Formula 1
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 9 glasov Ocenite to novico!
Pri Mercedesu obljubljajo, da bo nova srebrna puščica W09 še hitrejša od lanske, predvsem pa naj bi imela manj okvar. Foto: Reuters
Dirkalnik sta preizkusila tako Bottas kot Hamilton. Foto: Reuters
Valtteri Bottas, Toto Wolff in Lewis Hamilton
Na predstavitvi novega Mercedesovega dirkalnika sta bila Lewis Hamilton in Valtteri Bottas. Foto: Reuters
Nov dirkalnik za sezono formule 1 2018 je danes predstavil tudi Ferrari. Cilj ekipe s ferrarijem SF71H je prekinitev prevlade nemških Mercedesovih srebrnih puščic in vrnitev naslova svetovnih prvakov. Foto: Reuters

Hamilton po peti naslov s hitrejšo srebrno puščico, Ferrari predstavil protiorožje

Ferrari želi končati prevlado Mercedesa
22. februar 2018 ob 18:27
Maranello,Silverstone - MMC RTV SLO, STA

Lewis Hamilton se bo z novo srebrno puščico podal v boj za peti naslov najboljšega voznika formule 1 v karieri. Kot pravijo snovalci, ima dirkalni DNK iz leta 2017, izboljšan pa je v številnih segmentih.

Pri Mercedesu obljubljajo, da bo nova srebrna puščica W09 še hitrejša od lanske, predvsem pa naj bi imela manj okvar. Uradna predstavitev je trajala vsega 15 minut, z izjemo nove obvezne zaščite voznika Halo in sprememb zadka, kar je posledica spremenjenega pravilnika formule 1, pa sprememb na prvi pogled ni bilo opaziti. A vodja moštva Toto Wolff obljublja, da bo imel novi dirkalnik predvsem manj okvar, zaradi česar je lanski model poimenoval kar "diva".


"Upam, da smo obdržali dobre lastnosti starega. To je nekakšen sestrski model," pa je na predstavitvi dejal svetovni prvak Hamilton in dodal, da je dirkalnik v vseh pogledih boljši od lanskega. Prav to bi lahko skrbelo tekmece, saj je Mercedes lani slavil na 12 od 20 dirk sezone, četrtič zaporedoma pa si je moštvo privozilo naslov tako med vozniki kot med ekipami.

Prvi, ki je dirkalnik preizkusil, je bil Finec Valtteri Bottas. Na dirkališču v Silverstonu je prevozil nekaj krogov. Finec je lani zamenjal uspešnega Nemca Nica Rosberga, nato pa v skupnem seštevku zasedel tretje mesto. Letos naj bi bil prav on tisti, ki naj bi Vettlu in Hamiltonu preprečil osvojitev petega naslova svetovnega prvaka, kar je pred njima uspelo Argentincu Juanu Manuelu Fangiu, sloviti Michael Schumacher pa je bil prvak kar sedemkrat.

A visoke cilje ime tudi Hamilton, ki je v karieri zmagal na 62 dirkah, posebej pa je v ospredju po sezoni 2014, ko so se v formuli 1 vrnili na turbomotorje.

Ferrarijevo protiorožje je ...
Nov dirkalnik za sezono formule 1 2018 je danes predstavil tudi Ferrari. Cilj ekipe s Ferrarijem SF71H je prekinitev prevlade nemških Mercedesovih srebrnih puščic in vrnitev naslova svetovnih prvakov. "Novi avtomobil je velik korak naprej," je na predstavitvi ocenil tudi prvi zvezdnik ekipe Nemec Sebastian Vettel.

"Pomembna je prav vsaka podrobnost," pravi 30-letni Vettel, ki bo pravo vrednost svojega jeklenega konjička spoznal zadnji konec tedna v marcu, ko se bo sezona začela v Avstraliji. Velika pričakovanja je imel že lani, ko je s Ferrarijem odlično začel prvenstvo, po poletnem premoru pa je sam storil nekaj napak, nekajkrat pa je zatajil tudi dirkalnik in naslov je moral prepustiti Hamiltonu.

"Skušali smo obdržati vse svoje prednosti in odpraviti pomanjkljivosti, ki so se pokazale predvsem na hitrih dirkališčih," je o novem dirkalniku povedal vodja tehnike formule 1 pri Ferrariju Mattia Binotto. Na dirkalniku so poskrbeli predvsem za spremembe pri hlajenju, nekoliko povečali razdaljo med kolesi in dodali druge malenkosti.

O dodatnih popravkih bodo v ekipi začeli razmišljati že v ponedeljek, ko bodo dirkači opravili prve uradne teste na dirkališču v Barceloni.

Predstavitev Ferrarija je vsako leto poseben dan za Italijo, pa tudi širše, saj ne manjka navijačev rdečega italijanskega dirkalnika. Scuderia je v formuli 1 neprekinjeno od leta 1950, s čimer se ne more pohvaliti nobena izmed ekip. Prav zato so pritiski na ekipo veliki, saj v Italiji čakajo na naslov že vse od leta 2007, ko je svetovno prvenstvo osvojil Finec Kimi Räikkönen.

VIDEO
Hamilton navdušen nad novo srebrno puščico
D. S.
Prijavi napako
Komentarji
Umivalnik
# 22.02.2018 ob 18:42
Formula 1, včasih moj najljubši šport, dandanes manj atraktiven od hitre hoje.
redwinger
# 22.02.2018 ob 19:11
Ja Umivalnik
Tudi jaz sem bil nor na formule,v osnovni šoli v 80' smo znali skoraj vsi sošolci na izust vse voznike in ni bilo šanse,da zamudim dirko.Taka euforija je bil pomoje še do konca prvega obdobja Shumija,potem pa je slo vse bolj proti jugu,Danes me prav zanima koliko osnovnošolcev še spremlja to?Se bojim,da je stanje porazno,jaz misli ,da F1 spremljamo samo še mi malo starejši prdci :)
Pa še to ne tako vneto kot nekoč,,,,,,vsaj jaz.

Drugače pa tale halo je obupen,upam vsaj na malo bolj izenačeno sezono.
Dedraklemen
# 22.02.2018 ob 18:53
Zavedam se, da ni vazna lepota, ampak tole ni lepo. Je grdo. Zelo grdo. Ogabno.
Heisenberg
# 22.02.2018 ob 19:15
Na ta halo lahko komentiram samo halo?! Eh, kot da bi preizkušali, koliko sranja lahko še požremo. Bom spremljal z enim učkom sezono, kaj več pa ne.
rooster
# 22.02.2018 ob 19:01
Še hujše od tistega nad čelado je dolžina tega stvora. Tole je daljše od trajekta.
krimpy
# 22.02.2018 ob 19:20
Neverjetni so, vsako leto jim uspe zabit še dodatni žebelj v krsto. Tale zna štet tud za dva :)
mihatirs
# 22.02.2018 ob 19:42
preprečitev letečih kosov avtomobila v čelado...skratka debilizem...nej raj čelada nardijo bolj debele in varne pa bi blo...ne pa avto uničit do konca...sicer pa kot so predhodniki že povedal...še vedno bi rad pogledal kakšno dirko F1, še je malo tistega naboja, ampak vsaka dirka razočara...s tem ko so tako velike razlike med bolidi, do bednih pravil, do bednega zvoka motorja itd...
borzi33
# 22.02.2018 ob 19:38
Ka je fora tega spredj...aujo dal okna notr
Nostromo
# 22.02.2018 ob 22:40
Očitno ne gre. KLIK
rooster
# 22.02.2018 ob 21:42
stara legendarna dirkališča imajo 30 let enako širino piste,

nič skrbet, kmalu ne bo problemov s širino starih legendarnih dirkališč, saj jih v koledarju več ne bo : )
sumtb
# 22.02.2018 ob 21:58
Prvi korak k uničenju F1 je bil ko so ukinili točkovni sistem 10-6-4-3-2-1

Smrtni udarec pa ko montirali tiste kavne mlinčke za motorje in na TV kazali kdo porabi manj goriva.
kovalenkov
# 22.02.2018 ob 21:53
@mimobeznik... In kaj ti bo ta halo? Dejstvo je, da je to brca v temo. Recimo, Senno je pokončala obesa, ki se mu je zapičila v čelado. Tale halo tega definitivno ne bi preprečil.

Če že hočejo na vsak način zaščitit glavo dirkača, potem naj lepo uvedejo kabino in je.
Mimobeznik
# 22.02.2018 ob 21:02
mihatirs

In kaj ti bo čelada, ko prileti guma v glavo?
tron
# 22.02.2018 ob 19:06
Kar je grdo ni lepo.
drugo mnenje
# 22.02.2018 ob 21:12
stara legendarna dirkališča imajo 30 let enako širino piste, vsako leto dodatni centimetri dolžine bolidov prispevajo samo manjšim možnostim prehitevanja. napoved za letos v monaku: zmaga pole, ostali bodo napredovali samo ob morebitnih odstopih.
ma dj...živ dolgčas res. pa vsi vidjo da popularnost pada skozi leta, zakaj ne uvedejo nazaj pravil iz let `95-`00?
iluvatar
# 23.02.2018 ob 18:12
Kaj so poštimali una jajca od Honde?
ata
# 22.02.2018 ob 21:41
Ta sistem HALO izgleda pa kot rollbar na sosedovem Zetorju
tron
# 22.02.2018 ob 18:58
SJW so okužili tudi šport, žal.
Zaza
# 14.03.2018 ob 12:33
Formula 1 letos na TV3 medias komentatorja Dušan Lukić in Andraž Zupančič.
levidevžej
# 08.03.2018 ob 09:23
Iz zaupnih virov je pricurljala vest, da za naslednjo sezono razmišljajo o uvedbi tirnic-tračnic na dirkališčih formule ena. Na ta način bi preprečili zdrse na mokri progi in zdrse v ovinkih. Za potrebe prehitevanja bi na dveh mestih na progi v dolžini par sto metrov zgradili dve vzporedni progi.
dingo
# 26.02.2018 ob 21:48
redwinger

Podobno.. Jest sem malo starejši gledalec, zato še vedno gledam formulo 1. Priznam pa, prvih dvajset minut mi je fajn, potem pa se začnem že dolgočasiti, kljub temu, da je lahko veliko prehitevanj. Sam vse je predvidljivo, vozniki morajo vse delati po navodilih in po črki zakona, nič več ni samosvojega boja. Kdor kej preveč napak naredi, je že na presoji, tudi gledalci, ki še gledamo, formulo 1, že jamramo, da jej en preveč ambiciozen voznik dela preveč karambolo, pravilno, da je krvi.

Glede halo, mene ne moti, zakaj bi me. Pač tako hočejo vse narediti po zahtevah FIE.

Aja, glede novih dirkališč: imate popolnoma prav, vse te nova dirkališča so po istem postopku, široke in iste ravnine brez posebnega žara. Namen vodilnih za formulo 1 je, da bi formulo 1 razširil po svetu, ampak ne zavedajo pa se, da formula 1 je v bistvu šport Evrope, ne pa sveta. Žal mi je, formula 1 je šport samo še za svetovne denarne bahače, ki v nekaj vlagajo, ne glede na to, ali je to njegov primarni cilj, ali bolj luksus.
nevem
# 22.02.2018 ob 21:14
To bo frčalo perje... prvih krilc.
Brahman
# 18.03.2018 ob 07:22
Škoda FI vse je šlo v "tri p.m." s temi pravili...
josio13
# 15.03.2018 ob 11:57
A vi to resno na MMc-ju?Par dni do zacetka sezone vi pa furate se zmeraj tastaro novico?Zakaj vas placujemo?
Zaza
# 14.03.2018 ob 12:34
Formula 1 letos na TV3 medias komentatorja Dušan Lukić in Andraž Zupančič.
lordslayer
# 08.03.2018 ob 12:35
upam, da čimprej zamenjajo motorje, ker tale mercedes dolgcajt res ni več okusno spremljati...
mojcd
# 06.03.2018 ob 07:23
in potem pomisliš na voznike motogp, ki so brez vsega na motorjih s hitrostjo 350 na uro, se dotikajo, startajo ob 14:00 tudi če pada dež, ne gledajo na porabo bencina, startajo z gumami po lastni želji..................................
..........................
d_a_r_k_o
# 02.03.2018 ob 17:01
Starost za 'protiorožni' list najmanj 21 let.
xskip
# 01.03.2018 ob 10:15
F1 TV bo baje tudi v SLO. fino.
http://www.caranddriver.es/formula-1/la-formula-1-estamos-estudiando-ofrecer-el-streaming-en-paises-con-derechos-en-exclusiva
taprav gorenc
# 28.02.2018 ob 16:58
Nekateri niste gledali formule,ampak Schumaherja ! Zato ne jokcajte ste vsaj odrasli in ne mladostniško idolsko zaslepljeni.
as_kgarnett
# 27.02.2018 ob 20:38
upam na zanimivo sezono, da bi bila Red Bull in Ferrari še bližje zadnja leta dominantnemu Mercedesu, vsaj ponavadi je bilo tako, da je bila Avstralija zanimiva dirka,kjer ni manjkalo akcije
Nostromo
# 22.02.2018 ob 22:38
Nostromo
# 22.02.2018 ob 22:37
Takšna bi bila lepša.
kovalenkov
# 22.02.2018 ob 21:53
@mimobeznik... In kaj ti bo ta halo? Dejstvo je, da je to brca v temo. Recimo, Senno je pokončala obesa, ki se mu je zapičila v čelado. Tale halo tega definitivno ne bi preprečil.

Če že hočejo na vsak način zaščitit glavo dirkača, potem naj lepo uvedejo kabino in je.
josio13
# 09.03.2018 ob 13:06
A kva dogaja v F1 tu na MMC-ju?
josio13
# 06.03.2018 ob 16:46
mojcd

Po moje ni vseeno ce razbijes 1 mio vreden avto ali pa 100 k vreden motocikel je ena izmed mnogih razlik med GP in F1
DeepBlue
# 23.02.2018 ob 07:57
Formula 1 je zanimiva le še zaradi Kimijevih dovtipov. :-) Letos bom navijač Torra Rossa. Honda power. Upam, do bo nov Hondin motor dovolj dober, da bodo nažigali Alonsa in bo spet imel za kaj jokcat. ;-)
kovalenkov
# 22.02.2018 ob 21:54
@mimobeznik... In kaj ti bo ta halo? Dejstvo je, da je to brca v temo. Recimo, Senno je pokončala obesa, ki se mu je zapičila v čelado. Tale halo tega definitivno ne bi preprečil.

Če že hočejo na vsak način zaščitit glavo dirkača, potem naj lepo uvedejo kabino in je.
josio13
# 24.02.2018 ob 08:18
Ko pa je zmagoval kot po tekocem traku Cevljarcek in pa konjicek pa ni bil dogcajt?
alfa333
# 23.02.2018 ob 09:38
F-1 je približno tolk zanimiva ,kot bi prenašali vožnjo tovornega vlaka,in bi čakali kdaj bo kakšen vagon prehitel drugega brezveze.Upam pa da moto gp ne gre po tej poti,čeprav zadnja leta vse bolj kaže na to,ker je že na začetku sezone znan prvak.
raknac navi
# 23.02.2018 ob 00:29
A to se kdo gleda?
krecco
# 22.02.2018 ob 18:45
To se kdo gleda?
Videonovice
Za konec sezone zmaga Bottasa 00:01:41, 26.11.2017
Hamilton še četrtič prvak 00:00:46, 30.10.2017
Deček je postal mož 00:02:02, 01.10.2017
Hamilton unovčil Ferrarijev polom 00:01:35, 17.09.2017
Hamilton pokvaril zabavo v Monzi 00:01:21, 03.09.2017
Izidi

VN Francije, Le Castellet

Končni vrstni red (53/53):             
 1. L. HAMILTON    Mercedes 1:30:11,385
 2. M. VERSTAPPEN  Red Bull      +7,090
 3. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari       25,888
 4. D. RICCIARDO   Red Bull      34,737
 5. S. VETTEL      Ferrari     1:01,935
 6. K. MAGNUSSEN   Haas        1:19,364
 7. V. BOTTAS      Mercedes    1:20,632
 8. C. SAINZ       Renault     1:27,184
 9. N. HÜLKENBERG  Renault     1:31,989
10. C. LECLERC     Sauber      1:33,873
11. R. GROSJEAN    Haas          1 krog
12. S. VANDOORNE   McLaren       1 krog
13. M. ERICSSON    Sauber        1 krog
14. B. HARTLEY     Toro Rosso    1 krog
15. S. SIROTKIN    Williams      1 krog
16. F. ALONSO      McLaren       1 krog
                                       
Odstop: Gasly, Ocon, Perez, Stroll     
                                       
Skupni vrstni red (8/21), dirkači:     
 1. L. HAMILTON    Mercedes         145
 2. S. VETTEL      Ferrari          131
 3. D. RICCIARDO   Red Bull          96
 4. V. BOTTAS      Mercedes          92
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari           83
 6. M. VERSTAPPEN  Red Bull          68
 7. F. ALONSO      McLaren           32
 8. N. HÜLKENBERG  Renault           32
 9. C. SAINZ       Renault           28
10. K. MAGNUSSEN   Haas              27
...                                    
                                       
Moštva:                                
 1. MERCEDES   237 5. McLAREN        40
 2. FERRARI    214 6. FORCE INDIA    28
 3. RED BULL   164 7. HAAS FERRARI   27
 4. RENAULT     60 8. TORO ROSSO     19
...                                    
                                       
Spored sezone 2018/Zmagovalci:
Avstralija/Melbourne             Vettel
Bahrajn/Manama                   Vettel
Kitajska/Šanghaj              Ricciardo
Azerbajdžan/Baku               Hamilton
Španija/Barcelona              Hamilton
Monako/Monte Carlo            Ricciardo
Kanada/Montreal                  Vettel
Francija/Le Castellet          Hamilton
  1. 7.: Avstrija/Spielberg            
  8. 7.: V. Britanija/Silverstone      
 22. 7.: Nemčija/Hockenheim            
 29. 7.: Madžarska/Budimpešta          
 26. 8.: Belgija/Spa                   
  2. 9.: Italija/Monza                 
 16. 9.: Singapur/Marina Bay           
 30. 9.: Rusija/Soči                   
 7. 10.: Japonska/Suzuka               
21. 10.: ZDA/Austin                    
28. 10.: Mehika/Ciudad de Mexico       
11. 11.: Brazilija/Sao Paulo           
25. 11.: Abu Dabi/Jas Marina