SP v hokeju 2011

Poudarki

  • Razingar: Nikomur ne moremo ničesar očitati
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 19 glasov Ocenite to novico!
Risi
Risi so na prvenstvu na Slovaškem dosegli zmago nad Latvijo, poraz po kazenskih strelih z Nemčijo in štiri poraze (Slovaška, Rusija, Avstrija in Belorusija). Foto: EPA
Matjaž Kopitar na klopi Slovenije
Selektor Kopitar je priznal, da risi na Slovaškem niso dosegli zastavljenega cilja. Foto: Reuters
Robert Kristan
Težkega poraza risov proti Belorusiji ni mogel preprečiti niti sicer odlični Kristan. Foto: Reuters
VIDEO
Grenko slovo risov

Dodaj v

Sabolič: Mogoče bi si zaslužili obstanek, a to je naša realnost

Odzivi po porazu z Belorusijo in izpadu v divizijo I
9. maj 2011 ob 00:15
Bratislava - MMC RTV SLO/STA

Zmaga proti Belorusiji bi risom prinesla obstanek med hokejsko elito, a razpletlo se je drugače. "Bili so boljši v vseh elementih," je priznal selektor Matjaž Kopitar.

Po dobrih predstavah v uvodnem delu svetovnega prvenstva elitne divizije na Slovaškem, ki so sicer obrodile le eno točko (za poraz po kazenskih strelih proti Nemčiji) ter po prvi zmagi nad Latvijo, so bili apetiti veliki. Prva hladna prha je sledila proti Avstriji, ki je na prvenstvu premagala le Slovence, druga pa proti sicer močnim Belorusom, ki jih Slovenija na uradnih tekmah doslej še ni premagala.

Kopitar ne išče izgovorov
"Izpadlo je kot najslabša predstava na SP, a če smo iskreni, je bila Belorusija boljša v vseh elementih. Bili so hitrejši, močnejši, vse jim je delovalo. Mi smo se zavedali, s kakšnim nasprotnikom bomo igrali. Skušali smo dali maksimum, vsi so se trudili. A treba se je pogledati v ogledalo, realnost pa je takšna, kot je. Vsi so so se zavedali, da tudi tekma z Avstrijo, če bi jo dobili, ne bi določala. Skupina za obstanek je bila spet izredno močna in nekako potrebuješ tudi nekaj sreče. Ne moremo iskati izgovorov, cilja nismo dosegli, smo pa postavili mejnike in načela za naprej," je po najhujšem porazu (1:7) na tem prvenstvu misli strnil Kopitar, oče prvega Slovenca, ki je zaigral v Ligi NHL Anžeta Kopitarja.

Razočaranje po porazu je bilo veliko, a kapetan Tomaž Razingar prvenstva ne zapušča s sklonjeno glavo. "Ponosen sem na fante, ponosen sem, da smo Slovenci. Dali smo vse od sebe. Bilo je premalo, ampak nikomur ne moremo ničesar očitati. Belorusija je bila premočna. Pripravljali smo se od 15. marca, da bi ostali v tej skupini, na koncu je bilo to premalo. Premagali smo Latvijo z igro, ki je bila res dobra. Še vedno smo bili v igri do zadnje tekme, ampak Belorusi so bili boljši v vseh elementih igre," je priznal Razingar.

Risi napovedujejo vrnitev
S kapetanom risov se strinja tudi Robert Sabolič. "Ne smemo tiščati glave dol. Drugo leto je novo svetovno prvenstvo, na žalost v skupini B. Ampak naredili bomo vse, da pridemo nazaj. Mogoče bi si zaslužili obstanek, a to je naša realnost. Skušali se bomo vrniti čez dve leti. Mogoče nam je tudi malo zmanjkalo moči, mogoče smo bili malo utrujeni. Proti Belorusiji je bila še najslabša tekma, ker smo premalo drsali in delali prekrške," je napadalec, ki je dosegel edini zadetek proti zadnjim slovenskim tekmecem, iskal vzroke za poraz.

"Pustili smo jim, da so zgodaj prišli do zadetka. Naš načrt je bil, da ohranimo izid 0:0 čim dlje in čakamo na njihove napake," je razkril Žiga Jeglič. "Skupina za obstanek je psihično zahtevna, saj je veliko vzponov in padcev, še posebej za mlade igralce. Zdaj moramo zmagati prvenstvo v diviziji I," je dodal 23-letni krilni napadalec.

"Na tem testu smo padli"
"Zelo smo razočarani, še posebej, ker smo odigrali nekaj zelo dobrih tekem. V preteklosti v uvodnih delih prvenstev nismo igrali pomembne vloge, letos pa smo proti Slovaški in Rusiji odigrali dobro. Zato smo ob izpadu še toliko bolj razočarani," je po najhujšem porazu proti reprezentanci, ki jo Slovenija na uradnih tekmah še ni premagala, povedal pomočnik kapetana Mitja Robar. "Vrniti se moramo čim prej. Imamo nekaj mladih igralcev, ki so pokazali, da lahko reprezentanca računa na njih in da lahko v nekaj letih postanejo nosilci igre. Naslednjič moramo igrati bolje. Na tem testu smo padli," je dodal Štajerec.

T. V.
Prijavi napako
Komentarji
niss9x
# 11.05.2011 ob 06:29
Razlika v padcu moči je bila očitna,zakaj je temu tako.Pokazali so da niso nič slabši od ostalih,potem pa jih je pobralo.Včasih pač takega padca ni bilo toliko opaziti,ker so že na pogled ves čas bili slabši in počasnejši.Se spomnim zmagovite serije olimpije do novega leta,potem pa konec.Kot bi odrezal.Pričeli so ravnotako drsati mlačno in brez volje pa le prazniki so bili vmes.Bolj zdravo je potrebno pričeti živet.
FooFighter
# 09.05.2011 ob 23:13
borili se menda so po svojih najboljših močeh?
za mene je to dovolj.
B in .
# 09.05.2011 ob 19:18
"In najprej se moremo zgledovati po Norvežanih, Švicarjih, itd..., ne moremo čez noč v hokeju na ledu postati "Češka"."

Se strinjam popolnoma le z zgornjimi poševnimi besedami. S pravo strategijo se da marsikaj, npr. se tesno približati prvi deseterici svetovnega hokeja.., nikjer in nobeden ne zahteva ali pričakuje, da bomo zdaj svetovno prvaki. To bi bilo smešno. Tako kot v nogometu ne, smo pa vzhičeni, ko se uvrstijo. In "nemogoče", dejansko bolj nemogoče, kot ostanek v hokejski eliti jim je uspelo že 3x! Mogoče pa nebo več nikoli... tudi to je res.Tino sem omenil le zaradi omenjenega "problema", ki se prevečkrat pojavlja pri prestrašenih kekcih, mojcah in rožletih. Jasno tudi, da je individualni šport paralelno vesolje, ni omembe vredno primerjati.
musty
# 09.05.2011 ob 16:04
B in, oprosti, to ni podcenjevanje oz. me očitno nisi prav razumel. S tem sem hotel povedat, da mi iz določenih razlogov nikoli ne bomo premagal Rusije v hokeju na ledu. S tem ne mislim, da tega kot ljudje nismo sposobni, ampak iz osnovnih stališč do tega ekipnega športa.

Lahko skupaj ugotovimo, da imajo v Rusiji npr. 100 klubov na ravni Jesenic in Olimpije (pa še ene 100 boljših po kvaliteti (govorim hipotetično). Rusija je ogromna država z ogromno št. prebivalcev, z dolgo bogato hokejsko tradicijo, in z ogromno izbiro med igralci za reprezentanco. Pri nas od vsega 50 najkvalitetnejših hokejistov, kar jih premoremo, ne moremo izbrati "20 nabrušenih diamantov za reprezentanco". Enostavno teoretično in praktično to ni mogoče, ne pri tako številčnem ekipnem športu.

Ni fora kle, da se podcenjujemo, in ne vmešavat "južnaške" mentalitete, nej te ta ne zavede. Enostavno glede na vse razloge, ki sem jih navedu že v prvem postu, ni možno proizvesti 20 enakovrednih kvalitetnih stabilnih igralcev... to je realnost.

In najprej se moremo zgledovati po Norvežanih, Švicarjih, itd..., ne moremo čez noč v hokeju na ledu postati "Češka".

In ko si primerjal z Mazetovo, to ni isto. Ekipni šport z 20 igralci (obvezno vsaj enakovredni za največje uspehe) je nemogoče primerjati z individualizmom.

In jst nisem pesimist, če si me narobe razumel, tut jst grem v lajfu večkrat z glavo skos zid, ampak slej ko prej uvidiš, da realno to ne gre. Treba se je samo sprijaznit z zmožnostmi, pa človek vse začne lažje razumeti...
B in .
# 09.05.2011 ob 13:57
"To je naša realnost in vedno bo..nikoli ne bomo premagal, ne dali več toliko golov...nobenemu".
To je hlapčevska mentaliteta, ne boš slišal enega človeka preko Kolpe, da se tako podcenjuje, rajši skoči z mosta, karkoli...
Rezultat je bil REALEN pri DANI SIZUACIJI, se strinjam. Da bi se pa predajali v naprej v smislu mi nikoli ne bomo, mi ne zmoremo... o tem je pa že nekaj Cankar govoru. ;)
In kaj je rekel Massi? Pri Tini je bilo najtežje "obrnit" glavo (samozaupanje, tekmovalno-zmagovalna mentaliteta), ne ostalo, ker talenta ima v izobilju; potem je začela dosegati prave in primerne rezultate.
Podobno in prepogosto je pri slovenskih športnikih problem glih glava; pika na i, zmaga, končati nekaj, zaključiti uspešno, zaupati in upati se(hrabrost).
Gre pa hvalabogu na bolje...
JAKŠA
# 09.05.2011 ob 13:54
Musty oprosti ampak ravno rusi so bili zreli, da padejo. Njihov odnos do "slabih slovencev" + malo sreče(moram priznati proti rusom smo jo imeli + Kristan v golu. Se pa strinjam z vsem kar si napisal.
ma_ri_bor
# 09.05.2011 ob 13:45
ja minores res je slovenska igra, pa še v avstriji jih korošci gor držijo :) čeprav zadnjih 20 let ni tako popularen med mulci. kdo ve zakaj ? ko sem bil mali (30 let nazaj, pa po olimijadi v sarajevu) smo si zabijali palce in z tenis žogico letali po ploščadi, danes tega več ne vidiš, razen na jesenicah (pa so vmes izumli rolarje recimo). še kakšnih 10 let pred tem so pubeci na ribniku pozimi resno igrali...mislim da bi stalno mesto v elitni skupini zadevo populariziralo. že samo od tega ko smo proti rusom in nemcem dobro igrali in latvijo premagali so bili otroci navdušeni ! zdaj že pravila poznajo.
minores
# 09.05.2011 ob 12:41
Res je pozabil sem še Švico, ki ima tudi eno od najmočnejših lig v Evropi.
Pa moj namen ni bil nekaj dokazovati ampak potrditi Saboličevo izjavo!. Slovenskih fantov (in deklet) je enostavno premalo, da bi se lahko profesionalno ukvarjali s tolikimi ekipnimi športi. Hokej je ena najolj atraktivnih in najbolj slovenskih iger (polek košarke), zato bi moral imeti večjo družbeno podporo. Žalostno je, da imamo v celi državi še vedno le par dvoran z ledom, ki pa so ob hokeju namenjene tudi drsalcem (skoraj so že "izumrli") in rekreativcem.
Tudi zdrahe in milo rečeno "čudno" državno prvenstvo z nešteto "derbiji" med Jesenicami in Olimpijo, k večji popularnosti in zanimanju sponzorjev ne prinašajo koristi.
Kljub temu pa tudi mladih talentov še ne manjka in tudi hokejskih navdušencev po vsej Sloveniji, ki nikoli niso stopili na drsalke ne!
Cyril
# 09.05.2011 ob 12:27
Pa še to, prav mel sem občutek, da se bo Belorusija po porazu proti Latviji znesla nad nami isto sem imel občutek za Avstrijo, da bodo zmagali po porazu z Belorusijo in Latvija, da se bo znesla nad Belorusijo po porazu z nami
Ayrton79
# 09.05.2011 ob 12:05
Ne štekaš kaj sm hotu povedat.

Poleg tega je pa tole itak bedno. To NI slovenska reprezentanca, kajti v njej bi morala potem igratu tudi Muršak in Kopitar (ok, letos je poškodovan). Svetovno prvenstvo ne more potekati ob istem časo kot končnica v NHL, kjer so vsi najboljši igralci, ki jih klubi ne spustijo.
KRPANI
# 09.05.2011 ob 12:05
Ayrton79
Ko si že začel pa še končaj. Koga od Olimpije bi pa ti dal naprej, da bi več igral? So bli zelo v formi, se vidi da niso nič trenirali.
piatim69
# 09.05.2011 ob 11:59
ayrton@..ti pa si bolnik z rdecim kompleksom....in ce ze ravno hoces...jeseniska mentaliteta???..se dobro,da so bli jesenicani na tem prvenstvu,ker je bila vecina zelenih na celu z vasim super spilavcem pancetom povsem razstelana...pa mi ni da bi v reprezentanci mesal zeleno,rdece ali vijolicno,amapk ob takih komentarjih me pa res pogreje...
troha
# 09.05.2011 ob 11:55
Glave gor, gremo SLO!
K_ris
# 09.05.2011 ob 11:50
@minores

Še Švico si pozabil med tistimi, ki so vedno pred nami.
piatim69
# 09.05.2011 ob 11:47
...tud jaz sem zelo razocaran in res je tezko v tem momentu biti pameten....prebral sem nekaj odlicnih in zelo realnih komentarjev(icos,sam-zee) in sam se v vsem pridruzujem tema dvema komentarjema....tu ni kaj dosti dodat....je pa res skoda,da smo bili v odlocilnih dveh tekmah premalo zbrani in verjetni tudi preutrujeni....zdaj pribijat kopitarja na kriz je neumno in neumestno..treba je delat na dolgi rok in mu zaupati se naprej....menjavanje trenerjev kot menjavanje gat ni se nikdar obrodilo sadov....zmanjkalo je malo predrznosti,predvsem pa srece...in seveda rok ticar...lepo se je videlo na obeh tekmah,koliko ta fant pomeni za ekipo..in z samo enim kolikor toliko razpolozenim napadom pac v eliti ne gre..seveda pa so tudi beki na obeh tekmah igrasli zelo slabo in medlo....sicer se vedno ne morem razumeti,kako so lahko francozi premagali beloruse,ampak kar je je...prihodnje leto je nova priloznost in na vsak nacin imamo dovolj kvalitete,da se spet vrnemo nazaj....za konec pa kopitarju predlagam,naj bolj zaupa mladim,saj so letos pokazali,da so iz pravega testa...tu mislim predvsen branilska mesta,kjer je igralo nekaj ze povsem odlsuzenih igralcev,ki so odlocno prepocasni in pramalo kvalitetni....v vrsti cakjao luka vidmar,magovac,selan,berlisk,tosic in se kdo....
kentaurus
# 09.05.2011 ob 11:45
Za obstanek v skupini A se mora Sloveniji poklopiti prav vse. Na tem prvenstvu pa je šlo prav vse narobe že od samega začetka. Začelo se je že z žrebom, ko smo dobili najbolj neugodnega nasprotnika iz 3. bobna, ki se je izkazal še za boljšega kot je bilo realno za pričakovati. Nadaljevalo se je s tem, da smo tudi iz ostalih skupin v skupino za obstanek pokasirali najbolj neugodne nasprotnike od možnih (razen Avstrije). Vsekakor bi lažje igrali s Francozi in Danci, kot z Belorusi in Latvijci (ne glede na našo zmago proti njim, so v nadaljevanju pokazali, koliko so dobri). Za povrhu vsega pa nam na roko niso šli niti ostali rezultati v naši skupini (Latvijci, ki smo jih prvi dan premagali, so v 2. kolu premagali Beloruse). Kot se je izkazalo na koncu, bi izpadli tudi če bi premagali Avstrijce (torej z dvema zmagama!).
Z drugimi besedami, narobe je šlo vse, kar je narobe lahko šlo. Edino, kar mislim da ni šlo narobe, je igra naše reprezentance na večjem delu prvenstva. Izpad je glede na vse povedano precej logičen. Kljub optimizmu sem ga nekako pričakoval že, ko sem videl, koga smo dobili v skupino za obstanek. Ne glede na zmago proti Latviji, sem bil nekako prepričan, da bodo le ti premagali Beloruse, in da tekma proti Avstriji niti ne bo tako zelo odločilna.

Škoda, ampak napredek reprezentance je očiten.
K_ris
# 09.05.2011 ob 11:42
Ne pozabite, da nas je 2 milijona in da smo bili na svetovnem v košarki, nogometu in hokeju. Ne pozabite, da imamo 155 registriranih hokejistov v članski kategoriji (Avstrija 4.591, Latvija 2.930, Belorusija 1.000, da ostalih ekip iz elitne skupine sploh ne omenjam).

Čestitke fantom. Naša realnost je še vedno nekje med A in B. Se pa vidi, da se povečuje izenačenost znotraj elitne skupine. In k tej izenačenosti je s tekmama proti Slovaški in Rusiji veliko prispevala tudi Slovenija. Zato se zdi, da smo kljb neugodnemu zaključku prvenstva na dobri poti. Če se bo zaradi dobrih iger na tem prvenstvu komu od naših uspelo "prodati" v boljše hokejske lige, pa toliko boljše za prihodnost našega hokeja.
levkup
# 09.05.2011 ob 11:32
Ma dejmo bit reralni.

Saj ne morem verjet koliko nezadovoljstva s strani nekaterih .
Pa kaj bi vi sploh radi ? A niste čutili ponosa ob nastopih Risov ko so parirali najboljšim reprezentancam sveta. Mene bi po prvih štirih tekmah skoraj razneslo . No ja na zadnjih dveh ni šlo po načrtih, pa kaj .To je še vedno moja reprezentanca in ponosen sem na njih.
Aja pa še nekaj me moti .
Nekateri takoj vidite zarote ( tekma Francija - Belorusija), veste v športu se včasih pač tako obrne, ravno tako kot smo mi odigrali proti Latviji ali Nemčiji, pa ja ne mislite, da je naša bogata zveza koga podkupila ????
To je šport, politko pustmo drugje.

Bravo Risi !!!!!
musty
# 09.05.2011 ob 11:29
POF, dobr si napisal, se strinjam... pač ne moremo bit vsi svetovni prvaki v hokeju na ledu... smo pa v smučanju, kjer Rusi pa Slovaki pa Belorusi niso... :)
POF
# 09.05.2011 ob 11:25
No evo... pa jim ni uspelo. Kaj pa zdaj??? Tri cetrt javnosti bo sedaj veselo pluvalo po VSEM, selektorju, fantih, zvezi itd. Kot se ze dogaja vidim. Damon dash... Hahaha jao najprej tak nick tukej gor potem pa se take izjave... ROCA my man.... :) Glej kakor koli. Posma in Olimpija??? Lepo prosim.... Ce bi kdaj v zivo vidu njega kako opleta z svojim curakom sredi gostilne in sredi dneva mrtvo pijan hodi skozi mesto ali vas, vprasal katerega koli fanta, ki je kadarkoli igral "za njega".... potem nebi pisal neumnosti kot jih pises. Vse kar je je PIJANCEK in mogoce, res samo mogoce dober motivator, to je vse.... Sem iz Kranjske Gore in sem ga videval kar veliko.... ZALOSTNO... res zalostno, zali vse okoli sebe, pljuva po igralcih njegovih, scije sredi gostiln, z vsakim se zeli pretepati... KATASTROFA z eno besedo!
Mislim, da so fantje pustil dober vtis. Nazalost jim ni uspelo ostati v skupini A a realno pogledano res spadajo nekjam vmes med A in prvo divizijo. Iskati razloge zakaj se ni izslo je tukaj brezpredmetno, pac ni se izslo. Glave gor in kot je povedal selektor, temelji so postavljeni GREMO NAPREJ. ZA moje pojme je Matjaz Kopitar EDINA in najboljsa resitev za hokej v Sloveniji. Nenazadnje je oce Anzeta Kopitarja in verjemite, da ni Anze po naklucju tam kjer je. Kot drugo ima velik ugled v hokejskem svetu o strokovnosti in hokejskemu znanju pa itak nima smisla ugibat. Plus to je ZMAGOVALEC, enostavno ne mara zgubljati prav tako ne njegova sinova. Po kom imata to? Po tebi, meni? NE! PO njem!
Enega izmed ciljev niso uspeli doseci, dolgorocni cilj pa so OL v Sociju? Je tako? In do tja je se kar nekaj casa, fantje bodo zrasli, ekipa bo lahko (ce seveda ne bo poskodb) zaigrala v popolni postavi itd.... Mislim, da je to realen cilj, sicer visok ampak tako je tudi prav! Tujega storkovnjaka? Hahah lepo prosim spet nekoga, ki iz seznama crta Rodmana, Lixa, Pajica in se marsikoga?! A? Super ja in nekoga, ki nima pojma o hokeju pri nas, o razmerah, o vzgoji in dometu fantov. Ne me narobe razumet, seveda so tudi zunaj strokovnjaki, ki so zelo dobri in izkuseni ampak sem mnenja, da sta Matjaz in Nik boljsa resitev.... CESTITAM VODSTVU, STROKOVNEMU STABU in FANTOM za prikazano, se nikoli niso prikazali takih iger. Igrali so z jajci in zato KAPO DOL! Koncnemu "neuspehu" po vase pa verjetno res botruje utrujenost. Skoda ampak GREMO NAPREJ! BRAVO RISI!!!!!
musty
# 09.05.2011 ob 11:14
kle se pa strinjam s tabo, Ayrton79... jst bi kle dal ena ena... čeprav je ta loterija.....kr neki... lahko bi pa vsi - cela reprezentanca streljala penale, pa noben ne bi zadel.... to je čista loterija. Ne strinjam se pa s tistim tvojim delom, da nas je pokopala jeseniška mentaliteta, katera pa kle nima nbene veze. fantje so dal vse od sebe (VSI), če bi se pa kdo naslajal nad tem, si pa lahko pogleda statistiko pa bo hitr ugotovu, kolk je kdo prispeval. Ampak poudarjam, to nima nobene veze z uspehom reprezentance... Jst še zmer pravim, da je reprezentanca realno gledano uspešno končala SP. Bi bil pa drugačega mnenja, če bi bila v naši skupini npr. FRA.

Če pa že gledaš jeseniško mentaliteto, je od vseh 15 golov SLO reprezentance prispevala 12 golov jeseniška mentaliteta (asistenc nisem štel). V bistvu proti Rusiji je ljubljanska mentaliteta dosegla 3 gole, potem pa ne duha ne sluha o njih.

Jst ne bi gledal tko..... vseen, reprezentanca je reprezentanca... in tut nekateri navijači bi moral to mišljenje spremenit.. ko gre za reprezentanco, smo VSI ENO!
minores
# 09.05.2011 ob 11:06
da so pred Slovenijo skoraj vedno:
1. SZ 1. Rusija, 2. Latvija, 3 Belorusija,
2.Češkoslovaška 4. Češka, 5. Slovaška,
3. Švedska 6. Švedska,
4. Finka 7. Finska,
5. Kanada 8. Kanada
6. ZDA 9. ZDA,
7. ZRN 10. Nemčija
8. NDR
9. Norveška 11. Norveška...

Občasno so pred Slovenijo še Francija, Danska, AvstrijaKazahstan, Poljska ali Ukrajina...

Je pa res, da se je kvalitetna razlika med najboljšimi in skupino reprezentanc v katero spada tudi naša ZELO ZMANJŠALA!
Glede na pogoje razmere v slovenskem hokeju trdim, da je tudi letošnje SP za naše končalo zelo uspešno! Res je, da bi z malo več sreče lahko tudi ostali v elitni skupini (če se Francozi in Danci ne bi uvrstili v drugi del) a tako pač je. Zato: GLAVE POKONCI!
Za kaj več pa bi bilo nujno razširiti slovensko bazo in okrepiti klube v Mariboru (dobro bi bilo, če bi jih sprejeli tudi v EBEL), Kranju, morda ponovno v Celju pa obuditi Slavijo...
Ayrton79
# 09.05.2011 ob 11:04
Važno pa je, da smo otresal goflo kako nam avstrijci ležijo in kako dober je jeseniški trio...
Ayrton79
# 09.05.2011 ob 11:02
Tako kot je proti nemcem nekaterim dal 2 možnosti za penal, čeprav še v življenju niso zadeli penala. Namesto da bi rekel, fantje, gremo vsak enega. Neeeee.
Ayrton79
# 09.05.2011 ob 11:01
Tipično.
Ayrton79
# 09.05.2011 ob 11:01
Pokopala nas je jeseniška mentaliteta.
Važno je, da premagamo olimpijo, potem je sezona rešena, tudi če vse ostale tekme izgubimo.
In tukaj je bilo isto, važno, da smo proti rusom igrali dobro, za pomembne tekme pa smo se iztrošili!
musty
# 09.05.2011 ob 10:58
samo tko mimogrede...

a kdo kj ve oz. kj slišal, da naj bi se brata Rodman preselila na Ledarsko, prav tako Groznik in Kovačevič? Ma kdo kakšne potrjene info?
minores
# 09.05.2011 ob 10:52
Sabolič je povsem pravilno ugotovil, da je to naša realnost.
Slovenski hokej je že vsaj 40 let uvrščen v bistvu enako, to je okoli 13 - 16 mesta na svetu. Primerjava z obdobjem pred razpadom Sovjetske zveze, ko je bilo v tedanji A skupnini 8 reprezentanc in sedanjim sistemom SP pokaže, da so pred Slovenijo skoraj vedno:
1 SZ
mat
# 09.05.2011 ob 10:48
"prvi napad" je odigral eno celo dobro tekmo.
DamonDash
# 09.05.2011 ob 10:48
Slevencelnji smo, ni kaj.
Nogomet - vodimo ZDA 2:0, na koncu z muko igramo pare.
Košarka - premagamo Panatinajkos, na koncu so oni prvaki, Olimpija pa...
(reprezentanco ni dosti boljša, četrtfinale nam je domet in to je to, dasiravno so nas pred tekmovanjem vedno polna usta)
Hokej - Z Rusi 3 minute pred koncem 4:4, S Slovaki skoraj..., z Latvijo bi lahko bolje, Avstrija in Belorusija pa polom.
To je to. Luzerji smo takrat, ko je treba dati piko na i. Ko je potrebno v konstantnem ritmu dalj časa igrati. V vseh moštvenih športih, vedno.
Razočaran, spet!


točno to nekako sem jaz hotel povedati....in to čisto drži

tedy123 ne ti meni o zafrustrirancih......da ne bom jaz o luzerjih.....ti se kar postolveti s poraženci...
DamonDash
# 09.05.2011 ob 10:46
naj pokaže kopitar v naslednjem letu...in da se spet hitro vrnejo v elito............
pa bom verjel da je dober selektor
DamonDash
# 09.05.2011 ob 10:43
to je standard da naši prvi del najbolje igrajo potem ko pridejo izločilni deli pa pogorijo

samo poglejte kako je s košarkarsko reprezentanco
v prvem delu vedno raztura pol pa pade.....

in spoštujte drugo mnenje ne da ga pljuvate
DamonDash
# 09.05.2011 ob 10:41
damondash kakšne bedarije kvasiš. Po dolgem času smo vsi lahko zadovoljni da imamo našega trenerja. Vprašaj kakšno vzdušje je bilo sedaj v garderobi kakšno pa takrat ko smo imeli tvoje američane. To da imamo našega trenerja je, ena od tistih, žal redkih stvari pri našem hokeju, ki se je spremenila na bolje.
gogi ti pa tudi........


če imamo našega trenerja to še nič ne pomeni
osvojili smo zadnjo ups predzadnje mesto
tako da najbrž cilje lih ni izpolnil

pa je vseeno razlika v mentaliteti pri trenerjih
samo spomni se .....Olimpije in Posme!!!

tako da ne ti meni da bedarije kvasim
Wasabi
# 09.05.2011 ob 10:41
Dobri so bili, kljub izpadu. Vidi se, da je igra iz leta v leto boljša, ob ogradi smo močnejši, več drsamo, več je prvih podaj, branilci natančneje podajajo na modro črto... Tud trener je po mojem mnenju najboljša možna izbira, realen, ambiciozen, z veliko znanja, renomeja..Smo točno tam, kamor realno sodimo. V krogu reprezentanc "selivk" iz top v divizio 1. Sem spadajo še severni sosedje, Kazahstan, Danska, zahodni sosedje, morda Mađarska in Ukrajina, kjer pa kvaliteta reprezentance v nasprotju z našo, že nekaj let pada. Verjetno bi bilo drugače, če bi igrali še Kopi, Urbas in Muršak. Morda pa, nekje, nekoč:) Sem prepričan, da z nadaljevanjem Kopitarjevega dela nam top 2013 ne uide, z nekaj sreče in kontinuiranim zorenjem reprezentance pa morda okusimo še igranje na OI v Sočiju. To bi bil pa rezultat, ki bi bil primerljiv z uvrstitvijo nogometne reprezentance v osmino finala SPja.

V glavnem, samo tako naprej, fenomen smo že zdaj, čez leta bomo pa pravi velefenomen.
-mclaren-
# 09.05.2011 ob 10:31
Samo da ekipa in trener ostanejo, pa se ni za bati da ne bi prišli čez 2 leti nazaj!
musty
# 09.05.2011 ob 10:28
ja, tko je to, denar je sveta vladar... in vsi se bodo počas prodal.... za ta trio se je vedl, da ne bo dolgo zdržal na Jesenicah, pa še ena bum novica bo hmal, samo ni še tok uradno... se pa zlo na glas že govori na Jesenicah.... no ne bom dražu, sj bo hmal na uradni strani...

obetajo se zanimivi prestopi in okrepitve... in nekdo, ki je še pred nedavnim dejal, da verjetno nikoli več ne bo oblekel rdeči dres (zaradi nesposobnosti uprave kluba, da ne bo nesporazuma), se bo vrnil v matično jato.....

uff, to bo še zanimivo :)
Cyril
# 09.05.2011 ob 10:21
musty
se podpišem pa če je treba tut 1000000000000000000000000000000000000000
000000
r8888
# 09.05.2011 ob 10:15
Tičar gre dokončno v Krefeld.......

spodaj imate tudi dokaz:
http://www.eishockeynews.de/nachricht.ht
ml?nachricht_id=15761
wisan
# 09.05.2011 ob 10:12
Pokazalo se je nekaj tipičnega za slovenske ekipe - da niso turnirske: uvrstijo se na turnirje, na začetku so potem odlične, a že kmalu zelo padejo, obratno kot velike reprezentance. Kaj so razlogi, sigurno fizična pripravljenost ( vzdržljivost ), pa tudi psihična. Na prvih dveh tekmah so kar leteli in bili zmeraj nevarni. Risi so me direktno šokirali in tudi druge ter pokazali česa so sposobni. Tekme sem gledal na nemški TV; najprej so mislili, da smo le naivci, a že kmaliu so 100% spremenili svoje mnenje in bile so jih le še ena sama hvala: " hitri, tehnično dobri, z veliko idejami v napadu". Že proti nemcem pa smo zelo padli, vsaj meni se je tako zdelo in nemci so nas stisnili v obrambo. Proti Latviji smo mimelu FULL sreče in Kristana, proti Avstriji pa smo igrali le še ALIBI HOKEJ. Mogoče je ta ponovni izpad bolj negativni kot sicer, ker je to sigurno zelo dobra generacija, generacija za SOČI in bi se lahko na tekmah s svetovno špico še hitreje razvijala, v drugi ligi pa ne. Vedno je tudi možno, da se niti ne uvrstijo takoj nazaj v "A" skupino. Pomembno je pobrati vse kar je bilo pozitivnega, obdržati pozitivno vzdušje, postaviti skupni cilj SOČI in ne odstopiti niti za MM - kot Pahor, le z uspehom za razliko od njega !
bsr
# 09.05.2011 ob 10:08
pravnik 1971

Kvaliteta našega hokeja se je dvignila. Toda ne pretiravat, da se lahko kosamo z vsakim. Naš premagljiv nivo so Avstrija, morda Francija, Italija,....
Z drugimi pa je realnost včerajšnja tekma. Tako ali huje bi bilo z Rusi, Slovaki, Čehi,.....
Ne se blefirat zaradi tekme proti nemotiviranim in še neuigranim Rusom itd.
bsr
# 09.05.2011 ob 10:01
musty
Korektno razmišljanje. Podobno mojemu. Ne pretiravam v plus in ne pljuvam, ko našim ne gre.
Zanima me nekaj drugega. Zakaj so SP v hokeju vsako leto? To hokej in vsak drug šport razvrednoti glede SP. Že v smučanju, kjer je SP na dve leti je to manj vredno kot npr. OI. Zatro je tudi v Hokeju in marsikje drugje največ vredna medalja na OI. Zaradi tega, ker v hokeju skoraj nihče ne gleda drugega, kot elitno skupino bi po mojem bilo smiselno nar3diti podoben sistem kot je z SP, EP v nogometu.
musty
# 09.05.2011 ob 09:47
JAKŠA, spoštujem tvoje mnenje, ampak se kle ne strinjam, kar si napisal = beri v oklepaju.
(Prvenstvo smo izgubili po edini napaki trenerja, ko je spočil Kristana proti rusom. V tisti tekmi je bilo mogoče izvleči več kakor smo na koncu.)

Nismo prvenstva zgubl zarat menjave Kristana (čeprav so se mi čudni zdeli nekateri goli ki jih je fasal Hočevar), in res je da so bili Rusom blizu... ampak po drugi strani tako daleč... in če si verjetno gledal Ruse proti Čehom ali pa Slovakom (pa proti Kanadi bo hmal), veš, o čem govorim.... Da Ruse nikol ne bomo mogl zmagat... tist dan so dobl Ruse na "srečo" na levi nogi, pa uni so jih še podcenjeval, tko da 4 gole Rusom nikol ne bomo več dal, verjem.... :)

Če bi pa naši imeli malo več kondicije, kot je pač realno imajo, bi bila pa lahko marsikdaj druga zgodba.. ampak spet ne proti Rusiji, oni so pač 3 razrede pred nami..
lo_pa__ta
# 09.05.2011 ob 09:47
nic hudga risi...
resda smo izpadl ampak pokazal ste da smo lahko dostojen tekmec med najbojlsimi, najbolj skoda je da se ni premagal rusov...to je bla res lepa prilika...

ampak sloveinja se bo vrnila...in takrat bojo risi se bolj grizl :)
Laskodrinker
# 09.05.2011 ob 09:44
Realnost je taka, da 12 ekip praktično ne more izpasti (TCH, RUS, CAN, USA, SWE, FIN, SLV, SUI, NOR, GER, BLR, LAT). Tudi DEN in FRA se že nekaj časa držita v A, vendar sta kljub zmagam po mojem slabši od LAT in BLR. 4 ekipe (SLO, AUT, KAZ, ITA) pa se selijo iz A v B in obratno. Letos sta iz A izpadla oba novinca, vrnila pa sta se oba, ki sta izpadla lani. Tu nekje je še UKR in morda HUN in POL. In to je več ali manj to. Zato bi bilo bolje, če bi se SP igralo po naslednjem sistemu:

Skupina A (12): CAN, RUS, SWE, TCH, FIN, USA, SLV, SUI, GER, NOR, LAT, BLR
Skupina B (12): DEN, FRA, AUT, SLO, KAZ, ITA, UKR, HUN, POL, GBR, JPN, LIT
Skupina C (12): NED, KOR, EST, SPA, ROM, AUS, CRO, BEL, SER, NZL, ISL, CHN
Skupina D (10): BUL, MEX, PRK, EIR, ISR, SAF, TUR, LUX, GRE, MGL

(po 2 ekipi izpadeta v nižji rang oz. se uvrstita v višji rang; v vseh skupinah se oblikujeta 2
skupini po 6 ekip, nato v skupini A križajo 1-4, 2-3, 3-2 in 4-1 za polfinale, v ostalih pa 1-2 in 2-1 za napredovanje ter v vseh skupinah razen D še 5-6 in 6-5 za obstanek).
musty
# 09.05.2011 ob 09:40
kar se pa tiče, kar pišeš ti, maribor, res je in prav ti dam, da bi se morali bolj šparat proti "velikimi" in pršparat najboljše za "boj za obstanek". Ampak če boš verjel ali ne, jst jih razumem. Zakaj? zato, ker se ti v življenju kot hokejistu ne ponudi velikokrat možnost, da igraš proti takimi hokejisti, kot so bili Rusi in Slovaki, in je vsak željan dokazovanja. Po drugi strani pa si zato, da boš ohranil moči za skupino na izpad, ne moreš in ne smeš privoščiti visokih porazov in s tem počitka. Tko da jst jih razumem...

Drugi problem pa je v kondicijskih pripravah, kjer je napaka zastavljena mnogo globlje že od cicibanov naprej... Če bi vsi klubi (v SLO sta žal zaenkrat le dva na nivoju, morali pa bi utrditi še Maribor: Celje, Dolenjska, Prekmurje..itd.) fante že od malih nog gnali kot "konje", kot to delajo v Rusiji, Kanadi, na švedskem, Češkem, itd... bi bilo mogoče še kaj drugače.. pa čeprav se naše mlade selekcije običajno z "velikimi" enakovredno kosajo vse do nekje mladinskih selekcij, kjer pa potem vse pade dol... pa ko bi morali od kadetov naprej najbolj pritisniti na trdo delo.... in dati največ poudarka tako na kondicijskih pripravah, kot na sami tehniki drsanja, igranja, itd..

Ampak žal tako je.... je bilo, in verjetno še bo...
pravnik1971
# 09.05.2011 ob 09:36
Naši risi so vse tekme borbali in igrali na polno, zato je sedaj na koncu malo zmanjkalo. Jaz sem vseeno ponosen na njih. Dokazali so, da se lahko kosajo z vsemi, celo Rusi. In to je najbolj pomembno, da se je kvaliteta našega hokeja tako dvignila, da končno lahko igramo in se kosamo z vsemi.

Če sedaj realno pogledam, zmage proti Belurosum nismo mogli pričakovat. Prvi udarni napad Razingar-Rodman-Rodman je bil po petih tekmah v 9 dneh že povsem izčrpan, drugi udarni napad Jeglič-Tičar-Sabolič pa zaradi Tičarjeve poškodbe razbit. V takem stanju pa žal še nismo zmožni parirat top reprezentancam. Da niti ne omenjam, da na prvenstvu nismo imeli dveh NHLovcev, Kopitarja in Muršaka, in "Šveda" Urbasa.

Mi bo pa za vedno ostala v spominu čudovita tekma z Latvijo. Kako smo vrteli odlične KHL-ovce, kot v sanjah.

Hvala risi za super prvenstvo, pa čeprav konec ni bil tak, kot smo si ga želeli!
JAKŠA
# 09.05.2011 ob 09:36
Prvenstvo smo izgubili po edini napaki trenerja, ko je spočil Kristana proti rusom. V tisti tekmi je bilo mogoče izvleči več kakor smo na koncu. Za ostale tekme pa se nam je poznala utrujenost in pa smola, da so v skupino za obstanek prišle tako močne reprezentance. Čeprav je ostal grenek priukus je treba dati glavo gor in potegniti dobre stvari, ki pa jih ni bilo malo. Upam, da selektor in njegovi pomočniki ostanejo, kajti njihova menjava bi prinesla samo razpad sistema, ki so ga ustvarili. Niso delali slabo, lahko pa delajo tudi boljše.
musty
# 09.05.2011 ob 09:30
Tut to je res, da s tekmo BLR:FRA nekej ne štima, ker Francozi Belorusom, tako kot mi ne, ne sežejo do kolen.. vprašanje, kakšna je bila kle računica...

pa prej sem še pozabu napisat neki, k sem pisal o Latviji in naših, če je kdo gledal tekmo Latvija. Finska, mu bo vse jasno, kdo je koliko česa sposoben...

fantje, treba se je samo sprjaznt, da več ne gre, do tukaj smo in fertik... Vse ostalo je iluzija.. in verjemte, fantje so dal vse od sebe, vsi do zadnjega... In tut oni bi bili radi svetovni prvaki o čimer sanja vsak hokejist, ampak se obenem zavedajo, da je to nemogoče in da to nikoli ne bojo... pač smo nekaj vmes med A grupo in I. divizijo... to je to, pika. Vsak izlet v A grupo je dobrodošel za nadgrajevanje, test, osebno rast, izkušnje, ipd...
ma_ri_bor
# 09.05.2011 ob 09:25
"Napaka smo naredili že v prvem delu ko smo igrali tekme na polno čeprav smo vedeli da nam skupina za obstanek nemore pobegniti"

To je bedasto razmišljanje. Če se ne bi prestrašli in če bi golman bil bolj spreten bi ruse premagali. tudi proti nemcem so se vstrašli. z kančkom sreče in predvsem z boljšo psihologijo bi šli v drugi krog in ne v skupino za obstanek.
Latvijce smo presenetli, ker so nas podcenjevali pa še njihov golman je bil porazen. ko smo dobili samozavest pa nas več niso mogli dohitet. ključna napaka in tudi največji madež je igra proti avstriji, tako kot so latvijci začeli proti nam smo mi proti avstrijcem. ampak ni treba jamrat, treba delat dalje na tej osnovi. upajmo, da ne bo spet kreganja in bedarij v HZS.
strokovni štab pa naj analizira igro v naši obrmbni tretini-koliko golov smo dobili z razdalje ko je drugi nasprotnikov igralec SAM oviral golmana.
gvišno
# 09.05.2011 ob 09:20
Meni se pa rezultata Belorusije predvsem z Francijo in delno tudi Latvijo zdita skrajno sumljiva. Z Latvijo so zgubil ravno za tri gole, kar bi bilo za naše, če bi prišlo do kroga najslabša možna varijanta. Po moje so mal pokasiral ene dvakrat, ne vem.
agent Perry
# 09.05.2011 ob 09:20
musty BRAVO!!!!! takih komentarjev bi si tudi v bodoče želel in ne...............
musty
# 09.05.2011 ob 09:15
Zdej šele vidm, k prebiram tele komentarje nekaterih, da eni pa (pa oprostite) res nimate pojma o hokeju. Sploh tisti, ki skos pljuvate na SLO reprezentanco, pa na Kopitarja, pa vse zanič, pa oh in sploh... Tisti, ki to pišejo, dejansko nimajo pojma o pojmu o hokeju na ledu.

In čisto enostavno je razumeti vse to.... Kako? No vam bom napisal....
Fantje so pokazal in sestavl, kar so pač zmožni, in VEČ NI MOGOČE!!!!! več pa ni mogoče iz 1000000000 razlogov, kot so razmere v SLO hokeju, pokritost po državi, možnost razvoja po regijah, majhnost države vključno s št. prebivalstva, nizka št. uradno registriranih igralcev, 6 (mogoče še kakšno) uradno pokritih drsališč, denarja v tem športu itaq ni nikol, itd....

In dejte se za boga enkrat že sprjaznt, da več kot to, kar ste videli na tem SP, SLO reprezentanca ni sposobna dosešt in prkazat... to so naše zmogljivosti in relanost!!!!

pa še en primer lahko dam pametnjakovičem...... k skos pametujejo kle gor, pa verjetno so povečini mladiči in sploh ne bodo razumel teh stvari...

Kako naj za boga NK Rudar premaga FC Barcelono??????????
A ti je zdej bolj razumljivo, da mi ne moremo premagat niti SLOVAŠKE, niti RUSIJE, niti BELORUSIJE, in še bi se našlo....

Če pa mislite na poraz z AVSTRIJO, se pa hudo motite tisti, ki mislite, da smo bi toliko boljši od Avstrije, da bi jo moral vedno premagat, in to za več kot 5 golov, itd.... mislm... večje bedarije še nisem prebral kle gor! Kdo vam je pa rekel, da je Avstrija slabša od Slovenije???? Primitivci.. Zdej smo Avstrijce enkrat na prjatlski premagal 3:0, pa v Insbrucku 6:2, zdej smo pa mi kr svetovna klasa al kaj?

Pa Avstrijce bi mogoče lohk premagal, če bi prvo tekmo na SP igral z njimi, ko so bile baterije še polne... ko so se pa pač preveč istrošili v predhodnjih tekmah, pa je to samo iluzija.. in tudi Avstrija ni v začetku prvenstva igrala tako igro, kot jo je proti SLo in npr. LAT.

Pa še to... tekmo proti Latviji smo dobil po čudnem naključju, ker z Latvijo nekej ni bilo OK. Ali so se predhodno tekmo in še kakšno prej, isto preveč namučili in skurili baterije, al pa je blo kaj drugega?.. Ker če grejo zdej še enkrat igrat z Latvijo 10 tekem, glavo stavim, da tut ene ne dobijo!

sprjaznt se bo treba, da sežemo do te stopnje, do koder smo sedaj.... In Kopitar je zelo dober trener, njegov produkt je zelo dober NHL igralec, tut on sam pa je bil tut zlo dober hokejist za čase, v katerih je igral... Tko da ne pametovat vsepovprek... Mi enostavno nismo ČEŠKA, RUSIJA, ŠVEDSKA, in zapomnite si... v hokeju na ledu NIKOLI NE BOMO!

UPAM DA JE SEDAJ NEKOLIKO BOLJ JASNO, KAKO PA KAJ... Pa sigurno se bo najdu spet kakšen pameten.... da kako je vse zanč, kako so vse pokvaril, kar so dobro nardil na začetku SP, da kako bi mogl Avstrijce namahat 10:1, pa Ruse.... Ma Ruse mi NIKOLI... zapomni si... NIKOLI... ne bomo zmagal v hokeju na ledu... upam da je to jasno, in zakaj...

(aja, da ne bo kdo še naknadno kej pameten, kaj se ga grem, pa kr neki... sam sem 11 let profesionalno igral hokej na ledu in vem, kako to zgleda... da se ne bo spet najdu en pametnjakovič in pisal, kaj se ga grem, pa da ne vem, o čem govorim)

pa lep hokejski pozdrav!
štamprle
# 09.05.2011 ob 09:10
OK, to je sedaj mimo, zopet smo tam kamor očitno realno spadamo in to je to. Sedaj je poglavitneje, kaj se bo dogajalo v naših dveh klubih, kajti na tem sloni naša reprezentanca in naša morebitna uvrstitev nazaj v skupino A. A so kakšne nove informacije o nakupih odhodih...
zamudnik
# 09.05.2011 ob 09:08
Po bokih in kolkih, Janko, ja. Samo po nosu in palici danes ni več dovolj.
agent Perry
# 09.05.2011 ob 08:57
Janko kako to da to nobeden od trenerjev to ne opazi. Mogoče bodo tvoj nasvet vendarle upoštevali v bodoče :)

P.S. Bodoči svetovni prvaki bodo sigurno igralim po bokih. To je recept.
meho1a
# 09.05.2011 ob 08:55
Pa si morete misliti, da imamo v hokeju daleč najmlajšo in najbolj talentirano ekipo izmed vseh športov. Pa kljub vsem zdraham na račun HZSja, kljub najslabši infrastukturi in mogoče tudi najmanjši bazi športikov.

Hokej je svetinja! Samo določeni ljudje se bi morali začeti tega tudi zavedati.
Janko1973
# 09.05.2011 ob 08:39
Premalo je bilo igre po bokih.
model
# 09.05.2011 ob 08:24
Kovačević je igral v italiji. malo sem zgrešil.
Kraner
# 09.05.2011 ob 08:24
Z jodlarji bi moral odigrat kot da jim gre za življenje pa bi bila danes zgodba drugačna.
borch
# 09.05.2011 ob 08:21
V premislek:
-nogomet: Katanec, Kek, Prašnikar
-košarka: Sagadin, Zdovc
-rokomet: Požun, Tiselj

Kateri trenerji so dosegali največje uspehe slovenskega ekipnega športa? Pa je bilo ponekod (npr. v Celju in U.Olimpiji) kar nekaj tujih "super strokovnjakov".
Mislim, da je Kopitar čisto korektno opravil svoje delo.
model
# 09.05.2011 ob 08:21
hm ne vem kaj naj rečem. za zadnji dve tekmi se je videlo, da nimamo kvalitete na branilskih parih. npr. neumna izključitev Robarja. razumem da naredi tak prekršek v svoji obrambni tretjini in ne v napadalni. od tako izkušenega branilca tega ne bi pričakoval, nato nabijanje čez ograjo Kranjca. takrat se je tekma lomila in takšnih neumnosti si v A grupi res ne morš privoščit. nato se je še videla ekstremna počasnost Kužnika. po mojem videnju bo treba narediti drugo leto kakšen večji rez. Razingar kljub nekaj točkam ne blesti, njegovo drsanje je počasno, tudi Šivic je dal najboljše mimo. Kovačević sploh ni dorasel temu nivoju in se je totalno zaj**** s svojo avanturo v avstriji.
poleg tega je potrebno imeti v A grupi štiri enakovredne napade. igrati z dvema, včasih tremi napadi ne gre. glede na našo kondicijsko pripravo je to neumnost.
drugi napad brez tičarja je izgubljen. skratka na dveh tekmah so se pokazale vse slabosti reprezentance. in glavna je kondicija. napake so posledice utrujenosti in posledica tega so netočne podaje, brezglavo izbijanje ploščka, nemoč ob ogradi...
sicer pa nekaj pohval. pozitivno oceno si zame zaslužijo le kristan, tičar in gregorc. vse ostalo ni na nivoju te lige.
agent Perry
# 09.05.2011 ob 08:20
Pa samo malo se spomnite res že tradicionalnih zapletov v našem DP. Večkrat je bilo že povedano da športnik v današnjem profesinalizmu mora biti 100% z glavo in telesom pri njegovem športu. Kako npr. so to lahko bili na Jesenicah, ko niso do zadnjega vedeli niti kje bodo igrali. Prehitro ljudje pozabljate te stvari. Zato še enkrat. GLEDE NA VSE JE TA REZULTAT, REALEN, PRIČAKOVAN IN ČE HOČETE DOBER vse drugo bi bilo presenečenje..
bondi
# 09.05.2011 ob 08:19
Izpad iz elite in zadnje mesto je defintivno neuspeh in razočaranje. Izgovori so prazni.
Še enkrat (po SP v nogometu in košarki 2010) se je pokazalo hlapčevstvo na dveh področjih.
1. hlapci na terenu, ker izpad v prvem delu (nogomet), izpad iz elite (hokej) in popolna nemoč v košarki pomeni praktično najslabši možni rezultat...
2. hlapci medijsko...novinarji nas gledalce že v naprej pripravijo, da smo že z uvrstitvijo svoje dosegli in .....in to deluje, ker je tudi tu veliko takih, ki to novinarsko tezo kupijo in takoj, ko malo pokritiziraš ali napoveš neugoden rezultat za naše, pokasiraš full minusov!!!
badžo
# 09.05.2011 ob 08:17
Na žalost zaradi odsotnosti nisem gledal nobene tekme naših, sem pa po odzivih na spletnih straneh in po TVju zasledil, da je igra bila dobra. Žal se nam ni izšlo, se pa strinjam z nekaterimi, da so temelji postavljeni in glede na to, da je reprezentanca mlada, je treba delat naprej z istim pristopom. Upam, da selektor ostane Kopitar, in da ne bo HZS zdaj zasrala vsega, tako kot vedno do sedaj..
Veseli Slovenec
# 09.05.2011 ob 08:17
Bravo Risi! Odlično ste se borili in pokazali, da lahko igrate na najvišjem nivoju. Kako bi potegnil črto pod SP? Ekipa je dokazala, da so vsi od trenerskega štaba do igralcev s pravim pristopom lahko konkurenčni na najvišjem nivoju IIHF hokeja. Imajo talent, znanje in veliko srce!
Kar se je dogajalo v zadnjih dveh tekmah pa je posledica le enega dejavnika. Velika večina igralcev nima v nogah konsistenčnosti težkih tekem. To, da je večina naših v ligi EBEL, v italijanski in francoski ligi, v drugi češki itn podvržena špar sistemu tekmovanja, kjer se odigra eventuelno tri, največ pa dve tekmi na teden, brez back-to-back tekem, brez konstantno visokega ritma, je privedla do utrujenosti.
Tukaj ne govorim o kondiciji sami, fantje so pripravljeni, delavni, problem je to, da so premalokrat preko sezone podvrženi "stresu" pro sistema. To je po mojem mnenju edini problem. Pri nas visoko opevana liga EBEL kotira med šesto in sedmo kategorijo svetovnih lig. Resda je nastopanje v ligi EBEL še vedno neprimerno boljše kot, da bi vrteli lastni DP, ampak mislim, da se bo tudi v ligi EBEL potrebno zamisliti. Glede na rezultat Avstrijcev upam, da se bo EBEL odločil povečati število tekem (vem, da je neprimerno primerjati ampak liga NHL ima 82 tekem rednega dela, liga EBEL 56, s tem, da v ligi EBEL mislim, da igrajo 1 teden dlje), število ekip (ja vem, da je problem pridobiti zadostno število igralcev, s katerimi bi tvoril kvalitetne sredine, ampak mladih je v regiji veliko) in da bodo naši fantje imeli več tekem v nogah.
Tudi pri jeseniškem mladem napadu se je pokazalo, da jim tega manjka (čerpav so več kot vrhunski igralci), saj so na zadnjih dveh tekmah pričeli izgubljati duele, manjkala je tista svežina in čista glava. Vsem v ekipi je zmanjkalo tistih nekaj pol metra, ki so ga imeli na prvih štirih tekmah. Proti Avstrijcem se tega ni opazilo, saj imajo ti igralci podobne težave kot mi, proti Belorusom je bilo to zelo očitno. In naj nihče ne pomisli, da so Rusi in Slovaki igrali z ročno zavoro proti našim, daleč od tega. Rusov že dolgo nisem videl tako v pinduli kot proti Risom. Belorusi pa so v rangu teh dveh reprezentanc, morda korak za njimi in zgoraj navedene razlike so se pokazale v takih pogojih kot katastrofalne.

Štab in igralci so igralsko izvlekli svoj potencial in to v kratkem času od kar se je klima v reprezentanci spremenila in fantje dihajo za državni dres. Da se igrati, velike reprezentance niso en bavbav, naši fantje imajo jajca in si upajo, trenerski štab ve kako igrati moderen sistem na najvišjem nivoju. Nas pa včasih življenje prisili narediti korak nazaj in nas prisili v nove poti, ki jo bo HZS na čelu s trenersko ekipo zagotovo našla.

Bravo Risi, bravo! Morda se ne zavedate, naredil se je tektonski premik na bolje. Sedaj pa samo glave gor in obdržite pozitivizem! Uspelo vam bo, verjamem, da je to generacija, ki bo pozitivno šokirala javnost in prinesla nove mejnike uspehov našega hokeja in športa! Še enkrat hvala za srčen hokej in srčno igro!
gogi 83
# 09.05.2011 ob 08:17
agent Perry, no to pa res priznam, da si napisal odlično misel, to je čista resnica, če si priznamo ali ne.
agent Perry
# 09.05.2011 ob 08:13
Treba bo na realna tla. Vedno se po neuspehih pljuva po igralcih. Kaj hudiča so oni krivi!?
Nikoli se nihče ne vpraša, koliko se pri nas vlaga v hokej ali kar bolje rečeno v celoten šport.
Vsi tisti, ki sledimo-sledite, kaj vse se dogaja z denarjem v našem šport,u mi lahko samo potrdijo, da so ti uspehi ki jih dosegamo VELIKI napram vložkom.
r-o-k-o-m-e-t
# 09.05.2011 ob 08:11
Jest pa mislim, da je tukaj nekje naša realnost med A in B skupino. Po mojem se kvaliteta ekipe vidi najbol takrat ko je zmaga potrebna. In tukaj nam še nekaj malega manjka. Škoda je še to, ker verjetno ne bomo nikoli kompletni z obema NHL igralcema. Sem prepričan, da bi s Kopitarjem in Muršakom obstali v A skupini. Se mi pa zdi, da s pomočjo lige EBEL naši napredujejo. S takšno igro se nam ni potrebno bati za ponovno uvrstitev v skupino A. Čestitam fantom, ker po mojem so resnično igrali po svojih najboljših močeh.
Albatross
# 09.05.2011 ob 07:52
Roko na srce,gremo tja kamor po kvaliteti v bistvu spadamo. To je prva divizija. Razlike med prvo divizijo in elito so v nekaterih pogledih res majhne,so pa očitne in odločilne. Mi nismo sposobni odigrati celega tako močnega turnirja na najvišjem nivoju. Mogoče tekmo,dve to pa je tudi vse,potem se pa žal iztrošimo. Boljše biti prvi na vasi,kot zadnji v mestu.
The Stig
# 09.05.2011 ob 07:43
Smesni izgovori. Zapomnite si za zmeraj:
v I divizijo so nas poslali Avstrijci. Vse ostalo so bucke in izgovori...

In proti njim smo igrali podcenjevalno. Je rodman lepo povedal.
iluvatar
# 09.05.2011 ob 07:43
Slevencelnji smo, ni kaj.
Nogomet - vodimo ZDA 2:0, na koncu z muko igramo pare.
Košarka - premagamo Panatinajkos, na koncu so oni prvaki, Olimpija pa...
(reprezentanco ni dosti boljša, četrtfinale nam je domet in to je to, dasiravno so nas pred tekmovanjem vedno polna usta)
Hokej - Z Rusi 3 minute pred koncem 4:4, S Slovaki skoraj..., z Latvijo bi lahko bolje, Avstrija in Belorusija pa polom.
To je to. Luzerji smo takrat, ko je treba dati piko na i. Ko je potrebno v konstantnem ritmu dalj časa igrati. V vseh moštvenih športih, vedno.
Razočaran, spet!
stigmella7
# 09.05.2011 ob 07:37
Fantje so se borili po svojih najboljših močeh...verjetno bi z Anžetom, Muršakom, Urbasom in še nekaterimi, ki jih ni bilo v repki, dosega zastavljenega cilja bila lažja pa vendar...realnost slovenskega hokeja je pa pač tam kjer je...2 konkurenčna kluba, 4 dvorane, 2 NHL-ovca...ravno nekje vmes med A in B grupo svetovnega hokeja...očitat, da niso dali vsega od sebe-bolano! Belorusi in Latvijci so pač pokazali nekaj več...Njihova KHL liga absolutno močnejša od EBEL...in rezultat je pač tukaj. BRavo Risi, čez 2 leti pa pade tudi ena od reprezentanc velike sedmerice!
gogi 83
# 09.05.2011 ob 07:32
Ja verjetno si hvalospevov ne zaslužijo, potem bi bil pa res idiot, kaj so pa pokazali na tem prvenstvu??? Edino, kar res znajo, je pretepat in to je po vašem lep vzgled za našo družbo, predvsem za otroke in mladostnike. Mogoče sem se res malce preveč slikovito izrazil v prejšni objavi, vendar po kvaliteti ne sodijo v svetovno elito in nikoli ne bodo. Zelo pa cenim Anžeta Kopitarja in ga zelo spoštujem, saj je že kot najstnik igral na Švedskem in potem uspešno prestopil v NHL ligo, kjer je eden najboljših igralcev . O njem bi pa lahko pisal hvalospeve, saj je vse dosegel sam in mu želim, da se čimprej vrne in sanira poškodbo.
agent Perry
# 09.05.2011 ob 07:26
damondash kakšne bedarije kvasiš. Po dolgem času smo vsi lahko zadovoljni da imamo našega trenerja. Vprašaj kakšno vzdušje je bilo sedaj v garderobi kakšno pa takrat ko smo imeli tvoje američane. To da imamo našega trenerja je, ena od tistih, žal redkih stvari pri našem hokeju, ki se je spremenila na bolje.
gogi ti pa tudi........
bstlx
# 09.05.2011 ob 07:25
Napaka smo naredili že v prvem delu ko smo igrali tekme na polno čeprav smo vedeli da nam skupina za obstanek nemore pobegniti
tedy123
# 09.05.2011 ob 07:21
...mislim, da si razni osebki tu gor (kralj hokejist, gogi, damon-dash ipd.) ne zaslužijo kaj več kot vrstico ali dve v smislu idiotizma, dvoličnosti, škodoželjnosti....skratka kvazi poznavalci športa z osebnimi lastnostmi tistih, ki kazijo našo družbo...
...verjetno so redki obiskovalci kakšnih večjih tekem, ker jim je seveda škoda tistih desetih evrov, tukaj gor na zastonj netu pa svojo zakompleksanost in zafrustriranost izražajo na ta način...
teamgeist
# 09.05.2011 ob 07:19
tut če bi meli 6 točk nebi šli naprej!!!

pomoje so se belorusi pa latvijci zmenl! Belorusi so v zameno zanalašč visoko zgubil proti Latviji, ker so vedl da lahka minimalno premagamo jodlarje vendar nemormo jih pa nabit 8:0!

Potem bi vsi mel 6 točk vendar bi meli slabo gol razliko, in bi bili glih tak zuni... :/

upam da nemenjajo selektorja, ker mi gre že pošteno na ku...ac da se neki nonstop menjuje, in je nato vsako leto neki znaova in neki novi izgovori...
Janko1973
# 09.05.2011 ob 07:06
Gogi, ne ga no biksat. Imamo dobre hokejiste, če je pa tebi za tekočim trakom dolg čas, si pa kakšen dodaten hobi omisli.
gogi 83
# 09.05.2011 ob 06:30
Smilijo se mi ti mlečnozobci, kako so bili spet tepeni, bolje, da se sploh ne bi uideležili tega SP, bi prihranili nekaj denarja. Predlagam jim, da gredo raje za tekoči trak, vsak dan za 8 ur, bodo naredili več koristnega nam in predvsem sebi.
sam-zee
# 09.05.2011 ob 04:55
Razočaran sem, predvsem zaradi sobotnega poraza, čeprav bi bilo verjetno enako tudi če bi zmagali Avstrijce. BLR so pač daleč pred nami. Morda je bila danes ura streznitve, ko smo si morali naliti čistega vina in priznati, da brez naših najboljših pač težko konkuriramo zbranim reprezentancam višjega razreda. Ja, z Muršakom, Kopitarjem in Urbasom bi bila zgodba verjetno drugačna, vendar roko na srce bomo na te igralce v prihodnosti težko računali, treba bo brez njih. In ping-pong med elito in I. divizijo ostaja naša realnost...

Škoda, sploh ker se ravno zdaj zamenjuje sistem, s katerim bo lažje obstati kot se plasirati v elito.

Žal je pač tako, da se je par ekip močno približalo elitni sedmerici. Tu mislim predvsem na Nemce, Dance, Beloruse, Norvežane. Z Danci nam ne bi bilo nič lažje kot z Latvijci, so pa definitivno sranje naredili krompirjevci Francozi z zmago nad Belorusijo. Roko na srce, kadar smo imeli realne možnosti, smo vedno obstali v eliti. Kadar smo izpadli, smo imeli 1x tekme proti Slovakom, 1x proti ZDA, letos LAT in BLR, skratka vedno mission impossible. Razen v Latvjii, tam je bil popoln razpad sistema po predtekmovanju.
DamonDash
# 09.05.2011 ob 02:43
to so smešni izgovori
če bi avstrijo premagali bi se zagotovo obstali

gospod Kopitar
in bi bilo vse odločeno
imeli bi 6 točk ......
DamonDash
# 09.05.2011 ob 02:42
kakšnega američana za selektorja!!!
ne pa ene slovence povprečne!
DamonDash
# 09.05.2011 ob 02:41
kaj nam pomaga dober prvi del....
če pa nas potem Belorusi tako visoko zmagajo
in na koncu osvojimo zadnje mesto....

razočaran sem!!!
če ne drugega bi lahko vsaj bolj se kosali

Selektor Kopitar adijo1!!
sejnik
# 09.05.2011 ob 02:06
@kralj hokejist
saj je najbrž brezveze odgovarjat, ampak vseeno...
Pokazalo se je, da trener še zdaleč ni dorasel igri, niti taktiki.
Največja zasluga gre letos finskemu trenerju na Jesenicah, ki je dal priložnost in uigral tole najboljšo trojko prvenstva.
Nadigrali smo Latvijce, igrali z vsemi ekipami v skupini čisto zares konkurenčno, odločali so le detajli. Danes pa nas skušate prepričati, da so bli belorusi boljši!


Še enkrat to preberi, premisli in nato pojasni, kaj si hotel povedat. Da Belorusi danes niso bili boljši in je poraz le optična prevara? Da je za odlične igre zaslužen jeseniški trener, za zadnja poraza pa Kopitar?
Carkovich
# 09.05.2011 ob 01:31
vse čestitke našim risom , vendarle smo pravi čudež v tem športu ;)
giftman
# 09.05.2011 ob 01:15
že včeraj je vse razpadlo (čeprav so izenačili na 2:2) in tisti, ki je pričakoval, da bodo danes dejansko imeli šanso, da zmagajo, je iluzoren!!! Danes in včeraj je bilo preveč kompiciranja, preveč igre ob ogradi (naši so redno zgubljali pak in niso zaključevali s streli), slaba igra na ogrado (brez podpore, zelo slabo predvidevanje kam bo šel pak), praktično brez strelov iz modre črte (pa še tisti so bili običajno blokirani). na tak način, se ne zmaguje, vsaj v hokeju ne, mogoče pr fuzbalu še rata sem ter tja, da igraš na protinapade, samo zato pa ne gledam fuzbala, a ne!?
Icos
# 09.05.2011 ob 01:08
Hja, glede na igro, rezultat, pristop in to, kar na koncu lahko pokažemo, je črto pod prvenstvo res težko realno potegnit. Fantje so nam dali in pokazali dva popolnoma različna obraza, pokazali ne samo dobro, pač pa vrhunsko igro, na drugi strani pa padli na dveh najpomembnejših "izpitih". Po toliko letih izkušenj je pač treba vedeti, katere tekme so za nas najpomembnejše in na koncu nam rezultatsko gledano dobre igre skozi uvodni dve tretjini prvenstva ne pomagata, da ne bi bili slabši od Avstrijcev, ki so dobro odigrali samo eno tekmo...
Tudi pristop in s tem povezana zbranost in odgovorno igranje sta bili popolnoma drugačni na prvih štirih tekmah, fantje so tam res igrali z glavo, zadnje dve tekmi pa bili neprepoznavni, z napakami in nepotrebnimi prekrški..

Skratka, po takem prvenstvu je težko ubrat eno srednjo pot - pač se jih bo veliko postavilo na tisti pol, ki pove kako smo navduševali proti manj motiviranim velesilam, spet drugi bodo pa razočarani nad končnim "izdelkom". Ampak nimamo kej, gledano zgolj z vidika svetovnega prvenstva in ranga Slovenije smo bili neuspešni, sicer pa smo opozorili nase, nekateri so si definitivno še dvignili svoje cene, kar nekaj Slovencev je uživalo na Slovaškem... In tisti, ki bodo od tega prvenstva nekaj potegnili, bodo zadovoljni, ostalim, ki smo bolj ali manj rezultatsko usmerjeni, pa bo pač ostal grenak priokus.

Zdej se bomo počasi poslovili, fantje naj si spočijejo in najdejo primerne angažmaje in pogodbe, bodisi doma, bodisi v tujini, nas pa čaka odštevanje do Poletne lige na Bledu :)
kralj hokejist
# 09.05.2011 ob 00:40
Dragi vsi.
Padli smo! Tako kot že mnogokrat v izločilnih bojih,. Kakšni temelji so postavljeni????!!!!!!! Pokazalo se je, da trener še zdaleč ni dorasel igri, niti taktiki.
Temelji so postavljeni v državnih tekmovalnih sistemih, ki ga vodi ebel. Katastrofa! Največja zasluga gre letos finskemu trenerju na Jesenicah, ki je dal priložnost in uigral tole najboljšo trojko prvenstva.
Vse ostalo in največja pozornost, pa bi morala biti na trenerje, ki je danes in včeraj dokazal, da ni zrel situaciji!!!!!
Nadigrali smo Latvijce, igrali z vsemi ekipami v skupini čisto zares konkurenčno, odločali so le detajli. Danes pa nas skušate prepričati, da so bli belorusi boljši!
Brez drsanja ni NIČ dragi moji!

Na koncu kakorkoli ima največ zaslug za poraz ravno vodja!

Imeli smo veliko priložnost, da ostanemo notri! Pa si ne zaslužimo! Vedno nam manjka neka malenkost! Ponavadi srce in pogum!!!!
rudes
# 09.05.2011 ob 00:30
Škoda, samo čestitke za borbo in igro na prvih 4ih tekmah (delno tudi na 5.) Danes nibilo možnosti že praktično od 1. sekunde dalje. Zame osebno ključni trenutek, poškodba Tikija.
Hafis
# 09.05.2011 ob 00:29
Pri toliko mladih hokejistih se ni treba bati za prihodnost. Če se Tičar nebi poškodoval v prvi tretjini proti Avstriji bi bilo vse drugače. Čez dve leti gremo v izločilne boje!
Roxon
# 09.05.2011 ob 00:24
Škoda, ne bom rekel, da smo si zaslužili izpad, ker si ga že po zaslugi iger iz predtekmovalne skupine nismo, ampak žal smo v ključnem trenutku pokazali najslabšo igro.
Tudi z nasprotniki (spet) nismo imeli sreče, v predtekmovanju smo iz 3. bobna dobili Nemce, težje ni šlo, potem pa nam res niso šli na roko porazi Latvijcev in Belorusov, ki smo jih posledično dobili v boju za obstanek in obe ekipi so po kvaliteti pred nami. Vsekakor bi bilo bolje oz. lažje igrati s Francozi in Danci. Latvijce smo sicer uspeli presenetiti, Belorusov žal ne.
Verjamem da se bomo že naslednje leto ponovno kvalificirali v elito.
Ronaldinko
# 09.05.2011 ob 00:22
Ni kaj, glave gor! Drugo leto nazaj v elito... Res je kar je rekel Kopitar: Načela in temelji so postavljeni, delat je treba naprej, pa mislm, da bo hmal dobljena tud prva tekma v predtekmovanju!
SP elitne divizije v hokeju na ...
link
Foto: Ruska pravljica za 26. zvezdico
70
20. maj 2012 ob 21:38 Hokejisti Rusije so v velikem slogu osvojili 26. naslov svetovnega prvaka. V Helsinkih so uprizorili preobrat in s 6:2 odpravili izbrano vrsto Slovaške. Čehi so osvojili tretje mesto.
Več novic ...
Kazalo