Zimski športi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.3 od 51 glasov Ocenite to novico!
Peter Prevc
Peter Prevc se je po lanski slabši sezoni odločil za zamenjavo smuči. Foto: BoBo
Peter Slatnar
"Ni prostora za zamere, gre za povsem športno potezo," pravi Peter Slatnar. Foto: BoBo
VIDEO
Prevc: Odločitev za fisch...

Dodaj v

Peter Prevc s slatnarja presedlal na fischerja

"Pretehtalo je več sproščenosti in zanesljivosti"
14. september 2017 ob 13:02
Kranj - MMC RTV SLO, STA

Dolgo je Peter Prevc razmišljal o zamenjavi smuči in po tednih testiranj je odločitev končno padla. Slovenski skakalec se bo v olimpijsko sezono podal z novim opremljevalcem.

"Za smuči sem se zdaj nekako odločil, da jih bom letos zamenjal in šel na fischerja. Bilo je veliko testiranj, na koncu je ta material zmagal," je na druženju z novinarji v Kranju vse dvome odgnal Prevc, ki bo 20. septembra dopolnil 25 let.

Prevc se je odločal med domačim izdelovalcem smuči znamke Slatnar, ki je prevzel Elanovo proizvodno linijo, ter prevladujočim in marketinško zelo agresivnim avstrijskim proizvajalcem skakalnih smuči znamke Fischer. Na koncu se je tehtnica nagnila na stran fischerja. "Odločitev za zamenjavo smuči je bila zelo težka. Težko je bilo vse skupaj zamenjati in testirati, ko sem ugotovil, da mi tuji proizvajalec bolj ustreza. Treba je bilo čustva pustiti ob strani. Testirati sem začel na začetku julija, vmes mi tudi skoki niso šli, tako kot bi si želel, tako da na tekmah nisem mogel testirati in nisem dobil pravih informacij, zato se je vse skupaj zamaknilo za kakšen teden. Preizkušal sem različne modele, kako se odzivajo, potem ko vse daš na papir, potegneš črto in pretehtaš, kaj je tisto, kar ti bo prineslo več," je odločitev pojasnil Prevc.

Izključni razlog za zamenjavo opremljevalca je bil material, odločitev pa je po poletnem tehtanju pri slovenskem asu dozorela prejšnji teden. "Hitrost smuči je pri obeh nihala, enkrat so bile hitrejše Slatnarjeve, kakšen skok sem bil hitrejši na Fischerjevih, tukaj prav velike umetnosti ni. Na Fischerjevih je bilo več neke sproščenosti in zanesljivosti, kar je bilo tudi tisto, kar je pretehtalo na Fischerjevo stran," je še dodal Prevc, ki se bo o tem, ali bo nastopil na preostalih dveh tekmah poletne velike nagrade, odločal sproti.

S Slatnarjem se je razšel brez zamer
V olimpijski sezoni Prevc ostaja pri klasičnem proizvajalcu vezi in čevljev Rass. Pri Slatnarju razvijajo nove revolucionarne čevlje. Vezi in inovativne čevlje iz karbona bodo ponudili v novi sezoni, katere vrhunec bodo olimpijske igre na Korejskem polotoku, tistim tekmovalcem, ki tekmujejo na Slatnarjevih smučeh. Sta se pa Petra, Slatnar in Prevc, razšla brez zamer in sta si pustila vrata za prihodnje sodelovanje na stežaj odprta. "Ko bo Slatnarjev čevelj pripravljen in funkcionalen, da se testira, ga bom testiral," je sklenil Prevc.

"To je bila potihoma njegova želja dlje časa. Peter je presodil, da mu Fischerjeva smučka bolj ustreza, njegovo odločitev spoštujemo, za nas to ni zaušnica, bolj motivacija, spodbuda, naloga, da poskusimo še bolj dodelati in nadgraditi smučko, da bo zanimiva tudi zanj. Tukaj ni prostora za zamere, gre za povsem športno potezo," je dejal Peter Slatnar, ki je zadovoljen, da na njegovih smučeh ostaja večina slovenskih reprezentantov, prihajajo mladi, na slovenskih smučeh še naprej skače japonska šampionka Sara Takanaši.

Poletna velika nagrada se bo nadaljevala v začetku oktobra v avstrijskem Hinzenbachu, tej preizkušnji pa bo sledil še finale v Klingenthalu, kot zadnja preizkušnja sezone na skakalnicah z umetno oziroma plastično podlago.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
FallenLeah
# 14.09.2017 ob 13:15
Všeč mi je Slatnarjev odnos, človek na mestu.
Voly
# 14.09.2017 ob 13:24
Mi res nismo kompetentni, da bi sodili o tem. Peter se je odločil, jaz to spoštujem, rezultati se bodo pa pokazali med sezono. Meni je všeč, da Peter ni vrgel puške v koruzo in da se trudi, verjamem vanj in sem prepričan, da bo še zmagoval.
Če bo na višji ravni kot lani, bomo imeli zelo močno ekipo! Slatnar pa je pokazal, da je mož na mestu, pravi profesionalec!
proteus
# 14.09.2017 ob 13:06
ne vem, zakaj bi moral biti jezen in razočaran. svet gre dalje, mi navijamo za naše
sistema
# 14.09.2017 ob 13:09
Elan je najvec s tem izgubil.
dadinho10
# 14.09.2017 ob 13:17
no ja, tale poteza pa tudi nekaj pove...ocitno niso nasli skupnega jezika, prevc ne zaupa smucam, posledicno sebi prav tako ne, in rezultatov ni...
je pa riziko, saj se pogovarjamo o olimpijski sezoni.....
upam, da se hitro ujame s Fischerjem in gremo naprej....na koncu, mi navijamo za petra ne pa za smuci.....
johndeer
# 14.09.2017 ob 13:06
Pričakovano.
peroaroma
# 14.09.2017 ob 13:42
nihče ne zna več izračunat diferencialne tangente na trikotni odvod sinusne krivulje leta. To je glavni problem
Drncl
# 14.09.2017 ob 14:04
Smo verjetno tudi edini na svetu, ki smo ukinili program smuči, na katerih je tisto sezono nekdo zmagal. V tem primeru Peter. Res ne vem, v čem je bila fora tistega ukinjanja...
DrKult
# 14.09.2017 ob 14:26
Gandhi1 "Perice nobena smuca ti ne pomaga, ce nimas znanja in talenta, zal"

"Perice" je svoje znanje in talent že pokazal in tudi če nikoli v več ne pride blizu stopničkam, je v svojem življenju dosegel in za svojo državo storil več kot boste ti in tebi podobni nevoščljivci, pa če bi vam bilo danih 1000 let na tem svetu.

Sramota, da se najdejo taki komentarji pod našimi novicami.

Petru pa veliko sreče v prihodnje in hvala, ker je s svojimi napori pripomogel k temu, da se je razdvojeni narod povezal. Ko je Peter letel, ni bilo rdečih in belih, levih in desnih, vsi smo bili Slovenci.

Slatnarju pa poklon za ustrezen odziv in veliko sreče pri nadaljnem razvoju še boljših izdelkov.
royayers
# 14.09.2017 ob 13:49
Gandhi1, taksnim jaz enostavno recem cepec.
Heisenberg
# 14.09.2017 ob 13:35
Nekako mi je žal, da se je Pero poslovil od Slatnerja, vendar je to njegova odločitev in jo je treba spoštovati. Verjamem tudi, da če bi bil Pero v tako šampionski formi, kot v tisti zmagovalni sezoni, znamka smuči sploh nebi igrala neke vloge. Tu igra močno vlogo tudi psihologija, sprememba opreme in nekaj dobrih rezultatov, lahko obrne skakalca v pravo smer, tja, kamor želi.
xyxy
# 14.09.2017 ob 13:18
Škoda, da je Prevčev sijaj ugasnil skupaj z Elanom. Bojim se da tudi Fisher ne bo pomagal, če gledamo po poletni skakalni sezoni! :-(
zzob
# 14.09.2017 ob 18:46
No, slatnarke že niso zanič. Sara Takanaši je v lanski sezoni dosegla 9 zmag na njih, Domen & Peter Prevc skupaj 5 zmag in 5 stopničk, na stopničkah je bil s slatnarkami še Robert Johansson.
Starliner
# 14.09.2017 ob 18:28
SLOBloodPatriot je napisal: "Bravo Pero, končno si me poslušal in ubogal."

Domišljavost oziroma neumnost nekaterih je brezmejna...
lojal
# 14.09.2017 ob 13:28
Na Elankah je dosegel vse, kar se doseči da, na Fischercah še nič. Dvomim, da so krive smuči.
janm
# 14.09.2017 ob 14:00
Zafrknjen in neizprosen šport tole.
Danes si, dominiraš, pride nova sezona pa kar naenkrat ne nese več.
Dejstvo je, da je bil kar 4,5 let v sami špici, kar je izjemna konstantnost v smučarskih skokih.

Če dela vse isto in najbrž še bolj trdo kot prej, pa so skoki slabši,
je prva logična stvar, ki se jo proba, menjava smuči.
davide
# 14.09.2017 ob 13:46
Dvomim da je problem v smučah, seveda pa je v taki situaciji treba sprobat vse variante
no72
# 14.09.2017 ob 13:43
Brez dvoma, problem ni v materialu ampak v glavi ! Slatnar je odreagiral zelo korektno, kapo dol, marsikdo bi gojil zamero.
Kar pa se Prevca tiče, mu iz srca privoščim, da se vrne na pota stare slave! Tudi Kraft, Stoch, Malisz so imeli že kar hude krize, pa so se vrnili....
Brkos
# 14.09.2017 ob 16:41
"zaba mala" in v katerem športu si ti znan(a) , kolikšen je tvoj zaslužek ?
slorest
# 14.09.2017 ob 14:07
Tisti, ki se zdite kompetentni, da dajete modre pripombe se obrnite na SZ, tisti ki niste, pa tudi ne rabite tukaj srat! Človekova veličina se kaže takrat, ko nekomu ne gre, ne pa takrat, ko je nekdo na vrhu, vsi ostali pa samo svoje piskre pristavljate ... magar v obliki selfijev!
peroaroma
# 14.09.2017 ob 13:35
tole pred olimpijsko sezono je kritično. Očitno je Pero izgubil vse občutke , od trenerjev pa mu nihče ne zna pomagati, ali pa je postal malo preveč samosvoj
Brkos
# 14.09.2017 ob 16:33
Uporabnik "zaba mala" prosim, ce ne komentiras v okviru športov, ki ti niso ljubi. Pojdi na strani , ki opisujejo športe in športnike, ki jih pač obožuješ. Tole pa pusti nam, ki imamo radi tudi tiste športe, ki ne polnijo blagajn "športnim" tajkunom. ..... .
GORILA
# 14.09.2017 ob 14:44
razlika je med 100.000 evri in 0 evri...
...mu ni za zamerit!
peroaroma
# 14.09.2017 ob 13:33
Se strinjam , Pero je začel bluzit, išče napake pri drugih. Glavna napaka je bila ko so šli spremnijat tehniko zaleta
Svit-1
# 14.09.2017 ob 13:23
Bojim se, da Prevc malo bluzi!
TCF
# 14.09.2017 ob 15:52
@kolesar666xl
"s petrom je na žalost 'konec'. ne prvi, ne zadnji, ki je zablestel eno sezono in poniknil."

Tip, očitno si smučarske skoke začel spremljati šele tisto sezono, ko je bil Peter na vrhuncu. Drugače bi vedel, da on ni "zablestel" kar naenkrat, temveč je bil pri vrhu že par sezon, in se je v sezonah 2013/14 in 2014/15 tudi že boril za zmago v skupnem seštevku, a mu je na koncu pač malo zmanjkalo (v tisti sezoni, ko je zmagal Freund sta imela celo isto število točk). Tako da ne bluzi, da se je eno sezono pač zablestel in je bilo to to.

Trenutno je malo v krizi (pa tudi v lanski "krizni" sezoni je bil še vseeno na koncu v deseterici in je tudi eno tekmo zmagal), toda verjamem, da se sčasoma lahko pobere.
el kondor prevc
# 14.09.2017 ob 15:19
Nič hudega. Slatnar ima še Takanashijevo in Laniška, ki je vse boljši in boljši. Imam občutek, da se bo v tej zimi strgal z verige. Že lani je nakazoval odlične skoke na olimpijski skakalnici, kar nas lahko veseli.

Ne vem pa če so krive ravno smuči, bolj tista dva padca na začetku lanske sezone v Ruki in Engelbergu, ki sta mu vse podrla.
Nezgovoren
# 14.09.2017 ob 13:45
Imajo naši južni sosedje kar dober pregovor: "Rđavom kur.u i dlaka smeta." Najprej je treba razčistiti v glavi.
stanolio
# 14.09.2017 ob 19:35
A mislite da denarja ni zraven??
JBT
# 14.09.2017 ob 17:59
Po moje je bil glavni razlog denar. Logično, da se tu Slatnar ne more kosati s Fischerjem.

Vendar mu ne zamerim, denar je sveta vladar in to za družbo, v kateri živimo, še kako dobro velja.

Upam le, da bo zopet našel staro formo in nas bo navduševal z odličnimi rezultati.
darkwader
# 14.09.2017 ob 17:16
Prevc gor ali dol, jaz samo upam, da to ni začetek konca za Slatnarja.
el kondor prevc
# 14.09.2017 ob 15:21
Brata Prevc še zmeraj ostajata na Slatnarju.
mali metuljček
# 14.09.2017 ob 17:40
Tisti, ki govori, da Peter išče razloge za lansko slabšo sezono izven sebe, očitno omenjene sezone ni spremljal. Sam sem prepričan, da je Peter še preveč iskal razloge v sebi. Dobro poznamo njegove odgovore v kontekstu: glava je odreagirala po svoje ... in podobno. Ne da bi ga poznal, niti ne poznam psiholoških zakonitosti smučarskih skokov, a vseeno se mi zdi, da ga njegova analitičnost in "mozganje" prej ovirata kot mu pomagata.
Iz prejšnjih komentarjev je razbrati, da ste tudi vi to poletje testirali oboje smuči in da enim pač bolj odgovarjajo Slatnarce, drugim Fisherke.
Peter se je vozil na obojih in on je menda že znal oceniti, katere mu bolj ustrezajo. Ne pozabimo - smučarski skoki niso nogomet. Gre za šport, kjer so zelo pomembni občutki. Tisti fini.
Peter, srečno. Odločitev je padla, zdaj pa trening! Verjamem vate.
miha01
# 14.09.2017 ob 14:47
Poteza, ki je bila pričakovana, Petru ne gre in ne gre, nekaj je potrebno spremeniti, najlažje je začeti pri smučkah, psihično se bo Peter razbremenil in sprostil, mogoče mu potem steče tako kot si želi in tako kot zna, če ne pa se drugo leto še vedno lahko vrne k Slatnarju, kjer mu bo Toni izdelal smučko po želji in meri, pa še to, tisti ki niste nikoli skakali na smučeh zelo težko veste kako to gre. Peter srečno.
Nikolaj
# 14.09.2017 ob 14:42
Gre izključno za psihološke razloge. Če bi Prevcu podtaknili smučke Slatner na katerih bi pisalo Fischer, bi se Prevc odločil za smučke Fischer, ki bi bile dejansko Slatner.

Je pa Prevc še vedno odličen in enkraten skakalec. Menim, da je trenutno njegovo realno mesto med petim in osmim mestom, kar je odlično, prepričan pa sem, se bo letošnji sezoni povzpel med
prvih pet v skupnem seštevku.
watwat
# 14.09.2017 ob 14:31
Najbolj mi je hecno, ko se športniki v kriznih obdobjih odločajo za menjave opreme, materialov ipd, namesto, da bi najprej pri sebi preverili kako in kaj ter zakaj! V večini primerov iščejo zajca v napačnem grmu.

Sklepam da govoriš to kot vrhunski športnik, ki nikoli ni zapadel v krizo in si dobitnik najmanj 4-ih zlatih olimpijskih medalj. Ne dvomim, da si v svoji vrhunski karieri vedno našel zajca v prvem grmu.
stewie
# 14.09.2017 ob 13:55
Pustite Gandija, pubec je samo nestrpen, ker nocoj njegov najljubši nogometni klub Hapoel Ber Sheva igra prvo tekmo v Evropski ligi. Obenem pa je še jezen na Mariborčane, ker zaradi njih Izraelcem ni ratalo priti v Ligo prvakov, potem pa se mora tu gor s pljuvanjem po vsem, kar je slovenskega, malce umiriti. Bolje to, kot pa ameriški način - puška v roke in streljanje po šoli ali ulici.
GeorgeB
# 14.09.2017 ob 22:41
Pravi naslov bi bil:

"Fischer ponudil več kot Slatnar - Prevec je poletel z zamahom in sapo pahljače iz 500 evrskih bankovcev..."
pr123
# 14.09.2017 ob 18:22
Nekaterim očitno ni jasno, da je smučarski skakalec popolnoma odvisen od zaupanja v smuči. Če verjame, da bodo vedno odreagirale, kot od njih pričakuje, se lahko sprosti, uživa in tvega več. Denar tega zaupanja zanesljivo ne da.
Se pa strinjam z eno mejhno žabo, da Neymarja in Prevca ne moremo primerjati. Če bi Prevcu dali 100 priložnosti za strel na gol, bi verjetno zadel tudi kakšen lep gol. Če bi dali Neymarju 100 poskusov na velikanki v Planici, pa bi verjetno dožveli le ogromno porabo toaletnih pripomočkov, poleta pa nebi videli:)
mike1968
# 14.09.2017 ob 17:30
Pravilna odločitev, če mu druge dile pač bolj sedejo
Binder Dandet
# 14.09.2017 ob 17:19
Pri njemu gre za klikerje v glavi. Lani je imel psiholoske tezave. Tale menjava pa ocitno bo zarad tega, da se klikerji postavijo v pravi red. Saj pravi, da ima na fisherjevi vec sposcenosti in zaneslhivosti. Upajmo, da se obrestuje.
vranek
# 14.09.2017 ob 17:06
Mi bomo ocenjevali rezultate, da pametujemo o takih niansah, ni na mestu, ker noben komentator ni kompetenten. Najbolj nevarno je, ce si domisljas, da nekaj veš. Brez vedenja je vsako mnenje brezvredno in smesno.
Javorovina
# 14.09.2017 ob 14:44
V specifičnih okoliščinah slovenske "majhnosti" (čisto tehnično gledano), ko je marsikaj povezano in ko je tak "biznis" že sam po sebi izpostavljen, odločitev (že brez ozira na rezultatska pričakovanja) gotovo ni bila lahka. Spoštovanje Prevcu in Slatnarju za njuni jasni izjavi.
tedy123
# 14.09.2017 ob 14:40
...razloge, ker ne gre več daleč iščejo v smučeh ipd., dejansko ne bodo pomagale smuči, temveč le zadeve v glavi, torej, če pa bo pomagalo, misleč, da bo s temi boljše pa tudi ok...
romanoprodi
# 14.09.2017 ob 14:38
Zanimivo, kako pljuvači hitro najdejo razlog za pljuvanje po drugih.
gesan
# 14.09.2017 ob 13:46
conanbarbarian
# 14.09.2017 ob 13:34
Menjava smuči ga ne bo rešila, tip je zabluzil.
.........................
Še bolj so zabluznjeni ljudje, ki bi ga kar neprenehoma vlačili po rokah in zobeh!
Se pa na žalost kar strinjam s teboj.

In s takšnim histerizmom okoli sebe, postaneš še sam histeričen!
gesan
# 14.09.2017 ob 13:43
Gandhi1
# 14.09.2017 ob 13:07
Perice nobena smuca ti ne pomaga, ce nimas znanja in talenta, zal
........................................
.......
Večje neumnosti o njegovem znanju in talentu, nisi mogel napisat!!!
Kako za vraga je potem lahko tako prepričljivo zmagal v SP?

Nam to razložiš?
Logično seveda in na podlagi nekih dejstev in ne samo tako u tri krasne!

Drugače pa, tudi jaz nisem glih ravno prepričan, da fant ni začel malo bluzit previsoko.
So tipi, ki znajo uperit prst vase, in so tipi, ki s prstom kažejo vedno od sebe.

Še najbolj brez veze pa se mi zdi, da se take ali drugačne, nosi po rokah in se jih na eno stran razvaja kot božanstva, na drugo stran pa teži vedno znova, da nimajo svojega časa ali intime ...niti za prdnit, da se to ne bi že naslednji dan pojavilo v rumenih cajtngah.
SEL
# 14.09.2017 ob 13:37
Če si v formi si v formi....to se vidi pri vetrni izravnavi ko piha. Nekdo, ki je v formi in ima slab veter potegne daleč, nekdo ki pa ni pa lahko ima idelano in bo naredil povprečen skok.
Če je forma odvisna od materiala, dvomim. Verjetno so takšne majhne razlike da se sploh ne opazi. Zato pa takšna nesigurnost pri menjavi smuči.....
Mislim in moje mnenje je da je odločal v tem primeru denar.....kar je za Petra, ki je profesionalen športnik in od tega živi tudi pravilno.
lightning.si
# 14.09.2017 ob 20:02
pri fischerju - v nasprotnu s slatnarjem - plačujejo skakalcem za nastop na njihovih smučeh?
tedy123
# 14.09.2017 ob 19:27
...kaj nekaterim še vedno ni jasno, da so slatnarke le preoblečene elanke !!!
Svetovni pokal v nordijskem sm ...
link
Kobajaši presenetil favorite, do točk le Prevc in Bartol
333
19. november 2017 ob 17:05 Japonski smučarski skakalec Junširo Kobajaši je z zmago presenetil na prvi tekmi sezone svetovnega pokala v Wisli. V finalu sta nastopila le dva Slovenca.
Več novic ...
Kazalo