SP v hokeju 2011

Poudarki

  • Slovenci četrtič izpadli iz elitne divizije
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 39 glasov Ocenite to novico!
Rok Tičar
Slovenska reprezentanca je najslabši predstavi prikazala prav na zadnjih dveh tekmah proti Avstriji in Belorusiji, ki je bila na odločilnem srečanju boljša kar s 7:1. Foto: EPA
Slovenci so v Bratislavi premagali Latvijo in osvojili točko proti Nemčiji. Izgubili so s Slovaško, Rusijo, Avstrijo in Belorusijo. Foto: EPA
VIDEO
Grenko slovo risov

Dodaj v

Nazaj med elito že na turnirju v Sloveniji?

Tudi zmaga proti Avstriji ne bi zadostovala
9. maj 2011 ob 12:26
Bratislava - MMC RTV SLO/STA

Kljub spodbudnim predstavam v prvem delu in na tekmi proti Latviji se slovenski hokejisti selijo v drugi kakovostni razred svetovnega hokeja. Na HZS-ju si želijo ekspresno vrnitev v elitno divizijo.

Da bi reprezentanci vrnitev med elito čim bolj olajšali, Hokejska zveza Slovenije načrtuje kanidaturo za organizacijo turnirja v Sloveniji. Odločitev o prireditelju bo znana že ta teden.

HZS: Nesporazumov ni več
"V pol leta je ekipa, ki predseduje HZS-ju, veliko naredila. Lani je bilo veliko nesporazumov med igralci in vodstvom. Zdaj smo to prekinili, vse smo spravili na višjo raven. Izpolnili smo obljube in prihodnje leto bomo to še nadgradili. Pred SP divizije I pa bomo skušali dobiti močne nasprotnike, da se dobro pripravimo in vrnemo v elitno skupino," je dejal predsednik zveze Matjaž Rakovec.

Prva točka v prvem delu
Predvsem je spodbudno, kako je Slovenija nastopila proti favoriziranim ekipam. Medtem ko so na nekaterih prejšnjih SP-jih Slovenci trepetali v dvobojih s hokejskimi velikani, ali bo razlika dvoštevilčna ali samo enoštevilčna, so tokrat razmeroma dobro igrali. Hokejisti se bodo še dolgo spominjali predvsem zamujene priložnosti z Rusijo, ki je bila zrela za poraz, pa tudi dvoboja s Slovaško in Nemčijo nista bila slaba. Slovenija je prvič na SP osvojila vsaj točko že v prvem delu (proti Nemčiji po porazu po kazenskih strelih), prvič doslej pa je tudi premagala Latvijo.

Tudi zmaga proti Avstriji ne bi zadostovala
Še posebej boleča je bila slabša predstava proti Avstriji, ki do tekme s Slovenijo ni pokazala prav veliko. A kot se je izkazalo po tekmi z Belorusi, tudi morebiten uspeh z Avstrijci ne bi pomagal.

Premočna skupina za obstanek
"Skupina za obstanek je bila letos izredno močna in nekako potrebuješ tudi nekaj sreče, da se ti 'poklopi' in ostaneš v eliti. Ne moremo iskati izgovorov, cilja nismo dosegli. Smo pa postavili temelje in načela za naprej. Kljub vsemu lahko gledamo s pozitivne strani," je po šestih tekmah dejal selektor Matjaž Kopitar in dodal, da bi bilo morda drugače, če bi imel na voljo vse najboljše igralce: "Preveč se je poznala odsotnost igralcev, ki jih ni. Kopitar, Terglav, Urbas ... pa še poškodba Tičarja. Opogumlja me, da baza je, da imamo talent, zdaj pa moramo stremeti k temu, da bodo fantje igrali v čim bolj urejenih in velikih klubih."

Četrti izpad v nižji rang tekmovanja
Odkar si je Slovenija leta 2001 prvič zagotovila nastop med elito, je dvakrat obstala v njej (2002 in 2005), štirikrat pa izpadla (2003, 2006, 2008 in 2011).

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
BlameThaGame
# 11.05.2011 ob 06:07
EBEL je za Slovenski hokej dejansko odlična liga! kar se tiče njihove nationallige ,ki bi se tudi rada širila bi jast dejansko bil za to da se naša slohokej in njihova National liga združita v eno ligo, tam pač igrajo domači igralci in se kalijo za vstop v EBEL ali pa kam drugam! nima veze kolk pri dnu so klubi ki bi tam sodeloval, samo sedaj je pač problem prevoza oz. sponzorja! nisem za delitev neki na vzhod / zahod Nationallige ampak dejansko,da bi se Avstrijska in naša Združile, dejansko smo si z avstrijskimi klubi geografsko dokaj blizu in niti nebi smel bit tak problem! predlagal da na HZS premislijo o tem ,ponudba z strani Avstrijske zveze je in je dobra za obe strani!
krežo
# 09.05.2011 ob 22:04
Fantje so odigrali borbeno a žal to ni bilo dovolj za obstanek. Manjkalo je nekaj sreče, tako s poškodbami kot z nasprotniki v skupini za obstanek.
Pokazalo se je, da imamo ogromno zaledje v mladih. Vedno več kvalitetnih mladih igralcev prihaja iz Bleda, Štajerske, precej se je tu zmanjšal delež mladih, vzgojenih v LJ.
Naslednje leto bodo verjetno nasprotniki Avstrijci, Madžari, Britanci, Ukrajinci in Poljaki.
Po kvaliteti smo enakovredni z Avstrijo in boljši od ostalih, tako da če bo pristop takšen kot je bil letos nam napredovanje v elito ne bi smelo uiti.

Kar pa se tiče nadaljnega razvoja hokeja v Sloveniji pa tole: imamo dva kluba ki igrata v EBEL, ki je precej kvalitetna liga(sicer ni na nivoju KHL, DEL, Elitserien,... pa vseeno). V teh dveh klubih je potrebno čimveč priložnosti ponuditi mladim, ko ti ligo prerastejo(kot je bil letos primer TSJ) naj odidejo v kvalitetnejše lige. Poleg teh mladih pa naj igra nekaj kvalitetnih tujcev, da se od njih ti mladi fantje lahko kaj naučijo.
Idealno bi bilo, če bi dobili tretjega predstavnika v EBEL, a to je finančno zelo težko izvedljiv projekt. Že nastopanje enega našega predstavnika v avstr. Nationalligi(2.liga) bi bil korak naprej.
Se pa govori o tem, da naj bi v naslednji sezoni v Nationalligi poleg nekaterih avstr. moštev igrala tudi rezervna moštva nekaterih EBEL-ligašev. Če se ta projekt uresniči, potem naj tako JEsenice kot Olimpija zagrabita priložnost saj je Nationalliga nedvomno kvalitetnejša od Slohokej lige.
Se je pa nekaj govorilo tudi o nastopanju Maribora v Nationalligi v naslednji sezoni. Ve kdo kaj več o tem???
bsr
# 09.05.2011 ob 21:07
Ne pretiravat. V hokeju smo dejansko majhni in to ne v glavah in po številu prebivalcev, ampak po številu registriranih igralcev (okoli 150). Tudi je glede na igralski kader in še ostale okoliščine normalno, da je Avstrija boljša od nas. V kolikor ni je nekaj posebnega.
slassi
# 09.05.2011 ob 20:36
Ah pa sem pozabil, skratka Jurica ne vem kaj dosti o hokeju.
slassi
# 09.05.2011 ob 20:35
Kako pa je z pravilom, ki je veljal še ne tako dolgo nazaj, da repka, ki izpade ne more 1 leto organizirati turnirja?

Kaj se je zgodilo na tekmi z Avstrijo in nato še Belorusijo mi ni jasno, ker to sploh ni bila igra kot bi morala biti. Niti slučajno se ne strinjam, da naša kavliteta ni dovolj za skupino A. To so čiste neumnosti.

@pravnik71 in RUI
Z heckotom ki se skriva za imenom Jurica se nima smisla pogovarjati o hokeju, saj o hokeju in težavah ki jih ima: z Jesnicami in Olimpijo, hzs-jem, preslabim delom z mladimi in občutno premalimi sredstvi, ki so na voljo.....pa sej vemo kako je.
MIRNČAN
# 09.05.2011 ob 18:02
V glavi je treba pošlihtat. Majhnost je samo v glavi.
sejnik
# 09.05.2011 ob 17:06
@Voly
Slovenci so sposobni priti višje kot na zadnje mesto "u gradu", zgornje so lahko rekli Madžari predlani po prvem nastopu v 1. ligi in 16. mestu (pa kljub 6 porazom sploh niso slabo igrali v predtekmovanju - Slovaki so zadeli za 4-3 13 sekund pred koncem, proti Belorusom so držali 1-1 do 55. minute)
Voly
# 09.05.2011 ob 16:43
Meni je pa čisto v redu,če igramo vmes v skupini B,tam vsaj zmagujemo!Bolje je biti glavni na "selu",kot zadnji u "gradu"!
komenda
# 09.05.2011 ob 16:08
pitbull- Vi pa znate nemsko-blöde Hund
420
# 09.05.2011 ob 15:49
useeno čestitke našim za nekaj res lepih predstav in prvo zmago proti Latviji.sploh mladi si zaslužijo čestitke
zogg
# 09.05.2011 ob 15:31
Maribor pa EBEL? Ideja se mi zdi super da bi v tem delu Slovenije imeli močan hokejski klub, glede na to da sam zelo rad gledam hokej, samo sta dve težavi: 1. finance - kdo bo tu v mariboru, kjer je fuzbal bog in batina vlagal v hokej? Mogoče se najde nekaj posameznih firm, kaj veliko pa se bo ob zdajšnji gospodarski situaciji težko doseglo. 2. splošna podpora hokeja - treba je vedet, da je v mariboru med moštvenimi športi najprej fuzbal, pol daleč zadaj prihajajo rokomet, odbojka, košarka, čist na koncu pa hokej. Ko smo z prijatelji gledali hokej sem jim našteval nekaj dejstev in podatkov naših reprezentantov so me ti gledali kot da sem iz drugega planeta ker pač tu v tem delu slovenije jih bolj malo spremlja hokej, vsaj po lastnih izkušnjah
Rui
# 09.05.2011 ob 15:28
@JURICA

Tako kot jaz govorim to so dejstva. Jaz bi imel tudi močen MB, CE, KR ni problema sigurno se bo bazen večal kvaliteta dvigovala, ampak kdo bo plačal pa ne govorim o eni sezoni, govora je kontinuiteti finaciranja.....

Kot protiutež pa ne moreš naprej metati NHL in floride - tam je vse biznis, franšiza mi se pogovarjamo pa o razvoju slo. hokeja. Nekatri tudi najdete primerjave, mislim....

Nima smisla, da si odžirajo to pogačo ker za vse ni dovolj. Naj rajši spremenijo pravilnik in omejijo tujce v klubih, to je rešitev in potem bodo klubi primorani v vseh kotičkih države poiskati talente.....
ice_devil
# 09.05.2011 ob 15:26
naše mesto ni v B skupini in ni v A skupini. Sm biu razočaran nad porazom prot Avstrijcem ker se je šlo za sosedsko rivalstvo , nekak sm pa pričakvou poraz prot Belorusiji, nism biu pa tolk razočaran. Tak da drug let se vrnemo in spet poskušamo. Men je prav tud če skoz skačemo iz A v B .. .sam da ne obstanemo v B. RISI HVALA VAM!!!!
r-o-k-o-m-e-t
# 09.05.2011 ob 15:09
Tretji center v Mariboru, to bi bilo največ kar lahko doseže Slo hokej, sam tam je težava ker so velike težave z gospodarstvom. Mogoče bi bila vsaj majhna pomoč zveze zelo dobeodošla(v smislu pomaganja pri pridobitvi sponzorjev iz drugih delov Slovenije) Drugo leto pa nazaj v elito:))
pravnik1971
# 09.05.2011 ob 15:04
@Jurica
Jurica, jaz pa sem prepričan, da si tako v jeseniškem kot ljubljanskem hokeju želijo še tretjega slovenskega predstavnika v EBEL. Samo na vas Štajercih pa je, da HK Maribor dvignete na tak nivo in zberete potrebna sredstva za kaj takega.
pravnik1971
# 09.05.2011 ob 14:57
@Rui
Se povsem strinjam s tabo.

Močnega in zanimivega domačega prvenstva v Sloveniji ne moremo imeti. Še Avstrijci ga ne morejo, pa veliko več vlagajo v hokej in so dosti večji.

Močna EBEL Liga je od boga dana za slovenski hokej. Da imamo v taki ligi dva predstavnika, Jesenice in Olimpijo, smo lahko več kot zadovoljni. Če pa bi se našel interes na Štajerskem, in bi z Mariborom dobili še tretji slovenski klub, pa bi bilo že preveč lepo za slovenski hokej.
jurica
# 09.05.2011 ob 14:45
@BlameThaGame
Ja samo dva kluba imamo profesionalna.)
MB +hokejska zveza,ki bi pomagal finančno..bi bilo idealno za SLO hokej...in vstop v ligo EBEL
A se bojim,da ta velika dva kluba nimata interesa za konkurenco..
Saj veš..samo,da smo v finalu DP..in naj zmaga boljši:)
idared
# 09.05.2011 ob 14:40
Ne se sekirat. Bli smo odlični. Kjer je volja je pot.

Slovaki so velesila v hokeju pa so že končali s prvenstvom na 12 mestu.

Gremo Slovenija
jurica
# 09.05.2011 ob 14:39
@Rui
Tako kot ti govoriš,se je govorilo v 90 letih,drsalke so drage,led je drag,oprema je draga..
A to se je spremenilo,tehnologija je šla naprej...
Mobitel lahko v Kopru postavi na odprtem drsališce za Božicne praznike...
To so samo izgovori...kdo si pa je,pred 30 leti mislil,da se bo NHL hokej igral na Floridi!!!
A problem več kot talentiranih igralcev pri 17,18 letih iz Celja,MB,Kranja,je,da se morajo odločati med hokejem in poklicno kariero,nimajo perspektive...ker jo v obeh ta velikih klubih zasedajo odsluženi pred penzijo tujci...pa tudi zveza,ki denar troši na ostale gluposti,bi lahko štipendirala najbolj prespektivne mladince...Kovačevič in Tavželj pa potem igrata v reprezentanci,čeprav sta bila kot mladinca povprečna celo v slovenskem mladinskem prvenstvu.
In vedi,da če bi denar za 15 tujcev v obeh klubih...raje šel denar za razvoj hokeja po celi Sloveniji,bi v 5 letih imeli 10 kvalitetnih napadalcev več..takšnih za A skupino.
luka101
# 09.05.2011 ob 14:28
Resnica boli, ampak treba jo je sprejeti - naše mesto je v B skupini. Sicer pa je vsaka stvar relativna: glede na to, da smo 5 x izgubili in samo 1 x zmagali, je smešno brati, kako dobra, da je slovenska reprezentanca, po drugi strani pa, glede na to, da imamo v celi državi samo dva resna kluba, so tile rezultati (razen zadnjega z Belorusijo) fenomenalni.
BlameThaGame
# 09.05.2011 ob 14:26
@jurica Profesionalni hokej se definitivno igra samo na Jesenicah in v Ljubljani, če je drugače me pa razsvetli :) ! bi pa bilo lepo da bi Maribor postal 3 center z profesionalnim klubom v EBEL! to Slovenija več kot potrebuje
redline
# 09.05.2011 ob 14:17
Omenjate dva kluba.... Pa je tokrat Kranj dal več reprezentantov, kot Olimpija.
Katastrofa za Ljubljanski klub, da v 10ih letih niso mogli vzgojiti več kot bratov Pance in bratov Hočevar.

Bo treba pr zelenih tut kej spremnit jest mislim, pa čeprav navijam za njih.
Rui
# 09.05.2011 ob 14:12
@Jurica

Ja vse lepo in prav - v teoriji. Če si pa realen pa za to kar ti pišeš ni realnih pogojev, predvsem gospodarski in ekonomskih ne. Hokej pač ni poceni šport, glede opreme, potem rabiš dvorano in led, itd v primerjavi z nogometom, košarko, rokometom - kjer je dovolj že malo večja telovadnica in lokalni sponzor pa imaš klub..... seveda karikiram, ampak point obstaja.

Mi moramo vso energijo, znanje in finace enostavno vložite v oba slo. kluba, da bosta konkurenčna v ligi EBEL ki je pač najboljše možno gledce na okoliščine. Sanjati o neki močni slo. ligi ni realno - sploh ne v današnih časih in srečni bomo čw bomo nad vodo obdržali še ta dva kluba. Če danes ne bi igrala v ligi EBEL bi po moje bila na na robu amaterizma, saj spoznorjev ne zanima slo. liga. Živi se od TV pravic in če vemo da so vse tekme praktično pokrite po TV, in da se novice pojavljajo v vseh medijih je za spoznorje potem to zanimivo. Ne pa tako kot včasih ko je bil hokej po TV samo finalna serija - sedem tekem največ na leto....
Pitbull
# 09.05.2011 ob 14:07
schweine österreich!
md
# 09.05.2011 ob 14:06
Hvala rtvslo za prenose!
jurica
# 09.05.2011 ob 13:45
Torej realno,po prespani noči!
Nič novega,ne moremo z 40 igralci-profesionalci igrati v skupini A!
Imamo dva kluba in vsaj dosedaj nesposobno hokejsko zvezo,ki ji od leta 1990 ni uspelo ustvariti normalnega DP in več kot dva profesionalna kluba.
In jaz sem zadovoljen z SP v Bratislavi.
In kakšna je pot za v bodoče po moje.
Oba kluba naj se zavedata,da sta za resni hokej v SLO premalo dva kluba,zveza pa naj namesto za organizacijo SP bodoče druge skupine,tisti milijon Evrov razdeli med ostale klube v Sloveniji..
Le,ko bomo imeli v Sloveniji vsaj 500 profesionalnih hokejistov,lahko pričakujemo kvaliteto za svetovni hokej.
Primer,tudi v Andori in Luksemburgu se dobro dela z mladimi na treningih,pa nikoli ne bo iz 1000 nogometašev nastala reprezentanca za SP v nogometu.
Tako pa Gorenjska z 100 mladimi hokejisti ne more dati,dovolj talentov za skupino A,hokejisti iz ostalega dela Slovenije se pa po mladinskemu delu kariere,nimajo kam podati v profesionalne vode...
Da pa zna igrati hokej cela Slovenija,sta pa v tem trenutku dokaz tudi mlada Celjana,Ograjensek in Lebar,ki se iz nemogočih pogojev prebijata v vrhunske igralce...
Da,ne govorim o MB Pintariču,Muršaku,ali Robarju...
Hokejska zveza in dva naša kluba pomislite nato,da se v Sloveniji hokej ne igra samo v LJ in na JE.
RockyV
# 09.05.2011 ob 13:38
super, ko bi le bil turnir pri nas, škoda za zadnji tekmi na prvenstvu, drugače pa so naši navdušili. le tako naprej...
BlameThaGame
# 09.05.2011 ob 13:32
Super da se razmišlja vnaprej, ter da se že potegujejo za organizacijo naslednje leto! vse pohvale strokovnemu timu, delo so dobro zastavili upam ,da se tako nadaljuje!
pahorček
# 09.05.2011 ob 13:32
sivi panter
9. maj 2011 ob 12:51
Prijavi neprimerno vsebinoPonovna vrnitev ne bo lahka saj čakajo Avtrijci, Ukrajinci, Madžari, Angleži in Japonci.


če bo prvenstvo v Sloveniji, že danes vplačam 100 evrov na našo napredovanje!!!
meho1a
# 09.05.2011 ob 13:24
Končno pametne izjave naših trenerjev. Kopija za predsednika, mogoče še naš parlament v red spravi.

Talent je sam še v določenih glavah treba par stvari poštimat, da bojo igralci dovolj disciplinirani za kako bolš ligo in večje klube. Če mladci predolgo ostanejo v Olimiji ali pa Jesenicah se žal ne naučijo več kot pa samo zdrahe delat.

V glavnem, sam da je dolgoročen plan. Tega v slovenskem športu nisem že zelo dolgo slišal.
mojo
# 09.05.2011 ob 13:20
Tako blizu a tako daleč. Vseeno bravo risi. Že dolg se mi niso tolk dopadl. Selektor je tapravi! Prot velikim se skor ne moremo kosati, ker tudi njim manjkajo zvezde, igrajo manj zavzeto (vprašanje gol razlike). Proti DAN, FRA, ITA, KAZ, AVS smo recimo da tm tm, odvisno od dneva in sestave. Prot ostalim B pa smo bolšji tolk kolikor smo slabši od A. Torej nekje na meji A-B.

Ali kdo ve, a gresta 2 naprej nasledn let? Ker to je v skupini z Avtrijci, Ukrajinci, Madžari, Angleži in Japonci tud ugodno. Ker težko je blo gledat, kako so celo prvenstvo zmagovali po 5-10 golov proti Estoncem, Litovcem, Romunom, nato pa v zadnji tekmi poraz in vsega konec - next year.

Aja, si pa želim da bi naši zaigrali vsaj v švicarskih in nemških klubih. EBEL je sicer višje kot DP-slo, vendar še višje te pa ne vzdigne.
Morda kako prijateljsko tekmo več z ekipami prve sedmerke, da so nam pol tud tekme v A bolj navadne, ne pa neka "exotika".
zamudnik
# 09.05.2011 ob 13:13
Pardon, Jack86.
zamudnik
# 09.05.2011 ob 13:12
Hahaha, Jack84,
temu se reče pa: luzerstvo. :-)
retardedtvslo
# 09.05.2011 ob 13:12
Popolnoma pričakovano.
kolesar666a
# 09.05.2011 ob 13:08
dokler ne bo sistemske spremembe v slovenskem hokeju, bo tudi reprezentanca obsojena na večen boj za obstanek / preboj v elito. žal.

za izpad letos pa smo pravzaprav krivi sami - po mojem videnju tekme z avstrijo so se oni bistveno boljše pripravili na nas, kot mi na njih. 90% obstanka smo opravili z latvijo, preostalih 10% z avstrijci pa nismo bili sposobni opravit. super igre proti velesilam in tako imenovana zgodovinska točka proti nemcem so tako samo lepa tolažba. in nič drugega.
zogg
# 09.05.2011 ob 12:55
Glavo gor, drugo leto se lahko ponovno uvrstimo med elito. Imamo mlade igralce in velik potencial, ki ga je potrebno izkoristit!
sivi panter
# 09.05.2011 ob 12:51
Ponovna vrnitev ne bo lahka saj čakajo Avtrijci, Ukrajinci, Madžari, Angleži in Japonci.
gapek
# 09.05.2011 ob 12:46
daryankoff
Se strinjam.
Nacek
# 09.05.2011 ob 12:46
Sicer so vtis nekoliko pokvarili z zadnjima dvema tekmama, ampak roko na srce - ostale tekme so bile vrhunsko odigrane in res škoda, da niso uspeli ostali v eliti... Upam, da naslednje leto uspe povratek! :)
pravnik1971
# 09.05.2011 ob 12:43
Naši risi so vse tekme borbali in igrali na polno, zato je sedaj na koncu malo zmanjkalo. Jaz sem vseeno ponosen na njih. Dokazali so, da se lahko kosajo z vsemi, celo Rusi. In to je najbolj pomembno, da se je kvaliteta našega hokeja tako dvignila, da končno lahko igramo in se kosamo z vsemi.

Če sedaj realno pogledam, zmage proti Belurosum nismo mogli pričakovat. Prvi udarni napad Razingar-Rodman-Rodman je bil po petih tekmah v 9 dneh že povsem izčrpan, drugi udarni napad Jeglič-Tičar-Sabolič pa zaradi Tičarjeve poškodbe razbit. V takem stanju pa žal še nismo zmožni parirat top reprezentancam. Da niti ne omenjam, da na prvenstvu nismo imeli dveh NHLovcev, Kopitarja in Muršaka, in "Šveda" Urbasa.

Mi bo pa za vedno ostala v spominu čudovita tekma z Latvijo. Kako smo vrteli odlične KHL-ovce, kot v sanjah.

Hvala risi za super prvenstvo, pa čeprav konec ni bil tak, kot smo si ga želeli!
fegro
# 09.05.2011 ob 12:41
Res škoda za izpad , upam , da se vrnejo v elito čimprej.
daryankoff
# 09.05.2011 ob 12:41
Veseli me, da je kljub izpadu prevladal razum in da ne bo prišlo do vsesplošnega razpada strokovnega štaba kot je pri nas v navadi in kot nekateri pričakujejo. Kopitar naj ostane selektor, če se vrnemo v elito, ostane še naprej, če se ne, bo pa tak sam odstopil.
Zaradi spremenjenega formata bo prvenstvo skupine A prve divizije bolj zanimivo in napeto. Upam, da nam uspe s kandidaturo in da bo prvenstvo v Stožicah. S tem bi poskrbeli tudi za večjo promocijo hokeja pri nas.
mat
# 09.05.2011 ob 12:38
Težka bi ob dveh starih dvoranah, edin če bi v Stožicah lahko igral...
SP divizije I v hokeju na ledu
link
"Ko cela dvorana poje Zdravljico s teboj, je ves trud poplačan"
80
22. april 2012 ob 09:11 Po sladki zmagi nad Avstrijo (3:2) so "risi" zasluženo osvojili SP divizije I v Ljubljani. Zadnjo hokejsko tekmo pred polnimi Stožicami je zaznamoval tudi rekord kapetana Tomaža Razingarja.
Več novic ...
Kazalo