Zimski športi
Peter Prevc
Peter Prevc pravi, da do sebe ostaja zelo zahteven, sicer se kot športnik izgubiš v povprečju. Foto: BoBo
Peter Prevc, Kamil Stoch
Glavni kandidat, da ga nasledi na mestu dobitnika velikega kristalnega globusa, je trenutno Kamil Stoch. Foto: BoBo
       Glede na to, kako je Peter skakal, sem si že pred Zakopanami malce spočil oči. Generalno gledano, tudi v Zakopanah. Se je pa pripetila napaka v prvi seriji posamične tekme. Nič hudega, konec koncev, če si s tako veliko napako vseeno na takem mestu, je v redu.       
 Goran Janus
Peter Prevc
V Zakopanah je bil zelo zadovoljen s petkovimi skoki in še posebej s prvim na sobotni ekipni tekmi, v nedeljo pa je pri prvem naredil napako. Foto: BoBo
Peter Prevc
Zdaj prihajajo na vrsto večje naprave, ki se jih Peter, ker je ujel v zraku prave občutke, veseli. Foto: BoBo

Dodaj v

Peter v Zakopanah že delal, kar ima najraje - skakal daleč

Najpomembneje, da je glava umirjena
26. januar 2017 ob 08:53
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Prvi skok na ekipni tekmi je bil tisti, za katerega delaš in se splača vse vložiti. Skočiš daleč, pristaneš in tedaj gre skozi tebe adrenalin," je po spodbudni vrnitvi na skakalnice povedal Peter Prevc.

Skakalni as iz Dolenje vasi, ki je blestel v lanski zimi, ko je osvojil vse, kar se je dalo, in popravil številne rekorde, se je v iskanju miru ob slabi formi za en teden umaknil s skakalnic. Izpustil je tekmi v Wisli, v karavano pa se je vrnil za drugi del poljske turneje v Zakopane, kjer je že v petek, ko je bil izvrsten v obeh serijah za trening, ki ju je tudi dobil, v kvalifikacijah pa je imel tretji rezultat, skakal zelo dobro.

Najboljši posameznik ekipne tekme
Izjemen je bil nato na sobotni ekipni tekmi. Še posebej zadovoljen je bil s prvim skokom, ko je pristal pri 137,5 m, tri metre zaostal za rekordom naprave Wielka Krokiew, in po lepem telemarku v seštevek ocene dobil dvakrat 19,5. Tudi v drugi seriji je bil s 134,5 m odličen, celo v obeh najboljši in bil z naskokom prvi posameznik moštvene preizkušnje. Skupen seštevek njegovih ocen je bil 297,7 točke, najbližji zasledovalec Piotr Žyla pa je zaostal debelih 11 točk. Na primer zmagovalec zadnjih štirih posamičnih tekem Kamil Stoch je bil po napaki v prvi seriji skupno od Petra slabši skoraj 20 točk.

S podobno lepo prednostjo bi slavil tudi na prvi tekmi letošnje sezone v Ruki, a je pri doskoku padel, toda vseeno končal na stopničkah. A tedaj je tudi zadnjič stopil na oder za zmagovalce. Zatem je v snegu po doskoku končal še v Klingenthalu in padca sta, kot kaže, pustila posledice. Prave forme ni bilo, tudi optimizem iz Oberstdorfa, ko je novoletno turnejo glede na prejšnje rezultate začel spodbudno, je hitro, kot je sam dejal, že v Bischofshofnu postal razočaranje.

Če bi lahko zamenjal petek in nedeljo ...
Iz Zakopan se je vrnil bistveno bolj zadovoljen: "Ja, optimizem, predvsem pa pomirjenost. V Bischofshofnu je bilo v glavi toliko stvari, da ne morem verjeti, da je bilo sploh dovolj prostora za vse. Vse se je teplo. Zakopane zapuščam pomirjen, ker mi je uspelo tako lahkotno skakati, uživati v zraku in delati tisto, kar imam najraje, skakati daleč."

Četudi je bil malce presenečen, da mu je hitro tekoče šlo, brez problemov, pa so ti prišli v nedeljo, ko je v prvi seriji posamične tekme napravil napako, kar ga je oddaljilo od boja za najvišja mesta. V finalu je nato z 19. napredoval na 13. mesto: "Če bi recimo petkove in nedeljske skoke v Zakopanah zamenjal, bi bili lahko vsi zelo zadovoljni. Vseeno sem bil vesel, da me je zrak na skakalnici znova "maral ". Vesel sem, da sem bil sposoben skočiti daleč in da me je znova odnašalo. Takih skokov se veseliš in zanje živiš."

Najpomembneje, da je glava umirjena
"Tekme bodo prinesle svoje, glavno je, da je glava umirjena in sproščena, sicer se hitro lahko zgodi kaj takega, kot se je v nedeljo. Zgodila se je napaka. To je tisto, česar se kot skakalec velikokrat bojim. Glava odigra svojo vlogo. Zdi se mi, da je pri skokih glava tista, ki odloča, ali boš prvi ali trinajsti. Pri meni je žal narobe odigrala. Morda je bilo preveč želje, ko sem že v poskusnem skoku videl, da lahko nekaj spremenim na bolje, ampak sem v nasprotno smer pretiraval in zamočil. Pokvaril sem si možnosti za lepo tekmo, ker posledično tudi drugi skok ni bil tako sproščen in s samozavestjo, kot bi bil, če bi mi uspel že prvi," je ob tem povedal najstarejši izmed bratov Prevc, ki je dodal, da je pri prvem skoku skušal popravljati počep, da bi med odskokom bolj začutil noge in bolje prišel v radius, a je bil učinek nasproten.

"Že v Kranju na skakalnici je lepo kazalo. Vseeno nisem nič pričakoval, ampak sem poskušal ostati osredotočen na nekaj bistvenih stvari, na katere je treba biti pozoren. Na treningu sem hitro našel prave občutke. Če toliko let treniraš, tudi ne moreš vsega v enem tednu pozabiti. Če se za en teden umakneš s skakalnic, kdaj lahko prav pride," je dejal Peter, ki pravi, da se pozna, da je lahkotnost ostala, saj je kljub napaki v nedeljo vseeno lahko izvlekel razmeroma dolg skok. So bile pa razlike med skakalci zelo majhne in vsaka malenkost te kaznuje, kot so ga, na primer, kot jih je poimenoval, kolobocije po pristanku.

Če občutki niso pravi, so večje skakalnice muka
Zdaj se skakalci selijo na večje naprave, najprej v Willingen, največjo skakalnico, nato pa sledi prva letošnja letalnica, ko bo Prevc v Oberstdorfu začel obrambo malega kristalnega globusa v poletih, ki ga je osvojil trikrat zapored: "Za Willingen kakšnih velikih pričakovanj namerno ne smem imeti. Treba je biti umirjen in z glavo biti pri stvari. Po Zakopanah, ko sem dobil prave občutke v zraku, se veselim teh dolgih skokov. Upam, da se vmes ne bo kaj zgodilo. Če imaš občutke take, kot sem jih imel v petek in soboto, ko sem rekel, da se lahko v zraku praktično igraš in te bo neslo, greš z veseljem na večje skakalnice in letalnice. Če pa teh dobrih občutkov nimaš, pa je to samo še večja muka kot na manjših napravah."

"V takem stanju in v taki formi, kot sem, ko je enkrat vse dobro, enkrat se vse slabo konča, drugič pa je vse nekaj vmes, težko kar koli napovedujem in pričakujem za naprej. Dejstvo je, da se iz dneva v dan trudim, da bi bil čim boljši. Pri tem bom ostal. Drugega mi ne preostane," je še pristavil 24-letni orel iz Selške doline.

Tilen Jamnik, <a href="https://twitter.com/#!/Tilen_Jamnik">@Tilen_Jamnik</a>
Prijavi napako
Komentarji
Janezski
# 26.01.2017 ob 09:20
Sam pa nekako čutim, da bosta Willingen in potem letalnica za Petra vrnitev nazaj med špico najboljših.
gre888
# 26.01.2017 ob 09:18
Peter ima veliko možnosti, ker sprejema odgovornost in se zaveda pomena glave na tekmah. Ni sprenevedanja. To ga loči od večine. Samo tako bo lahko spet v špici kamor nedvomno sodi.
Micesar
# 26.01.2017 ob 09:01
Gremo Pero. Človek si;-)
Voly
# 26.01.2017 ob 10:41
Zamejko1
Peter je na OI in na svetovnem prvenstvu že nekaj osvojil in to nekaj sta bili po dve medalji, tako da tudi ti nimaš prav. In na svojih prvih OI osvojiti dve medalji tudi ni mačji kašelj, se mi zdi. Drugače ima pa že "novoletno turnejo", skupno zmago v svetovnem pokalu z rekordnim zbirom točk in postal je že svetovni prvak v poletih.
Torej, nekaj je pa že osvojil, kaj praviš? Malo preveč si se "obesil" na tisto besedo "vse", ki pa res ni bila prava.
In to, da skokom ne sledi velika večina ljudi, pa, vsaj pri nas, ne bo držalo.Tukaj se pa ti lažeš, če uporabim tvojo besedo.
am shagar
# 26.01.2017 ob 10:37
Seveda, da je sovojil na OI srebro in bron. Na SP-jih srebro in dva brona(eden z ekipo 2011 v Oslu). Enkrat novoletno in svetvni pokal. Dvakrat je bil drugi v svetovnem pokalu. SP v poletih zlato in srebro. Nima še zlatih z OI in SP. In to je to. Nima je tudi Ahonen iz OI. Ima pa 5 novoletnih turnej, ki jih verjetno ne bo noben več.
Emil in
# 26.01.2017 ob 09:25
Zgodila se je napaka. To je tisto, kar se kot skakalec velikokrat bojim

lani je bilo tukaj neskončno število ljudi, ki so pod vsako novico delali ekspertize o njegovi psihični trdnosti. Ker ga kao 'poznajo' in vedo for sure....
Ni to kritika petru, ampak tem 'znalcem', ki v tropu napadejo potem vsakega, ki se ne strinja z njimi.
Ne morem se tudi znebiti občutka, da se je ravno zaradi tega neskončnega trolanja o njegovi psihični trdnosti, peter nazadnje zlomil. Začutil je da ga imajo za supermena, on je pa vseskozi vedel da to ni. Pričakujem da se bo zdaj ko je pokazal šibkost in se znebil statusa supermena, ki so mu ga porinili, počasi vrnil nazaj.
Voly
# 26.01.2017 ob 10:49
Zamejko1
Sedaj sem si še enkrat prebral članek in lahko mirno napišem, da v njem ni nobene laži. Slabo si bral, v članku piše, da je Peter osvojil vse lovorike, ki se jih je dalo v lanski zimi in to je čista resnica. Ne spomnim se, da bi v lanski sezoni bile OI.Tako, da drugič si malo bolje preberi novico, preden se delaš pametnega!
ABADON
# 26.01.2017 ob 09:58
Ze zdavnaj Zamejko
Voly
# 26.01.2017 ob 09:30
Vse kar piše v tej "novici", smo prebrali v časopisih že v ponedeljek in torek.
Drugače pa ja, Petru je v nedeljo spodletel napad na vrh, nič hudega, če bo še naprej tako skakal kot je v petek in soboto, mu bo kmalu uspelo. Nedvomno se vidi, da ima v nogah veliko boljšo uvrstiev, kot je bila tista v nedeljo, ko bo to imel tudi v glavi, bo pa zmagal.
Janus je pravilno uvrstil v ekipo še enkrat Semeniča, ker upa, da se bo na večjih napravah prebudil, po moje je to zanj zadnja priložnost v tej sezoni (no, v Planici bo spet zraven), Zupančiča, ki je zelo dobro skakal na celinskem pokalu pa po moje pustil za Japonsko.
qwertz
# 26.01.2017 ob 10:17
https://sl.wikipedia.org/wiki/Peter_Prev
c

Tukaj mal poglej...
žamot
# 26.01.2017 ob 09:39
Dajte fantu vsaj en teden MIR..a veste kaj je to mir??
pa bomo potem videli....
Kass
# 26.01.2017 ob 13:36
Mene ta fant navdušuje. Pa ne zato, ker super skače, ampak zato, ker ima tako sposobnost samorefleksije, ker se trudi postati boljši, ker ve, kaj je pomembno. Z več takimi ljudmi ne bi bila Slovenija druga Švica ampak Švica druga Slovenija. Mu iz srca privoščim vse lepe občutke, ki ga preplavijo ob popolnem skoku. Si jih več kot zasluži.
SLOBloodPatriot
# 26.01.2017 ob 11:49
anze82

# 26.01.2017 ob 11:42
V vancouvru ni osvojil nic


Kako si lahko tako nesramen? Takrat je bil Peter star komaj 17 let in je bila to njegova prva sezona. Je pa z dobrimi rezultati v Vancouvru že dal jasno vedeti, da bo iz najstnika zrastel velik šampion.
Voly
# 26.01.2017 ob 11:19
Zamejko1
V clanku pa pise "je osvojil vse, kar se je dalo" kar NI RES.

V odgovorih na tvoja pametovanja te nisem nič užalil, pametuješ pa še naprej, zraven se pa tudi sprenevedaš. Če v lanski sezoni Peter ni osvojil vse, kar se je dalo, potem pa tega še nikoli nihče ni storil.
Sprenevedaš se pa, ko pišeš, da o tem športu, ki je tako nepomemben ne veš nič. Če znaš slovensko, potem nekaj o tem športu pa že veš, in če te ta šport ne zanima, se tukaj gor ne bi oglasil, enostavno malo trolaš in se zraven zabavaš. Zabavam se pa tudi jaz, ker si se tako lepo zmotil in slabo prebral članek, tako, da je tvoje pametovanje izpadlo smešno.
hernandez
# 26.01.2017 ob 11:14
pustite ga pri miru že enkrat!

kdo mu pa kaj hoče?
A tista ena izjava na teden, ki jo da novinarjem je neznansko teženje?
tifoz
# 26.01.2017 ob 09:28
Upajmo na najboljse..Peter zmore...pustimo casu cas...v njega ne gre dvomiti...je pravi borec na realnih tleh..gremo Pero
Voly
# 26.01.2017 ob 13:27
Emil in detektivi
Vidiš, če bi mene vprašal, bi ti na to odgovoril, tako naj ti pa odgovorijo tisti, ki si jih spraševal.
Glede tega, da je Peter "psihično najmočnejši človek na svetu", tega sigurno nisem pisal jaz, da ne bo pomote, je pa to notorična neumnost.
Peter je ravno tako človek, kot vsi drugi, to se je letos pokazalo in kot je nekdo že napisal, hvala bogu, da se je te fame končno znebil.
Vipavec
# 26.01.2017 ob 10:38
Peter je velik šampion in bo to vedno tudi ostal.
Soni
# 26.01.2017 ob 09:50
Kdo mu pa kaj hoče, saj ga pustimo povsem na miru. Ga je pa, kot kaže, še dodatno razjezilo včerajšnje Petrovo 3. mesto na tistem izboru v Ameriki, ko se je znašel med samimi velikim imeni športa. Njegova teorija, da Petra nihče ne pozna, se mu je sesula kot hiša iz kart, potem se mu je pa povsem utrgalo.
Sedaj ga bomo pa imeli na grbi do konca sezone in še kak mesec po njej.
rader1991
# 26.01.2017 ob 14:42
slobloodbedak
Voly
# 26.01.2017 ob 12:55
SLOBloodPatriot
Vidim, da ne poznaš najbolje razmer v skokih. Skakalci se niso niti približno naveličali Janusa, prav obratno, če ga bo kdo hotel zamenjati, se bodo temu uprli. Vzdušje v ekipi je še vedno odlično, Peter niti slučajno za svoje trenutno slabše rezultate ne krivi Janusa (če bi že koga, bi Grilca, ker je za tehnični del skakanja odgovoren on in ne Janus, kar očitno mnogi ne veste), tako, da tu je vse v redu, ti garantiram.
Če kdo ne, njegovo mesto ne bo prevzel Grilc, ker prvič ni človek za takšno funkcijo (to pravi sam), drugič pa, če bo odšel Janus, bo sigurno odšel tudi tisti, ki je odgovoren za tehniko skakanja, torej Grilc, ki je poleg vsega Janusu tudi povsem lojalen. Peterka bi mogoče kdaj lahko prišel zraven, zaenkrat pa je še veliko prezelen za to.
Glede tujcev si pa spet udaril povsem mimo, Kojonkoski se s tem poslom ne ukvarja več, zraven je še na Finskem pri delu z mladimi, kot svetovalec, se pa nekaj ukvarja s politiko.
Glede Pointnerja je pa takole. Človek ima veliko problemov s psiho, s skoki se že nekaj časa ne ukvarja več resno in bi bila res enkratna neumnost, da bi tega zdraharja pripeljali k nam. Ti garantiram, da bi v nekaj mesecih povsem pokvaril vzdušje v naši ekipi, kjer so skromni in delavni fantje, ki jih prepiri ne zanimajo. Moraš tudi vedeti, da tujci slabo poznajo našo mentaliteto in že tu je velik problem.
Tako, da stvari niso tako enostavne, kot si predstavljaš, vem da misliš dobronamerno, da imaš rad skoke, vendar mi ni všeč, ko kar tako na hitro menjavaš tisto, kar pri nas deluje.
Sam sem skoraj 100 %, da bodo po zamenjavi Janusa skoki pri nas šli navzdol, zato, ne želite si te menjave!
alcatraz
# 26.01.2017 ob 09:41
pustite ga pri miru že enkrat!
Slovenc122
# 26.01.2017 ob 13:27
Peter bi nabil konkurenco letos če ne bi padel v Ruki, tako pa namesto zmage z več kot 10 točk prednosti ostal na tretjem mestu, od takrat pa je bilo narobe vse, tako v zraku kot na mizi, posledično tudi manjša hitrost. Ni Janus pokosil Prevca da je padel, temveč je Pero sam naredil napako.
Janezski
# 26.01.2017 ob 11:58
Slepec ne vidi, kaj je Peter delal v petek in soboto.

Sodi se pa po nedelji.
Gremo Peter, zaveži jim.
cartekmedo
# 26.01.2017 ob 17:24
Verjamem, da bo Peter tisti ta pravi že na poletih, mogoče pa že ta vikend, bomo videli.
weylakuc
# 26.01.2017 ob 13:37
@Voly

Imaš povsem prav. Za tebe ne vem, osebno pa poznam situacijo v naši reprezentanci in lahko potrdim da drži več ali manj vse kar si napisal.

Skoki so eden izmed redkih športov pri nas ki je dobro voden in Janus ter Grilc in vsa ostala ekipa ima pri tem DALEČ največji del zaslug. Take strokovnosti in sistematike še nismo imeli nikoli, potem pa imaš neke spletne trolle in ostale kekce ki bluzijo brez kakoršnega koli realnega vpogleda v zadevo.
super_balotelli
# 26.01.2017 ob 13:36
Ojoj, ta SLOBloodPatriot očitno nima pametnejšega dela kot pametovati pod VSAKO novico na mmcju
qwertz
# 26.01.2017 ob 12:15
No vsekakor se obeta zanimiv vikend.. Pri skokih je pač tako, da povratek nekaj časa traja in v te obdobju skoki nihajo. in vedno več je dobrih.... tako da sem optimist.
Voly
# 26.01.2017 ob 11:33
SLOBloodPatriot
Če sem te prav razumel, bi ti kar zdaj sredi sezone zamenjal trenerja. Ne vem, verjetno se hecaš, če se pa ne, se pa malo zamisli. Kaj misliš, bi tega bili Peter in ostali skakalci veseli? Res verjameš, da bi bilo to pozitivno in bi se rezultati izboljšali?
Najprej glede slabih rezultatov. Kje ti vidiš slabe rezultate? 4 zmage in tri stopničke ter še kar nekaj uvrstitev med 10.,na približno polovici sezone, je tebi slabo? In to s Petrovo krizo.
Sedaj pa o "številnih večjih strokovnjakih od Janusa". Postal si trol in zelo mi je žal zaradi tega. No, nam pa malo naštej te strokovnjake, sestavi nam eno ekipo, ki "ne pride zraven" in bi drug teden zamenjala Janusa in pričela delati bolje in bolj kvalitetno od recimo Grilca.
whitwice
# 26.01.2017 ob 11:33
Nekateri so ocitno nepismeni ce ne vidijo, da clanek izplicitno navaja lansko sezonov kateri je dosegelvse kar se je dalo. Odraz posameznika pac.
Bregas
# 26.01.2017 ob 14:59
Ja, tole bi se pa strinjal, da padec v Ruki vendarle najbrž ni bil vzrok za slabšo sezono Petra, ampak bolj pokazatelj neke slabosti. Spomnite se, tudi Stoch je kar grdo padel na nekih kvalifikacijah ali kaj, pa je še na isti tekmi zmagal. Pa že dlje časa ga muči koleno, najbrž bo moral enkrat (po sezoni?) na operacijo, pa kar naprej zmaguje, ker je pač v vrhunski formi. Peter pa pač ni, morda pa še bo do konca sezone.
Slovenc122
# 26.01.2017 ob 12:19
Zatem je v snegu po doskoku končal še v Klingenthalu

Padel je v Engelbergu.
Janezski
# 26.01.2017 ob 11:56
O Lombardo, strokovnjak za skoke, rokomet, nogomet (2lover Oimpije in Mandarića), babminton, umetnostno drsanje,....
Voly
# 26.01.2017 ob 15:17
SLOBLoodPatriot
Napisal sem ti že, da v skokih nisi ravno not in z vsakega tvojega novega posta se to potrjuje.
Glede Pointnerja, še enkrat, velika neumnost bi bila, da ga pripeljemo k nam, ker človek ni čisto pri sebi, pa še oddaljil se je od skokov. Nisem povsem siguren, če je njegovim psihičnim težavam kriva le tragedija, ki se mu je zgodila, ker jih je imel že prej, evidentno pa je, da tako konfliktnega in vase zagledanega trenerja noče nihče in res bi bila notorična neumnost eksperimentirati z njim, tega nam ni treba.
Na Poljskem so videli, da imajo zelo nadarjene skakalce, ki pa nekaj let stopicajo na istem, prišel je Malysz, angažirali so Horngacherja in stvari so se čez noč obrnile. Sam sem na začetku napovedal, da bo svetovni pokal v tej sezoni dobil Poljak in kasiral vagon minusov. Res je, imeli so zelo srečno roko z Avstrijcem, verjetno se sami Avstrijci tolčejo po glavi, da ga niso angažirali, kajti zdi se mi, da Kuttin ni čisto pravi.
logistik
# 26.01.2017 ob 15:04
Daj, daj SBP, pozabil si, kako pameten si bil pri komenrtarjih o F1 (Hamilton gor, pa Hamilton dol, pa,...)
Janezski
# 26.01.2017 ob 14:40
Lombardo, brez zamere, bilo je bolj v stilu, milo za žajfo. ;)
Janezski
# 26.01.2017 ob 14:36
Mene je recimo malo strah, da če bo Domen ta vikend dobro skakal, da lahko na letalnici, ob dobri sapici navzgor, misli, da je tista črta na koncu izteka še doskočišče.
SLOBloodPatriot
# 26.01.2017 ob 11:33
Peter Prevc je lani res vse osvojil, kar se osvojiti da v tem prelepem športu, Velikega zlatega orla, VKG, zlato medaljo na SP v poletih in MKG v poletih. Upam staviti, da če bi bile še OI, bi še tam z lahkoto pobral 2 zlati medalji. Bil je enostavno nepremagljiv, tako dominantne sezono ni imel še noben skakalec v zgodovini smučarskih skokov.
Ravno zato pa še toliko bolj boli ta nenaden padec Petrove forme in to ravno pred olimpijsko sezono. Jaz sem prepričan, da je morda res kriva glava za izgubo šampionskih občutkov, ampak ne po Petrovi krivdi, kriv je naš trenerski štab.
SLOBloodPatriot
# 26.01.2017 ob 10:51
Menim, da bi Goran Janus moral zapustiti mesto glavnega trenerja. Enostavno potrebujemo svež veter v našem skakalnem taboru, da bi preporodil naše fante. Z novim trenerjem, bi tudi Peter prišel nazaj v top formo. Dovolj je bilo teh Janusovih eksperimentov, njegove neodločnosti in smejanja pred kamerami.
Emil in
# 26.01.2017 ob 15:48
moram povedat da tudi jaz nisem za pointnerja, tip je zdrahar.
SLOBLoodPatriot veliko prevelik pomen daje teženju žiriji in sodnikom. Mogoče je s tem Pointner res nekaj dosegel za svoje skakalce, ampak zato so imeli v avstrijski reprezentanci za njegovega časa katastrofalne medosebne odnose in takega tipa ne rabimo.

Sigurno pa sem za bolj odločno roko navzven in znotraj ekipe kot je to Janus. Poleg tega se naši novinarji tujcu ne bi tako dobrikali, ampak bi zahtevali rezultate! Pri janusu se prav vidi, da jih s svojim manipulatorskim slogom odgovarjanja vse takoj razoroži, da mu potem sploh ne upajo postavit pravih vprašanj, niti napisat kaj kritičnega o njemu oz. njegovih povprečnih rezultatih z našo najbolj talentirano generacijo ever.
Emil in
# 26.01.2017 ob 14:23
Slovenc122
# 26.01.2017 ob 13:27

te teze da je padec v Ruki iz šampiona naredil povprečneža, jaz ne sprejemam. Padec v ruki je samo razkril neko krhkost v tehniki ali psihičnem stanju ali napako v treningu, ki bi prej ko slej udarila ven. Mnogi šampioni so že padli in če ni bilo poškodb so takoj ali kmalu uspešno nadaljevali naprej. To kar spremljamo pri petru je zaradi razsežnosti prav neverjetno in totalno neobičajno
PONOS
# 26.01.2017 ob 11:17
Peter se bo pobral iz psiho zanke in bo spet kraljeval priporočam recept Nikenena
Emil in
# 26.01.2017 ob 13:09
volyeve teze:
Skakalci se niso niti približno naveličali Janusa, prav obratno, če ga bo kdo hotel zamenjati, se bodo temu uprli.

in pa:
če bo odšel Janus, bo sigurno odšel tudi tisti, ki je odgovoren za tehniko skakanja, torej Grilc, ki je poleg vsega Janusu tudi povsem lojalen


A razpolaga ta komentator s kakšnimi zares insajderskimi informacijami, ali so to spet zgolj natolcevanja po občutku, po tistem istem občutku, po katerem je bil peter do nedavnega psihično najmočnejši človek na svetu?
anze82
# 26.01.2017 ob 10:41
Delal je tudi tisto kar sampionu ne pritice.povprecno skakal....
SLOBloodPatriot
# 26.01.2017 ob 14:21
Ne vem, zakaj tisti, ki obožujejo Janusovo (ne)delo in (ne)strokovnost, težijo nam, ki si želimo pripeljati pravega strokovnjaka v smučarske skoke, da bi naše orle spet preporodil. Z Janusom ne bomo osvojili tako željene olimpijske medalje v Koreji in pokal narodov, treba je nujno pripeljati nekoga, ki bo z zagnanostjo, s predanostjo in predvsem z odločnostjo vodil naše skakalce do uspehov.
Voly, omenil si Pointnerjeve težave s psiho. Nisi pa bil toliko pošten, da bi zapisal vzrok zakaj jih ima. Alex je namreč utrpel hudo družinsko tragedijo, njegova hči si je vzela življenje. To ga je zelo prizadelo. Sem pa prepričan, da bi se rade volje vrnil v trenerske vode, če bi dobil kakšne konkretne ponudbe. Nič ne bi zagrenil naših skokov ali da bi zmanjkalo kemije med skakalci, kot ti trdiš. Nasprotno s svojim odločni karakterjem in borbenim pristopom na trenerskim stolpu bi poskrbel, da nas žirija in sodniki nikoli več ne bi upali goljufati, nas nategovat in krasti. Poglej malo, kako so reprezentance, katere vodijo avstrijski trenerji prerojene, norveška in pa predvsem poljska. Poljakov lani ni bilo še nikjer, ko je bil trener Lukasz Kruczek, pride Avstrijec Stefan Horngacher in letos bodo osvojili prvič v zgodovini pokal narodov in znova VKG Kamila Stocha, zlatega orla so pa že. Stoch je totalno prerojen, pa ne samo, vsi poljski skakalci skačejo prerojeno, ko je za zastavico poprijel Avstrijec. Poljake nihče ne zmerja, da so izdajalci, ker so zamenjali rojaka za Avstrijca na trenerskem stolčku, ne, več kot 40.000 Poljakov je bilo v Zakopanah, cela nacija jih ima za heroje.
Mi bomo pa olčitno imeli Janusa dlje časa na trenerskem stolpu, kot pa je bil Sir Alex Ferguson na klopi rdečih vragov. Res ne vem zakaj se nekateri tako bojite sprememb, sploh če bi te bile veliko boljše in bi obrodile več uspehov? Saj pa si Janus lahko komot poišče stolček pri kateri drugi reprezentanci, če je tako velik strokovnjak, kot vi trdite, potem mu dela zagotovo ne bo zmanjkalo
Lombardo
# 26.01.2017 ob 12:04
Janezski

zakaj lažeš?
SLOBloodPatriot
# 26.01.2017 ob 12:02
@Voly

Spoštovani prijatelj vsekakor bi bilo dobro čim prej razmisliti o Janusovi zamenjavi. Fantje so se ga že malce naveličali, samo tega razumljivo ne pokažejo pred kamerami, enako kot pri Zupanu tudi niso. Vedeti je treba, da je naslednja sezona olimpijska in sem prepričan, da če želimo osvojiti medalje, potem se moramo zahvaliti Goranu Janusu za pretekle dosežke in mu zaželeti vse dobro na njegovi nadaljni poti, ki pa se mora ločiti od slovenske skakalne reprezentance. Njegovo mesto lahko prevzame pomočnik Jani Grilc, tudi Primož Peterka naš nekdanji šampion se že kali v strokovnih vodah in bi bil dober, svež veter, potem pa sta še dva tujca, verjetno najboljša trenerja vseh časov Finec Mika Kojunkoski in Avstrijec Aleksander Pointner.
Lombardo
# 26.01.2017 ob 11:43
Voly

tisti ki ne zaupamo več Janusu vemo, da mu je že zdaj počasi treba žagat vejo na kateri sedi. Ker po planici se bo zaradi par dobrih skokov spet hitro vse pometlo pod preprogo. Še vedno se je.
SLOBloodPatriot
# 26.01.2017 ob 10:57
Saj menda Goran Janus nima dosmrtni mandat na poziciji glavnega trenerja ali pač? Pri vsakem športu je tako, da če so rezultati slabi, se zamenja trenerja. Od zadaj čakajo številni večji strokovnjaki od Janusa, ki bi z veseljem vodili naše sijajne orle, samo enostavno ne pridejo zraven, ker ima Janus ne vem po katerem nareku neomejen rok trajanja.
SLOBloodPatriot
# 26.01.2017 ob 13:47
super_balotelli

# 26.01.2017 ob 13:36
Ojoj, ta SLOBloodPatriot očitno nima pametnejšega dela kot pametovati pod VSAKO novico na mmcju


Ne piši neresnic. Komentiram samo skoke, smučanje in rokomet. Pod katerimi novicami pa ti vse komentiraš in pametuješ?
Izbor
Svetovni pokal v nordijskem sm ...
link
Bine Norčič
7
26. marec 2018 ob 09:03 Na začetku mojega delovanja z ekipo ZDA smo imeli kar velike težave. Niso bili popolni profesionalci, le redko so se v kvalifikacijah uvrstili na tekmo.
Več novic ...
Kazalo