Anketa: 11. september 2010 ob 23:14

Ali naj Memi Bečirovič vodi slovensko košarkarsko reprezentanco tudi prihodnje leto na evropskem prvenstvu v Litvi?

Da
Ne
Arhiv
SP v košarki 2010

Poudarki

  • Balkanski in južnoameriški sosedski obračun
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 42 glasov Ocenite to novico!
Vasilis Spanoulis
Grke zdaj čakajo Španci, v primeru uspeha pa bi se za polfinale pomerili najverjetneje s Srbi. Foto: EPA
Kevin Durant, Hamed Haddadi
Še najlažjo pot do polfinala imajo vsaj na papirju Američani. Foto: Reuters

Dodaj v

Grkom se je maščevala preračunljivost

Portoriko v zadnji sekundi rešil Kitajsko
3. september 2010 ob 08:50
Carigrad - MMC RTV SLO

Razburljiv zadnji krog predtekmovanja na SP-ju v košarki je postregel z nekaterimi poslasticami že v osmini finala. V oči "padeta" predvsem dva sosedska dvoboja in zgornja četrtina tabele.

Medvedjo uslugo so si naredili Grki, ki so proti Rusiji kalkulirali in izgubili, misleč, da se bodo s 3. mestom v skupini izognili Španiji. Načrte jim je prekrižala Nova Zelandija, ki je s potrebnimi 12 točkami razlike premagala Francijo in Špance v krogu ekip z enakim številom zmag potisnila na 2. mesto. Francozi ne samo, da so zapravili priložnost za drugo mesto v skupini, ampak so s porazom končali na 4. mestu (če bi izgubili za 11, bi bili 3.) in za "nagrado" v osmini finala dobili gostitelje Turke.

Trnova pot do polfinala
Zgornja četrtina tabele je tako dobila nepričakovano podobo. Med štirimi moštvi, ki bodo izluščile enega polfinalista, so namreč vse tri reprezentance, ki so osvojile medalje na prejšnjem evropskem prvenstvu. V prvem dvoboju se bo favorizirana Srbija pomerila s sosedo Hrvaško, v drugem pa bo Španija v ponovitvi finala s prejšnjega svetovnega prvenstva igrala s preračunljivimi Grki. Obe reprezentanci sta pred prvenstvom na stavnicah kotirali takoj za ZDA.

Slovenija z Avstralijo, v primeru uspeha sledijo Turki
V zgornjem delu je tudi Slovenija, ki se bo nedeljo ob 17. uri pomerila z Avstralijo. Če bo uspešna, jo najverjetneje v sredinem četrtfinalu čaka Turčija.

Lahka pot Američanov
Na papirju precej bolj predvidljiv je spodnji del tabele. ZDA se bodo najprej pomerile z Angolo, nato pa z zmagovalcem dvoboja Rusija - Nova Zelandija. Američani imajo torej do polfinala precej lahko pot.

Portoričani v zadnji sekundi rešili Kitajsko
Litva ne bi smela imeti večjih težav s Kitajsko, ki se je v izločilne boje uvrstila po pravem malem čudežu. Odločala je tekma med Portorikom in Slonokoščeno obalo. Če bi zmagal Portoriko, bi se uvrstil v osmino finala, a so Afričani presenetili in zmagali z 88:79. Nastal je krog treh ekip z izkupičkom 1:4, najboljši pa so bili Kitajci. Slonokoščeni obali je napredovanje preprečila trojka, ki so jo v zadnji sekundi tekme zadeli že odpisani Portoričani.

Veliki južnoameriški derbi
Zadnji dvoboj osmine finala bo eden izmed najzanimivejših, saj bosta med seboj obračunali južnoameriški sosedi Brazilija in Argentina.

OSMINA FINALA
Sobota ob 17.00:
SRBIJA - HRVAŠKA (1)
Ob 20.00:
ŠPANIJA - GRČIJA (2)
Nedelja ob 17.00:
SLOVENIJA - AVSTRALIJA (4)
Ob 20.00:
TURČIJA - FRANCIJA (3)

Ponedeljek ob 17.00:
ZDA - ANGOLA (5)
Ob 20.00:
RUSIJA - NOVA ZELANDIJA (6)
Torek ob 17.00:
LITVA - KITAJSKA (7)
Ob 20.00:
ARGENTINA - BRAZILIJA (8)

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
Perimir
# 04.09.2010 ob 12:52
Avtor tega članka ni neki novinar... Si že slišal za latinski pregovor "Sine ira et studio", (Tacit)? Niti en par ni odločen, tako da ne moreš tako pisat! Zakaj so Turki najverjetneje naprej? Francozov pač ni za podcenjevat, čeduti ne igrajo dobro...
Pa poskusi drugič "Brez jeze in vneme"!
w3by
# 03.09.2010 ob 20:29
cigu migu, mačko strigu, kalkulirou, domov bo šou!
pahorček
# 03.09.2010 ob 18:16
aja pa še to!
prvo vržemo kengoruje, pol padejo turki pod pritiskom DOMAČE ZMAGE, nato se srbom maščujemo za lanski poraz v polfinalu! američani nas v velikem finalu podcenjujejo in jih z 2 trojkama zupana v zadnjih 10 sekundah premagamo za piko!

pa lepe sanje!
pahorček
# 03.09.2010 ob 18:08
L`pool
Če se izkaže, da bom pravilno napovedal vse rezultate, tu mislim predvsem na zmagovalce (najbolj sem v dilemi med tekmo ŠPA - GRČ), nikoli več ne odprem strani od RTVSLO.


daj ne no, samo tega ne!
če pa tebe več ne bo, bomo ja vsi BOSI!

ne razumem kaj si hotel s tem povedati???

in samo še nekaj - enostavno si boljše postavljene reperzetance postavil v vlogo favorita - zmagovalca!

bo napeto in zelo verjetno je da bodo vsi boljše postavljeni zmagali, samo zato še nisi ti čudežen dečko!
rezultatov pa itak neboš trofo...

lp
Big L
# 03.09.2010 ob 18:03
upam na zmago srbije in grčije in se potem ti dve ekipe udarita za polfinale, to pa bi bla tekmaa!!:D
Misterija
# 03.09.2010 ob 18:02
L'pool: Argentina ne bo tako zlahka premagala Brazilije, mislim da bo ravno obratno, Brazilija bo zmlela Argentino, ki je letos najslabša v zadnjih 10 letih. Komaj so premagali Avstralijo in Nemčijo, Scola pa ne more vsega sam... Nenazadnje so jih Brazilci premagali v finalu letošnjega južnoameriškega prvenstva pred dobrim mesecem, čeprav sta obe ekipi igrali v spremenjenih postavah brez najboljših igralcev. Če bojo Brazilci ponovili igro s tekem proti USA in Hrvaški Argentina pakira kovčke.
el CARTEL
# 03.09.2010 ob 17:16
Tekma bo izjemno izenačena, vendar pa se mi zdi, da bo na podlagi izkušenj Srbija zmagala.

lol izkušnje? srbija ima najmlašo ekipo na SPju in le en njihov igralec je do sedaj igral na SPjih (se mi zdi da preović).. tako da ravno izkušenj pa res nimajo

sicer pa bi lahko, če si že pritem, napovedal vse rezultate, do finala ;) da vem kako vplačati stave.. a si to imel vizije, sanje, ali ti je ciganka povedala?
L`pool
# 03.09.2010 ob 16:39
No, mislim, da ni nikogar za pocenjevati:
SRBIJA - HRVAŠKA 86-79
Tekma bo izredno zanimiva, v majhni prednosti, oz. v vlogi favorita pa je reprezentanca Srbije. Tekma bo izjemno izenačena, vendar pa se mi zdi, da bo na podlagi izkušenj Srbija zmagala. Hrvaška bo imela v prihodnjih letih eno najboljših evropskih košarkarskih reprezentanc.
ŠPANIJA - GRČIJA 73 - 66
Tudi tu napovedujem izenačeno tekmo, ki imam občutek, se bo odvila v korist Špancem. Predvsem zaradi psihološkega strahospoštovanja grških košarkarjev.
SLOVENIJA - AVSTRALIJA 77 - 64
Napovedujem podoben razplet tekme kot SLO - BRA. Slovenci bodo tekmo rutinirano pripeljali do konca.
TURČIJA - FRANCIJA 88 - 76
Napovedujem hrabro igro Turkov in njihovo ponovno navdušujočo igro.
ZDA - ANGOLA 109 - 81
Rutinirana, zaslužena in lahka zmaga Američanov.
RUSIJA - NOVA ZELANDIJA 81 - 66
Lahko zmago Rusov verjetno ni treba posebej poudarjati, saj so vrhunska reprezentanca.
LITVA - KITAJSKA 93 - 79
Litva je v vrhunski formi, kar bo potrdila z lahko zmago proti Kitajcem.
ARGENTINA - BRAZILIJA 75 - 66
Živčna tekma v kateri bodo reprezentantje Argentine za razred boljši od Brazilcev.
Četrtfinalni pari:
ZDA - Rusija
Turčija - Slovenija
Litva - Argentina
Španija - Srbija
Če se izkaže, da bom pravilno napovedal vse rezultate, tu mislim predvsem na zmagovalce (najbolj sem v dilemi med tekmo ŠPA - GRČ), nikoli več ne odprem strani od RTVSLO.
comrade
# 03.09.2010 ob 16:22
Novozelandci bodo stisnali Ruse!
RushMan
# 03.09.2010 ob 14:21
heh...napovedu že v prvem krogu zmago Francije nad Španijo in tudi zdaj zmago Nove Zelandije nad Francozi :)
pahorček
# 03.09.2010 ob 13:54
croman_1
3. september 2010 ob 13:07
Prijavi neprimerno vsebinoOsmina finala je čisto nekaj drugega primer Francije lani so šli z enim porazom domov, to vse pove, ni važno lahko imaš vse zmage do osmine finala in pol popušiš in si adijo. vse reprezentance imajo realne možnosti za naprej, tu je še slab dan, drugače pa nobena ekipa še ni pokazala najboljše tekme in verjamem da bo marsikatera reprezentanca izločila kakega favorita!


tak je to, ja!

karte so na novo pomešane in zagotovo bo kakšno presenečenje!

SRBIJA - HRVAŠKA! sosedski derbi nabit s čustvi! zgodi se lahko čisto vsak scenarij, od visoke zmage srbov do zmage hrvatov - nebi upo stavit nič!

ŠPANIJA - GRČIJA (2)! španci so do sedaj ponovili zgodbo iz lanskega EP-ja, toraj nezanesljivo v predtekmovanju - tekma dveh močnih! favoriti vseeno španci! 55%/45%
Nedelja ob 17.00:
SLOVENIJA - AVSTRALIJA! če bodo glave na mesto, kriznih minut pa čim manj je avstralija premagljiva ekipa. vsakeršnjo podcenjevanje pa nas pošilja domov!

TURČIJA - FRANCIJA! turki favoriti zaradi domače publike, samo francozov nikoli ne odpiši!

ZDA - ANGOLA! edina tekma kjer je zmagovalec dejansko znan! 99,9%/0,01%

RUSIJA - NOVA ZELANDIJA! upam na zmago nove zelandije, samo ruso so vseeno favoriti!

LITVA - KITAJSKA! litvanci bi morali zanesljivo zmagat!

ARGENTINA - BRAZILIJA! spet sosedski derbi, kjer je vse odprto!

upam na 1/4 finala SLOVENIJA - FRANCIJA!
POL PA DA VIDIMO!

LP
okram23
# 03.09.2010 ob 13:27
drugače pa tekma med hrvaško in srbijo še ni odločena
lahko so srbi posamično in tudi ekipno boljši, vendar gre tukaj za vroč sosedski obračun in bojo odločale glave!

tudi v nogometu so hrvati in srbi boljši od naših, pa imajo velike probleme z nami!!! al pa italjani

tako pač je, zanimivo bo
okram23
# 03.09.2010 ob 13:23
"petersnice"

Edina hrvaška šansa je, da Srbe sprovocirajo v stolicomet :))

ha ha ha
dobra
croman_1
# 03.09.2010 ob 13:07
Osmina finala je čisto nekaj drugega primer Francije lani so šli z enim porazom domov, to vse pove, ni važno lahko imaš vse zmage do osmine finala in pol popušiš in si adijo. vse reprezentance imajo realne možnosti za naprej, tu je še slab dan, drugače pa nobena ekipa še ni pokazala najboljše tekme in verjamem da bo marsikatera reprezentanca izločila kakega favorita!
nenn0
# 03.09.2010 ob 13:00
Mogoče pa bodo Grki premagali Špance in se jim bo preračunljivost izplačala. :)
petersnice
# 03.09.2010 ob 12:57
Edina hrvaška šansa je, da Srbe sprovocirajo v stolicomet :))
Misterija
# 03.09.2010 ob 12:52
Polfinale: Srbija - Turčija, ZDA - Brazilija, jebga, tko bo... naši pa sedmi na koncu...:) najprej poraz s Španci potem pa zmaga proti Litvi :)
Webb
# 03.09.2010 ob 12:52
Slovenija gre prek Srbije do finala? najs
hansi
# 03.09.2010 ob 12:17
Kakorkoli računam bo Slovenija v finalu z ZDA. Potem bomo pa videli.
rokec
# 03.09.2010 ob 12:16
@rexi09; sej js govorim o prof. ligah. Košarka na splošno pa je druga zaradi NCAA, ki je zelo obiskana in po popularnosti se lahko meri z nba.
juventina10
# 03.09.2010 ob 12:01
hvala rexi.
aleksander26
# 03.09.2010 ob 11:59
Navijam pa vsekakor za Slovenijo pa tudi Srbijo, Hrvaško, Rusijo in "Litvo".....Slavic power!!!!
aleksander26
# 03.09.2010 ob 11:55
Stavim na polfinale Slovenija:Srbija!
Mam pa občutek, da ZDA zagotovo ne bo prvak!
Roxon
# 03.09.2010 ob 11:54
Super bi bilo, da bi imela Francija proti Turkom dobro dnevno formo, tako da bi mi doblili njih in ne domačine ob morebitnem napredovanju.
rexi09
# 03.09.2010 ob 11:50
rokec
3. september 2010 ob 11:31
Prijavi neprimerno vsebino
basket v zda ni tako popularen kot ti misliš. Pred njim so basseball, am. nogomet, pa tut hokej je bolj popularen se mi zdi.:) od kdaj pa so v basseballu večinoma črnci?

http://en.wikipedia.org/wiki/Sports_in_t
he_United_States

na tej strani je napisan kok so kateri sporti popularni v ameriki. Kosarka je 2. splosno(ameriski nogomet 1.) Na profesionalni ravni pa 3. (1. NFL 2. MLB). Zanimiv mi je bil podatek da mas v indiani v srednjih solah zapolnjene dvorane za 9000 ljudi in to v srednjih solah! Tolk o popularnosti kosarke
nekdodalec
# 03.09.2010 ob 11:48
Vidim, da vecini tukaj stvari niso cisto jasne. Srbi imajo boljsi tim in veliko inteligentnejsega in izkusenejsega trenerja kot hrvati.

Hrvati nimajo sans. Nobena motivacija tu ne pomaga. Verjetnost, da bi imeli Srbi slab dan in res nic nebi slo not, je pa 1:10000. Cetudi se to zgodi, Ivkovic vzame minuto odmora, narise par skic po tablici in fantje razturijo. S tem trenerjem so nepremagljivi. (seveda dokler ne fasejo lekcijo od nasih).
shaolin
# 03.09.2010 ob 11:32
acinho ma prav, js bi tu dodal še savanovića, ki je bolan šuter!!
rokec
# 03.09.2010 ob 11:31
basket v zda ni tako popularen kot ti misliš. Pred njim so basseball, am. nogomet, pa tut hokej je bolj popularen se mi zdi.:) od kdaj pa so v basseballu večinoma črnci?
juventina10
# 03.09.2010 ob 11:16
kaj še.košarka, basseball, atletika, to je 3/4 njihovega športa in to je ogromno, tista 1/4 športnikov pa so phelps, še nekaj plavalk, smučarji( katere lastni narod skoraj ne pozna, tako pravi bode), hokejisti in to je to.celo v tenisu imjao blakea, pa asseja, pa sestri williams itd.
kentuckykid
# 03.09.2010 ob 11:16
Zadnja novica (še nepreverjeno):

Grška košarkarska zveza pritiska na FIBA, da takoj dopolnijo pravila in da začne novo pravilo veljati od 01.09.2010 .. želijo namreč, da se uvede pravilo oz. določilo "Grčija ne sme v 1/8 finala naleteti na enakovrednega ali boljšega nasprotnika, še posebej pa ne na nekoga, ki ima vsaj enako protekcijo pri sodnikih kot Grčija" ....
rokec
# 03.09.2010 ob 11:11
@juventina10; a res? kje pa ne bi blestela? Jaz vem samo za basket, atletika, pa verjetno am. nogomet. Kaj še?
juventina10
# 03.09.2010 ob 11:02
liki , puerto rico ni v afriki, ampak v karibih.torej med sev ameriko in južno ameriko.
Gledano globalno pa je res , da so in ekipa usa in angola, sestavljene i z afriških rodov, saj amerika brez črncev ne bi blestela v marsikaterem športu.
el CARTEL
# 03.09.2010 ob 10:59
seveda, da so srbi veliki favoriti.. imajo več boljših posameznikov, boljšega selektorja (veliko boljšega) in so boljši kot ekipa.. hrvati to zadnje ne morejo biti po tako prepričljivih porazih z brazilijo, ZDA in slovenijo.. ekipa kot celota doživi "kolektivo pomankanje samozavesti" v takih trenutkih.. če bi imeli dobrega selektroja, bi jih lahko mogoče dvignil, tako pa.. dvomim

seveda je to košarka in vse je možno, a zmaga hrvaške bi bilo res veliko veliko presenečenje..

Kar se tiče grkov, pa sem vesel.. kako so se za*ebal, to ne morš verjet..
liki
# 03.09.2010 ob 10:58
Litva ne bi smela imeti večjih težav s Kitajsko, ki se je v izločilne boje uvrstila po pravem malem čudežu. Odločala je tekma med Portorikom in Slonokoščeno obalo. Če bi zmagal Portoriko, bi se uvrstil v osmino finala, a so Afričani presenetili in zmagali z 88:79. Nastal je krog treh ekip z izkupičkom 1:4, najboljši pa so bili Kitajci. Slonokoščeni obali je napredovanje preprečila trojka, ki so jo v zadnji sekundi tekme zadeli že odpisani
Portoričaniortoričani so afričani
Acinho
# 03.09.2010 ob 10:57
Vidim da za Hrvasko pravite da ce se ji odpre met je nevarna pa me zanima a res mislite da Srbi nimajo strelcev? Rasic, Keselj, Velickovic pa da ne omenjam tipa ki v 80% primerov ko se odloci za met on to zadane. Mislim da veste o kom govorim. Resda je to derbi in vec od tekme a ce bodo Hrvati igrali tako kot vceraj potem res nimajo veliko sans. Pod kosem pa je Srbija tudi mocnejsa saj saj je Krstic v izjemni formi, poleg tega pa je se svez saj prvih treh tekem ni igral. Ce bo proti koncu se vedno tesno pa jih Srbija lahko dobi na pripravljenosti, saj je to ekipa ki je med najbolj pripravljenimi, poleg tega pa so veliko rotirali. Vse je torej na papirju na strani Srbije, a ve se da ne igra papir. Ce se enemu od Hrvatov odtrga in nasuje kakih 30 pik in ce bi mela Teo in Krstic slab dan, potem bi bili Hrvati ze zelo blizu presenecenja.
basket4life
# 03.09.2010 ob 10:54
To je bilo včeraj kar čutiti da bodo na koncu Francozi zakuhali stvar Grkom.............sicer pa bi bilo boljše da bi se zadnje tekme igrale ob isti uri! Potem bi bilo manj taktiziranja;)
petersnice
# 03.09.2010 ob 10:53
Vsekakor bo v osmini (iz subjektivnih razlogov) daleč najbolj zanimiva naša tekma.
Med ostalimi bodo bolj zanimive ŠPA-GRČ, TUR-FRA, ARG-BRA in mogoče RUS-NZL.
Ostale tri tekme imajo (pre)izrazite favorite.

V soboto in nedeljo nas torej čaka kar zanimiv tv spored, v ponedeljek in torek malo manj.
Ups - v torek je fuzbal, za južnoameriški derbi očitno ne bo cajta.
daysleeper2
# 03.09.2010 ob 10:44
Francozi so vrnili Grom za lansko neigranje.
Ne morem verjet, da je NZ bolša od FRA.
Voly
# 03.09.2010 ob 10:34
Razmišljanje kdo bo koga premagal in s kom bo igral v četrtfinalu je čisto v redu,no jaz pravim,da razen ZDA,ki je res izrazit favorit,lahko v ostalih dvobojih prav vsak premaga vsakega!V eni tekmi se lahko naredi prav vse!Po moje bi morali igrati na dve zmagi,samo potem bi pa bilo preveč tekem!Bi pa bilo veliko bolj realno,čeprav težko izvedljivo!
prasice
# 03.09.2010 ob 10:33
Pomojm bojo Francozi nudl kr dobr otpor Turkom, sm prepričan da bo to čist neka druga tekma kot proti Novi Zelandiji.
friks
# 03.09.2010 ob 10:32
Hrvate reši samo čudež. Imam pa občutek, da predvsem Vranković ni kos svoji nalogi.
juventina10
# 03.09.2010 ob 10:28
vsem ekipam,ki se boste pomerile z zda pa sporočilo, našpricajte se z autanom, pipsom, viledo, varekino , da bodo ameriški komarji popadali ko fige z drevesa,........eno besedo imam na jeziku, ampak je nebom napisala.
juventina10
# 03.09.2010 ob 10:25
če kalkuliraš, se zakalkuliraš , očitno je to grški način - povsod, bregas , glede onih treh pa imaš prav.
SsDrag
# 03.09.2010 ob 10:25
prav je grkom! Verjetn se zdele tolcejo po glavi
Bregas
# 03.09.2010 ob 10:25
Po mojem se Grki bolj bojijo Špancev kot ZDA. Proti ZDA jim gre zmeraj kar dobro.
Bregas
# 03.09.2010 ob 10:22
Ja, prlek, ampak Grki nikakor niso mogli predvideti zmage NZ nad Francijo!
Janiel74
# 03.09.2010 ob 10:20
@Bregas: se strinjam ja...
Bregas
# 03.09.2010 ob 10:18
Trije najbolj zanesljivi četrtfinalisti so po mojem Litva, ZDA in Srbija. Na te bi si upal postaviti veliko denarja.
rexi09
# 03.09.2010 ob 10:18
Ne glede koga bi dobil americani bi zmagal mislm da se oni niti niso prevec ubadal z zrebom ce bi dobil spance bi pac njih premagal, njim je cilj zmaga na SPju in tako da morjo prej kot slej premagat najboljse ekipe. Kar se tice GRC:SPA je pa cist fajn da se srecajo zame osebno 2 najbolj antipaticni ekipi in upam da tista k zmaga pa pol leti vn prot srbom al pa hrbatom.
Bregas
# 03.09.2010 ob 10:17
Hrvatom pa po včeraj videnem tudi jaz ne dajem veliko možnosti proti Srbom.
Bregas
# 03.09.2010 ob 10:17
Glejte, kalkulacije o tem, kdo bo naprej igral s kom, so vedno. To je normalno. Me pa zanima, ali so Francozi včeraj res taktizirali. In če so, kako so vosli potem lahko izgubil za celih 12 pik? Al pa so tako slabi? Al pa je NZ tako dobra?
M-filter
# 03.09.2010 ob 10:16
Hrvati nimajo šans prot Srbom. +15 najmanj. pa če se jim trojke na fertik serjejo nimajo šans
danijel10car
# 03.09.2010 ob 10:11
Mah kašni Hrvati te bodo šli kr po naslednji tekmi v "ljepo našo". Nč niso prkazal do zdej na prvenstvu, pa tud če bojo mel dobr dan, še vedno ima Srbija kvalitetnejšo reprezentanco!!!Krstić,Veličković, Teodosić jih lahko sami pokopljejo.!!Turki bodo šli prav tako naprej, Grčija - Španija bo še najbol zanimiv dvoboj, čeprou mislm da ga bodo dobil posrani Grki.Američani majo največ sreče od useh, dobil so uno zjebano Angolo.Slovenci bodo KOMAJ premagal Avstralijo, to si zapomnte!!!Nachbar pa Dragić bosta popeljala Slovenijo u četrtfinale! Rusom se bo usral proti Novi Zelandiji medtem ko Argentinci bodo premagal Brazilce!!!!
prlek
# 03.09.2010 ob 10:09
Situacijo Grčije in njeno kalkuliranje pa lahko gledamo tudi bolj dolgoročno in sicer iz vidika 1/4 finala in ne le 1/8 finala. Grke zanima le medalja. V primeru zmage z Rusijo bi igrali v 1/4 z ZDA in bi bili praktično brez možnosti za polfinale in medaljo. Tako pa neke realne možnosti za polfinale vseeno obstajajo, čeprav so majhne in je precej bolj verjetno, da bodo izpadli v 1/8 finala kot pa prišli v polfinale. So pa možnosti za polfinale vseeno bistveno večje kot če bi igrali proti ZDA.
caspercek
# 03.09.2010 ob 10:07
Janiel74 imaš prav res je isti šmorn. :) To s količniki je pač zgleda uradno, vendar je preveč zakomplicirano. Lažje je, če pogledaš samo koš razliko in če je izenačeno pač pogledaš kdo je dal več košev.
sunken
# 03.09.2010 ob 10:04
*predvidevam, da bi dobili Turčijo, če zmagamo Avstralijo
sunken
# 03.09.2010 ob 10:02
če mi v nedeljo uspemo premagat Avstralijo, nas potem s Turčijo čaka zelo težka tekma, težja od tiste z Brazilijo.
caspercek
# 03.09.2010 ob 10:02
Ja, se strinjam, tudi jaz ga še nisem videl, sem bil presenečen, ko sem to prebral v pravilih. Tam je govora o t.i. ''Goal Avarage'', ki ga razumejo kot količnik. V vsakem primeru zanimivo. :)
Janiel74
# 03.09.2010 ob 10:01
@petersnice : količnik je dostikrat že bil uporabljen, sam je isti šmorn:)
prodlgy
# 03.09.2010 ob 10:01
Kako je z vstopnicami? baje da je to vse že razprodano in da se ne da kupiti enodnevnih vstopnic, torej to pomeni da navijači sploh več ne morejo na tekmo?
Ne vem kdo bo sedel na tribunah.
in naprimer med srbijo in hrvaško????
petersnice
# 03.09.2010 ob 09:59
kolikor vem, se ob enaki koš razliki gleda število doseženih košev

količnika med danimi in prejetimi koši, kot si ga izračunal ti, nisem še nikjer videl
strucko
# 03.09.2010 ob 09:59
Hrvati in Srbi bi znal met zajebano tekmo, kot vedno, sosedski dvoboji so zmer neki posebnega. tud če si eno klaso boljši, na takih tekmah tega ni videt. take majo izjemen naboj
caspercek
# 03.09.2010 ob 09:54
Ja v primeru, ki je naveden v pravilih ni tako.

Tudi tu je razlika med prejetimi in danimi med POR in SKO enaka, torej -1. Glede na to, da sta v tem kriteriju izenačena kaj pa odloča potem? Navodila navajajo, da medsebojna tekma, vendar bi bil v tem primeru SKO pred POR. Razen seveda, če jaz berem napačna pravila... :)
ruscar
# 03.09.2010 ob 09:54
12.9.2010 ob 15:00
Z76 SLOVENIJA
Z77 BRAZILIJA
dadinho10
# 03.09.2010 ob 09:52
caspercek: pravi si razumel , samo se lazja oblika je potem kos ralika se torej pravi kit+2, por-1, ter sko -1!
krumpek
# 03.09.2010 ob 09:52
Zelo zanimivo predvsem pa nepredvidljivo svetovno prvenstvo. Razen ZDA imajo vsi neke čudne dneve kadar lahko izgubijo z vsakim . :)
petersnice
# 03.09.2010 ob 09:50
caspercek,
razmerje med danimi in prejetimi koši ne pomeni količnika, ampak koš razliko (dani minus prejeti)
dadinho10
# 03.09.2010 ob 09:50
sem poplnoma spregledal da mi bi igrali v 1/4 proti turciji ali franciji.....skoda ce bi dobili turke bi prvic na tem sp ne bi bili domacini....po navijacih....
petersnice
# 03.09.2010 ob 09:47
tuditi, mogoče so vmes popravili tekst, preglej še enkrat
razen zmage ZDA proti Angoli ne vidim nobenega prejudiciranja rezultata
ruscar
# 03.09.2010 ob 09:46
5.9.2010 SLO AVS ob 17:00
Če sem pravilno opazil na popoldanskih tekmah Goranu ne drsi na parketu in tudi žoga mu ne
polzi iz rok , se pravi ....
dadinho10
# 03.09.2010 ob 09:46
kakor koli zreb kaksen je taksen je.. mi smo dobilo avstralce premagljive sicer, ampak z resno igro tako kot proti cro in bra(brez 15:0)!
1/4 je lep rezultat, sicer potem recimo 5 ali 6 mesto dosti boljse od 7 ali 8...
ampak potem igramo proti spa ali grc.......to je tezko spanci so nas razbili pri njih doam smo tudi zgubili...res je da ne blestijo, ampak ali bi se mi znali vrniti tako kot litva ki je zaostajala 15,16 razliek?
upam na zmago proti avstraliji pol pa bi raje videl grke, kot spance....
tototototo
# 03.09.2010 ob 09:46
Še sreča, da smo v zgornjem delu, ker v spodnjem delu ne bi mogli priti do finala, ker bi nasprej ZDA premagale. V zgornjem delu pa so vse reprezentace dokaj enako močne in če bomo igrali odlično lahko premagamo vsakega. Seveda pa bo vse bolj na tesno.
caspercek
# 03.09.2010 ob 09:45
Ok, če jaz prav razumem FIBA pravila (priloga D Uradnih pravil) se o razvrstitvah odloča takole:

Če pride do situacije, kjer imajo tri ekipe enako število točk se uvede sekundarna razvrstitev pri kateri se upošteva zgolj tekme med temi tremi ekipami. Če imajo po tej razvrstitve vse tri še vedno enako število točk (torej - zmag in porazov), se kot kriterij razvrstitve uporablja razmerje med dobljenimi in danimi točkami na teh treh tekmah.

Za primer torej vzamemimo Portoriko (POR), Slonokoščeno obalo (SKO) in Kitajsko (KIT):

KIT : SKO 83: 73
KIT: POR 76: 84
POR : SKO 79: 88
Vse imajo torej eno zmago in en poraz.
Razmerje med danimi in dob. točkami:
KIT -> 159: 157 -> 1,0127
POR -> 163: 164 -> 0,9939
SKO -> 161: 162 -> 0,9938

Razvrstitev je torej KIT, POR in SKO zadnja.

Razumem prav ali je kakšen lažji kriterij? :)
tuditi
# 03.09.2010 ob 09:34
petersnice to se lahko mi tukaj gor pogovarjamo,ne more pa tega nek novinar pisat in ne jaz sem nehal kalkulirat.Pogledam samo kateri dve ekipi lahko dobimo to je pa tudi vse.Šport spremljam že dolgo časa in v tem obdobju sem videl že marsikatero presenenčenje tako,da jaz raje počakam, da se stvar konča!

A je težko napisat,da jih v četrtfinalu čaka zmagovalec iz dvoboja Srbija:Hrvaška?
petersnice
# 03.09.2010 ob 09:27
Res, nikjer (razen ZDA : Angola) ne piše, kdo BO s kom igral, ampak kdo bo NAJVERJETNEJE koga srečal. Tuditi, dvomim, da nisi nikoli špekuliral, kako bi se znalo razplesti nadaljevanje tekmovanja (ne samo tega SP in ne samo košarke).

Prepričan sem, da se naša reprezentanca te dni ukvarja z Avstralci in ne z mogočimi tekmeci v 1/4 in 1/2 finalu. Na Kitajskem smo imeli z njimi kar nekaj težav, v Turčiji igrata obe ekipi še bolje. Ne bo lahko, imamo pa lepe možnosti, da pridemo med osem - vsekakor lepše kot proti Srbiji ali Argentini.
zlati_m
# 03.09.2010 ob 09:27
Z igro, ki jo je prikazala Slovenija tudi mi nebi smeli imeti prevelikih težav. Mi imamo Avstralce, potem pa res po vsej verjetnosti Turke, ki so zaradi domačega terena v majhni prednosti.
Ostali četvorček (Špa, Srb, Grč in Hrv) pa se bodo po vsej verjetnosti do polfinala čisto "znucali" in tukaj moramo mi iskati svojo prednost. Čeprav tudi Francozov proti Turkom nebi odpisal. Spomnite se samo Beograda in izpada Srbije proti Franciji.
Tako da vse je možno - nedvomno mamo lepo šanso za polfinale
Janiel74
# 03.09.2010 ob 09:26
Haha..Grčija: Španija... kako sladko...
tuditi
# 03.09.2010 ob 09:24
Urko morda zato ker tekme,ki si jih prej odigral nimajo nebe veze s to tekmo?Ker je to tekma med Srbi in Hrvati!Ker nikoli ne veš kdaj se bodo Hrvatom odprle trojke (Ukić,Popović,Tomas,Bogdanović,Kus itd...) in takrat te razbijejo brez težav.Razglašen gor ali dol,trenutno so še vsi v igri za prvaka.
sharkyslo
# 03.09.2010 ob 09:23
Hahahaha! Tako Grkom kot Francozov privoščim, da jih zaradi preračunljivosti nasprotnika raztrgata! Gremo Španija in Turčija!;)
croman_1
# 03.09.2010 ob 09:19
Francozi nimajo pičle šanse da premagajo močne Turke in še to pred 17 tsoč glavo množico, nimajo pa sreče tile Francozi lani so za nagrado dobili Špance letos Turčine bad luck!!!!
gregor1234
# 03.09.2010 ob 09:17
Matej Avanzo v klepetu na Zurnal24:

Matej A.: Uroš ima poškodovano mišico na nogi ("list") , a s terapijo in počitkom bo za nedeljo nared.

To pa je dobra novica.
Urko
# 03.09.2010 ob 09:14
Ma dajte no...glede na prikazano v zadnjem letu je Srbija totalni favorit proti totalno razglaseni Hrvaski. Ne vem zakaj vas moti, ce se predvidi zmagovalca iz tako neizenacenega para. Drugo je pa Turcija-Francija, ki mislim, da bo kar tezka tekma, enako velja tudi za Ruse in NZ, saj nobeni ravno ne blestijo.
arsenal4life
# 03.09.2010 ob 09:13
francozi so se pa se bl zeznl hahaha....., najbols so jo odnesl rusi!!!
tuditi
# 03.09.2010 ob 09:10
To mene tudi moti,da se že naprej govori kdo bo s kom igral!

In zakaj bi sedaj iz dvoboja Srbija:Hrvaška šla naprej Srbija?A zato ker so prikazali na SP boljšo igro od Hrvatov?Bedarija!To je ena tekma en slab dan,dober dan nasprotnika pa izgubiš brez težav!

Tudi nevem zakaj so Turki že naprej,prav vsakemu se lahko kaj zalomi in hitro izgubi.Mi moremo pa razmišljati le o Avstraliji in najprej njih premagat šele nato lahko gledamo na novega nasprotnika.
Valuk_
# 03.09.2010 ob 09:09
Mmmm super, štiri poslastice že v osmini finala.
Onix3
# 03.09.2010 ob 09:08
Grkom lahko samo rečem HAHAHAHAHA...
Big L
# 03.09.2010 ob 09:07
Grke zdaj čakajo Španci, v primeru uspeha pa bi se za polfinale pomerili najverjetneje s Srbi.

tale ko je tale članek piso je pa ziher srb haha
deimos
# 03.09.2010 ob 09:04
eh sm že skapiral, verjetno ne šteje komplet koš razlika ampak samo medseboja :D
deimos
# 03.09.2010 ob 09:03
mi en razloži, kaj je bil kriterij pri porazdelitvi Francije, Španije in NZL - koš razlika?
Ker če je bla koš razlika pol ni blo treba 12 pik ampak kvečjemu 7 pik razlike za NZL proti Franciji.
teamgeist
# 03.09.2010 ob 09:00
Kaka štala med portorikom, slonokoščeno obalo in kitajsko....

Še zaj nekapiram glih najbol.... :/
kentuckykid
# 03.09.2010 ob 08:55
Popolnoma prav, kar se je zgodilo Grkom. Hvala bogu, da so nabasali na Špance.
mojo
# 03.09.2010 ob 08:54
Letos se mi zdi kar zanimivo tole SP.
Zeph
# 03.09.2010 ob 08:54
Prav jim je, v špotru je vedno potrebno iti na zmago!
Videonovice
Američani brez poraza do zlata 00:02:13, 13.09.2010
ZDA po 16 letih znova na vrhu 00:01:22, 13.09.2010
Košarkarji prileteli v domovino 00:02:57, 12.09.2010
Odmevi po tekmi Slovenija 00:01:58, 11.09.2010
Američani gladko v finale 00:01:34, 11.09.2010
Slovenci popustili v končnici 00:02:18, 11.09.2010
Američani v polfinalu z Litvo 00:01:32, 09.09.2010
Po Turčiji v boj za 5. mesto 00:02:20, 09.09.2010
Samozavestno nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Scola strl brazilske sosede 00:00:39, 07.09.2010
Košarkarji nabrušeni nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Rusi bodo izzvali Američane 00:01:27, 06.09.2010
Turki gladko odpravili Francoze 00:00:54, 06.09.2010
Košarkarji zmleli Avstralce 00:01:37, 05.09.2010
Španci ostajajo nočna mora Grkov 00:02:20, 04.09.2010
Dragič pred tekmo z Avstralci 00:01:38, 04.09.2010
Avstralci so vedno nepredvidljivi 00:01:39, 04.09.2010