Mediji
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.7 od 70 glasov Ocenite to novico!
Igor E. Bergant
Igor E. Bergant je eden najbolj znanih obrazov in glasov RTV Slovenija. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Mile Ačimovič in Igor E. Bergant
Kot komentator je spremljal prvo poglavje splovenske nogometne pravljice. Foto: MMC RTV SLO
       To je šport odgovornosti. Eno od osnovnih pravil je, da paziš na sotekmovalca. Odgovoren si tudi njemu. Držiš se nekih prijemov, ki so preizkušeni. To je umetni šport, ki si ga je izmislil japonski učitelj džudžicuja Džigoro Kano. Zbral je elemente različnih borilnih veščin. Tu gre za zelo premišljeno in dognano opredelitev, kateri prijemi so dovoljeni in kateri ne. Seveda je tudi tekmovalni šport, kjer so možne poškodbe, tudi najhujše. A gre za odgovornost, nadzor telesa in goji neko spoštovanje do nasprotnika.       
 Zakaj je judo lep šport?
Igor E. Bergant
V prihodnosti se želi naučiti madžarščine. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Voditelji Odmevov: Tanja Gobec, Rosvita Pesek, Slavko Bobovnik in Igor E. Bergant (Foto: Miloš Ojdanić)
Šesto leto vodi Odmeve. Foto: Televizija Slovenija
       Sodobna begunska, migrantska kriza se bo v bistvu odločala v Afriki. Če se bo človeštvu uspelo na neki način na novo izumiti v dobro vseh ljudi, ne samo za nekaj srečnih posameznikov, ki imajo čedalje več premoženja. Primer Afrike je najbolj drastičen zaradi zgodovine, sedanjosti in vsega, kar je narobe pri človeštvu. Pravila je treba postaviti na nove. Nisem zagovornik revolucij. Če pa vzamemo analogijo s športom, je treba določena pravila spremeniti, ker so absolutno na škodo najrevnejšega dela prebivalstva, tistega, ki ima tudi največje težave s podnebnimi spremembami. To pa so afriške države. Če želimo preprečiti množičnejše migracije iz juga proti Evropi, je treba stvari reševati tam, kjer nastajajo glavni problemi. To je Afrika, to je popolnoma pragmatično razmišljanje, ki nima z ideologijo absolutno nobene zveze. Če tega ne bomo znali, se nam slabo piše. Tega ne more rešiti noben zid.       
 O prihodnosti.
Igor E. Bergant
V prostem času igra dvoranski hokej. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Igor E. Bergant
Do zdaj je pretekel štiri maratone. Foto: Sandi Fišer
Igor E. Bergant
Kliknite na sliko za ogled asociacij v višji ločljivosti. Foto: BoBo

Igor E. Bergant: Usoda človeštva se bo odločala v Afriki

Podkast Številke (86)
20. januar 2017 ob 06:43
Ljubljana - MMC RTV SLO

Človeštvo ima korenine v Afriki, usoda naše vrste pa se bo na neki način odločala prav na tej celini, je prepričan Igor E. Bergant.

Ta teden na podkastu Številke gostimo Igorja E. Berganta. Predstavili smo že nekaj številskih dejstev, tokrat pa je na vrsti še pogovor. Spodaj lahko preberete povzetek, vabljeni pa tudi k poslušanju celotne oddaje.


Inovativen pri uporabi statistike
Pri svojem delu se je precej ukvarjal s statistiko, zato je bil vanjo vedno zaljubljen. "Sploh v športno statistiko. Že zelo zgodaj sem jo začel uporabljati. V začetku 80. let je bila ena mojih prvih novinarskih nalog na Delu pisanje rubrike Prva zvezna nogometna liga v številkah. Ko je Olimpija izpadla v drugo jugoslovansko ligo, je bila to zame sreča, saj se je rubrika razširila v Zvezni nogomet v številkah, saj sta takrat obstajali dve drugi ligi. To je bil zame poseben izziv, saj je bilo težko dobiti vse podatke. To rubriko sem prenovil, vedno sta bili lestvici doma in v gosteh, kar je bilo takrat to precej nenavadno. Takrat sem si prvič na neki način dal duška, saj sem pri delu izhajal iz statističnih podatkov," se spominja Bergant. Bil je zelo inovativen, saj si je v programskem jeziku basic ustvaril posebni program. Na podlagi Bergerjevih lestvic si je postavil razpored cele sezone, zgolj z vnosom podatkov si je takoj naredil celoten spored. Na ta program je še danes izjemno ponosen.

Marka Rožmana pozabili v Ljubljani
Širša javnost ga je najprej spoznala kot komentatorja alpskega smučanja. Naključje je hotelo, da je leta 1990 v Kranjski Gori sploh prvič komentiral tekmo. "Zgodba je bila hecna, takratnega komentatorja tekem, pokojnega Marka Rožmana, so pozabili v Ljubljani. On ni vozil avtomobila, na vse smučarske prireditve v tujini se je običajno peljal z vlakom. V zmedi ni bilo jasnega dogovora, kdo ga bo pripeljal iz Ljubljane. Ves petek sem spraševal, kje je Marko. Vsi so mi rekli, da bo že prišel. A ga ni bilo. V soboto ob 7.00 me je poklical takratni šef Marjan Lah, po tonu njegove budnice mi je bilo takoj jasno, kaj se je zgodilo. Rekel mi je, naj komentiram, a nisem bil ustrezno pripravljen. Na srečo je bil tam Boris Strel, ki je bil sokomentator. Že prej sva se poznala in sva se dobro ujela. Bilo je zabavno. Na račun svojega dela sva prejela dobre kritike. Bilo je logično, da nisem takoj redno komentiral. Nato sem postopoma prihajal v to zgodbo," je podoživel zgodnja 90. leta.

Ne priložnosti, ampak družina
Ali torej pogosto zgrabi ponujene priložnosti? Sogovornik je prepričan, da je bilo pri njegovem razvoju veliko pomembnejše družinsko okolje: "V življenju sem imel veliko srečo, da sem imel vedno močno družinsko ozadje, ki mi je dala delovno etiko. Multikulturnost nam je zapisana v DNK-ju. Večjezičnost izvira iz tega, da sem zrasel v multikulturnem okolju, ki je bilo izrazito – kar se tiče pogleda na svet – strpno in razumevajoče. Starši so z mano delili stvari, ki jih mogoče v tistih časih mnogi s svojimi otroki niso delili. Na Delu sem imel možnosti sodelovati z ljudmi, ki sem jih cenil in sem se veliko naučil. Ob očetu je bil to prav gotovo še Andrej Novak. Zelo dober očetov prijatelj je bil Frank Taylor, ki je bil eden najbolj cenjenih kolumnistov. Bil je sploh edini novinar, ki je preživel strahovito nesrečo Manchester Uniteda v Münchnu. Taylor je bil večkrat pri nas, skozi njega sem črpal zanimanje za angleški nogomet. Ta krog ljudi je moja največja sreča in ne priložnosti, ki sem jih ali pa ne izkoristil."

Judo uči discipline ...
Bergantov oče je bil znan in cenjen novinar, mama pa vrhunska atletinja. Igor E. Bergant je zdaj sam oče. Skupaj z ženo se je kmalu odločil, da sina vpiše v judo: "Sin se je s tem športom začel ukvarjati, ne da bi postal tekmovalec, ampak zato, ker je to eden najprimernejših športov za otroka, da se nauči osnovnih športnih veščin, hkrati pa tudi discipline. Začel je tako že v vrtcu. Imamo ogromno srečo, saj je judo klub Šiška v neposredni bližini našega bivanja. Tam znajo delati, so strokovnjaki predvsem na področju splošnega izobraževanja. Judo je postal sestavni del njegovega učenja, redno trenira."

... in odgovornosti do sotekmovalca
Velik del javnosti ta šport običajno spremlja le v času olimpijskih iger. Tudi na zadnjih igrah v Riu je bilo slišati pogoste pomisleke staršev, da svojega otroka zaradi grobosti in določenih tehnik (denimo davljenja) ne bi vpisali v judo. A Bergant je trdno prepričan, da je to eden najlepših športov: "To je šport odgovornosti. Eno od osnovnih pravil je, da paziš na sotekmovalca. Odgovoren si tudi njemu. Držiš se nekih prijemov, ki so preizkušeni. To je umetni šport, ki si ga je izmislil japonski učitelj džudžicuja Džigoro Kano. Zbral je elemente različnih borilnih veščin. Tu gre za zelo premišljeno in dognano opredelitev, kateri prijemi so dovoljeni in kateri ne. Seveda je tudi tekmovalni šport, kjer so možne poškodbe, tudi najhujše. A gre za odgovornost, nadzor telesa in goji neko spoštovanje do nasprotnika. Nekatere tehnike (davljenje) so pač del tega športa."

Z vodenjem Odmevov še ni zadovoljen
Leta 2010 je v televizijski oddaji NLP razmišljal, da ni nujno, da bo novinarsko kariero končal v športu. Le nekaj mesecev pozneje je res pristal v informativnem programu, kjer je postal en od voditeljev Odmevov. Po skoraj šestih letih se ocenjuje: "Upal sem, da bom upravičil lastna pričakovanja in kolegov, ki so me povabili v oddajo. Pod črto še vedno nisem zadovoljen s tem, kar v oddaji pokažem, ker vse oddaje niso dovolj dobre. S kakšnimi sem zadovoljen, s kakšnimi ne. Seveda bi bilo nesmiselno pri tem vztrajati, če ne bi pokazal neke afinitete. Vedno sem si želel preizkusiti tudi v drugem poslu. Ne bom rekel v zahtevnejši obliki, ker bolj zahtevnega od športnega novinarstva ni. Na eni strani je bil cilj več sproščenosti in okretnosti, ki sem si ju pridobil zunaj studia, prenesti tudi v oddajo. Mogoče tudi malo drugačen način spraševanja oziroma odnosa do gostov. V principu sem človek, ki da veliko na formo, vljudnost. To je osnova za civiliziran pogovor, ki da lahko konstruktivne rezultate. Vsega, kar znam, v Odmevih še nisem pokazal. Je pa to stvar, ki ni odvisna le od voditeljev, ampak tudi od cele zasnove oddaje."

Afričan po srcu in koreninah
Prejšnji teden se je v Gabonu začelo afriško nogometno prvenstvo. Bergant se je večkrat predstavil kot Afričan po srcu in koreninah. Do te celine je imel vedno poseben odnos: "Vsi smo Afričani, saj so naši predniki prišli od tam. Mogoče je malo smešno, a v življenju imamo neke utrinke, ki nas mogoče bolj zaznamujejo, kot si mislimo. Določene stvari iz otroštva so mi ostale v spominu, čeprav so popolnoma banalne. Spomnim se, kako mi je oče razlagal, ko je bil mlad novinar v Ljubljani, je bil v zgodnjih 50. letih v naši prestolnici znan vinski sejem. S kolegi je šel na sejem, kjer so bili tudi južnoafriški vinarji. Ker je znal tuje jezike, je spoznal južnoafriške vinarje, ki so bili navdušeni nad njim in so mu predlagali, naj se preseli v Južno Afriko. Moj oče je dejansko razmišljal, da bi šel res tja živet. To me je kot otroka presenetilo."

Določena pravila je treba spremeniti
Južna Afrika je bila ves čas možganih Igorja E. Berganta: "To je res fascinantna država, z bridko zgodovino, iz katere se lahko naučimo. Vidiš nekaj, česar v Evropi več ne moreš videti. Cape Town je zame - pa naj ljubljanski župan reče, kar hoče - najlepše mesto na svetu. Južno Afriko sem ogromno preštudiral in jo intenzivno doživljal pred in med svetovnim prvenstvom v nogometu. Tudi po njem sem bil tam z družino. Zelo se mi je usedla v srce. Na neki način se bo v Afriki odločila usoda človeštva. Sodobna begunska, migrantska kriza se bo v bistvu odločala v Afriki. Če se bo človeštvu uspelo na neki način na novo izumiti v dobro vseh ljudi, ne samo za nekaj srečnih posameznikov, ki imajo čedalje več premoženja. Primer Afrike je najbolj drastičen zaradi zgodovine, sedanjosti in vsega, kar je narobe pri človeštvu. Pravila je treba postaviti na nove. Nisem zagovornik revolucij. Če pa vzamemo analogijo s športom, je treba določena pravila spremeniti, ker so absolutno na škodo najrevnejšega dela prebivalstva, tistega, ki ima tudi največje težave s podnebnimi spremembami. To pa so afriške države. Če želimo preprečiti masivnejše migracije iz juga proti Evropi, je treba stvari reševati tam, kjer nastajajo glavni problemi. To je Afrika, to je popolnoma pragmatično razmišljanje, ki nima z ideologijo absolutno nobene zveze. Če tega ne bomo znali, se nam slabo piše. Tega ne more rešiti noben zid."

Vabljeni k poslušanju celotnega pogovora (kliknite na spodnjo sliko), v katerem Igor E. Bergant govori še o številnih drugih temah: Ingemarju Stenmarku, kako je podoživel prvo zmago Bojana Križaja, o mami, ki je bila vrhunska atletinja, kako je nanj vplivala profesorica francoščine Mariča Pohar, kako se je seznanil z dvoranskim hokejem, katere podkaste posluša med tekom, odgovoril pa je tudi na vprašanja poslušalcev (zastavila sta mu ga tudi Miha Šalehar in Milan Hosta). Razkril pa je tudi, katerega jezika se še želi naučiti.

VIDEO
Bergant: V Odmevih še nisem pokazal vsega, kar znam

Glasbeni izbor Igorja E. Berganta: Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky

Slavko Jerič, <a href="https://twitter.com/stevilkeMMC">@stevilkeMMC</a>
Prijavi napako
Komentarji
dvx
# 20.01.2017 ob 06:59
Strinjam se z Bergantom, da se usoda človeštva rešuje v Afriki, zato naj Afričani tudi ostanejo tam kjer so in naj ne uprizarjajo invazije na Evropo, ker imamo že sami dovolj problemov.
jujc
# 20.01.2017 ob 07:54
Drzal bi se sporta, Igor.
Srečni Luka
# 20.01.2017 ob 08:15
Igor E. Bergant, Edvard žitnik, Mojca Šetinc Pašek, Eugenija Carl, ...
Srečni Luka
# 20.01.2017 ob 08:33
Novinarji pišejo o sebi, medtem se pa dogaja - "sorry ni za javnost".
pobrisan
# 20.01.2017 ob 09:41
Dokler je delal v športnem programu sem ga zelo cenil. Ne vem zakaj je presedlal na informativni program. Ukalupil se je v značilno agendo poročanja te hiše, ki jo je občinstvo že zdavnaj spregledalo. Škoda.
Lovec
# 20.01.2017 ob 07:56
Ni mi jasno, kako imajo novinarji poenoten um in kako trobijo vsi v en glas v enakem času.
Mislil sem, da bo I.E. Bergant drugačen pa ni. Kot, da bi imeli kolektivno pamet in um, ciljam namreč na dejstvo, da se govori o peščici bogatih in trume revnih ljudi. Kot, da je sedaj čas primeren, revnih je bilo veliko vedno in jih vedno bo, vendar podatki kažejo drugače. Revščina in nivo življenja rasteta, seveda pa imamo tudi lise, tam kjer se porajajo diktature in socializem.

Vprašanje za I.E. Berganta : Kakšen je kriterij, da prestopiš iz komentatorja nogometnih tekem in smučanja v informativni program, in obvladuješ notranjo in zunanjo politiko ?
sirus
# 20.01.2017 ob 08:35
Tako, naj hodi na obiske v Afriko, ker Afrike tukaj ne potrebujemo. Cape Town je najbolj belsko mesto, še celo oblast ni v rokah črnskega ANC.
kiliboy
# 20.01.2017 ob 08:20
Včeraj članek o njem, danes članek o njem...

Ali bo mogoče kandidiral za predsednika, da se mu posveča toliko pozornosti? Saj je faca, ne rečem, a mislim, da malo pretiravate tam na RTV.
tonccy
# 20.01.2017 ob 10:10
Ali kot je napisal Zvone Šeruga, ki je bil za razliko od Berganta parkrat dol, imajo čisto vse, le delavnih navad ne.
Tako da...ni vse tako kot na televiziji kažejo. Saj folk počasi spoznava, da so mediji največje zlo človeštva.
patriot1970
# 20.01.2017 ob 08:49
Pravijo da je na začetku kariere veliko obetal......ampak kot kaže so ga pošteno ukalupili v evropsko agendo poročanja....ali pa je kot večina ostalih izgubil občutek za realno oceno posledic trenutnih dogodkov za prihodnost?
pajcevina984
# 20.01.2017 ob 08:03
@gesan

Živimo v demokratični družbi in vsak človek ima pravico do svojega mnenja, mar ne. Iz pravnega stališča je mnenje samo moralno obvezujoče in nič drugega. Spoštujmo tudi mnenja drugih ljudi in ne bodimo vedno zagledani samo vase in v svoj prav.

Govoriti o sebi pa je za vse nas sila nehvaležna naloga. Kako že pravijo - "dobro blago se vedno samo hvali".
Figeto
# 20.01.2017 ob 09:28
Samopromocija? Kaj vam je tega treba.
tsinamuh0
# 20.01.2017 ob 08:20
Pri Bergantu mi je še najbolj simpatično, da navija za West Ham.
Se mi zdi, da pa v resnici sploh ni bil ljubitelj nogometa, to je delal le kot službo. Nekako ne šteka (seveda je to nehvaležna naloga). Primerjajte s Juanom Vasletom ali kakšnim poznavalskim in temperamentnim komentatorjem.
Kot novinar na splošno pa ima popolnoma iste napake kot ostali, neko shematično razmišljanje, boji se izstopati, boji se pogumno nastopiti... ni veliko za hvaliti, žal.
dharma
# 20.01.2017 ob 08:44
gesan
Eden še živečih velikih duš in umov pa je dejal. "Ne rinite v Indijo, imate vse doma!"
xsašox
# 20.01.2017 ob 07:22
Vedno zanimivi Bergant!
Človek izredne širine, nadpovprečno razgledan,inteligenten tip!
Poliglot, vrhunski novinar, športnik, ...
Ja, če bi bilo več takšnih!
cairns
# 20.01.2017 ob 10:01
Človeštvo ima korenine v Afriki, usoda naše vrste pa se bo na neki način odločala prav na tej celini, je prepričan Igor E. Bergant.

To ravno ne drži. Znanstveniki so odkrili da sodobni človek izvira tudi iz drugih delov sveta in njegov izvor nima nič skupnega z afriško vejo človeštva.
Čas od pojava sodobnega človeka pa do poselitve celotnega sveta je prekratek da bi uspel poseliti obe Ameriki, Avstralijo, Oceanijo.
Razlike so vidne že v barvi kože in drugih značilnostih.
pajcevina984
# 20.01.2017 ob 10:02
To pa ni lepo, da se komentarje briše, vsako mnenje šteje tudi, če gre za kritiko. To, da kritiko na svoj račun vsi težko prenašamo pa je nemara že obče znano. Kaj hočemo vsi smo veseli samo pohvalnih mnenj, ker se s pohvalami naš "rejting" viša, smo bolj priljubljeni in v očeh ljudi še na višji ravni.
Audy
# 20.01.2017 ob 10:00
Zakaj se ne preseli v Afriko potem? Preveč rasizma in groženj? Je že lepše v Sloveniji
genniuuss
# 20.01.2017 ob 16:43
Če se prav pišeš ti je dovoljeno vse, pa tud če ne znaš.
Joze Koder
# 20.01.2017 ob 12:24
Danes imajo prebivalci Afrike vse vzvode za vzpostavitev urejenih, pravičnih in uspešnih držav. Nekako jim to ne uspeva, vedno znova se razrašča korupcija, plemenske vojne, verske vojne, diktatorji itd.
Vedno znova jim spodleti in zato rinejo v Evropo.
luckyss
# 20.01.2017 ob 09:04
Afrika je vedno bila vir...
Včasih "človeškega materiala", sedaj, ko je le-ta zgolj v napoto, pa predvsem ostalih naravnih virov..(princip je v bistvu ostal isti)..
Tisti, ki so in bodo tudi v bodoče izkoriščali te vire so krivci za večino humanitarnih katastrof na tem področju..
In ni pošteno, da ta račun plačujemo predvsem tisti, ki s tem nimamo neposredne veze in koristi..
Torej, migrante si peljite v ZDA, Rusijo in Kitajsko, ter še na nekaj destinacij, ki si trenutno lastijo EU..
ButnSkala
# 20.01.2017 ob 14:22
@gesan:

Strinjam se s tabo o mostovih. Ne morem pa se strinjat z vsem.

Res je, da je "Evropa" s svojo kolonialnostjo nardila vec - nepopravljive skode na mnogih kontinentih. Ampak tukej se vse tudi konca. Vecina Afriskih drzav je samostojnih, in za stanje, v tem trenutku nikakor ne moremo krivit samo in izkljucno Evropo in dogodkov - izpred 100 - 300 let.

Noben ne more z zagotovostjo trdit, da bi lahko bila Afrika danes drugacna, kot je, v primeru da bi se jo pustil pri miru.

Da ti dam se jaz en pregovor:

Nedolznih ljudi ni, so samo neumni :)
galoper
# 20.01.2017 ob 10:24
@Audy # 20.01.2017 ob 10:00
Meni se zdi, da je to res samopromocija, da bi ga RTV hiša poslala za dopisnika v afriko ???

Osredotočati izvor človeštva v afriko je pa izjava na nivoju znanja novinarja, poročanje novinarjev pa ustreza nivoju ljudi, ki se istivetijo z njegovim znanjem
gesan
# 20.01.2017 ob 07:34
Igor E. Bergant: Usoda človeštva se bo odločala v Afriki
.....................................
Po mojem se je to že zgodilo zdavanj!
Takrat, ko so na silo začeli osvajat ta kontinent in na silo kot sužnje na najbolj zločinske načine prevažali ljudi na svoja posestva za svoj krvavi biznis biznis na katerega so idioti tako zelo ponosni.
V tem prednjačijo amerigosi seveda.
Najbolj podla pasma tega sveta, ki proizvaja terorizem, da lahko prodajajo svoje orožje morilcem, ki jih bodo enkrat v prihodnosti lahko proglasili za teroriste in s tem imeli izgovor, da svojo podlo misijo na tem planetu nemoteče nadaljujejo...

Blazno kako zna človek bit neumna žival
samogledam
# 26.01.2017 ob 11:12
Jap, ce imas prevec v glavi zna nastati zmeda z leti :)
montebuba
# 20.01.2017 ob 09:36
zanimivo da hoče znat madžarščino hehe....spomnim se ko je bil v Lendavi na eni prireditvi lani je bil čist navdušen nad jezikom pa kulturo v mestu
samogledam
# 22.01.2017 ob 20:08
Trenutno se v Afriki se najbolj rešuje živali.
ButnSkala
# 20.01.2017 ob 15:46
Gesan se enkrat....

Ne ti ne jaz - nihce ne ve kaj, in kje bi Afrika bila danes - v primeru, da kolonialnosti ne bi bilo.

Ti za vse krivis evropski kolonializem - s cimer se jaz v osnovi strinjam, razlika med mano in tabo je le v tem - da se jaz zavedam moznosti, da to ni edina stvar, ki jo je za krivit, za stanje kakrsno je.

"Noben ne more z zagotovostjo trdit, da bi lahko bila Afrika danes drugacna, kot je, v primeru da bi se jo pustil pri miru." Ampak ti se se odlocil - in ves - da je v tej zgodbi le en sam krivec :)

Kdo je pameten pa kdo je neumen je brezpredmetno razpravljat, ker je to stvar okusa. Niti ne vem kje vidis enacbo - zakaj stavek noces vzet v prenesenem pomenu in isces "vec" tam kjer vec ne obstaja?

"Razumem te pa samo zato - ker bi 5-10 let nazaj jaz lahko iste stvari pisal kot jih pises sam." In nikakor te ne mislim napadat oziroma izpodbijat tvojih tez - "resnic". Rad bi samo dodal.
Lovec
# 20.01.2017 ob 09:59
Voly
Tvoj odgovor je ravno nasprtno s tistim kar trdiš, si v nekakšnem protislovju.
ButnSkala
# 20.01.2017 ob 15:49
Jeza - ce je ne bos kontroliral - te bo zapeljala navzdol in lahko mi verjames da tam ni nicesar.
davp
# 20.01.2017 ob 11:36
G. Bergant človeštvo ima korenine v Indijski podcelini.
SLOBloodPatriot
# 20.01.2017 ob 10:09
Zelo fajn pogovor, sem res užival ob poslušanju. Gospod Bergant je res izredno inteligenten človek, poliglot, bil je odličen športni komentator, zdaj uspešen voditelj Odmevov, skratka res pravi perfekcionist. Slavko pa zelo uglajen, miren, prijazen, odličen športni novinar, genijalen na področju statistike in številk. Obema želim še naprej tako uspešno in ustvarjalno delo.
gesan
# 20.01.2017 ob 14:38
Joze Koder
# 20.01.2017 ob 12:24
Danes imajo prebivalci Afrike vse vzvode za vzpostavitev urejenih, pravičnih in uspešnih držav. Nekako jim to ne uspeva, vedno znova se razrašča korupcija, plemenske vojne, verske vojne, diktatorji itd.
Vedno znova jim spodleti in zato rinejo v Evropo.
..........................
Najprej jim izropaš deželo, potem nastaviš v svoj učni načrt lasten pohlepizem in potem praviš, da so taki kot so...

To je glih tak kot, da bi oropal banko in potem trdil, da se je oropala sama.
GORILA
# 20.01.2017 ob 08:58
@sirus
Tako, naj hodi na obiske v Afriko, ker Afrike tukaj ne potrebujemo. Cape Town je najbolj belsko mesto, še celo oblast ni v rokah črnskega ANC.

In tebi je všeč, da mesto vodijo eni čisto navadni ekonomski migranti?? Zanimivo!
gesan
# 20.01.2017 ob 14:36
Sicer pa, tudi pijančki za šankom imajo svoje pregovore po cca 16.padli rundi:
"to še spijemo pa gremo, saj napiti se NE smemo"

Vsak lahko kaj fkup skalnfa.
Vprašnje pa je, če ima to kaj veze tudi z resnico.

Ali pa tudi resnice ni?
Saj res
kolnkista
# 20.01.2017 ob 08:48
Glede Afrike se strinjam, glede juda da je lep šport pa ne ravno.
Tisto davljenje Nemke Luise Malzahn v Riu 2016, ki jo je uprizorila Anamari Velenšek je jasen znak, da je to še vedno borilni šport, ki ob skrajnih prizadevanjih za kolajne postreže tudi s prizori, ki niso za vsak želodec.
gesan
# 20.01.2017 ob 14:31
ButnSkala
# 20.01.2017 ob 14:22
Nedolznih ljudi ni, so samo neumni :)
........................................
...................
Točno o tem govorim!
O neumju!
Ki se pa ima za največjo pamet.

Praviš, da nedolžnih ni.
Po tej tvoji enačbi lahko pridem do sklepa, da tudi pametnih ni.

A si prepričan?
luckyss
# 20.01.2017 ob 09:52
Povsem eno "provokatorsko"..
Če je vegan, ne more biti slab po duši..;)
gesan
# 20.01.2017 ob 07:36
dvx
# 20.01.2017 ob 06:59
Strinjam se z Bergantom, da se usoda človeštva rešuje v Afriki, zato naj Afričani tudi ostanejo tam kjer so in naj ne uprizarjajo invazije na Evropo, ker imamo že sami dovolj problemov.
........................................
...............
En od največjih umov tega planeta je že zdavnaj zapisal rek:
Pametni gradijo mostove, neumni pa jih rušijo!

Kaj misliš, med katere spadaš ti, ki se več kot očitno imaš za večji um od njega?!
gesan
# 20.01.2017 ob 10:17
dharma
# 20.01.2017 ob 08:44
gesan
Eden še živečih velikih duš in umov pa je dejal. "Ne rinite v Indijo, imate vse doma!"
........................................
....
Zakaj pa rinete, če ne razumete niti tega kar je za vašimi zaplankami?
Ostanite doma!

Kdo vas je silil v pohlepne lopovske pohode po svetu kjer se je kradlo vse kar se je svetilo ali imelo vrednost?
Kdo je silil ljudi, da so po Afriki klali vse živo kar se jim je upiralo, da jih ne bi prevažali na druge kontinente za svojo služinčad, ki je imelo manjše pravice od divjih živali v gozdu?

Mnoge očitno zgodovina ne nauči prav ničesar!
Vsak dan si je trteba glavo lupnit v steno, da se zgodi v možganih klik, da to vendarle boli lastno preneumno bučo, ki bi lahko kaj dojela dolgoročno in ne samo kratkoročno v smeri svoje prepohlepnega žeparjenja vsega okoli sebe.

Še enkrat:
Junaki so lahko le tisti, ki znajo mostove gradit.
Tisti, ki jih znajo le rušit to počno iz neumja.

Ali me hočeš prepričat, da so v Mostarju porušili most pametni, medtem, ko so neumni bili proti temu?
A se hecaš ali si podoben tistim, ki znajo samo uničevat?
grapar
# 20.01.2017 ob 08:01
Tako kot Igor je bil zelo prijeten za poslušanje tudi njegov oče. Še danes se spominjam, ko sem še kot otrok spremljal polete ljudi na luno, ki jih je vedno komentiral Bergant starejši.
Godi mi predvsem multikulturnost Bergantovih.
gesan
# 20.01.2017 ob 10:19
tonccy
# 20.01.2017 ob 10:10
Ali kot je napisal Zvone Šeruga, ki je bil za razliko od Berganta parkrat dol, imajo čisto vse, le delavnih navad ne.
......................................
Nisem vedel, da je on kdaj zagovarjal to, da so tam harale plenilske horde pod zastavami najmočnejših držav...
Voly
# 20.01.2017 ob 08:54
@Lovec
Vprašanje za I.E. Berganta : Kakšen je kriterij, da prestopiš iz komentatorja nogometnih tekem in smučanja v informativni program, in obvladuješ notranjo in zunanjo politiko ?

Kriteriji so inteligenca, razgledanost, pronicljivost, znanje več jezikov, širina duše...in vse to gospod Bergant ima, za razliko od nekaterih tukaj gor!
Kazalo