Kolesarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.4 od 8 glasov Ocenite to novico!
Geraint Thomas je v cilj prišel s štirimi sekundami zaostanka in oblekel rumeno majico. Foto: Reuters

Dodaj v

Uspešen napad Dana Martina, v rumenem Geraint Thomas

Moscon na ciljnem klancu izgubil skupno vodstvo
8. junij 2018 ob 16:39
Valmorel - MMC RTV SLO

Irski kolesar iz ekipe UAE Team Emirates Dan Martin je zmagovalec razburljive pete etape kriterija Dauphine. Rumeno majico je oblekel Geraint Thomas.

Kolesarji so morali prevoziti 130 kilometrov, štart je bil v Grenoblu, cilj pa v klanec na 1.369 metrov visoki Valmorel, na katerem so se vrstili napadi. Ključnega je tri kilometre pred ciljem izpeljal 31-letni Daniel Martin in se odpeljal prvi zmagi sezone nasproti:

"Sezona je tako zame kot za celotno moštvo zahtevna. Vedel sem, da mi konkurentje morda ne bodo sledili, če napadem, ker v skupnem seštevku nekoliko zaostajam. Izkoristil sem priložnost. Videl sem, da so bili po Yatesevem napadu nekateri že v rdečem območju in rekel sem si, da velja poskusiti. Presenečen sem, da sem bil v zadnjih treh kilometrih tako močan."

Drugi je v cilj s štirimi sekundami zaostanka prišel Geraint Thomas, ki je oblekel rumeno majico vodilnega v skupnem seštevku, potem ko je imel njegov moštveni kolega pri Skyu Gianni Moscon (21. mesto v etapi; +1:13) v odločilnih trenutkih krizo. Tretje mesto je osvojil Adam Yates, ki je zaostal 15 sekund.

"Ti štirje dnevi gorskih etap so najtežji štirje dnevi, ki sem jih doživel na enotedenskih dirkah," je zahtevnost letošnjega kriterija nazorno opisal Thomas.

V soboto kolesarje čaka nova gorska etapa, dolga 110 km, dirka, ki velja za eno najpomembnejših pripravljalnih preizkušenj pred slovitim Tourom, pa se bo končala v nedeljo. Ker je Michal Kwiatkowski padel na peto mesto, je bolj kot ne jasno, da bo Sky v zadnjih dveh etapah stavil na Gerainta Thomasa.


5. ETAPA, Grenoble - Valmorel, 130,5 km:        
  1. D. MARTIN          IRS    3:21:19
  2. G. THOMAS           VB      +0:04
  3. A. YATES            VB       0:15
  4. E. BUCHMANN        NEM       0:16
  5. D. NAVARRO         ŠPA       isti
  6. R. BARDET          FRA        čas
 ...                                  
105. L. PIBERNIK        SLO      15:27
                                      
Skupni vrstni red po 5. etapi:        
  1. G. THOMAS           VB   17:16:53
  2. G. MOSCON          ITA      +1:09
  3. D. CARUSO          ITA       1:09
  4. J. ALAPHILIPPE     BEL       1:10
  5. M. KWIATKOWSKI     POL       1:15
  6. A. YATES            VB       1:18
 ...                                  
114. L. PIBERNIK        SLO      47:01
                                      
T. O.
Prijavi napako
Komentarji
rokers
# 08.06.2018 ob 17:55
Pričakovana menjava na vrhu, je pa zanimivo da so prvi trije Britanci: še desetletje nazaj so bili skoraj eksoti, sedaj krojijo svetovni vrh. In je treba vedet, da na tej dirki manjkata verjetno dva najboljša britanca: S Yates in Froome. Kaj naredi denar?! Bardet še ni 100%, Nibali imam občutek, da se ne preveč napenja, da pili formo, za Martina bo to res koristilo. Kaj bo sposoben na TdFju - se bojim, da zna v prvih desetih dneh zaradi slabe ekipe, izgubit precej časa.
JoshauBoy
# 09.06.2018 ob 11:19
janipapillon, govora je skupnem sestevku na vecetapnih dirkah, na katerih je potrebno tudi na klanec.

Wiggins je prve omembe vreden rezultat v cestnem kolesarstvu dosegel pri 25ih letih, ko je bil na svetovnem prvenstvu v kronometru 7.. Wiggins do svojega 29. leta prakticno ni bil konkurencen na vecetapnih dirkah, ker na klanec pac ni slo, pred tem je blestel v kronometru.

Thomas pa se je na klanec zacel popravljavti sele pri 27ih letih, pri 28ih je bil ze soliden, pri 29ih pa na tem nivoju da je bil sposoben skupno zmagati vecetapno dirko.

Se pravi Wiggins in Thomas sta na vecetapnih dirkah dosegla tak nivo pri 29ih letih, kot ga je Tao Geoghegan Hart dosegel ze pri 23ih letih. A zdaj dojames razliko? Verjetno ne. Tao Geoghegan Hart je dejansk sposoben skupno zmagati Dauphine pri 23ih letih. Ce bi Wigginsu ali Thomasu pri 23ih omenil, da sta sposobna skupno zmagati Dauphine, bi se ti oba smejala v obraz.

Pri 19ih je bil Geoghegan Hart 3 na U23 Liege-Bastogne-Liege skupno 10. na Tour de l'Avenir. Pri 20ih je bil skupno 7. na USA Pro Challenge, 13 na Dirki Kaliforniji, 13 na Dirki po Utahu. Pri 21ih skupno 6. na Tour de l'Avenirju v izjemni konkurenci. Lani (pri 22ih) je bil na Dirki po Kaliforniji skupno 8., letos pa je bil na isti dirki pripravljen za zmago, vendar je pac pomagal mostvenemu kolegu Bernalu, ki je pa se za razred boljsi in koncal na 5. mestu.
JoshauBoy
# 08.06.2018 ob 18:49
rokers, stavim, da je Tao Geoghegan vecji talent od Thomasa in Wigginsa. Noro kako je danes vlekel + kaj je delal na Kaliforniji za Bernala. Ce bi se na Dauphineju vozilo na njega, bi bil sposoben dirko zmagati ze letos. Ni kaj, fajn pomocnike bo imel Bernal letos na Touru haha.
branek71
# 09.06.2018 ob 10:11
Super novica za dirko po Sloveniji, Rigoberto Uran, njegov nastop potrjen!!!
lenoritis
# 08.06.2018 ob 22:42
Jani!
2002 je bil Tao v prvem razredu osnovne. Je bil pa najboljsi, boljse receno najmocnejsi, junior svojega letnika. Kenijec pa je progo kronometra na SP zgresil leta 2006.
JoshauBoy
# 08.06.2018 ob 18:52
od Thomasa in Wigginsa
Pri teh letih, ne trdim, da bo Wigginsa dosegel. Ampak za razliko od obeh omenjenih ze na zacetku kariere kaze sposobnost. Wiggins in Thomas mu pri teh letih nista bila niti blizu.
jaz jaz
# 08.06.2018 ob 17:13
Dober napad Dana. Super se je odpeljal na koncu, zanimiv zakljucek etape.
janipapillon
# 12.06.2018 ob 09:34
Na več kot eno vprašanje je odgovor zavit v ovojnico farmakologija.
Kot da ni Jure že konc 80ih nastopil na največji! Čerin še par let prej. Bulić na Giru.
Današnja prisotnost in vrhunskost številnih naših fantov, je v veliki meri tudi in predvsem posledica selekcije. Ti fantje so šli skozi precej drugačno sito, kot se je to dogajalo prej.
...
Danes mnogo labov dela ceneni test po skomercializiranem protokolu Conconi.
Kdor si lahko privošči in ima osnovna znanja o vodenju procesa vadbe, dela teste po zeloooo drugačnem protokolu, protokolu, ki je podaljšana različica testa, kot so ga na DIFU izvajal že pred desetletji.
Italijani so imeli isto znanost v atletiki, kot v kolesarstvu, pa so jim bili Britanci čist lepo konkurenčni do ere epa. Nekaj izjemnih posameznikov tu in tam. Le kako, le od kod?

Team SKY. Fajn hobi program za nekoga, ki poslovno ne uspe; imet pravic prenosa, potem pa kolega s pravicami prenaša tvoj hobi. Kajne?

Kwa je to kul, ko ti nekdo razlaga nekaj kar si živel:
Zato, ker jugoslovanski kolesarji in tudi ostali atleti, niso nikoli v tistem času imel niti približnega dostopa do resnične italijanske strokovne znanosti o treningu. Ker je bil naš "vzhodni blok" že do profesionalizacije samega športa nenaklonjen, poleg tega je dostop v tistem času "priti v biciklizmu do profija" mnogo bolj trnova pot, kot je danes.
In eni so vseen stopili na ta vlak. Obravnava je pa vedno različna. Ko si (bil) gasterbajter v Italijanskem klubu šteje vsesort in ne le €, takrat ITL. Najbolj pa šteje kdo te ima za idola. In ko te poveličuje nekdo ki ima velik vpliv ("za vsem denar stoji"), se odprejo vsa vrata.
Redko kdo od Jugo kolesarjev je že vedel za dr. arancione (mu pravim jest), ko so leta 1988 v mojem klubu želeli sodelovati z »nekim« inštitutom v Ferrari, pa sem to zavrnil?
Dr pomaranča je prej delal v atletiki, kot v kolesarstvu, ama kako zavraga so bili Britanci in svet konkurenčni njihovi znanosti?

Pa še pravilen odgovor: na rit me je vrglo nepoznavanje in slab princip izvajanja nekaterih tipov obremenitve v procesu vadbe.
kolesar112
# 11.06.2018 ob 18:47
Zdaj mi sam še razložiš, zakaj je mene na rit vrglo, ko me je konec 80ih presenetil vpogled v nekaj planov vadbe enega od prvih Jugoslovanskih profijev, ki mu je pisal plan eden od znalcev italijanske stroke,

Zato, ker jugoslovanski kolesarji in tudi ostali atleti, niso nikoli v tistem času imel niti približnega dostopa do resnične italijanske strokovne znanosti o treningu. Ker je bil naš "vzhodni blok" že do profesionalizacije samega športa nenaklonjen, poleg tega je dostop v tistem času "priti v biciklizmu do profija" mnogo bolj trnova pot, kot je danes. Npr: danes Matej Mohorič sodeluje s Paolo Slongom, to je mož, ki je Vincenza Nibalija pripeljal do zmage na touru. Da bi v 80 letih jugoslovanski kolesarji sodelovali s trenerji, ki so osvajali največje dirke, bi se ti vsi smejali. Pa kako današnji fantje osvajajo etape na touru, giru, takrat pa smo se samo spraševali če bo kdo kdaj sploh prišel do štarta teh dirk.

Je treba imet še proračun na nivoju Katjuše. In reko € je na svoj mlin zajel SKY, ko je izgubljal pravice za prenos TDF, salto-mortale, in začel zmagovati na dirki katere pravice prenosa obvladuje konkurenčna hiša. To slednje poznam iz pripovedi; nisem strokovnjak na področju posla.

No pa ti jaz povem, sky ni imel TV - pravic za Tour in to v letu ko je Bradley zmagal Tour. A to nima nikakršne veze z ekipo. Morda veš zakaj je pravzaprav sky vložil toliko € v samo ekipo in predvsem v izgradnjo le te. No to je bila predvsem želja "hobi program" četrtega sina od g. Murdocha, ki obvladuje FOX medijski imperij (cca 60%medijev) in je bil pač velik fan Toura in cestnega kolesarstva... In šele odziv publike je povzročil to, da so praktično edini kolesarska ekipa z dolgoročnim investicijskem načrtom.

LA je bil izjemen, še bolj kot telesno, je bil izjemen mentalno, imel je izjemen pristop, nepopustljiv, zaradi vseh lastnosti "big guya" so ga nekateri oboževali, drugi sovražili.
... A dejstvo je, da je vse to mislil, (da je) že preden je prišel v Evropo. No tu je doživel da 1. Ne zna dirkati in drugič dela neumne napake, šele ko je te odpravil z "osrednjo evropskim pristopom" je postal nepremagljiv.

Pa, da prašam tebe, zakaj je imel ameriški patriot LA, ki je vozil na ameriški opremi (Nike, Okley, Trek), imel ameriško ekipo z vsem finančnim suportom (USA postal, Discovery, kasneje radioschak), trenerje za makaronarje in vodjo ekip nekega Belgijca. (Ne ni naključje)
Zakaj je Tyler Hamilton, ko ga je zapustil, ker je mislil, da je boljši odšel v švicarski Phonak? Kjer so v stroki delali izključno nemški strokovnjaki, kakšen mehanikar je bil morda španc ali pa kakšen, ki je bolj avtobus čistil. Pa morda veš kdo je treniral Jana Ulricha in kdo se je kot "mulc" pri njemu učil? Naj ti dam namig, to je nekdo, ki danes vodi in je tudi lastnik ekipe Astana. Pa morda veš če vzameva v obzir vse največje ekipe iz katerih držav je največ športnih direktorjev! Morda veš zakaj ima več kot pol world Tour ekip še vedno evropski sedež v Italiji? Ne ni razlog v davkih!
janipapillon
# 11.06.2018 ob 14:41
LA bil nekonkurenčen v Evropi ...
Lani mi je o tem kako mladič LA ni mogel dirkati z njimi, razlagal en ex biciklist, ki je letu malček bolj, kot jest če bi "kio (lulčka) metal iz pedalke na pedalko". Mislm nč od nč.
Mene pa so v triatlonu deklasirali v krono vožnji atleti, ki jih je ta arogantni model (LA) šolal kot pručke.
Dej ne poslušaj zgodbic teh nakladačev.
janipapillon
# 11.06.2018 ob 14:36
A tako.
Zdaj mi sam še razložiš, zakaj je mene na rit vrglo, ko me je konec 80ih presenetil vpogled v nekaj planov vadbe enega od prvih Jugoslovanskih profijev, ki mu je pisal plan eden od znalcev italijanske stroke, pa sem se vprašal: madona, ma kaj je res dost da si dr. Medicine, s tako malo znanja o vrhunski športni vadbi, pa da pišeš programe za milijone ITL?
In takrat sem še zelo malo vedel o športni vadbi in še nisem imel trenerskih izkušenj.
Ti se kar spusti na strokovni nivo, sva sama tukaj. Drgač bi jest že kak minus fasal :-)
Kakšen blef tam okoli VO2 max?
Seveda so sanjali rumeno.
Posamezniki.
Ampak zato ni dost neka inovattivnost + sanje ... pa da se povozi rekord Francesco Moserja. Je treba imet še proračun na nivoju Katjuše. In reko € je na svoj mlin zajel SKY, ko je izgubljal pravice za prenos TDF, salto-mortale, in začel zmagovati na dirki katere pravice prenosa obvladuje konkurenčna hiša. To slednje poznam iz pripovedi; nisem strokovnjak na področju posla.
kolesar112
# 11.06.2018 ob 13:01
@janipapillon
Vo2max niti slučajno ni tako mpomemben podatek, kot misli večina trenerjev.

res je gre za en samcat kazalec, a pri celostnem trenažnem procesu je tudi ta pomemben.

Na terenu pa so bili za klaso boljši. Večini itak da ni bilo jasno. Peščici trenerjev ITAK da ja.

Tole je bolj tako, tako, bolj blef. Samo peščica je nekaj vedela drugi pa ne. Šport ni tako velika znanost in ni sestavljen samo iz nekih enačb, formul da bi lahko vse preračunali in vse preštudirali. Veliko igra čustveni faktor,življenje posameznika in mnogo je nerazumljivih stvari, pravimo "se je vse poklopilo" zakaj je nekdo dober in drug nekoliko manj in ko nekdo govori, da ve zakaj je nekdo bil zares dober in da se je to vse vedelo, da je vse to imel preračunano, je to res bolj nakladanje, vsaj zame.

Sky je prva vrhunska bic ekipa, ki je imela celostni pristop, Lance prvi posameznik za katerega vem.
Vpogled in debato o njegovi vadbi sem imel 1989. Pa ti? (Da se greva mal argumentirat)


No pa dajva... samo se nebom spuščal v stroko, ker je večini nerazumljiva, pa še forum ni namenjen temu. Bom poskusil na enostaven način. Angleška želja po osvajanju toura se ni začela z ustanovitvijo ekipe SKY, pred 10-15 leti, to je dejstvo. Angleži so sanjali o rumeni majici že v 70-tih letih, morda tudi prej (ne vem sem še premlad, da bi vedel iz prve roke). Bili so uspešni na pist, za road cycling pa so imeli občutno premalo znanja v primerjavi z Italjani, Nemci, Rusi,... Je pa med temi narodi ena ključna razlika, katera nam popači sliko, medtem ko so Italjani, Nemci sploh pa molčeči Rusi svoj trening koncept zelo radi skrivali, so Angleži svoja skromnejša trening znanja, radi prodajali, o njih radi govorili, pisali literaturo itd.. tako kot Amerikanci.
Kolesarstvo na pisti, ciklokros, Mtb, ki je nastal mnogo kasneje, je vedno veljalo za drugi razred, v očeh ljudi in tudi javnosti. Novinarji so vedno spraševali, kaj lahko osvojiš na cesti in prehodi so vedno bili enosmerni - hočemo ali nočemo, nekaterim je uspelo drugim ne.

Kar se tiče ekipe Sky je pa moje mnenje naslednje, izkoristili so samo dano priložnost, bili ob pravem času, na pravem mestu, popolnoma nič drugega! Zakaj?
Zato ker so škandali, slabše gospodarstvo in prosti pretok informacij sesuli italijansko, Nemško in tudi francosko kolesarstvo.
npr: Italjani, ki so imeli eno najboljših šol biciklizma in poleg Nemcev največ znanja, imajo kolesarstvo sesuto še danes, tole danes je samo bleda senca preteklosti. Včasih so predstavljali tudi tretjino "današnjega world toura", danes imajo samo še dve "revni" pro conti ekipi. Francozi imajo nekaj posameznikov in ekipe, ki so držijo pri življenju samo zaradi toura. Nemški biciklizem pa je dobesedno doživel kolaps, ko je propadla dirka po Nemčiji, ko so razpustili vse resne ekipe in ko celo samega toura zaradi škandalov niso niti prenašali. Danes se pobira, a res počasi.
Skratka prvi ki so to pograbili izkoristili in prodajali zgodbo o mega pristopu do treninga so bili oziroma je bil Lance in njegova USA, pa še on je vso znanje pridobil od osrednjih Evropejcev, ko je padla tudi velika ikona, drugih pa ni/ni bilo so svoje "prodajanje o mega pristopu začeli Angleži" in traja še danes.

.pa tole mi mal razlož:..mnogo stvari mu do tistega momenta niso bila niti približno jasna in tudi deloval je zelo izgubljeno, na začetku.

Zelo poenostavljeno, ko je bil LA mladinski ameriški prvak v triatlonu in ko je tudi redno zmagoval na cestnih dirkah v ZDA, je prišel v Evropo in bil nekonkurenčen, čeprav je sam mislil da bo ravno nasprotno in da mora samo potrditi primat. Je pa v primerjavi z večino ostalih USA kolesarjev, ki so se radi hitro vrnili čez lužo, ugotovil, da če želi resnično biti številka 1, da njihova "stroka" preveč zaostaja in je rešitev poiskal v kolesarsko najbolj razvitih državah, med katerimi pa takrat ni bilo Angležev, no vsaj tako je menil LA.
janipapillon
# 11.06.2018 ob 10:45
aja
še nečesa sem se spomnil
Dogodka na Giru, ko sta v Izraelu na tandemu kolesarja "gonila vsak v svojo smer"
Zlo malo ljudi poznam, ki jim je bilo v trenutku jasno, kako zadeva funkcionira.
Med forumaši nisem zasledil nikogar, ki bi pasal v to množico.
Enim še danes ni jasno
Poznam pa nekaj takih, k sem se moral fajn potrudit, da jim včeraj razložim, jutri bodo pa modrovali kako deluje
:-)
janipapillon
# 11.06.2018 ob 10:02
pa tole mi mal razlož:
...mnogo stvari mu do tistega momenta niso bila niti približno jasna in tudi deloval je zelo izgubljeno, na začetku.
janipapillon
# 11.06.2018 ob 10:01
Kolesar112
Vo2max niti slučajno ni tako mpomemben podatek, kot misli večina trenerjev.
V 80ih smo se na veliko ukvarjali s podatki na desetine vrhunskih Kenijskih tekačev, ki z max porabo na kilogram niti slučajno niso dosegali Dieter Baumann in Co, kaj šele Vo2max. Na terenu pa so bili za klaso boljši. Večini itak da ni bilo jasno. Peščici trenerjev ITAK da ja.
Sky je prva vrhunska bic ekipa, ki je imela celostni pristop, Lance prvi posameznik za katerega vem.
Vpogled in debato o njegovi vadbi sem imel 1989. Pa ti? (Da se greva mal argumentirat)
VAM in kalkulaciji moči smo v vadbo uvajali v 80ih. Veš še koka iz še koga iz Juge, poleg mene, ki je to počel?
In še danes večina kolesarskih trenerjev s svojimi varovanci neefikasno stopnuje intervalni trening anaerobne kapacitete ter intervalni anaerobni trening … in še dandanes imenuje specifičen način vožnje v klanec z dolgim prenosom (34-55 o/min) kao TRENING MOČI. Če nič drugega =šenkana pozitivna ocena iz fizike v srednji šoli.
dr Ferrari je veliki znalec, h kateremu pa je Lance prišel s tistim drugim drugim namenom. Njegov Know-how je pač na nivoju fotra in ekipe, @Sebastian Coe
Doping je v športu vedno bil in vedno bo, ampak marmelada se pa danes ne pretaka po žilah, kot se je v času zabeleženih rekordov na nekatere vzpone. Ne v nogometu, ne v kolesarstvu.
Grega je imel za tiste čase med kolesarji verjetno enega naj, naj nivojev vadbe.
O "levem treningu" govoriš ti, jest pa pravim, da je med dobrim in vrhunskim velik placa in lahko velika razlika.
kolesar112
# 09.06.2018 ob 23:09
Pa morda še to, če je Greg LeMond imel Vo2max 93 z "levim cestno kolesarskim treningom", kakšnega bi šele imel, če bi ga trenirali pistaši, atleti in plavalci. Res ne vem zakaj tega ne dosegajo v drugih športih oziroma zakaj tega ne doseže katerikoli kolesar danes. Razen Oscarja Svendsena (glej ga zlomka tudi on je imel nek "levi trening", brez sky- pistaškega programa) , ki pa mu je bil šport tako ali tako obstranskega pomena.
kolesar112
# 09.06.2018 ob 22:58
@janipapillon
To, da je bil Wiggo na pisti, kjer so imeli kolesarji do pričetka uporabe powermetrov, pa da se je know-how preselil iz triathlona, plavanja, atletike v cestno kolesarstvo, za nekaj rangov bolje vodeno vadbo,

Tole pa nikakor ne bo držalo... Ferrari ni bil samo nekdo, ki je dobavljal in izdeloval doping, ampak je imel enega izmed najbolj sofisticiranih načinov treninga, ki ga marsikdo iz športov, ki si jih naštel lahko samo sanja to takrat. In da, vsi ki so z njemu delali, bi to lahko potrdili vključno z Lancem Armstrongom, ki je prišel iz triatlona in je največjo razliko občutil v načinu treninga pri cestnem kolesarstvu, mnogo stvari mu do tistega momenta niso bila niti približno jasna in tudi deloval je zelo izgubljeno, na začetku.

Pa da ne dolgovezim!? Če je ekipa sky prinesla powermeter, know how in nevem kakšne trenerje iz področja atletike ter plavanja? Le kje je ta silni napredek??? Časi na vzponih niso nič kaj hitrejši, kvečjemu počasnejši. Moč celotne ekipe? Tudi Armstrong in zmagovalci pred njim so imeli/ je imel "modri vlak", samo s to razliko da ni gledal številk in je prej rešil zadevo... Verjetno pa nisi od včeraj v športu, da bi mislil, da so se takrat dopingirali, danes pa ne.
janipapillon
# 09.06.2018 ob 10:14
Ne razumem kaj ima to veze?
Pri dečkih E (7 let, 2002) je bil najmočnejši, potem 10 let kasneje pri mladincih .... ?
Froomey je naj Evropski mladince vključno z našo reprezentanco solo raztegoval na dirkah najvišjega mladinskega nivoja, ko se je še vražje slabo vozil z biciklom.
Rezultati mladinskega SP, ko je Mohorič (pol leta starejši) Taota deklasiral.
Po rezultatih sodeč sta bila v mladinski kategoriji tako Wiggo, kot Thomas čista špica, Tao pač "le" blizu te. Ampak @TeamSKY že vejo.
rokers
# 08.06.2018 ob 20:45
ja Joshau se pozabil dodat, da je peklenski ritem vrtel še en mlad britanec - veliko se govori o njem in ja če je pri SKYu se ne bomo čudili če bo nasledil Frooma na kakem zmagovalnem odru. Tako je vlekel, da je grupo komaj držalo nekaj favoritov. Drugače pa G Thomas malo pretirava: klanci niso ne zelo dolgi, ne pretirano strmi, mislim da je bil Tour of Alps veliko težji, je pa seveda odvisno kako se jih dirka.
janipapillon
# 09.06.2018 ob 12:53
@JoshauBoy
Ne ne razumem kako da ne razumeš.Morda trakole:
Kakšna Marija se je Tau prikazala da lahko pri 24 letih doseže to kar omenjeni niso mogli, potem, ko je bil kot mulc, od npr Mohoriča za dva razreda slabši v dirki resnice? Skriti talent?
Kdor je v dirki resnici za razred slabši NIMA šans...
Veš to gre tko:
Ga pri juniorjih v absolutni konkurenci pohodiš, pa jih gre lahko le 5 do 10 s teboj.
Večina od njih nikoli ne uspe, uspejo tudi redki posamezniki, ki niso mogli s teboj.
Ga pri U23 (še bolj izluščena konkurenca) pohodiš jih gre 5-10 s teboj ostali ni šans da držijo, pa če se raztrgajo ...
Si pri 20 svetovni prvak U23 v dirki resnice + cestno, pa greš v ELITE.
Ga v Elite do daske pohodiš na breg. Ne 5-10,
150 jih gre s teboj.
In potem rabiš še par let kontiuniranega napredka, pa si morda eden redkih, ki to kar si prej počel v mlajših kategorijah lahko pokažeš @ELITE.
Tako Thomas, Wiggo kot Froom so to počeli že kot Juniorji (zmagovali v vrhunski konkurenci) in pokazali talent
Tao pač nmal manj.
To, da je bil Wiggo na pisti, kjer so imeli kolesarji do pričetka uporabe powermetrov, pa da se je know-how preselil iz triathlona, plavanja, atletike v cestno kolesarstvo, za nekaj rangov bolje vodeno vadbo, najbrž veš. Je bil pač na pisti in dolga ter težka je pot v etapno kolesarstvo, kar je tudi jasno vsakomur z osnovnim znanjem športne vadbe.
Kaj je potrebno za večetapno dirkanje ("šibki členi") pač vem po profesiji. Pa ti?
In ja, Tao je vrhunski kolesar in top contender.
Še enkrat, @team SKY že vedo.
Dost pisanja, naprej lahk debatirava ob npr piru, k drgač ne bova pršla do konca.
janipapillon
# 08.06.2018 ob 21:19
British
:-)
janipapillon
# 08.06.2018 ob 21:17
stavim, da je Tao Geoghegan vecji talent od Thomasa in Wigginsa.
Itak
Če pogledam rezultate.
Pri mladincih (2002) je dosegel na ITT približno tako uvstitev kot kekec Froomey takrat, ko je sodnika povozil in padel. Matej ga je deklasiral, David Per krepko stresel.
Naslednje leto ga sploh niso dal v krono ekipo.
Je pa premagal Pera za 2 sekunde na etapni dirki po Istri.
Je VRHUNSKI kolesar, ki pa še ni zmagal krono DP, medtem ko je bil manj talentirani Wiggo svetovna in ne le Nritish klasa že med juniorji.
Thomas je v mladinski kategoriji zmagal najbolj brutalno enodnevno dirko.
Kazalo