Zimski športi

Poudarki

  • Otmar Kugovnik: "Plačana kotizacija pade na vse partnerje v projektu"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1,8 od 63 glasov Ocenite to novico!
Franc Kangler
Franc Kangler je do zadnjega verjel, da bo nova vlada podprla univerzijado 2013. Foto: BoBo
Pohorje naslednje leto očitno ne bo videlo smučarjev na univerzijadi. Foto: MMC RTV SLO/Toni Gruden
Tone Vogrinec
"Od Toneta Vogrinca sem dobil informacijo, da je bil na razgovoru pri ministru in mu je dal upanje." Foto: MMC RTV SLO/T. O.
Matej Avanzo
Matej Avanzo poudarja, da se prireditelji evropskega prvenstva v košarki 2013 od vsega začetka trudijo, da porabijo čim manj sredstev. Foto: MMC RTV SLO/Rene Gomolj
Otmar Kugovnik
Otmar Kugovnik je okrcal mariborsko občino za slabo vodenje projekta. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Kakšne bodo posledice odp...
VIDEO
Odziv Vogrinca in Kanglerja
VIDEO
Vlada ne bo namenila dena...

Dodaj v

Kangler presenečen: "Čez noč je nekdo obrnil ploščo in sporočil, da ni denarja"

"Niti toliko nisem vreden, da me pokličejo na razgovor"
16. februar 2012 ob 16:57
Maribor - MMC RTV SLO/STA

"Če v treh letih ne moremo zagotoviti 22 milijonov dodatnih sredstev, potem smo še na slabšem kot Grki," se je Franc Kangler odzval na odločitev vlade, da ne podpre univerzijade.

Minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Žiga Turk je povedal, da so na seji vlade proučili potek priprav za univerzijado in se glede na slabo pripravljen projekt odločili, da mu ne namenijo denarja za nadaljevanje in izpeljavo. "Neodgovorno bi bilo vlagati v tako slabo pripravljen projekt," je povedal Turk. S tem je zgodbe konec. Organizatorji zimske univerzijade 2013 so namreč računali, da bo država priskrbela večino sredstev, zdaj pa bodo morali obvestiti študentsko športno zvezo (FISU), da projekta ne morejo izpeljati.


Objavljamo izjavo za javnost mariborskega župana Franca Kanglerja

Kako komentirate odločitev države, da ne bo financirala univerzijade? Projekt so celo označili kot slabo voden, zato za projekt ne bodo prispevali niti centa ...
Glede vodenja projekta: bil je zelo dobro voden. V organizacijskem odboru so najboljši profesionalci. Če pa aktualni minister misli isto kot g. Lukšič, ko je nastopil svojo funkcijo, da je to tretjerazredna prireditev, je to pač njegovo mnenje. Kot župan drugega največjega mesta bi bil toliko vreden, da me nekdo pokliče na razgovor, mene in njegovo ekipo, in me vsaj vpraša, kako daleč so projekti.

Ne glede na to, da univerzijade ne bo v Mariboru, bomo nekatere projekte peljali naprej. Imamo strateški interes razvoja turizma in športa in zelo si bom prizadeval za rekonstrukcijo ledne dvorane in biatlonskega poligona, da s cevovodom in zasneževanjem celotnega Pohorja projekt peljemo naprej. Ker je to nujno potrebno za spodbujanje turizma in športa.


Vas je ta odločitev presenetila? Pred kratkim je bilo rečeno, da se počaka do konca meseca ...

Seveda me je presenetila, saj sem od Toneta Vogrinca dobil informacijo, da je bil na razgovoru pri ministru in mu je dal upanje. Čez noč pa nekdo obrne ploščo in mi prek novinarjev sporoči, da ni denarja. Če je način komunikacije v tej državi takšen, potem mislim, da ni daleč dan, ko bo nekdo imel le še te državne birokrate, ki so pomembnejši kot politika. In če ta vlada ni spoznala, da bo imela največ težav z državnimi birokrati, jim jaz to sporočam. Mi smo imeli v EPK-ju kot pri zimski univerzijadi največ težav s tretjerazrednimi državnimi uradniki na različnih ministrstvih, ker imajo svoje lovke in svoje mreže.

Nihče v Mariboru ni kriv, da ni bilo šestega razpisa za regionalni razvojni program, čeprav nam je prejšnji predsednik vlade 21. januarja javno povedal, da je zagotovljenih 75 milijonov evrov za prestolnice kulture. Vprašajte me, kje so ti milijoni! Očitno gre za politične odločitve iz preteklosti, ki se preko teh uradnikov nadaljujejo v sedanjost. V tej državi bo moral nekdo prevzeti odgovornost.

Mislite na prejšnjo ali sedanjo vlado?
Še pred dvema urama sem računal na pomoč te vlade in na razum. Ne bo mi lahko stopiti pred obraze vseh odgovornih pri FISU-ju, saj smo vsi dali besedo. Tudi takratni minister Milan Zver je bil zraven pri podpisu pogodbe. Projekt smo zmanjšali na dobrih 30 milijonov evrov, 22 proračunskih, 8 naj bi bilo evropskih. Če v treh letih ne moremo zagotoviti za mesto Maribor, za Ruše in Zreče 22 milijonov dodatnih sredstev, potem vam moram sporočiti, da je država v veliki krizi, v veliki katastrofi in da smo še na slabšem kot Grki.

Minister Žiga Turk je tudi organizatorje EP-ja v košarki 2013 opozoril, da je treba biti racionalen. Direktor slovenske košarkarske reprezentance Matej Avanzo je za MMC povedal: "Od vsega začetka se trudimo, da porabimo čim manj sredstev. Pristojbino smo zmanjšali z osem na 6,5 milijona evrov. Ukrajina, ki bo gostila prvenstvo 2015, bo plačala celoten znesek osem milijonov. Časovnico odplačevanja pristojbine smo podaljšali do leta 2014. Sprva je bilo mišljeno, da bi pol plačali leta 2011, pol pa letos. Do zdaj je država plačala eno četrtino pristojbine. Pri kotizaciji, ki jo mora plačati vsako od mest, ki bo gostilo predtekmovanja, naj poudarim, da je bilo najprej mišljeno, da bi mesta sama pokrila stroške, toda po analizi smo ugotovili, da če bi vsako mesto najemalo in organiziralo svoje ljudi, je to dražje, kot če to vodi podjetje EP 2013 d.o.o. "


Kakšne bodo vaše nadaljnje poteze?

Odločil se bom, da odpremo točko dnevnega reda na naslednji seji mestnega sveta, jih seznanim z vsem in predlagam, da glede na izjave ministra in na sklepe vlade univerzijade v Mariboru, Zrečah in Rušah ni mogoče izpeljati. To bo velika škoda za turizem. Vse tri oz. štiri objekte smo načrtovali zato, da bi dan potem obdržali več delovnih mest v regiji. Če bi zgradili cevovod, ki je vreden okrog milijon evrov, to pomeni vso zimo sneg ob takšnih temperaturah. Pomeni, da na Mariborskem Pohorju obdržimo 500 delovnih mest.

Že veliko smo storili za potrebe univerzijade, in da mi nekdo deli očitke, in to minister, ki bi moral biti blizu mene, da je projekt slabo pripravljen, potem je ta minister, ki je šele deset dni minister, nasedel tistim državnim birokratom, ki že vrsto let delajo proti decentralizaciji, proti Mariboru, proti regiji in proti skladnejšemu regionalnemu razvoju Slovenije.

Predsednik Slovenske univerzitetne športne zveze (SUSA) Otmar Kugovnik je povedal, da je izguba univerzijade velik udarec za študentski in univerzitetni šport, hkrati je okrcal mariborsko občino za slabo vodenje projekta ter dejal, da kotizacija, ki jo bo država zahtevala povrnjeno, pade na vse partnerje v projektu. "Kotizacija po pogodbi, ki jo ima SUSA z ministrstvom za šolstvo in šport, z obrestmi vred pade na pleča SUSA. Vendar pa je SUSA hkrati sopodpisnik pogodbe o medsebojnem sodelovanju s partnerji v projektu, ki so Mestne občine Maribor, Ruše in Zreče, Športni center Pohorje ter Univerzijada d.o.o. V tej pogodbi so določene obveznosti za izvedbo prireditve in s tem povezane sankcije, če kdo od teh česa ne naredi. Tisti, ki ni opravil svojega dela, bo nosil materialne, moralne in vse druge posledice."


Kaj pa je s kotizacijo, ki ste jo že plačali. Gre za tri milijone evrov?

Na to naj odgovori minister. On ve bolje kot jaz. Kotizacija je garancija, če se univerzijada odpove, da se znotraj FISU-ja sredstva zadržijo.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
malii
# 19.02.2012 ob 15:51
Ha ha zoki nič kaj ne zaostaja za kanglerjem. Samo s to razliko da ima oz je imel kućota in prejšnjo vlado za seboj
demetra
# 17.02.2012 ob 23:38
Pust je letos ravno ob pravem času. :)
matori
# 17.02.2012 ob 17:39
brs@
po tvoje je MB vse obveze izpolnil,daj povej kdaj se dobimo,da gremo na vaso smucarsko stezo mal tect,pa cevovod pogledat,da o dveh ledenih dvoranah niti ne govorim.Mogoce vam jih je virtualno predstavil,pa ti naivnez mislis da res stojijo
freedomboy
# 17.02.2012 ob 16:44
hahaha keri biseri vsi po vrsti, kanditura za univerzijado fail desetletja in potem se "zabije" še tri milijone tko usput in nikome ništa. Zanimivo bi bilo videti povprečni IQ povprečnega volivca kanglerja samo glede na način navijanja določenih osebkov na rokometni tekmi me ne niti ne preseneča tako stanje.
marko5555
# 17.02.2012 ob 15:16
Vsaka športna prireditev je vredna vsega truda. Pa naj bodo to olimpijske igre, evropsko prvenstvo ali univerziada. Ampak na koncu mora biti računica. Če želiš zgraditi športni objekt, ga financiraj, poskrbi da se bo dobro tržil in da bo čim večkrat poln. Če pa računaš, da bo prireditev pri tebi, plačal jo bo pa nekdo drug in po možnosti bi pobral ves morebiten zaslužek. Tako pa ne gre. Če je Kangler kandidiral, bi že takrat moral imeti denar. Koliko objektov pa je od kandidature zgrajenih?
agaman
# 17.02.2012 ob 14:37
zdaj bo pa še KANGLA dobu manjvrednostni sindrom...tipično štajersko!
krosnjar
# 17.02.2012 ob 12:48
Kot bi v Ajdovščini kandidirali za SP v smučarskih skokih. . . in se čudili od kje neki se je burja prikazala in kam je sneg šel....
jebiga007
# 17.02.2012 ob 12:29
Tona čas je,da se umakneš in nehaš po domače rečeno izsiljevati vse okoli sebe,da boš priredil ali naredil nekaj,za kar ni denarja.Prosita tistega loto milijonarja iz mariborskega konca,če vama malo posodi.
jebiga007
# 17.02.2012 ob 12:26
Hvala "gospoda" iz parlamenta.Končno nekja pametnega ali kako naj se izrazim.Kangler in Vogrinec,naj sama plačata Univerzijado.Kaj se sploh gresta prijavljat za organizacijo brez zagotovil finančnih sredstev.Sicer,je pa to v Sloveniji praksa.Pač sta ostala praznih rok,naj pa organizirata vaško prvenstvo v smučanju na Pohorju in se ga tudi sama udeležita.
Peter Last
# 17.02.2012 ob 12:11
Čez noč je nekoga (presenetljivo) srečala pamet. Nisem neki ljubitelj te vlade, ampak ta odločitev je pametna. Če bo šlo tako naprej....
DeLux
# 17.02.2012 ob 11:30
Tale Kangler je tak kmet. Mi je pravil kolega da je prišel na GZS v kavbojkah in supergah na sestanke in podobno, že to veliko pove o človeku.

Kot drugo se mi "smilijo" mariborčani da so tako omejeni in volijo takega župana ter ga tudi podpirajo, ker on pa samo drek meša in nič drugega. Stalno prikazuje štajersko v slabem smislu, razlog je vedno centralizacija iz strani Ljubljane. Dragi mariborčani mestna občina ima svoj proračun in z njim delate kar hočete, je pa dejstvo da se v Mariboru v zadnjem desetletju ni naredilo NIČ! Tista prenova gledališča je pa edina stvar s katero se župan hvali že zadnji 2 leti.

Ceste so obupne, javni prevoz še bolj, mesto neurejeno, gradbišča stojijo, Pohorje se ne trži dovolj itd ...

lp iz Domžal!
me22
# 17.02.2012 ob 11:18
ma čudi me, da ste sploh izvolili takega župana kot je kangler....kr na bruhanje mi gre tale expolicjoto primitivski!
boboo
# 17.02.2012 ob 11:08
abndbn stožice so bile bolj potrebne za slovenijo,ne za ljubljano,tako,da ne govorit da niso ble potrebne,bli smo edina država evrope,cele evrope,ki je imela najmanjši in najstarejši stadion,slabši kot v albaniji,moldaviji.....dobilo pa ga je glavno mesto,kar je normalno in tudi največ denarja je dalo glavno mesto,da smo si na jasnem,maribor ga ni dal niti centa.
nesesekirat
# 17.02.2012 ob 11:07
Bo treba uha navit Žerjavi, ka ni v vladi reagira.
boboo
# 17.02.2012 ob 11:04
pred par dnevi je kangler hvalil to super dobro ;;desno vlado;;zdej so pa ga njegovi zajebal,hahaha to mi je všeč.dejte se med sabo komi čakam.pa da ne bo pomote,strinjam se celo s to neligitimno vlado za to potezo.
Adijo-Svet
# 17.02.2012 ob 08:33
Ne bi rad bil pameten, toda trije miljončki, ki bodo "maširali" nazaj bi lahko bili zadosti, da bi se obnovila Taborska hala in brez zadržkov gostila EP v Košarki. To pa bi bilo nekaj, vendar so bili naši svetniki bolj pametni...!
solo
# 17.02.2012 ob 00:38
Ma ne jokat Kangler...boš pa naredil svetovno prvenstvo v veslanju..pa še Drava bo naredila ovinek do Dupleka..he he
solo
# 17.02.2012 ob 00:26
Po mojem je kriv Kučan in morda Ranković...
slo11
# 16.02.2012 ob 23:45
Saj nekateri bi pridobili, ampak celotno gledano pa bi to bilo metanja denarja skozi okno, tako da s težkim srcem podpiram to odločitev ;)
uradniček
# 16.02.2012 ob 23:02
kangler, morda se mariboru godi krivica, ampak s tabo na celu pa se vecja.
ceprav novi minister ni atraktiven za slakovo oddajo, saj ne mesa dreka, mi pa je izpadel za zaupanja vreden. spostljiv sogovornik. ta pravi za kulturnega ministra :)
janezjanez
# 16.02.2012 ob 22:30
Kangler presenečen: "Čez noč je nekdo obrnil ploščo in sporočil, da ni denarja"

Ja HALO Kangler,kje živiš,na marsu? Mislem,vsakemu kekcu je jesno,da so težki časi in de ni denarja za neke nujne stvari.Ti bi pa univerzijado,de bi pol lohk frajaru okol kak car si.
gusar
# 16.02.2012 ob 21:03
pri poslušanju udeleženih v oddaji me obravnava zelo spominja na obravnave v času samoupravljanja
JPKJ
# 16.02.2012 ob 20:59
Rabota je končana. Lakotniki lajajo, ker niso dobili pričakovanega. Kajne g.Vugrinec in ostali OD-OBš p o r t n i TAJKUNČKI. Čestitke vladi !!!
mash
# 16.02.2012 ob 20:54
ja najlažje je rečt, da nič ni res, nič ne drži blablabla....
Kangler, odlična organizacija?
Vogrinec, odličen organizacijski odbor?
primos
# 16.02.2012 ob 20:38
bsr
zato pa je bila lisica v Mb
ImmortalScum
# 16.02.2012 ob 20:25
Otmar Kugovnik je zdaj gost na Tv Slo 1 in zgleda da ''ne ve'' kaj je podpisal ... a ne :eeeeeeeeeee ... ga je kar teško poslušat :O
lojal
# 16.02.2012 ob 20:23
Ampak, da so mu njegovi obrnili hrbet?! Še dobro, da ni Jankovič mandatar. Kako bi šele takrat pljuvali.
lojal
# 16.02.2012 ob 20:22
Denarja ni, mi pa univerziado, hokejsko prvenstvo, košarkarsko prvenstvo itd. Ampak Štajerci so trmasti, ker hočejo nove objekte, čeprav je Rogla nekaj kilometrov stran, pa tudi Pokluka in Planica in Kranjska gora niso na drugem koncu planeta. Če pa mariborska občina nima 22 milj. v treh letih, potem ima pa nesposobnega žiupana.
AlFe
# 16.02.2012 ob 20:18
Kangler presenečen: "Čez noč je nekdo obrnil ploščo in sporočil, da ni denarja"

Kangler, za tvoje projekte ni denarja ...
FooFighter
# 16.02.2012 ob 20:06
kaj_kaj?
# 16.02.2012 ob 18:15
Stožice s tem projektom nimajo nič skupnega. Stožice bo financiral MOL, torej ni to naša briga. Bodo pač položnice višje in se bo prodalo kakšno parcelo, mestno hišo, del Tivolija.


če te prav razumem, država ni prispevala niti evra?
si prepričan?
bsr
# 16.02.2012 ob 20:00
Abndbn
Se strinjam s tabo. Ga ne volim. Je pa res, da je marsikje naredil več, kot prejšnji župani.
demiensatlier
# 16.02.2012 ob 19:59
Še nikoli nisem slišal za univerzijado pred tem, ko naj bi bila v Sloveniji, pa sem velik športni navdušenec. Še dobro da je ne bo.
bsr
# 16.02.2012 ob 19:57
Rdeči valjar
Smo že vse oklestili in predvdeli. Manjka 20 milijonov za organizacijo.
EU Bananistan
# 16.02.2012 ob 19:56
Ma, boli njega za univerzijado. Njemu je hudo za kakšen milijonček, ki bi pristal v njegovem žepu in v žepih njegovih kompanjonov.
Abndbn
# 16.02.2012 ob 19:50
Tako je: Sovražim Kanglerja, ker je prvovrstni bedak in lopov in po svoje mi je kar všeč, da je tudi ta projekt šel k vragu, ker upam da Kangler zdaj za vedno izgine v neko luknjo in nikdar več ne kandidira za župana.
Po svoje pa je tudi res, da Maribor od države še nikdar ni dobil ničesar. Plačal je najvišjo ceno za osamosvojitev, vsa industrija je zaradi tega propadla, od države pa ni dobil prav nobene pomoči.
Prav tako je recimo projekt Stožice bil isto slabo zamišljen in popolnoma nerealen kot tale univerzijada, pa je država vseeno potem dala desetine milijonov, da so se lahko zgradile. Mariboru pa spet ničesar.
Ne razumite tega kot tipično jokanje "spet so nam žabari gnar fkrali", ampak kot kruto resnico.
Rdeči valjar
# 16.02.2012 ob 19:48
Projekt bi lahko bil bolj raionalen, če bi organizator del tekmovanja preselil npr. v Celje, kjer imajo ledno dovrano.
roskelly
# 16.02.2012 ob 19:46
bobo966
Edina pozitivna stvar univerzijade bi bili novi objekti, ki pa jih tako ali tako nebo.

Bobo ne pozabi, da je treba vse te objekte kasneje tudi vzdrževati. In če vse te dvorane niso rentabilne - kar običajno niso - pa gre vse počasi v maloro.
EU Bananistan
# 16.02.2012 ob 19:45
Ta Kangler ni čisto gladek. Še posebno če se spomnim njegovih in Šrotovih izjav o odcepitvi Štajerske. Kaj vse se porodi v razcepljenih možganih.
sanja25
# 16.02.2012 ob 19:43
bsr
Boljše, da se ne zezajo ven iz Acte. To pravim za njihovo dobro, če bi radi preživeli na svojih položajih vsaj pol leta :)
bsr
# 16.02.2012 ob 19:43
primos
Nadmorska višina Maribora je resen problem. Na 300 m jpa je le bodoči biatlon in cilj alpskih. drugače pa je do 1000 ali 1500 m.
velikovec
# 16.02.2012 ob 19:42
Pesek v oči. Univerziadi ne, 1000 x dražji TEŠ 6 da.
xP
# 16.02.2012 ob 19:40
jao rtvjevci, razne trolle a'la dobilica in podobne gledate, kako zalijo vsakega po vrsti pod sportnimi novicami, mene pa brisete zard cesa ze?
TheNomad
# 16.02.2012 ob 19:39
Čez noč, franci?!?! Kaj tvoja noč je dolga nekaj let??
Rdeči valjar
# 16.02.2012 ob 19:38
Kangler odstopi in se zapri v zapor!
bsr
# 16.02.2012 ob 19:38
sanja25
Turk me je do zdaj pozitivno presenetil.[/i
Vlada se šele nagiba k zamrznitvi Acte (objavil bo Žerjav) in Turk ne bo proti. Osebno pa je še vedno za Acto, ker onemogoča krajo programov, pesmi,....je izjavil.
SteVsiNeumni?
# 16.02.2012 ob 19:37
Vlada dokazuje, da se ji gre za reševanje Slovenije!
boomslang
# 16.02.2012 ob 19:37
jzs, jzs, kako so verniki upiljeni... Seveda niso bile pred tremi leti enake razmere , kot sedaj.... Kot je seveda tudi res, da je cel svet govoril o veliki krizi, ki prihaja, samo veliki Ivan iz Lobčka in njegov podanik ježek iz zasavja ni tega videl....
Andros
# 16.02.2012 ob 19:36
O, hvala Bogu...končno ena dobra novica!
primos
# 16.02.2012 ob 19:34
samo tako se spomnimo kako zelo zna Kangler poleteti, ko se začno neki projekti.
Kakšne megalomanske načrte zna delat.
50 m samo za MAKS ali nekaj takega, en kulturni center, kjer bi se odvijala glavnina vseh dogodkov EPK

ko so planirali zapravit 300 m za univerzijado

to pa nič ne vpliva na to, da do danes nima ničesar kar bi lahko pokazal. Samo vsi so krivi ker mu ne dajo denarja pa naj bo to 1 ali 300 m
slowjazz
# 16.02.2012 ob 19:33
KLIPAN
Se ti zdi da pred tremi leti so bile iste razmere kot sedaj?
davide
# 16.02.2012 ob 19:33
Sds-ova vlada potrdila Univerzijado, sds-ova vlada odpovedala univerzijado....
Samo smejem se lahko.

ja in čemu se boš smejal? pred 4 leti je bilo stanje nekaj povsem drugega kot je danes, poleg tega pa SDS nima nobene krivde za to, da organizatorji niso nič naredili. oni so svoj piskrček pristavli, če bi pa rad kanglar kar ves denar za organizacijo izmolzel od države se je pa pač uštel
bsr
# 16.02.2012 ob 19:32
primos
Manjka samo biatlonski poligon (staro strelišče JLA že je) in obnova ledne dvorane. Za alpsko, teke že imamo vse, saj organiziramo tudi tekme za SP.
KLIPAN
# 16.02.2012 ob 19:31
Vsi hvalite to vlado.
Ampak pozabljate nekaj- ta ista pomladna vlada je tudi podprla ta projekt pred leti!!!!
Tako da gre ta sramota popolnoma na njen račun.
DREADLORD
# 16.02.2012 ob 19:30
kangler naj definira katero noč je to bilo preklopljeno. kolikor vem je že lukšič v studiu ob 17.00 pred leti govoril, da tole ne bo šlo.
TinkiPinki
# 16.02.2012 ob 19:30
bravo za vlado! Tako se dela.
bobo966
# 16.02.2012 ob 19:29
Edina pozitivna stvar univerzijade bi bili novi objekti, ki pa jih tako ali tako nebo. Mariborčani sedaj pa vse sile v EPK in bomo vsi zadovoljni.
Senna-Maze 28
# 16.02.2012 ob 19:27
Danes ga ne bo v oddaji PS , mogoče se bo javil iz MB studija. Vedno so vsi krivi, samo on ne. Ne bo priznal, da je včasih krivda lahko tudi njegova.
KLIPAN
# 16.02.2012 ob 19:27
Sds-ova vlada potrdila Univerzijado, sds-ova vlada odpovedala univerzijado....
Samo smejem se lahko.
boomslang
# 16.02.2012 ob 19:27
Hvaliti zdaj to vlado zato, ker se je univerziadi odpovedala je milo rečeno navadna hinavščina in sprenevedanje! Zeleno luč za mariborsko univerziado je na predlog Kanglerja
prižgal svetilničar Ivan Janez Janša, o čemer priča tale povezava: http://www.susa.org/novice/obvestila/pre
mier-sprejel-predstavnike-pripravljalnega-odbora-za-univerziado.html. Zdaj, ko pa denarja ni in je bilo v ta namen zapravljenih že 6 in pol milijona evrov, se pa taisti človek tej univerziadi odpoveduje! Kakšni bodo še morebitni stroški v primeru tožbe mednarodnega Fisa za tako neodgovorno igračkanje se sicer še ne ve, odgovornost je pa v vsakem primeru na tistih, ki so ta študentski žur predlagali in potem marca leta 2008 tudi sprejeli: http://www.maribor2013.eu/si/pripravljen
i-smo/26-zimska-univerzijada-nacionalni-projekt
primos
# 16.02.2012 ob 19:26
Maribor ki je pod 300 m nadmorske višine hočejo naredit v Sant Moritz
Če bi vse normalno potekalo bi lahko te objekte sprobali že to zimo. Kangler pa še ni zapičil ene lopate v zemljo. Tako da je popolnoma prav da se vse odpove vsaj s strani države.

Koliko denarja pa so pridobili od kakšnih sponzorjev, se že ve kdo je generalni sponzor, za koliko so prodali TV pravice,... ali pa morda ni zanimanja

Edina univerzijada za katero vem je tista letna zagrebška. Toliko o tem prvorazrednem športnem tekmovanju.

Seveda bi bilo fajn da bi Mb imel vse te objekte ampak čas ni pravi. Jaz bi zgradil v vsakem mestu olimpijski bazen, tekaške proge itd

Kaj pa Kangler kot župan dela na tem da bo privabil koga, ki bi vlagal v industrijo in gospodarstvo. V čem je Maribor približal investitorjem, da ne bodo šli raje v Hrvaško, Srbijo ali Madžarsko. A so sploh uspeli koga prepričat in pripeljat od leta 91. Isto velja za celo Slovenijo
Že nekaj let smo v krizi. Poslušamo pa samo kako bi radi imeli EPK, EP v košarki, univerzijado delal pa nebi noben nič
SteVsiNeumni?
# 16.02.2012 ob 19:25
Kmalu bomo na istem kot Grčija, če se ne bo delalo rezov.
SteVsiNeumni?
# 16.02.2012 ob 19:24
Če je država brez denarja je smešno, da bi sedaj investirali debele milijone, čez 2 meseca pa zahtevali od ljudi da varčujejo. Malce protislovno bi se reklo.

Če bi bil normalen čas bi bil ostro proti odpovedi, ampak v tem času pa je to modra poteza.

Ne more biti iger, če ni kruha!
bsr
# 16.02.2012 ob 19:24
matori
Pišeš neumnosti. Nimamo znanja? Vogrinec je postavil temelje našemu alpskemu smučanju, Maribor ima Zlato lisico od 1962, Vogrinec je za univerzijado vključil vse organizatorje tekem za svetovni pokal v Sloveniji in ima podpisane pogodbe. Poglej si smučišča in naprave na Pohorju. Isti ljudje so lastniki tudi vlečnih naprav po Sloveniji......Nimamo samo 20 milijonov za organizacijo. Dokler nisem prejšnji teden prebral za letošnji Vitranc, da bo stal čez 1,4 se mi je zdelo ogromno.
sam-zee
# 16.02.2012 ob 19:22
Sramota! Če smo se odločili in potrdili takšen format, potem je treba izpeljati. Sicer sem odločno proti Univerzijadi, vendar če smo to potrdili, potem bi morali tudi izpeljati!

Še 1x, sramota brez primere!
Jethros
# 16.02.2012 ob 19:21
Kangler je zaradi Petre Krcmar zasficnil ful :)
Je pa zanimivo, kako je kriva drzava, Ljubljana, Pahor, Jankovic...zdaj se Turk z novo vlado...samo on ni kriv za to sramoto :)
"Univerzijada ne stala drzavljanov niti 1 cent!" :)

Kangla, ti si bedak :)
sanja25
# 16.02.2012 ob 19:21
Kangler naj raje malo več denarja nameni za kulturno mesto 2012. Velika sramota je bila, da za Prešernov praznik ni bilo enega kulturnega dogodka katerega bi se lahko udeležil. Razen literarni večer z Dragom Jančarjem. Drugače pa nič od nič. Naj raje ta projekt ki že teče spelje tako kot se spodobi.
krtaca15
# 16.02.2012 ob 19:20
Bravo, za cvičkarije pa tekme bi blo, za ljudi, delo itd pa ne bi blo. Končno enkrat prava odločitev. Kje so pa tisiti že izplačani miljoni. Rogelska lukna popapala?
sanja25
# 16.02.2012 ob 19:14
Turk me je do zdaj pozitivno presenetil. Zamrznitev Acte, odpoved Univerzijade in odsotnost njegovega podpisa pri prelagani spremembi ustave so samo veliki plusi za njega. Kar tako naprej.
bsr
# 16.02.2012 ob 19:14
matori
Maribor je to v glavnem izpolnil. Res je to v glavnem privatna last s pomočjo evropskih sredstev.
cbidnas
# 16.02.2012 ob 19:13
Franca naj raje poskrbi, da bodo po Mariboru prevozne kolesarske steze, ki so 5 dni po zadnjem, ne ravno obilnem sneženju, še vedno zatrpane s snegom.
matori
# 16.02.2012 ob 19:12
Pusti Kanglerja, na cedilu so pustili Maribor. / bsr
ti si lokalno patriotsko ubrisan,ker ste si nekaj zazeleli,nimate sredstev,nimate znanja,drzava naj pa to financira,me zPredsednik Slovenske univerzitetne športne zveze (SUSA) Otmar Kugovnik je povedal, da je izguba univerzijade velik udarec za študentski in univerzitetni šport, hkrati je okrcal mariborsko občino za slabo vodenje projekta ter dejal, da kotizacija, ki jo bo država zahtevala povrnjeno, pade na vse partnerje v projektu. "Kotizacija po pogodbi, ki jo ima SUSA z ministrstvom za šolstvo in šport, z obrestmi vred pade na pleča SUSA. Vendar pa je SUSA hkrati sopodpisnik pogodbe o medsebojnem sodelovanju s partnerji v projektu, ki so Mestne občine Maribor, Ruše in Zreče, Športni center Pohorje ter Univerzijada d.o.o. V tej pogodbi so določene obveznosti za izvedbo prireditve in s tem povezane sankcije, če kdo od teh česa ne naredi. Tisti, ki ni opravil svojega dela, bo nosil materialne, moralne in vse druge posledice."anima ce bi ti dal denar,ce bi bil v takem polozaju
bsr
# 16.02.2012 ob 19:11
wisan
Točno tako. Problem je v tem, da je večino tega že sedaj privatnega in bi želeli še občinska ali državna sredstva. Evropska že počrpajo. Npr. vse na Pohorju od vlečnic, prog, vodnih zajetij, sistema zasneževanja, razsvetljave,nastanitvenih objektov je privatnih..... Kangler pa bi jim zgradil cevovod. Tega mešanja ne razumem in mislim, da je to gospode v Ljubljani razjezilo.
userOL-LJ
# 16.02.2012 ob 19:09
pametna poteza vlade. čestitka od jankovičevega volilca :)
jakosol
# 16.02.2012 ob 19:08
Don't cry for Univerzijada, Slovenija
The truth is, we were never ready
la la la lala, la la la lala ..... ;))
Vaati
# 16.02.2012 ob 19:07
Kangler se v tem trenutku prav epsko zapleta na 24ur.
Senna-Maze 28
# 16.02.2012 ob 19:06
Kanglerju se je čisto utrgalo, Petra Krčmar ga je dobro vprašala, kdo bo vrnil denar državi ? Kangler ti si res utrgan, da ti lahko takole živc pokne in to v živo, se dere na voditeljico. Sram ga je lahko.
Enigma1
# 16.02.2012 ob 19:06
hahaha, Kangler opet bluzi da je Ljubljana kriva :D
iRobert
# 16.02.2012 ob 19:04
@okip48 za dvorano bi se nekako strinjal, medtem ko stadion ni bil ravno vitalnega pomena, vsaj če gledaš na reprezentanco sta Ljudski vrt in Arena Petrol več kot dovolj! Stožice kot take, niso samo vplivale na izvajalce. ki so delali na tem objektu ampak na splošno na vse izvajalce, ki so delali za katerokoli od dveh družb ki sta sestavljali družbo *grep* , meni so z plačili zamujali skoraj 1 leto po izteku roka ... *only in Slovenia* ob takih rečeh slogan ( i feel slovenia ) dejansko dobi svoj pomen :)

kar se tiče Kanglerja, ja dejansko smo na slabšem kot grki, glede na to ,da jim mi dajemo denar ,ki bi ga mi krvavo potrebovali
matori
# 16.02.2012 ob 19:03
bsr
pobudo je dala obcina maribor,ki bi morala zagotoviti 70%sredstev,nimajo niti za kavo in zakaj bi nesposobnezem dajali denar -dovolj sramote je Kangkler ze pri EPK naredil
bsr
# 16.02.2012 ob 19:03
okip48
V Mariboru! Drugače pa se za Stožice strinjam. Se mi pa poraja vprašanje, če bi bile Stožice v privatnem lasništvu in bi morala vlada, košarkarska zveza plačati uporabnino objekta, ali bi potem vlada dala denar za organizacijo.
wisan
# 16.02.2012 ob 19:00
Investicije, ki so še ostale v planu za univerzijado, bi v nekih normalnih okoliščinah morali realizirati brez kake univerzijade, če so potrebne. In Ker Maribor je športno mesto in Pohorje smučarski poligon, bi vsekakor morali imeti pošteno univerzalno dvorano ( zimski športi, košarka, rokomet,... ) in tekaški center, ampak mogoče raje na Arehu. Zimski turizem že dolgo ni več le alpsko smučanje.
roskelly
# 16.02.2012 ob 19:00
Kako malo je potrebno pa lahko minister (v tem primeru Turk) pri večini državljanov takoj postane priljubljen. Bravo Turk in nova vlada.
okip48
# 16.02.2012 ob 18:56
Stožice (dvorana + stadion) je Slovenija nujno potrebovala pa če je ta trditev komu všeč ali pa ne. Glavno mesto neke države takšne objekte potrebuje. Zato mi gredo vsi tisti, ki ta projekt vedno znova vlečejo iz rokavov že malo na živce. Ali naj reprezentanca še vedno igra za Bežigradom? Pa nisem ne nek poseben ljubitelj športa, ne Jankoviča, pa tudi Ljubljančan nisem.
kolesar666a
# 16.02.2012 ob 18:54
nesposobnež
dule5
# 16.02.2012 ob 18:54
Franca jaz bi se odcepil.
bsr
# 16.02.2012 ob 18:52
zlatko. mb
Pusti Kanglerja, na cedilu so pustili Maribor.
zlatko.mb
# 16.02.2012 ob 18:50
Čakal sem čakal novo vlado in upal denar ,ki bo padel iz neba temu se reče kdor kalkulira se zakalkulira. Me zanima kakšna reakcija bo sedaj mislim pa si kakšna bi bila glede prejšne vlade - popljuvali jo bi. Kaj Karin tega ni videla polom univerziade in blamaže g. Kaglerja - zaradi tega ste dobili volitve gospod župan da ispeljete projekte do konca. Konec bo brritki in začinjen z Kaglerjevimi igricami.
bsr
# 16.02.2012 ob 18:48
anny22
Pa saj še nič ni dala, razen kotizacije FIS-u.
matori
# 16.02.2012 ob 18:47
KANGLER:"Če v treh letih ne moremo zagotoviti 22 milijonov dodatnih sredstev, potem smo še na slabšem kot Grki,"
Kanglca,kanglca,kok si pa ti denarja zrihtal v teh treh letih,nazical bi ga vsak klosar vec kot si ga ti nabral za univerzijado,Mariborcani zal mi vas je,ker mate bebastega zupana,ki bi vse naredil,s tujim denarjem in brez lastnega znanja -prej se ga losate boljs bo za vas
cslesce
# 16.02.2012 ob 18:47
bye bye 3 milioni.....oziroma cca 5000 minimalnih plač.
anny22
# 16.02.2012 ob 18:46
lahko je s tujim k.... po koprivah, a ne Kangler?

Vlada naj terja nazaj vložen denar, a ne iz mestnega proračuna ampak iz žepov organizatorjev. Če samostojni podjetniki odgovarjajo za zavožene projekte s svojim premoženjem, lahko tudi oni.
mbklotilda
# 16.02.2012 ob 18:43
"Niti toliko nisem vreden, da me pokličejo na razgovor" (citat Kangler).

Eh Franca, še veliko manj si vreden...
timoti
# 16.02.2012 ob 18:43
@fantomas
nekaj super komentarjev je, ampak tvoj o blefiranju pa zmaga ahahahahahahahahahahahahaha
bsr
# 16.02.2012 ob 18:42
MIRNČAN
Kangler nikogar ne izsiljuje!!!! Pa ga nisem volil!!!! Sklep je sprejela vlada in DZ. Ti milijoni (vsaj 20) so potrebni le za organizacijo in tega si občina Maribor ne more privoščit. Že letošnji Vitranc bo stal 1,4 milijona, pa si izračunaj za tako veliko prireditev. Sicer pa je po moje razlog vseh problemov v lasništvu objektov, naprav,..... in favšiji.
tutankamon
# 16.02.2012 ob 18:41
še zdaleč nisem za janšo ampak tole je dobra odločitev.kangler naj plača tiste 3 mio nazaj in pokaže da je hraber možakar ( s plačilom teh 3 mio bi to dokazal)...ampak,..vemo da ni hraber možakar ampak verjetno kakšen "močo"...haha
jurica
# 16.02.2012 ob 18:40
Kangler tisto ni bila plošča,ampak CD!
jd666
# 16.02.2012 ob 18:40
Ma kaksna univerzijada lepo vas prosim.....
gpag
# 16.02.2012 ob 18:39
Čeprav nisem pristaš Janše, moram reči vsaka čast za tole potezo. Končno se bo ustavilo tale idiotski projekt.
xavi
# 16.02.2012 ob 18:38
V tej državi bodo nekateri morali hitro dojeti , da državna blagajna ni samopostrežna trgovina kjer si bo vsak lahko vzel kolikor hoče. Prav pa bo, da bodo to dojeli vsi in da bo končno razsipavanja davkoplačevalskega denarja konec. Tovrstni organizatorji razno raznih stvari bodo morali za svoja dejanja prevzeti polno odgovornost.
fantomas
# 16.02.2012 ob 18:38
KANGLER:"Če v treh letih ne moremo zagotoviti 22 milijonov dodatnih sredstev, potem smo še na slabšem kot Grki,"
Ne bo držalo: »Grki so izvedli OI leta 2004, izcuzal in posrkal iz mednarodnega in,itn..., pa potem propadli...
Pri nas pa gre za »tranzicijsko« izcuzavanje in posrkavanje-tako, da tudi veleumi tipa »podarim-dobim« g.Tona, lahko sedaj končno nehajo »blefirati«-ups »garati«
P.S.
http://www.rtvslo.si/sport/citat-za-prebrat/tone-vogrinec/276811 :
Predsednik organizacijskega odbora zimske univerzijade Tone Vogrinec, Val 202
Jutri bomo morali dati karte na mizo. Blefiranja je konec. Če ne bo nobene garancije, odstopamo!

Moj komentar na zgornjo izjavo:
»A če bo pa garancija-e, boste pa še naprej "BLEFIRAL"???«
R2D2
# 16.02.2012 ob 18:36
... Ivan in njegovi so se tako odločili ni kaj

v neoliberalnem duhu ...
fiverman
# 16.02.2012 ob 18:31
Končno ena dobra novica. 3 miljone pa naj plačajo odgovorni s Kanglerjem na čelu!
adamski
# 16.02.2012 ob 18:31
odpoved univerzijade ne bo ne vem kako velika sramota za Slovenijo

Kredibilnost Slovenije bo prav gotovo padla, kolikor še sploh lahko.
MIRNČAN
# 16.02.2012 ob 18:31
bsr nič ni privoščljivo. Ja sprejeli so že, ampak takrat je denar bil. Zdj pa ga ni in Kangler izsiljuje ostale, zato pišem v takem tonu.
bondi
# 16.02.2012 ob 18:31
Avanzo naj pove, koliko so za basket že zapravili in kaj so naredili...
JACIJA
# 16.02.2012 ob 18:31
Recesija!!
bsr
# 16.02.2012 ob 18:30
MIRNČAN
Janševa vlada 2004-2008 je sprejela skep, ki ga je potrdil DZ, da bo finančno podprla Univerzijado, ki je bila predlog Maribora. Sedanja Janševa od tega odstopa. Kangler je samo SLS, kar je manj kot SDS. Zelo privoščljivo si nam Mariborčanom obesil tiste tri milijone. Bomo pač plačali, ker Maribor in meščani so se vedno moral znajti sami.
xavi
# 16.02.2012 ob 18:30
Kanglerja naj bo sram !. Kakšna manipulacija! A sedaj pa bi naj bili drugi krivi. Raje naj takoj odstopi iz svojega položaja ker ni sposoben za opravljanje te funkcije. Kangler zaradi svoje megalomanije dela preveliko škodo mestu in državi.
ntbul
# 16.02.2012 ob 18:29
to so tipični naši Slovenski megalomani.
Najprej se bomo lotili projekta (pa še to katastrofalno), o denarju bomo pa kasneje razmišljali
ntbul
# 16.02.2012 ob 18:27
odpoved univerzijade ne bo ne vem kako velika sramota za Slovenijo. Bo, vendar se za univerzijado mogoče zanima 0,01% ljudi
še vedno bolje sedaj cmok v grlu, kot pa kasneje en kup dolgov
MarkAntonij
# 16.02.2012 ob 18:25
Ma tip je res nor...se je že videl iz intervjuja v sobotnem Objektivu Dnevnika...vsi so mu krivi za vse, samo on ne. Že pr PK je imel problem spraskat 800.000 tisoč evrov na koncu, proračun mesta na podnu... Par mesecev nazaj so hotel dobit denar s prodajo mestnega plinskega omrežja, so pozabil napisat ceno:)))) Še sama direktorca mestne uprave priznala, da to je pa katastrofa.
HC85
# 16.02.2012 ob 18:25
@kaj_kaj?

@FooFighter,

Stožice s tem projektom nimajo nič skupnega. Stožice bo financiral MOL, torej ni to naša briga. Bodo pač položnice višje in se bo prodalo kakšno parcelo, mestno hišo, del Tivolija

To glih ni čist res, kar si napisal. Res je, da s tem projektom nimajo nič skupnega. Je pa tudi res, da če gre GREP (graditelj stožic) v stečaj, bo tistih 30 milijonov kredita pri NLB-ju problem VSEH nas, ne samo MOL-a.
In že zdaj je naš problem, ker je zaradi takšnih rizičnih kreditov + gospod. kriza narastla obrestna mera, posledično večji kredit. To tisti ,ki imamo spremenljivo obrestno mero vemo. :D
MIRNČAN
# 16.02.2012 ob 18:23
adamski plačevala bo občina Maribor, ki je organizator. JE Turk jasno povedal.
TineB
# 16.02.2012 ob 18:23
Ko zmanjka denarja, je tudi sprenevedanja hitro konec. Izkaže se, da je cesar nag. Potem morajo začeti padati glave ... Če ne prej pa na naslednjih (lokalnih) volitvah.
adamski
# 16.02.2012 ob 18:22
Sicer je odpoved ena velika sramota za Slovenijo ampak trenutno najbolj pametna poteza te vlade.
Tisti, ki pa nam je to nakopal na glavo pa ima da vrne iz svojega žepa do zadnjega centa, ki smo ga zapravili za ta projekt. Sicer so to le moje mokre sanje, ker plačali bomo tako mi iz svojih žepov.
Fino je z tujim k.... po koprivah opletat.
ntbul
# 16.02.2012 ob 18:20
budala od kangelce, da mu ne rečem kaj druzga.
prejšnja, zdejšnja in ne vem še katera vlada so mu povedal, da je projekt, ne slab ampak zanič
kaj temu človeku ni jasn'... a ja, NIČ MU NI JASNO

čestitke vladi
theClover
# 16.02.2012 ob 18:19
Za pufe MOL-a se pa vedno najde denar.
MIRNČAN
# 16.02.2012 ob 18:18
Zdle poslušam Turka. Kangler nasrkal si jih. Kazen gre na račun občine Maribor pa še ves del državnega denarja boš moral vrniti. To je ta odločnost, ki je manjkala prejšnji vladi. Vse pohvale Turku.
bsr
# 16.02.2012 ob 18:16
rdečinavijač
Objekte v glavnem že imamo. So pa v glavnem privatni in bo treba plačat uporabnino. Ni denarja za organizacijo..........
zvezdica_10
# 16.02.2012 ob 18:15
3x hura za vlado... Kangler je ena maškara ej :)
kaj_kaj?
# 16.02.2012 ob 18:15
@FooFighter,

Stožice s tem projektom nimajo nič skupnega. Stožice bo financiral MOL, torej ni to naša briga. Bodo pač položnice višje in se bo prodalo kakšno parcelo, mestno hišo, del Tivolija.
tiim
# 16.02.2012 ob 18:15
kakšna Univerziada,naj si najdejo sponzorje ali pa iz svojega žepa,pol naj se pa bahajo na Pohorju-upravičeno,tega razmetovanja denarja za smučanje imamo počas DOST-saj jaz!!
dami79
# 16.02.2012 ob 18:13
Pravilno, ta denar naj rajši porabijo za prenovo dvorane Tabor in Eurobasket 2013. Bo prišlo več navijačev.
generusus
# 16.02.2012 ob 18:13
Zadnji čas je, da v Sloveniji spet vzpostavimo družbeno odgovornost, ki jo je prejšnja vlada žal tako uspešno dajala v nemar. Upam, da je današnji ministrov NE, prva znanilka, da se rehabilitira to preprosto, a najbolj pomembno načelo delovanja katerekoli skupnosti.
mortir
# 16.02.2012 ob 18:11
Dej pa terjat odgovornost gospodov, ki so se hotli it univerziado. Za malomarnost pri deli in oškodovanje države.
bsr
# 16.02.2012 ob 18:09
Vaati
Narobe. Večino tega je pri nas postavljeno. Privatni sektor.To je v Sloveniji še večji problem, kot če MOL nekaj na kredit gradi. Denar bi v Mariboru rabili za organizacijo. Primer samo letošnji Pokal Vitranc stane čez 1,4 milijona eur.
johnnybrado
# 16.02.2012 ob 18:08
Žiga Turk pravkar povedal na Akanalu, da bo moral Kangler vrnit 3 mio € državi...
jojjojjoj, Maribor še bolj f piz*i, Kangler pa samo še hara naprej...
andz
# 16.02.2012 ob 18:07
@Vaati

Normalno da ne bo šlo. Naj vsa ostala Slovenija crkne glavno ,da se v Lj gradi ...
davide
# 16.02.2012 ob 18:07
Glede vodenja projekta: bil je zelo dobro voden.

jaja, tolk dobro da 1 leto pred prireditvijo ne stoji še popolnoma nič
FooFighter
# 16.02.2012 ob 18:06
no saj tako črno spet tudi ni vse skupaj
res je, da so si Kangler & Co oblizovali prste, to je bil prvi motiv, bi pa ob izpeljavi tega vendarle tudi imelo kaj koristi mesto samo (sicer za visoko ceno).
vsi pa vemo kako se pri nas vse odvija, z lobiranjem in tukaj so pač poskušali oskubit državo, kolikor se pač da! Saj v primeru Stožic in Zokija ni nič kaj dosti drugače, le da so bili tistemu projektu več ali manj vsi medijsko naklonjeni, ali je rentabilno upravičen, pa ne bom sodil. Včasih je bilo pri nas drugače, konkurenčni klubi, pa infrastrukture ne, danes obratno :(. Še dodatna ironija tega pa je, da so se takrat ob slabših izidih izgovarjali na slabo infrastrukturo. ???
Vaati
# 16.02.2012 ob 18:03
Kangler je hotel izkoristiti priložnost in Mariboru na državne stroške zagotoviti novo infrastrukturo. Ne bo šlo tako zlahka, na-a.
savica
# 16.02.2012 ob 18:00
Sposojen a dober komentar:
Kangelr je igral umazano a že tolikokrat ponovljeno zgodbo. Mi, toti iz Maribora kandidiramo, hodimo na sprejeme in požrtije, raja, južneje od Trojan, pa plača stroške z zapitkom vred. Konec je tega Kangler in toti, ki ste se norčevali iz celotne Slovenije, ko smo drugje ukinjali paradne konje slovenskega gospodarstva ( SMELT, ISKRA, RAŠICA, METALKA, LITOSTROJ, VERIGA, TEKSTILINDUS, VEZENINE, ROG itn) in vam za rešitev TAM-a iz davkoplačevalskih sredstev namenili denar za sanacijo, ga je vaš stečajni upravitelj raje posojal znancem in še komu. Mar mislite, da je dve tretjiji Slovencev bebcev, da ne bodo spregledali vašega 50 letnega nategovanja????
Chamberlain
# 16.02.2012 ob 17:54
Gremo se osredotočit na projekt Planica, katera predstavlja Slovenijo v Svetu, pa na košarkarski EP 2013 v Ljubljani kateri ima neko veljavo in se bo na koncu splačal. Univerzijada pa zakaj? Da se bodo študenti igrali in opijali? Ne hvala. Nismo v časih ko bi razmetavali z denarjem davkoplačevalcev.
blejdig
# 16.02.2012 ob 17:53
Prvič, da ni levih in desnih!
Bravo Slovenija.
Še je upanje.
lluukkeecc
# 16.02.2012 ob 17:51
Sramota res,za grke mamo dnar za športne prireditve pa ne,sram je lahko to vlado,še albanska vlada je boljš,kaka evropa gospodje,še vedno smo del balkana,saj plače so še zmeraj balkanske,za siromake in reveže,za tiste v parlamentu pač ne,SRAM ME JE DA SEM SLOVENEC!!!
jagrmaister
# 16.02.2012 ob 17:50
Sem mislu, da bi država dala zgolj 30 %, zdej pa vidim, da bi dala vse. Ti stari mački res vedo kako se dela posel iz nič :D
demetra
# 16.02.2012 ob 17:48
Pa je Tonajada šla. Edino pravilno. Napaka popravljena.
V_n_u_k
# 16.02.2012 ob 17:47
Kangler ne zavajaj naroda zaradi te tvoje in Vogrinčeve Univerziade, ker to ne zanima prav nikogar , stane pa veliko. Država ima blagajno prazno !
kamenik
# 16.02.2012 ob 17:47
V glavnem prva zelo racionalna in pametna odločitev te vlade. Še tako naprej JANŠA in njegov TEAM. Sicer nisem simpatizer Janševe vlade, a tole je gospod Žiga naredil zelo koristno za nas kot davkoplačevalce in za državo. Samo se bojim, da bodo na koncu Vogrinčevi in Kanglerovci, vseeno nekako obtoževali in skušali na vsak način obtoževati to vlado. Kar poglejmo kolikokrat je gospod Vogrinec imel spore, ko je bil še v smučariji.
popravek
# 16.02.2012 ob 17:44
kaj si mislimo o 400 milijonih za NLB bomo pod tisto novico pisali, ne pa tu
tutankamon
# 16.02.2012 ob 17:44
tale kangler je res frajer,...nič ne bi dal a vse so drugi krivi...kangleriada odpade...za nekaj kandidirajo a sploh vedeli niso če lahko izpeljejo,..pacienti..
Jožef Beujs +
# 16.02.2012 ob 17:43
spokaj kangler, čim prej!
rdečinavijač
# 16.02.2012 ob 17:42
Projekt smo zmanjšali na dobrih 30 milijonov evrov, 22 proračunskih, 8 naj bi bilo evropskih.

Maribor naj bi torej izpeljal univeziado za točno 0 €. In seveda pobral denar od sponzorjev, vstopnin, pa še objekte bi dobil.
Joj ti Kangla...
dnova
# 16.02.2012 ob 17:42
igra PODARIM DOBIM se ne izide več :))))
rdeči baron
# 16.02.2012 ob 17:42
te pa franček je osto bez gnara.
FooFighter
# 16.02.2012 ob 17:40
Kangler se meni, kot da je v_gani doma :)))
kot da s tem projektom nima nič (no ko je treba plačat. ko je treba vzet, bi bil glavni),
in kot, da ne pozna krize Slovenije?

Če je ta projekt Kangleriada, ime pove, kdo je v prvi vrsti odgovoren za vse!
raven_
# 16.02.2012 ob 17:40
zakaj pa si dal svojo besedo če nisi imel trdnih temeljev?
Kraner
# 16.02.2012 ob 17:39
pa ke so toti penezi,vpm
t0039285
# 16.02.2012 ob 17:39
Kolikor mi je znano,so Kanglerja volili desni ! Naj se ttorej ne jezi,ker so njegovi izvolili to vlado !
skretpapir
# 16.02.2012 ob 17:37
vzem kredit pri nkbm Kangler :)))))
bojler1234
# 16.02.2012 ob 17:37
kdo pa bi gledal univerzijado,spe bi eni posamezniki fajn zaslužili
zulj001
# 16.02.2012 ob 17:36
Zanimivo,a Kangler še ni slišal,da so vse blagajne v državi prazne in krepko v minusu...............
mr.miyagi
# 16.02.2012 ob 17:36
Dragi Franc, mene kot mariborčana je sram, da si(kr tikal te bom ja) moj župan. Kje imate pamet? Že dolgo nazaj ste vedli, da oba tako velika projekta kot je EPK in Univerzijada ni mogoče izpeljati. Pa ste rinli naprej v probleme in drek! Namesto da bi se fokusirali na en projekt (Epk) in dali vse od sebe. Zdaj pa niti Epk ni 100%, Univerzijada pa odpade...mislim, focn si zasluzite pa brco v rit iz občine!
ajverson4
# 16.02.2012 ob 17:36
Kangleru, tui če ne uspe univerzijada ne bodi v skrbeh. Za sabo imaš ogromno uspešnih projektov kot so: - Azil , lutkovno gledališče, EP u ultimate frizbiju,..
hahahahahah
oxo
# 16.02.2012 ob 17:34
Končno RAZUMNO dejanje!
Varčevanje se mora začeti na vseh področjih. Tudi šport tu ni izjema.

Bomo imeli igre... ko bomo imeli tudi cekine s katerimi bomo to lahko plačali.
zumba142
# 16.02.2012 ob 17:34
Kanglerja nekam brcnt, pravilna odločitev
b1
# 16.02.2012 ob 17:33
Kakšne eni mečete ven, da človeku slabo postane......kaj boste pa rekli za NLB z dolgom 400 mio. €?
thunder1
# 16.02.2012 ob 17:32
Pravilna poteza vlade. Čestitke!
popravek
# 16.02.2012 ob 17:32
če bodo protesti pred vlado ali parlamentom ZA univerzijado, potem se bo vlada premislila, drugače je brezveze. verjamem da 90% prebivalcev ne želi te univerzijade. in ker je ta denar NAŠ, od prebivalcev, je pošteno da projekt podpira vsaj 50,01%
pan
# 16.02.2012 ob 17:32
Sicer pa, Franca je zakon!!!
Zdaj, ko ima EPK, lahko pričakuje posebno priznanje združenja dramskih igralcev za prepričljivo glumatanje.
V Pandurjevih časih bi blestel na južnoameriških odrih,...tam je dovolj, da se ga gledalci zakadijo in potem lahko tudi Damjan Murko glumi Hamleta!
Go, Franca!!!
rdečinavijač
# 16.02.2012 ob 17:29
"Če v treh letih ne moremo zagotoviti 22 milijonov dodatnih sredstev, potem smo še na slabšem kot Grki,"

Če je to mislil mariborsko občino se pa absolutno strinjam z njim.
Kraner
# 16.02.2012 ob 17:28
pa ke so toti penezi od države,saj je že vse zmeneno,kdo bo kaj dobil,pa saj smo ljudje
rdečinavijač
# 16.02.2012 ob 17:27
Upam da pride v Poglede Slovenije. Rad bi videl njegov dolg in užaljen fris!
rok-kosir
# 16.02.2012 ob 17:26
Franca kaj pa si te ti nareo v totih treh letih,....sedet na riti pa čakat,da bo iz neba padlo ( beri država dala )..pol pa iz tega ni blo nič,zaj pa vik in krik,....ehhh,komaj čakam,da ti mandat mine pol pa se idi kičkat v Duplek,....še basket bo šel mimo Maribora,....
pingo69
# 16.02.2012 ob 17:26
Pa Kangla kaj zdaj jokaš saj so to tvoji desnaki te zdj zajebal saj si v SLS-u pa se malo potoži tvojemu šefu Žerjavo. Saj vem, da boš čez 4 leta leve volu na jezo a, ne.
Jure_mb
# 16.02.2012 ob 17:26
Kangler je največji klientelistični nesposobnež EVER. Odstopi dupleški ropar!
W500
# 16.02.2012 ob 17:25
Če je tako trivialno dobiti teh 22 milijonov, naj pa poišče zasebne investitorje. Vrh glave imam raznih funkcionarjev, ki se čutijo upravičine denarja drugih za svoje kaprice.
jurica
# 16.02.2012 ob 17:25
Kangler si je sam kriv!
Če bi na Univerzijado dodali kot šport gorsko plezanje bi bil Janša takoj za Univerzijado!
pan
# 16.02.2012 ob 17:21
@MIRNČAN

E, moj MIRNČAN,..ta je pa že skoraj postna - se pravi, norčava! ;-)
Referendum?
In potem še referendum, zakaj prejšnji referendum ni uspel.
In takoj nato še referendum, zakaj sploh potrebujemo referendum.
Pa ker to še ne bo dovolj, še hitro en referendum o odpovedi vseh referendumov.
Pa še referendum o vseh dosedanjih brezveznih referendumih.
In na koncu referendum ali naj Slovenijo preimenujemo v Referendumlandijo!!!

Zadni čas, da nas kitajske okupacijske sile zavzamejo z desantom svojih kmečko-sindilaknih rezervnih enot province Chengdu - in da nas naučijo reda in discipline!
cheyenne
# 16.02.2012 ob 17:21
me zanima kako uspešna bo "samostojna republika štajerska", o kateri sanja kangler! na koga se bo nesposobnež izgovarjal takrat, ko ne bo mogel več vse krivde valiti na LJ?!
dule5
# 16.02.2012 ob 17:20
Franca jaz bi menjal stranko.
kak te je ta vlada naplahtala. He ehe . Začel si s Janševo projekt, zdaj pa ga tudi končaj ,

he hehehhhh.... e
Mi pa je sicer žal da ne gre univerziajda skoz, ampak da te je tvoja vlada izigrala

Eh,ha hee jej...
fob
# 16.02.2012 ob 17:20
Pa kaj si ti nor... Mene je kuj sram, ko njega berem da živim v Mariboru. Sramota!!! Cela Slovenija se nam smeje zaradi tebe Franca, ti pa še kr norije govoriš
peroz
# 16.02.2012 ob 17:20
Kangler, pa kje vi živite, da vam je moral nekdo prav povedati, da denarja ni? :P
matedolenc
# 16.02.2012 ob 17:20
Snega ne bo.
zmajčina
# 16.02.2012 ob 17:18
Kangler, sposodi si denar od Jankoviča
vzhodna_tribuna
# 16.02.2012 ob 17:18
Kangler naj svojo Karin vpraša, kaj je šlo narobe. Aja, če pa res misli, da je doma slabše kot v Grčiji, potem pa naj gre še danes živet v Atene in naj tam prodaja "klobase".
antartide
# 16.02.2012 ob 17:16
Kavboja pa res ne bi smelo nič presenetiti.
karsten
# 16.02.2012 ob 17:15
@žeže: ja res hvala bogu, da ne boste meli tega tekmovanja in hvala bogu, da ne boste dobili nobene nove dvorane ter druge infrastrukture, ja res hvala bogu, da vas kangler peha v nazaj v srednji vek!!!
kva dogaja
# 16.02.2012 ob 17:14
Prosto po kanglerju, spet gre za komunistično zaroto.
vikica
# 16.02.2012 ob 17:14
Glede na to, kakšne so razmnere ta trenutek na Pohorju, ko je celo en teden nekaj snega, a zaradi vetra gondola ne vozi, zaradi pomanjkanja vode niso delali umetnega snega in ga je že večino pobralo, si sploh ne znam zamišljat, kateri bedak še misli, da bi bila Univerziajada sploh možna. Pa če bi bile blagajne polne, narava govori drugače. Še sreča, da niso dovolili poseke v Rušah, bi tako grdo izgledalo kot izgleda sedaj, ko pogledaš na Mariborski stadion..Pravi tujek v naravi!
uradniček
# 16.02.2012 ob 17:06
BRAVO. Odlicno. Serif le ni C. N.
19DeVil88
# 16.02.2012 ob 17:06
ne vem če bom dostkrat to izjavil, ker mi vlada JJ % co smrdi do konca, ampak BRAVO VLADA! =))
jurica
# 16.02.2012 ob 17:05
Radio sp.Duplek poroča...
Nič panike!
Vedeževalka Karin pravi,da Univerzijada 2013 vseeno bo!
Senna-Maze 28
# 16.02.2012 ob 17:04
Kangler ti kot judoist bi moral vedeti, da se do ippona ne pride brez truda in treniga. Vidiš slabo si opravljal domačo nalogo, saj ti v 4-ih letih nisi ničesar zgradil, samo molzel bi.
jurica
# 16.02.2012 ob 17:04
Kangler po Dupleško povedano...
Janša TI je nož v čreva porinil...
Ali bolj dramaturško,glede,da je MB EPK...
Franc,nož si dobil v hrbet od Janeza!
spiridon
# 16.02.2012 ob 17:03
škoda res škoda
lo_pa__ta
# 16.02.2012 ob 17:03
totalna bedarija unverzijada...
bondi
# 16.02.2012 ob 17:02
Francek pa še kar sanja...se strinjam, da je to prva prava pozitivna poteza te vlade. Upam, da jih bo še več...
Cyril
# 16.02.2012 ob 17:01
Žeže, a misliš, da če bi bile univerzijade petorazrdna tekmovanja, da bi jih Eurosport2 prenašal
MIRNČAN
# 16.02.2012 ob 17:00
Kaj če bi nardil referendum kaj si o tem mislil Slovenija? :P
Žeže
# 16.02.2012 ob 16:59
Hvala bogu res, da ne bomo imeli tega petorazrednega tekmovanja!
katastrofa
# 16.02.2012 ob 16:58
mb vi rajš eno dvorano zrihtite da boste mel EP v košarki
Jakob Mali
# 16.02.2012 ob 16:58
Če ne bo denarja se tud kradl ne bo. Na bolje nam gre...
katastrofa
# 16.02.2012 ob 16:57
prva pametna poteza vlade, da ni dala denarja za tole polomijo
Kazalo