Ljubitelji formule ena si želijo močnejše, tudi požrešnejše motorje v dirkalnikih. Foto: EPA
Ljubitelji formule ena si želijo močnejše, tudi požrešnejše motorje v dirkalnikih. Foto: EPA


Kritikov je bilo lansko sezono ogromno, motil jih je predvsem zvok šestvaljnikov, za nameček so prepričani, da je zaradi novih predpisov dirkalnike precej lažje obvladovati in voziti kot v prejšnjih sezonah. Svoje argumente so podprli tudi s 17-letnim Maxom Verstappnom, ki bo letos nastopal za Toro Rosso.
Doseči želijo 1.000 konjskih moči
Na zadnjem srečanju v Katarju je skupina za strategijo v formuli ena iskala načine, kako šport napraviti zahtevnejši za dirkače, s tem pa tudi ustvariti spektakel za navijače. Eden od predlogov so močnejši motorji, ki bi dosegli do 1.000 konjskih moči. Ob upoštevanju nižanja stroškov bi to lahko dosegli z večjo količino goriva - ta zdaj znaša 100 kilogramov na dirko -, prav tako tudi s spremembami predpisov glede pretoka le-tega. S tem bi se izognili popolni predelavi motorjev, s čimer bi se stroški dvignili v nebo. Hkrati želijo motorje narediti glasnejše. O vsem tem bodo tehnični direktorji v formuli ena debatirali v drugi polovici januarja. Vseeno ne gre pričakovati, da bodo kakršne koli spremembe na tem področju nastopile pred začetkom sezone 2017.
Mednarodna avtomobilistična zveza se z moštvi že dogovarja o možnosti, da bi imeli dirkalniki višji podtlak, širše gume in na splošno bolj zlovešč videz že pred začetkom sezone 2016.