Nogomet

Poudarki

  • Tonči Žlogar - domači rekorder v reprezentanci
  • Novakovič in Krhin brez nastopa v I. SNL
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5,0 od 55 glasov Ocenite to novico!
Slovenska reprezentanca
Večina reprezentantov je pred odhodom v tujino pustila viden delež v I. SNL, a si je vpoklic v reprezentanco zaslužila šele z igrami v tujih klubih. Foto: EPA
Milivoje Novakovič
Ker ni hotel plačati za mesto v članskem moštvu Olimpije, je Novakovič odšel v Škocjan v Podjuni, od koder se je prek avstrijskih lig in bolgarskega Litexa prebil do Kölna in reprezentance. Foto: Reuters
Zlatko Dedič
Zlatko Dedič in Boštjan Cesar sta kot ena izmed prvih mladcev že zelo zgodaj zapustila Slovenijo in sta bila tudi prva, ki sta se po tej poti prebila do reprezentance. Foto: MMC RTV SLO
Robert Koren
Kapetan Koren se je kot najboljši vezist lige odločil za odhod na Norveško, kjer je bil razglašen za najboljšega igralca prvenstva 2006. Foto: MMC RTV SLO
Anton Žlogar
Anton Žlogar je kot edini od aktualnih reprezentantov že sodeloval na velikem tekmovanju, saj je bil leta 2000 član moštva, ki je sodelovalo na Euru 2000. Foto: MMC RTV SLO
Matjaž Kek
Matjaž Kek je kot igralec Maribora v I. SNL odigral pet sezon. Nastopil je na 126 tekmah, odigral 10.485 minut in dosegel 17 golov ter prejel 18 rumenih kartonov. Foto: Reuters

Dodaj v

Ni najboljša, a brez nje ni reprezentance

Vpliv I. SNL na razvoj slovenskih reprezentantov
11. november 2009 ob 14:34,
zadnji poseg: 13. november 2009 ob 08:14
Grosuplje - MMC RTV SLO

V senci dodatnih kvalifikacij za nogometni SP 2010 in domačih klubskih peripetij se človek vpraša, koliko reprezentančnega uspeha gre na račun I. SNL? Tukaj je odgovor!

Za polovico zagretih nogometnih navdušencev v Sloveniji je na klubskem področju na prvem mestu klub ali prvenstvo v tujini, medtem ko najboljša slovenska liga najprej pritegne pozornost dobrih 40-odstotkov Slovencev, ki jih zanima najpomembnejša postranska stvar na svetu.

Premajhna atraktivnost Prve lige si, sorazmerna skromna obiskanost tekem, finančne težave klubov in vse bolj izražen dvom v poštenost temovanja ter hkratna skokovita rast televizijskih prenosov tujih prvenstev so dejstva, ki nakazujejo, da I. SNL izgublja korak s privlačnostjo Lige prvakov, La Lige in/ali Premiershipa. Ali si to kljub reprezentančnemu uspehu tudi zasluži? Ali šele tujina dokončno izkleše reprezentanta?

Statistični prerez
V spodnji tabeli so za vsakega reprezentanta zapisani osnovni podatki o igranju v I. SNL (nastopi, goli, kartoni, skupna minutaža, klubi in sezone igranja)

Domače prvenstvo brez reprezentanta
Izbrana vrsta Matjaža Keka, ki jo v teh dneh čaka odločilni boj z Rusijo za uvrstitev na mundial, trenutno nima niti enega igralca, ki bi si kruh služil v Sloveniji. Vseeno pa je ravno prva slovenska nogometna liga položila temelje za uspešne kariere večini reprezentantov, kar se je pod vodstvom selektorja, vzgojenega v domačem okolju, pretvorilo v uspešni zadnji kvalifikacijski ciklus in 2. mesto v skupini 3.

Izjeme potrjujejo pravilo?
Dva reprezentanta zaradi različnih vzrokov nista odigrala niti ene same minute v I. SNL. Milivoje Novakovič je kot odpisani otrok Olimpije začel trnovo pot med zvezde v peti (!) avstrijski ligi pri DSG Klopeinerseeju. Najmlajši Rene Krhin je že kot 16-leten zapustil Maribor in se preselil k slovitemu Interju, kjer je letos dočakal prve minute.

Kratko epizodo v prvi ligi imajo še Samir Handanovič (branil tudi v 2. ligi za Zagorje), Boštjan Cesar (kot posojeni igralec zagrebškega Dinama) in Zlatko Dedič (za Parmo podpisal pri 17 letih), ki so skupaj nabrali le 19 nastopov. Nekje vmes je še Mišo Brečko (21 tekem), ki je za Šmartno odigral nepolno sezono in se nato preselil v Nemčijo k HSV-ju.

Dve leti za preboj v tujino
Sledi trojica nogometašev, ki se je zelo hitro uveljavila na prvoligaški sceni in si v tistem času priborila naslov najbolj talentiranih nogometašev v Sloveniji: Dalibor Stevanovič, Valter Birsa in Bojan Jokič.

Najprej prvi v državi, nato korak naprej
Za njimi pridejo na vrsti igralci, ki so si v nekaj več sezonah zagotovili status najboljšega nogometaša na svojem položaju v državi: Branko Ilič, Matej Mavrič, Marko Šuler, Andraž Kirm, Robert Koren, Zlatan Ljubijankič in Nejc Pečnik. Nekako neopazno je slovenski prostor zapustil Aleksander Radosavljevič, ki je odšel v Rusijo, iz katere se je za eno sezono vrnil v Muro.

Vratarska zgodba Jasmina Handanoviča je malce posebna, saj je dolgo čakal na pravo priložnost in jo dobil šele pri 27 letih v Kopru. Več igralnega časa sta za preboj v tujino potrebovala Andrej Komac in Aleksander Šeliga.

Pravnik s samosvojo potjo
Največ se je po slovenskih zelenicah podil najstarejši reprezentant Anton Žlogar, ki v trenutni selekciji trdno drži vse rekorde, razen tistega v kategoriji izključitev (M. Mavrič 4-krat). Še ne 32-letni pravnik iz Izole je v dresu štirih različnih klubov v 12 sezonah zbral natanko 300 prvenstvenih nastopov, odigral 24.786 minut, dosegel zavidljivih 90 golov in prejel 46 rumenih kartonov.

Kako je videti reprezentančni "Janez Novak"?
Slabih 98 prvoligaških nastopov v malce manj kot petih sezonah in v dresu kluba in pol. V tem času je "Janez Novak" odigral 7.820 minut in dosegel 14,5 gola ter bil za prekrške "nagrajen" s 15,6 rumenega in 0,9 rdečega kartona.

Koristnost novogoriških in domžalskih naslovov
Največja zanimivost - niti en reprezentant na najvišjem nivoju ni igral za Maribor, najuspešnejši slovenski klub z osmimi naslovi prvaka. Če se podrobno pogleda kariere nekdanjih "zmajev", je Olimpija zares zastopana le z Iličem in Žlogarjem, najuspešnejša pa sta Hit Gorica (6) in Domžale (5), ki sta v obdobju 2004-2008 izkoristila mrk nekdanjih vladarjev slovenskega prostora.

Naknadno je bil v reprezentanco vpoklican branilec Maribora Elvedin Džinič. 24-letni Mariborčan je dozdaj 112-krat nastopil v I. SNL (9.136 minut), dosegel je 13 golov in prejel 25 rumenih kartonov. Prvič je bil na rezervni klopi "vijoličastih" že v sezoni 2002/03.

Ni najboljša, a brez nje ni reprezentance
Prva slovenska nogometna liga ni in ne bo najboljša na svetu, a je "naša" in zagotavlja osnovni razvoj igralcev, ki po odhodu v tujino sestavljajo državno reprezentanco.

SLOVENSKA NOGOMETNA REPREZENTANCA po izboru selektorja Matjaža Keka
Ime PriimekNastopi v I. SNL / / Odigrane minuteKlubiSezone
VRATARJI
Samir Handanovič70/0/0630Domžale03/04
Aleksander Šeliga1890/7/016.764Celje96/97 - 04/05; 06/07 - 08/09
Jasmin Handanovič850/2/17.511Olimpija, Triglav, Koper96/97 - 06/07
BRANILCI
Mišo Brečko210/3/01.306Šmartno03/04

Boštjan Cesar

90/3/0752Olimpija04/05
Branko Ilič1182/22/39.633Olimpija, Domžale01/02 - 06/07
Bojan Jokič641/8/05.460Gorica05/06 - 06/07
Matej Mavrič1389/32/410.747Primorje, Gorica97/98 - 04/05
Marko Šuler1507/42/212.195Dravograd, Gorica02/03 - 07/08
VEZISTI

Valter Birsa

6226/3/14.241Primorje, Gorica03/04 - 05/06
Andraž Kirm12722/21/19.624Domžale05/06 - 08/09
Andrej Komac1929/39/012.682Gorica, Primorje, Olimpija97/98 - 05/06
Robert Koren (c)13831/16/012.119Dravograd, Celje99/00 - 03/04
Rene Krhin0-/-/----
Aleksander Radosavljevič13630/26/111.116Triglav, Celje, Mura98/99 - 01/02; 03/04
Dalibor Stevanovič6223/10/04.889Domžale03/04 - 05/06
Anton Žlogar30090/46/224.876Izola, Primorje, Gorica, Olimpija93/94 - 04/05
NAPADALCI
Zlatko Dedič30/0/0183Koper00/01
Zlatan Ljubijankič13335/29/310.954Domžale03/04 - 07/08
Milivoje Novakovič0-/-/----
Nejc Pečnik11920/19/18.542Celje03/04 - 08/09

Nastopi v I. SNL / / Odigrane minuteKlubiSezone
SKUPNO2.053305/328/19164.22433 (11 različnih)
101 sezona od 93/94 do 08/09
POVPREČNO97,7614,52/15,62/0,97.8201,574,81


statistični vir: Prva liga si

Toni Gruden
Prijavi napako
Komentarji
Roko5
# 12.11.2009 ob 23:15
liga kot liga toliko muzike kot denarja.kdo bo pa dajal denar za pocasne posnetke vsaj stirikrat na mesec 15_20eur pri placi manjsi od 600eur.po drugi strani kdo bo pa igral za manj kot 5000 eur ce en Arsavin zasluzi toliko nadan
pinokioc
# 12.11.2009 ob 14:28
slovenska liga je neprivlačna oz. nekonkurenčna zaradi tehničnih sposobnosti nogometašev.
Razlog je seveda tudi v strokovnjakih, ki jih ni. Premalo je ljudi, ki bi znali iz talenta iztisnit vse kar je možno..

Primer je samo štopanje žoge. Tega praktično ne poznamo, zato morajo trenerji prilagajati taktiko sposobnostim svojih fantov. Tako ne poznamo prenosa igre na drugo stran (ne da bi se pol minute prej vedelo kaj bo naredil).

Fantje moji, res je.. treba je spodbujati naš nogomet, šport nasploh, vendar ne smete zameriti, če s**rcamo to našo ligo, ki si to pravzaprav zasluži. Ne moremo hvaliti slabega blaga, da bo ratalo dobro blago. Tako pač ne gre.
Face Book
# 12.11.2009 ob 09:39
SLOVENIJA GRE NAPREJ! PRIDRUŽI SE TUDI TI!

Na Facebooku gradimo največji živi zid v zgodovini. Mimo nas ne morejo niti najhujši ruski tanki!!!

Stoj ob naši izbrani vrsti tudi ti!

Facebook: SLOVENIJA NA SVETOVNO PRVENSTVO V NOGOMETU!!!
rokers
# 12.11.2009 ob 08:55
dobra tema toni..Mislim da o klubih in reprezentantih ni povedano dovolj...Naj dodam da n areprezantanco ciljajo in so ji blizu: Burgič, Matavž, Velikonja, ter Mihelič in Džinić..torej že spet 3 iz Gorice in 2 iz Maribora...Vidi se da so - se dela v Gorici z mladimi najbolje, a se na žalost to zaradi neurejenih stvari v klubu to podira.Izstopajo tudi Domžale (kmalu bo tudi kak Vučkić, pa še kdo) in zadnje čase tudi Maribor..naj se govori kar hoče Zahovič je edini v Slo zraven Pečečnika, ki ima neko vizijo (ki pa ni sigurno, da bo uspela)..Pohvale tud Pečečniku za mladinski ustroj, ki je res vrhunski, da pa ne bo pomote članska ekipa je skropucalo. Mislim, da je v sloveniji mladinski pogon in "izdelava" igralcev ključnega pomena...druga glavna naloga je kako te igralce uveljavit(ne da se kupuje 3razredne jugose) in jih prodat in TA DENAR POŠTENO VLOŽIT NAPREJ! Mislim, da sta prva dva korak: torej izdelava in uveljavitev bila kar uspešni (vsaj pri klubih, ki sem jih naštel), glede poštenega prjerega denarja pa mislim da ni šlo v sloevniji nič prav (saj nogomet ni izjema..npr..Union Olimpija, ki je v tem svetovni šampion, a ND Gorica ni daleč stran). Zato sem za to da se "vrhunski" slo klubi uredijo kot delniške družbe, ki mislim, da najbolj zagotavljajo transparentnost poslov. S tem bi se tudi zvečala pripadnost klubu, kajti vsak navijač bi imel vpogled v delovanje kluba in postal bi lčahko tudi delni lastnik... V sloveniji manjka prav pripadnost, sej športni navdušenci smo.. nad uspehi, a ko ne gre dobro nas niokjer več ni..če si pa pripaden, boš pomagal klubu tudi ko ne gre.
fredperry
# 11.11.2009 ob 21:02
Pulja, Slovenci smo še kako nogometen narod, LJ ne pomeni LJ = Slovenija..v Sloveniji imamo registriranih nekaj manj kot tk nogometašev in malonogometašev, kar je daleč daleč največ med vsemi športi v Sloveniji.
Nogomet še zmeraj, kljub temu, da je naša liga bolj ali manj slaba, vsak teden v državnih prvenstvih privabi še zmeraj največ gledalcev med vsemi športi.
Še kako smo nogometni narod, edina specifika je ta in to ena redkih v Svetu nogometa, da imamo raje tuj, kot pa svoj nogomet.
To je pa žalostno.
fredperry
# 11.11.2009 ob 20:58
deniniho..heh, sja te razumem, saj ni direkt letelo namKozmusa, ampak na ljudi, ki z dneva v dan menjavajo "najljubše" športe, odvisno od uspeha, denimo Kozmus je lep primer temu.
Seveda bi ga tudi jaz pozdravil, če bi bil moj so krajan in sem tudi jaz ponosen nanj, ne bom pa pač pisal hvalospevov , kot so to mnogi počeli, ker mi dejansko met kladva ne pomeni nič in sem realist, dosegel je zlato, bravo in to je to.
fredperry
# 11.11.2009 ob 20:55
Toni..imaš prav, ne vem kak se je meni Brečko motal po glavi, kot, da je v Celju igral, tam, ko so odprli nov stadion se mi je zdelo, da je pol igral, pa ni, zares, saj nisem bil ziher, se mi je zdelo.
zajko
# 11.11.2009 ob 20:05
Pulja ne nabiji, vemo u kakšnem razsulu je hrčkovski klubski nogomet....
dolenjcek
# 11.11.2009 ob 19:24
pulja, zakaj bi me blo pa sram? saj ste si sami bajte podiral....

bosanci? francozi majo črnce, mi pa bosance......... ni kaj...
dolenjcek
# 11.11.2009 ob 19:23
kaj bi me pa blo sram? ku smo vam mi bajte podrl? zidal smo vam, podiral pa ne.........
zavaljenec
# 11.11.2009 ob 19:17
V Afriko, v Afriko, v Afriko gremo mi
v Afriko na morje, na morje, na morje
plavat sončit gledat naše špilat
proti šampiooooooonom
mi smo šampiooooooooooni,
šampioni, šampioni, šampioni!

Šampion Slovenija, šampioooon Sloveeeeenija
šampion Slovenija, šampioooon Sloveeeeenija
šampion Slovenija, šampioooon Sloveeeeenija
šampion Slovenija, šampioooon Sloveeeeenija
šampion Slovenija, šampioooon Sloveeeeenija
šampion Slovenija, šampioooon Sloveeeeenija

Razbil smo že Slovake, prej pa še Poljake,
pa še Irce, zdaj bomo pa še Sibirce
Ni nas strah, ni nas strah, ni nas strah,
mamo noge, žogo, jajca in zadah,
šampion Slovenija, šampioooon Sloveeeeenija
šampion Slovenija, šampioooon Sloveeeeenija!

Mi smo šampioooooooooooooni,
šampiooooooooooooooni, šampioni smo mi.

V Afriko, v Afriko, v Afriko gremo mi
v Afriko na morje, na morje, na morje
plavat sončit gledat naše špilat
proti šampiooooooonom
mi smo šampiooooooooooni,
šampioni, šampioni, šampioni!

Premagal bomo use, prav use,
Ruse, Sibirce, Hrpfujvate in še koga,
ker naša strast je žoga, okrogla žoga,
ki nam pomeni prav use, prav use.

V Afriko, v Afriko, v Afriko gremo mi
v Afriko na morje, na morje, na morje
plavat sončit gledat naše špilat
proti šampiooooooonom
mi smo šampiooooooooooni,
šampioni, šampioni, šampioni!

---A zna kdo to uglasbit?---
fur80
# 11.11.2009 ob 19:16
@pulja
Aja, da nismo nogometni narod, kaj pa potem ste vi pol, alpinisti :) Če pa nismo nogometni narod, kdo pa igra dodatne kvalifikacije, HAHA. Če primerjamo že številke kot bi reko nas je pol manj bi mogli met vi pol vel pik v kvalifikacijah, JOJOJ.
sudija
# 11.11.2009 ob 19:14
full hud vpogled na razmerje SNL : reprezentanca
Vidi se, da to kar so imeli mnogi za dekadenco slo fuzbala (naslovi v Gorici in predvsem v Domžalah) navsezadnje bo še dobr dobiček od tega ;-) seveda, če izločimo ruse (realno 20 posto, a dobr tudi to je nekaj;-)

Pa tukaj se šele vidi kaj so delali v Mariboru in v bistvu vsej vzhodni Sloveniji (od Celja naprej, da ne bo pomote). Niti enga reprezentanta, z izjemo Krhina, ni. In tam je največ klubov in tudi igralcev - mogoče je za to tudi manj denarja na posameznika in se to pozna. Zanimivo koliko je Gorenjcev in že koliko časa nimajo prvoligaša. In seveda NOVA je legenda - zidar pa za zapret!

+ veliko drugega se da razbrati iz tabele. Res pohvale T. G.-ju!

@ pulja - a lahko nehaš s hrvati pa bosanci in srbi (no, teh mislim, da ne omenjaš, a vseeno) v tej temi. Pojdi BiH zasluženo hvalit v novico o Kristini, Srbe ko bo žreb za SP, Hrvate pa ne vem, ko bodo znane skupine kvalif. za EP.

Dejstvo da Slovenci (in tukaj smo zraven tudi vsi "čefurji") smo nadarjeni - pogleda se vložek in število prebivalstva (hrvatov je z izseljeništvom vseeno trikrat več) ter izide v zadnjih 10 let - super obetavno.

Pač ligo je treba spucat, kriza jo bo na realna tla postavla in predvsem dobro delat z mladimi, ki jih je ogromno po klubih. Prihodnost je svetla, še svetlejša bo pa po naslednji sredi ;-)
fur80
# 11.11.2009 ob 19:11
@pulja
Slovenci smo zmerja imeli radi poštene in delovne ljudi tudi nogometše iz drugih držav, ki so s srem igrali za nas, zato pa hrvatov nikoli nismo marali.
fur80
# 11.11.2009 ob 19:11
@pulja
Slovenci smo zmerja imeli radi poštene in delovne ljudi tudi nogometše iz drugih držav, ki so s srem igrali za nas, zato pa hrvatov nikoli nismo marali.
fur80
# 11.11.2009 ob 19:08
@pulja
Kaka primerjava no, kolko pa tej mate hrvati obiska pa kake staddione, tak je tudi v Sloveniji, na teh tribunah je vsak nogomet nezanimiv, pa če bi igrala Barcelona proti Realu, bi bla še vedno njiva z 500 gledalci.
Pač Slovenci ne znamo naret derbijev kot zunaj in samo zato pridejo gledalci: PSV:Ajax, Real:Barcelona, Shalke:Dortmund,Porto:Benfica...
Pri nas pa zaradi ene petarde naženejo domov 400 gostujočih navijačev, pač denar ni za vse, kot pravijo, kako bi naši kravatarji lahko zaslužili na pošten način pa še tega neznajo.
lokizooka2007
# 11.11.2009 ob 19:01
V bistvu je čist useen, vse tisto je zgodovina, zdej lahko pišemo novo zgodovino, zato se je brez veze sekirat za nazaj.
pulja
# 11.11.2009 ob 18:56
dolenjcek ja ste bili,polovica repke pa je bila iz bosne.pa še to dolenjček,kak te ni sram,ko ste vi leta 2000 bili na EP,je v bosni bilo več lačnih kot sitih in z purušenimi domovi.človek hiš niso imeli na nogometnih igriščih pa grobove.se vidi,kak so nardili in prenovili stadione,da je narod lahko spet nogomet igral so pa spet strah in trepet v evropi in oni so nogometni narod.
pulja
# 11.11.2009 ob 18:49
zeljko ce neves so navijači dinama v vojni z zdravkom mamičem in že nekaj časa velik del njih bajkotira tekme.pa poglej nk zagreb ki se nemore primerjat z dinamom in ima povprečje več gledalcev kot olimpija in interblock skupaj.negovori nekaj napamet,kr pol se vedno iskaže da bedarije govoriš.primerjaj druga hrvaška mesta z slovenskimi njohovo št prebivalcev in obiskanost na stadionih.domžale-zaprešić,ljubljana-split,celje-osijek.ma ni šans niste nogometni narod
dolenjcek
# 11.11.2009 ob 18:48
@pulja pa mi smo bli u koreji i u nizozemski, bosanci še nikjer :-)
derbi ni bil nikoli merilo pripadnosti športu, saj na derbijih srečamo ogromno ljudi ki si pridejo ogledat samo to tekmo v celi sezoni...se pa žabarji in viole brez dvoma kvalitetno sovražijo, precej bolj kot npr. HZ in manjaki, kjer ni po tekmi niti poštenega fighta .-)

ampak zazri se v zgodovino in ugotovil boš da smo imeli v preteklosti še kako polne štadione in tudi derbije in da se nogoet v sloveniji igra že od začetka 20ega stoletja... dokler ni začel smučarski lobi sistematično delati proti nogometu(in tudi ostalim športom), kar se lepo vidi danes ko imamo vsega en omembe vreden stadion in mogoče 2,3 dvorane ki so vsaj nečemu podobne...
Toni Gruden
# 11.11.2009 ob 18:39
@ darko5
hvala za pohvalo in predvsem popravek, številki sta bili res zamenjani.

.
zajko
# 11.11.2009 ob 18:36
Ha Zagreb ma miljon folka pa na tekme dinama hodi kakih 2000 navijačev, od tega kakih 400 bbb. Mogoče kaka paralelka med obema prestolnicama???
zajko
# 11.11.2009 ob 18:32
Nismo nogometni narod, kar pa ne pomeni, da nikoli ne bomo saj tudi pogojev zato, da bili nogometni narod nikoli ni bilo. Če sodim po nogometni ligi tudi hrčki niso nogometni narod.
pulja
# 11.11.2009 ob 18:26
dolenjcek v večini nogometnega sveta velja pravilo,tem večji,spektakularnejši derbi ima narod-država tem bolj so mahnjeni na nogomet. slovenija nima D od derbija in seveda slovenci niste nogometni narod.
okroglazoga
# 11.11.2009 ob 18:25
plexi nima veze,če je vzhodno ali zahodno,glavno je da je najboljši!!povej mi samo kateri igralec denimo iz mb bi trenutno lahko igral v reprzentanci? nobeden!!!kerpa mb dobro dela se to lahko z leti spremeni!!1
plexi
# 11.11.2009 ob 17:53
No, več kot očitno tudi mariborski selektor forsira igralce zahodno od Trojan. Bravo NZS...
dolenjcek
# 11.11.2009 ob 17:44
@pulja- slovenci smo še kako nogometni narod, v nasprotnem nas nebi bilo na euru in sp.....
nogax
# 11.11.2009 ob 17:42
fredperry se strinjam!
gremo naši!
pulja
# 11.11.2009 ob 17:42
fredperry kakovost lige pomojem ne igra glavne vloge,prva stvar je da slovenci niso nogometni narod,preprosto premalo ljudi se ukvarja,jih zanima nogomet.primer ljubljana,ki je mesto z 250.000 prebivalci,ima povprečje pod 500 ljudi na tekmo in to je edina resnica,da slovenci niso nogometni narod.bosanska liga po kakovosti ne prednjači dosti pred slovensko,po obiskanosti pa dosti prednjači.isto je na hrvaškem,srbiji.da o vzdušju in navijanju na tekmah sploh ne govorimo
LFCboy
# 11.11.2009 ob 17:32
pravzaprav najslabša
dolenjcek
# 11.11.2009 ob 17:32
svoj čas so lobisti vneto prepričevali slovence, da je smučanje naš nacionalni šport, zaradi česa so bili ostali športi še posebej pa nogomet močno zapostavljeni... vzporedno je prišla še prispodoba da 'je fuzbal za bosance' in podobne traparije, kar je nogometnim delavcem v sloveniji delo še dodatno oteževalo, nato koncem 60ih v olimpiji zavlada jugo mafija in nogomet je vržen iz slovenskega konteksta... zdaj pa imamo kar pač imamo...

ostaja pa dejstvo da je nogomet za promocijo slovenije naredil več kot kdorkoli kadarkoli...
darko5
# 11.11.2009 ob 17:29
lep clanek. sicer pa mislim da je napaka da sta pri handanovicu (J) in seligi podatka o odigranih minutah zamenjana
nenn0
# 11.11.2009 ob 17:27
fredperry, in katera reprezentanca napolni stadion ko igra san marino? nobena...
bremzi
# 11.11.2009 ob 17:24
sej niso tolk slabe naše lige res pa niso na nivoju za reprezentanco. jest rečmo več spremljam drugo ligo ker navijam za Triglav kot prvo. se pa u prihodnosti obeta tud našim ligam kvalitetnejši nogomet, da bo poj pol reprezentance iz slo klubov sm ziher. čas bo pa svoje pokazou. dejmo slovenci!!!!!!!!
deniniho
# 11.11.2009 ob 17:15
@ Toni Gruden spet super članek!
@ fredperry v skoraj vsem se strinjam s tabo edino o tistem o Kozmusu se ne strinjam s tabo ker sem Brežičan :D
kohar38
# 11.11.2009 ob 17:04
Ljudje sfršujejo na tuje lige, tuje igralce, se pač ne morejo zadovoljiti z majhnostjo Slovenije ter njene lige.
Slovenčki smo adijo narod.
camel2
# 11.11.2009 ob 16:31
Odličen članek!
jernejzgur
# 11.11.2009 ob 15:59
SLOO!!!!!
LujzBeck
# 11.11.2009 ob 15:48
Pohvale za članek!
Toni Gruden
# 11.11.2009 ob 15:38
@ fredperry
Brečko je v I. SNL igral samo za Šmartno (LINK), predtem je v 3. ligi igral za ljubljanski Factor in še prej za domači trboveljski Rudar.
handball123
# 11.11.2009 ob 15:14
Nadpovprečen članek glede na nivo portala.

Nogomet je svetovno gledano razred zase. Toda Slovenski nogomet je katastrofa, pa če nam je to všeč ali ne. Odraža vse slabosti naše tranzitne družbe. Ne potrebujemo 20.000 gledalcev na vsako tekmo niti 20 milijonske proračune, kar je utopija. Potrebujemo samo "čiste račune" in stvari bodo same prišle na svoje mesto. Tega pa žal ni. Podobno je tudi v drugih kolektivnih športih, vendar manj umazano.

V Mariboru bi se lahko malo zamislili.
Shackler
# 11.11.2009 ob 15:04
odličen članek! res pohvalno!
fredperry
# 11.11.2009 ob 14:58
Mislim, da je Brečko igral tudi za Celje.
Gapson
# 11.11.2009 ob 14:53
Slovenska liga je nekonkurenčna ostalim ligam po evropi samo zaradi majhnosti in majhnih proračunov klubov...če bi recimo imel povprečen slovenski prvoligaš proračuna po 500 miljonov evrov in več potem bi bila stvar povsem drugačna..žal smo premajhni in premalo vlagamo v slovenski klubski nogomet ki je v bistu temelj za vse slovenske reprezentante..

Še vedno pa se zmorejo naši fantje kosati z vsemi ostalimi reprezentancamiin več od njih tudi nebi mogli pričakovat saj so do zdaj dosegli veliko in lahko se zgodi da bodo še več
fredperry
# 11.11.2009 ob 14:52
Naša liga je naša kakšršna koli pač je, glede na to koliko s evlaga vanjo je še zelo gledljiva.
Je pa pri nas malo morje derbi navijačev, ki so jim na prvem mestu klubi s tujine, klubi, ki jih nekateri nikoli ne bodo videli v živo, razen seveda na tv -ju in potem vsi navdušeno govorijo kako je igral "moj klub" pa kako je igral "tvoj klub", virtualni seveda.
In zakaj so to derbi navijači, preprosto, ker ta svoj veliki klub hitro zamenjajo tudi za domačega, kadar ta igra denimo kakšno dmevnejšo evropsko tekmo, je že tako, da se Slovenci radi podcenjujemo in si mečemo polena pod noge, še težje se pa identificiramo z nečim slovenskim, ki ni tik pod evropskim vrhom, denimo tudi odbojka je sposobna imeti več gledalcev, kot naš nogomet, le da je predpona LP -LIga prvakov, pa s ebo Slovenec identificiral tudi z balinanjem, samo, da lahko ponosno omeni, jaz sem pa bil tam in tam kjer seje igrala LP, četudi v frckanju frnikul.
Zdaj, ko gre naši reprezentanci dobro so spet vsi na kupu, lahko bi prodali 30tk vstopnic za tekmo z Rusijo, zdja bi spet vsi radi bili navijači, zdaj, ko se izplača, ko s egre za veliko reč, kje so pa bili vsi ti ljudje na tekmi med Slovenijo in San Marinom v MB-ju?Ja, preračunljivci, takrat se pa pač ni splačalo it na tekmo, tako je ja in tega je v Sloveniji ogromno, za razliko od klubov s tujine, ta večjih, ki raprodajo stadione že za tri leta vnaprej, pa ne vedo napovedat kakšne rezultate bodo imelitakrat ti klubi.
Kar je pa najbolj ironično pri vsej tej stvari, ljudje tako radi pljuvajo po slovenski ligi, jo podcenjujejo, ne zavedajo se pa, da so nekoč Birsa, Jokić, Koren in velika večina ostalih, nekoč igrali v tej naši ligi in se tudi uveljavili v njej, tako, da se človek vpraša kdo je tu nor, no jaz vem in verjetno smo nori tisti, ki hodimo redno na tekme SNL in na tekme reprezentance v dobrem in v slabem, kajti pameten je najbrž tisti, ki lahko vmes, ko našemu nogometu ne gre, gleda Barcelono, Mila itd.ko pa rata naš nogomet aktualen so pa preko zvez ali preko večje vsote denarja kaj kmalu zraven in to v prvih vrstah.
Sicer pa je to značilnost v skoraj vseh slovenskih športih.
Tudi Kozmusa vsi nosijo po rokah, čeprav realno gledano večino boli hurec za njegov šport, koga pa realno zanima met kladva?Mene ne, ne ko je Kozmus zlat, pa ne, ko se ne uvrsti v finale SP-ja, ampak Slovenec je tako nizkonten, da bo tudi neke tretje razredne športe koval v nebo samo, da se bo lahko identificiral s svetovnim vrhom, ki pa realno gledano to tudi ni, kajti, kot sem že pravil, koga hurca briga met kladva?
In edina stvar, ki bi dvignila raven našega nogometa je ta, da ljudje začno obiskovat tekme naše lige in reprezentance , redno, več ko bo gledalcev , več bo sponzorjev, bolj atraktivne bodo tekme, več denarja bo zaigralce, ki s ebodo posledično bolj trudili, pa bomo vsi profitirali, predvsem pa naš nogomet, ampak dokler je Slovenec Slovencu rabelj, do tačas se to ne bo zgodilo.
Enostavno nismo navijaški narod, nimamo zvestobe, ne narodne pripadnosti, ne ponosa.
lp
Gravesen
# 11.11.2009 ob 14:45
Toni, pohvalno!
Dej če imaš cajt, nared primerjavo še z ruskim "janezom novakom" ali pa "novaki" iz petih najbolših lig...
vanbasten
# 11.11.2009 ob 14:44
ko se bomo začeli sami spoštovat nas bodo tud v tujini, do takrat pa...hvala bogu za našo slovensko ligo samo nepoznavalci lahko pljuvajo čez njo, pa ne pravim, da je ne vem kaj ampak dajmo jo malo bolj spoštovat
power
# 11.11.2009 ob 14:41
Če ima pa kej tale rtv dober je pa statistika........svaka vam čast za trud
kr tak naprej
divac
# 11.11.2009 ob 14:39
Zanimiva statistika!
massa92
# 11.11.2009 ob 14:36
ajdee pkažmo tem rusom kaj je nogomet!!!!

SLOVENIJAA!!!!!!
Prva slovenska nogometna liga
link
Brazilec Vicente tretji Ačimovićev "ulov"
41
25. maj 2012 ob 13:01 Brazilski nogometaš William Franklin Vicente je po Damjanu Trifkoviću in Arisu Zarifoviću tretja okrepitev nogometašev Olimpije za novo sezono.
Več novic ...
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo