EP mlajših članov v košarki
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 36 glasov Ocenite to novico!
Zmago Sagadin in glavni sodnik Luigi Lamonica. Italijan je poskrbel za kar nekaj spornih odločitev. Foto: Vladimir Nikolič
Leo Westermann je dokazal, da je verjetno najboljši posameznik na tem evropskem prvenstvu. Foto: Vladimir Nikolič
Alena Omića in ostale slovenske visoke igralce je močna francoska centrska linija brez težav "pospravila v žep". Foto: Vladimir Nikolič
Slovenija se bo tako bojavala le za uvrstitev od petega do osmega mesta. Najprej se bo pomerila z Nemčijo. Foto: Vladimir Nikolič
Generalka pred evropskim prvenstvom 2013 tako z rezultatskega vidika ni izreden uspeh. Znova je bil za Slovenijo usoden četrtfinale. Foto: Vladimir Nikolič
VIDEO
Francozi v drugem polčasu...

Dodaj v

Foto: Sagadin: Sojenje je bilo sramotno!

Odmevi po tekmi mlajših članov med Slovenijo in Francijo
21. julij 2012 ob 08:29
Domžale - MMC RTV SLO

Pot mlajših članov se je na domačem EP-ju končala v četrtfinalu. S 77:54 je bila prepričljivo boljša Francija, slovenski tabor pa je ob velikem razočaranju predvsem poudaril sodniški kriterij.

Za slovensko reprezentanco je bil kot že ničkolikokrat tudi tokrat usoden četrtfinale. Po bleščečih predstavah v Domžalah in šestih zaporednih zmagah je na najpomembnejši tekmi na turnirju sledil popoln razpad sistema v drugem polčasu in posledično grenak poraz s Francijo ter s tem konec sanj o boju za medalje. Tako slovenske mladeniče, ki so na prvenstvu pokazali nesporen talent in so jamstvo za svetlo prihodnost košarke v Sloveniji, čaka le boj za uvrstitev od petega do osmega mesta, ki pa, roko na srce, ne pomeni prav veliko.

Slovenci so v prvem polčasu celo imeli pobudo in po polovici srečanja še vodili, v drugem delu pa je sledil popoln mrk. Francozi so se po zaslugi fantastičnega Lea Westermanna, ki bo v novi sezoni nosil črno-beli dres Partizana, razigrali. V trenutkih nemoči, ko enostavno ni šlo ne v napadu ne v obrambi, pa so se slovenski mladeniči nekoliko (pre)zaletavo tudi spuščali v dvoboje s sodniško trojko. Sojenje res ni bilo nič kaj "domačinsko", marsikatera odločitev je bila sporna, a vseeno je treba priznati, da so se košarkarji ob tem tudi preveč ukvarjali s sodniki in njihovimi odločitvami. Francozi so se zasluženo uvrstili med štiri najboljše na stari celini. Boljši so bili tako rekoč v vseh elementih košarkarske igre. Prepričljivo so dobili skok s 43:33, Slovenci so zbrali skupaj vsega osem podaj, izjemno slab pa je bil tudi odstotek meta, še posebej so bili tokrat nenatančni slovenski strelci iz razdalje.

Sodniški kriterij na škodo Slovenije
Sojenje je sicer izpostavil tudi selektor Zmago Sagadin: "Žal mi je, da v tem prekrasnem ambientu nismo naredili boljšega rezultata. Francozi so bili fizično premočni za nas. Bolj kot se je tekma odvijala, bolj je njihova fizična moč prihajala do izraza. Zraven dodamo še kriterij sojenja, ki jim je dovolil takšno ostro igro in ni kaznoval kontaktov v prodorih. V prvem polčasu smo igrali solidno in imeli neko iniciativo. Imeli smo le težave pri skoku. V tretji četrtini so Francozi izvedli večji pritisk, igrali ostreje, agresivneje. Z nekaj blokadami so nas odrinili izpod koša. Z zunanjih pozicij enostavno nismo prišli do pravih metov. Potem je bilo pravo mučenje. Nismo našli prave rešitve za agresivno in široko obrambo. Imeli smo preslab met z razdalje. Francozi, na čelu z Westermannom, ki je igral briljantno in je vse niti igre držav v svojih rokah, so bili premočni za nas, sojenje pa je bilo sramotno na našo škodo."

Westermann potegnil vso ekipo
V slovenski vrsti ni bilo skoraj nobenega razigranega igralca. Na koncu je bil še najboljši Klemen Prepelič, ki je dosegel 17 točk, a je v odločilnih trenutkih tako kot vsa ekipa povsem odpovedal."Žal mi je, da enostavni ni šlo na zakleti četrtfinalni tekmi. Kot kaže, se nam ni usojeno boriti za medalje. Zmagali smo šest tekem zapored, kar je eden izmed izjemnih dosežkov, saj je treba iti šestkrat na igrišče in zbrati motivacijo. Pokazali smo, da lahko zmagamo tudi proti najboljšim. Francija je bila fizično bolje pripravljena. Tudi taktično so se dobro pripravili, saj so me dobesedno odrezali od žoge. V prvem polčasu smo igrali zelo dobro, zapirali in našli tudi pot do obroča. Na začetku drugih 20 minut se je razigral njihov najboljši igralec, Westermann, ki je verjetno najboljši organizator igre tega evropskega prvenstva. Za sabo je potegnil celo ekipo. Mi v napadu nato nismo našli poti do koša, dobili nekaj blokad, z razdalje pa bili prav tako nenatančni. Enostavno ni bilo dovolj za uvrstitev v polfinale," je povedal kapetan po koncu srečanja.

"V drugem polčasu smo začeli res slabo. Dopustili smo Westermannu, da se je razigral. Je igralec kova, ki lahko za sabo potegne vso ekipo in ves strokoven štab. Bil je ključni za ta preobrat in ob tem še ostali trije dejavniki, ki pa jih ne morem komentirati. To je bilo nekaj res nekoretnega. Usodna je bila serija na začetku drugega polčasa. Enostavno so bili boljši," je tudi Prepelič izpostavil izjemnega Westermanna, ki je bil z 21 točkami in sedmimi podajami prvi mož tekme. Dokazal je, da upravičeno velja za enega izmed najbolj nadarjenih evropskih košarkarjev v svoji generaciji.

Slovenci dali svoj maksimum
Prav tako je skoraj perfektno predstavo odličnega organizatorja igre Francije poudaril tudi prvi "play" Slovenije Luka Rupnik, ki je dobro začel tekmo, nato pa se tako kot vsa ekipa izgubil v sivem povprečju: "Nedvomno, ko te nasprotnik v četrtfinalu premaga za 20 točk, faktor ni le eden, ampak jih je več. Razočaranje je več kot očitno. Igralci smo pričakovali več. Žal se nam ni izšlo. Žal nam je zaradi zares prekrasnega ambienta v Stožicah. Lahko trdim, da smo dali vsi svoj maksimum. Od sebe smo dali vseh sto odstotkov, a je bil žal ta 20. julij za nas usoden. Prvi polčas smo imeli Lea pod kontrolo. Na začetku drugega se je z nekaj, lahko bi rekli srečnimi, zadetimi meti razigral. Nato se mu je odprlo. Vsa ekipa Francije je dobila dodatno širino. Vsa ekipa se je z njim razigrala tako v napadu kot tudi v obrambi, kjer so nam povsem zaprli poti do koša."

Poleg Westermanna, ki je izjemno igral v napadu, dosegal na začetku drugega polčasa, ko je Francija naredila odločilno razliko, točke kot po tekočem traku in sijajno razigraval soigralce, sta bila pri polfinalistih prvenstva Louis Labeyrie, ki je prispeval 19 točk in šest skokov, ter Rudy Gobert, ki je kraljeval pod obema obročema, v statistiko pa je odlični center, ki se je izkazal z dvojnim dvojčkom, vpisal 16 točk, 12 skokov in tri blokade.

Tilen Jamnik, spremljate me lahko tudi na Twitterju. , Foto: Vladimir Nikolič
Prijavi napako
Komentarji
Ladu
# 23.07.2012 ob 10:02
@ Jerofšek
Citiram: "Sramotna je bila vaša igra in pa trener je bil pa še posebno sramoten!"
Hahahahha. Šprehen si dojč, Jerofšek?
Predno po kom pljuvaš se nauči črkovanja, besednih zvez itd., predvsem pa pamet v glavo, ne pa da klatiš veleneumnosti. Sem prepričan, da si se takrat ko je Sagadin raztural z olimpijo zelo tolkel po prsih. Aja, nisi se, ker si bil takrat še v plenicah.
Galaxy
# 22.07.2012 ob 12:24
davison20

Ok. vidim, da sva pač na različnih bregovih kar se tiče Sagadina. Zgodba o Union Olimpiji. Zanimivo branje. KLIK. Meni tisti final four pomeni ogromno. Ker sem bil tam. V Rimu. 22.aprila 1997.

Ti podarim 10000€ če dobiš en samcat komentar kjer pljuvam po Maljkoviću ali slovenskih športnikih. Rade volje pa pljuvam po pljuvačih oziroma instant "navijačih" ( ko gre dobro navijač, ko gre slabo pljuvač in bruhač ). Droben namig: se ne skrivam pod 10 uzdevki kot je tu gori navada.
težak
# 22.07.2012 ob 11:39
Pelin

ja ti bom jaz povedal zakaj B Udrih in Vujačić pa tudi Lorbek sprva ni hotel igrati za SLO ,,,zato ker so zraven taki ki ne delajo za košarko ampak za svoje lastne interese ....in potem se ne kurčit da si zaslužimo medaljo ker roko na srce si je ne ,,,kar so ali pa smo do sedaj prikazali je bilo podobno ničli pa če ti je prav ali ne .....čez približno 3 ure pa si poglej rezultat za 8 mesto med SLO in Grčijo mislim da bo polomija kot zadnji tekmi ali pa še huje ...pa lep pozdrav ker hitim na tekmo (gledat te male zvezdice )
Pelin
# 22.07.2012 ob 11:20
Res si TEŽAK! Moj namen je bil opozoriti na neprimernost tvojega kupčkanja priimkov. Za košarko nisem nikakršen ekspert, vem pa, da samo zato ker fantje niso NAJboljši, še ne pomeni da so slabi in da jih je treba popljuvati. So dobri. In je povsem normalno, da je trener verjel v njih in njihov uspeh. Nisem še slišala za trenerja, ki bi rekel da njegovi varovanci niso sposobni doseči dobre uvrstitve. Čemu bi potem sploh sodelovali?! In Udrih, Vujačić najverjetneje nista sodelovala, ker sta enih 10 let prestara!!I Govora je bilo namreč o reprezentanci do 20 let. In samo zato, ker bodo določeni (Westerman itd) v prihodnosti najverjetneje igrali v boljših klubih, še ne pomeni, da so naši igralci slabi in ne bodo uspeli.
davison20
# 22.07.2012 ob 10:18
Vidim, da si šel na Wikipedio:)), vse slovenske naslove je osvojil z neomejenim budžetom in pripeljal Olimpijo do momenta pred propadom. Ligo NLB je osvojil brez srbskih klubov proti Krki. Svoj prvi naslov oz. polfinale je izgubil proti Krki s sanjsko postavo in če bi bil tako dober trener, bi imel kariero, pa ne samo v Olimpiji, kjer se vsako leto pojavlja kot čudežni rešitelj. Pa nikjer nisem napisal, da je slab trener, vendar vrhunski ni oz. tega ni nikjer pokazal.

Sedaj pa preveri še Maljkoviča kateerga vsi pljuvate in primerjaj naslove. Najbrž je oba povozil čas ampak primerjava med njima ne drži vode.
Galaxy
# 22.07.2012 ob 10:09
davison20

Mednarodno uveljavljeni pod njegovim vodstvom

Beno Udrih, Primož Brezec, Boštjan Nachbar, Šarūnas Jasikevičius, Jiri Welsch, Marko Milič, Vladimir Stepania, Soumaila Samake, Radisav Ćurčić, Vladimir Boisa, Sani Bečirovič, Nikola Vujčič, Vlado Ilievski, Gregor Fučka, Jurica Golemac, Ariel McDonald, Marko Tušek, Boris Gorenc, Haris Mujezinović, Jasmin Hukić, Ivica Jurković, Gregor Hafner

Ponovno uveljavljeni pod njegovim vodstvom

Igor Rakočević, Scoonie Penn, Obinna Ekezie, Mindaugas Žukauskas, Sandro Nicević

Lovorike

(24 z Olimpijo, 1 s Crveno zvezdo)

Pokal Saporta – 1994
Final Four Evrolige – 3. mesto - 1996/97
Liga NLB – 2002
Srednjeevropsko prvenstvo – 1992, 1993
Slovensko prvenstvo – 1992, 1993, 1994, 1997, 1998, 1999, 2001, 2002, 2006
Slovenski pokal – 1992, 1993, 1994, 1995, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2006
Pokal Radivoja Korača – 2004 (s Crveno zvezdo)

Slab trener?
Galaxy
# 22.07.2012 ob 10:01
težak

Kaj je zapeklo, ker nisi definiran kot navijač ampak kot pljuvač? In niti ne vem kaj se kregaš sam sabo. In koga hočeš s nebulozami prepričat. Kadar boš v življenju naredil stotinko promila, kar je naredil Sagadin ali kateri izmed teh fantov se oglašaj in pametuj.
davison20
# 22.07.2012 ob 09:56
Vsi kujete Sagadina v nebo, dejstva pa kažejo, da je v zlatih časih Olimpije osvojil domače naslove z enormnimi proračuni, se enkrat uvrstil na FF in osvojil drugo evropsko ligo. Še enkrat v časih neomejenega proračuna, kraje mladih igralcev vsem slovenskim klubom in pri tem zapufal Olimpijo skupaj z Lorbkom do amena. Kaj pa je Sagadin naredil v tujini in zakaj ga ni vzel neki renomiran klub kot Spahijo po eni in pol sezoini v krki se pa nihče ne vpraša. Z Maljkovičem se ga pa ne more primerjati - samo naslove poglejte.
težak
# 22.07.2012 ob 06:54
čarli23 ja kar naj prestopi najbrž si bo že našel kakšen klub ,,,samo poglej nekatera druga imena ( drugih ekip ) pa se bova po 5 letih vprašala kje je tvoj ki ga opevaš pa kje bodo oni npr. Westerman,,, Gobert pa kakšen srb španc itd ,,,,,, in ti ki si tak poznavalec košarke pa mi povej kako to da Lorbek ni hotel igrat In B Udrih ,,,,,Vujačić ,,nekaj ne štima mar ne.............
težak
# 22.07.2012 ob 06:43
pelin Galaxy čarli23 čudno je vse to da se res pravi zvezdniki kot so to B Udrih pa Lorbek Vujačić itd ne odzovejo igrat za našo SLO nekaj ne štima v tej košarki ,,,,ali ne ?????????????
težak
# 22.07.2012 ob 06:39
Pelin Galaxy ne vem če ti sploh kaj spremljaš izjave tvojega mojstra Sagadina imamo ekipo za medaljo pa mi ti povej je to ta ekipa bila zmožna kaj takega ???mogoče z teboj in Sagadinom pa le !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! res pa je Zdovc pa je pravi zato pa se ni hotel ukvarjati z nami ampak je raje pobrisal tja kjer se samo igra košarka in nič drugega .....pa še to vama povem selektor članske je nizal kjer koli je bil same uspehe ,,pa mi vidva povejta kako je to mogoče da pa prav pri nas pa to ne gre in so ga takoj hoteli odgnat ,,no pojasnita vidva mojstra ..........
čarli23
# 22.07.2012 ob 00:52
težak je verjetno kak bivši Sagadinov igralec, ali njegov punca/fant :), sorodnik, ki ni bil dovolj dober za reprezentanco ali klub in sedaj pluva igralce po internetu...Prepelič bo prestopil v velik klub, in verjemi skavti že vejo kdo je dober in kdo ni.
Galaxy
# 21.07.2012 ob 23:31
Pelin

Sej zato si je dal uzdevek : TEŽAK :-) Ne po teži ampak po mentaliteti. Zato pa je brez prijateljev in punce ter stresa jezo kjer upa. Skrit za tipkovnico. Če pa bi naši zmagali pa bi blo napisano takole : CARJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Sagadina za precednika!!!!!!!!!!!!!!!! To so tako imenovani "navijači", ko gre edino dobro. Drugače so pa "pljuvači".
LP
Pelin
# 21.07.2012 ob 23:19
TEŽAKU: Kakšno sovraštvo!! Kaj neki ti je ta otrok naredil? O svojem sovražniku bi se lahko pozanimal in vsaj njegov priimek napisal pravilno: PrepeliČ in je naše gore list (narodnost slovenska)! Kakšen je pa tvoj dosežek v košarki? Ali si samo jezen, ker sam nisi uspel in svoje frustracije prenašaš na nekoga, ki je dejansko dober in uspešen in bo v prihodnosti še veliko bolj!!! A si mogoče zdravnik, da lahko sodiš o poškodbah? Ali te mika zasesti Sagadinovo mesto? Res misliš, da bi lahko bil kaj boljši? On je že dokazal, da zna iz talentov narediti odlične igralce in jih tudi dobro voditi. Fantje so se trudili. Se pač ni izšlo. Dokler so zmagovali so bili heroji, ko pa izgubijo pa vsi pljuvate po njih. Sram vas naj bo! Bravo fantje in Sagadin!!!
MIRNČAN
# 21.07.2012 ob 21:45
Kolk nekateri ne marajo Sagadina. Pa je poleg Zdovca edini trener v Sloveniji ki je nekaj pokazal.
Težak ti bi rajš vidu da Zmago vse popljuva pa jim reče da so netalentirani kot Božo ne? Menim da fantje imajo talent, sedaj pa morajo začet igrat na najvišjem nivoju. Se pa nam pri vseh športih to dogaja. V predtekmovanju vse razbijemo ko pa treba za sigurno igrat pa zatrokiramo. Kar spomnimo se Nemčije v košarki, Grčije v košarki, številne rokometne tekme. Preprosto nam manjka mal tiste zdrave prepotentnosti in prenašanja pritiska. Je pa to veliko odvisno od trenerja.
tomazku78
# 21.07.2012 ob 16:54
zhe od samega zachetka se je videlo, da bo tezhka.

zadnje chetrtine nisem gledal...
težak
# 21.07.2012 ob 16:06
harsim in schawlly ,,,ja bravo vsaj dva ki mislita kot jaz ..... no in sedaj ko je Sagadin ( lahko bi že prenehal z treniranjem ker ga je povozil čas ) pogledal posnetek ( ker včeraj po minuti odmora je sedel na stolu in dremal ) je videl da to kar so naši prikazali ni podobno niti malo košarki ki jo igrajo vrhunski mladi igralci ,,,in je priznal da spadamo med 5 in 8 mestom ...bo pa čas pokazal kje bodo pristale Sagadinove cvetke Prepelić Lapornik Pajić Rupnik in Dimec ti ki so pred prvenstvom tako veliko obetali in jih je Sagadin dvigoval v oblake pristali pa so trdno na tleh,,, kjer jim je mesto .......na žalost,,, to je realnost ki so nam jo prikazali omenjeni z Sagadinom na čelu ......Sagadin prepusti trenersko mesto tistim ki jim je še kaj do košarke .. in ne samo za uveljavitev ali prodajo ( kakšnega tvojega zvezdnika ) posameznika kot si tokrat to hotel narediti pa ti na srečo ni povsem uspelo........
Chopin
# 21.07.2012 ob 15:45
A ne morete nekateri enostavno priznati, da so bili Francozi na tej tekmi boljši in to precej boljši. Smešni ste s temi sodniki in kvazi "slovensko" mentaliteto.

Francozi so nas nadigrali v praktično vseh košarkarskih prvinah. So fizično precej bolj razviti, ampak to smo že navajeni iz vseh mlajših kategorij, da nas v fizikalijah vsi prehitevajo. Kdo je za to kriv je druga zgodba...Pa kljub temu se lahko vprašamo kaj je francoskim igralcem dopuščalo tako nadvlado na igrišču, kajti fizično inferiornost se da zakriti v dobrem sistemu in našo boljšo tehnično podkovanostjo. Torej sodniki ne, ker sodniki ne vplivajo na prodornost in skočnost francoskih igralcev. Naš sistem igre je franocozom dopuščal popolno prevlado, sistem igre, ki je naše slabosti popolnoma odkril in potenciral francoske prednosti. Za to je zadolžen Sagadin, ki nosi največji delež krivde. To da po taki tekmi kaže na sodnike je katastrofa, lahko bi priznal, da ga je gostujoči trener v drugem polčasu osmešil z vsiljevanjem svojega koncepta igre, na kar Sagadin ni imel odgovora... Že postavitev conske obrambe sredi 3/4 bi verjetno marsikaj spremenilo, ali pa vsaj kakšna minuta odmora, da se ustavi nalet francozov...
king23
# 21.07.2012 ob 15:39
Kaj bo zdej prenos al ne?
schawlly
# 21.07.2012 ob 15:36
No pa preberte še enkrat izjavo od Zmagadina! "Francozi so bili fizično premočni za nas, imeli smo težave pri skoku, z zunanjih pozicij nismo prišli do pravih metov, nismo našli prave rešitve za agresivno in široko obrambo, imeli smo preslab met z razdalje!" ha ha! Verjetno zato ker je bilo sojenje sramotno!
wisan
# 21.07.2012 ob 15:24
"Janes" Janković ima, da se svaki dan naslika u Stožce, da ne buju prazne !
harsim
# 21.07.2012 ob 15:21
Tako slovenske mladeniče, ki so na prvenstvu pokazali nesporen talent in so jamstvo za svetlo prihodnost košarke v Sloveniji,

Včerajšnja tekma pa je res jamstvo za svetlo prihodnost slovenske košarke. ?! Prej bi rekel nič novega , prave ekipe zmagujejo takrat ko je treba SLO ekipe pa takrat ko jim drugi pustijo !
robimilan
# 21.07.2012 ob 15:15
@Avantura10
Ne, je treba gledat Tour De France.-.-
Avantura10
# 21.07.2012 ob 15:05
Kaj bo zdej prenos 15.40 SLO-NEM?
aufbiks
# 21.07.2012 ob 14:54
Nekaj mora biti v sistemu vzgoje otrok narobe. Žal mi je Morine in Omića, ki sta se takoj ko sta prečkala mejo, okužila s tem virusom. Medtem ko Bosanci tudi po zaostanku 1:4 verjamejo vase, se Slovenci po izgubljeni tekmi jokamo.
kucheysh
# 21.07.2012 ob 14:21
Evo, še kadeti so pravkar pokazali, da so pravi Slovenci. Dve minuti in pol do konca proti SRB rezultat 62:62, končalo se je 64:71. Res ni bolj luzerske/chokerske ekipe od Slovenije v košarki.
cartekmedo
# 21.07.2012 ob 14:20
Izgubili so in to je to. Drži pa,da sem po dolgem času spet gledala prvenstvo mlajših članov. Lepo je videti,da še imamo nekaj pomladka za člansko reprezentanco. Vsak poraz je za nekaj dober pravijo in upam,da je tokrat res tako.
Galaxy
# 21.07.2012 ob 14:11
Jerovšek

Primorci imamo za take kot si ti primerno ime : mona! Kaj pomeni? KLIK in točka 3 ;-)
težak
# 21.07.2012 ob 13:50
papiga@ ne da pljuvamo nimaš prav ,,,kar se je dogajal v predtekmovanju ni nič itak smo komaj rešili 2 tekmi po sreči....važno je takrat ko moraš nekaj pokazat ko se gre za madalje takrat pogorimo in pa ti očitno ne poznaš ozadja,,,,,,,,, malo pobrskaj po netu in boš ugotovil da za vsem stojita 2 osebi ,,,,,Sagadin in pa B Gorenc ki pa je meneđer igralcem Pajić-u Lapornik -u in pa Morini če se ne motim do nedavnega pa tudi Prepeliću.......... so pogoreli na vsej črti .....kje pa je bil J Brodnik ki je zelo dobro igral v laškem morda pa ni po okusu omenjene dvojice in je zato presedel celotni ternir na klopi ,,,pa čeprav so ti trije zvezdniki zapravljali žoge kot zastavo ,,,poglej statistiko pa boš videl ,,,ni težko doseči 25 pik če imaš 30 minutno minutažo in pa 45 metov ( od tega zadetih zgolj 10 ) to lahko doseže prav vsak ki je bil v ekipi ,,,in ne pljuvam po njih ,,,,,,,,,,,,,, to je realnost in pika ............
pixelbitch
# 21.07.2012 ob 13:43
Sram vas je lahko slovence, da takole podpirate in pa šimfate te fante, pa sami nimate pojma o košarki. Sram vas bilo!
Milenko
# 21.07.2012 ob 13:27
Ker ,ocitno,Slovenija NIMA ekipe,VSI navijat za SRBIJO!!!!!!
mile952
# 21.07.2012 ob 13:24
Sicer nisem gledal tekme v živo, bi pa vseeno rekel, fantje glavo gor. So pač zgubili. Kaj čemo. verjetno bi se tekma odvijala drugače, če bi sodniki ne dovoljevali trde igre, kot trdi Sagadin, vendar treba je priznati, da pač vsaka ekipa lahko izgubi. Vse prejšnje tekme, ki sem jih gledal so pa fantje igali odlično. Škoda za gledalce in navijače...
robimilan
# 21.07.2012 ob 13:19
Dobr čudni ste! K so zmagal 6 tekm zapored ste usi govoril kake zvezde so itd. zdej k so izpadli, da so...Tipični Slovenci. ;)
Whisperer
# 21.07.2012 ob 13:18
Gospod Sagadin sodniki so glavni akterji tekme !
kindobovs
# 21.07.2012 ob 13:08
vseeno moram čestitat našim, gledal sem rajš kot člasnko lani v litvi!! tako pač je, imeli smo ekipo za odličje, če pa v glavah letiš previsoko pa lahko nazaduješ v slabšo divizijo,..recimo hrvaška lansko leto!! ampak ok, da pa sta prle in omič klasa zase bi pa izpostavil še lapornika, tip lahko še napreduje, šut ma, tehniko pa tut, parkrat je prav osmešil obrambne igrlace!!
Nacek
# 21.07.2012 ob 12:31
Sm bil na tekmi - vzdušje je bilo super in do polcajta je res kazal super. Žal pa je v drugem pršlo do popolne teme: ni šlo v napadu, ni šlo v obrambi, Francozi pa so vse zadeval... In čeprav so, roko na srce, Francozi res pokazali več, pa se s Sagadinom glede sodnikov povsem strinjam - kr dost odločitev je bilo zelo nerazumnih: če so na eni strani piskali praktično vsak dotik pod košem, pa za naše niso piskali nič! Da o spregledanih korakih ne govorim... Definitivno mora FIBA nekaj konkretno storiti glede sodnikov, ker je preprosto preveč nihanj, ko pride do enakih kriterijev.

Fantom pa vsaka čast! Poskrbeli so za izjemno zanimanje za EP (pa čeprav 'le' za U20), pa tud za prihodnost me ni strah, ker vidm, d mamo kr dost zelo perspektivnih posameznikov...
papiga
# 21.07.2012 ob 12:23
Večina komentatorjev tukaj nekaj gotovo ni. Niste športniki. Ste eni navadni nabijači, ki samo čakate nekoga,da ga popljuvate. So pač izgubili, pa kaj. So pa pokazali dobro igro na 6 tekmah in včeraj pač niso imeli dneva. Pa kaj? Bravo fantje in Sagadin.
Isti ljudje, ki ste ga pred 3 dnevi kovali v zvezde, ga zdaj pljuvate. Samo komentarje za nazaj je treba pogledat, sramujte se.
težak
# 21.07.2012 ob 12:20
raven @ ja res supr si ocenil tega preživetega strokovnjaka Sagadina poraz gre seveda njemu in pa super zvezdniku Prepeliću ki se je na vse pretege silil z meti od daleč in se osmešil pred Westermannom katerega so izbrali srbi točno partizan čudno mar ne ...zvezdnik pa ostaja zvezdnik .............. res žalostno .........pač ima Sagadin najbolj prav ,,,,,,drugi pa ničesar ne vedo o mladih potencialih ,,,,,,,,,, mi smo to že navajeni v naši SLO košarki saj vidimo v ligi kdo vse nastopa pri nas sami luzerji in 5 razredni igralci ki pa dobro služijo ....dober primer je pa olimpija res za zjokat ,,,,,, ko to spremljaš in gledaš da ti je za kozlat ..........................
ElTorro
# 21.07.2012 ob 12:16
Milenko, kaj ko ti ne bi uporabljal besed, za katere še očitno nisi dovolj velik, da bi jih znal napisati? Ali pa prosi atija, da ti iz knjižnice prinese kak angleški slovar.
Namig: v besedi, ki ti je tako všeč, se vsaka črka pojavi le enkrat.
čarli23
# 21.07.2012 ob 12:12
Sej se ve kak sodnik je Lamonica...vprašajte Hrvate. Sploh je občutljiv na prigovarjanje igralcev, kar so naši delali cel turnir. Je pa verjetno res kar je nekdo napisal. Francozi so namenoma izgubili proti Grkom da bi dobili nas. Fizično so naši palčki proti njim.
raven_
# 21.07.2012 ob 12:07
pogorel si in to je vse, sodniki niso bili prav nič krivi, skozi celo turnejo smo imeli samo pozitivna sojenja, zdej se spravit na sodnike ker nasprotniki prečkajo autocesto pod košem in pobirajo tudi po 4 skoke v napadu na napad, se mi res ne zdi smiselno, prej patetično.
Milenko
# 21.07.2012 ob 12:06
Kdo pa bi placal za gledat te looserje??
kucheysh
# 21.07.2012 ob 12:04
Francozi so tankirali tekmo proti Grkom in si naštimali četrtfinale s Slovenijo, ker jim je bilo, kot vsem drugim, jasno, da imajo proti nam največje šanse. Z gibljivimi centri so nevtralizirali našo igro 2 na 2, v napadu pa so izkoristili dominantnost v skoku in premoč zunanje linije glede na undersized SLO beke (čudi me, da niso nič poskušali spravit žoge da Westermanna na posta, da bi igral s hrbtom proti našim palčkom). Rešil bi nas lahko samo izjemen strelski večer, kar pa že po verjetnostnem računu ni bilo realno, ker se je že v predtekmovanju veliko stvari poklopilo (buzzer beater proti TUR, dobljena tekma po minus 4 v zadnji minuti proti SWE, tudi proti ESP je nora Lapornikova trojka od table v zadnji sekundi napada rešila tekmo).

O naši nemoči je še najbolj pričal prizor iz drugega polčasa, ko je kamera pokazala Sagadina, kako sedi na klopi s pogledom v prazno in spominja na Maljkovića: utrujeni starec brez energije karkoli spremeniti.

Kakorkoli obrneš, je ta izpad po šestih zmagah neuspeh. KZS pa bi se lahko namesto s tiskanjem zvezčičev in snemanjem čefurskih viralcev v sodelovanju s klubi začela ukvarjati z razlogi fizične inferiornosti slovenske mularije v primerjavi s praktično vsemi evropskimi reprezentancami.
vombat98
# 21.07.2012 ob 12:04
danes je prost vstop, kaj bodo vrnili denar nam, ki smo že včeraj kupili karte?
tuditi
# 21.07.2012 ob 12:03
Kolko je kdo vreden bomo še videli, sedaj se začne šele resno delo in to ali si sposoben igrati na najvišjem nivoju ali ne. Delo, delo in še enkrat delo. Naši so po fizični moči v zaostanku in to jih bo teplo tako dolgo dokler tega ne odpravijo.

Potrebno je biti tudi pošten in priznati, da na tem EP-ju tudi ni bilo nekaterih najboljših in vpr kje bi bili takrat: Litva z Valančiūnasom, Turki s Kanterjem, Francija z Fournier, Rusija s Karasevem. To so liderji in če bi oni nastopili na tem EP-ju bi bile te reprezentance še veliko močnejše. Mi smo praktično igrali z vsemi najboljšimi kar pač imamo.

Če ne druga bodo eni dojeli, da mi imamo določen potencial koliko je pa vreden pa bomo še videli, a dejstvo je da ta potencial v tem trenutku še ni na nivoju, da bi odšli kar v tujine in tam brez težav igrali. Kje je šele ko ste določeni pisali, češ da tile fantje lahko kar takoj zamenjajo polovico Slo reprezentantov. Čas bo pokazal svoje, do kam lahko kdo od naših pride.
schawlly
# 21.07.2012 ob 12:02
Pred prvenstvom sem v klepetalnici vprašal Sagadina " Kdo bo zaslužen, če bo medalja, in kdo bo kriv, če je ne bo", pa nisem dobil odgovora! Aja, sodniki saj je res! Se mi je kar zdelo, da ne bo trener kriv, kot ponavadi pri njemu!
robimilan
# 21.07.2012 ob 11:59
A je danes prost vstop za vse tekme? ?
veger
# 21.07.2012 ob 11:58
Če izgubiš za 23 pik si verjetno sam bol kriv kot pa sodniki!! Vsa čast sicer za prejšnje predstave, tokrat pa so povsem pogoreli.
Jerofšek
# 21.07.2012 ob 11:58
Milenko
# 21.07.2012 ob 11:53
Prenos looserjev? Zakaj ??
aaarri
# 21.07.2012 ob 11:50
bo danes prenos tekme naših?
cartekmedo
# 21.07.2012 ob 11:45
U,u doblica ,ali pendulum že spet tukaj straši.
cartekmedo
# 21.07.2012 ob 11:45
Je pa res tudi to,kaj je vombat napisal. Na pretiravanje z pripravami je takrat pri članski reprezentanci tudi Zdovc opozarjal.
Jerofšek
# 21.07.2012 ob 11:44
težak
# 21.07.2012 ob 11:44
pa bravo Sešok ki je dejal zakaj EU prvenstvo v košarki sedaj ko je vse v k - - - u in ko nimamo niti dvoran pa vsi se branijo imeti taka prvenstva v teh časih tako da naj kar drugi to organizirajo potem pa še igra kakršno imamo mi,,,,,,,,, joj joj joj ,,,,,,,saj kot sem dejal posamezniki super ko se pa zberejo in bi morali igrati za našo zastavo pa špetiri in pretepi med seboj pa ta nebi ztem igral oni drugi pa zopet z drugim in rezultati so znani kot v politiki polomija na celi črti ,,,,,,,,,
Milenko
# 21.07.2012 ob 11:44
SLABO SLOVENCKI,SLABO! ZELO SLABO !
cartekmedo
# 21.07.2012 ob 11:43
Tudi mene je včerajšni poraz razžalostil,ker je spet prišla na plano naša slovenska ekipna mentaliteta,da takrat ,ko je najbolj potrebno naši psihično odpovejo. Tako pač je in sem že navajena.

Kaj češ. Je že skrajni čas ,da se naše ekipe naučijo,da naj se borijo vse do konca in nihče ni bavbav. Je pa tudi res,da je sistem pač na žalost takšen,da te tekme v začetnem delu tekmovanja tako gledano nič ne pomenijo,ker kasneje odloča le ena tekma.
daryankoff
# 21.07.2012 ob 11:42
Tako slovenske mladeniče, ki so na prvenstvu pokazali nesporen talent in so jamstvo za svetlo prihodnost košarke v Sloveniji, čaka le boj za uvrstitev od petega do osmega mesta, ki pa, roko na srce, ne pomeni prav veliko.

Mediji spet pretiravajo. Če so naši mladeniči res svetla prihodnost naše košarke, bomo še videli. Sam dvomim, v Evropi je še nekaj boljših držav. Mogoče je bolje, da nismo preveč v oblakih, tam kjer ni osnove za to. Tudi za Eurobasket naslednje leto so moja pričakovanja nizka in bo potem toliko slajše, če bodo dosegli željeno medaljo. Trenutno se zdi to kot misija nemogoče. Maljković me ne navdaja z optimizmom.
vombat98
# 21.07.2012 ob 11:41
seveda so otrujeni od 2 mesečnih priprav, me zanima, če je katera reprezentanca imela tako dolge priprave, zato pa izgubijo svežino na najpomembnejših tekmah. Pozna kdo način priprave drugih reprezentanc?
težak
# 21.07.2012 ob 11:37
zugec@ edini ki se spoznaš na šport bravo ... utrujeni pa nevem kaj še vse ampak res samo mi smo utrujeni pa slab dan ,,,, nehajmo že enkrat stem in bodimo realni nismo si zaslužili polfinale in pika ........ isto se dogaja pa z člansko ekipo in olimpijo sami strokovnjaki okrog Filipovskega kar 5 jih sedi zraven in cufajo denar rezultati pa čista ničla res me zanima kdo to podpira razen par politikov in daje vrtoglave vsote tem 5 razrednim košarkašem ,,,sedaj so poravnali dolgove poglejte imena pa vsote vam ali pa nam bo lahko fajn slabo ...tako to je SLO košarka se še spomnite kaj je dejal Sagadin za Nesteroviča in Veselya da nista nevem kaj in da nista za olimpijo pa poglejte kje je pristal Nesterovič res čudno od takega strokovnjaka in sedaj še vodja mladih bravo res dobri rezultati ni kaj ......... ali ne ?
twingi
# 21.07.2012 ob 11:36
Dobro so bili Francozi pač boljši in sojenje sramotno. S tem se strinjam. Se pa sprašujem, a so Francozi namerno izgubili prejšnje tekme? So v drugem delu igrali le toliko kolikor jim je bilo potrebno do četrtfinala?
težak
# 21.07.2012 ob 11:22
samo poslušam tele bedarije sodniki pa da so fantje utrujeni ,,,ja kaj pa francozi a oni so pa do včeraj počivali ali kaj ,,,,,,mislim da je sagadin pregoru in da ne omenjam ( zvezdnika ) Prepelić ki je na vsak način poizkšal in se silil z meti za 3 pike namesto da bi igrali kolektivno pa bi ( zvezdnik ) dosegel mogoče samo koš ali dva pa ostali soigralci prispevali kaj več in polfinale bi bile tu ......... in še to,,,,,,,,, isto se dogaja starejšim posamezniki dobri ko pa se zberejo pa vsak zasebe špila in porazi so tu ,,,,,,,,,, tako ne basat narod da so sodniki in utrujenost razlog za neuspehe sami čisto sami so krivi niso dorasli in ne zaslužijo si več kot predtekmavanje ......... pa še reporter jih potem tolaži raje bi jim povedal kar se jim gre in jih postavil na realna tla,,,,,,,,, ker kaj bodo počeli ko bodo malo starejši če se že sedaj tako obnašajo samo poglejta posnetek ( tale mali zvezdnik Prepelić ) je skozi celo tekmo iskal tehnično ampak je ni dobil tako da sodniki so bili kar super mar ne
ntbul
# 21.07.2012 ob 11:22
je pa res, da so bili Francozi včeraj pač boljši. Skozi celotno prvenstvo sem opažal, da našim enostavno manjka agresivnosti in predvsem odločnosti pod košem. Tej neodločnosti pa je verjetno vzrok premalo moči. Omič je sicer odlično odigral celotno prvenstvo, vendar mu za moje pojme manjka moč in skočnost.
ajba
# 21.07.2012 ob 11:18
@mirnčan
a še nisi pogruntal, da se spuščaš na področje o katerih nimaš pojma. Prizanesi vsaj športnikom, ki se trudijo. Saj veš, da si pljuval po Brakoviču itd. Šport enostavno ni zate.
Komentiraj politiko, se bomo vsaj nasmejali. -pa lepo nedeljo ti želim.
ntbul
# 21.07.2012 ob 11:16
Lamonica se je že večkrat "izkazal", ko je sodil ali Slovenskim ekipam ali pa reprezentanci
Ladu
# 21.07.2012 ob 11:08
Škoda. Sagadin je nekako opozarjal na te stvari že ves čas.
Vseeno, bravo in gremo naprej... Me je pa tako visok poraz vseeno presenetil.
pinkfranc
# 21.07.2012 ob 11:04
Rupnik je odigral fantastično prvo četrino.
dolge podaje, prodori, finte,... ni da ni.
zdaj zakaj je potem tako padel, ne vem, zgleda 6 tekem v enem tednu vendarle pusti posledice.
če bi tako igral celo tekmo, bi popapali Francoze. seveda pa brez drugih razpoloženih ne bi šlo.
Recimo Omić v prvi 1/4 zanič. tudi kasneje se ni glih zbudil.

Sodniki pa so piskai kr neke faule, ki jih sploh ni bilo, predvsem so pa imeli dvojni kriterij. to te psihično najeda in zaigraš slabše.
Recimo tisti prodor pod koš enega izmed naših, ko bi si bil naj pomagal z roko, je bil takoj piskan faul v napadu. Tudi en Francoz je v drugem polčasu točno tako prodrl pod koš, vendar si je pri tem še VELIKO bolj očitno pomagal z roko, pa nič. in takih primerov neenakega kriterija je bilo včeraj najmanj 10 (tudi v primerjavi z drugimi tekmami naših).
cartekmedo
# 21.07.2012 ob 10:56
Prvo se moramo naučiti ,da ko je najpomembnejša tekma,da takrat damo vse moči od sebe in se borimo do konca.
Urban2309
# 21.07.2012 ob 10:55
sojenje samo ni bilo krivo za poraz, vendar pa neka sodniška odločitev po navadi ne vzame samo kakšne žoge, dveh, treh točk, ampak tudi koncentracijo, pa, če ti za vsako stvar piskajo prekršek tudi ne veš več kako pristopiti, kaj narediti, izgubiš agresivnost itd.

kot sem rekel, zdaj morajo odigrat še te preostale tekme, potem pa malo razmislit o tej tekmi in se iz nje naučiti, kolikor se le da
cartekmedo
# 21.07.2012 ob 10:54
Kaj pomeni toliko zmag v 1. in 2.krogu,če potem ob porazu od enih najpomembnejših tekem nič ne pomenijo več na koncu.
Urban2309
# 21.07.2012 ob 10:48
glede sodnikov bi rekel, da je tole seveda kilometre daleč od tiste (dopustne) "človeške zmote", francoskim igralcem je kriterij dopuščal tisto v čemer so najboljši (fizična igra), potem pa kriterij še ni bil enak na obeh straneh (da o kakšnih dosojenih prekrških v polkrogu pod košem ne govorimo ... vsi vemo zakaj je tista oznaka tam)

seveda, če temu prištejemo še to, da našim ni šel met in kasneje ni šlo več praktično nič ... ja dobimo včerajšnji rezultat

tole včeraj je bila ena ogromna izkušnja, pomembna učna ura, hkrati pa tudi zelo draga učna ura, tako da upam, da so fantje potegnili iz tega vse kar se le da, se naučili čimveč (v vseh pogledih) ... zdaj pa samo glave gor, prvenstvo je bilo dobro in ga seveda še ni konec, po besedah Maljkoviča in nekaterih sem res mislil, da nimamo nadarjenih igralcem, pa na srečo opažam, da sem se močno motil
pinkfranc
# 21.07.2012 ob 10:45
to je bila tekma med (večina) bodočimi igralci SLO lige
in morebitnimi bodočimi NBA igralci.

razlika je bila očitna. pa še sudje dodajo svoje in župa je kuhana.

čeprav nekateri naši (predvsem Omić mi je tako deloval, ko sem ga gledal proti Litvi) že mislijo, da imajo fantastične kariere že SIGURNO zagotovljene. ta nadutost jih že malo tepe. bo treba še veliko kruha popapat, pa še takrat ni nujno, da uspe. konkurenca je ogromna, pa še malo sreče rabiš (ob pravem času na pravem mestu).
ortega9
# 21.07.2012 ob 10:45
1. Zakaj ni sagadin spočil ekipe proti Španiji? Tudi če bi izgubili za 30pik nebi imelo nobenega pomena...mogoče celo koristilo,da fante postavis na realna tla. + da bi imela prva petorka 2dni počitka in ne 1.

2. Sodniki ne morejo biti krivi za poraz >>23 pik<<..
pinkfranc
# 21.07.2012 ob 10:39
drgač pa ...

kadetinje (U16) so na EP dvizijeB v Estoniji tudi super začele, v prvem skupinskem delu brez poraza prvo mesto. potem se je pa začela pot navzdol že sicer pred v 1/4 finalu, ampak tam so že v prvi četrino izgubile 24/3 se mi zdi proti Portugalski.

...zgleda, da bom morali biti zadovoljni, da smo vsaj zraven, predvsem je pa čas, da se nehamo tepst po prsih zaradi mišlenja kakšna oh in sploh velesila v košarki smo, ker nismo.
davison20
# 21.07.2012 ob 10:32
MIRNČAN, pri nešportni Pajiču se ni več lomil rezultat,
vojnaslo91
# 21.07.2012 ob 10:32
Sojenje sramotno. Francija za zmago ni potrebovala pomoči sodnikov. Francija bi zmagala tudi na pošten način, tako je pač zmagala na nepošten način, zaradi slabega sojenja. Sramota za šport.
aufbiks
# 21.07.2012 ob 10:29
Aja, pa upam da so končno uvideli trenerji in pa javnost, da je treba talente ven riniti, ne pa jih potiskati v t.i. ekipno igro. Košarka že zdavnaj ni več ''ekipna igra''. Ta Francoz Leo je imel na začetku tekme mislim da met 3/10, pa je še kar naprej metal, pri nas pa enega Prepeliča vsi napadejo in ga v tla tlačijo, ko meče ko mu ne gre. Včeraj sta nas dva košarkarja premagala v napadu + dobra ekipna obramba in zapiranje ter skok ostalih igralcev.
aaaaahaaaa
# 21.07.2012 ob 10:29
Hahaha, Francozi povsem zasluženo!, res da je "taljan" stresal neko mržnjo, do naše reprez. !
A roko na srce Francozi pokazali so kaj je Hitrost, Moč in Mladost... z lahkoto 'pospravili' so naše fante, ki vemo kje je njihov 'domet', no kakšna izjema bo našla SE !
No ja taktika in te fore, haha saj jo kolektivni šport rabi..., a brez Tehnike IN FIZIKE ne gre !!
MIRNČAN
# 21.07.2012 ob 10:28
Dobr sodniki niso krivi za tako visok poraz. To se strinjam. Vendar ko se je lomil rezultat je bilo ogromno čudnih favlov piskanih. Men je bla najbolj zanimiv tista nešportna Pajiču ko je zgrešil trojko pa ga je en Francoz mal podrl. Sploh ni delovalo da bi karkoli izsiljeval. Našim manjka odločnosti. Preveč sem imel občutek da cincajo, seveda potem dobiš blokado.
Partyboy
# 21.07.2012 ob 10:26
Ne vem, koliko je utrujenost vplivala na poraz, ampak že pred tekmo s Španijo sem povdaril, da je treba nosilce igre spočiti, ker je 9 tekem v 11-ih dneh preveč in šele četrtfinalna tekma je odločilna tekma....Francozi so svoje fante očitno spočili na zadnji tekmi proti Grčiji, vsaj po gladkem porazu sklepam, zato me čudi, da naši ki so že bili 1. v skupini tega niso naredili....čeprav jih po drugi strani gre razumeti, težko je namreč predati tekmo pred številno domačo publiko.....ki pa bi bila vseeno zadovoljnejša s polfinalom! :) Vseeno čestitke fantom za to prvenstvo, pokazali ste lepo igro, zame celo lepšo od te, ki so jo pokazali člani v Litvi!
von Rhein
# 21.07.2012 ob 10:24
Kritika sodnikov je znan izgovor za poraze.Pri vseh športih.No,občasno tudi kritika terena.Naj nekdo pove do kje bi se prebila reprezentanca,če bi sodniki sodili po želji nekaterih poznavalcev športa tukaj. Po komentarju igre verjetno enako in do tam kot se je.

Všeč mi je komentar zugec-a,napisan ob 09:09.
pinkfranc
# 21.07.2012 ob 10:24
problem je v kriterju, enkrat tako, čez 5 minut čisto drugače.

in ne gre samo na direktni vpliv na rezultat, gre predvsem na posredni, tisti psihološki, ki te prisili, da zaigraš drugače, da se začneš obremenjevat z drugimi stvarmi (sodniki). Potem nisi več tisti tarpavi in zgodi se ti to, kar se je našim. Francozi so bili boljši, ampak res toliko boljši, pa ne bomo vedeli.
pinkfranc
# 21.07.2012 ob 10:19
sem gledal tekmo v živo proti Litvi in je že tam ta garda (oz.del nje) bila 32x izžvižgana med tekmo, prav očitno naperjeni proti našim.

taki pogumni sodniki proti domačinu morajo dobiti svojo porcijo oz. to podkupnino naj tudi plačajo! In to na čisto enostavn način, kjer jedo, se jim v jed doda kaj, kar tja ne spada (kak slovenski pristni smrkelj ali pa kot je bilo v filmu Help, kdor je gledal, ve o čem govorim) in še kaj, tudi kaj očitnega nagajanja mora bit, predvsem pa vseskozi. Vsaj zadnji smeh bo naš, ko jim bomo mahali v slovo :)
žižola
# 21.07.2012 ob 10:17
sojenje po mojem ni krivo za poraz, je pa res, da bi nam lahko kot domačinom sodili malo drugače
migaj
# 21.07.2012 ob 10:16
Tako je.
Glavna tekma je četrtfinalna.
In če jo začneš načet in izpraznjen, si že vnaprej pogubljen.
Zmago, tekmo s španci bi lahko mirno izgubili.
Moniga pa je dodajal samo pike na i oz. žeblje v krsto.
aufbiks
# 21.07.2012 ob 10:14
Izpad Slovenije v četrtfinalu - kot bi rekel, da je Stevie Wonder slep (nič novega). Tako je to, ko ti igra bazira na METU ZA TRI TOČKE! Isto je pri članih. Francozi metali 9 trojk, Slovenija pa 21. Pokrijejo te, imaš še slab strelski dan in adijo.

Ja, sodniki so že celo prvenstvo imeli recimo temu neugoden kriterij za Slovenijo. Toda vseeno so šestkrat zmagali. Je rekel Rupnik, da je ''Toulouse-Lautrec'' zadel srečne mete. Jah če te pokriva za glavo nižji in hkrati POČASNEJŠI igralec, je veliko lažje priti do meta.

Nasploh so vsi Slovenci veliko počasnejši od vrstnikov, kar se je videlo že pri Špancih, le da so bili Francozi še bolj atletski. Pri nas je recimo Dimec visok, ampak štorast, Francozi pa Španci pa imajo visoke in eksplozivne igralce. In to je bil glavni dejavnik pri sojenju. Naši so bili za korak vedno prepočasni pri igralcu pa so jim sodniki veselo piskali vsak kontakt.
PONOS
# 21.07.2012 ob 10:05
zugec
je napisal vse ni kaj dodati.
Francija je izgubila tri tekme in igra v polfinalu Slovenija 1 in igra za 5 mesto.
Formo je treba tempirati za polfinalno tekmo...to našim ni uspelo in zato si zaslužijo kritiko posebej Sagadin.
BudSpencer
# 21.07.2012 ob 10:05
"glavni sodnik Luigi Lamonica"
Zdaj šele vidim zakaj so se idrijski navijači na tekmi drli "Luigi Vaffanculo" xD
SITza€
# 21.07.2012 ob 09:55
Je še kdo pomislil, da je morda kdo izmed sodnikov morda kaj stavil? Tako, mimogrede.
tomjaz11
# 21.07.2012 ob 09:52
Jerofšek: Madžari vi se raje držite vaterpola in bo za vas najbolje.
Ocelot
# 21.07.2012 ob 09:45
No, sodniki so na žulj res stopili celi dvorani. Pri njihovem odhodu iz parketa se je iz tribun na njih prav vsul plaz plastenk. Sojenje je bilo res sramotno slabo, večinoma tudi na škodo naših, a mislim, da je šlo bolj kot za pristransko sojenje za preprosto nesposobne sodnike, ki so se v tekmi preprosto izgubili. Bodimo pa realni in si priznajmo, da tokrat pri porazu naših niso igrali ključne vloge. Francozi so Slovence v drugem polčasu popolnoma zaustavili, talali banane, v napadu se je strgalo Westermannu, ki praktično ni mogel zgrešiti. Naši so zato zapaničarili, bili brez idej in puščali ogromno lukenj v obrambi, zlasti pod košem, kjer so bili Francozi občutno (fizično) močnejši. A dobro, takšne tekme se dogajajo, ne le pri mladih selekcijah, lahko tudi, da so naši fantje preprosto pokleknili pred pritiskom obvezne zmage. Pač ni šlo. So pa sicer odigrali odličen turnir in lahko so ponosni, da so v Stožice pripeljali 6000 ljudi! To se pri selekcijah U20 resnično ne dogaja pogosto.
roccat
# 21.07.2012 ob 09:44
ni bilo sojenje slabo .Kaj zdaj za sojenje slabo ste igral oz zanič. vidi se da je francija močba reprezentanca ima v tej skupini naslednika parkerja ,noaha..........

mogoče še bo kaj izvas ampak za drugo leto upam da bomo šli s preizkušeno kvaliteto na naš ep ,kjer nebomo pogoreli v izločilnih bojih.

zmago zakaj slovenija ni imela kakšne boljše akcije za napad vse akcijo so bile bolj kot ne naspol izvedene ter ne razigrana obramba????
morda bi božo to bolje uredil .
tiste manj pomebne zmage pa nič ne pomenijo.
v tej ekipi ni naslendika dragiča ter vidmarja morda še omič pa prepelič to je pa tudi vse drugi pa so zelenci!
zelo malo so fizično pripravljeni !
drugo leto pa brez mladih pa z preverjeno kvaliteto nekaj izmed teh če bodo še hoteli ::brezec,vidmar,smodiš,lorbek,slokar,zu
pan,begič,dragič z ,dragič g, udrih b in s
lakovič,nachbar,bečerovič,ožbolt,lor
bek d, mladca samo brata muričk,klobučar,?vujačič?
Ulikses_
# 21.07.2012 ob 09:43
mah...a zdej pa že mladinci zgubljajo pomembne tekme?
MIRNČAN
# 21.07.2012 ob 09:43
A kdo ve če lahko tako sojenje pričakujemo tudi pri članih? vsak najmanjši dotik favl? men se zdi to ubijanje igre. Pa neke subjektivne nešportne osebne.
Znalec1
# 21.07.2012 ob 09:42
@ikn1
podpis
ikn1
# 21.07.2012 ob 09:40
"Žal, fantje so se skozi celo EP zelo trudili, zmagali vseh šest tekem, včeraj jim pač ni šlo"

Hah, kolikokrat sem prebral ta stavek. Mi se moremo zmenit al je to nas realen domet v nekem športu al pa je naša mentaliteta tako zanič, da vedno pride do tega.
bob
# 21.07.2012 ob 09:38
Klinc to je pač šport, nič ni fantom za zamerit, še bodo imeli možnost dokazovanja. Sagadin je zopet dokazal, da zna delati z mladimi košarkarji. Francozi so res bili fizično močnejši, sodniki pa so pustili močno kontaktno igro, ki je bila njim v prit.
jure2310
# 21.07.2012 ob 09:36
krivično je tudi to, da so naši zmagali šestrat in enkrat izgubili, pa nimajo šans za medaljo, francozi pa so zmagal mislm da 4 tekezubil so jih pa 3, pa so lah prvaki.
ČESTITKE NAŠIM, KI SO SE SRČNO BORIL SKOZI CELOTEN TURNIR.
zdej pa GO SRBIJA!!!
Znalec1
# 21.07.2012 ob 09:34
Koji vozeki. Kot sem že zapisal pod enim izmed prejšnjih čalokov. To je isto kot članska ekipa. Ogromno ičev, na koncu pa nič. Zdaj pa je kriv spet nekdo tretji in ne njihovo neznanje. Prav zaprav nesprejemnljiv odraz na igrišču. Saj to se je videlo na igrišču. Kaj so jim delali Francozi v skoku, ko "naši" (slovenski državljani) niti do žoge niso prišli. Pa dajte no!
Koja blamaža! Revčeki!
tuditi
# 21.07.2012 ob 09:33
Aja pa trenutno poteka tudi evropsko prvenstvo U16. Naši so izgubili obe prve tekmi najprej proti Litvi nato še proti Nemcem danes se rešujejo proti Srbom, če izgubimo gremo v del kjer se bomo borili za obstanek v diviziji A, drugače letimo v divizijo B.

Trenutno najboljši košarkarji naših Kodrin in Sajevic oba (Union Olimpija) in Kavaš (Janče).
tuditi
# 21.07.2012 ob 09:29
To da so nas Francozi naskakali, da se je Leo sprehajal čez sredino, da so centri zabijali kot za hec, da je bila razlika +25 za to niso nikakor krivi SODNIKI. Enostavno so bili Francozi boljši in to je treba pošteno priznati. Naredili so nekaj napak ampak kaj ti to pomaga namesto +25 bi bilo pa še vedno +16.

tuditi
# 19.07.2012 ob 08:04
Prijavi neprimerno vsebino
Kar se pa tiče sedaj naprej gre pa vse od začetka, dobili smo za moje pojme najbolj nezaželjenega nasprotnika Francoze. So izjemni atleti, po drugi strani pa še niso eksplodirali, predvsem njihov play Westermann ni pokazal tistega kar zna. Je zelo neugoden košarkar play s 198 cm, torej kdo ga bo kril? Verjetno Rojc vendar tu nastane problem koga bo kril Špan oz Rupnik ker ostali so fizično boljši od teh dveh in tudi od ostalih naših. Težka bo ampak se bo treba stepst za vsako žogo in odigrati pametno.

Evo takole sem razmišljal po tekmi s Španci in vse se je obrnilo proti nam. Francija je eksplodiralap redvsem Westermann, čudno mi je pa bilo da sta Rupnik oz Špan pokrivala prav slednjega, čeprav sem pričakoval na njem Rojca. Se je pa verjetno tudi Zmago spraševal kot jaz če gre Rojc na njega koga bosta krila potem oba naša nizka playa.

Fantje glave gor, določeni so pokazali da lahko igrajo na visokem nivoju vendar trenutno je vse tole še daleč od najvišjega nivoja oz kot je Zmago dejal fantje rabijo še 2-3 leta da bodo tega sposobni. Fizično smo preslabi, ko nas nasprotnik pogrunta npr podvajanje na Prepeliča zapiranje Omića potem smo takoj v problemih. Priložnost je bila a žal so bili tokrt Francozi veliko boljši od nas, biti je treba pošten in realen.
medivan
# 21.07.2012 ob 09:28
Pri tako veliki koš razliki, kriviti sodnika, je pa že malo pretirano. realna slika naše mlade košarke.
jast123
# 21.07.2012 ob 09:20
Bolje bi bilo, da bi te skurumpirane sodnike kar ukinili. Bolje bi se igralci zmenili med sabo. Pa ne samo v košarki.
Zlobni genij
# 21.07.2012 ob 09:19
A ni to oni Lamonica, ki je skorajda uničil Sanijevo kariero, s tem, ko ga je stalno piskal favle na pomembnih tekmah in mu tako enemogočil, da bi vknjižil več točk, podelil več asistenc, pomagal svoji ekipi do zmage?
zugec
# 21.07.2012 ob 09:09
Tisti, ki pišete en slab dan, ena slaba tekma, po šestih dobrih ne razumete stvari najbolje. Četrtfinalna tekme, ki so najpomembnejše tekme na vseh turnirjih, vsaj za reprezentance kot je slovenska, ki do tja pride skoraj vedno, pa naj si bo to rokomet ali košarka, so najpomembnejše tekme na turnirju in tukaj dober ali slab dan ne igra velike vloge. Treba je imeti (sploh pa pri teh mladih, ki še nimajo kilometrine) tako sposoben strokovni štab, da zna ekipo pripraviti do tega da se ne iztroši v predtekmovanju, mogoče malo odpočiti kakšnega nosilca, dati tistim, ki so v slabši formi več priložnosti da dobiš širino, oceniti kdo je tisti, ki kljub dobri igri še potrebuje minute za samozavest, psihično pripraviti ekipo za četrtfinale, same zmage pred tem ne pomenijo nič in ni dovolj da to poudarjajo prek medijev ampak se morajo tega dejansko tudi zavedati, po samih zmagah (če res nisi dominanten in jih dosegaš z levo roko) pa se sprazniš in naletiš na bolj lačnega nasprotnika v četrtfinalu. Naj mi kdo razloži kako so lahko ti Francozi, ki so nas včeraj razbili izgubili kar 3 tekme na tem prvenstvu, od tega celo dve v predtekmovalni skupini, verjetno niso izgubljali namenoma ampak je trener točno vedel da je formo treba tempirati in primerno uvajati igralce, zmaga ali poraz tu še nista bila bistvena. Skratka, igralcem ne gre zameriti poraza, zamerim pa ga Sagadinu, ker enostvano ni znal odvoditi prvenstva tako da bi prišli vsaj do bojev za kolajne, ker kvaliteto za to imamo, naj krivdo prevzame nase, tisith 6 zmag v predtekmovanju, ko ekipe kot je francoska igrajo z rezervo ne pomenijo veliko, pa če si to priznamo ali ne.
horus1
# 21.07.2012 ob 09:07
kaj drugega kot da bi jim čestital za vse te zmage žal ne morem!!! fantje super ste igrali in ponosni smo bili na vas! žal pridejo tudi črni dnevi in upam da vas bo učerajšnji le še bol nagnal k garanju in nekoč se vam bo vse poplačalo z obrestmi!!!!!! spomnimo se samo francozov na svetovnem se mi zdi, ko so zgubili samo eno tekmo (četrtfinale proti španiji) in nakoncu zasedli peto mesto. to se žal dogaja, enkrat mi, drugič francozi, tretjič srbi..............
miha01
# 21.07.2012 ob 09:05
Škoda, tekmo sem si ogledal v živo, motilo me je nekoliko vel agresivnosti slovenskih branilcev, že na začetku bi morali več sekati napade ne pa da je prišlo do pick and roola, kjer pa se je Omić popolnoma izgubil seveda pa je branilec izpadel, ni bilo pa zapiranja s strani naših kril in tako so francozi igrali prvih 10 napadov in iz tega iztržili 17 točk, naši so jih dali v tem obdobju le 2 in tekma je bila izgubljena, zamerim pa Zmagotu da ni vzel minuto odmora in poiškušal to presekat, še nekaj bode v oči osebne napake naših branilcev, skoraj jih ni bilo najboljši strelec pri francozih pa ja bil organizator igre. Torej, vseeno fantje glavo gor.
Kauko
# 21.07.2012 ob 09:05
Francozi pa tipični, fizično izjemni tehnično in taktično pa kot njihovi člani. Zato pa pogorijo ko pridejo proti tehnično in taktično zrelim ekipam.
Elemental
# 21.07.2012 ob 09:04
Francozi so dali našim centrom učno uro, kako se skoči in zabije koš. Mogoče bi morali tekmo z Španijo izgubiti se malo spočiti in prizemljiti.
shagg
# 21.07.2012 ob 08:55
http://www.youtube.com/watch?v=woWqSmich
Oo
gregorsu
# 21.07.2012 ob 08:55
samo pomislim, kakšni bi bili komentarji, če bi bil na mestu sagadina maljković....

oba sta vrhunska trenerja in vse čestitke vsem, ki so delali z mladimi in ki kljub enemu porazu delajo naprej in bodo še delali. Rezultati zagotovo pridejo. Če kdo, potem je sagadin tisti, ki bo znal mlade utrditi, da ne bo takih kolapsov, čeprav mislim, da bi lahko na tej tekmi tudi sagadin naredil malenkost več.

Čestitke igralcem, ki bodo še igrali skupaj na prvenstvih. Zamudili so eno priložnost, veliko jih je pa še pred njimi.
vombat98
# 21.07.2012 ob 08:54
mogoče je pa ravno to vedno krivo pri naših, da dajo vse od sebe in pregorijo. preresno vzamemo vse skupaj in katastrofa. F rancozi pa so bili čisto flegma, mirni, ne gledajo na tekmo kot da gre za življenje in smrt in zato so nas natepli. Kaj karte za polfinale veljajo za tekmo naših?
p3t3r
# 21.07.2012 ob 08:51
pač en poraz, en slab dan, nažalost na najbolj neprimerni tekmi...
nimamo jim veliko za učitati, saj so še mladi, problem sem predvsem videl v tem, da Sagadin kot izkušen trener pomoje ni vzel niti minute odmore v 3. četrtini...
PONOS
# 21.07.2012 ob 08:47
Tudi brez sodnikov bi izgubili...Francozi so jih enostavno nadskočili,šut za 3 in za 2 je bil slab kjer bi lahko kompenzirali slabe skoke....
Francozi so bili kot na fedrih,naša obramba slabo postavljena na prodor enega sta šla dva naša kar je omogočalo podajo drugim pod košem,vedno ista finta...na pick and roll so jih zmleli..Francozi so bili boljši..preseneča pa me slaba igra v predtekomvanju..
veteraninsin
# 21.07.2012 ob 08:45
Dajmo enkrat za vse večne čase prepovedati v izjavah to papagajščino:" dali smo vse od sebe, dal bom vse od sebe, srce na igrišču...." in podobne bedarije in nesmisle. Oni in one so tam zato, da dajo VSE od sebe. Kot bi rekel pek, da je dal v kruh sol ! Ja? in ? Seveda jo je dal, sicer bi bil kruh zanič. ampak...., če je dal sol, ni nujno, da je kruh že dober. Ja, bravo, cool, super. Kot sem včeraj zapisal, Zmagu lahko očitamo le to, da je izgubil napačno tekmo. Na razpolago jih je imel 6, od katerih bi moral izgubiti vsaj eno. Najbolje zadnjo, s Španijo. Imamo velemojstra končnic, je grmel Sagadin, Klemena Prepeliča. Kaj si je fant kaj mislil, pri 20ih je verjetno mislil, da bodo Francozi mehki, plesnivi sir za malico. Neodgovorno od Zmaga ! Razen, če ni že začel oglaševanja za prodajo nespornega talenta generacije....
Jerofšek
# 21.07.2012 ob 08:43
Sramotna je bila vaša igra in pa trener je bil pa še posebno sramoten!

haha Boža in jaz sva že pred tekmovanjem vedela, da naši nimajo kvalitete, pa ste mi popali minuse! sedaj lahko to spremenite in se mi na nek način opravičite...
tily
# 21.07.2012 ob 08:43
Ponavadi mladinskaja eni vajenci sodijo, makaronar je pač padel na izpitu
Slycer
# 21.07.2012 ob 08:42
Vse zmage v rednem delu so tako izgubile vso vrednost.
ism
# 21.07.2012 ob 08:41
Še poraza ne prenesejo in vedno krivijo druge. Kakor da je Slovenija najbolj osovražena država na svetu, saj vedno sodijo proti njej.
SsDrag
# 21.07.2012 ob 08:41
škoda za slabo sojenje, ampak treba je iti naprej. fantje so se dobro borili, več sreče prihodnjič
celjan2
# 21.07.2012 ob 08:40
ampak ta lamonica pa vedn ,ko igra Slovenija piska tako,da nas spravi iz prvenstva...ali pa ko igra Olimpija če se samo spominjam tekme proti Maccabiju v tivoliju,ko je mal manjkalo ,da nismo na igrišče začel metat stole...namest papirčkov...

drugače pa Bravo fantje lahk ste ponosni nase
Triptico
# 21.07.2012 ob 08:39
Tale Luigi je res ena mona. Fantje pa glave gor, imamo solidno generacijo in nekaj res izvrstnih talentov. Ceprav sem v preteklosti bil pesimist glede nove generacije, sem zdaj mnenja, da tako slabo spet ni, upam, da bodo v naslednjih letih se napredovali in krojili vrh. Trening in glavo na pravem mestu, pa bodo rezultati.
KK Partizan
# 21.07.2012 ob 08:38
Žal, fantje so se skozi celo EP zelo trudili, zmagali vseh šest tekem, včeraj jim pač ni šlo, ampak vseeno glave pokonci, sojenja pa ne bi komentiral.
simon peter
# 21.07.2012 ob 08:34
Bravo Zmago. Nimaš kaj, dal si vse od sebe.
Bravo ekipa! Gremo naprej! Dobri ste bili, drugič boste še boljši.
Srečno!
Zetes
# 21.07.2012 ob 08:32
Haha, bogovi so se zopet obrnili proti ubogim Slovencem.

Kdo bo sedaj gledal tele šolarje v Stožicah? Čisto vseeno, če tekme prestavijo v telovadnice okoliških osnovnih šol.
EP mlajših članov v košarki ...
link
Sagadin poziva navijače: Skupaj lahko naredimo še kakšen korak
29
19. julij 2012 ob 09:08 6/6 je izkupiček Slovenije na EP-ju U-20. Padli so tudi branilci naslova Španci (70:63). Zdaj je pred vrsto Zmaga Sagadina tekma za 'biti ali ne biti
Več novic ...
Kazalo