Šport
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.9 od 41 glasov Ocenite to novico!
Joc Pečečnik
Joc Pečečnik je že skorajda obupal pri obnovi stadiona, toda zdaj so se stvari zasukale njemu v korist. Zgodovinske elemente stadiona naj bi prenovili in ohranili takšne, kot jih je zasnoval Plečnik. Novi objekti, in sicer večnadstropna stavba s hotelom, športno kliniko in trgovinami ter niz stolpičev za poslovne prostore in bivanje, bodo fizično in programsko ločeni od obstoječih. Pod stadionom bo garaža za približno 2.300 avtomobilov, predvideva izbrani projekt. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
VIDEO
Premiki pri obnovi Plečni...
VIDEO
Stadion za Bežigradom vse...

Dodaj v

Se bo vendarle začela prenova stadiona za Bežigradom?

Do gradbenega dovoljenja predvidoma jeseni
4. junij 2012 ob 16:32
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Družba Bežigrajski športni park v večinski lasti Joca Pečečnika je 30. maja dobila okoljevarstveno soglasje za obnovo Plečnikovega stadiona za Bežigradom.

Pri prenovi stadiona in gradnji ob njem se že vrsto let zatika zaradi nasprotovanja stanovalcev Fondovih hiš, ki so neuspešno poskušali ustaviti projekt tudi na ustavnem sodišču. Koordinacijski odbor stanovalcev Fondovih hiš obžaluje odločitev Agencije RS za okolje (Arso), ki je izdala okoljevarstveno soglasje. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, "se bo zaradi trmastega vztrajanja investitorja pri neuresničljivem projektu agonija propadajočega stadiona tako samo še podaljšala".

Pečečnik pričakuje, da bodo stanovalci še nagajali
Pečečnik je na drugi strani soglasja seveda zelo vesel. "Dejstvo je, da smo z res najboljšo ekipo strokovnjakov v Sloveniji z različnih univerz in tudi zasebnih strokovnjakov pripravili projektno dokumentacijo, ki jo po navedbah kolegov Arso in vsi drugi uporabljajo kot zgled, kako mora biti dokumentacija pripravljena," je prepričan in opozarja, da pričakujejo pritožbe in nagajanje stanovalcev Fondovih hiš. Kot je dejal, hočejo stanovalci nazaj dobiti zemljo in za to uporabljajo vsa mogoča sredstva, da bi preprečili gradnjo.

Do gradbenega dovoljenja jeseni
Začetka gradnje Pečečnik ne želi več napovedovati. "Ta država je res prava mavrica različnih zakonov, ki se lahko vmes še zamenjajo in prilagodijo glede na trenutno situacijo," je dejal Pečečnik. Pričakuje, da bo okoljevarstveno soglasje pravnomočno v od dveh do treh mesecih in da bodo potem dobili tudi gradbeno dovoljenje ter s tem premaknili projekt z mrtve točke.

Prebivalci prepričani, da se ne sme graditi
Prebivalci Fondovih hiš od začetka projekta nasprotujejo vsaki pozidavi zelenice ob blokih pri ljubljanskem bežigrajskem stadionu. "Vedno smo vztrajali pri tem, da morajo Fondovi vrtovi ostati zelena površina, saj niso le pripadajoče zemljišče k stanovanjskim stavbam, ampak so tudi vplivno območje kulturnega spomenika, na katerem se ne sme graditi," so zapisali v sporočilu za javnost.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
17theone
# 04.06.2012 ob 16:39
+ za vztrajnost Pečečniku, upam da mu uspe in se prenovi ta predel Ljubljane
DukeNukem
# 04.06.2012 ob 16:37
Imajo se za nevem kakšne meščane, a živeli bi radi kot na kmetih...only in Ljubljana...
Rokobaroko
# 04.06.2012 ob 16:46
Tipično slovensko. Fondovci imajo rajši ob sebi razvalino, češ, važno da so vrtički, kot pa neko urejeno okolico, ki bi bila dodana vrednosti temu predelu Ljubljane. Upam, da jih Joc zje...e
čeprav se bojim, da ta projekt ne bo nikoli končan.
p.s.
Fondovci, vi pa počasi začnite razmišljati o organizaciji safarija znotraj razvaline, bedniki!
tibhar
# 04.06.2012 ob 16:45
Joj tile fondovci...naj grejo na vas živet, pa naj tam orjejo njive po dolgem in počez....bo najboljše za vse :) k grem mimo teh blokov in vidim tiste vrtičkarje me kr mine!
limenka
# 04.06.2012 ob 16:53
fondovci bi radi dnar... boli njih za ''zelenico''...
tomjaz11
# 04.06.2012 ob 16:54
Bi bilo fajn, da stari dobri Bezigrad prenovijo.
19|Žan|92
# 04.06.2012 ob 16:50
Tele Fondove bloke bi jaz kar porušil.
Slycer
# 04.06.2012 ob 17:14
Kaj vas briga za kaj bo svoj denar porabil? Kar naj zjebe te vrtičkarje Joc.
assange
# 04.06.2012 ob 16:46
in kje bodo sedaj ljubljanske srajce gojile krompir??
Vaati
# 04.06.2012 ob 16:59
Nekdo jim hoče urediti okolico, ki izgleda kot cigansko naselje, pa nagajajo. Le kdo bi jih razumel.
vombat98
# 04.06.2012 ob 18:16
kako butasta je slovenija, nekateri( dvorane) čakajo neke čudežne vlagatelje, da nekaj zgradijo, drugje pa nekomu na vse pretege preprečujejo gradnjo, čeprav bi vložil svoj denar
MajWill
# 04.06.2012 ob 17:18
zen
Štadion je le Trojanski konj. Vsa druga zidava je bistvo.

Se strinjam... a to je povsem logično. S tem bi zasebni kapital ustvaril nova delovna mesta, kar je za moje pojme bolj kot vrtički.
iz zelenega dela, ki ga je Plečnik zasnoval
Plečnik je zasnoval vrtičke?
Oni le branijo, kar jim pripada
V prispevku je lepo povedano, da ta površina lastniško pripada občini, ki jo je ta vložila v BŠP...
Res neverjetno neumnosti dragi zen...
Elemental
# 04.06.2012 ob 18:11
Poslovnež je pripravljen vložiti miljone evrov v projekt obnove propadajočega stadiona pa ga ne more zaradi nekaj vrtičkov sredi mesta?
tibhar
# 04.06.2012 ob 17:14
@zen

Aja, pripada jim zemlja (na katerih so zdaj vrtički), ki ni njihova? Pa ja de! tako lahko vsak dela in se polasti pol Slovenije, če karikiram!
actimel
# 04.06.2012 ob 18:48
tista zelenica NI LAST stanovalcev fondofih blokov..

če hočjo met njivce ob stanovanjih naj ZBEREJO DENAR IN JO KUPIJO...

To da nasprotuješ gradnji je eno... ampak to da začneš sadit rože na sosedovi zemlji in potem trdiš da je to tvoja last?!?!
daryankoff
# 04.06.2012 ob 17:42
Ja, upam, da končno obnovijo ta stadion. Da bo tudi slovenski ragbi dobil svoj dom.
Verjetno se bo najbrž potem tudi Olimpija preselila nazaj na Bežigrad.
qwertz
# 04.06.2012 ob 18:31
ferrari458: Pečečnik je en navaden pozer... tudi, če bi mu danes dali vsa dovoljenja in bi se vsi tisti stanovalci, ki mu nasprotujejo, preselili nam Mars, on ne bo nikoli obnovil Plečnikovega stadiona.

Ne seveda kje paaaaaaaaaaaaaaa-. . . tip ima sam malo preveč denarja pa ga tako malo stran meče, da mu ni dolgčas . .Na POP Tv ju so objavili, da ga takole "čakanje" stane cca 4 miljone letno. . Ni kej. .
vipmit
# 04.06.2012 ob 18:13
@DukeNukem

Imajo se za nevem kakšne meščane, a živeli bi radi kot na kmetih...only in Ljubljana...

Tako je, ko p'ride kmet v mesto živet.
Albatross
# 04.06.2012 ob 19:00
Lep zgled so v Londonu,ko so hoteli zgrditi novi Wembley so enostavno starega zrušili in to brez nostalgičnih zapletov. Slovenija je tipičen primer togosti in neprilagodljivosti.
A je zdaj ta sramota sredi Bežigrada boljša kot nov stadion ?
verbatim989
# 04.06.2012 ob 18:47
Zaradi spornega zemljišča Pečečnik ne sme graditi, a Fondovci na istem zemljišču sadijo krompir? Potem pa še njim vse prepovedat pa dol zapret, dokler ne bo vse črno na belem in urejeno ter pravnomočno.
Tisto zemljišče je pa itak last Pečečnika. Že res, da še ne sme gradit, uredi pa lahko okolico. Naj zradira tiste vrtove in sčisti vse ter se pripravi na gradnjo.
Roxon
# 04.06.2012 ob 20:16
Drugi poskus :)

Slika 1
Slika 2
Slika 3
thorva
# 04.06.2012 ob 17:44
Jaz pa podpiram gradnjo še enga stadiona zakaj pa ne sej po Angliji natančneje Londonu tud po več stadionov kok vem
Roxon
# 04.06.2012 ob 20:15
Bo treba link kar prekopirat v nov zavihek, očitno spet nagaja tale portal in ne odpre direktno.
Smithex
# 04.06.2012 ob 23:21
Zen, torej ti imaš rajš razvalino, kjer je včasih Slovenija dosegala rezultate ali nov, lep objekt?

Pomoje živiš v tistih grdih blokih(fondovi). Sam so pa res smešni tile stanovalci : na tuji zemlji majo vrtičke pol se pa še pizdijo haha
wendzy
# 04.06.2012 ob 22:23
yeyo85, sej lahko iz stožic potem kasneje naredimo zapore :)

slike so lepe, samo v resnici rahlo zavajajo, ker je bolj malo prostora na tisti zelenici med stadionom in fondovimi bloki, tam bi lahko pustili zeleni pas z drevesi, potem bi bilo pa res super in vsi zadovoljni.. sploh če bo to nek ljubljanski igralniški center, kot meni iz slik deluje - da sta stanovanjska soseska in šola ločeni od tega.
yeyo85
# 04.06.2012 ob 22:02
Vse lepo in prav, če bi se obnova napravla pred stožicami zdaj pa ni več smisla kot je že nekdo napisal zaradi stožic smo zapufani po dveh stadionih v mestu pa ni potrebe ker bi en tako sameval( pa ne mi o interblocku ker preposto ne potrebuje take infrastrukture)
thorva
# 04.06.2012 ob 20:46
lepe slikce :)
zeleleni
# 04.06.2012 ob 18:34
bloki narejeni za nemške oficirje majo tud lepa kletna stanovanja.Ko je bla olimpija vprvi ligi so pa vstopnino pobiral za na streho.tiste vrtičke pa potamanit da bo mir.
favory
# 04.06.2012 ob 22:26
Fondovi bloki..nekaj čudovitega, pravi primer sirotinjske arhitekture...:-))

slika
jaakaa
# 04.06.2012 ob 21:16
@ DukeNukem ti si en nicvednez, pac si mogu neki vn butnt. in butnu si totalno neumnost. upam da se tega zavedas. zgleda sploh ne ves o cemu je stvar...

teh ljudi je cca 10-20; ki se vsajajo. no mogoce mal vec, pa ne prav veliko.
sem se ob prejsnem clanku, ki se je pojavil kak mesec nazaj razpisal malo bolj na siroko. no danes se ne bom.
vam pa sporocam vrtickarji, vi se kar vsajajte! obljubim vam, da bom sam pripomogel k temu, da ne bo nic ostalo od vasih paradajzkov, kumar, cebulic itd. NULA! samo crknl bo vse, nekega lepega dne...
in ostali prebivalci Bezigrada bomo lahko veseli, ker se bomo za vselej znebili tiste podrtije in vasega plevela (ja, plevela!! urejenih je okoli 1/3 tamkajsnih vrtickov!!)
men se dobesedno srce trga vsak dan, ko grem mimo nasega "stadiona", obenem sem pa besen kotr ris na te "vrtickarje"!!
Roxon
# 04.06.2012 ob 20:05
Pečečnik bo pokazal kako se zgradi stadion. Glede na grafične slike kako bo izgledalo po obnovi je stadion videti fenomenalno in na prvi pogled definitivno precej bolje kot stadion Stožice.

Je pa res da bi se dalo tudi stadion Stožice z nekaj malenkostnimi dodatki polepšati. Navijaške rekvizite kot so zastave, trakovi, transparenti itd na temo Olimpije naj se razvesi po notranjosti in zunanjosti pa bo stadion tako bolj vabljiv in manj sterilen, imel bo "dušo", enako arena.

Je pa tole glede teh Fondovih blokov material za humoristično nanizanko. Kakšna komedija res, da eni vrtičakarji, ki gojijo tisto solato s smogom in to NE NA SVOJI ZEMLJI zavirajo gradnjo hahaha skoraj težko dojameš. Joc ne daj se!!!
mr_kojoti
# 04.06.2012 ob 20:02
@teb . a te je žena pustila ali si zvedu da boš letos brez dopusta in regresa ?

tisto kar je bilo slabih deset let nazaj, ponos sLOVEnije (za bežigradom nismo zgubili več kot štiri leta uradne tekme) je danes sramota, zaradi unih fondovih "knedlov", ki so si prilastili nekaj, kar je bolj grdo kot pa lepo vzdrževano, zraven pa ruševine... Tip pa bi rad naredu štadion in še nekaj poslovnih objektov, ter s tem povezana delovna mesta. Bravo Joc, bi jest temu reku, pa knedli vrtičkarji (tile tam),

upam da ti rata Joc, je pa model povedu da bo to nekako milejši projekt, saj so izgubili energijo pri stvareh ki so eno samo slovensko birokratsko zlo... škoda, bo kar bo...
movcar
# 04.06.2012 ob 19:41
Upam da se zgradi po prvonagrajeni rešitvi priznanega biroja GMP Architekten iz Nemčije, četudi streha spominja na njihovo prenovo olimpijskega stadiona v Berlinu. Trenutno so top v gradnji športne infrastrukture http://www.gmp-architekten.de/projekte.html
Mislim da bo to prvi realiziran projekt kakega tujega priznanega biroja v Sloveniji (Plečnikov kompleks?). V tem vidim tudi priložnost da se izboljša trenutno stanje v gradbeništvu pri nas.
Zgleda da fondovcem pomaga tudi določena stroka iz ozadja, ki ima raje džunglo sredi mesta kot pa urejen stadion z novimi delovnimi mesti. Me zanima če bi se branili tistih 4 mio, ki jih Joc izgubi ko čaka in če bi stadion že stal in če bi Slovenija premagala Estonijo :) ČEbula
thorva
# 04.06.2012 ob 18:53
haloze5 mogoče zato ker lej OLIMPIJA zaradi mene igra v stožicah INTERBLOCK bo pa lahko za bežigradom kar bi mi bilo logično
balestra92
# 04.06.2012 ob 23:32
Roxon
Drugi poskus :)

Slika 1
Slika 2
Slika 3


uuu stari legenda štadion. Res nekaj posebnega za razliko od stožic, ki so klasičnega agleško-modernega stila. Stožic je na svetu bilijon, medtem ko je ta res biser, tako kot ljudski vrt.
biberkopf
# 04.06.2012 ob 23:40
imam nek čuden občutek,da bo tipček sezidal bloke,na štadion pa vmes malce pozabil
thorva
# 04.06.2012 ob 17:59
to je meni vse jasno
thorva
# 04.06.2012 ob 17:55
ne moreš to tko mi govorimo o gradnji stadiona pa če si mene poimenoval davkosesalec kaj si pol ti si se kdaj vprašal ?
MIRNČAN
# 05.06.2012 ob 09:18
demetrius to je preveč. en meter ma dost:D
demetrius
# 05.06.2012 ob 09:15
meni je celotna situacija prav smešna. ti fondovci in njihovi vrtički. naj pride k meni mu da en ar zemlje....pa naj pol čoha in koplje po zemlji. pe...er stari.
balestra92
# 04.06.2012 ob 23:21
haloze5
in kaj bosta ljubljani dva velika stadiona?
to je vztran vržen denar...


Bežigrad je simbol, mora se obnovit. Medtem ko stožice...jah, Janković si je pač moral postavit en spomenik, boli njega če kulturna dediščina propada...
Tank-o
# 05.06.2012 ob 11:38
Prvo eno o predstavniku Fondovih blokov.
Clovek je prisel iz Nizozemske in se takrat cudil kako lahko dostopa do vsakega koticka te dezele, da ni nikjer privatnih zemljišč in parkov, sedaj bi pa on zaradi vrtičkov oviral projekt stadion za Bežigradom.
In kaj ma on za govorit o kulturni dediščini, če to ni njegova stroka. Zato so odgovorni ljudje na Zavodu za zaščito kulturne dediščine.
Pa še ena stvar. A se spomnite tekem 5-25 let nazaj koliko Fondovcev je gledalo tekme zastonj iz streh teh blokov?
ivod
# 05.06.2012 ob 10:02
... resnica je skoraj vedno nekje vmes ...
... razumem blokovce, da projektu nasprotujejo: a zanje v tem primeru pač ni(mam) razumevanja...
... pa tudi pečečnik ni DedekMraz, ampak podjetnik ...
... upamo lahko le, da v tem primeru pač gre za posel, ki ga je moč zgraditi skupaj :
namreč ... lahko gradi poslovno-stanovanjski del, če obnovi-zgradi stadion !
Stožice pa so rezultat dolgoletnega cincanja in nkih časov, ko je bilo denarja več kot pa proti koncu gradnje ... dobro je, da je v veliki meri dokončan, da ni povsem nasedla naložba...
in menda bo prenovljeni stadion za Bežigradom znatno manjši ...
bayernmb
# 05.06.2012 ob 08:00
"Slovenci smo znani po tem, da si radi uničujemo vse po vrsti, naravno in kulturno dediščino."

@zen
Sprehodi se do stadiona danes, pa poglej kdo uničuje kulturno dediščino... Tako kot zgleda sedaj je najboljše da se boda čez igrišče zlije pa bo stvar zgledala kot en lep naraven ribnik z vsem grmičevjem ki tam raste.
azrajel007
# 05.06.2012 ob 11:08
pa dobro Joc kaj se tu neki blamiraš..v tej nenogometni Ljubljani...

pridi v našo Muro in nogometno Prekmurje
kjersoncenezaide
# 05.06.2012 ob 09:32
bo gradil iz ljubezni do slovenske kulturne dediščine,ali športa my ass,verjetno vidi dobiček v gradnjah okoli štadiona in garažah,od prvotnega plečnikovega štadiona pa ne bo ostalo skoraj nič,najbolje da mu damo še možnost gradnje garaž pod ljubljanskim gradom in obnove gradu,pa da dobimo nove lepe stolpnice na grajskem hribu
bonifika123
# 05.06.2012 ob 08:56
Pečečnika bi morali podpreti že v začetku in STOŽIC SPLOH NE BI SMELI GRADITI!!!!!!!

Pečečnik bi Ljubljani zgradil stadion s svojim denarjem medtemko je Jankovič spet zapufu nas ljubljančane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go joc!!!!!
tuditi
# 04.06.2012 ob 17:57
thorva je pa v Londonu malce več prebivalcev kot v Lj se ti ne zdi in tudi klubov, ki imajo za sabo določeno št navijačev itd...
levak
# 04.06.2012 ob 19:47
Vse se bo hitro uredilo, saj je Pečečnik že velikemu vodji nekam lezel:
enaa.com
Joc Pečečnik odpustil Marka Žitnika zaradi mnenja na Facebooku

"Izguba službe zaradi zasebne objave na Facebooku se je nedavno zgodila tudi v Sloveniji. Mark Žitnik, nekoč lastnik (propadle) televizije TV Paprika, do nedavnega pa zaposlen kot predstavnik za stike z javnostmi v kazinoju Kongo je na Facebooku zapisal: "Bruha se mi ob seznamu ministrskih imen! Gorenak, Vizjak, Turk, Černač, Erjavec, Novak - niti v najgrozljivejšem scenariju igralska zasedba ne bi bila taka."
Kazalo