Izbor šport
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 32 glasov Ocenite to novico!
BoBo
Peter Prevc pravi, da se raven njegovih skokov vendarle izboljšuje. Foto: BoBo
Reuters|Peter Prevc
Od štirih skakalnic mu je na turneji najbolj všeč tista v Garmisch Partenkirchnu. Foto: Reuters
EPA|Peter Prevc
Osemkrat je že skakal na novoletni turneji. Skupno je bil 41., nato 13., 20., osmi, četrti, tretji in pred dvema letoma prvi. Lani je zasedel 14. mesto. Foto: EPA
VIDEO
P. Prevc: Samozavesti se...

Dodaj v

P. Prevc si večkrat reče, kako so bili skoki pred dvema letoma preprosti

V ospredju želja po dobrih skokih, ne po rezultatu
25. december 2017 ob 06:46
Ljubljana - MMC RTV SLO

6. januarja bosta minili dve leti, kar je Peter Prevc osvojil zlatega orla, letos pa se na novoletno turnejo podaja kot 20. skakalec svetovnega pokala.

Kot drugi Slovenec po Primožu Peterki je zmagal na prestižni turneji štirih skakalnic, že v Oberstdorf je prišel s sijajno popotnico treh zaporednih zmag. Pod Senčno goro je imel res izjemno slabe razmere, a je vseeno končal na tretjem mestu, nato pa na ostalih treh postajah zmagal in suvereno v vitrino pospravil zlatega orla. Zatem se je v tisti zimi okitil še z zlato snežinko za zmago na svetovnem prvenstvu v poletih, malim kristalnim globusom v letalnem seštevku in znova kot drugi Slovenec po Peterki z velikim kristalnim globusom.

Lanska zima se je začela slabše. Na prvi tekmi v Ruki, ko bi zanesljivo zmagal, je padel in končal na tretjem mestu. Nato je padel še na prvi tekmi v Engelbergu, naslednji dan na drugi pa po dveh letih in pol ostal brez točk. Mučil se je tudi na novoletni turneji, zatem, ko se je celo za konec tedna umaknil iz svetovnega pokala, pa je skakal bolje, celo zmagal v Saporu, a za sam vrh svetovnega pokala ni bil več konkurenčen. Skupno je bil na koncu deveti.

V ospredju želja po dobrih skokih, ne po rezultatu
Težave iz lanske sezone so se letos še potencirale. Nekako je aboniran okoli 15. mesta. Tudi ko je bil po prvi seriji v deseterici, je nato nazadoval. Letos je tako njegova najboljša uvrstitev 13. mesto v Nižnem Tagilu. "Pred sezono nisem vedel, kam sodim oziroma kam bom prišel. Morda sem le upal, da bom malce boljši. Lepo bi bilo, če bi že prišla deseterica. Na dveh tekmah sem bil blizu, a v drugi seriji morda nisem zdržal pritiska ali pa so drugi stopili na plin. Nič ne morem spremeniti," je povedal Peter Prevc in glede na zadnje predstave kot favorita za turnejo izpostavil vodilnega v skupnem seštevku Richarda Freitaga.

Zaradi povprečnih rezultatov - v Engelbergu je bil 16. in 14. - se na turnejo podaja brez konkretnega cilja. Pred začetkom bodo imeli skakalci dva prosta dneva, sicer pa bodo trenirali v Planici: "Bomo po turneji videli, ali mi je premor ustrezal. Je pa res, da ko si prost en teden, misliš, koliko bo prostega časa, pa so dnevi še bolj zapolnjeni kot takrat, ko si na tekmah. V Engelbergu se od prejšnje tekme ni veliko spremenilo, rezultati so bili enaki. Sicer skoki, se mi zdi, gredo na bolje, a se na rezultatih to še ne pozna. Bomo videli, kako bo na turneji. Želje po rezultatu ni, v ospredju je želja po dobrih skokih in ta je tista, ki mora biti pri meni v ospredju. Rezultat potem pride sam od sebe."

"Predvsem si želim, da nekako izboljšam skoke. To je tisto, kar je glavni cilj za letos. Rezultatsko smo do zdaj videli, kje pristanem z nekimi povprečnimi skoki. Seveda, če bom skočil bolje, bodo boljši izidi, če bom zelo slabo, me ne bo v finalu … Rezultat se bo zgodil, sicer pa je rezultat tega, kar sem trenutno sposoben na tekmi oziroma koliko so bili drugi boljši in slabši od mene," je ob tem dodal in priznal, da veliko razmišlja, kako čim prej rešiti stvar, "a se zaveda, da ne gre z danes na jutri".

Znova ponovil, da mora biti potrpežljiv
"Ko se kakšen skok vmes ponesreči, se mi zdi, da je posledica tega, da misliš, da to, kar si dvakrat naredil, že znaš in da lahko že kaj dodaš. Milijonkrat sem verjetno že rekel in se sliši že izpeto, ampak treba je biti potrpežljiv. Ko skok enkrat izboljšaš, ga je treba ponoviti oziroma si ne prehitro želeti še več in več, ampak je treba iti korak za korakom,"
ostaja potrpežljiv.

Čeprav se je lani znašel v krizi, se mu zdi, da je bil vseeno na višji ravni kot letos, letos je le bolj sproščen: "Lani sem šel na turnejo s 33. mestom, letos s 14. Mislim pa, da sem bil lani vseeno na višjem nivoju, a sem bil precej slabše volje, kot sem letos. Ne, da je izhodišče boljše, le letos se sekiram manj. Morda sem nekako sprijaznjen z usodo." Spomin na sanjsko zimo izpred dveh let je še živ. Peter si sicer filma od tedaj ne vrti v glavi, si pa večkrat postavi eno vprašanje: "Filma izpred dveh let podoživljam, se pa predvsem vprašam oziroma rečem, kako so bili takrat skoki preprosti. Če zdaj po dolgem času niso bili, bodo težko v kratkem, a upam in verjamem, da se vse lahko izboljša."

Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
1a34
# 25.12.2017 ob 08:20
2.000.000 iskrenih navijacev navija za slovenske skakalce; tistih par trolov tukaj gor pa je v primerjavi z 2.000.000 zanemarljivih.
migaj
# 25.12.2017 ob 07:57
Npr. M.Miliću so v NBA popravljali šut ter tudi izvajanje prostega meta - potem velikokrat ni zadel več niti obroča oz. ga je žoga samo oplazila - in to tudi s prostega meta.
Športnik mora naučeno tehniko in izvedbo elementa (meta/SKOKA) ponavljati in ponavljati - vsi gibi morajo postati rutina. Krmiljenje gibov se sčasoma preseli iz prednjega razmišljujočega dela možganov v zadnjega. Tako kot npr hoja.
Če se pa naučeno ves čas zavestno popravlja pa skok, pa se skakalec pred in med skokom mentalno matra, po skoku sekira, njegovi skoki pa postanejo ena mineštra.
Trenerji bi pa to in še veliko več že morali vedeti.
migaj
# 25.12.2017 ob 08:02
Popravjati tehniko vrhunskemu skakalcu pomeni jo pokvarjati.
sLoVaN
# 25.12.2017 ob 07:47
To je pač tak šport,
Peter ni prvi, ki niha: so bili Niemineni, Goldbergerji, Hanavaldi, Peterkoti,..
HALOZAN2
# 25.12.2017 ob 07:57
Saj bo !
Če ne, pa bo tudi dobro.
politik kritik
# 25.12.2017 ob 08:16
PP-Primož Peterka
PP-Peter Prevc
Očitno sta začetnici zakleti.


Peterka ima dva velika globusa, Prevc žal samo enega!
webman
# 25.12.2017 ob 08:00
Info za sponzorje: Spet prihaja obdobje ko brez slabe vesti izpustiš prenos kakšne tekme, dveh...kmalu tudi sezone.
Nikolaj
# 25.12.2017 ob 09:03
Pa še to:
Prevc je mlad.. Prevc ima še veliko časa, da prebrodi krizo, saj je kvaliteten.
Petru je lahko vzor japonski skakalec Kasai.
In ker ima Prevc kvaliteto lahko vrhunske rezulttate doseže tudi čez 5 let. Nikoli ni prepozno.
Nikolaj
# 25.12.2017 ob 09:00
Peter Prevc se bo zapisal v zgodovino smučarskih skokov in poletov.
Enkraten športnik in tudi karakterno na visokem nivoju.
Menim, da je tisti padec pustil posledice. Peter ima v podzavesti strah pred ponovnim padcem in skače z zavoro, kar pomeni 10 metrov krajše skoke.
Lahko se bo pobral ali pa tudi ne. Pravila ni.
Je pa Peter še vedno odličen skakalec. Vsaka uvrstitev med 15 ali celo med 10 je vrhunska.
veteraninsin
# 25.12.2017 ob 08:07
Upam, da s Fisherjem ni preveč nakazil vezal na uspehe.
Skoki so ena čudna reč
NoriGoban
# 25.12.2017 ob 09:26
Glejte, to ni taka razlika! Se vedno je v boju za dobre uvrstitve! Poglejte kje je Schlierenzauer! Ali pa nekoc fenomenalni Finci! Pa Severin se je cisto izgubil! Resitev za Prevca trenutno je, da se ne obremenjuje z rezultati in si postavi letvico nizje! Uvrstitev med 15 je zdaj uspeh! Na tem pa gradi naprej! En osvojen globus in skoraj se en osvojen sta izjemna dosezka! Zdaj ima tudi Prevc pravico do malo slabsih rezultatov!
weylakuc
# 25.12.2017 ob 11:56
Peter ima VKG; je prvi skakalec ki je preskočil 250m; osvojil je novoletno turnejo; ima medalje s svetovnih prvenstev; je svetovni prvak v poletih; ima vec malih kristalnih globusev iz poletov in ima še tono drugih zadev... vsaka mu cast.

Naj lepo zaupa vase in pocasi bo spet na vrhu. Poglejte Stocha; popolen primer nihanja.
1a34
# 25.12.2017 ob 08:17
Reprezentantje naj stopijo skupaj in vzpodbujajo drug drugega da so dobri. Pri kosarkarjih je to pomagalo ustvariti odlicno vzdusje.
Vsi za enega, eden za vse!
migaj
# 25.12.2017 ob 07:45
tako dolgo so popravljali vožnjo v zaletu, odriv, let, doskok -dokler ni lonec počil
davide
# 25.12.2017 ob 08:55
Kaj a potem ni bil Slatnar kriv?
vombat98
# 25.12.2017 ob 08:43
slopatriot, si sedaj lepo duhovno izpopolnjen, ko si 100. ič ponovil isto mantro? Čakamo še samo komentar peroaromatičnega, ki bo umestil bajca za selektorjayki bo rešil turnejo
gesan
# 25.12.2017 ob 08:20
2px_orbitala
# 25.12.2017 ob 07:29
PP-Primož Peterka
PP-Peter Prevc
Očitno sta začetnici zakleti.
........................
Po mojem bolj tisti okoli njih, ki histerizirajo tako daleč, da se vse prav mora prej ali slej sesut.

Tudi Tina ne bi imela šans, če okoli sebe ne bi imela takšne ekipe kot jo je imela, ki jo je bila sposobna brzdat pred tem histerizmom!

AMpak, treba si je pač iskat tisoč in ene izgovore...
Tak se nam je potem lažje skrit pred lastno odgovornostjo.
Takšnega imamo prasednika, takšen je folk!

PA srečno kjerkoli in kdajkoli že boste!
Guzjebescu
# 26.12.2017 ob 08:20
Vse je v glavi...
gesan
# 25.12.2017 ob 21:51
P. Prevc si večkrat reče, kako so bili skoki pred dvema letoma preprosti
.................................
Peter, če hočeš spet dosečt, da bodo skoki bolj preprosti, boš moral spet postat nazaj dovolj preprost.
Ker si postal preveč zakompliciran!
Meni je jasno, da nisi sam glih kriv za vse to kar se ti dogaja.
Ampak boš moral sam malo počistit po sebi del prašine, ki jo je okoli tebe nanesla prevelika doza slave naenkrat in prehitro.

Pa lijak ni prenesel
Pims
# 25.12.2017 ob 18:46
Kot telo in smuči je bil takoj po odrivu v zmagovalni sezoni manjši kot letos. Hkrati pa so se po odskoku lani smuči nekoliko bolj vzbočile navzdol, kar pomeni po moje malo več vertikalnega odriva. Zanimivo lani torej več vertikalnega odriva (govorim v malenkostih) manjši kot telo smuči (verjetno pomeni manjši upor). Opazil sem tudi hitrejše manjšanje kota smuči telo, kar verjetno pomeni hitrejši prehod v fazo leta. Pomeni manj zaviranja in večjo hitrost v kasnejši fazi leta.

Po eni strani bi lahko bila razlaga v smeri, da na novo naštudiran počep in vse ostalo pomeni zanj prevelik fokus, da bi lahko bolj sproščeno in hitreje deloval v fazi odskoka.

Po drugi strani pa seveda glede na vse napisano in glede na to da nisem strokovnjak prodajam meglo. Primerjal sem njegova skoka na Engelbergu 2016 (ko je sicer padel, letel pa daleč) in v letošnji sezoni.

Morda so ravno zaradi dveh padcev šli v menjavo vsega, ali pa je peter vsaj začasno dobil malo strahu pred ekstremi...

V cca 1 letu in pol bi stroka morala najti prave vzroke in in seveda odgovore.
Pims
# 25.12.2017 ob 18:24
Šel sem malo primerjat skoke v zmagovalni sezoni s skoki letos seveda Petra Prevca. Težko je iz posnetkov, ki enkrat pokažejo skakalca s te drugič z druge perspektive, narediti nek pameten zaključek. kar sem z gotovostjo opazil pa je, da je v zmagovalni sezone Peter po odskoku bolj ležal med smučmi kot danes. Se pravi, kot med smučmi in telesom je bil bolj oster oziroma ga ni bilo z drugimi besedami zgornji del krivine smuči je segal nekako med brado in ušesa, kar pomeni, da je ta kot skoraj izginil. Letos pa je ta kot bolj poudarjen, krivina smuči sega pod brado in ustvarja kot.. Zakaj, kako, posledica česa je to ne vem ampak ni najboljše. Skušal bom pogledati primerjati še kak skok in ugotoviti še kakšno razliko.
mile952
# 25.12.2017 ob 15:40
Prevci, posebej Peter, niso pozabili skakati. Če ne bi njegov kolega iz reprezentance ravno ob nepravem trenutku naredil skoka življenja, bi imel 2 globusa in se izenačil s Peterko, tako je pač tako kot je. Jaz upam, da se bo Peter vrnil in nas spet razveseljeval z zmagami, če pa ne, pa bo moralo biti tudi tako dobro.
levak
# 25.12.2017 ob 10:38
P. Prevc si večkrat reče, kako so bili skoki pred dvema letoma preprosti
---
Skoki so ena čudna stvar. Ko si na vrhu in imaš vse "poštimano", niti točno ne veš zakaj ti gre tako dobro. Po tistem padcu pa te forme Peter vsaj trenutno ne najde. Pot nazaj je daljša, kot pa pot z vrha. Vseeno verjamem, da bo še na vrhu.
Nikolaj
# 25.12.2017 ob 09:23
Slovenska značilnost:
- naslajanje nad neuspehi drugih
- privoščljivost in nevoščljivost
šalter
# 26.12.2017 ob 20:58
Tako kot je napisal Pims, z 2 padcema v lanski sezoni je dobil strah (postal je normalen clovek) in se dejansko ne uleze vec med smuci. Pa ne vem zakaj bi bilo tezko o necem tako naravnem kot je strah govoriti javno. Ko pa vsi vemo, da po domace povedano ne mores imeti 100 pik, da se spustis po zaletiscu.
RobiK3a
# 26.12.2017 ob 18:54
V skokih vsi nihajo.
Ni skakalca, ki bi bil ves čas na vrhu.
Tudi Peter ni izjema.
To je pač tak šport, vse je v mikro občutkih, ki pridejo in odidejo.
Ničesar se v skokih ne da natrenirati, nič izsiliti.

Vseeno pa ostane dejstvo, da je Peter Prevc leta 2015 pokoril cel svet.
Kdo se lahko pohvali s čim podobnim?
Fs
# 26.12.2017 ob 00:13

Nikolaj je napisal(-a)

Slovenska značilnost:
- naslajanje nad neuspehi drugih
- privoščljivost in nevoščljivost

"Slovenska", da ne bo pomote. Osamosvojitve nam nikoli ne bodo oprostili.
gesan
# 25.12.2017 ob 21:55
Pims
# 25.12.2017 ob 18:46
Po eni strani bi lahko bila razlaga v smeri, da na novo naštudiran počep in vse ostalo pomeni zanj prevelik fokus, da bi lahko bolj sproščeno in hitreje deloval v fazi odskoka.
...............................
Se strinjam!
Z preštelavanjem se je razštelal in je sedaj precej manj sproščen kot takrat, ko so mu skoki bili precej bolj "preprosti".
Zdaj ga je pa še volja začela zapuščat, ker je bil razvajen od uspehov...

Tako vsaj jaz vidim.
mile952
# 25.12.2017 ob 16:03
@1a34,

ne, ne, nisem mislil tako, da bi očital kaj Tepešu. Vsak skače za sebe, on tudi ni mogel vedeti, ko je skočil, da bo njegov rezultat usoden za končni plasma Petra, zato on ni nič kriv. Usoda. Se pa seveda strinjam, da so dobri odnosi v reprezentanci temelj za uspešne rezultate.
1a34
# 25.12.2017 ob 15:45
@mile952
Ni treba delat kaksne umetne zdrahe v reprezentanci; najbolje da si vsi ljudje v njej in okoli nje vseskozi asertivno ponavljamo: Ti si dober, jaz sem dober, vsi smo dobri. Enako kot pri reprezentancah v drugih uspesnih sportih in novi uspehi ne bodo izostali.
aries
# 25.12.2017 ob 11:52
S svojo mirnostjo je deloval, da lahko še ful napreduje. Škoda, ker zgleda, se je sprijaznil s padcem forme in povprečjem, kot so se že nekateri asi pred njim (Ahonen, Schmitt,...)
anze82
# 25.12.2017 ob 11:32
Vseskozi se poudarja potrpezljivost.zaradi janusa je nimam vec.namesto da bi bili velesila,moramo biti zadovoljni z 20.mesti.mene je potrpezljivost minila
no72
# 25.12.2017 ob 09:36
migaj @7.57:

Dobro povedano.

Peter je v rutino skokov preveč vnesel neko filozofijo, ki ga zelo ovira in mu je okupirala glavo.

Spomnim se Roka Petroviča, ko je 1985 serijsko zmagoval z briljantno slalomsko tehniko. Napovedal je, da jo bosta z očetom še dodelala in izboljšala, da bo še bolj suvereno zmagoval.
Naslednjo sezono se je zgodilo ravno obratno, njegova nova filozofija v slalomu ga je pokopala rezultatsko in slogovno, z repi smuči je povozil kole, kar se mu prej ni nikoli dogajalo.
Če preveč kompliciraš, zakompliciraš očitno le svojo glavo....
Nikolaj
# 25.12.2017 ob 09:09
@1a34
Berem tvoje komentarje. So kvalitetni, objektivni in pronicljivi.
1a34
# 25.12.2017 ob 08:38
Tekmovalci med seboj si naj drug drugemu govorijo, da so dobri, in uspeh ne bo izostal. Ce pa jih bo na ta nacin vzpodbujala se ozja in sirsa okolica, se lahko nadejamo vrhunakih rezultatov. Nas, ki zelimo dobre rezultate, in ki jih vzpodbujamo, je 2.000.000, ostalih je le par.
gispa
# 27.12.2017 ob 04:28
Kako bodo dobro skakali, če so pa vsi podhranjeni? Dajte jim jesti.
Zlobec
# 26.12.2017 ob 18:21
Vsi ti privoščimo stare uspehe, je pa očitno slava stopila v glavo, čeprav PP želi dajat vtis da temu ni tako, sedaj se to še bolje opazi ko je forma padla
Ponočnjak
# 26.12.2017 ob 15:46
Končno konec! Sedaj pa na zavod in delat kot normalni ljudje!
Haloo
# 26.12.2017 ob 08:43
Pozabil se je prepustiti občutkom, zdaj ga preračunavanje vleče k tlom, prehitro :-)
gesan
# 26.12.2017 ob 07:56
1a34
# 26.12.2017 ob 00:28
@gesan
Kr neko zakompliciranost si si izmislil pa jo poskusal prilepiti nasim skakalcem.
.........................
Kot sem ti napisal že 2x, ne pričakujem, da boš razumel, ker po mojem ali nočeš ali pa nisi sposoben tega dojet!

Če je nekomu bilo prej nekaj povsem "preprostega" sedaj pa m u je pravo nasprotje, potem je to najverjetneje posledica nekega kompliciranja.
Kaj bi temu le lashko botrovalo ha?
Moja neumna pamet ali neumje pametizma okoli njegove glave?

Sam sae je zakompliciral in zdaj ne zna poti iz tega, ker tudi on očitnop kot ti še vedno ne dojame (ali noče ali pa ni sposoben) v čem je v bustvu štos.

No, nekaj je nakazal zadnjič z izjavo o problemu "sproščenosti"...
Ampak, ostalo je le pri izjavi...nesproščenost je pa ostala.

DOkler tega ne bo počistil v sebi in dojel, tako dolgo bo pač nesšproščen.
Ko si bo pa sposoben priznat, da ga je sam vsekal mimo na rokah takšnih zagretežev kot si ti sam, tako dolgo pa bo tam kjer je sedaj.

Ah, saj ne pišem tebi, ker ti itak nauš zaštekal!
:)
gesan
# 25.12.2017 ob 21:48
1a34
# 25.12.2017 ob 19:48
----------------------------------
A jaz jim pa ne želim dolge skoke al kako?
Ne privoščim jim zmag in vseh ostalih dobrih rezultatov...?

Itak sem razumel, da ne štekaš.
:)
Pims
# 25.12.2017 ob 18:49
Uf ko sem pogledal malo naprej, v fazi, ko se kamera zamenja in vidimo Petra v začetku prehoda nad hbrto skakalnice je v 2016 peter veliko bolj horizontalno postavljen kot letos. Pomeni večji upor...
mile952
# 25.12.2017 ob 15:56
@1a34

# 25.12.2017 ob 11:01
Prijavi neprimerno vsebino @zeus.zeng
Je ze prav, da se poslusa trenerje, ki zelijo tekmovalcem samo dobro.


LOL, a ti misliš, da je tisti, ki je napisal pregovor: Pot v pekel je tlakovana z dobrim nameni" to naumil, ker mu je bila besedna zveza všeč ali gre za opis krute življenske izkušnje?
Slovencelj_1.1
# 25.12.2017 ob 12:42
ja bolj bo treba praskat, si mora pustiti nohte, ne gristi - vse je v glavi
1a34
# 25.12.2017 ob 11:53
@zeug.zeng
Harmonija je hoja instinkta in naucenega z roko v roki.
Ze Einstein je sicer rekel: "Najpomembnejsa je intuicija." Lahko pa dodamo: "Najpomembnejsa je intuicija. In preudarnost."
zeus.zeng
# 25.12.2017 ob 11:36
Je ze prav, da se poslusa trenerje, ki zelijo tekmovalcem samo dobro.
-----
ja to je zelo prav in prav je da trenerji po tehnični plati urijo športnika - nikoli pa ne smejo zahtevati da se instinkt podredi naučenemu - in tukaj je ta problem ... kot pri Prevcih tako tudi pri Peterki ali recimo pri Petroviču . ko so pričeli umovati jih je zapustil instinkt ...
1a34
# 25.12.2017 ob 11:24
@Malbec
Jaz se vedno pravim, da se je Prevcu tisto zmagovito sezono vse poklopilo zaradi Tepeseve legendarne brce v rit ob zakljucku prejsnje. Motivacija enostavno nikoli vec ne bo taksna.
Pri kosarkarjih, ki so postali evropski prvaki, je veliko bolj pomagal asertiven nacin komuniciranja in vzpodbujanja: Ti si dober, jaz sem dober (in morda dajmo kaksno malenkost se izboljsati, celota je pa itak v redu). Enako je v preteklosti pomagalo skakalcem pri njihovih uspehih in jim bo tudi v prihodnje.
zeus.zeng
# 25.12.2017 ob 10:49
P. Prevc si večkrat reče, kako so bili skoki pred dvema letoma preprosti
--------------
zadeva je zelo preprosta . Ko človek preneha uporabljati svoje instinkte in se podredi trenerjem nastane kriza . Prav za prav je potrebno uporabljati le svoj občutek ki ga ne sme motiti tisti strah : je prav , ni prav itd...
1a34
# 25.12.2017 ob 08:46
Vecina novinarjev (skoraj vsi) dajejo pred tekmovanji v naslove sportnih clankov optimisticne naslove. Zakaj tu tako, ve samo urednistvo MMC in vodstvo slovenske televizije, ki naj ima v prihodnosti vecjo nadzor nad porocanjem - enako je bilo pred in med kosarkarskim prvenstvom, a je javnost naredila red. Sedaj naj ga RTV sama, da ne bi kdo lastnega ogorcenja prenasal na javnost in jo z njo zastrupljal.
gesan
# 25.12.2017 ob 08:43
1a34
# 25.12.2017 ob 08:38
-----------------------------------------
Predvsem športniki ne bi smeli dobit v sebi zlaganega občutka, da so bogovi in da jim nihče nič ne more.

Zakaj ga pa dobijo?
Ker je z "navijači" vse v najlepšem redu, kenede?!?

Itak
Svetovni pokal v nordijskem sm ...
link
Planica: Zmaga na Finsko, Lampičeva blizu deseterice
15
21. januar 2018 ob 13:48 Finka Krista Parmakoski je zmagovalka tekaške preizkušnje na 10 kilometrov v klasični tehniki v Planici. Drugo mesto je osvojila Švedinja Charlotte Kalla, tretja pa je bila Norvežanka Heidi Weng.
Več novic ...
Kazalo