Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 25 glasov Ocenite to novico!
Devin Oliver
203 centimetre visoki Devin Oliver bo tudi v letošnji sezoni ključni mož Petrola Olimpije. Foto: BoBo
Devin Oliver
Čeprav proti Igokei ni odigral najboljše tekme, pa je na pripravljalnih dvobojih in na superpokalu pokazal, da je že v pravi formi. Foto: BoBo
       Vse gre po pravi poti. Zdi se, da so zares resni in odločeni narediti spremembe. Hočejo narediti korak naprej in postaviti Olimpijo tja, kjer je nekoč že bila. Zdi se, da se klub vzpenja, kar je zares dober občutek.       
Devin Oliver
Po šolanju na Univerzi v Daytonu je zaigral še v Belgiji za Limburg, v Izraelu za Maccabi Kiryat in v Franciji za Rouen. Foto: BoBo
Devin Oliver, Rašo Nesterović
Tudi letošnjo sezono je začel z lovoriko in nagrado, saj je bil izbran za MVP-ja superpokalnega dvoboja. Foto: BoBo
       Obenem pa je bil razlog tudi ekipa, ki smo jo sestavili. Prišla sta Špan in Kastrati, proti katerima sem lani sovražil igrati, kar pomeni, da ju kot soigralca moraš imeti rad. Hrovat je ostal, tu sta od lani še Bubnić in Barbarič. Ob tem sta prišla še dva Američana. Jordana (Morgan, op. a.) sem že poznal od prej, tudi Talor (Battle, op. a.) mi je bil znan s kolidža, in ker je košarkarski svet tako majhen. Vedel sem, da prideta. Talor je navezal stik z mano in rekel, naj pridem nazaj, da skupaj naredimo dober rezultat. Zabavno je igrati z vsemi temi. Hkrati so ostali tudi vsi trenerji. Poudarjam, da je to udobje velika stvar. Ko se tako počutiš, se opazi v igri, in jaz se tu res dobro počutim.       
Devin Oliver
Ob sebi ima letos dva rojaka, Talorja Battla in Jordana Morgana, za katera pravi, da sta veliki okrepitvi za Olimpijo. Foto: BoBo
Devin Oliver
Olimpijo letos znova čaka naporen razpored, saj bo igrala v treh tekmovanjih, državnem prvenstvu, Ligi ABA in Fibini ligi prvakov. Foto: BoBo
       Malce se šalim in trenerju govorim, da naj me že da na krilo. Ne moti me igranje na štirici [...] Dobro je tudi, saj me v večini pokrivajo krilni centri, ki so v večini počasnejši in me težko ustavljajo. Hkrati sem dovolj visok, tako da imam nekaj prednosti. Se prav nič ne pritožujem. V napadu tako ali tako veliko igram na perimetru.       
Devin Oliver
Letos želi pokazati, da lahko igra na najvišji ravni. Verjame, da je sposoben priti tudi do Evrolige. Foto: www.alesfevzer.com
Po koncu lanske sezone z nagrado za najkoristnejšega posameznika finala DP-ja. Foto: BoBo/Srdjan Živulović

Dodaj v

Oliver: Novo vodstvo želi postaviti Olimpijo tja, kjer je nekoč že bila

MMC-jev intervju z Devinom Oliverjem
4. oktober 2017 ob 08:25
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Zdi se, da je klub znova na pravi poti," je ob uvodu v novo sezono povedal košarkar Petrola Olimpije Devin Oliver, ki je bil ob lanskem naslovu slovenskega prvaka izbran za MVP-ja finala.

Redki so bili Američani, ki so v Ljubljani odigrali več kot sezono. Redki so bili tudi tisti, ki so pustili tak pečat kot Oliver. 25-letni košarkar iz Michigana se je lani, ko je sicer nekoliko zadržano začel, a skozi sezono močno napredoval in jo končal v velikem slogu, izkazal z vsestranskimi predstavami. Neugodni levičar, ki je sicer v bistvu krilo, se je prelevil v odlično štirico. Zaradi dobre tehnike in hitrosti so ga nasprotni krilni centri težko pokrivali, hkrati je lahko zadeval z razdalje, svoje pa je dodal tudi v obrambi.

Letos zaradi dobre lanske v sezono vstopa zelo samozavesten. Kot pravi, je vse poletje trdo delal, da dokaže, da lahko igra na najvišji ravni. Velika želja trenerja Gašperja Okorna in navijačev Olimpije je bila, da Oliver ostane. Američan se v Ljubljani odlično počuti, zdaj pa želi z okrepljenimi zmaji narediti še korak naprej. Več pa v spodnjem intervjuju.


Začela se je nova klubska sezona. Ste po uspešnem koncu komaj čakali, da se začne?
Res sem se veselil nove sezone. Navdušen sem, da se je znova začelo. Po osvojitvi državnega naslova, kar klubu že dolgo ni uspelo, so prišli novi pokrovitelji. Zdi se, da je klub znova na pravi poti. Mislim, da imamo zelo dobro ekipo. Veliko fantov lahko dela in naredi veliko in različne stvari. V pripravljalnem obdobju smo se predstavili v dobri luči, tudi na zadnji tekmi proti Fenerbahčeju. Zdaj so se začele že uradne tekme. Dobili smo superpokal in vedno je lepo sezono začeti z lovoriko. To je dobra spodbuda. Veselim se vseh tekem in vsakdanjega trdega dela, da na obračunih tudi pokažemo, kar znamo, in opravimo svojo nalogo.

Omenili ste novega glavnega pokrovitelja. Prišlo je torej tudi novo vodstvo kluba. Čutite igralci, da je v Olimpiji zapihal nov veter?
Zagotovo se to čuti. Novi direktor je tudi prišel na trening in se pogovoril z nami. Spoznali smo tudi novega predsednika. To je dobrodošlo. Vse gre po pravi poti. Zdi se, da so zares resni in odločeni narediti spremembe. Hočejo narediti korak naprej in postaviti Olimpijo tja, kjer je nekoč že bila. Zdi se, da se klub vzpenja, kar je zares dober občutek.

Ima novo vodstvo bolj profesionalen pristop?
Že lani se mi je zdelo vse na profesionalni ravni. S prihodom novega sponzorja pridejo novi ljudje, ki so pokazali, da smo ekipa oziroma kot ena celota. Da dobimo občutek, da smo kot skupnost, je zelo pomembno. Igralci se bolje počutimo, ko vemo, da je poskrbljeno za vse in za nas. Tako bodo igralci igrali še bolj 'na polno'. Kot profesionalec moraš vedno dati vse od sebe, to je jasno, a saj veste, kaj mislim. Če je poskrbljeno za vse stvari, bo vedno vse šlo bolj gladko.

Olimpija je lani po dolgih letih postala državni prvak. Osvojili ste dvojno krono, zdelo se je, da je ekipo, ki je šla v naporni sezoni čez marsikatero oviro, krasila tudi odlična kemija v garderobi. Se vam zdi, da imate letos močnejšo ekipo?
Po mojem mnenju jo imamo. Na splošno gledano imamo zagotovo več orožij, kot smo jih imeli lani. Rekel bi, da je v tem trenutku kemija v ekipi boljša, kot je bila lani v tem obdobju. Lani je bilo vse na hitro, ekipa se je ekspresno sestavila in nekateri igralci so pozno prišli. Letos smo skupaj že skoraj dva meseca. Vsak dan smo skupaj in trdo delamo. Mislim, da se bo to poznalo že na začetku. Verjamem, da lahko naredimo velike stvari. Če bomo igrali kot prava ekipa, nam lahko uspejo dobri rezultati. Kot sem rekel, imamo veliko igralcev, ki so sposobni igrati zelo dobro. Če igramo drug za drugega, pravo obrambo in z veliko protinapadi, ko dobimo skok, smo lahko zelo nevarni. Imamo res kar nekaj orožij.

Tudi letos vas s tremi tekmovanji čaka zelo natrpan urnik. Kako ste se s tem spopadali lani?
Je bilo kar presenečenje. Tega do zdaj nisem izkusil. Je kot urnik Lige NBA. Veliko zaslug gre našima kondicijskemu trenerju in fizioterapevtu, ki sta opravila zelo dobro delo in nas uspešno pripravila. Se pa tega veselim. Seveda pridejo slabe tekme, a ko imaš tako tekmo, ni veliko časa, da bi o njej preveč razmišljal, saj imaš že čez dva dneva novo. To je dobra priložnost. Tudi kemija v moštvu se hitro sestavi, saj je že v uvodu sezone veliko tekem. Veselim se, saj rad igram. Tekme so najlepši del košarke. Je pa treba izkoristiti vsak trening in vsakič poskusiti napredovati.

Lani ste začeli nekoliko zadržano, v drugi polovici sezone pa ste igrali odlično in na koncu tudi prejeli nagrado za MVP-ja finala. Že v pripravljalnem obdobju in na prvih tekmah ste zdaj pokazali zelo dobro formo. Ste letos samozavestnejši?
Ja, počutim se tako. Kot ste dejali, sem imel slabši začetek. Zahvala trenerju, ki mi je od prvega dne, ko sem prišel sem, kril hrbet. Bil je potrpežljiv in na koncu sem ujel pravi ritem. Da smo sezono končali z naslovom, hkrati pa sem dobil še te nagrade, mi je dalo dodatne spodbude in motivacije. Doma sem vse poletje preživel v telovadnici, kjer sem trdo delal. Zdaj sem že navajen na mesto, na klub in vse mi je dobro znano. Dobro poznam trenerja, način igre, obenem pa sem samozavesten zaradi vsega dela, ki sem ga vložil. Tu se dobro počutim in mi je zelo všeč. Odlično sem se ujel s soigralci. Če se z ekipo dobro razumeš tudi zunaj parketa, je bistveno laže. To udobje je zelo pomembno. Tudi zaradi soigralcev sem bolj samozavesten. Skušam biti vodja ekipa. Gregor (Hrovat, op. a.) je kapetan, a mislim, da sem tudi jaz eden izmed vodij moštva. Mislim, da se to tudi odraža v moji igri. Želim biti čim bolj konstanten.

Kakšno spodbudo vam je pomenil naziv najkoristnejšega igralca?
Veliko. Veselil sem se nove sezone in novih izzivov. Da sem postal MVP, je bila velika motivacija. Ne, da bi šel domov, se zabaval in lenaril, ampak trdo delal, da bi še več dosegel. Vem, da v Ligi ABA lahko pokažem bistveno več in da lahko naredimo več, kot smo. Lani sem potreboval nekaj časa, da sem ujel ritem. Tudi Fibina liga prvakov je nova priložnost. Še bolj kot moji osebni dosežki je pomembna ekipa, ker res verjamem, da lahko nekaj naredimo. Na koncu koncev, če bomo naredili kot ekipa dober rezultat in se izkazali, bomo imeli vsi koristi. Moja želja pa je ves čas, da dokažem, da sem igralec za najvišjo raven.

Kaj je bil glavni razlog za odločitev, da ostanete v Ljubljani?
Več stvari je odločilo. Skoraj celo leto, deset mesecev, sem oddaljen od družine, ki mi pomeni vse. Zato je zame zelo pomembno, da igram v kraju, kjer mi je všeč, ga imam rad, se dobro počutim in uživam. Ljubljana je tako mesto. Kot pravim, je to udobje ključno. Všeč mi je, ker dobro poznam mesto. Vem, kakšni so ljudje. Veliko jih govori angleško, kar je še posebej dobrodošlo. Hkrati pa sem želel priti nazaj in se še enkrat dokazati. Kot sva rekla, sem bil na začetku zadržan, v drugem delu sezone pa sem igral dobro. Hočem dokazati, da, to, kar je bilo v drugi polovici sezone, sem jaz. V vseh treh tekmovanjih želim to pokazati. Znova nas čaka veliko tekem in bo veliko priložnosti, da še naprej kažem, kaj znam. Obenem pa je bil razlog tudi ekipa, ki smo jo sestavili. Prišla sta Špan in Kastrati, proti katerima sem lani sovražil igrati, kar pomeni, da ju kot soigralca moraš imeti rad. Hrovat je ostal, tu sta od lani še Bubnić in Barbarič. Ob tem sta prišla še dva Američana. Jordana (Morgan, op. a.) sem že poznal od prej, tudi Talor (Battle, op. a.) mi je bil znan s kolidža, in ker je košarkarski svet tako majhen. Vedel sem, da prideta. Talor je navezal stik z mano in rekel, naj pridem nazaj, da skupaj naredimo dober rezultat. Zabavno je igrati z vsemi temi. Hkrati so ostali tudi vsi trenerji. Poudarjam, da je to udobje velika stvar. Ko se tako počutiš, se opazi v igri, in jaz se tu res dobro počutim.

Ob vas in Gregorju Hrovatu sta bila lani ključna Brandon Jefferson in Nikola Janković, zdaj sta njuni mesti zasedla Talor Battle in Jordan Morgan. Za kakšna igralca gre?
Talor je izjemno hiter. Je zelo dober podajalec, a na univerzi Penn State je bil znan kot strelec. Lahko je podajal, a je dosegal veliko košev. Ne vem, preprosto mi je všeč njegov način igre. Dobro smo se ujeli z njim na igrišču. Odličen je v tranziciji. Lahko prodira proti košu tako rekoč kadar želi in potem sprejema dobre odločitve. Kot sem rekel, lahko dosega koše, je pa obenem zelo nesebičen. Lahko daje visok ritem, če se boš odkril, te bo našel samega. Jordan je pa za svojo pozicijo nekoliko nizek, vendar je izjemno močan. Zelo atletski košarkar. Lahko igra z obrazom proti košu, kar je tudi zelo dobro. Zna zadeti s polrazdalje. Ima svoje prednosti na tem položaju. V obrambi je pa vedno dobro, da če te kdo prebije, veš, da imaš za sabo nekoga, ki ti krije hrbet, ti pomaga v obrambi in preprečuje lahke mete. Oba sta ekipi prinesla veliko, tisto, kar potrebujemo.

Kot ste dejali, ste v drugi polovici pokazali, kaj lahko naredite in kakšen igralec ste. Pričakovanja javnosti so zdaj seveda visoka. Zagotovo so taka tudi vaša. Je načrt že, da po tej sezoni naredite korak naprej? Se v bližnji prihodnosti morda preizkusite tudi v Evroligi?
Seveda imam visoke cilje in na koncu bi rad prišel nazaj v ZDA in morda nekoč zaigral v Ligi NBA. Toda, kot pravijo, moraš zaupati toku. V svoji glavi vem, da lahko igram na evroligaški ravni. Tako čutim. Naredil bom vse, da to pokažem že v tej sezoni. Želim pokazati, kaj znam. Vem, kakšen igralec sem in kaj zmorem. V napadu in v obrambi lahko naredim marsikaj. To želim še naprej dokazovati. Naj le stvari gredo svojo pot in se izteče po željah. Zaupam agentu in bomo videli. Vsak dan se želim zavedati, da sem dal od sebe vse, in vsak dan dokazovati, da lahko igram na zelo visoki ravni.

Vaša primarna pozicija je krilo, lani ste po sili razmer nato zaigrali kot krilni center in se zdaj na tem položaju povsem udomačili. Lahko zdaj e rečemo, da je Devin Oliver štirica?
Malce se šalim in trenerju govorim, da naj me že da na krilo. Ne moti me igranje na štirici. V Evropi ni takšne razlike. Ko ujamem odbito žogo, jo lahko prenesem v protinapad. Dobro je tudi, saj me v večini pokrivajo krilni centri, ki so v večini počasnejši in me težko zaustavljajo. Hkrati sem dovolj visok, tako da imam nekaj prednosti. Se prav nič ne pritožujem. V napadu tako ali tako veliko igram na perimetru.

Slovenijo je med evropskim prvenstvom zajela košarkarska evforija. Kako ste vi doživljali evropsko prvenstvo in veliki uspeh slovenske reprezentance?
Sem že rekel, da sem se počutil kot Slovenec. Tu se odlično počutim in zelo sem navijal za Slovenijo, nekaj košarkarjev tudi poznam. Super je bilo tudi videti, kako je Ljubljana košarkarsko oživela. Navdušen sem bil nad igro reprezentance. Od nekdaj mi je všeč Goran Dragić, na prvenstvu pa bi še posebej izpostavil Gašperja Vidmarja. Dragić je bil pravi vodja ekipe, Luka Dončić je neverjeten talent, odlično je igral tudi moj rojak Anthony Randolph. Glavna moč reprezentance pa je bila prav ekipna igra. Delovali so kot prava celota. Zares je Slovenija igrala dobro košarko.

Pravite, da se v Ljubljani odlično počutite. Lani vas je tu obiskala tudi vaša družina. Kaj ste jim v Ljubljani in sploh Sloveniji pokazali?
Peljal sem jih v Postojnsko jamo. Seveda sem jim razkazal Ljubljanski grad, po mestu smo se veliko sprehajali. Prišli so med sezono, zato nisem imel veliko časa. Želeli so malce potovati. Šli so na tisto točko, kjer so skupaj Slovenija, Italija in Avstrija. Izkoristili so, da sem v Evropi, da malce vidijo svet. To je lepa priložnost, Slovenija pa je krasna država. Saj imamo tudi v ZDA veliko zelenih in naravnih površin, a tu je res vse tako lepo in na dosegu roke. Ko grem recimo zjutraj na trening, je razgled res lep, ko vidim vse te gore. Zelo rad grem, še posebej, ko se malce ohladi, v Ljubljano v trenirki na kavo. Povsem sproščeno.

Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
Quinlan
# 04.10.2017 ob 09:49
@Brannigan
Zakaj ne Krka? Veš kaj je Olimpija za slovensko košarko? Kaj je bila v zgodovini in kaj je lahko v prihodnosti? Olimpija je bila klub celotne Slovenije, zanjo se je navijalo od Kopra, preko Maribora, do Murske Sobote in producirala je največje talente slovenske košarke. Je vredno poudarit, da s pomočjo manjših klubov kjer so se učili košarko in potem prišli v Olimpijo, ki jih je dokončno izbrusla. Bila je na vrhu te piramide, ki jo omenja Lisac in to je ves point njegovega komentarja. Olimpija mora biti spet v tistem položaju, kjer se talenti iz vse Slovenije prebijejo med evropske top košarkarje preko Olimpije, tako kot je bilo včasih. Krka to ne more biti. Čeprav njena vloga v slovenski košarki ni zanemarljiva, je Olimpija edina, ki lahko zvleče slovensko klubsko košarko nazaj kjer je bila. Mogoče ne bomo več imeli dveh klubov naenkrat v Evroligi, bomo pa lahko spet imeli močne klube v ligi Aba in v evropskih pokalih.

Lisac sicer bolje pozna razmere kar se špodta tiče, ampak to da se vlaga v preveč športov je rahlo mimo. Vlaga se mogoče preveč v fuzbal, v ostale športe pa premalo. Predvsem premalo se vlaga v mladince v raznih športih. Če bi se država in na koncu KZS spametovala in premislila kaj je ŠKL prinesel slovenski košarki, bi lahko tudi tistih par jurjev vložila v ta projekt. Res ne vem kako so lahko ta projekt popolnoma ignorirali, sploh pri KZSju, ki je bil res dober. Zdaj bi bile šole polne ekip mladih, ki bi radi igrali kot Vidmar, Prepelić, Dončić, Dragoć, ...
sportivko
# 04.10.2017 ob 08:35
"Oliver: Novo vodstvo želi postaviti Olimpijo tja, kjer je nekoč že bila"

Me veseli, ampak da bomo priši na nivo ekip ki igrajo Evroligo, bo pa še trajalo.
Če ne bo prej slučajno zopet kakšna medicinska sestra precsednik kluba.

Srečno Olimpija!
watwat
# 04.10.2017 ob 11:06
Zkaj pa Olimpija? Zakaj ne Krka?

Ker je Krka iz Novega Mesta in ker igra v telovadnici za tri ljudi.

Kakorkoli se ljudje prenapenjajo in zdravijo svoje lokal patriotske frustracije, dejstvo je, da če želimo imeti vse-slovenski klub mora le-ta biti v glavnem mestu. Vse ostalo so izjeme, ki potrjujejo pravilo, kot je recimo v nogometu Maribor. Ampak nogomet je itak popolnoma drug špas in organizacija na 10-krat višjem nivoju. Zato tam do tega lažje pride.

Pa so se pojavili resni ljudje z denarjem na drugem koncu Zagreba

Evo ga... na drugem koncu ZAGREBA. Meni je vseeno kako se klubu reče, če se najdejo sposobni ljudje, ki so pripravljeni vlagati denar. A če želimo imeti ekipo, ki meša štrene v Evropi, bo le ta ekipa morala igrati v Ljubljani. Eurolige ne zanima Celje, Koper, Novo Mesto z 10.000 prebivalci kjer na tekme hodi 100 ljudi in kjer so že elitne namestitvene kapacitete problem, da o ostalih logističnih problemih ne govorimo.

Krka je igrala Euroligo in razne ligaške pokale v Evropi ter jih celo osvajala. Kdo razen ljudi iz okolice Novega mesta se je vozil na tekme? Nihče iz Štajerske, Koroške, Primorske, Osrednje Slovenije ni šel na tekmo, ker se s klubom preprosti ni povezal. Vsi smo rekli: "No lepo, da gre Krki dobro", za več kot to nam je bilo pa vseeno. Ko je igrala Olimpija, je bilo pred Tivoliju parkiranih več avtov z registrsko iz ostale Slovenije, kot pa LJ.

Še enkrat... vaše lokalne frustracije so zabavne dokler ne postanejo neumne in prav žalostne, ampak Ljubljana je glavno mesto Slovenije in vseh nas. Evropski klub v košarki bo preprosto moral biti iz Ljubljane.
Quinlan
# 04.10.2017 ob 10:30
Ne pravim, da ostali klubi tega ne bi bili sposobni. Pravim, da trenutno v tem položaju je Olimpija edina s pravim zaledjem in imenom, ki lahko prevzame ta položaj. Niti ne pravim, da je lahko samo en močan klub v športu. Ampak, če se Olimpija dvigne na staro raven, se bodo posledično tudi ostali klubi. In seveda, brez Olimpije se lahko zgodi marsikateri čudež v obliki kakega drugega kluba, ampak tisto je še težja pot, ki ne vem zakaj bi se jo šli, ker še manj garantira uspeh kot ta z Olimpijo. Ajde, govorim tudi veliko iz nostalgije, ker je košarkarska Olimpija tista, ki me je vrgla v šport in si želim dobrih starih časov in sem malo subjektiven v tem primeru, ampak je vseeno res, da je trenutno Olimpija v najboljšem položaju, da se dvigne in zvleče slovensko košarko ven iz tega sranja. Potem pridejo sponzorji in prepotreben denar za košarko tudi pri KZSju.

In še enkrat. ŠKL še vedno obratuje s svojimi oddajami in samo čakajo na denar in sponzorje, da spet zaženejo svoje lige. Let's make it happen.
slovenc pa pol
# 04.10.2017 ob 09:06
Čas bi že bil,da se vrnemo med top klube...tudi oni nas pogrešajo
RokoSan
# 04.10.2017 ob 10:34
Quinlan

Preveč se vlaga v fuzbal? Mariboru pokrovitelji ne prispevajo tretjine propračuna, vzdržuje se v glavnem v zadnjih letih na račun nagradnega sklada Uefe in prodaje igralcev. Olimpija ima bogatega mecena, ki pomaga z denarjem. Ostali klubi pa v glavnem životarijo. Domžalčani še uspejo nekako nabrati tista dva milijona evrov. V Sloveniji ni športa, za katerega lahko rečemo, da se vanj preveč vlaga...
KLIPAN
# 04.10.2017 ob 11:17
Kako hejterje boli da se POL postavlja na noge je pa prav zabavno.

Kje ste danes vsi poznavalci, ki ste še pred leti govorili kako se naj Olimpija zgleduje po Partizanu?? Se mi zdi, da ga nič več ne omenjate.....
bojfab
# 04.10.2017 ob 10:49
Enih 8 let so imeli (in še vedno imajo) možnost vsi klubi v Sloveniji, da prevzamejo vodilno vlogo v slovenski košarki. KK Krka-Telekom iz Novega mesta je nekako poskusila, zbrala najboljše igralce letnikov 94-96 ... pa nič od tega.

Sicer pa: v POL baje prihaja v Domen Lorbek.
mihaing
# 04.10.2017 ob 09:52
blablabla.... Prvi igralec, ko bo postal kaj vreden se bo prodal, tako kot naslednji in naslednji. To je zgodovina Olimpije, zato pa je danes tam kjer je. Šport je biznis in ta klub ga jemlje preveč resno.
levak
# 04.10.2017 ob 12:08
threepointer
Če že omenjate, zakaj takšen klub ne bi bila Krka, poskusite še malo bolj v skrajnost, zakaj pa ne Šentjur ali Rogaška...
---
Za igranje na najvišjem nivoju potrebuješ dvorano, kot je v Stožicah. In če bi se Krka, Šentjur ... ali pa kdo drug tja uvrstil, bi moral igrati v Ljubljani.
Škoda, ker so v NM zamudili priložnost za novo (večnamensko) dvorano.
-tuditi
# 04.10.2017 ob 10:51
Brannigan o ljubi bog kakšno nabijanje.

Olimpija ni osvojili DP-ja res v teh letih Krka je bila serijski zmagovalec vse to je res. Samo ti nabijaš, da Olimpija ni bla v tem času nič?!? Krka je osvojila podhranjeno DP, kaj je pa v Evropi storila? Kdo je bl klub iz Slo ki je bil vedno najbolje uvrščen v ABA ligi? Krka? No lepo te prosim, malo se pobrigaj.

Kakšne državni prvak si to in to serijski, če te v mednarodnih tekmovanjih vedno nabija ena ubobožana Olimpija?!? Kdo je zagotovil v ABA ligi, da smo imeli namesto 2 predstavnikov 3 predstavnike zaradi koeficienta? Krka?

Malo se bo treba pobrigati kaj in kako, ni samo DP.
threepointer
# 04.10.2017 ob 10:44
Slovenija ne more imeti več vrhunskih moštev v glavnih ekipnih športih. Lahko se odločimo za več povprečnih (trenutno stanje) ali pa spremenimo celoten sistem tako, da bomo vzpodbujali po eno vrhunsko moštvo. Jasno je, da je v košarki to lahko samo Olimpija, ki je edina, ki je v Evropi nekoč že nekaj pomenila. V nogometu je smiselna izbira Maribor in v rokometu Celje. Če bi se odločili za takšen sistem, bi se morali ostali klubi, ki kaj veljajo, organizirati kot neke vrste podružnice glavnega kluba s primarnim namenom razvoja kadrov, ki bi potem igrali v vrhunskem moštvu. Slovenija ima nedvomno dovolj potenciala, da bi v vseh navedenih športih lahko imeli en vrhunski klub, ki bi z izjemo nogometa, mogoče celo lahko kandidiral z vrh Evrope. Konkurenco pa bi seveda moral iskati v tujini.

Jaz bi takšno spremembo v razmišljanju takoj podprl, skrbi pa me, da nima nikakršnih možnosti, ker bi se temu uprli vsi manjši klubi, ki sedaj upajo na čudeže. Ampak čudeži se dogajajo zelo redko...
-tuditi
# 04.10.2017 ob 10:38
davison20 no ne piši bedarij. Olimpija je dolžna ampak bo dolg poravnala, čeprav so tebi podobni iz Nm non stop navijali za pokop Olimpije. Kot drugo kako so košarkarji prehajali v klube pa ne bom, prvo se kaj pobrigaj (so si tudi razni direktorji teh klubov kupovali stolčke pri Olimpiji, pol pa kao Olimpija dolžna,...), če bi imeli papirje in bi bili takšni dogovori na BAT-u vse dobiš. Jbg košarkarji imajo pogodbe črno na belem in dobijo nazaj denar, če je Olimpija res vse to bila dolžna Slovanu, Laškem itd,... imajo pogodbe je tako? Torej na BAT naj gredo pa je to to, zakaj ne gredo? Aja ker nimajo enega papirja, pač gostilniški pogovori.

Košarkarje si bodo pa vedno kradli, Evroligaši so jih Olimpiji, Olimpija jih jep a po Slo, tudi Krka je isto počela,... isto se pa počne v mlajših kategorijah. In to je pri vsakem športu tako povsod.
davison20
# 04.10.2017 ob 10:56
DINO CINAC je novi igralec Krke. Sicer to ni novica za nacionalni medij, kot tudi ostali slovenski klubi ne več, ampak vseeno.
mui
# 04.10.2017 ob 09:13
Na nivo, kjer je nekoč bila, žal ne more več, ker se je cel sistem spremenil. Lahko se prebije v Evroligo samo preko ABA, če ji to uspe enkrat na vsaka tri leta, bo super. Pa se tisto sezono vloži malo več in to je to. Se igra teh 30 tekem Evrolige, playoff pa je pomoje že nerealen.
mha
# 04.10.2017 ob 12:47
Uspehi Olimpije so stari... Je praktično neznan klub v 21. stoletju... Dajmo Krko na vrh piramide, naj se Olimpija samovoljno podredi uspehom Krke - prepričan sem, da bi Krka tudi dosegala zavidljive rezultate.

A si mogoče pozabil, kje sta recimo igrala Zoran Dragić pa Dino Murić, in recimo še Domen Lorbek?

Krka je dejansko nekaj let imela boljšo pozicijo za domače mlade igralce, ker jim je ponudila igralni čas in odgovorno pozicijo v moštvu, kar si Olimpija ni mogla privoščiti zaradi sodelovanja v višjih nivojih tekmovanja in torej potrebe po že izdelanih igralcih. Takrat bi morala samo malenkostno utrditi svojo strategijo in pozicijo, recimo z rednim tekmovanjem v eni od mednarodnih lig, ampak so šli v nasprotno smre počasnega krčenja proračuna in ambicij.
watwat
# 04.10.2017 ob 11:38
@davison20
Nikjer nisem rekel, da se strinjam s krajo igralcev in tudi ne podcenjujem Krke. Že ves čas priznavam, da je Olimpija zadnjih 10 let v sramotnem stanju. Že večkrat sem poudaril, da bi opica bolje vodila klub kot pa donedavno vodstvo Olimpije. Niti se mi ne gre tukaj za Olimpijo, osebno želim le gledati vrhunsko košarko. Zato tudi pravim, da če želimo imeti vseslovenski klub, bo le tega potrebno postaviti v Ljubljani. Se strinjam, da Eurolige Ljubljana in slovenska košarka ne zanimata, zato pa slovensko košarko zanima Euroliga in zato je še toliko bolj pomembno, da se postavi finančno in organizacijsko močan klub, ki bo odskočna deska za mlade fante. Tega drugje ni mogoče narediti kot v Ljubljani.

In nikakor se ne strinjam, da mora Krka, Koper itd. dajati svoje igralce zastonj oz. kar že na začetku sezone podeliti naslov Olimpiji, to nima smisla in ni prav. Vendar smo premajhni za lokal-patriotske frustracije.

Če smo realni imamo takšen sistem v rokometu. Ve se, da je Celje alfa in omega slovenskega rokometa, ampak to ne pomeni, da so Velenje, Koper in Maribor brezvezni in da njihov trud nima smisla. Če jim vsake toliko časa zbijejo krono iz glave je to še toliko boljše.
Brannigan
# 04.10.2017 ob 10:07
Quinlan
Na žalost se ne morem strinjat. Vedno sem navijal za naše, ampak brezpogojno trditi, da je samo en klub tega sposoben, drug pa ne, je neumnost.
Potem je najboljše, da v ostalih športih sprejmemo podobno teorijo.
Hokej v Jesenice, rokomet v Celje, odbojka na Bled, nogomet v Maribor, košarka v Ljubljano, tenis v Piran, .... itd....
Vsi ostali pa so podporniki, ki tako ali tako ne bodo nič osvojili... Preprosto ne mroem sprejet tega... Če je nekdo boljši je boljši in pika...
piresica
# 04.10.2017 ob 09:30
Ta ekipa je morda za kanček močnejša kot lansko leto . Šibka točka je samo eden kvaliteten center . Nujno bi potrebno nabavit enega kvalitetnega centra. V slovenski ligi bi se morali kaliti naši mladi igralci Jurček itd. V mednarodni konkurenci pa je potrebno startat z najmočnejšo zasedbo . Glede Raduloviča ne vem ali je imel slab dan , ali pa ni dorasel temu tekmovanju . Srečno Olimpija ! Veseli bomo njenih uspehov.
davison20
# 05.10.2017 ob 12:38
Paolo Marinelli nov igralec KK Krka
davison20
# 05.10.2017 ob 10:57
Gandhi1, MI? Ti si največji pljuvač Krke tukaj in med večjimi navijači Olimpije, tako da ne pametuj. Klub in Petrova sta jasmo povedala, da morata nadomestiti Leliča in Ritlopa. Eden je prišel, drugi se čaka. Če bo tisti o katerem se govori, bo super.
Voly
# 04.10.2017 ob 14:30
Brannigan
No, no, Olimpija je v Evroligi razen zadnje sezone vedno imela polno dvorano in še kako dobro so sodelovali klub in navijači.
Mislim pa, da mora biti vsak klub lojalen tribuni in denarnici, drugače pač ne gre.
Hotel sem ti samo dopovedati, da v Evroligi iz Slovenije lahko igra samo Olimpija, ker če nimaš zaledja za vsaj 10 000 gledalcev, v tej ligi nimaš kaj iskati. Seveda pa bo pot do te lige dolga in trnava, uspalo pa bo le, če bo imela podporo cele Slovenije, fošija tu ni na mestu, kajti vsi ljubitelji košarke bomo imeli veliko od tega, če bomo imeli vsaj en klub na najvišji ravni.
mha
# 04.10.2017 ob 14:23
Ko je bila Olimpija v Evroligi konkurenčna, so za vsako tekmo prodali 5000 vstopnic, lahko bi jih pa še 3 krat toliko, če bi bila dvorana večja.

Saj so ... ko so igrali proti panathinaikosu 2010, so bile stožice razprodane. pravzaprav tisto leto je bil obisk vseh Eu tekem skoraj max.
Brannigan
# 04.10.2017 ob 14:07
Voly

Na ta način, da bomo vse podredili zelo ozkim interesom enega kluba, bo slovenska klubska košarka še naprej tam kjer je... Sploh pa klubu, ki je že prevečkrat dokazal komu je lojalen - denarnici in zagotovo ne tribuni - na žalost vseh nas
KLIPAN
# 04.10.2017 ob 14:06
@davison20
Tukaj je govora o ligi Aba in Fibini ligi prvakov.

Komentiranje bivših evroligašev in sedanjih Aba drugoligašev je na kaki drugi strani.
mha
# 04.10.2017 ob 13:19
V tvojem komentarju nisem zasledil argumenta za svoje nepozanvanje košarke... :/
In da, še ena institucija, ki si edina zasluži brezpogojno spoštovanje vseh navzočih. To pa je res že smešno.


Ne poznaša kakšen sistem delovanja je prisoten na področju košarke. Zadeva je malo širša kot to, da bodo drugi klubi Olimpiji dajal zastonj igralce. To itak ni več aktualno, ker prvokategorniki grejo danes v tujino že pred 18 letom, drugokategorniki ob 18 letu podpišejo za kogarkoli želijo, vsi naslednji pa ne prinesejo toliko svojemu moštvu, da bi to dajalo (neke blazne) odškodnine—se pač raje počaka še kakšno leto, ko bo prost. Na tržišču je vedno dostopen cenejši in boljši tujec.

V čem pa je dejanska težava? Primer, Olimpija in Krka sta bili v državnem prvenstvu preglasovani glede urnika in pogojev tekmovanja, zato zdaj Olimpija igra na treh frontah. Za Evropo to ni običajno, zato imajo vsi njeni nasprotniki več časa, da se pripravijo nanjo, potem pa imaš še težave s kondicijo in morebitnimi poškodbami.
zabavljac
# 04.10.2017 ob 12:49
Mi lahko avtor clanka razlozi od kdaj ima slovenscina besedo perimeter?
threepointer
# 04.10.2017 ob 11:31
Klub, ki nekaj velja in igra resno vlogo v mednarodni konkurenci, lahko pridobi tudi mednarodne sponzorje. Povprečni klubi, ki jih imamo sedaj, tega ne morejo. Le na takšen način bomo lahko v slovenski vrhunski šport pritegnili več kapitala.

Če že omenjate, zakaj takšen klub ne bi bila Krka, poskusite še malo bolj v skrajnost, zakaj pa ne Šentjur ali Rogaška...
davison20
# 04.10.2017 ob 11:22
watwat, kaj si mogoče hodil v Novo mesto na tekme, da veš od kje so bili obiskovalci? In s tvojo razlago se v osnovi strinjam, če je zaslužena pošteno, ne z krajo igralcev manjših klubov in pa pridobljena na igrišču. Ne pa z izjavami v stilu drugje so zanič, samo Ljubljana je tista sploh in oh in vi vsi boste delali in producirali igralce za nas. V teh časih je tako, da bodo odličnega mladega igralca, pa čeprav je iz Sp. Dupleka kupili tujci in tudi Olimpija pri temu ne bo mogla prav dosti. Sicer pa se vidi iz letošnje sestave moštev. Razen mladih v Krki in še kje drugje se tako ali tako po slovenskih klubih igralci samo menjajo, prehajajo iz kluba v klub in nič drugega. Ravno danes je Slovenska košarka objavila, da je v Realu že cela peterka (Dončič, Randolph, Prepelič drugo leto in mladca Dan Duščak in Žiga Samar) in verjemi Evroligi je j..e tudi za Olimpijo in cel Balkan, če bi bilo po njihovo, ker je v ospredju samo denar. ABA ligo spustijo poleg samo zaradi začetnega sodelovanja. Koliko je bilo klubov z Balkana pred 10 leti v Evroligi in koliko sedaj? In uvrstite se lahko v Evroligo samo preko ABA lige, me res zanima, kdaj vam bo uspelo.
Quinlan
# 04.10.2017 ob 11:07
@RokoSan
Se posipam s pepelom, nisem dovolj premislil kaj pišem. Pomislil sem samo na to, da se najbolj vlaga v nogomet, nisem pa vštel v to enačbo stroške in splošno razširjenost športa. Načeloma se na splošno premalo vlaga v slovenski šport.
davison20
# 04.10.2017 ob 10:52
Quinlan, ati res misliš to s sponzorji? Če bi imeli interes, bi 2 milijona dolgov pokrili lahko takoj. Kaj pa misliš, da ta denar pomeni enemu Petrolu? Oz sedaj naj bi bilo dolgov manj kot 1 milijon. Državna firma vas sponzorira točno toliko, da ste veseli in da se boste zvlekli ven. Koliko je tujih priv. podjetij, ki vas sponzorirajo? Recimo sedaj Union, ki je zmanjšal vložek, halo pa so v koncernu Heineken, tolk jih najbrž košta wc papir v firmi na dnevni bazi. Kje je ljubljanski paradni konj Lek, del Sandoz-a, ki bi lahko financiral cel ljubljanski šport, pa se ne bi poznalo. Popolnoma enako je v NM, Krka financira vse, sicer čadalje manj, Adria je prodana, tako da bomo videli kaj bo naslednje leto, REVOZ ne da NIČ, mi pa se lahko tule razpočimo. Osebno dvomim, da bo kdaj proračun Olimpije večji kot 2,5 do 3 milijončke za vse (s tem, da vaša občina sofinancira šport in to močno, nam pa še dvorane ne zgradijo - so pa sedaj kupili za skoraj 800 tisoč € granitnih kock za ureditev mesta- vsaj nekaj) in ne pozabi nekaj bistvenega. zakon je spremenjen. V tistih časih mislim, da do 21 leta nisi smel iz Slovenije, drugače je tvoj klub padel v najnižji rang tekmovanja. To je prvi zaobšel Smodiš s prestopom v Grosuplje in nato v Italijo, tako da je takratna Olimpija dobila vse dobre mlade igralce k sebi, sedaj vam in nam pa že 15 letniki bežijo v tujino.

PS: Pa košarka se igra tudi v Šentjurju, Domžalah, kar je vaš klub tudi že ugotovil.
baju
# 04.10.2017 ob 10:06
Sem ga gledal proti Igokei. Prosti meti in trojke mu glih niso močnejša stran. Mal precenjen, je pa dodana vrednost za to Olimpijo.
piresica
# 06.10.2017 ob 00:04
Če bi želeli Olimpijo popeljat na pot stare slave , je potrebno ogromno stvari izboljšat . Lahko si je želeti toda stvarnost je nekaj drugega .
REsnica
# 05.10.2017 ob 08:14
Olimpija zanesljivo ima pogoje, saj igra v stožicah. Ni zelo veliko klubov, ki so lastnik športnega objekta v katerem tekmujejo ( ne samo v košarki) . Lastništvo ni odločilno, še posebej ne dokler so odnosi z lastnikom infrastrukture ok kot so v primeru olimpije. Zato ima olimpija na voljo vrhunsko infrastrukturo točno tako kot je zapisano. Nihče ni trdil da je tudi lastnik vsega.
slovannn
# 04.10.2017 ob 23:08
Le kaj smo storili tudi na tvoje vprašanje Ljubljančani, da moramo gledati to tujsko legijo, domači fantje pa sedijo na klopi.....sanje o ponovitvi uspehov sedanjega toda je potrebno v kali zatreti
johnny007
# 04.10.2017 ob 21:27
zemenjeno. dokažte.
MiD
# 04.10.2017 ob 16:53
Lisac je res izjavil veliko neumnost. Olimpija ima "kao vse" infrastrukturo, pogoje za delo z mladimi.... bla, bla...
Vse to ima lahko tudi Ilirija ali Helios ali...
Preprosto zato, ker dvorana Stožice ni last Olimpije, ampak v njej (pod zelo ugodnimi pogoji) gostujejo!
Če bi kateri koli drug slovenski klub prišel v priložnost, da igra v Euroligi, bi prav tako lahko za
svoje tekme najel Stožice! Dokler pa bo na tekmah ABA lige samo 1000 (napihnjena številka) gledalcev, (čeprav je res, da je bil dan in ura skrajno neprimeren!) tako dolgo tudi Olimpija te infrastrukture ne potrebuje.

Kakor koli. Olimpija "tja, kjer je že nekoč bila", če s tem mislijo F4 Eurolige najbrž še zelo, zelo dolgo ne bo prišla. V Euroligo pa samo, če se bo ta občutno širila, česar pasi največji klubi ne želijo, ker je več zanimanja za njihove tekme v državnem prvenstvu, kot pa za tekme proti Olimpiji pa čeprav je ta državni prvak. V tem trenutku v Euroligi Olimpije prav nič ne pogrešajo. Še tista Olimpia iz Milana jim je skoraj odveč.
Sicer pa, bomo videli. Če bodo v klub prinesli veliko milijonov Eur, je vse mogoče.
Gandhi1
# 04.10.2017 ob 16:13
Davison..mi smo se bolj bogi kot oni, ne kritizirat, ce nimamo spucano pod lastnim pragom. Krka se ze krepi, z eksoti iz skandinavskih lig..kaj smo ze govorili o veteranib? Razen ce mislijo 29 letnika naprej prodat? #banana klub
davison20
# 04.10.2017 ob 15:33
KLIPAN, lepo da igrate v tretjerazredni ligi, tako si včasih razlagal o FIBI. Nekako imam občutek, da vas bodo že v tej FIBINI ligi in v ABA ligi spustili hitro na realna tla. Zanima me, kdo vas bo financiral, ko bo Petrol prodan in ne bo državni. Na državnih joškicah paše biti prisesan.
Voly
# 04.10.2017 ob 13:49
Brannigan
Pa kako si ti predstavljaš Krko v Evroligi? Kje bo pa igrala? A v Ljubljani?
Fantič, bodi malo resen. Če bo kdo še kdaj igral v Evroligi, bo to Olimpija in še to le pod pogojem, da bodo poplačali dolgove in pridobili vsaj še enega tako močnega sponzorja, kot je Petrol, kajti, če nimaš na razpolago vsaj 5 milijonov za igralce, nimaš v Evroligi kaj iskati. Seveda Krka ne bo nikoli dala tega denarja, saj ni zaledja na dolenjskem, mislim glede gledalcev. Namreč, ko je bila Krka (klub) najmočnejša, ste spravili skupaj 1500 gledalcev, to pa je za Evroligo smešno malo in povsem nezanimivo.
Ko je bila Olimpija v Evroligi konkurenčna, so za vsako tekmo prodali 5000 vstopnic, lahko bi jih pa še 3 krat toliko, če bi bila dvorana večja. V Ljubljani je košarka šport št.1 že 60 let, seveda, če je klub kolikor toliko konkurenčen.
Dolenjci še žoge niso poznali, ko so v Ljubljani že igrali košarkarski asi svetovnega formata.
threepointer
# 04.10.2017 ob 13:32
@watwat
Če smo realni imamo takšen sistem v rokometu. Ve se, da je Celje alfa in omega slovenskega rokometa, ampak to ne pomeni, da so Velenje, Koper in Maribor brezvezni in da njihov trud nima smisla. Če jim vsake toliko časa zbijejo krono iz glave je to še toliko boljše.

Imamo figo takšen sistem. Gorenje, v preteklosti pa tudi Koper, igra na isti ravni tekmovanja. Tudi njihov proračun ni bistveno manjši od Celjskega. Vsaj pri Gorenju, v preteklosti pa tudi pri katerem drugem klubu, gre za klasično konkurenco, ki je na podobni ravni. To, da je Celje običajno boljše, je posledica drugih faktorjev v veliki meri povezanih s tradicijo. Jaz sicer nimam nič proti konkurenci, če si jo majhna Slovenija lahko privošči. Rezultat takšnega sistema je, da niti Celje ni več konkurenčno najboljšim v Evropi. Po moje pa bi rabili samo nekaj več denarja (recimo v rangu 50%) in možnost, da dobijo vse mlade talente iz Slovenije še preden jih za velike denarje pograbijo bogatejši klubi. Sedaj je zanje konkurenca in nekateri gredo v Gorenje ali celo kam drugam.
Brannigan
# 04.10.2017 ob 11:07
mha

V tvojem komentarju nisem zasledil argumenta za svoje nepozanvanje košarke... :/

In da, še ena institucija, ki si edina zasluži brezpogojno spoštovanje vseh navzočih. To pa je res že smešno. Če bi imeli drugi malo priložnosti in preferiranja kot jih ima Olimpija, bi bili najmanj na istem, to je na novo prenovljen klub, ki se komaj drži nad vodo. Res no, Olimpija ni presežek in to že zelo dolgo.
Elviraldo
# 04.10.2017 ob 10:00
"Ne hvali dneva pred nočjo." .. pravi stari slovenski rek ..
pa SREČNO Olimpija Petrol!
Gandhi1
# 05.10.2017 ob 13:04
Pljuvač? Tebi so vsi pljuvači, ko povejo kot je. Kaj jih naj v nebo čislam ker so pripeljali 28 letnega pol-amaterskega igralca, ki ni dominiral niti v ligi, v kateri bi vrjetno še zdaj pol naših ex basketašev trgalo.
Paolo Marinelli je pa večni talent, a ti ni čudno da so ga brcnili iz Olimpiji, Cibone? Tipo ma nek potencial, ampak je čisto pasiven, nima energije, tudi dela premalo. Spomnim se, ko sem pred leti igral nek turnir v Zagrebu, takrat sem se pogovarjal z Ante Nazorjem, zame izjemen strokovnjak. Takrat je bil Paolo se 'mulcek', kao neki top hrvaski talent, zanj je on lepo dejal, da mali nema muda. Preprosto ni agresiven, premalo isce zogo, oziroma na splosno se umika v ozadje, pa tudi tehnično ni nevem kaj napredoval v teh letih. Povprečen nakup Krke.
REsnica
# 05.10.2017 ob 08:07
Učinkovita zavora Jani M. je šla. Pot navzgor je odprta. S takim in podobnimi kamni za vratom je nemogoče uspeti. Demokratični politiki pač.
threepointer
# 04.10.2017 ob 15:58
Že iz komentarjev na tem portalu je popolnoma jasno, zakaj v Sloveniji nimamo enega močnega kluba. In najverjetneje bo tako tudi ostalo...
lary
# 04.10.2017 ob 15:58
petrol ima letno vec kot 2 milijardi prometa pa nemore 20 milijonov letno vplacat v olimpijino blagajno sramota
davison20
# 04.10.2017 ob 13:29
KLIPAN, zakaj bi bolelo? Nihče nima nič proti močni Olimpiji, imamo pa do podcenjevalnih izjav Lisca do ostalih klubov. Zame boste kompetentni takrat, ko bodo vaši dolgovi 0, recimo tudi do Slovana, kateremu še vedno dolgujete za Zupana. Morate pa počasi pozabiti na čase, ko so vsi klubi morali delati za vas, sedaj bo potrebno kaj nakazati, pa še veliki klubi speljejo vse, kar je res dobrega iz Slovenije.
mha
# 04.10.2017 ob 10:58
Novi direktor Olimpije torej misli, da bi morali vsi slovenci živet samo za en šport in samo en določen klub. Kakšne bedarije. S takimk odnosm ne boste dobili navijačev še 100 let.

Očitno ne poznaš košarke.

Igralci se morajo kalit in pokazat različnim oglednikom, da lahko računajo na profesionalno kariero. In to gre običajno lepo postopoma po stopničkah, razen če nisi nek izreden talent, ki se dokaže že v mladinskih ali še zgodnješih tekmovanjih. Slovenska košarka je razmeroma tanka v potencialnih opcijah napredovanja za domače igralce. Je sicer še vedno percepirana kot del (periferija) močnega centra mladih nadarjenih igralcev, samo to ima omejen domet. Uspeh reprezentance, ki je recimo nedavno dvignil interes in ceno mnogim igralcem, tudi ni nekaj, na kar bi lahko mi vedno računali, tako kot to lahko Srbi. Za to pač potrebuješ močno generacijo, ne pa zgolj enega ali dva posameznika. In potem ostane samo še ime in institucija Petrol Olimpije. Bi bilo mesta še za kakšno moštvo, recimo Krko, samo se je bolj kot ne sama izločila zaradi zelo omejene ambicioznosti.
The Stig
# 04.10.2017 ob 09:33
Sam da ne bo farmacevt poslal kaksnega soferja resilca spet...
Jadranska liga
link
Čanak sedel na vročo klop Partizana
14. december 2017 ob 19:47 Muto Nikolića, ki so ga odstavili po sobotnem porazu proti Cedeviti, bo na mestu glavnega trenerja Partizana zamenjal nekdanji kapetan črno-belih Nenad Čanak.
Več novic ...
Državno prvenstvo v košarki
link
Petrol Olimpija slavila v Domžalah, Sixt Primorska pri Krki
27
10. december 2017 ob 21:01 Košarkarji Petrola Olimpije so dobili tekmo 9. kroga Lige Nova KBM. V domžalski športni dvorani so bili s 84:75 boljši od Heliosa. Ljubljančani so tekmo dobro začeli.
Več novic ...
Evropski pokali v košarki
Kazalo