Nogomet

Poudarki

  • Slovenija (34,25 mio. evrov) - Rusija (166,35 mio. evrov)
  • Aršavin najdražji Rus, pri Slovencih "Sarma"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,7 od 88 glasov Ocenite to novico!
Rusko slavje po drugem golu
Rusko tržno vrednost navzgor poganja vse bogatejše in kakovostnejše domače prvenstvo, v katerem ne igra le četverica Aršavin, Pavljučenko, Biljaletdinov in Žirkov. Foto: Reuters
Samir Handanovič
Samir Handanovič je zaradi izkušenj v Serii A, relativne mladosti za vratarja in tudi še ne previsoke cene trenutno najbolj zaželjen slovenski igralec. Foto: Reuters
Guus Hiddink
Kako oceniti vrednost trenerjev? Mogoče po plači: Guus Hiddink prejema 3 milijone evrov letno, Matjaž Kek pa nerazkrito petmestno številko. Foto: EPA

Sorodne novice

Dodaj v

Nogometni trg hoče 4,86 Janeza za enega Ivana

Primerjava tržne vrednosti slovenske in ruske reprezentance
16. november 2009 ob 13:45
Ljubljana - MMC RTV SLO

Obračun Slovenije in Rusije je resnični boj Davida in Goljata, kar dokazuje tudi kar 132 milijonov evrov razlike v tržni vrednosti sobotnih postav obeh reprezentanc.

Na stadionu Lužniki se je ogromna prednost Rusov pretopila "le" v zmago z 2:1. Drugo dejanje obračuna med "zbornajo komando" in slovensko izbrano vrsto bo v sredo, ko se bo skupni zmagovalec veselil uvrstitev na nogometno svetovno prvenstvo 2010.


Ravno največji športni dogodek na svetu v nebo požene cene nogometašev, ki zablestijo na svetovnem prvenstvu. Vendar še preden se to dogodi, smo na MMC-ju s pomočjo podatkov s cenjene nemške strani transfermarkt.de preverili, kakšna je trenutna vrednost slovenske in ruske nogometne reprezentance.

200 milijonov za obe reprezentanci
Za merilo smo izbrali postavi s prve tekme, ko se je na zapisniku na obeh straneh znašlo po 18 nogometašev (začetna enajsterica + sedem rezervistov). Skupna vrednost nogometašev znaša dobrih 200 milijonov evrov, od katerih bi 166,35 milijona odšteli za Ruse in le 34,25 mio. za Slovence.

Aršavin - S. Handanovič 26:7
Najdražji nogometaš na igrišču je bil zvezdnik Arsenala Andrej Aršavin, čigar vrednost je ocenjena na 26 milijonov evrov, medtem ko največji slovenski zalogaj, vratar Samir Handanovič, vreden 7 milijonov evrov. Če si v napadu našega sanjskega kluba zaželimo ruske napadalne naveze Aršavin - Aleksander Keržakov, smo za "malenkostnih" 250 tisočakov že presegli vsoto, s katero bi lahko pokupili vse slovenske reprezentante.

Rusi 4,86-krat boljši od Slovencev?
V povprečju je izbranec Guusa Hiddinka vreden 9.241.667 evra, medtem ko si varovanca Matjaža Keka privoščimo že za 1.902.778 evrov. Če bi se lotili zamenjave v severnoameriškem slogu, bi morali torej dati za "Ivana Smirnova" kar 4,86 "Janeza Novaka".

Kljub 9 milijonom le na klopi
Pri primerjavah in v tabeli niso vključeni reprezentanti, ki so si sobotno tekmo ogledali s tribune. Od slovenske trojice Andrej Komac, Anton Žlogar in Matej Mavrič bi morali največ odšteti za slednjega (milijon evrov), medtem ko med rusko odvečno šesterico izstopa napadalec Stuttgarta Pavel Pogrebnjak, ki je vreden 9 mio. evrov.

Na srečo o zmagovalcu odloča športni boj na igrišču, in ne "papirnata" vrednost igralcev. Komu se bo soboto najbolj dvignile delnice, bomo tako zvedeli v sredo okoli 23. ure zvečer.

SLOVENSKA REPREZENTANCA (Matjaž Kek)RUSKA REPREZENTANCA (Guus Hiddink)
Ime PriimekKlub (država)Vrednost v EURVrednost v EURKlub (država)Ime Priimek
VRATARJAVRATARJA
Samir HandanovičUdinese (ITA)

7.000.000

17.000.000CSKA MoskvaIgor Akinfejev
Jasmin HandanovičMantova (ITA)1.600.0006.200.000Dinamo MoskvaVladimir Gabulov
BRANILCIBRANILCI
Mišo BrečkoKöln (NEM)2.000.00012.500.000Zenit Sankt PeterburgAleksander Anjukov

Boštjan Cesar

Grenoble (FRA)1.500.0004.200.000CSKA MoskvaVasilij Berezucki
Elvedin DžiničMaribor500.0006.750.000CSKA MoskvaSergej Ignaševič
Branko IličFC Moskva (RUS)900.0003.200.000Lokomotiva M.Renta Janbajev
Bojan JokičSochaux (FRA)1.300.0005.800.000Dinamo MoskvaDenis Kolodin
Marko ŠulerGent (BEL)850.00020.000.000Chelsea (ANG)Jurij Žirkov
VEZISTIVEZISTI

Valter Birsa

Auxerre (FRA)1.700.0006.700.000Everton (ANG)Dinar Biljaletdinov
Andraž KirmWisla Krakow (POL)1.250.0006.500.000Zenit Sankt PeterburgVladimir Bistrov
Robert Koren (c)West Bromwich (ANG)3.200.00010.000.000Zenit Sankt PeterburgIgor Denisov
Rene KrhinInter (ITA)500.0005.000.000Rubin KazanSergej Semak
Aleksander RadosavljevičTom Tomsk (RUS)500.0005.000.000Zenit Sankt PeterburgIgor Semšov
Dalibor StevanovičVitesse (NIZ)1.250.0008.000.000Zenit Sankt PeterburgKonstantin Zirjanov
NAPADALCINAPADALCI
Zlatko DedičBochum (NEM)1.000.00026.000.000Arsenal (ANG)Andrej Aršavin
Zlatan LjubijankičGent (BEL)2.200.0008.500.000Dinamo MoskvaAleksander Keržakov
Milivoje NovakovičKöln (NEM)6.500.0004.000.000Lokomotiva M.Dmitrij Sičev
Nejc PečnikNacional (POR)500.00011.000.000Tottenham (ANG)Roman Pavljučenko
Skupna vrednost34.250.000 EUR166.350.000 EURSkupna vrednost
Vrednost "Janeza Novaka"1.902.778 EUR9.241.667 EURVrednost "Ivana Smirnova"


vir za vrednosti nogometašev: Transfermarkt.de

Toni Gruden
Prijavi napako
Komentarji
minores
# 18.11.2009 ob 11:35
Vsak igralec je vreden toliko kot lahko klubi za "uporabo" trženje njegovega imena zaslužijo. Zato slovenski nogometaši nikoli ne bodo imeli velike tržne vrednosti. Razen v primeru, da bi kdo postal prvi zvezdnik Reala, kar se ne bo zgodilo ne glede na kvaliteto. Smo pač premajhen trg.
Sicer pa ali ni pred tedno španski četrtoligaš v pokalu izločil Reala?!
pulja
# 17.11.2009 ob 15:22
aršavinova vrednost je ziher všja sedaj ko je dokazal da lahk zelo dobro igra tud na najvišjem nivoju.
Fabregas1991
# 17.11.2009 ob 12:15
@rojen slab - v boljšem klubu kot je Köln - nemški mediji navajajo, da je resen interes izrazil FC Nuremberg, tretji najuspešnejši klub vseh časov, ki je resen kandidat za vstop v 1. Bundesligo.

Nuremberg letos že nastopa v Bundesligi in mu realno ne gre kej preveč dobr. So 16.(3 mest5a za Kolnom) injim zaenkrat grozijo kvalifikacije za obstanek v elitni druščini.

@diazepam - to je njegova tržna vrednost. Toliko naj bi klub zaslužil z njegovo prodajo. Vendar dejansko njegovo ceno določa klub. Če tuki piše da je igralec vreden 5 M to ne pomeni da ga mora klub za tako vsoto prodat. Npr. Mislim da je Arsenal Aršavina kupil za okoli 15-20 M (čeprav tle piše da je vreden 26), Chelsea pa Žirkova za okoli 25 M(čeprav je vreden "samo" 20).
bk1111
# 17.11.2009 ob 11:26
Ne vem, če bi Inter prodal Krhina za pol milijona. Mislim, da bi kr blo treba malo več ponudit.
Se strinjate, spoštovani sokomentatorji?
Pikiviki
# 16.11.2009 ob 22:29
Mikee dobra ideja,ha,ha.
anžo77
# 16.11.2009 ob 21:24
nebi reku da je Birsa vreden samo 1,7 M zame je vsaj 2,5 M
haha Žirkov pa kr 20 M ajoj pol bi reku da je brečko 15 M
Denisov, Žirkov in Akinfejev so pa zlo zlo precenjeni
Hndanovič je zagotovo bolš kot Akinfejev
Mikee
# 16.11.2009 ob 20:32
Štajerci zdej pa ponoč pred hotel, pa skos zganjat galamo, da do srede Rusi ne zaprejo očesa.

Old skool! :P
Grugar
# 16.11.2009 ob 20:07
imel žurnal že dva tedna nazaj to primerjavo

neizvirno
biberkopf
# 16.11.2009 ob 19:45
Sicer pa tudi sam upam da bo slovenija igrala tako pogumno v mariboru kot je zadnjih 15,20 minut v moskvi,ker z pogumno , napadalno igro se pridobiva simpatije med ljubitelji nogometa ,ne pa z bunkerjem ki je v bistvu antinogomet.
biberkopf
# 16.11.2009 ob 19:28
carcibi__daj ohladi se malo,hrvaška pač ni v rokometu igrala s slovenijo v odločilnih tekmah ker pač slovenijo tam ni bilo ker so jo poslale domov že druge reprezentance (če je sploh uspela priti na prvenstvo)je pa premagala slovenijo na ep 2008 na norveškem,kar se pa tiče nogometa bo slovenija težko ujela hrvaško tretje mesto na svetovnem prvenstvu in število uvrstitev na velika tekmovanja,hrvaška jih zaenkrat ima šest,slovenija pa dve.Kar se pa tiče nogometne foušije si pa pejrt pogledat na hr.index komentarje na sobotno tekmo,več ali manj samo pohvale na račun pogumne slovenske igre.
Grega_234
# 16.11.2009 ob 19:22
Upajmo na zmago v sredu in dokaz da vrednost igralcev in vse ampak da je vredna ekipa in boj do zadnje minute. Če pa dobim vstopnico v nagradni igri na www.ie8.si pol bo pa sploh fešta v mariboru
nogax
# 16.11.2009 ob 19:19
Gremo naši!
fantje ne se preperat , sej vemo da gre slovenja vedno naprej!
carcibi2
# 16.11.2009 ob 19:03
biberkopf

v rokometu smo jih premagali prvič pri njih doma, ko se je šlo za olimpijske igre in smo slavili sredi zagreba, pol pa še pri nas doma v pol finalu EP!
res pa je da so zmes dosegali naslove v rokometu, samo pač takrat niso naleteli na nas v odločilnih tekmah da bi jih poslali domov!
v nogometu pa se majo za nevem kaj, in če se mi uvrstimo na SP, mamo tukaj dejansko izenačenje, ker jih pa nesemo v košarki smo pa globalno gledano boljši od njih, sploh če pomisliš na to da nas je samo 2 miljona!

rojen_slab
16. november 2009 ob 18:43
carcibi2,

se strinjam s tabo. In ne samo da delajo težave z one strani meje, tudi na našem terenu so aktivni. Podtaknili so nam npr. Miljenka Licula(avtorja slovenskih tolarskih bankovcev, evrskih kovancev, potnega lista, osebne izkaznice), nešteto športnikov( Marinka Galića, Jurico Golemca, Zorana Pavlovića, Renata Vugrinca, Iztoka Puca). Nesramno aktivni so tudi v politiki, celo notranjega ministra Dragutina Mateja so infiltrirali. Da ne zgubljam besed na področju kulture in umetnosti, spomnite se Alana Hranitelja in Dubravko Tomšič Srebotnjak. Ne glede na to, da so ti ljudje veliko naredili za promocijo slovenije v svetu, so vredni obsojanja!


nikogar od zgoran naštetih nisem jaz izpostavljal!
govorim ti nasplošno da je hrvaški narod še kako fauš slovenskemu narodu za vse kar smo dosegli v zadnjih letih!
od vključno vstopa v eu, do uvedbe evra do tega da smo jih namahali v košarki, da smo jih premagali v rokometu na njihovem EP v zagrebu, da bomo mi šli na SPv nogometu oni pa bodo jokali....
biberkopf
# 16.11.2009 ob 19:02
rojen_slab___pozabil si še omenit še eno hrvaško barabo Josipa Jurčiča ki je napisal prvi slovenski roman in pa zmaga jelinčića(samo ta je res baraba)
SsDrag
# 16.11.2009 ob 18:54
overrated :D
mislim ruse
biberkopf
# 16.11.2009 ob 18:52
kar limite mi minuse,resnica očitno še vedno boli.
biberkopf
# 16.11.2009 ob 18:47
carcibi____lol,ne morem verjet svojim očem kake bedarije eni tukaj pišete.V zadnjih desetih letih je Slovenija dejansko bila boljša od le hrvaške v košarki kar je tudi dokazala na zadnjem evropskem prvenstvu.V rokometu je slovenija osvojila eno srebrno kolajno na evropskem prvenstvu,hrvaška pa vtem času zlato na olimpijskih igrah,zlato in dve srebrni na svetovnih prvenstvih in eno srebrno na evropskih prvenstvih.Vnogometu se je slovenija uvrstila enkrat na evropsko in svetovno prvenstvo,hrvaška v istem času dvakrat na svetovno in evropsko prvestvo in dragi carcibi2 slovenija ni nikoli premagala hrvaške v nogometu,mislim da je ene trikrat remizirala in petkrat ali šestkrat izgubila proti hrvaški.kar se pa tiče ljubosumnosti si pa preberi komentarje na Hr.index o sobotni tekmi z rusijo,večina hrvaških komentarjev hvali pogumno slovensko igro mnogi tudi pravijo da so navijali za slovenijo.Toliko o ljubosumnosti.
rojen_slab
# 16.11.2009 ob 18:43
carcibi2,

se strinjam s tabo. In ne samo da delajo težave z one strani meje, tudi na našem terenu so aktivni. Podtaknili so nam npr. Miljenka Licula(avtorja slovenskih tolarskih bankovcev, evrskih kovancev, potnega lista, osebne izkaznice), nešteto športnikov( Marinka Galića, Jurico Golemca, Zorana Pavlovića, Renata Vugrinca, Iztoka Puca). Nesramno aktivni so tudi v politiki, celo notranjega ministra Dragutina Mateja so infiltrirali. Da ne zgubljam besed na področju kulture in umetnosti, spomnite se Alana Hranitelja in Dubravko Tomšič Srebotnjak. Ne glede na to, da so ti ljudje veliko naredili za promocijo slovenije v svetu, so vredni obsojanja!
carcibi2
# 16.11.2009 ob 18:34
wolfie42
16. november 2009 ob 18:18
Spoštovani g. carcibi2,
zahvaljujem se Vam za Vaša velecenjena vprašanja, a Vam moram žal odgovoriti, da nič od naštetega ne drži. Imel sem srečno otroštvo, v družbi sem cenjena osebnost in sem Slovenec. Sem pa med drugim tudi realist in ne sanjač, ki si dela utvare o nekakšni zmagi proti Rusom v sredo v Mariboru.

Z lepimi pozdravi.


in kaj boš reko če sloveniji v sredo uspe in zmaga????

in še nekaj: realisti smo mi, ki želimo reperzetanci vse najbolje in vemo da bo šlo 11 mož na 11 mož!
ti pa si pesimist, ker se kar vnaprej predajaš, podcenjuješ reperzetanco....

Imel sem srečno otroštvo, v družbi sem cenjena osebnost in sem Slovenec

hm, dvomim!

in še eno vprašanje kaj pa naši nastopi na evro 2000 in SP 2002? kaj ste velecenjeni član družbe takrat govorili?
kaj ste govorili pred tekmo s hrvaško v košarki na zadnjem EP?

samo iz radovednosti me zanima?

iskrena hvala za odgovore!
micho94
# 16.11.2009 ob 18:34
gremo naši!
carcibi2
# 16.11.2009 ob 18:27
ulicni_hodac
16. november 2009 ob 18:12
Vsi smo mi wolfie moj Pikiviki. Svi smo mi Janica Kostelić!!!


saj vas hrvate razumem da vas peče, da vas mala slovenija spet premaguje v VAŠEM športu!
premagali smo vas v košarki, v rokometu, dejansko mamo že 10 let več uspeha kot vi hrvati tudi v nogometu!

edino kar imate vi pa je to da ste na drugi strani evropske meje, da životarite iz meseca v mesec in da samo sanjate slovenijo in kako lepo ju tu!
in seveda ste pol ljubosumni in pišete take čudne komentarje!
stewie
# 16.11.2009 ob 18:19
Dosti Ivanov po naših vaseh na vsakih volitvah glasuje za enega in edinega Velikega Janeza (ki je tudi sam uradno Ivan).
wolfie42
# 16.11.2009 ob 18:18
Spoštovani g. carcibi2,
zahvaljujem se Vam za Vaša velecenjena vprašanja, a Vam moram žal odgovoriti, da nič od naštetega ne drži. Imel sem srečno otroštvo, v družbi sem cenjena osebnost in sem Slovenec. Sem pa med drugim tudi realist in ne sanjač, ki si dela utvare o nekakšni zmagi proti Rusom v sredo v Mariboru.

Z lepimi pozdravi.
diazepam
# 16.11.2009 ob 18:18
Kaj to pomeni, da je nekdo vreden 2.000.000, da je takšna plača igralca ali, da toliko dobi klub, ki ga proda ?
Adut97
# 16.11.2009 ob 18:17
Jaz dam 11 Ivanov za enega Janeza! :D
rojen_slab
# 16.11.2009 ob 18:16
carcibi2

mislim, da moramo naš srd usmeriti proti severu in ne nujno proti jugu, verjemi, veliko avstrijcev nam zavida in si želijo, da bi bili na našem mestu. Predvsem si pa želijo takih igralcev, tudi tistih, ki vlečejo korenine z juga
stewie
# 16.11.2009 ob 18:16
V sredo bo Slovenija izgubila kakor je dolga in široka.

Ti še vedno žena čekira, kaj pišeš na računalnik?
Saj nam lahko tudi na zasebna sporočila napišeš, da te nogomet strašno zanima in da z vsem srcem navijaš za naše, ne bodi no taka copata.
Partyboy
# 16.11.2009 ob 18:13
Ljudje božji, a ne vidite, da Wolfie42 uživa, ko se jezite in pljuvate po njemu, zato vam predlagam, da ga ignorirate. To ga bo odvrnilo od pisanja neumnih komentarjev!
ulicni_hodac
# 16.11.2009 ob 18:12
Vsi smo mi wolfie moj Pikiviki. Svi smo mi Janica Kostelić!!!
Pikiviki
# 16.11.2009 ob 18:10
Sta ulicni hodac in wolfie ena in ista oseba??? Mogoče že,ali pa ne.Koga briga? Fanta imata težave,sta večna pesimista.
ulicni_hodac
# 16.11.2009 ob 17:59
veliki pozdrav za kolega wolfie-ja! Ne pusti da te dotolčejo tile ksenofobni komentarji neizobrazenih kromanjoncev...
carcibi2
# 16.11.2009 ob 17:57
spoštovani gospod wolfie42
nekaj me iskreno zanima zakaj si tak negativec?
ali si bil v otroštvo zlorabljen?
ali te je družba zavrgla kot navadno smet?
ali si nekje iz juga in ti gredo slovenski uspehi na živce?
ali pa kar vse našteto?

lp
ulicni_hodac
# 16.11.2009 ob 17:50
pulja, ne delaj si sramote.

a) leta 1965 sploh ni obstajala liga prvakov
b) dinamo zagreb nikoli ni bil prvak evrope (le pokala velesejemskih mest, torej tretjerazrednega tekmovanja)
dolenjcek
# 16.11.2009 ob 17:46
fantek, pa kje si spet najdu srat in primerjat slo in cro klube?? mal se umiri... dinamo zagreb je bil prvak pokala velesejemskih mest, predhodnika pokala uefa, ker so bili takrat klubi v evropi veliko bolj enakovredni, žreb ni bil delegiran itd... predvsem pa so bili odvisni od lastnih igralcev in so imeli tisto kar so vzgojili sami- danes pa ti pride nek mafijaš abramović pokupi vse živo in je takoj prvak... in to je zgleda po vaše ok??
Pikiviki
# 16.11.2009 ob 17:45
Bla,bla,mene zanimajo samo naši in ne,kako igrajo druge države!! Našim želim srečo.Kako se bo pa vse izteklo za našo reprezentanco bomo videli v sredo in pika!!
carcibi2
# 16.11.2009 ob 17:43
wolfie42
16. november 2009 ob 17:26
sredo bo Slovenija izgubila kakor je dolga in široka.


v 3 minuto bo 0:19 za ruse seveda!
ker bo wolfie42 zadel 6 trojk za ruse pa en prosti met!
bravo naš wolfie42

predlagam da vsi komentiramo wolfijeve komentarje in komentarje ostalih imbicilev s obilico humorja in norčevanja!
pulja
# 16.11.2009 ob 17:37
dolenjcek DINAMO ZAGREB je bil šampijon lige prvakov mislim da leta 65.vrjamem pa da tud tvoji normativi nebi pomagali v taki meri,da bi kakšen slovenski klub prišel do četrtfinala lige prvakov,ali bilo katere lige.
dolenjcek
# 16.11.2009 ob 17:30
ja wolfie, puhnli bomo 7-0 od tega si bomo sami zabil 5 golov.
dolenjcek
# 16.11.2009 ob 17:29
služba? lepo te prosim... pa ne za tak denar...

da pa nebo šel v drugo firmo je z pravili treba regulirat vsoto ki jo imajo klubi na voljo- z tem bi močno omejili mafijo ki se pase v nogometu, klube bi postavili v izenačen položaj in posledično bi nogomet pridobil na kvaliteti, saj bi bilo namesto 6-7 enakovrednih klubov, takih 40-50.... tribune bi bile biolj polne, boljši bi bili stadioni itditd pa tud dinamo bi lahko kdaj kak evropski pokal osvojil...
wolfie42
# 16.11.2009 ob 17:26
V sredo bo Slovenija izgubila kakor je dolga in široka.
dolenjcek
# 16.11.2009 ob 17:26
pulja- denar uničuje nogomet, uničuje klube in uničuje glave mladcem kot si ti...

kaj mi bo nba pa nevem kaj še... tisto tam v ameriki nima veze z športom in je vse skup totalno deformirano(tako kot cela amerika, je pa nogomet na dobri poti da postane nekaj podobnega...
pulja
# 16.11.2009 ob 17:21
dolenjcek oni so profesijonalci in nogomet je njihova služba.ti verjetno tudi nebi šou v drugo firmo,kjer bi za isto delo dobival trikrat večjo plačo.
jernejzgur
# 16.11.2009 ob 17:18
v sredo bomo zmagal!
jernejzgur
# 16.11.2009 ob 17:18
dons bomo zmagal!!!!
pulja
# 16.11.2009 ob 17:18
dolencek kake normative bi ti postavo,da se za prestop nogometaša lahk plača največ 30.mil.poglej si malo plače v NBA,ameriški nogomet in spoznal boš da nogomet kot najpopularnejši šport na svetu,kr lepo zaostaja po plačilih.nevem kaj vam gre tolk denar v nos.
če se slovenski nogometaši nemorejo prodat za več kot 2 mil,še ne pomeni da se ostali nemorejo ta dost več.
dolenjcek
# 16.11.2009 ob 17:13
problem je ker igralci ne čutijo nikakršne pripadnosti do klubov v katerih igrajo, saj jim je važen samo denar... navadne prostitutke, ki se gonijo z tistim ki več da..

to se potem po večini prenese v reprezentance...
pulja
# 16.11.2009 ob 17:11
fredpery razlike so v klubskem in reprezentančnem nogometu,sam v motivaciji jih ni.dal si primer aršavina,pa človek aršavin je na prejšnjem EP bil med top tremi nogometaši in to če je na tekmi z slovenijo malo manj pokazal,še nepomeni da se za repko manj trudi kot pri arsenalu.
je pa res da takšni izvenserijski nogometaši,nemorejo odigrat dveh tekem v enem tednu tko slabo kot v moskvi in verjamem da bo v mb njegova predstava dosti bolša.
dolenjcek
# 16.11.2009 ob 17:05
vse te cifre so debelo prenapihnjene in če v kratkem UEFA in FIFA ne bosta regulirala in postavila nekih normativov glede finančnega poslovanja in vrednotenja igralcev bo šel tale naš nogomet še globje v drek...
kayghana
# 16.11.2009 ob 16:55
horus, ja itak da ne more, če igra z limitiranimi veznimi igralci kot je un lenuh Radosavljevič. Igralca kot je Brele je treba nenehno hraniti z globinskimi žogami, saj zgolj z njimi lahko naredi tisto kar najbolje zna.
pulja
# 16.11.2009 ob 16:53
burkelca HAHAA.ze krhina so ponujal 7 mil,pa tebi se je skisalo v glavi.nogometaša,ki enkrat ni začel v začetni postavi,ki poleg tega ni sodeloval v nobeni omembe vredni akciji misliš ti da se kr tak proda za 7 mil.krhin,šuler,birsa,pečnik in kirm se skupaj nemorejo prodat za 7 mil.
horus1
# 16.11.2009 ob 16:49
jst pa na čist vsaki tekmi znorim na brečkota k ni sposoben treh dobrih predložkov nardit!

drgač sm se pa mal poigral z številkami na tej spletni strani. prva enajsterica real madrida je vredna od 300-350mio€ hahahhahaha
turbo_jezek
# 16.11.2009 ob 16:48
Nurnberg tretji najuspesnejsi klub vseh casov? Ahahahahahahahahah....
kayghana
# 16.11.2009 ob 16:44
rojen_slab, se popolnoma strinjam s teboj. Če malce bolj podrobno pogledamo na evropski nogometno tržnico lahko opazimo, da je le ta relativno skopa kar se tiče kvalitetnih bočnih igralcev z napadalno orientacijo. Mislim da bi prav Brečko lahko postal izmed njih in upam da bosta tekmi z Rusijo poslužili kot odskočna deska za njegov prestop v kakšnega izmed bolj zvenečih klubov, saj je sredino v Kölnu že dodobra prerasel. Rusom pa glede teh podatkov o vrednosti posameznih igralcev lahko sporočim samo eno stvar: rakom naj gredo žvižgat!
rojen_slab
# 16.11.2009 ob 16:42
Grega S.

V zgodovini Nemčije
Grega S.
# 16.11.2009 ob 16:38
FC Nurnberg je tretji najuspešnejši klub vseh časov?!? Fantje, od kje pobirate take cvetke?
joker27
# 16.11.2009 ob 15:56
jaz pa mislim da rusi nikakor ne sodijo med top 5 rep na svetu ... bolj od 10 do 15 mesta
rojen_slab
# 16.11.2009 ob 15:52
Pridružjem se mnenju selektorja Keka, da je Brečko odigral najboljšo tekmo v reprezentančni karieri. Precenjenega Aršavina je spravil v žep in čeprav kot bočni igralec, da zelo malo koristnih predložkov v nasprotnikov kazenski prostor, menim, da ježiškega terierja čaka še zelo svetla prihodnost v boljšem klubu kot je Köln - nemški mediji navajajo, da je resen interes izrazil FC Nuremberg, tretji najuspešnejši klub vseh časov, ki je resen kandidat za vstop v 1. Bundesligo
fredperry
# 16.11.2009 ob 15:49
Tu denar ne igra nobene vloge, nesmiselno se je obremenjevat s tem kdo kolikor stane, kolikor je kdo vreden, bistvenega pomena je to, da se zavedamo, da smo dobri in da lahko s srčnostjo in tudi z znanjem izločimo vsakega nasprotnika.
Nimamo se kaj Rusije bat, to ni nobeno podcenjevanje, dejstvo je, da so reprezentančne tekme nekaj povsem drugega, kot klubske tekme, kar se je lepo videlo pri igri Aršavina, res je, Rusi so dobro, ampak tudi mi smo in smo boljši od tega kar smo pokazali v Rusiji.
emiliano
# 16.11.2009 ob 15:48
Mislim da je spodnji limit nastavljen na 500.000 €.
Cena na marketu je tudi odvisna od časa izteka pogodbe. Če je pogodba v zadnjem letu, cena pada..
benito
# 16.11.2009 ob 15:47
Hiding je več vredn ko pa cela slovenija:D
FooFighter
# 16.11.2009 ob 15:39
jaz pa mislim, da se prehitro veselimo in s takim obnašanjem podcenjujemo Ruse!
za mene Rusi spadajo med top 5 reprezentanc, in bi bil čudež, če nam uspe!
To ne pomeni, da ni možno, samo pozabljamo, da je to nogomet, in je vse mogoče!
Lahko so tokrat Rusi slabši nasprotnik, pa še to ne pomeni, da ne odnesejo ugodnega izida! Žoga je okrogla in mislim, da bo konca zelo napeto, mi se veselimo že prezgodaj!
NuuX
# 16.11.2009 ob 15:30
Jaz bi pa pohvalil g. Grudna za še en zanimiv članek. Odlično in le tako naprej.
nejc286
# 16.11.2009 ob 15:18
važno je kaj igralci pokažejo na igrišču in kako delujejo kot ekipa. tu pa mislim, da so naši fantje v prednosti pred rusi. verjamem v ugoden rezultat v sredo:) SLOOOOVEEEEENIJAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
lmatjaž
# 16.11.2009 ob 15:14
Če jih premagamo bomo lahko trdili, da so preplačani,he he..
ulicni_hodac
# 16.11.2009 ob 15:14
Mislim da so Brečka krepko podcenili! Ta produkt renomirane primestne nogometne šole Ježica je vreden vsaj dvakrat toliko, če ne trikrat!
tuditi
# 16.11.2009 ob 15:08
Dol mi visi koliko so Rusi vrendi!Srčnost in borba za svojo domovino je tisto ključno!In jaz verjamem v naše fante in zmago!

SLOVENIJA!!!
Elektronček
# 16.11.2009 ob 15:08
Handanović je vsaj 1-krat kvalitetnješi kot Akinfejev. Upam da kakšen od velikih klubov to opazi.
črni.panter
# 16.11.2009 ob 14:40
burkelca
16. november 2009 ob 14:37
Prijavi neprimerno vsebino
kukr js vem je cena krhina okoli 7mio evrov. vsaj tok (oz. okoli tega) so hotl dat angleški klubi, ki so se zanimal zanj (city, liverpool, arsenal)

tok so zanj ponujali novinarji v angliji in italiji, ne pa klubi :D
burkelca
# 16.11.2009 ob 14:37
kukr js vem je cena krhina okoli 7mio evrov. vsaj tok (oz. okoli tega) so hotl dat angleški klubi, ki so se zanimal zanj (city, liverpool, arsenal)
petro3
# 16.11.2009 ob 14:32
kugla 1 a pol je ronaldo vreden milijardo, ker ma tako ceno v odkupni klavzuli? kvečjemu so to cene po transfermarktu..
Tukaj so pozabli še napadalca pavla pogrebnyak ki igra za stuttgart in je vreden 9 mio evrov po transfermarktu..
janez85
# 16.11.2009 ob 14:29
Vete kdo je največ vredn v naši reprezentanci? Kek!
kentaurus
# 16.11.2009 ob 14:26
Po hitrem pregledu cen naših igralcev bi zgolj pripomnil, da bi sam na mestu športnega direktorja prej zahteval, da mi plačajo 500.000,00 EUR, da bi ga vzel v klub, kakor pa da bi za Džiniča plačal tolikšen znesek. Npr. kar se tiče Krhina pa očitno niso pritisnili tipke "refresh"...
črni.panter
# 16.11.2009 ob 14:12
ma to majo sam zarad aršavina pa žirkova tok skupno vrednost velko.
DvoKrilniOrmar
# 16.11.2009 ob 14:05
Po koncu tekme bo ruska ekipa vredna 50 centov ;)
nefarius
# 16.11.2009 ob 14:03
hehe, dober članek! .. čeprav sem dobil malo občutka da so nogometaši dobili vlogo prostitutk :P
kugla1
# 16.11.2009 ob 14:03
Najbrž so te cene odkupne cene ki so zapisane v pogodbah...
olimpija05
# 16.11.2009 ob 14:02
Diego Armando žal se ne morm strinjat s tabo da je sarma bolši od akinfejeva. sam res je pa tut da je mogoč preveč ocenjen rus oz. premal ocenjen sarma. drgač pa zlo precenjen je zihr anjukov in denisov. pr nas je pa nova dobr ocenjen in saj en igralc je bolš ocenjen od rusga :) nova vs šičev hehe :)
Brestan snip
# 16.11.2009 ob 14:01
Pa še to: Bojan Jokič sedi za milijon in 300 tisoč evrov???
skoro84
# 16.11.2009 ob 13:59
pol igračev rusov ni vredno takih cen...npr. Roman Pavljučenkio danes sigurno ni vreden 11 mio... noben klub ne bi danes plačal za takega jadnika!!

lp
črni.panter
# 16.11.2009 ob 13:57
toni gruden ma fantastične članke ! le tako naprej :)
anny22
# 16.11.2009 ob 13:54
Na igrišču ni bilo videti, da je en Ivan za štiri Janeze. Na semaforju še manj. :)
Diego Armando
# 16.11.2009 ob 13:53
Zanimivi, vendar tudi precej smešni podatki! Igor Akinfejev 17 mio €, Handanovič pa 10 manj? Lepo vas prosim, Handanovič je trikrat boljši, očitno se kvaliteta ne prenaša sorazmerno v ceno igralca... Precej precenjeni so tudi Žirkov, Anjukov, Denisov, pa še kdo. Ali pa so naši podcenjeni, ne vem.
Brestan snip
# 16.11.2009 ob 13:52
Kaj ima Robert Koren istga agenta kot Xabi Alonso. V dobrih rokeh je. Sam še iz WBA ja more it:)
Sicer je pa ta članek super obdelan, vendar smo že dobili dokaz, da denar ni vse. Alcorcorn vs real madrid:)
MatejL
# 16.11.2009 ob 13:50
hehe super članek :D
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo