Košarka

Poudarki

  • Edina rezerva za zdaj je dvorana Tivoli
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 46 glasov Ocenite to novico!
Stožice
Edino primerno prizorišče je zaenkrat stožiška dvorana. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
VIDEO
EP 2013: Po Novem mestu t...

Dodaj v

Po Novem mestu odstop od Eurobasketa napovedal še Koper

Težave tudi na Ptuju; ponuja se Maribor, a z določenimi pogoji
2. februar 2012 ob 09:44
Ljubljana - MMC RTV SLO

Nad organizacijo evropskega košarkarskega prvenstva v Sloveniji leta 2013 se zgrinja vse več temnih oblakov. Po zapletih v Novem mestu so se za odstop od soorganizacije Eurobasketa odločili tudi v Kopru.

Župan Kopra Boris Popovič je za časopis Delo povedal, da je odločitev sprejel po predstavitvi rezultatov natečaja za izbiro projektantov za dvorano Bonifika 2. Najcenejša rešitev bi stala 22 milijonov evrov, najdražja pa 40 milijonov evrov, piše Delo.

Na Košarkarski zvezi Slovenije uradne odpovedi Kopra še niso dobili.

Rezerva Hala Tivoli, kaj pa naprej
Po prvotni zamisli bi morali evropsko prvenstvo organizirati Ljubljana, Novo mesto, Jesenice, Ptuj in Koper. Na KZS-ju so sicer po torkovih informacijah, da je zaradi neuspešnega razpisa za novo dvorano negotova izvedba EP-ja v Novem mestu, zatrdili, da EP ni ogrožen, saj imajo za takšen primer predvideno rezervno rešitev z dvorano Tivoli.

Tudi na Ptuju projekt visi v zraku
A zdaj se je zalomilo še pri Kopru, težave pa imajo tudi na Ptuju. Župan Štefan Čelan se za zdaj še trudi, da bi mu uspelo izvesti obljubljeno. Čeprav razpisni postopek še ni končan, je povedal, da so do zdaj prejeli dve ponudbi, a dodal, da bo nato vse odvisno od nove vlade.

"Če bodo res ustavili vse investicije, potem bomo morali žal od tega projekta odstopiti. Osebno seveda ne verjamem v napovedi o popolni blokadi investicij. Ker pa imamo v hiši samo sklep brez pogodbe, vam ne morem povedati, ali bo temu sledila pogodba. Ob vsem tem so seveda pomembni roki, ki bodo, če pogodba ne bo podpisana do maja letos, zamujeni," je dejal Čelan. Vrednost investicije v novo ptujsko dvorano je osem milijonov evrov.

Maribor čaka na prvi korak KZS-ja
Za gostitelja se je po zadnjih zapletih ponudil Maribor, a z določenimi pogoji. Štajerska prestolnica je pripravljena plačati del kotizacije za EP v košarki, če bi država prispevala milijon evrov za obnovo dvorane Tabor, je za časnik Večer dejal mariborski podžupan Milan Mikl in dodal, da so v času, ko jih je sodelovanje zanimalo, dobili negativni odgovor, zdaj pa je prvi korak na strani košarkarske zveze.

Kotizacija za posameznega prireditelja EP-ja znaša 600.000 evrov. Še vedno pa ni jasno, kaj sledi, če odstopi od organizacije. V Novem mestu trdijo, da bi jih odpoved stala 54.000 evrov.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
mikha
# 03.02.2012 ob 11:27
Kje je smisel pravila da se morajo od 1/4 finala igrati v drugi dvorani? Da se ne bi kdo navadil na dvorano in s tem imel prednost?
tedonjo
# 02.02.2012 ob 22:04
za 3500 ljudi mate pa tudi Laško dvorano 3 Lilije:)
schawlly
# 02.02.2012 ob 19:08
Haha! Jankovich je pa samo v Ljubljani nardil dvorano! In kaj zdaj? Novomeščani, koprčani, mariborčani pejte v prestolnico po dnar! Union Olimpija bo izpadla iz Eurolige, EP ne bo, ker je očitno denar samo v centru. Več ko bo tajkunov, manj denarja bo!
tenisač
# 02.02.2012 ob 19:05
Lj-Stožice, Tivoli
Celje
Ptuj
Jesenice
Biebermaniac
# 02.02.2012 ob 17:28
Lahko bi igrali na 1 kos, torej 2 glavna, plus 4 stranski, torej 6 tekem hkrati v 1 dvorani, pa se lepo polna navijacev :)
dzik
# 02.02.2012 ob 16:34
Malo heca... Ampak sem se nasmeju ob tem članku... butalci
dzik
# 02.02.2012 ob 16:32
Če bi bil Jankovič mandatar, se ne bi to dogajalo... :):)
Popovič bi ga sigurno podpiral...

LP
diazepam
# 02.02.2012 ob 16:23
Redni del in izločilni boji ne smejo biti v isti dvorani. V Stožicah bodo tekme od 1/4 naprej.

Sicer pa EP bo, samo želijo nekateri vaški šerifi izsiljevati državo preko vseh mej, a se bodo morali sprijazniti, da tako ne gre.
king23
# 02.02.2012 ob 15:52
Škoda. Najprej sem si želel, da bi imeli EP v novih dvoranah na Ptuju, Novem mestu in Kopru, zdaj pa si želim le še to, da evropsko prvenstvo sploh bo.
štamprle
# 02.02.2012 ob 14:43
Imamo Areno Stožice, Halo Tivoli, Celjsko dvorano in s tem bi imeli že 3 predtekmovalne skupine rešene. Zakaj si Slovenci vedno otežujemo stvari s kompliciranjem? Škoda pa, da ne bo dvorane v Novem mestu, ker Novo mesto dvorano nujno potrebuje. EP v košarki bi pa ta projekt samo pospešilo.

Z navedenim se popolnoma strinjam, zakaj bi morali na vrat na nos graditi nove objekte, če jih že imamo?! Edino za Novo mesto je tudi meni žal, da ne bo dvorane, kajti tam bi jo zagotovo potrebovali.
U-N
# 02.02.2012 ob 14:31
Maribor bo v tem letu vložil deset milijonov evrov v dokončno obnovo Ledne dvorane. Potem bo za potrebe hokeja kapaciteta vsaj 3.000 sedežev. Z postavitvijo montažnih tribun bi se ob košarkarski konfiguraciji kapaciteta zagotovo približala vsaj 5.000 sedežem. Za dvorano Tabor bi verjetno bilo potrebnih več kot let milijon za popolno obnovo.

Se pa dogaja nekaj kar se je pričakovalo ob izboru mest za prvenstvo. Ptuj, Novo Mesto, Jesenice ipd. so enostavno premajhna mesta, da bi v tako kratkem času lahko zagotovila sredstva za gradnjo novih dvoran.

Glavna tribuna v Ledni dvorani:
[img="http://www.hockeyarenas.net/hockey
arenas/arenas_eu/si/maribor/mari_t2.jpg]
[/img]
SamoR
# 02.02.2012 ob 14:30
Če hočemo imeti EP in če FIBA noče, da EP odpade, je potreben kompromis v dveh točkah.
1. Fiba mora razpoloviti kotizacijo, da jo posledično ni potrebno plačati mestom organizatorjem.
2. FIba mora sprejeti dejstvo, da se lahko igra v manjših dvoranah (cca 3000 sedežev).

Potem lahko KZS še enkrat pozove mesta k organizaciji (teh, ki imajo dvorano za 3K) brez plačila kotizacije.
pirat321
# 02.02.2012 ob 14:27
Je pa še nekaj stvari: potrebno je analizirati prvenstvo v Litvi, pogledati obisk in malo preračunati in se obnašati pametno. Tam kjer ne bo takega obiska bi bilo dovolj, da se organizira v dvorani s 3500 ljudmi. Na ta način nebi bilo potrebno posebej preurediti niti stare Bonifike, je pa res, da tam nebi smela nastopati npr. italijanska reprezentanca, ker je Italija preblizu. Tudi dvorani Tabor in v Celju sta čisto OK za organizacijo prvenstva. Tu pa naj se izkaže tudi KZS in e gleda izrazito kot profitabilen projekt i npopusti pri kotizaciji. Skratka sam ne vidim, da z eno pametno organizacijo in politiko nebi perfektno izvedli prvenstva ne da bi zgrdili katerokoli dvorano. Avanturistom na Ptuju in v Novem mestu pa čim manj vrniti kotizacijo v poduk, da graditi kandidaturo na molznem konju državi pač ne gre ker ni osnove.
Mislim, da to prvenstvo bo bo odlično organizirano samo če ne bo šlo po principu Naj sosedu crkne krava, kar bo za Slovencelnje precej težko ampak razmere so pač take.
Chamberlain
# 02.02.2012 ob 14:24
Imamo Areno Stožice, Halo Tivoli, Celjsko dvorano in s tem bi imeli že 3 predtekmovalne skupine rešene. Zakaj si Slovenci vedno otežujemo stvari s kompliciranjem? Škoda pa, da ne bo dvorane v Novem mestu, ker Novo mesto dvorano nujno potrebuje. EP v košarki bi pa ta projekt samo pospešilo.
dami79
# 02.02.2012 ob 14:22
Jaz dam na razpolago svojo njivo, če ni dežja se da prav fajn igrati
dami79
# 02.02.2012 ob 14:19
LJ, CE, MB in JE
Konig
# 02.02.2012 ob 14:13
Mimogrede, jutri bo v medijih uradno objavljeno, da Univerzijada odpade (oziroma se bo odvijala na sodiščih, kjer bomo za odpoved morali plačati mastno odškodnino) :))
peric88
# 02.02.2012 ob 14:09
Ne razumem pa kaj tukaj eni mešate Maribor zraven,da bi lahko vskočil!Kaj resnično mislite da se lahko v dvorani Tabor igra prvenstvo?In problem je tudi ta da je dvorana tako zastarela da se je neda niti prenovit.
Maribor če bi hotel gostiti prvenstvo bi moral nujno zgradit novo dvorano!To je dejstvo ker Tabor absolutno ni primeren.
Tako ali tako bo pa treba nekaj drugačnega pogruntat ker če sta že Koper in NM odstopila,ki sta zgledala veliko bolj pripravljena od Ptuja in Jesenic,lahko v naslednjih dneh pričakujemo da bosta tudi tadva odpovedala.
Jaz ne razumem zakaj nebi ene skupine dali v Novo Gorico,ki mislim da si edina lahko finančno privošči tak dogodek.In če že hoče biti evropski Las Vegas bi lahko naredili dvorano zraven nove igralnice,in bi jo lahko kasneje uporabljali tudi za druge prireditve(razne sejme,koncerte,boksarske obračune).
krumpek
# 02.02.2012 ob 14:02
Se spomnete ko Pahor ni hotel dati tistih par milijonov za Eurobasket pa je bilo oh in sploh čez njega. Tip je očitno vedel da zadeva finančno ni pokrita.
Tank-o
# 02.02.2012 ob 13:54
To POPE !!!!
AVION te še vedno čaka tko da pejt cimprej.
Pa prosim te ne prodaji klobas o novi dvorani, ker je bila itak predvidena obstoječa dvorana za EP.
Katastrofa ene j.... dvorane ne mormo spacat skupi.
U-N
# 02.02.2012 ob 13:52
Vedno bolj mi je jasno kako deluje KZS, vedno bolj mi je jasno zakaj smo v preteklosti poslušali košarkaše kako odpovedujejo igranje za reprezentanco.
gappon
# 02.02.2012 ob 13:50
Jao od kej vam take izjave, smeji se nam cela evropa?

Celo evropo briga za nas in za ta projekt in jim je povsem vseeno kako bomo mi razporedili denar.

Tudi pri organizaciji nogometnega EP na Poljskem in v Ukrajini je prihajalo do tezav pa bi skoraj odpovedali, pa kaj? Smo se jim smejali zato? NE!
Kraner
# 02.02.2012 ob 13:43
pa naj organizirajo tekme pred prešercem kot za ulično košarko
skunexl
# 02.02.2012 ob 13:41
Zdaj bi pa Maribor in Celje morala zahtevati kotizacijo od KZS, da bosta organizirali prvenstvo :)
liliputput
# 02.02.2012 ob 13:34
Celje!!!

Celje že ima dvorano, koje gostilo rokometaše.
Ne vem kaj tako cincajo!!!
FC LIVERPOOL 22
# 02.02.2012 ob 13:33
diazepam
S tem se strinjam,ampak na kratko povedano,da je to sedaj že vse skupaj smešno,če ne predvsem žalostno.Več,pa res ne bi razpravljal,čeprav eurobasket bo v to ne dvomim,medtem ko bi Univerzijado,že danes lahko odpovedali ali v skrajni sili razpršili po celotni Sloveniji.
diazepam
# 02.02.2012 ob 13:29
Univerzijada in Eurobasket sta neprimerljiva. Mešate jabolka in hruške.
FC LIVERPOOL 22
# 02.02.2012 ob 13:21
Vse skupaj "Univerzijada + Eurobasket 2013" spada že v rubriko "No Comment".
CoreySteel
# 02.02.2012 ob 13:18
Nova vlada pa tut ne bo dala €€ za dvorane :)

Na koncu bo tolk odpovedi, da bomo še v Komunalnem Centru v Domžalah lahko spremljal EP :)))
diazepam
# 02.02.2012 ob 13:13
Ne vem kaj vsi tako pljuvate KZS. Oni želijo narediti v Sloveniji največje tekmovanje kar smo jih gostili tukaj ne vidim nič slabega. Osebno se mi zdi zelo neodgovorno obnašanje mest, ki so sama kandidirala in se celo ravsala za organizacijo prvenstva (se spomnim, kako je bil Popo glasen, da pričakuje, da bo ena od skupin na Obali, sicer bo to jasen znak, da se Primorci kao drugorazredni državljani bla bla....). Sedaj pa odstopajo eden za drugim. Sicer pa gre za povezavo s trenutno nastajajočo vlado (vemo kje je Popo), ki želi vse kar spominja na prejšnjo izbrisati (JJ tudi iz istega razloga verjetno ne bo prestopil praga Stožic) tudi če gre za šport. Žalostno a resnično.
deadeye1
# 02.02.2012 ob 13:13
Nekaj offtopic:
Naši zanimivi košarkarski meti (1.del)

Pa še 2. del

:))
FooFighter
# 02.02.2012 ob 12:57
to je vse posledica
1.najprej dvojnih meril
2.podlosti tistih, ki odločajo (politiki, župani, vodstvo KZS)

najprej so postavli vse na glavo že s tem, ko morajo kotizacijo plačati vsi, razen ZokiLAND. Da je najbogatejša občina, ki je gostiteljica finala tega oproščena, posledično bo od tega tudi daleč največ imela, je samo še dodaten dokaz, da tukaj ni logike? ampak ni poanta tukaj, poanta je že samo to dvojno merilo, ali je za vse, ali pa za nikogar. Popolnoma podpiram Celjskega župana, da se ni dal.

in potem še točka 2: Koperski župan je pač ugotovil, da je KZS zdaj že prisiljena razmišljat o planu B, če pa odopove še en predviden gostitelj oz obeta se še več (tudi Ptuj visi), pa nastane že problem. Popovič zdaj pač poskuša iztržiti (beri izsiliti) čim več ugodnosti, zdaj ali je to neplačilo kotizacije ali državna finančna pomoč (verejtno bo ta, na KZSju so si že BMWje nakupili, niti ne morejo in zakaj bi dali, če se pa da državo pri nas itak nategnit, davkoplavčevalci bodo že plačali, samo vedeli nikoli ne bodo, koliko, komu,...) mu je vseeno, samo da je. Zokiju je to že daleč pred vsemi uspelo.
bugatti
# 02.02.2012 ob 12:55
eurobasket je brezvezna potrata denarja..... raje naj dajo denar mirovnikom in homo organizacijam
jakosol
# 02.02.2012 ob 12:55
Me zanima, če bo kdo odgovarjal za bližajočo se sramoto.
B in .
# 02.02.2012 ob 12:51
''Zahtevati moramo znižanje kotizacije iz 6,5 milijona na 3 milijone. Tudi Nemci so glede prvenstva leta 2015 povedali podobno, da več kot 3 milijone ne nameravajo plačati. Poleg tega je potrebno doseči dogovor, da so lahko dvorane manjše, denimo s 3000 sedeži."

Šešok ima tukaj prav, v bistvu strne vse pomisleke, ki so v javnosti prisotni že od začetka projekta, od a do Univerzijade.

Po svoje škoda (navezujem se na link nuclear power), da nismo organizirali prvenstvo s Hrvaško, oni imajo velike Arene že narejene (za rokometno prvenstvo) in tudi drugače bi lahko močneje nastopili v pogajanjih.
Poleg vsega, bi se Slovenija lažje pozicionirala turistično in obče prepoznavno, kot soseda Hrvaške(sigurno bolj prepoznavna od nas); v tem primeru, bi se še tak evropski bimbo vprašal, če Slovaška res meji na Croatio. :)
Kapitan Kljuka
# 02.02.2012 ob 12:50
Če sem se na začetku nad EP še navduševal, se že nekaj časa vedno manj; situacija v gospodarstvi ni rožnata, da Italija, Nemčija odpovedujejo kandidature pove dosti, pa tudi samo EP 2013 s tekmovalnega vidika ni tako pomembno (kval. za OI, manko zvezdnikov). Mislim, da se je Slovenija pošteno zafrknila, če bo kaka odpoved bo to sramota brez primere...
sjefrojkaf
# 02.02.2012 ob 12:45
Še enkrat. Celje in Maribor ne smeta dovoliti, da se prvenstvo odvija v teh dveh mestih. Naj KZS najde svoje dvorane.
Pa ne zaradi neke žlehtnobe, ampak preprosto zaradi tega, da se enkrat za vselej ukine ta miselnost izsiljevanja, ki je bila prisotna že takoj na začetku podeljevanja soorganizacije mestom. Namesto, da bi bil to nacionalni projekt s ciljem zlata medalja za našo reprezentanco, je bilo takoj jasno, da je zadaj vse kaj druga.

Spomnimo, ko so vsi pricakovali, da bo EP med drugim tudi v Celju (edina prva logična, racionalna in razumska odločitev po Stožicah) so pogojevali to s kotizacijo 700 kEUR.

In ne pozabite, dvorane, ki naj bi se gradile po Sloveniji gredo iz žepov VSEH davkoplačevalcev.
Še zdaj mi ni jasno, zakaj so podelili organizacijo mestom, ki sploh nimajo dvoran ??? In če pogledamo še s športnega vidika, v peklu Zlatoroga bi lahko padel vsak nasprotnik ...
tim123
# 02.02.2012 ob 12:45
ma sej so tivoli, stožice, koper ( obstoječa bonifika) , celje, MB ( obnova Tabora ) , jesenice in mogoče Velenje? ne vem zakaj bi NM in Ptuj delali dvorane, če pa so že drugje...
na koncu bo še u italijanski Gorici prvenstvo...;)))) KZS kmeti!
surfer
# 02.02.2012 ob 12:43
Tocno tako kot je Sesok povedal. Univerzijado odpovedat (globalno segrevanje,izredne okoliscine krize, whatever) in naj sramoto ter odgovornost prevzame tisti, ki jo je zakuhal. Zarad mene je lahko tud mene za 5 min sram, ce bomo s tem kaj evrov prsparali.

Potem pa FIBI rect naj se streznijo in kotizacijo znizajo na posteno vrednost, tolk ko so jo vsi drugi meli, sicer sledi tisto zgoraj.
Pinguinpanic
# 02.02.2012 ob 12:42
http://www.sport-tv.si/d132491/Kosarka/Sesok_Doseci_dogov
or_s_FIBO_ali_odpovedati_EP.html
outsid3
# 02.02.2012 ob 12:40
Če jim ne uspe, pa naj bo v Celju! Da ne bo naš Kangla spet kaj na silo "gradil"...
Vaati
# 02.02.2012 ob 12:36
Žalostna situacija. KZS se je lotila organizacije s figo v žepu, upajoč, da se vse nekako izide. Rezultat pa je pričakovan.
Zadeva je povsem enostavna, a vseeno za nekatere veleume očitno prezahtevna. Preden se odločiš za organizacijo kakršnegakoli prvenstva, je treba poskrbeti za to, da so finančne konstrukcije zaprte. Najprej se preveri, katere dvorane so uporabne (pa ne samo za silo), nakar se gre v izgradnjo novih. Tisti, ki bi rad gradil, naj črno na belem pokaže, da je denar zagotovljen. Če je vse to izpolnjeno, se prižge zelena luč! Nič prej!
Zavedati pa se je potrebno tudi, da se nobena dvorana ne bo več gradila tako po lopovsko (pa sploh še dokončana ni), kot se je to zgodilo v Ljubljani, kjer bodo ljudje še dolgo odplačevali Jankovićeve grehe.
daryankoff
# 02.02.2012 ob 12:34
Oglasu se je tud Šešok.(vir: Šport tv)

''Ves čas že govorim, da smo pristopili popolnoma napačno. Vehementno smo se odpovedali mestom z vsemi pogoji – recimo Celju," je za uvod dejal naš sogovornik, ki je bil od samega začetka kritičen tako glede same izvedbe projekta kot tudi izbire prirediteljev.

Pritisniti na FIBO: Znižati kotizacijo ter dogovor glede dvoran

''Zahtevati moramo znižanje kotizacije iz 6,5 milijona na 3 milijone. Tudi Nemci so glede prvenstva leta 2015 povedali podobno, da več kot 3 milijone ne nameravajo plačati. Poleg tega je potrebno doseči dogovor, da so lahko dvorane manjše, denimo s 3000 sedeži. Seveda gre za tiste predtekmovalne skupine, v katerih ne bo Slovenije. Ne bi smeli podleči zahtevam po večjih dvoranah, saj si bo tekme Finske ali Belgije ogledalo 30 ljudi, pa še tisti bodo tam po službeni dolžnosti," pove Šešok, ki ima z evropskimi prvenstvi bogate izkušnje. Med leti 1995 in 2010 je bil namreč kot predsednik KZS-ja prisoten na prav vseh tovrstnih prireditvah.

KZS videla le evre

Kot gospodarstvenik Šešok ni mogel mimo računa, ki ga bo Eurobasket izstavil Sloveniji. Po njegovem mnenju se je potrebno še enkrat usesti in karseda dobro predvideti vse stroške, nekaj zadev pa tudi popraviti. "Zahtevati plačilo kotizacije od mest je neprimerno. KZS je gledala le na tistih 600 tisoč evrov, ni pa pomislila, ali bodo dvorano sploh lahko zgradili in kolikšno breme bo le-ta predstavljala v prihodnje. Resni ekonomisti morajo napraviti narodno-gospodarski izračun, saj bo vse te objekte potrebno vzdrževati tudi po koncu prvenstva."

"Dvorana na Ptuju je bedarija"

Pred dnevi so nam odgovorni s ptujske občine zatrdili, da pri njih vse poteka v skladu s terminskim načrtom. Dušan Šešok se z izbiro mesta od samega začetka ni strinjal, še bolj pa je kritičen glede gradnje novega objekta s 5000 sedeži, ki je za tako malo območje povsem neprimerna. "To je bedarija, dvorana tam sploh ne bi smela nikoli stati, tudi če bi imeli denar. Pred časom sem podal primerjavo - če na Ptuju zgradijo dvorano za 5000 gledalcev je to povsem enako, kot če bi v Mariboru zgradili objekt, ki bi sprejel 35 tisoč ljudi. Že takrat sem se čudil."

"Univerzijado odpovedati, v primeru enakih okoliščin tudi Eurobasket"

Ta čas se Slovenija ne ubada zgolj z težavami glede evropskega prvenstva v košarki, temveč je v ospredju tudi problem pri organizaciji študentske Univerzijade, ki naj bi jo gostil Maribor. Tudi Štajercem težave niso prizanesle in projekt je pod velikim vprašajem. "Razmišljali so, od kje vse bodo dobili denar, ki pa ga ni bilo. V zadnjem trenutku bodo nato prišli do države in zahtevali višje zneske. To, kar počno z Univerzijado je milo rečeno neumno. Odpovedati jo je potrebno v sekundi. Včeraj, ne danes. In če ne bomo dosegli dogovorov s FIBO ter ugotovili ekonomske računice, bi podobno morali storiti tudi glede Eurobasketa."
ics
# 02.02.2012 ob 12:32
Dejte odstopt Srbiji pa je stvar resena..nasi bodo itak igral kokr da bi bli doma..spomnte se "ludnice" v Beogradu na tistem EP :))
Sauromon
# 02.02.2012 ob 12:26
Kaj, ti ki so se prijavili in zdaj odstopajo, morajo plačati celotno kotizacijo!!
surfer
# 02.02.2012 ob 12:24
Tivoli, Stozice, gnilo kodeljevo

Zravn pa se nov promo slogan; "Slovenia, soooo small, we got everything in one town."
hyosung
# 02.02.2012 ob 12:23
Kje ste sedaj tisti, ki ste pljuvali Pahorja v premišljevanju podpori EP????? To je kruta realnost.
storz
# 02.02.2012 ob 12:18
To je ta pravi odraz...ko si v sloveniji lahko tile gospodje privoščijo kar si želijo! SRAMOTA! ....če se v nekaj zavežeš moraš to potem izpolniti! ampak ja..ns navadne ljudi bodo preganjali že zarad tega ker zamudiš s plačilom npr. petih evrov...ko pa se tili gospodje izmišljujejo kar tja v tri dni pa seveda nebo nikakršnih posledic! SRAMOTA! ...in to je ta realni odraz vsega - to se dogaja v športu, gospodarstvu, politiki, kulturi.... ....žalost. nevem niti kaj nej še rečm! škoda besed!
pikam_dopust
# 02.02.2012 ob 12:18
Za Slovenijo nobeden sploh ne ve da obstaja.Tako,da ce se osramotimo ali ne je popolnoma izto.

Točno!
In če niti po FuzbalskemEU in WM tega nismo mogli spremeniti (ki ju dejansko gleda cel svet), je z vidika promocije čisto ista figa, ali to prvenstvo imamo ali ne.
Oz. to prvenstvo lahko imamo, če imamo kam z denarjem. Ker smo pa daleč od tega, je pa prvenstvo za nas čisto predraga igračka (kot so modro ugotovili že Hrčki).

Pa fejst bi bilo končno držat odgovorne tiste politike (kao SLO FIBA funkcionarje), ki so se šli s tujim denarjem pogajat na FIBO, da bi malo iz svojega žepa krili stroške svojega sfaliranega projekta...
von Rhein
# 02.02.2012 ob 12:16
pikam_dopust....to drži.
jaakaaLJ
# 02.02.2012 ob 12:12
pa kva je problem??? pa s cim se ubadajo??? poslte vse v k, najavte Tivoli, Stozice, gnilo kodeljevo in pa Celje ki edini poleg Ljubljane premorejo spodobno dvorano...
ker Maribor bi gostil ampak pufal se nebi, Koper je pa na podobnem nivoju z njihovim veleumom Popovicem....
Nacek
# 02.02.2012 ob 12:08
Norca se delajo iz navijačev... :(
Milenko
# 02.02.2012 ob 12:06
"Italjani so modro odstopili ker so se zavedali situacije, še mal pa bomo odpovedali še mi"

BISTVENA razlika je ,da Italijani niso odstopili;sploh niso sli v to. Slovenija ja,in sedaj ni zmozna tega speljat! SRAMOTA

"zdaj moramo iti v to, ker sicer se bomo pa osramotili". "Se pa bomo osramotili."

Za Slovenijo nobeden sploh ne ve da obstaja.Tako,da ce se osramotimo ali ne je popolnoma izto.
metza3
# 02.02.2012 ob 12:06
Ni važno ali smo levi, ali smo desni. Prvenstvo mora biti realnost in ne utopija. Saj je to edinstvena priložnost za promocijo Slovenije, ter prav tako za promocijo slovenske košarke, ki je v zadnjih letih močno stagnirala.
Gre se za renome, ki smo ga v Litvi neumno zapravili. S prvenstvom v Sloveniji, pod budnim očesom naših zvestih navijačev, ga lahko dobimo nazaj in celo dosežemo cilj z maksimalnim vložkom vseh najboljših slovenskih košarkarjev.

sLOVEnija!!!
nuklear power
# 02.02.2012 ob 12:05
Slovenci nas nisu htjeli

Hrvatska je tako drugi put zaredom ostala "kratka" nakon što su Slovenci odbili zajedničku kandidaturu s Hrvatskom za EP 2013. Iz HKS-a su poručili kako su financijski zahtjevi prevelik zalogaj.

"Odustajanjem Njemačke i Francuske, odustali smo i mi jer ako te dvije velike zemlje ne mogu financijski pokriti organizaciju, što tek mogu Hrvatska i Italija", komentirao je za Index glavni tajnik HKS-a Željko Drakšić.
pikam_dopust
# 02.02.2012 ob 12:02
@vse, ki jih je sram...

Mene ni pa nič sram.
Sploh mi gre pa gredo na živce grožnje, da "zdaj moramo iti v to, ker sicer se bomo pa osramotili". Se pa bomo osramotili.

Zgodovina je polna odpovedanih prvenstev, zakaj bi ravno mi morali riniti z glavo skozi zid?
Jaz že ne mislim tolči lakoto, da bomo imeli v NM neko predimenzionirano športno dvorano, ki je tisto majhno okolje sploh ne rabo...
pikam_dopust
# 02.02.2012 ob 12:00
@vonRhein

Pri nas ni športne zveze, ki je ne bi furali politiki (takšni in drugačni "naši fantje"). Razlog je pa preprost: privatnik ne gre kar tako metat denarja v šport, če od tega nič nima, in edini kanali, ki imajo dostop do neomejenih količin denarja, so osebe, ki delajo z državnim denarjem. Zato so povsod v zvezah zelo visoko ravno politiki, pardon... kvazi gospodarstveniki, ki furajo državna podejetja.
nuklear power
# 02.02.2012 ob 11:59
kaže Drakšić, a na pitanje hoće li Hrvatska u budućnosti tražiti kandidaturu s bližim susjedima, rekao je:

"Htjeli smo sa Slovenijom za Eurobasket 2013., ali nismo se uspjeli dogovoriti s njima. Sami su dobili domaćinstvo, ne znam na koji su se način dogovorili s Fibom. Za organizaciju je potrebno 8 milijuna eura samo za plaćanje taksi".
Milenko
# 02.02.2012 ob 11:59
"Italjani so modro odstopili ker so se zavedali situacije, še mal pa bomo odpovedali še mi"

BISTVENA razlika je ,da Italijani niso odstopili;sploh niso sli v to. Slovenija ja,in sedaj ni zmozna tega speljat! SRAMOTA
pikam_dopust
# 02.02.2012 ob 11:57
Ze takrat ko se je KZS postavila v vlogo podruznice FIBE in izsilila drzavo (davkoplacevalce), da kar 2x preplacamo prvenstvo (Litva je pol manj dala, vsi drugi tudi) in to v casu najvecje financne krize, ter veliko manjso relevantnostjo tekmovanja, pa se edini kandidat smo bili... je bilo jasno, da se nam obeta en velik FAIL... se bojim, da poleg financega, tudi rezultatski.

Točno.
Ko bodo SLO FIBAovci začeli dajat tudi osebni denar v projekte,ki jih baje tako "nujno moramo imet", bodo začeli tudi malo drugače gledati na vse zadeve. Ker smo pa pri nas navajeni, da vse plača država, politični funkcionarji se pa samo slinasto nastavljajo pred teleobjektivi, imamo tudi taka prvenstva, ki jih trenutno nihče pri zdravi pameti noče...

Upam, da bo še kdo odstopil.
Tega drk*** z davkoplačevalskim denarjem imam tudi sam že počasi dovolj.
von Rhein
# 02.02.2012 ob 11:57
Vratarji,po novem imenovani receptorji....izogibajte se komentarjev o stvareh katerim niste dorasli. Kaj ima politika opraviti z KZS?In kaj s tistimi,ki so rinili za vsako ceno v organizacijo EP?
Paperino
# 02.02.2012 ob 11:53
Jaz pa mislim, oziroma bolj upam, da ni taka panika glede prvenstva. Zavedati se morate, da tudi FIBA si ne more privoščiti kar neke pogoje postavljati. Bili smo še edini kandidati, ki smo si upali sprejeti organizacijo. Če jo mi ne bi bi FIBA morala popustiti pri zahtevah, če bi sploh hotela izpeljati EP. In jaz mislim, da bo tudi nam morala popustiti če bo le želela EP imeti. Drugo bi bilo, če bi mi s kandidaturo kakšni državi preprečili izvedbo EP-ja, vendar nismo, ostali smo sami in edini kandidati in FIBA mora to spoštovati in pomagati kolikor se le da.
blubear
# 02.02.2012 ob 11:51
se bojim da bo prevladal ego KZS in bodo raje šli z glavo skozi zid ter izsilili gradnjo kakšne dvorane kot pa da bi šli prosit Celje in Maribor!! Žalostno je pa to da bomo ta ego ( kot smo ga v preteklosti že) plačali mi davkoplačevalci.
So vakeres?
# 02.02.2012 ob 11:51
Popravek ad c):
Berluškić Popović prdi (laže) - a to je edino, kar zares zna.
Že od vsega začetka. Verjetno podedovan DNK.
rdečinavijač
# 02.02.2012 ob 11:51
A bodo igral samo V Stožicah od 6h zjutraj do polnoči?
n1fuzbaler
# 02.02.2012 ob 11:50
Zaprite dol štacuno!

A ne bi bilo bolj pametno denar od univerzijade in EP ja porabiti za kake bolj pametne namene. Smo namreč v krizi. Obnašamo pa se, kot bi bili v razcvetu... Sramota za državo!
pahorček
# 02.02.2012 ob 11:49
Najboljše je pa to, da sedaj eni levaki Janšo omenjajo!

JOJ, JOJ!
Pa kaj imo on s tem???
Levaki, levaki!
So vakeres?
# 02.02.2012 ob 11:47
Ma kaj ste vsi brezposelni, da ste v nekaj urah nacvrli 130 komentarčkov???

Moji so samo tile:
a) Berlusconi ni hotel organizirati tekmovanja,
ker je stari maček vedel, da ni vredno dnarja.

b) slovenski tepci so navdušeno prevzeli

c) Popovič prdi - a to je njegov nivo.
victory 80
# 02.02.2012 ob 11:45
Ne vem počasi bodo vsi športni dogodki v Sloveniji povezani s škandali in negotovostjo izvedbe samo upamo lahko da ne bo prišlo tako daleč kot z univerzijado.
Triptico
# 02.02.2012 ob 11:45
Tukaj nima veze nobena politika, le zahojenost in samovšečnost, da se obljublja nekaj, za kar noben nima garancije. Ugled države zaradi tega (še) ne trpi, lahko pa. Tukaj se gre za klasičen biznis, investiraj in posel boš začel, seveda pa ob dobrem načrtovanju in izvedbi tudi zaslužil.

Na papirju zgleda vse precej lahko, dober poslovni načrt, ampak nam se že na začetku zatakne, radi bi zaslužili, delal pa ne bi nihče, nekam znano se mi to zdi. Leva ali pa desna opcija, vsi živijo na obljubah, da bi pa sedaj lokalni funkcionarji pričakovali, da jih bodo oni iz dreka vlekli, je pa res prepotentno, kot pri Univerzijadi.

Projekt Eurobasket je koristen za državo in lokalno skupnost, za ljudi in razvoj športa, ampak s takšnimi pajaci je to projekt A je to, skratka ponesrečeno smešen.
surfer
# 02.02.2012 ob 11:45
Ze takrat ko se je KZS postavila v vlogo podruznice FIBE in izsilila drzavo (davkoplacevalce), da kar 2x preplacamo prvenstvo (Litva je pol manj dala, vsi drugi tudi) in to v casu najvecje financne krize, ter veliko manjso relevantnostjo tekmovanja, pa se edini kandidat smo bili... je bilo jasno, da se nam obeta en velik FAIL... se bojim, da poleg financega, tudi rezultatski.
Milenko
# 02.02.2012 ob 11:41
Slovencki rinejo povsod,in povsod so popolnoma NESPOSOBNI!!!! SRAMOTA!
B in .
# 02.02.2012 ob 11:40
Sej je prav tako, nimamo mi tega dnarja... je že vse izropano. Žal.
b0149
# 02.02.2012 ob 11:39
Malo o gradnji Zlatoroga in o financerjih.
http://moc.celje.si/uprava/documents/med
ijski_koticek/2011/odgovor-2011_gradnja-dvorane-zlatorog.pdf
edx
# 02.02.2012 ob 11:36
Zdaj pa mate dragega Ivana JJ.
cement007
# 02.02.2012 ob 11:34
Saj bo JJ dal denar za Univerzijado za katero se je odločil že 2008, pa potem tudi še za EP!
johnb
# 02.02.2012 ob 11:30
Že kar vidim, kako bo prvo prašanje, ko bodo Košarkarski zvezdniki vstopili v naše dvorane naslednje: Aha, to je dvorana za trening, kje bomo tekme pa igrali? xD

Majer je pa res počen, če misli nagajat temu projektu. Boljš da ima rajo po dvoranah, kot po ulicah.
toset1
# 02.02.2012 ob 11:30
Kolikor se spomnem je Dvorana zlatorog stala okol 7 mil. € (preračunano iz sit) in mi ni jasno kako zdaj ne morejo nardit dvorano za 10 mil. € za npr. 4000-5000 ljudi... V Kopru in Novem Mestu si naj malo pogledajo načrte Zlatoroga ne pa da delajo neke megalomanske arene z nekakšno vesoljsko arhitekturo...
JohnMichxx
# 02.02.2012 ob 11:27
@nemoremsespomnit :) pol pa še ime spremenimo v Antično Evropsko Prvenstvo pa bo! :)
nemoremsespomnit
# 02.02.2012 ob 11:22
eehhh, ma ni panike, potrebujemo par sto kvadratov parketa in par tisoč kvadratov polivinila:

- arena Petrol
- Ljudski vrt
- Fazanerija
- Plečnikov bežigrad

Položimo parket, pokrijemo s polivinilom, kapacitete so prave, finale pa naj bo kot nagrada športnikom v stožicah...Minimalni stroški, velik dobiček, KZS bogatejša, Slovenija pa v vseh časopisih (saj smo želeli promocijo, ali ne?)...
Optimus
# 02.02.2012 ob 11:22
smešno in žalostno
TOJO21
# 02.02.2012 ob 11:19
Svaka nam čast. Res smo dobri. Še LJ naj odpove in smo na konju :D.
lmatjaž
# 02.02.2012 ob 11:19
Katastrofa!
E moj Popo.. Dvorana za 8000? Le za koga?
Mogoče bom šel komu na živce, ampak.. mogoče je na koncu celo bolje tako.. žal.
Rdeči valjar
# 02.02.2012 ob 11:18
KZS pa seveda še naprej trmoglavi in ignorira Celje, ki ima poleg Stožic najboljše pogoje in drugo najbolj moderno športno areno v državi. Sramota!
Rdeči valjar
# 02.02.2012 ob 11:17
Izgubili bomo vso kredibilnost, Evropa nam ne bo več dodeljevala nobenega pomembnejšega tekmovanja.
T-bag
# 02.02.2012 ob 11:17
Jah mislim da ima Celje dovolj veliko dvorano, Maribor pa ne potrebuje dosti prenove po mojem mnenju. Na poljskem je bila dvorana manjša kot npr Tabor tako da ne vidim ovire. V Kopru bo že mafija poskrbela za dvorano, potem potrebujemo le šeeno:)
zamudnik
# 02.02.2012 ob 11:16
http://www.rtvslo.si/sport/kosarka/ep-2013-v-sloveniji-na-potezi-je-vlada/238258 (1. september 2010):

- zahteve pri infrastrukuri: slačilnice/garderobe morajo biti velike vsaj 50 kvadratnih metrov, strop mora biti visok vsaj tri metre, vrata 2,1 metra, v slačilnici mora biti 30 litrov utekočinjene vode, dva kilograma ledu, 1 masažna miza, 20 belih brisač, "lahko dostopen" hladilnik, 50 plastičnih lončkov, štiri ogledala.


Mislim, da se je zataknilo pri lončkih in brisačah, hehe.
kvaternik
# 02.02.2012 ob 11:15
Pravzaprav, kaj silimo v organiziranje(stalno,že leta) raznih tekmovanj kot so:hokej, smučanje,, košarka in...To zganjamo že leta, kao da je to promocija, začuda nobeden nas ni prepoznal, vsi se nam smeijo, posebno Vogrinci, Semeti,Šešoki, ti in še nekateri kasirajo promocijo.
Lovec
# 02.02.2012 ob 11:13
Čudno kako se vse to načrtuje.

Kriza naplavlja na površje ljudi, ki so nesposobni opravljati svojo funkcijo.
Z podarjenim denarjem brez odgovornosti, grem stavit da zna delati z njem 99 % Slovencev.
sparky
# 02.02.2012 ob 11:11
ma kaj se sploh jajcaster s prijavami, če pa niste sposobni izpeljat projektov.
js bi vam prepovedu nadaljnjih 10 let kakršno koli razmišljanje o takih dogodkih.

prašte u Grčijo...morda vam dajo za kšn stadion ;-))
Cankar
# 02.02.2012 ob 11:10
Tudi na tem področju se vidi, kakšno je stanje duha in morale v naši deželi. Rušiti vse kar se da, kar je naredil nekdo, ki nam ni všeč oz. pripada nasprotnemu polu. Prav zanimivo se te odpovedi vrstijo takoj po prohodu Tomaža Majerja na ablast. No, je pa tu tudi nekaj logike zakaj si on ne želi prvenstva. Paranoično se boji trenirkarjev in teh bi seveda bilo v času prvenstva še več. Ogrožen bi bil njegov obstoj, njegove oprode in ne nazadnje, Slovenija bi ostala brez rešitelja, ki nas bo v svetlejšo prihodnost popeljal s patrio.
cfc90
# 02.02.2012 ob 11:09
FIBA zahteva glede dvoran kapaciteto 5000 sedežev in še kako malenkost. Verjamem, da se da s postavitvijo montažnih tribun in dobrim izkoristkom prostora v Sloveniji najti vsaj 10 takih dvoran. Sedaj me boste napadli češ ''to je pa sramota '', ampak to je praksa po Evropi pri takšnih dogodkih.
Peter Last
# 02.02.2012 ob 11:07
Komur ni bilo že takoj jasno, da bo Popovič izsiljeval, je res naivec. In gradnja dvorane s 5000 !!!! sedeži na Ptuju, je isto, kot bi gradili v LJ dvorano s 50000 sedeži.
sim1
# 02.02.2012 ob 11:06
Ko to tamo pjeva
vombat98
# 02.02.2012 ob 11:05
jj bo sigurno storil vse, da ne bo ep, samo da se ne bo igralo v stožicah
Ulikses_
# 02.02.2012 ob 11:03
idared
# 02.02.2012 ob 09:47
Prijavi neprimerno vsebino
Ohjoj, tako pa je če športni lobiji odločajo o vsem. Treba je prvo pridobit denar po tem pa se it iger.

Upam, da jim uspe


se strinjam, očitno so se šli zadevo brez izdelanih načrtov in stroškovnikov...kar je pri tako velikem projektu velik FAIL.

no, bomo pa vsaj prvi v nečem, če ne drugo :D prvi, ki bodo odpovedali EP v košarki

je pa zanimivo, kako so takrat vsi zagovarjali ta projekt, češ da je to ne vem kako donosno in prinaša ne vem kakšne dobrobiti za gospodarstvo - sedaj pa se zadeva odpoveduje ravno zaradi tega, kar smo kritiki skozi govorili: da dejanskih dobrobiti nima, gre le za nabijanje egov nacionalnih košarkarskhi organizacij, samo tekmovanje je itak popolnoma neznano širši javnosti...večina držav organizatoric še sedaj beleži minus, tudi po nekaj desetletjih.

Če bi dejansko bile kakšne koristi, bi Popovič prvi zdržal do konca.
zlatko.mb
# 02.02.2012 ob 11:02
Kazni košarkarška zveza tako kot mednarodna pravila bi morala biti tudi notranja pravila. Vsaka obljuba je zavezajoča in tudi odgovornost do organizatorjev in do košarkaške zveze. Bil bi vesel če bi evrobasket gostil tudi Maribor.
Rui
# 02.02.2012 ob 11:02
@verbatim989

Ja, ja ozadnje je prava beseda. In prav zaradi ozadja sedaj vsi odpovedujejo. Še vedno pa ostaja dejstvo - gradimo če država da denar!

In ta Čelan zida gradove v oblakih. In še vedno si žasluži......
master
# 02.02.2012 ob 10:59
@jurica
dobro...ampak ni to ravno bistvo :) V Sloveniji še tudi nismo organizirali EP ali SP-ja v nogometu..pa rastejo "fuzbalerji" kot gobe po dežju.. Se pa strinjam, da je slabo stanje z mladimi v košarki. Se strinjam, da se EP mora izpeljati..ampak..da je KZS tako požrešna?? To se pa ne strinjam!
Miran08
# 02.02.2012 ob 10:55
Dvomim, da bi Jesenice odpovedale. Prevelik je vložek ozadja oz. mest v okolici, ki bi pobrala večino obiskovalcev.
vombat98
# 02.02.2012 ob 10:54
ojoj, sedaj ne pustijo vilfanu, da bi še komentiral in bodo spraševali protikorupcijsko, če je to pridobitna dejavnost
master
# 02.02.2012 ob 10:52
@kučkučki..ti ne ločiš prihodke, odhodke, stroške, dobiček, izguba, pozitivna ničla ipd.. ali si pa nek podpornik KZS-ja
verbatim989
# 02.02.2012 ob 10:49
Rui, Ptuj je dobil leta 2008 obljubljen denar od države v vrednosti 2,5milio€ za gradnjo dvorane. Pazi, leta 2008 so imeli projekt dvorane, za Eurobasket pa prijavili komaj leta 2012.. In tisti papir, oziroma teh 2.5milio€ so hranili do sedaj in hočejo to unovčit kar je že njihovega. In to se čaka vlado,da da denar. Brco v rit si zaslužiš kvečjemu ti in tebi podobni ki nimate blage veze o ozadju. Vidite v medijih da mesto želi denar od države in evo to je takoj fehtanje, nimate pa pojma. Za kozlat.
master
# 02.02.2012 ob 10:48
@kučkučki
a se ti norega delaš? Ti še nisi niti z eno besedo potrdil, da je tako visoka kotizacija upravičena.. Sem šel iskat novico, kjer so Celjani naračunali, da jih bo stalo vse skupaj okoli 1,5 mio. (po moje malo pretiravanja pa kljub vsemu) Prihodkov rabiš najmanj 3-krat toliko ali še več, da se ti povrne.. In predno bi se občini to povrnilo..bi preteklo še mnogo Savinje..(če bi se sploh kdaj povrnilo!! Niti se to ne da popolnoma natančno izračunati) In ja.. Celjski izračun je še najbolj mil, ker jim ni treba graditi dvorane! Primer: Ptuj z dvorano za 5000 ljudi? Ki bo polna morda ob otvoritvi in nato enkrat na leto?? A to je zate ekonomsko upravičena naložba?
MIRNČAN
# 02.02.2012 ob 10:45
KZS bi za tole moral odgovarjat. Ne vem kje je kšn k bi jim par jih napel.
Rui
# 02.02.2012 ob 10:44
Tale župan Čelan si zaluži tudi brco v rit. Takoj ko je izjavil da je vse odvisno od nove vlade to pomeni da bi s tujim oz. našim korcem po koprivah mahal.

Tudi Duplek bi gostil EP če bi mu država zgradila dvorano.

Nekateri še kar živijo v nekuh drugih časih.

Ampak vse je za nekaj dobro. Sedaj ko bo vse prizemljilo vključno z požrešno in izsiljevalsko KZS bomo vsaj izpeljali racionalno EP z obstoječo infrastrukturo z nekaj kozmetičnimi popravki.

P.S. Čeprav sem pa presenečen nad Koprom. Sem bil siguren da bodo lahko pripravili Bonifiko za EP, pa tudi obala je idealna za EP in promocijo. Škoda
mušica
# 02.02.2012 ob 10:43
Očitno so samo v Ljubljani zmožnosti za izvedbo prvenstva kar je žalostno.In nekateri so volili Jankovića ,ki bi ta centralizem še povečal.
M77
# 02.02.2012 ob 10:42
Heh... nekateri smo že leta 2010, ko je glupa raja še evforična divjala naokoli z "kdor ne skaće ni slovenc" , vedeli, kako se bo vse skupaj izteklo.

Pametne države, ki so videle kaj prihaja, so se organizaciji takih nepomembnih B-ligaških lokalnih tekmovanj izogibale kot hudič križa. Dobesedno so iskale bedaka, ki bo pripravljen sredi največje finančne krize v 70 letih nastaviti hrbet za takole neumnost. In so ga našli :) V Butalah, jasno. Mala, nepomembna državica, besno hrepeneča po "umestitivi na športni zemljevid sveta", podalpski trop nedoživetih egomanijakov z iluzijami veličastnosti - perfektna tarča.

Butalci pa seveda , po stari navadi - bumf, z glavo naravnost v prazen bazen. Ne da bi razmišljali, ne da bi naredili kalkulacijo, ne da bi enkrat samkrat uporabili možgane. Ne, pri nas je treba vse delat "from the guts", mačo varianta, a smo al' nismo... Pizda, tisti, ki so leta 2010 ob vsesplošni evforiji izražali kakršnekoli pomisleke ("e, a si lahko to privoščimo, a mamo sploh dnar za tole ?") so bli v kali zatrti, javno osramočeni in izobčeni iz nadaljnje diskusije kot narodni izdajalci.

Smart thinking, Butalci :) Še veliko podobnih pripetij vam želim. Ne verjamem sicer več, da vas bo kdajkoli izučilo, vas je pa vseeno zabavno gledati, kako se vedno znova zabijate z glavo v zid, nato pa s tako iskreno začudenostjo razmišljate, zakaj mate počeno lobanjo.
iRobert
# 02.02.2012 ob 10:40
@gregsz Dvorana podmežaklja nima veze z hokejskim klubom kot takim, enako kot Tivolska dvorana ne ... saj klubi niso lastniki ! za obnovo podmežaklje prispeva 6 različnih občin.. je pa vprašljivo če bo obnova končana v letu 2012 po končani hokejski sezoni ! Skratka kriza lol
The Stig
# 02.02.2012 ob 10:40
dejstvo je, da denarja res ni na pretek, drugo dejstvo pa je, da sedaj ta mesta izsiljujejo KZS.

ampak vse se enkrat obrne...bumerang bo priletel nazaj.
hrabri
# 02.02.2012 ob 10:39
Tipično sranje k se začne dogajat ko se politika vmešava v šport. Župani ki so podpisali pogoje sedaj izsiljujejo. Ne bo šel niti gledat kam pripadajo(za Popoviča je jasn, kjer je dnar). Po mojem mnenju je ta EP tudi ekonomsko upravičen saj skupine(mesta) ki bodo gostila repke nekdanje juge, Italije in Litve si ziher lahko prek storitev obetajo večji pritok denarja od vloženega. Ampak ne ker so pri nas v košarki bolj ko ne "levaki" jih je treba zjebat pol pa pride kalimero in nas reši. Pa sej ni prvič da bi desnica za dvigovanje rejtinga jemala slovenijo za talca. Pravzaprav je to edini način kako si ga dvigujejo.
pirat321
# 02.02.2012 ob 10:38
Te govorice so neumnost. Povedal sem, kako vidim prihodnost Kopra; če bi zmagal Janša, bi šli z investitorji v nove projekte. Ker ni, moramo potegniti zavoro," je dejal za žurnal24.

No predvolilne in povolilne obljube so tu. Janša je tako ali drugače zmagal, čakamo projekte g. Popovič. In čeprav vas nimam rad vseeno čestitke za storjeno do sedaj v Kopru. Mimogrede enak ovelja za Jankoviča in Šrota vsekakor pa ne za Kanglerja. Ta pa govori, naredi pa bolj malo razen da riše svetlo prihodnost Maribora.
jurica
# 02.02.2012 ob 10:37
@Master
Nisi razumel bistva.
Mladi danes nimajo športnih junakov.In ogled takšnega spektakla v živo kot je EP 2013 bi jih motiviral za igranje koašrke,odhod na trening....jaz se spomnem EP v košarki za mlade leta 1979 v Celju ..celo Celje je živelo še 10 let za košarko!Imeli smo klub v drugi YUG ligi...to je bila tedaj 5-6 liga na svetu!
Kaj pa danes košarka in Celje,nič.
kučkučki
# 02.02.2012 ob 10:36
Adijo-Svet...sej tvojega košarkaškega znanja ne obsojam in ne dvomim v to...samo ti pač druga področja očitno ne ležijo kaj se tiče z vidika same organicaije.
kresny
# 02.02.2012 ob 10:35
Ravno danes je na Primorskem dnevniku izjava vodje lokalnega organizacijskega odbora v Kopru Bobana Popoviča, ki tega sploh ne omenja. »Zaenkrat vse kaže, da bo,« je odgovoril, ko smo mu zastavili vprašanje, ali bo EP v Kopru. Obalno mesto je namreč s KZS podpisalo pogodbo, v kateri se omenja izključno (staro) dvorano Bonifika, ne pa novejše. V intervjuju nadalje piše: »Boban Popovič, vodja lokalnega organizacijskega odbora v Kopru, nam je zagotovil, da za adaptacijo Bonifike, kjer bi potekalo EP 2013, kot določa tudi pogodba s KZS, že tečejo vsi postopki. Na temo nove večnamenske dvorane, ki jo načrtujejo v Kopru, pa ni hotel dajati izjav, gradnja slednje je vsekakor neodvisna od izvedbe evropskega prvenstva.
Kdaj se bodo začela dela v Bonifiki?
Računamo, da čez tri ali štiri mesece. Torej, nimamo časovnih težav, vprašanje je samo, kdaj bomo začeli. Časa je dovolj tudi, če bi s širitvijo kapacitet začeli v začetku leta 2013, saj morajo biti dela zaključena do marca. Pri nas torej ne bo gradbenih posegov, vsaj tako velikih ne.
Skratka, je župan neobveščen ali pa vodja lokalnega odbora????
kučkučki
# 02.02.2012 ob 10:35
PS: že 3000 navijačev pokrije 50% stroškov enega mesta.
vremenko
# 02.02.2012 ob 10:34
Preprosto, potegujmo in organizirajmo samo tista tekmovanja, ki prinašajo dobiček. Ne pa da se nekateri posamezniki, v tem primeru KZS, predvsem z mislijo na svoj žep, javljajo za organizacije prvenstev, kjer drugih kandidatov ni in so nič drugega kot večmiljonski strošek za našo obubožano državo.
problem43
# 02.02.2012 ob 10:32
ni panike, Popovič bo vse zrihtal, to je samo malo nagajanja...saj je sam rekel:

Župan Boris Popovič ostro zavrača govorice, da naj bi se s to potezo "maščeval" volivcem, ker decembra niso naklonili "pretirano velike" podpore njegovi stranki Avion, ki se je povezala z SDS-om.

"Te govorice so neumnost. Povedal sem, kako vidim prihodnost Kopra; če bi zmagal Janša, bi šli z investitorji v nove projekte. Ker ni, moramo potegniti zavoro," je dejal za žurnal24.


to je to, ni kaj za dodati...
Adijo-Svet
# 02.02.2012 ob 10:31
kučkučki
mislim, da sem odigral in kasneje odsodil in odvodil vsaj toliko košarkarskih tekem, kot si jih ti videl po TV-ju, če te že zanima!!! Pa to sploh ni važno, zame je šport, zate pa je lahko kauč, ti nisem fauš, uživaj in se masti!
kučkučki
# 02.02.2012 ob 10:30
@master...očitno ti tudi ekonomija dela preglavice!! Še najboljši finančnik ne more tako hitro izračunat razmerje pred stroški in prihodki kot si ti to ponazoril na pamet:)) V vsakem primeru pa bo vsaka občina imela na koncu dobiček in pokriti bodo vsi stroški. K temu pa se seveda ne sme štet izgradnja nove dvorane ker je to investicija za 10, 20 let.
sjefrojkaf
# 02.02.2012 ob 10:30
CE in MB morata rečt ne , saj se že od samega začetka vidi, da to ni bil nacionalni projekt. Če bi bil, ne bi bilo nikakršnega izsiljevanja s kotizacijami.
jurica
# 02.02.2012 ob 10:29
@Insider
Daj ne smeši se.
A ostali svet se pa v 70,80 letih ni dopingiral.
DDR je imel fantastično organiziran odnos šport in mladi!
Poglej si naše otroke danes in 20 let nazaj.
70% jih danes še skleca ne more naredit...
Štrukelj se v grobu obrača...
Država pa namesto,da bi z dogodki kakrš je EP 2013 popularizirala šport..ga daje v nič...
Zato pa plačuje država milijone Evrov za bolane in predebele otroke!
master
# 02.02.2012 ob 10:28
@jurica
Saj so zunaj igrišča..lahko se otroci zunaj rekreirajo.. Pa tudi so že postavljene dvorane, ki so pač malo zastarele in to ne pomeni, da se ne morejo otroci ter ostali prebivalci rekreirati.
la.sonrisa
# 02.02.2012 ob 10:27
vsega so se lotili že od začetka napačno (zaradi požrešnosti) - LJ in NM razumem, ostalo je pa kr neki - z dvoranami, ki so samo na papirju, se vi greste v takih časih organizacijo takega dogodka? dvorane imamo, fiba izbire nima, ker smo edini kandidati, zdej pa se zmente z MB in CE in komer koli že, da se ne blamiramo. univerzijado v MB pa tud odpovedat, kdo pa temu sploh sledi? kolk dnarja bo šlo za to in kolk dnarja se bo tuki spet pokradlo...
pirat321
# 02.02.2012 ob 10:27
jap v celi Evropi se ni našlo junaka za organizacijo v teh časih, mi frajerji pa hop Univerziada pa hop košarka. Saj sliši se lepo a kje vzeti denar?
master
# 02.02.2012 ob 10:24
@kučkučki
joooj se opravičujem.. 600.000 + 120.000 še državi! Tako da že samo s kotizacijami 720.000 eur.. + ostali stroški organizacije ter varnosti... Bi resnično takšen dogodek (gostitev 1-ene predtekmovalne skupine) prinesel dobiček? I don't think so! Torej, še toliko bolj vidim pametno odločitev tako Celja, kot tudi Maribora! Sedaj, bi pa še rad tvojo stran matematičnega izračuna slišal.
krejzi
# 02.02.2012 ob 10:24
kot občan Jesenic si res želim, da bi se tekme odvijale tudi tu.. saj bi bil to po dolgih dolgih letih super možnost za promocijo samega mesta in košarke na Jesenicah. definitivno bi kupil karto in šel pogledat kakšno tekmo, pa čeprav, bi igrale reprezentance (seveda, zgolj kot primer, da mi je konec koncev vseeno, kajti vemo, da bo poslastico pobrala Ljubljana) Malte in Danske ipd.
Insider
# 02.02.2012 ob 10:24
@jurica

Parola iz DDRja je, daj mi malo dopinga.
senca
# 02.02.2012 ob 10:24
Hahaha, Celje vabi! Saj bomo počistili tla, da si ne boste umazali svojih elegantnih hlač ;)
Insider
# 02.02.2012 ob 10:22
ROFL, ne morem si pomagat.
piatim69
# 02.02.2012 ob 10:22
je pa seveda tud res,da je za nastali smorn precej kriva kzs...dali bi pac organizacijo tistim,ki ze imajo primerne dvorane in ki bi z manjsimi kozmeticnimi popravki in minimalnimi stroski bile povsem primerne...zdej se jim pa celjani in mariborcani lahko smejijo v ksiht...
Domobranec
# 02.02.2012 ob 10:22
Končno dobimo neko veliko prireditev za organizirat in potem tole. Totalno neresno in sramotno!
aski
# 02.02.2012 ob 10:19
jaoooo,,,,loleki in boleki in pohlep. Tega je pri nas preveč. 1000% sm ta tudi na Ptuju ne bo nič z dvorano, tako da nam manjkajo 3 dvorane! :) Celje 100% + maribor 70% bosta gostovala EP. No bo sj logično v večjih mestih prvenstvo ne pa v nekemu "sp. dupleku" ....
piatim69
# 02.02.2012 ob 10:18
siskerjosi@se povsem strinjam...prav neverjetna sramota je to kar dogaja v nasi preljubi "evropski" sloveniji....barabe na polozajih kradejo denar kot srake,zdej je pa problem nekaj miljonckov za dvorane...samo desetina tistega,kar je bavcar ukradel(in to povsem nekaznovano)bi bila dovolj za izpeljavo evra 2013,za resitev obubozanih slovenskih sportnih ponosov in se kaj....pa da ne bo kdo mislil,da sem se obesil glih na bavcarja..pac prvi mi je prsu na misel..mamo takih mojstrov v sloveniji za izvoz....zaplenit premozenje vsem novodobnim bogatasem,jih strpat za resetke,pa bo dovolj za vse....tako za sport kot konec koncev za obubozano rajo....fuj in fej kero sramoto si delamo....
sjefrojkaf
# 02.02.2012 ob 10:17
Veliko vas piše da Slovenci ne znamo organizirati zadev. Večje bedarije se v resnici ne da zapisati. Slovenci smo odlični organizatorji, kar smo dokazali že ničkolikokrat. Mešati zdaj sposobnosti s tem, ker je v tem trenutku pač zmanjkalo denarja, je pa najmanj trapasto.
Kajti odpovedal bo tudi Ptuj in najbrž še Jesenice. Sam bi sicer zelo rad videl, da se tekme odigrajo v CE in MB, vendar sedaj ne CE ne MB ne bi smela pristopiti k temu, ker bi s tem dala jasno vedeti, da lahko danes v državi vsak dela kar hoče , podobne neumnosti kot je bila tista s kotizacijo pa se ne bi nikoli več zgodile. Gospodje na KZS pa naj si najdejo dvorane kjer hočejo.
jurica
# 02.02.2012 ob 10:17
V obnovo,ne v izgradnjo Opere je država dala 50 milijonov Eurov,50 milijonov,o bog pomagaj...za EP 2013 pa Janša denarja ne da...
Torej sporočilo je jasno...
Otroci naj jedo tone čipsa na dan,da bodo imeli 150 kg,da bodo lahko peli v prenovljeni Operi....z športom se pa naj ukvarjajo črnci ali pa čefurji pri nas!
Zdravo življenje...
Otroci z ceste na trening...
Šport je zdravlje..
Žogo v roke,ne pa play-station..
Eh,to so pa pač parole iz Vzhodne Nemčije in Kube!!!
hepimen
# 02.02.2012 ob 10:15
Arnolfus

Evropskega prvenstva v košarki ZDA sicer res še niso organizirale. Svetovno v košarki pa leta 2002... Velika Britanija pa logično da ga ne, če so pa podn v basketu. To je tako, kot bi Slovenija organizirala EP v baseballu ali pa Španci EP v hokeju...
laguncann
# 02.02.2012 ob 10:14
V Celju pa imamo že narejeno dvorano! Amaterji požrešni! :S
Jernej_
# 02.02.2012 ob 10:13
Kje ste zdaj vsi tisti, ki ste bili tak pametni da bo evropsko košarkarsko prvenstvo v Sloveniji 2013?
johnb
# 02.02.2012 ob 10:13
Tako kot je reku gospod ekonomist Bernard Bršič, treba bo manj krasti pa ni hudič, da se nebi našlo denar tudi za Eurobasket. Sicer pa naj nadzor nad tem projektom prevzame nova vlada. Teji papki na KZS, na čelu z Avanzom, bodo vse zafurali. Že skori eno leto vemo, da mamo prireditev. In koliko je narejeno, slabo leto pa pol pred prireditvijo?!?! En velik NIIIČ. Na kzs sploh nimajo načrta, to gre vse iz danes na jutri. Treba se je usesti z novo vlado, kzs, vsemi župani večjih mest, bankami investitorji in narediti racionalen plan. Ne pa reči hop, še preden skočiš.

Jaao prosim ne zavoste tega projetka.
kučkučki
# 02.02.2012 ob 10:13
@master...očitno ti matematika ne leži najboljše, probaj še enkrat
komunjara
# 02.02.2012 ob 10:13
i feel sLOVEnia.
I feel sLUZERenia.
master
# 02.02.2012 ob 10:09
@kučkučki
Npr..Če dajo Jesenice, Celje, Maribor 600.000 evrov..gostijo pa neko ubogo predtekmovalno skupino.. vso smetano pa pobere ljubljana, ki pa na začudenje ne plača nič :O No potem se ne čudim, da se ne tepejo za organizacijo ;)
kučkučki
# 02.02.2012 ob 10:07
Adijo-Svet očitno je za tebe najboljši šport sedenje pred računalnikom upam da kdaj vseeno podprejo EP v tej disciplini.
pan
# 02.02.2012 ob 10:06
Z organizacijo Ljubljana - Zagreb, je problem rešen v dveh minutah!
Ljubljana: Stožice, Tivoli (preurejena velika - jasno).
Zagreb: Arena, Dražen Petrović (Cibona).
Kapacitet dovolj - tudi hotelskih.
Rešitev Press in TV logistike pokrita.
Delitev stroškov 50:50 (dobiček, jasno - če sploh bo,...pa verjetno se bo nekaj drobiža vendarle nabralo - pripada mestoma in zvezama).
Bližina obeh glavnih mest z avtocestno povezavo (cca. eno uro vožnje).
Denarja namreč NI - in ga NE BO!!!
Zato je utopično - še enkrat - riniti z glavo skozi zid.
Ko sem na ta preprosta dejstva opozarjal pred dobrega pol leta, sem - jasno, kaj pa drugega - natovoril minusov za težko vlakovno kompozicijo.
A očitno se nekateri ne bodo zbudili niti ob močnem pljusku mrzle vode iz lavorja,...kaj šele ob nedolžnem zvonjenju budilke na krožniku.
Pripovedovalci pravljic ne vžgejo niti več v otroškem vrtcu - kaj šele med tistimi, ki se zavedajo resnosti situacije.
Ko poslušam in berem komentarje o organizaciji EP-ja v košarki in ko nam vsak dan forsirajo še svetovno neumnost imenovano Univerziada Maribor 2013, ne morem mimo občutka, da si enostavno preolgo dovolimo voditi se za nos - od bebcev, ki so že zdavnaj izgubili kompas,...če so ga sploh kdaj imeli!
Država nam gre v franže po vseh resorjih, mi pa se bi še vedno radi igrali "piknike na livadi ob smaragdnem potočku"!
Pristanek na realna tla bo trd in neizprosen!
velikipeter
# 02.02.2012 ob 10:06
To so pa prvi znaki nove vlade... Vse kar ni njihovo je treba pokopat!
gunman55
# 02.02.2012 ob 10:06
V Laškem mamo plac. Haha.
Arnolfus
# 02.02.2012 ob 10:06
Športni funkcionarji naj odgovarjajo za vse, kar so nam naprtili. Sploh ni skrivnost, da se za vsemi mednarodnimi tekmovanji pri nas pere ogromna količina državnega denarja in tako ni skrivnost, zakaj si kdo želi sploh biti športni funkcionar.

Sedaj bodo namesto iskanja sponzorjev pri nas in po Evropi, raje pritiskali na vlado in s tem izsiljevali davkoplačevalski denar.

Ste kdaj videli kakšno večje tekmovanje (razen OI), v Veliki Britaniji, ali pa v ZDA? Oni vedo, da so taka svetovna prvenstva le žakel brez dna in da se nikoli finančno ne izidejo.
a123b
# 02.02.2012 ob 10:05
nazadnje bo prvensto samo v Lj., Stožice ter mala in velika dvorana v Tivoliju
sjefrojkaf
# 02.02.2012 ob 10:05
ferrari458

Kar se zdaj dogasja okoli Eurobasketa ni normalno, ampak tvoj zapis je pa še manj od tega.
Adijo-Svet
# 02.02.2012 ob 10:05
gresev
Rešen je le eden izmed vsaj treh velikih problemov!
kafkaf
# 02.02.2012 ob 10:05
se je že začelo, novo mesto me je negativno presenetilo, ker dvorane žal ni, štukelj ter marof sta šolski telovadnici...koper-izjemno ambiciozen projekt, ptuj pa res nonsens...

bo še zanimivo..
kva dogaja
# 02.02.2012 ob 10:04
Ja sej, italjani, nemci, francozi tega ne organizirajo, kaj čmo zaostali reveži, to je za nas, pa litovce, azerbajdžance, ukrajince, poljake, razvite, bogate in pametne.
celjan2
# 02.02.2012 ob 10:04
Bojči se pa sladko smeji v pisarni občine Celje in ve,da bodo kleplazili pred njegovimi vrati in prosili za to,da Celje organizira eno od skupin tokrat pa Celje ne bo plačal kotizacije ampak KZS Celju vse stroške organizacije nastanitve ter nepredvidenih stroškov...če slep ne vidi mu gluhi pomaga slišati pravi kitajski pregovor..Avazo in veljaki bo pač manj oz nič denarja za vaše žepe!!!
gresev
# 02.02.2012 ob 10:03
Tekme v Celje, pa je problem rešen...
Gravesen
# 02.02.2012 ob 10:03
hahaha pa to ni res!

kaki šalabajzerji smo, ccc...
rrobi
# 02.02.2012 ob 10:02
Kaj pa manjka obstoječi dvorani v Kopru, Tivoliju, Zlatorogu in dvorani Tabor. Čisto nič. To je neko preseravanje.
Adijo-Svet
# 02.02.2012 ob 10:02
kučkučki
Žal smo bili edini, brez protikandidata, tako da veš, kako se grebejo!
saso13
# 02.02.2012 ob 10:00
Tok imate čez zokija za povedat, dvorano nam je pa le naredu, sicer ni važna pot, važno je da je na cilju in dvorana stoji! puf je pa itak v vsaki občini, sam ta razlika je da je v lj kj narjen!
kučkučki
# 02.02.2012 ob 10:00
v drugih državah bi mesta na kolenah prosila če lahko gostijo kero tekmo EP pri nas pa kr samovšečno to zavrnejo...se vidi kakšni cepci so naši župani.
pahorček
# 02.02.2012 ob 09:59
Po Novem mestu odstop od Eurobasketa napovedal še Koper

Popolnioma pričakovano!
Sedaj bo sledil še Ptuj!

Dejstvo je da v sedanji situaciji, gradit tako velike dvorane, ki bodo polne par krat na leto ni mogoče!!!!

Ker bo verjetno padel projekt tudi na jesenicah bo na koncu tako kot bi moralo biti že na začetku:
Stožice, Tivoli, Celje, Maribor...

Bo pač Fiba morala pustiti predtekmovanje in finalni del v Stožicah!!!
Druga šansa je samo še odpoved prvenstva!!!

Tp bi moralo biti vsakemu jesno že pred začetkom razpisa, samo eni na KZS živijo v oblakih in upajo da bodo dvorane zrasle kot gobe po dežju!

Stožice so bile politični projekt in nedokončanje, neplačilo pač ni sporno, ker veliki Zoki je sveti v Lublani...
Drugje taka svinjarija nebi pila vode!!!

Tako da v Mariboru čakamo da nas KZS lepo prosi in da NAM denar, da jim bomo pomagali!
Isto čaka Celje!!!

LP
snowsantacruz
# 02.02.2012 ob 09:58
No money no funny!
rrobi
# 02.02.2012 ob 09:58
Na Polzeli smo pripravljeni ;)
Adijo-Svet
# 02.02.2012 ob 09:58
Rezerva Tivoli, za vse prireditelje? Še vsaj Ptuj bo šel po tej poti! Še bo kdo imel kaj proti Kanglerju, Mariboru, Celju, ..., še radi bodo izpolnili zahteve!
ferrari458
# 02.02.2012 ob 09:58
Eurobasket je politični projekt KZS in Zorana Jankovića z namenom, da se promovira Jankovića. Vse je bilo organizirano, da bo Janković najprej postal predsednik vlade, nato pa se bo slikal na košarki po celi Sloveniji in nam kazal svoj jokerjevski nasmešek....
MIRNČAN
# 02.02.2012 ob 09:57
Zahtevam glave KZSja. Odpovejte dokler je še čas. Ampak seveda boste šli z glavo skozi zid
Albatross
# 02.02.2012 ob 09:57
Joj Slovenija kakšna sramota !!!
Univerziada, Euro 2013...
Še evropskega prvenstva v lovljenju metuljev nam ne bi bilo za zaupat.
snowsantacruz
# 02.02.2012 ob 09:57
LEPA!
Courage90
# 02.02.2012 ob 09:55
Tole sem že povedal ob kandidaturi in naposled se je le uresničlo. Takrat bi razmišljali. ;)
Veste kaj je problem: Vsi bi nekaj imeli, si polnili žepe in obljubljali nemogoče. Noben pa ne bi za to nič naredil ;)
olen
# 02.02.2012 ob 09:55
Najbolj se jim smeji v Celju....
mat
# 02.02.2012 ob 09:54
bodo pač malo znižali standarde in uporabili 4 že obstoječe dvorane za predtekmovanja, saj ni nujno, da je vse novo.
alen90
# 02.02.2012 ob 09:54
KZS bo morala na koncu na kolenih pred Šrota, ki so ga pred časom tako zavračali zaradi tiste kotizacije, ki bi v končni fazi tako ali tako šla v žep njenim funkcionarjem.

Verjamem, da Rems in Avanzo težko preživita s svojo mastno plačo, zato s svojimi priležniki potrebujeta še kotizacije.
Milmar
# 02.02.2012 ob 09:54


Nekaterim ta definicija balkana ne bo všeč ampak tako pač je..
jang
# 02.02.2012 ob 09:52
NM in Kopru se kotizacije ne vrne, tekme pa da v Celje in Maribor. Pač Koper plača za Celje in NM za Maribor
rooster
# 02.02.2012 ob 09:52
glavno, da bo zdaj nova vlada vrgla denarje v idiotsko univerziado...
johnb
# 02.02.2012 ob 09:52
Odpovedati razne univerzijade in podobne norosti, ter vložiti vse v tole. Država naj da denar za VSE!! dvorane, kolikor rabijo Novo Mesto, Koper in Ptuj. Saj se bo vse povrnilo s časoma državi. Rabimo infrastrukturne projekte, predvsem da poženemo gradbeništvo. Ste slišal nova vlada?
Pripravte 100milijonov za Eurobasket!!!!
Senna-Maze 28
# 02.02.2012 ob 09:52
Kakšna sramota, blamaža je to za Slovenijo. Nikoli več ne bomo mogli organizirati kakšnega pomembnega športnega dogodka, saj nam Evropa in Svet ne bosta več zaupali.

Mi smo resnično Banana republika!!! Res naj je lahko sram.
Zlobni genij
# 02.02.2012 ob 09:52
Ob takšnih prispevkih smeha ni nikoli dovolj :)
vremenko
# 02.02.2012 ob 09:52
Tivoli pustite na miru, tam bi rad gledal septembra hokej.
lukace5
# 02.02.2012 ob 09:51
Tu država ni nič kriva. Kriva je samo KZS, ki se je prijavila in sprejela EP brez pokrite finančne konstrukcije. Sedaj pa naj pojejo to kar so skuhali.
b0149
# 02.02.2012 ob 09:51
Mogoče bodo pa Udrih, Vujačič in podobni imeli spet poletje fraj,....ker bo prvenstvo mogoče enostavno odpadlo. :))))
oildome
# 02.02.2012 ob 09:51
celjanom se pa smeji. na koncu jih bodo na kolenih prosili. šrot ni butast :)
tilka
# 02.02.2012 ob 09:51
KZS = mafija.
sikerjosi
# 02.02.2012 ob 09:50
tistih par miljonov ne morejo skup spocat, po drugi strani pa se prav par teh miljon dnevno pokrade !!
kornilov
# 02.02.2012 ob 09:50
Balkan party!
Carbonfajbr
# 02.02.2012 ob 09:50
Jest bi jim še kazen naložil .. NM in KP, ker nista izpolnila dolžnosti ... potem bi se lahko tudi jaz prijavil da bi(ne)zgradil dvorano ... Bedaki neumni!!!

No ja komi čakam n EP vsaj upam da bo ...
vremenko
# 02.02.2012 ob 09:50
Neodgovorna KZS. Zdej pa upajo, da jim bo na pomoč priskočila vlada z kupom denarja davkoplačevalcev. Za bruhat. Sploh ne bom šel na nobeno tekmo.
a123b
# 02.02.2012 ob 09:50
Italjani so modro odstopili ker so se zavedali situacije, še mal pa bomo odpovedali še mi
turist
# 02.02.2012 ob 09:49
pa tok je blo govora cez pahorja, k ni hotu takoj podpisat organizacije. zdej pa najprej novo mesto, sledi koper, kmal tut ptuj in jesenice...

maribor zeli, da jih KZS na kolenih prosi, sami pa dnarja nimajo za EPK, univerzijado...

v koncni fazi bo drzava zalaga sredstva. razumem pa ljudi, ker tezko opravicijo gradnjo nove dvorane, namesto da bo zrihtal postajo in pločnike in podobno. treba je postavit prioritete...
tuditi
# 02.02.2012 ob 09:49
Itak da bodo slej kot prej odstopile tudi Jesenice!

Po eni strani pa menim, da tole sploh ni slabo! Edino pravilno je, da se izkoristijo dvorane, ki že stojijo. Res nisem dojel zakaj Tivoli in Zlatorog nista bila takoj sprejeta, ja razumem da želi KZS tistih 700.000 € ampak mi bi morali gledati da pridemo čim ceneje skozi, ne pda si delamo takšne stroške.

Jer bila pa napoved Popoviča o dveh dvoranah eni za 4000 in drugi za 8500 prav smešnna.

Mi imamo objekte, ki so čisto ok niso po zahtevah FIBE o dvoranha s 6000 kapaciteto pa vseeno, kdaj pa so bile polne dvorane, ko ni gostovala domača reprezentanca. Dvorana za 4000 ljudi je čisto ok. Tako, da bodo morali tudi pri FIBI pozabiti na to zahtevo o kapaciteti.
frgo
# 02.02.2012 ob 09:48
Naj odgovarjajo tisti, ki so to neumnost skuhali v času krize. Ne vem zakaj bi to bil problem naše banana države. Mogoče bi tisti najbolj glasni podporniki prispevali kakega jurja ali dva direktno iz svojega žepa, ne pa iz NAŠEGA, kot je to pri nas v navadi.
master
# 02.02.2012 ob 09:48
Čist prav naj bo KZS-ju in njihovi nesposobnosti ter požrešnosti!! Sedaj bo pa tudi Tivoli premalo! Bebci!!! Maribor in Celje že čakata, da jih pridete prositi na kolenih..
kva dogaja
# 02.02.2012 ob 09:47
Zvera za ministra pa bo vse zastojn.
idared
# 02.02.2012 ob 09:47
Ohjoj, tako pa je če športni lobiji odločajo o vsem. Treba je prvo pridobit denar po tem pa se it iger.

Upam, da jim uspe
WayneRooney10
# 02.02.2012 ob 09:46
Hahaha.... možno samo v banana republiki! EPIC FAIL!!! Smeji se nam cela evropa.... sram me je!
frgo
# 02.02.2012 ob 09:46
lol
gregsz
# 02.02.2012 ob 09:45
Čudi me, da so Jesenice še v igri. Denarja ni niti za en hokejski klub oni bi pa obnavljali dvorano.
Kazalo