS sklicuje na neplačevanje prispevkov za komunalo..vodo.. in podobne stvari..

V dveh treh potezah bi se ta stvar razčistila.... dobiti še izjavoo kakega stanodajalca.. da se ujame v laži pa še njemu napisati kakšno kazen..
OB resnem delu bi se ta zadeva raspucala v ROKU 6 mesecev..
Tako se to dela v resnih urejenih državh..
Pri nas so še UE zgubljenje v času in prostoru... zdaj bi morali tisto EU katera ni odgvoorila..izpostavit.. za odgvorno osebo pa podat sum opustitve dolžnega ravnanja na okrožno državno tožilstvo.. ni milosti..ni prijateljev..zakon mora za vse enako veljati.. vzor so nam lahko Čehi..
RJSlo
# 07.07.2017 ob 06:50
kar zahteva tudi direktiva EU.
----------------------------------------
No ja. Katera direktiva? Je težko poiskati?

Leto 2001, Nemčija, na enem naslovu prijavljenih 213 delavcev. Slovenija z zakonodajo zaostaja. Kopiranje določenih "všečnih" delov tuje zakonodaje pa vnaša kaos v naša življenja.
endrug
# 07.07.2017 ob 09:03
Nemčija npr. sploh ne pozna pojma začasno prebivališče. Pač živiš drugje. Naše birokrati briga življenje. Le da je vse po zakonu.
Acinho
# 07.07.2017 ob 08:28
nanok2II3r lahko ti dokažem jaz. Sorodnik ki je vozil v Srbiji je prejemal krepko več kot 700, sedaj pa dela za slovenskega prevoznika, tko da govoriti da so ljudje v Sloveniji pripravljeni voziti za 700 po celi Evropi je neumnost brez primere. Je pa to naporna služba predvsem s psihološkega vidika, saj si stalno na cesti in veliko večino časa daleč od domačih. Veliko ljudi tega ne zmore (sam vem da ne bi zmogel) in zato ob tem dejstvu na koncu tudi plača 1500 neto ni več tako zelo privlačna (pa verjemi da vozijo za tak denar pri nas, verjetno pa ne vsi).
Skippy
# 07.07.2017 ob 07:17
Naša birokracija je nesposobna za reševanje problemov. To se zgodi v vseh organizacijah, kjer je preveč zaposlenih.
vnk
# 07.07.2017 ob 14:57
RTV spet mal brise po svoje. Pac zdi se mi smesno kok ma Lukic za povedat o tujih delavcih, urednistvo ga pa podpira. Glejte, odjavite nam narocnino pa bom tiho.
Joker
# 07.07.2017 ob 09:22
Največji problem so neprekinjene kolone kamionov na naših cestah, ne glede na to kdo jih vozi.
FancyBoy
# 07.07.2017 ob 07:48
Ja kaj, bodo sli pa v Njemacku...problem solved.
nanok1ll3r
# 07.07.2017 ob 07:12
Problem reši normalna plača za slovenskega delavca.
Posledično ne potrebujemo tuje delovne sile.

Kako enostavno...ampak državi ni do tega.
Platon
# 07.07.2017 ob 12:47
Če gre dejansko za mobilne delavce bi morala obstajati obveza pprijave naslova za vrocanje, ki bi praviloma moral biti sedez firme. Kadar pa bi tujec prisel in nekje prenocil ni se moral prijaviti na policiji. Pika.
Ferdek
# 07.07.2017 ob 07:01
V ta kaos med ministrstvi bi moral poseči premier. Druge ni!
Miki Mause
# 09.07.2017 ob 11:42
svyatoslav
# 07.07.2017 ob 10:56
Prijavi neprimerno vsebino
Vrhniški klanec, trije pasovi.
1. scena:skrajno desni pas prazen, na srednjem tovornjak, na skrajno levem prehitevalnem tudi tovornjak.


Čemu se čudiš? Najprej se ovce pase pol pa že kr 40tonski šlepar vozi, eni itak znakov ne poznajo, kaj šele kaj drugega.

Sicer pa v vrhniški klanec, počasni pas je namenjen tudi avtomobilom in kombijem ter avtobusom........in ne samo kamjonom.....kar pa tud pol slovencev nima pojma, in se z avtom vozi 80 na voznem pasu v vrhniški......o voznikih kombijev, ki so prave kamikaze tako slovenskih podjetnikov, kot tujcev pa itak škoda zgubljat besed.....
praetor
# 07.07.2017 ob 10:32
Izbris? Hmm, saj Slovenija ve, kako se temu streže. Bodo Peterleta reaktivirali?
vipmit
# 07.07.2017 ob 07:52
Problem, ki se ga ministrstvo za delo ni nikoli lotilo.
Na kakšen način pripraviti delodajalca, da bo izplačeval višje plače.
Miki Mause
# 10.07.2017 ob 09:09
@Antofagasta

Osnovna plača je 700eurov, nekateri imajo osnovo mal pod 1000eurov, drugi pa čisti minimalec, se pa najde tudi take, ki dobijo dodatek k minimalni plači. TO je plača. Vse ostalo dnevnice+ nočne ure+kakšen drug dodatek, se pa ne šteje v osnovno plačo je vse neobdavčeno. Potem je pa plača tam okoli 1500 do 2200eurov. Ampak OSNOVA je pa minimalec............vsi na minimalcih bodo v pokoju ogromni reveži od šoferjev do delavcev v fabrikah za trakom.

Ja lahko vam reče nekdo da je dobil 2500eurov neto na TRR, pa naj ti pokaže plačilno listo kako je sestavljena OSNOVA MINIMALCA+ NEOBDAVČENE DNEVNICE.......za pokojnino se šteje samo minimalc in ne dnevnice nažalost.......

Ti o tvojih 2500eurov neto OSNOVE samo sanjaj.....

Očitno nekateri še vedno ne razumete osnovne plače oziroma neto plače pa priliv na TRR.
Miki Mause
# 09.07.2017 ob 11:38
No pa še mal o slovenski prometni policiji aja in še bivša carina sedanja finančna.....

Samo čakaj kdaj bodo lahko slovenca dol potegnil pa ga oskubli za minimalne napake....Tujcev itak ne upajo, ker ne znajo jezika, Romuni se pa na slovensko ambasado pritožijo pa jih potem naši hlapci na miru pustijo.

Nemška policija nima problema z znanjem jezikov, ker imajo VSE zakone in NAPAKE iz uredbe (ES) 561/2006 PREVEDENE V VSE EUROPSKE JEZIKE. Tako, da policaj samo v pravem jeziku pokaže katero napako ima in jo šofer razume. Slovenski policaji hočejo pa z tujci imeti neke debatne krožke, pregovarjanja pa še piknike zraven....se nimaš kaj pogovarjat naj velja za vse enako, kot za slovence. V italiji gre pa kamjon za ŽICO dokler ni denar na računu države, šofer mora pa v hotelu/motelu čakat in ne v kabini.

Zadnje čase RO, BG avtobusi z prikolicami norijo in prehitevajo vsepovprek po slo AC,.....vozijo čez 100km/h, čeprav bi MORALI 80km/h, dnevno se vozijo čez slovenijo, pa do sedaj niso še nobenega prizemljili na realna tla.

Dokler se bo kaznovalo in zajebavalo v glavo samo slovenske kamjone, bo s strani tranzita čez slovenijo pač tako, kot je sedaj. Da o kombijih sploh ne govorimo, prevažajo od ukradene robe, do prostitutk in droge....pa nobenega nič ne zanima, ker ni nadzora na mejah.....

Ko pa najdejo enega šoferja, ki slučajno med vožnjo gleda film, pa mislijo slovenski policaji, da so odkrili ameriko in se s tem hvalijo ter čudijo še 2meseca.........
10april
# 07.07.2017 ob 23:12
Zaradi različnih interpretacij zakonodaje tujim voznikom tovornjakov grozi izbris
________
To mi je nekam znano.... sam ne povedat Krivicu
ZZK-1c
# 07.07.2017 ob 14:19
Kot državljan EU in voznik tovornjaka lahko mirne duše se peljem čez Slovenijo v OKVIRU OSNOVNEGA NAČELA PROSTEGA PRETOKA STORITEV in se ne rabim nikjer registrirati. Na UE so res tepci. Tega ne govorim na pamet, ampak tudi izkušnje so takšne.
bilzerian
# 07.07.2017 ob 10:51
nerazmišljujoči in najbolj nesposobni osebki na najbolj odgovornih mestih v državi. nič novega pri nas. zato pa smo tam, kjer smo.
Plavica1
# 07.07.2017 ob 09:38
@Firtoh, zakaj misliš da ne bi našel Slovenca ki bi delal za 700€ neto? Ampak barabe jim ne plačujejo dajatev, zato je treba sprejeti zakon, ki bo lastnike "razlastiv" če goljufajo svoje delavce. Sicer pa so ti "lastniki" prevečkrat njihovi zemljaki. Dokler bo pravnik postavljen za prvega v vrsti, nam tudi bog ne bo pomagal. Revolucija ZDAJ
galoper
# 16.07.2017 ob 13:46
Za mnenje o sanitarijah si prej oglejte sanitarije ob cesti v Avstriji
Munjen
# 12.07.2017 ob 20:53
Tudi naši delavci delajo v A in I , pa ni potrebno , da so tam prijavljeni . Sam po tej logiki lahko prevozniške firme nabavijo Kitajce , ki bodo delali non stop in nikoli šli domov . Če na zavodu ni iskanega profila , bi morali dovoliti samo EU članom šofiranje brez prijave . Vsem drugim pa obvezna prijava !
Antofagasta
# 09.07.2017 ob 20:52
Imam občutek, da nekateri tule ne veste osnovnih pojmov o transportu. Nekateri vozniki (seveda tisti dobri) lahko ob koncu meseca domov prineseje tudi 2,5k€ neto. Ne tule sanjat o 700€, ker za tak denar šoferja kamiona ni. Je pa kriza, ker šoferjev na trgu ni. Ni Slovencev ki bi delali ta posel, ko bo začelo zmanjkovati Balkancev bo pa kriza...
Miki Mause
# 09.07.2017 ob 11:27
Enostavno bi se rešilo, kot je v Romuniji....

V Romuniji registrirano romunsko transportno podjetje z RO tablicami na kamjonu mora imeti zaposlenega IZKLJUČNO in SAMO ter OBVEZNO Romunskega državljana.

Ne pa kar se dogaja v sloveniji, da so zdej vsi gor na vizo prišli iz južne europe pa visijo po 2mesca u kabini za minimalca.....pol pa slovencem plače dol in vse ostalo izkoriščevanje pa seveda CENE prevozov zbijajo dol.....in plače slovencem so tudi padle dol zaradi takih.

Itak pa najprej ovce pasli potem pa z kupljeno vozačko začnejo voziti 40tonsko vozilo, pride na firmo nima pojma se zmenit za naklad/razklad, ker niti jezika ne zna....no pa saj si take transportne firme same sebi delajo sramoto in izgubljajo stranke. Jih je v slo postalo ogromno ''neresnih'' firm z takimi šoferji od balkana pa zadnje čase so moderni tudi bolgarski in romunski šoferji, ki potem kampirajo po 2meseca v kabini, kot klošarji.

In EU parlament bi obvezno moral UZAKONIT minimalno ceno prevoza na kilometer, vsaj 1,60. Ne pa da se vozi izpod 1euro na kilometer....vzhodnjaki pa celo 0,80 eura na km. (potem se čudimo zakaj se tako nafto tudi množično krade)

Autamarocchi Slovenija......nima niti enega slovenskega šoferja not, same te poceni šoferje (madžari, bolgari, balkanci.....), ki visijo po 2meseca v kabini potem gre pa za 1teden domov in, če se sploh vrne nazaj....2meseca v kabini za 1700euru........kje so inšpekcije??? NELOJALNA konkurenca, ki jo dovoli Republika Slovenija....

Na gorenjskem imaš tudi par avtoprevozniških biserov in okolica ljubljane pa še tja čez trojane. Velke transportne firme.....no sej je lestvica 100 največjih avtoprevoznikov slovenije....pa tud pol od vseh skupaj šoferjev ni slovencev.
mikitr
# 08.07.2017 ob 15:55
Ja ,naj vozijo kakšno leto,potem jih naj okrog prinesejo in zakonsko v rit brcnejo.To je višja ekonomija.
Haloo
# 08.07.2017 ob 13:37
".......saj po eni strani prejemajo navodila, da si morajo urediti začasno prebivališče, ki ga sicer glede na naravo dela ne potrebujejo....."


Piloti, kapitani dolge plovbe, strojevodje...

Sicer pa karkoli že urejaš z državo, rabiš en naslov, pa čeprav na centru za socialno delo.
vojnaslo91
# 08.07.2017 ob 12:56
Tuji vozniki tovornjakov in drugi mobilni delavci se srečujejo z nenavadno zadrego glede ureditve svojega prebivališča, saj po eni strani prejemajo navodila, da si morajo urediti začasno prebivališče, ...
--------------------------
Kaj je tukaj spornega? A ni to normalno?

Vsi hrčki, ki delajo v Italiji imajo avtomobile z italijansko registracijo... to pa zahteva urejeno začasno bivališče v Italiji.
Plavica1
# 07.07.2017 ob 18:33
Izbris iz česa? Vsaka država lahko tujcu ponudi delovno in bivalno dovoljenje. Delovno temelji na zaposlitvenem statusu, bivalno pa na osnovi začasnega bivališča. In natolcevanje z izbrisom je zgolj pritisk na še več izdaj delovnih dovoljenj. Kajti vlada lahko takoj prekliče vsa delovna in bivalna dovoljenja, ne da bi kdor koli lahko karkoli očital državi. Dovoljenje za začasno bivanje dobijo namreč tudi turisti, ko jih njihovi gostitelji prijavijo. A pol lahko milijon Nemcev zahteva odškodnino za "izbris" po koncu dopusta
alenka2012
# 07.07.2017 ob 14:28
...mogoče so to realni problemi s katerimi bi se lahko spopadla kaka medresorska komisija ki bi jo ustanovil Predsednik Vlade namesto da leta po vaseh ob mejih in burka stvari ki so se v tolkih letih utekle in nobenega preveč ne motijo....zdej ko bo slvoeenske vasi z trmastim vztrajanjem pri sodbi AS porinil v naročje Hrvatom bratom....mu bo mogoče ostalo kaj cajta da mal še na nas ostale državljane in podjetja začne skrbet....
nanok1ll3r
# 07.07.2017 ob 11:33
@acinho

Ti nimaš pojma, kar govoriš.

Plsača je eno, dodatki in dnevnice so drugo.
svyatoslav
# 07.07.2017 ob 10:56
Vrhniški klanec, trije pasovi.
1. scena:skrajno desni pas prazen, na srednjem tovornjak, na skrajno levem prehitevalnem tudi tovornjak.
2. scena: znak prepovedi vožnje tovornih vozil po prehitevalnem pasu. Kljub prepovedi so vsi trije pasovi zasedeni s tovornjaki.
Promet se upočasni v trenutku, možnost nesreč naraste, policije nikjer.
HomerSimps
# 07.07.2017 ob 09:32
Topol

Ne upoštevaj dodatkov. Osnovna plača je nekje 700 evrov na mesec. Ostalo so dodatki.
barbar2
# 07.07.2017 ob 09:01
Zdaj je problem birokracija, ko je to rešeno, so problem tujci ki odžirajo delovna mesta našim. Nikoli prav.
SpicyWeiner
# 07.07.2017 ob 08:16
Kar vse naj izbrišejo iz evidenc, kaj sploh gre lahko narobe v takem primeru?
nanok1ll3r
# 07.07.2017 ob 11:42
Mi se ne rabimo nič zavedat, samo višje plače oz. enake kot v tujii naj izplačajo in bo problem rešen.
nanok1ll3r
# 07.07.2017 ob 07:45
@topol

Mi lahko dokažeš, da so plače večje od 700€/mesec.
nanok1ll3r
# 07.07.2017 ob 11:09
@svyatoslav

to je popolna laž....tega ni že odkar so znaki

Potem mi pa povej, kako naj kamion prehiti avto ali kombi, ki se pelje po srednjem pasu 80 km/h( desni pas prazen), kamion pa leti 90 km/h in po desni ne sme prehitret, ker bo v prekršku.

Policije nikjer.....kaj boš namudril, da čujem.
Kazalo