Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.9 od 21 glasov Ocenite to novico!
Theresa May
Premierka Theresa May se med ogledom prizorišča požara ni pogovorila s prizadetimi prebivalci. Foto: Reuters
Sadiq Khan
Jezo prebivalcev je občutil tudi londonski župan Sadiq Khan. Foto: Reuters
Jeremy Corbyn
Kraj dogodka si je ogledal tudi vodja opozicijskih laburistov Jeremy Corbyn, ki pa se je v nasprotju s konservativno premierko pogovoril s prizadetimi prebivalci. Foto: Reuters
Grenfell Tower
Stolpnica je imela približno 600 stanovalcev, a ni znano, koliko jih je bilo v času izbruha požara v njej. Foto: Reuters
Grenfell Tower
Čeprav je povsem uničena, se stolpnica po trditvah gasilcev ne bo porušila. Foto: Reuters
London
Bližnji stanovalci na zidu puščajo spodbudna sporočila, prostovoljci pa so zbrali tudi najnujnejše stvari za tiste, ki so ostali brez vsega. Foto: Reuters
VIDEO
Gasilcem v Londonu uspelo...

Dodaj v

London: Prebivalci po požaru jezni na premierko in župana

Leta 2014 zgorela podobna stolpnica v Melbournu
15. junij 2017 ob 07:41,
zadnji poseg: 15. junij 2017 ob 20:15
London - MMC RTV SLO, Reuters

Londonski gasilci so prekinili iskanje pogrešanih na pogorišču stolpnice Grenfell Tower, saj struktura zgradbe ni varna. Možnosti, da bi našli preživele, je malo. Prebivalci so jezni na premierko, ki se na ogledu prizorišča z njimi ni pogovorila.

Gasilcem še ni uspelo popolnoma pogasiti požara, saj se iz stolpnice še vedno kadi. V požaru je po uradnih podatkih umrlo 17 ljudi, 34 se jih zdravi, od tega jih je 18 v kritičnem stanju. Na prizorišče nesreče je prišla premierka Theresa May, ki pa se je pogovorila le s pripadniki reševalnih služb, ne pa tudi s preživelimi stanovalci. Tudi mediji niso imeli dostopa, razlog za odločitev pa so bili uradno "varnostni pomisleki", poroča britanski Independent. Tamkajšnji prebivalci so bili zaradi premierkine nedostopnosti besni.

Premierka je sicer ukazala celovito javno preiskavo dogodka. Kot je dejala po poročanju BBC-ja, si ljudje "zaslužijo odgovore" na vprašanje, zakaj se je ogenj razširil tako hitro, te odgovore pa naj bi ponudila preiskava. Prizorišče si je ogledal tudi vodja opozicijskih laburistov Jeremy Corbyn, ki pa se je s prebivalci srečal. Dejal je, da "mora resnica priti na dan".

Na prizorišče je prišel tudi londonski župan Sadiq Khan, ki pa ga je pričakala jezna množica, ki je zahtevala odgovornost. "Smrtnim žrtvam bi se lahko izognili," je med njegovim govorom dejala ena izmed navzočih, poroča Independent. Khan je še dejal, da mu je vlada zagotovila, da bodo vsi tamkajšnji prebivalci, ki to potrebujejo, nastanjeni nekje v bližini.

Ko je župan pozval k pregledu vseh stanovanjskih stavb, je eden izmed prebivalcev zavpil: "Jeremy Corbyn to govori že dolgo. Zakaj ga niste podprli, gospod Khan? Zakaj niste podprli gospoda Corbyna?" Na lanskih strankarskih volitvah za predsednika se je Khan, prav tako laburist, namreč opredelil proti Corbynu. Khan je sicer dejal, da razume jezo prebivalcev, ki je upravičena in jo čuti tudi sam.

Ni znano, koliko ljudi je bilo v stolpnici
Kot je dejala načelnica londonske gasilske brigade Dany Cotton, je gasilcem uspelo na hitro preiskati vseh 24 nadstropij, za temeljitejše iskanje pa je najprej treba poskrbeti za varnost, predvsem v višjih nadstropjih. Dodala je, da še ni znano, koliko ljudi je bilo med požarom v stolpnici. Gasilci so rešili 65 ljudi, številni so iz goreče stavbe prišli sami, za številnimi pa se je izgubila vsaka sled.

Požar v 24-nadstropni stolpnici, v kateri je bilo 120 stanovanj s skupno okoli 600 ljudmi, je izbruhnil okoli 1.00 zjutraj. Vzrok požara še ni znan, dopisnica TV Slovenija iz Londona Nina Kojima pa poroča, da po pisanju britanskih medijev požarni alarm v stolpnici ni deloval, ampak je bil namerno ugasnjen zaradi vzdrževalnih del. Stolpnica tudi ni imela ustreznega varnostnega stopnišča za evakuacijo, prav tako se ni sprožil samogasilni hidravlični sistem.

Plastične obloge na fasadi
Stanovalci so od policistov in intervencijskih služb pri klicu v sili dobili navodila, da morajo počakati, dokler ne bodo prišli gasilci in jim pomagali, da zapustijo stolpnico. Na bliskovito širjenje ognja pa je vplivalo to, da je bilo zunanje pročelje stolpnice obloženo s plastičnimi oblogami, namesto z negorljivim materialom, zato se je požar v manj kot pol ure razširil na celoten objekt, je dodala Kojima.

Gasilci so iz goreče stavbe, ki leži v predelu Kensington na zahodu Londona, rešili 68 stanovalcev. Med njimi je bil tudi slovenski državljan, ki ni bil poškodovan, je pa utrpel premoženjsko škodo, zato se je obrnil na slovensko veleposlaništvo v Londonu, ki je z njim v stiku in mu bo nudilo pomoč, če jo bo potreboval. Mnogo ljudi je še vedno pogrešanih.

Preživeli so bili čez noč v začasnih nastanitvah. V požaru je sodelovalo več kot 200 gasilcev s 40 gasilskimi avtomobili.

Podobno kot v Melbournu
Po poročanju Guardiana je imel enake zunanje obloge tudi nebotičnik Lacrosse v Melbournu, v katerem je leta 2014 prav tako izbruhnil požar in v enajstih minutah zajel celotno stavbo.

Tovrstne fasadne obloge so uporabili tudi na zgradbah v Franciji, Združenih arabskih emiratih in Avstraliji, ki so jih prizadeli požari. Britanski državni sekretar Nick Hurd, pristojen za požare, je dejal, da nameravajo pregledati stolpnice, ki so jih obnovili na podoben način.

Lani 10 milijonov za prenovo
Stanovalci so sicer že od leta 2013 opozarjali, da pomeni stolpnica požarno tveganje in da je dostop do nje za reševalna vozila močno omejen. Stolpnica, ki je bila zgrajena leta 1974, je bila zato lani prenovljena, prenova je stala 10 milijonov funtov. V okviru prenove so zamenjali zunanje obloge in sistem ogrevanja. Stolpnica je bila v lasti kensingtonske občine, s katere so sporočili, da je še prezgodaj, da bi lahko ugotovili vzrok požara, poroča BBC.

A. P. J., B. V.
Prijavi napako
Komentarji
OMNIC
# 15.06.2017 ob 08:02
Torej, cel kup napak, od napačnih materialov, nedelujočih alarmov do neustreznih navodil za ravnanje. Nedelujoč sistem za gašenje. Glede na to, da je bilo v stolpnici cca 600 stanovalcev in glede na požar sredi noči je samo !?) dvanajst mrtvih zelo malo. Upam, da jih ne bodo našli dosti več.
Sebastjan666
# 15.06.2017 ob 09:38
Follow Me

Jaz še vedno čakam.

WTC7 se je pa zrušil ker se je vanj zaletel Sadam Husein. :)

Ali je pomembno, kdo je bil lastnik WTC7? Danes sedi kot eden vodilnih svetovalcev v Trumpovi vladi, vodi eno največjih investicijskih bank na svetu (pa še veliko skupnega ima z Rockefellerji&Co. iz CFR), njegov poslovni kolega in solastnik tega podjetja, pa je še nekaj stopničk višje rangiran v tej elitni druščini, ki je krojila 20/21 stoletje. Blackstone Group je pa WTC 7 kupil oktobra leta 2000, dal pa ga je v najem (za 99 let) še enemu pomembnemu igralcu Silverstein Properties.
V WTC 7 pa so bili med drugimi CIA, State Department, U.S. Securities and Exchange Commission (katera je menda izgubila veliko pomembnih dokumentov, kjer so preiskovali podjetja), Secret Service, IRS.

Larry Silverstein (Silverstein Properties) pa je januarja 2001 vzel v najem še WTC 1,2, 4,5, ter vplačal 14 milijonov $ za zavarovanje posla (vrednega sicer 3,2 milijarde $). V pogodbi pa je bilo zapisano, da lahko Silverstein zgradbe ponovno zgradi, če bodo uničene. Od zavarovalnic je Silverstein zahteval dobrih 7 milijard $ (ker sta se v stavbi zaleteli 2 letali :), dobil pa je 4,57 milijard $ po trdih pogajanjih.
Plus, da bi bilo potrebno zgradbe prenoviti ali porušiti zaradi azbesta do leta 2007, kot je EPA zahtevala od Port Authority, katera je Silversteinu dala WTCje v najem.

Pač se zgodi, po čistem naključju, da so eni dobili razlog za vojno, drugi denar, tretji so izgubili svojce, četrti pa so dobili teroriste in bombe.
Krimsky
# 15.06.2017 ob 09:02
Ko se v ZDA primeri streljačina na šoli, in se potem mali Bill v bolnici bori za življenje, lahko ob cestah vidite ljudi, ki v rokah držijo kartone z napisom: »Pray for Bill!«
Tudi v Londonu priporočajo molitev, kot prikazuje slika št. 2.
~
Pa to kaj pomaga?
Bog ne bo spremenil ameriške zakonodaje, po kateri lahko kupiš orožje 'v Mercatorju', ali na orožarskem sejmu 'v Ribnici ali Tržiču'.
Bog prav tako ne bo zanikrno grajenih stavb predeloval v požarno varne, še nikoli jih ni.
~
Vse moramo postoriti sami, nihče tega ne bo storil namesto nas.
Celo 'vsemogočni trgi' tega ne bodo storili, ... ne, ne, kje pa ... trgi so zainteresirani kvečjemu za še večjo prodajo orožja in za še CENEJŠO gradnjo.
~
Odgovornost za težave sveta želimo preložiti – ali na Vsemogočnega ali na (vsemogočne) Trge – a je poskus prenosa vselej nujno neuspešen, ... odgovorni smo mi.
alah
# 15.06.2017 ob 08:55
600 stanovalcev
68 rešenih
34 ranjenih
12 mrtvih
nekateri so pogrešani

"Nekateri" sedaj pomeni 500 ljudi, al kako??
iguana
# 15.06.2017 ob 09:46
Ah, pustite bebčke, naj še naprej verjamejo svojim vladam in abecednim institucijam, dokazano delajo za dobrobit njih oziroma malega človeka, sej vidite, da čedalje boljše živimo kot družba ... ;)
Binder Dandet
# 15.06.2017 ob 08:36
Kako grozno mora zdaj biti zivljenje v sosednjih enakih stolpnicah, kjer samo cakas, da zagori.
frozen pingvin 2
# 15.06.2017 ob 08:33
Energetske sanacije....dal so 10 miljonov da bojo kao prišparal na ogrevanju....ma zadi so samo lobiji, ki so izkoristili modno muho EU, da kao energetska sanacija prijazna do okolja, da bomo porabili manj fosilnih goriv, itd... Ma dejansko se ti tudi v 20 letih ne povrne vložek....če pa k temu dodamo še vso energijo za proizvodnjo tega, pa zemlja nima nič od tega...
Phillidor
# 15.06.2017 ob 08:27
Cel kup nepravilnosti (požarni alarm, materiali), vzrok nesreče pa še ni znan. To je moral biti že kar velik ogenj, preden je kdo opazil. Grozno si je predstavljati, da zaradi tega, ker nekdo pozabi prižgan štedilnik, zgori cela stolpnica.
Follow Me
# 15.06.2017 ob 08:47
Jaz še vedno čakam.
Rockos
# 15.06.2017 ob 08:36
10 milijonov so porabili za prenovo? Morda bi naslednjič premislili o izgradnji nove stolpnice, bi bilo bolj ekonomično. Cca. 5 mio. bi stala povsem nova (šteto po številu stanovanj in povprečju kvadrature).
fandango
# 15.06.2017 ob 12:03
eh, nehajte no kozle streljat v uradnih novicah,
jaz zivim okrog 200m od Grenfell Tower. Moja hcere so v osnovni in srednji soli zdaj v soli s kupom punc ki zivijo v bloku. Nekatere so prezivele, nekatere so v komi, nekatere so se s starsi resile. Block "sprinklerjev" protipozarni tusi sploh ni imel. Kljub obnovi jih niso postavili ker je v original izgradnji po regulacijah bilo doloceno da je stavba zgrajena po standardu ki bo "contain the fire in localized area". Zgradba nima pravih protipozarnih vrat na vhodu v vsako stanovanje se pravi se prodor ognja ne otezi pri vratih. Navodilo stanovalcem je bilo "da ostanejo v stanovanjih" Visi polepljeno po vseh zidovih. Izpade na koncu da so se resili tisti ki so sli proti temu navodilu. Vnel se je material ki mu tukaj pravijo "cladding". Zunanja obloga (2 sloja aluminija in tanek sloj plastike med njima vse skupaj okrog 6mm debljine in pa izolacijski material med original opekami in temi paneli). Da bi tale neumnost bila popolna je zaradi izolacije narejen tudi sistem spranj pod oblogami in med oblogami in zidom tako da z zunanje strani je cela obloga kot en dimnik. Zato se je vse skupaj vnelo in je zgradba popolnoma zagorela v 20 minutah. Obnovo je hisa dobila lani in je kompenzacija za delo in hrup povzrocen med leti 2013 - 2015 ko je bila takoj do nje zgrajena nova "Kensington Aldridge Academy". Srednja sola ki naj bi bila novo zlato sredisce izobrazevanja v Kensingtonu. Je pa ze zdaj po samo dveh letih ena od sol z najnizjimi rezultati. Da bi se Kensington & Chelsea TMO malo prikupil stanovalcem za to da so dve leti ziveli na gradbiscu so jim od zunaj kozmeticno naredili blok "ki zgleda fajn". Od znotraj so pa za seboj pustil tako sranje da ni za govorit. Plinske cevi so strlele iz zidov, smoke alarms not working (se jih ne da slisat iz stanovanj) neurejena zasilna razsvetljava in stopnisce. Resident Association so se pritozeval ze leta, lani so jim pisal na TMO da se bo zgodila katastrofa in so jih time iz TMO (po nase nekaj takega kot ena organizacija vmes med obcino in upravljalcem del za stavbo_ so jih po domace povedan - odpikal z molkom. Boge ljudi so v smrtni pasti pustil. Firma ki je pa delala tole vse, da vam povem, vse vzhodnoevropska braca. Ljudem so na vrate hodil grozit ko so jim ljudje sami zelel s civilno akcijo nepokorscine onemogocit dostop do svojih stanovanj. Narodu svaka vast. Od vceraj, vsi iz okolice, nosijo in kupujejo kar se da. Tako tisti ki imajo denar kot tisti ki ga nimajo. Veste da v takih blokih vecinoma zivijo bogi ljudje ki nimajo veliko. Da bi ironija seveda bla vecja, ne vec kot 100m od njih zivi ogromno takih ki ne vejo kam bi z denarjem. Ampak so res vsi stopili skupaj, kar je lepo videti.
Cimprej drzava poskrbi za regulacijo in cimprej se znebijo vseh teh gnojev ki so prisli sem delat za 3 funte na uro, saj veste od kod, tem bolje. Naj placajo vec, ampak naj se ve kdo dela, naj se naredi regulacija kot v Nemciji, pa problemov ne bo. Tako so si pa nabasal firme z raznoraznimi kavboji vzhodno in jugovzhodno od Nemcije, korporoacije si pa drgnejo dlani in stejejo denarca. No pa saj bo zdaj prisel tudi Brexit, in s sabo odnesel ves ta gnoj. Send them back to a shit hole they come from. Saj ne recem, niso nic bolj krivi kot pa biznis sam, so pa velik del problema. In zdaj ko ne bodo vec dobrodosli, bo tudi problem manjsi. Drzava bo pa pac morala tudi svoje zrihtat. Saj so imel dovolj poceni delovne sile od drugod. 15 let je dovolj. Zdaj je spet cas da drzava placa tako kot je treba in da se naredijo standardi kot je treba. In nekdo od odgovornih, tako pri TMO kot pri izvajalcih bi tole sramoto moral placat s svojo kozo.
frozen pingvin 2
# 15.06.2017 ob 10:11
Najdise

Večina energetakih sanacij v sloveniji je narejena iz močno gorljivih materialov....EU se je pač spomnila, da so energetske sanacije rešitev okoljskih problemov, pa čeprav bo sama stavba v svoji življenski dobi priparčevala manj, kot je bilo vložene energije za proizvodnjo... Razni gradbeni in strojniški lobiji pa so še dosegli, da bodo morale biti vse novogradnje v nekaj letih pasivne, torej po 40 cm in več izolacije, pa čeprav je jasno, da nad 20cm je metanje denarja in tudi energije za proizvodnjo skozi okno... Tudi same stavbe po energetskih sanacijah izgubijo svoj karakter, ker se zakrije opeka, nosilci, profili, okna se zamenjajo z cenenimi plastničnimi ki ne dihajo, hkrati pa v okolje sproščajo kar nekaj strupov...
Nikolaj
# 15.06.2017 ob 09:10
Menim, da gre za veliko sramoto. Taki požari se dogajajo v Indiji.
Bo potrebno ugotavljati kazensko odgovornost odgovornih oseb.
jodlzi
# 15.06.2017 ob 08:46
@pripet: NY dvojčka sta pa padla v nekaj urah. Pa še kakšen blok zraven, ki sploh ni gorel.
Potem pa se še najde kdo, ki ne verjame, da je bilo 9/11vse skupaj zminirano.

ljudem je lažje in bolj udobno verjeti, da je malo ognja in mali avionček (v primerjavi s tisto stolpnico) povzročila porušenje WTCja, kot pa da je lastna vlada zrežirala false flag, da so dobili opravičila za nadaljna dejanja, ki jih spremljamo od takrat...kruha in iger...

ampak to je že druga tema, katere resnice ljudje ne bodo nikoli sprejeli...nekako tako, kot pri umoru JFKja...
najdise
# 15.06.2017 ob 09:59
Mene osebno, pa skrbi sama izvedba sanacije objekta, če te ne bi bilo, ne bi govorili o požaru teh razsežnosti. Izvedba fasade z visoko gorljivimi materiali je neodgovorna in upam ,da bo za to tudi kdo odgovarjal.
Že nekaj časa delam v tujini, tudi na terenu. Vsepovsod je enako. Pri socialnih stanovanjih ali so novogradnje ali adaptacije niso pomembni materiali za vgradnjo, izvedba vgradnje, kvaliteta nadzora je enako nič.
Govori se o požarnih sistemih, ki niso delovali. Po mojem laičnem mnenju ne bi koristili. Požar se je neverjetno hitro širil po fasadi objekta in ob določeni doseženi temparaturi prodrl v objekt, kjer pa se je hitro hranil z opremo in vnetljivimi snovmi ki jih imamo vsi v stanovanju.
Fasada ne sme goreti! Standardi bi morali biti določeni, mogoče so, ampak ne za vse.
crazyhorse65
# 15.06.2017 ob 09:28
Follow Me, koliko časa je potrebno za namestit eksploziv za minirat eno tako stavbo kot WTC7?
Morda kdo ve?
V WTC7 ni bilo nobenega letala s tonami kerozina. Ker WTC7 je bil miniran, o tem ni dvoma (potem, ko je bil dva meseca prej zavarovan za več milijard dolarjev): https://www.youtube.com/watch?v=-jPzAakHPpk
megan
# 15.06.2017 ob 12:51
Sicer ne vem točno, kakšne so cene v Londonu vem, pa da so bistveno višje, ko pi nas. Vseeno si ne znam predstavljat, kako jim je uspelo porabit 10 milijonov funtov (11,5 milijona evrov) samo za energetsko obnovo stolpnice. Že tu smrdi po korupciji, čisto po načinu naših propadlih gradbenih baronov - astronomska cena in slabi materiali in slabo opravljeno delo.
najdise
# 15.06.2017 ob 11:07
pikam karkoliže

res misliš, da so imeli šprinklerje v socialnih stanovanjih he, njim ni deloval osnovni alarmni sistem ob požaru. Povej mi koliko zgradb v Sloveniji ima sistem za samodejno gašenje. Mogoče 20 - 30 objektov .
Mogoče veš koliko ta sistem stane? Več kot plastična fasada na objektu!
Požarna varnost se začne v osnovi načrtovanja objekta, uporabljenih materialov, namen uporabe objekta...
Zanimivo je, da so stanovalci opozarjali pristojne glede požarne varnosti, niso pa se zavedali, da so jih že polili z bencinom in čakajo na iskrico.
gasilska-vozila
# 15.06.2017 ob 16:28
2 dni neprestano gobezdate o požaru tam daleč nekje. Z vse dolžnim spoštovanjem do prizadetih in celo umrlih v tem požaru. Zakaj niste tako vneto in PREDVSEM SPROTNO poročali o pomanjkanju informacij ob največji ekološki nesreči, ki je prizadela Vrhniko in tudi njeno širšo okolico??
megan
# 15.06.2017 ob 12:42
Na bliskovito širjenje ognja pa je vplivalo to, da je bilo zunanje pročelje stolpnice obloženo s plastičnimi oblogami, namesto z negorljivim materialom, zato se je požar v manj kot pol ure razširil na celoten objekt

Torej so "šparali" na materialu, da je več ostalo za priviligirane? Zavestno so zmanjšali varnost, da je bilo ceneje? Čaka se samo, da se ugotovi, da so zaračunali primeren dražji material, vgradili pa cenejšega in to ni samo balkanska navada? Glede na to, da je šlo za občinska stanovanja in ne zasebno vlaganje je prostora za tako krajo še več. Če ne bi bila pri nas taka navada, ne bi niti pomisila na to. Pri nas, k sreči še ni bilo primerljivega požara v bloku, ampak poznanih je pa veliko zgodb, ko so novi, na daleč zelo lepi bloki po 5 - 10 (!) letih uporabe postali skoraj podrtije, 30 - 40 let stari pa se prav lepo držijo.
arhitektka
# 15.06.2017 ob 12:38
Kako navodilo je to, da moraš ob požaru čakati reševalce v goreči stavbi?Saj so nam že v OŠ govorili,da moramo stavbo takoj evakuirati. Isto se je zgodilo v wtc dvojčkih. Ko je prvo letalo zadelo, so bila vsa navodila...čakajte na reševalce.

Jaz pred ognjem bežim in to navzdol.
zenga.zenga
# 15.06.2017 ob 12:11
fandango
Cimprej drzava poskrbi za regulacijo in cimprej se znebijo vseh teh gnojev ki so prisli sem delat za 3 funte na uro, saj veste od kod, tem bolje. Naj placajo vec, ampak naj se ve kdo dela, naj se naredi regulacija kot v Nemciji,
---------
ne smeši se in pokrij se z dolgimi ušesi . Delavci niso namreč tisti ki določajo kakšen izolacijski material bodo položili v fasado ampak financer projekta . To pa so bili tvoji ljubljeni ,,podjetniki ,, ki malo plačujejo tako za material kot za ,, delovno silo ,, ... Ve se kdo je kriv - seveda ne delavci ...
najdise
# 15.06.2017 ob 13:36
Fandango
sem sicer redko, ampak kolikor sem mogel spremljal dogodke na otoku.
Pogovarjal sem se z fanti, ki delajo pri vas. V glavnem zdržijo do 6 mesecev, pa ne zaradi obremenjenosti, ampak prevelikih stroškov preživetja.
Zakaj lahko delajo tujci pod ceno Angležev je stvar politike. Mislim, da je Angležem najbolj enostavno najeti tuje delavce s katerimi lahko dosegajo lepe profite.
Jaz delam v Avstriji in vsi smo plačani po kolektivnih pogodbah, domači ali tujci.
Verjetno si zasledil debate naših podjetnikov , ki delajo v Avstriji in morajo svoje delavce plačevati po avstrijski zakonodaji. Gre za nelojalno konkurenco, če hočeš delati v Avstriji, daj delavcu to kar mu pripada v tej državi.
UK je želela pritegniti poceni delovno silo, plačuje jih vsak,koliko mu paše in v kombinaciji z nepomebnimi objekti nastanejo katastrofe.
fandango
# 15.06.2017 ob 12:53
najdise
takole se je zgodilo. Od 2004 leta naprej so z vseh delovnih mest izrinal domacine (too expensive). Tujci delajo za veliko manj (mogoce ne Slovenci ampak je tu ogromno "EU drzavljanov" s poljskimi in bolgarskimi potnimi listi ki ne s Poljsko ne z Bolgarijo nimajo nobene zveze, ce me razumes). Sedaj je to ze tako dalec da supervisorji v podjetjih to rekrutirajo direkt nazaj v svoje drzave. Cel sistem v podjetju je naret da sedi en anglez na vrhu, naslednji za njim ureja finance tretji pa izdaja dokumentacijo ki jo potem podpise "strokovnjak" saj ves od kje. Angleska regulacija za protipozarno varnost in zascito in zdravje pri dela je pa sibka in potem vgrajujejo vsa mogoca sranja. Najlazje pa zatiskajo oci tisti ki so najmanj placani. In potem pride do tega da jim clovek noce odpret vrat pa pridejo trije ali stirje od katerih noben ne govori anglesko mu razbijat po vratih. Tako so "obnovil" tudi ta stolp. Saj naceloma firme (velike) so angleske ampak samo na vrhu. Ti si zatisnejo oci in pogledajo stran in se delajo butaste. Ljudje od drugod pa delajo "dirty jobs" za njih. In potem je se tako. Ce so firme manjse potem tudi na vrhu ni vec anglezov. Vse tujci. ker so bolj poceni so angleze izrinal. Nekaj jih je ostalo, seveda. Ti pa delajo na stavbah od bogatunov. Ves da bogatuni ne bodo dovolil eni od teh levih firm da se jim pojavijo pred vrati.
Tako da delavci niso nic krivi. Ce bi vse delal delavci, od tu, za posteno placo od katere bi lahko prezivel ne bi bilo nobenih problem. To je to kar je bilo uniceno. In sedaj imas eno tako bombo ki je non-stop pred eksplozijo. Ti ki delajo sedaj, so mnozinsko krivi "complacency". To pomeni zatiskanja oci. In to je seveda pripravljen delati nekdo ki zivi z 20 ljudmi v eni sobi, je pasteto vsak dan in dela za 3 funte. In ki je sem prisel tega se zavedajoc in se s tem strinjal. Tako da situacija se ne more urediti dokler se drzava ne razracuna TUDI z njim. Tako kot z bogatimi.
Vse skupaj je ena velika hinavscina. Sem so jih privlekli da si obnovijo drzavo "on the cheap". Zdaj ko jih vec ne rabijo jih bodo pa preko Brexita poslali domov.
Je pa res da so ti prisleci devalviral angleze in jih dobesedno nagnal na berasko palico.
Saj najvec zaradi tega so tudi skuhal tale Brexit. Vidijo da so sli predalec s priseljevanjem.
Resnica je vedno nekje v sredini. V tej bogi stolpnici so ljudje protestiral, prosil, opozarjal. Brez rezultatov. To so relativno revni ljudje. Za advokate nimajo, spremembev zakonodaji za "Legal Aid" pa so jim nekaj let nazaj onemogocile najem advokatov ob placanih stroskih.
Drzava to vse ve.
Drzava je naredila napako da je instalirala te TMO organizacije. Te so vodene s strani profesionalnih managerjev (ljudi ki mlatijo prazno slamo) in ne s strani ekspertov za gradnjo.
Bogatih se to ne dotika. Oni se drzijo par angleskih firm ki delajo vse z najboljso kvaliteto in materiali. In bogati seveda za to vse placajo. Bog ne daj pa da se jim pojavi neki slampasti kavboj. Takrat bodo pa placal advokate.
Edino tole lahko uredi drzava in edino tako da VSE, tako regulacije kot zakone, firme in zaposlene vrne na zdrave temelje.
Zalostno je da revni vedno placajo ceno.
Ne glede na to kaj gospod zenga.zenga misli o meni jaz v tem bloku poznam nekoga ki je svoji dve hceri na rokah odnesel iz 22 nadstropja (so obe v komi s hudimi opeklinami) in se nato vrnil gor in odnesel se svojo noseco zeno dol. In on je pravi, posten delavec, anglez.
Ki se je ujel v situaciji katero sem opisal. In njega mi je res zal.
Nepostenih lastnikov podjetij in tistih njihovih delavcev ki jim drzijo prst v riti in jim se prisladkujejo za bedno mezdo ki krade kruh postenim da lahko oni zatiskajo oci nad kriminalom, teh mi pa ni zal. Pa naj bodo tudi samo delavci.
zigag
# 15.06.2017 ob 11:28
Bogi ljudje, ki so ostali brez doma. Dom je dom. Upam da se prezivelim uspe hitro postaviti nazaj na noge. Svojcem umrlih pa iskreno sožalje.
Trubadur
# 15.06.2017 ob 11:14
@janezkrajski
NY dvojcka sta fasala 120-tonsko letalo pri 800 km/h z 80 tonami

Če bi gledal v živo, bi videl, da je drugo letalo letelo max 200km/h, kerozin pa gori do 800C in ni pomembna količina.

Široke ljudske množice se dajo lažje spriditi v globljih plasteh svoje čustvene narave kakor pa zavestno ali hote, zato v primitivni preproščini svojega duha laže nasedejo debelim lažem, kakor majhnim, saj same v drobnih rečeh pogosto lažejo, a bilo bi jih sram lagati in slepariti na veliko. (Dolfi - Aldolf H.)
vranek
# 15.06.2017 ob 10:13
Če bi meni rekli, naj čakam v goreči stavbi resevalce, jih gotovo ne bi. Sploh tisti proti vrhu, enostavno že zaradi dima nimajo časa nikogar čakat, ni tako visokih lestev, ničesar. No, jaz jih ne bi čakal!
HULK008
# 15.06.2017 ob 10:08
Sok je tudi za slovenca ki je imel stanovanje v tej stolpnici. Upam da mu bodo znal ustrezno pomagat. Ko sem napisal da je ogenj prisel v 45 minutah na vrh sem dobil kar nekaj minusev. Kot vidim je se hitreje se odvijalo.

Ocitno za socialna stanovanja je vsak material dober. Upam da ni kdo podtaknil ogenj glede nato da so vecinoma notri ljudje iz muslimamskih drzav.
ginza
# 15.06.2017 ob 08:42
Angleška šlamparija
fandango
# 15.06.2017 ob 14:46
najdise,
hahahaha, imas zelo prav, ta vrnitev nosi en res velik potencialni problem.....
ja bojo ze moral se vrnit. Vem da po mnogo letih nezaposlitve tudi njim delo ne disi prevec.Ampak bodo pac moral. Ce se jim ustvarijo okoliscine v katerem je delo na voljo za normalno vrednost potem ga bodo pac morali vzeti. Tu se bo anglija morala izenacit z "normalnimi drzavami". Ce je delo na voljo potem se ga ne more odbijat za vedno pac pa po dolocenem casu ni vec drzavne pomoci. Ce se za domacine nekaj naredi bodo morali tudi oni to spostovat ali pa izgubit to kar imajo do zdaj.
Konzevativcem do zdaj tega ni bilo treba pocet saj so imeli preveliko volilno podporo. A sedaj ko na volitve hodi vecina prebivalstva tudi tisti ki niso nikdar volil prej vec nimajo izbire. Ce nocejo naslednjic izgubiti oblast. Tako da, tudi oni bodo sedaj koncno zacel izvajat velike spremembe.
Za Brexit je pa takole. narod je odlocil kar je odlocil. Ricky Gervais, komik, ko so ga vprasal kaj on misli o referendumu in Brexitu in "navadnih ljudeh" je rekel takole: "navadni ljudje. Naj vam povem o navadnih ljudeh. Gres v homecentre (kot pri nas Merkur) in kupis varikino. Ko jo vzames na njej pise "do not drink". Pravi on, toliko o navadnih ljudeh in kar so oni izvolili in kaj vedo. Pravi, po moje bi moral prvo snet te nalepke z varikine, potem pocakat dve leti in potem organizirat referendum.......
fandango
# 15.06.2017 ob 13:42
zenga.zenga
ves kaj, mislim da sem razlozil dosti. Preberi. Rekel bi tole. Ne gre ziveti v crno belem svetu. Kot sem rekel je resnica vedno v sredini in kompleksna. Nikdar ne bos razresil nic z obesanjem krivice na eno ali drugo stran. Krivi so vedno vsi vpleteni. Kdor ne bo odgovarjal bo odgovarjal v svoji zavesti. Tudi po vojnah ne moremo kaznovati vseh ki so zagresili zlocine so pa vsi krivi. Kakorkoli obrnes. Vsi od najmanjsega kolescka.
Tudi delavec ki pride sem s kupljenim potnim listom pa sploh ni iz drzave EU je kriv. Kriv je tega da dodaja olje na ta ogenj s svojim delom in zatiska oci. Kriv je tudi tega da zaradi njega nekdo ki bi delo opravljal posteno do svojega dela ne more vec. Seveda oni to niso povzrocili ampak njihova dostopnost v milijonih tudi privede do vsega in se bolj podpihuje pozresnost dobavitelja (ki je obicajno tudi izvajalec v Angliji).
Ne zelite si te situacije v Sloveniji. Demokracija gor ali dol, fleksibilnost in razumevanje za tujce ki rabijo pomoc, vse to se ustavi, se posebej ta demokracija ko postavis zlico ob SVOJ prazen kroznik. Tega v Sloveniji (se) nimate tako da ne morete niti slucajno vedeti kako se pocutijo domacini v angliji. Ne zelim vam pa da bi kdaj, kot drzava, prisli v to situacijo.
Ce drzava zaradi grabezljivosti, profitov in pohlepa ne bi okrnila standardov in olajsala zakonov do vsega tega ne bi prislo. A treba je odstraniti tudi te ki vedo kaj se dogaja in so pripravljeni to izvajati s svojimi rokami ob devalviranem strosku. Z njimi v sliki se pohlep ne bo nikdar koncal. Na koncu koncev, ce zaposlis samo domace delavce za normalne place kaj se bo zgodilo. Ziveli bodo bolje, profiti bodo manjsi. Morda bo pac drzava potem morala manj stiskat pas in rezat proracun pac pa si namesto tega izposojat denar (kot je bilo prej) in bo rezultat tega povisanje plac za vse. Oboje je mogoce. A dokler so nekateri pripravljeni delat za denar ki je zalitev za normalnega cloveka se to ne bo zgodilo.
Kot sem pa ze rekel. Konkretno v tej situaciji ceno placuje moj prijatelj, delavec. Kateremu sta skoraj zgoreli dve hceri za katere se ni sigurno da bosta preziveli. Tudi on je bil izlocen iz tega dela ker za 3 funte na uro ne more delat. So pa tudi njemu po vratih razbijal ti divjaki za katere ti menis da niso nic krivi.
fandango
# 15.06.2017 ob 12:19
zenga.zenga
mislim da edini ki se smesis, si ti.
dej razmisl mal. Ce nimas delovne sile ki je pripravljena zatisnat eno oko in izvajat tale kriminal do njega tudi ne pride. Pa ne bos angleza nateral na to. Vse se je zacelo z devalvacijo standardov ki so jo namenoma dovolili da bi povecal profite. Skrivajo se pa za dokumentacijo.
Ne vem ce ves, atule so se obogatil ljudje ki nimajo niti enega zaposlenega ki je legalno v drzavi, ki krajsajo vse kote in vstavljajo vse mogoce materiale da cimbolj zmanjsajo strosek in cim vec strpajo sebi v zep. To gre eno za drugim kot domine in zdaj si v situaciji da direktno zaposlujejo ljudi od zunaj, anglez vec ne pride zraven. A se to tebi zdi normalno.
Jaz nima nic proti delavcem, proti postenim ne. Ce bi se uredilo tako kot je treba bi tudi vsi ti delavci imeli vec od tega.
Ne mi pa govorit kaksni so time ki so tole izvajal ker mislim da vem malo bolje od tebe.
ti-ne
# 15.06.2017 ob 11:08
Blok s socialnimi stanovanji res ne sodi v super elitni četrti Kensington. .....Požarna varnost pa taka, kot da so samo čakali, če ne delali, da se kaj podobnega zgodi.......... Zdaj lahko zgradijo elitni blok s stanovanji po 1000x višji ceni, kot so socialna stanovanja.... Lokalne revne muslimane bodo zamenjali princi z Lamborghini iz arabskih držav.
oziris.va
# 15.06.2017 ob 10:58
Rockos
# 15.06.2017 ob 08:36

10 milijonov so porabili za prenovo? Morda bi naslednjič premislili o izgradnji nove stolpnice, bi bilo bolj ekonomično. Cca. 5 mio. bi stala povsem nova (šteto po številu stanovanj in povprečju kvadrature).


A misliš, da drugje nimajo "balkanskih" poslov? ;)
Binder Dandet
# 15.06.2017 ob 15:00
@fandango:
"Ne pricakujem da razumete to saj tega v Sloveniji nimate. "

Vse kar naštevaš, imamo v Sloveniji. Samo da v teh zgodbah nastopajo Bosanci in Kosovarji. Poceni delovna sila. Pripeljejo družine, ki jim pripadajo socialni transferi. Dosti jih potem gre naprej na zahod delat, družine pa tukaj ostanejo.

Recimo dva članka iz zadnjega obdobja
https://www.rtvslo.si/slovenija/slovenij
a-je-najvecja-izvoznica-tuje-delovne-sile-za-zahod/423406
http://www.rtvslo.si/slovenija/v-bih-u-mlad-clovek-nima-cesa-iskati-mnozicno-na-delo-v-obljubljeno-dezelo-slovenijo/424625

"Prijatelji moji, to ni Slovenija kjer je vse dokumentirano in regulirano. "
Tebi se res vidi, da že zelo dolgo nisi pri nas. Čeprav tale stavek mi že malo daje sumiti, da nisi mogoče trol.:) Ker tole je pretiravanje. Regulacija v sloveniji? Kdaj si se ti izselil?:D

Sicer pa hvala za informacije iz prve roke glede požara. Če so resnične. Saj pravim, malo si sumljiv postal z zgornjim stavkom. Kakorkoli. To je to od mene.
fandango
# 15.06.2017 ob 14:27
fah-q,
ne, nisem mislil na nas. Gre bolj za ljudi ki so kupili vzhodne EU potne liste pa sploh nimajo nic z drzavami od koder so potni listi.
Kot sem rekel. Ne zelite si te situacije. Biznis si je obrisal roke od svojih ljudi, drzavljanov. Ce nekomu placas 30% place in je teh ljudi zaposlenih kot mravelj, potem mnozicno povzrocas ogromno skodo vsem. Seveda vsak sam ne, a vsi skupaj ravno toliko kot pozresni bogatas. Kakorkoli ze, ko se nazre ta ravnoteza so izgubili domacini. In tudi jaz. Ker me izpodkopava nekdo ki ne pozna meje v majhnosti moje mezde. Ne pricakujete menda da bomo vsi tolerantni in strpni ko jih je prevec. Saj pomagati je treba.
A lahko je vam trobit o tem. Ce vam jih vse nekdo poslje tja, vse te ki so pri nas, boste hitro zamenjali plosco.
Ne mislim zalit nikogar a mislim da nimate predstave o tem kaj ravnoteza v druzbi pomeni. Niste krivi za to. Angleska oblast je kriva. A pricakujem da lahko vsaj razumete kako se pocuti 30 milijon ljudi od 60 milijonv katere financno tepe vsak dan ta situacija ko nekdo "mogoce prezivi in poslje mogoce 20 funtov na dan nekam v svet". Ce tega ne bi bilo prevec in ce vsi ti ljudje ne bi posiljal otroskih dodatkov in tax kreditov nazaj v svoje drzave otrokom in zenam ki sploh ne zivijo v angliji (ti dodatki so nekje okrog 900 eur mesecno) potem bi mogoce s eslo. Ne pricakujem da razumete to saj tega v Sloveniji nimate. Se pa te svinjarije tule dogajajo do te stopnje da so ljudje izvolili Brexit. Ne vem ce lahko razumete no. Ti ljudje nic ne prispevajo tule, okrnil so vrednost delovne sile tu, plus na dodatke so pa se pobral drzavnega denarja toliko da to ni za opisat. To kar vi vidite kot "pomoc ubogim" se je v resnici tule prelevilo v organiziran kriminal kjer so si na koncu celo anglezi prisli gor kaj se jim dela. Kot ponavadi so rabili malo casa ampak na koncu so skapiral.
Verjemi, ti ubogi (ne vsi a vecina) bodo kmalu, kmalu, imeli vec kot imas ti. Ali jaz.
Verjet mi sicer ni treba, lahko pa poskusis. In vi ostali tudi ki mislite da pisem prazno slamo.
Prijatelji moji, to ni Slovenija kjer je vse dokumentirano in regulirano. To kar se tu dogaja si se zamislite ne morete. Mogoce me zeli kdo vprasat kako lahko nekdo zivi v eni drzavi a posilja otroske dodatke v drugo drzavo in da so le ti 500-600 eur mesecno ? Kako je mogoce, sicer ne vem, a vam garantiram da je to v angliji tako.
Od vseh teh "delavcev" drzava seveda pobere bore malo davkov (saj so njihove place minimum) in potem je tu se en problem, drzavni primankljaj.
Da ne govorim o vseh teh ki so prisli sem in "dokazal obstoj" 7 otrok na podlagi rojstnih listov izdanih v Romuniji za denar. Veste potem so tudi otroski dodatki dosti vec......
Oni vam tja v Slovenijo ne hodijo toliko ker se to v Sloveniji ne more, roko na srce pa tudi denarja ni dovolj. Pridejo pa sem.
Vem da ne razumete tega kar pisem. A poskusite odpriti oci in mi poskusite verjet.
fandango
# 15.06.2017 ob 13:54
najdise,
ja, to je pa zelo res. Stroski prezivljanja so ogromni. In zato vecina gre po 6 mesecih. Se enostavno ne splaca. Slovenci smo taki da vseeno cenimo tudi neko dostojanstvo v zivljenju in da ne moremo spati v sobi kjer se nam dva para nog stulita pod nos, z vsake strani glave. Ce zivis tako, potem je veliko bolj poceni. A nasi fantje tako gotovo ne bodo ziveli.
Meni je drugace ker sem tu ze tako dolgo da sem sedaj tu dlje kot pa sem zivel v Sloveniji. Razumem pa problem.
Drzava je pozresna in ker ni uporabila avstrijski ali se kak drug evropski nacin ko je za to bil se cas je sedaj koncala v godlji. Brexit itd.
Dolgorocno seveda nic ne traja. Slej ko prej se bo tudi EU razpadla kot so se ostale zgodovinske zveze v preteklosti. Ce ne prej, verjetno ko nam vsem zacne primankovati vode, hrane in goriv. Tako da ce ne prej bomo takrat spet vsi na istem. Da ne govorim o tem da nas je vse vec in da zivimo vse dlje. Se posebej v Evropi tako da tudi to bo zanimivo videti kako se izide.....
Kratkorocno, anglija, ce takole realno pogledam, nima izbire kot pa da popravi kar je pokvarila s pozresnostjo v zadnjih dvajsetih letih. To vkljucuje tudi integracijo nazaj v delo svojega lastnega prebivalstva. Osnovni problem cegar si omenil sam skozi nase fante ki imajo prevelike stroske ko delajo tu. Tako je tudi za angleze. In ko jim nekdo se spodkoplje placo na uro, potem.....
najdise
# 15.06.2017 ob 13:52
Oprosti Fandango

če pa država dovoljuje, da nekdo dela za 3 funte na uro, pa si je sama kriva.
najdise
# 15.06.2017 ob 13:14
Osnova požarne zaščite so objekti, ki so grajeni iz negorljivih sestavin in se požarna zaščita stopnjuje glede na namen uporabe objekta. Naprimer objekt kot je Kemis bi moral imeti svojo gasilsko dežurno službo z vsemi opozorilnimi sistemi in samodejnimi gasilnimi sistemi.
Nekdo je tukaj omenil izolacije kot je stiropor, ki se skrči in v končni fazi zagori, to je še najmanjši problem. Problem so ceneni zaključni materiali v gradbeništvu, lepila, tesnilne mase, predvsem pa fasade (steklene fasade so posebej temparaturno neobstojne).
Zato ne razumem, kar v medijih govorijo o požarni infrasktuturi v bloku. To ne bi nič pomagalo. Ali veste kakšen pritisk mora imeti voda v prvem nadstropju, da bodo delovali škropilniki v 24 nadstropju. Možno je, ampak to so sistemi, ki si jih lahko privoščijo v luksuznih objektih.
Bistvo preventive so materiali, ki ne gorijo oziroma ob visokih temparaturah se topijo, tljijejo.
pikam_dopust
# 15.06.2017 ob 10:27
@12 mrtvih

Ti mrtvi so SAMO tisti, ki so skočili iz oken in so jih prešteli na ploščadi.
Mrtvih je SIGURNO več, saj tistih, ki so zgoreli, sploh še niso začeli šteti (še gasijo stavbo in se ukvarjajo s tem, ali vanjo sploh lahko vstopijo).
VanDame
# 15.06.2017 ob 10:07
"alah
# 15.06.2017 ob 08:55
600 stanovalcev
68 rešenih
34 ranjenih
12 mrtvih
nekateri so pogrešani

"Nekateri" sedaj pomeni 500 ljudi, al kako??"


Bi rekel, da tistih, ki so sami stekli ven (večina), niso šteli.
jodlzi
# 15.06.2017 ob 09:11
@Krimsky: "... odgovorni smo mi."

lažje je valiti krivdo kot sprejeti odgovornost.
samy joe
# 15.06.2017 ob 08:57
Ne se slepiti, tole je nova ideja za teroriste.
Ramus
# 15.06.2017 ob 08:49
Plastično pročelje? Bolnica v Šempetru? Bolnica v Izoli?
Rockos
# 15.06.2017 ob 08:41
Binder Dandet:
Mogoce je misljena prenova vseh enakih stavb? Cudi me, da bi obcina samo eno prenavljala.


To pa ne piše, tako da ne morem sklepat na tak način. Tudi pri nas se vsaka stavba sanira ločeno od ostalih. In tudi pri nas je kar nekaj tako zgrajenih blokov, da je norost gledati na energetsko vzdržnost, ampak bi jih bilo treba porušiti in zgraditi nove, saj so tudi protipotresno neprimerno zgrajeni.
anny22
# 15.06.2017 ob 15:06
Imam samo en komentar, ki bo mogoče komu rešil življenje...ogenj se vedno širi navzgor, zato je potrebno bežati čim nižje, če je mogoče! V nesreči v Kaprunu, kjer se je vnel vlakec v tunelu, se je rešila samo skupina, ki je šla po stopnicah navzdol. Vsi, ki so šli proti izhodu na vrhu, so se zadušili, ker je predor prevzel funkcijo dimnika, skozi katerega je skozi spodnji vhod vlekel svež zrak. Enako v tej stavbi, prazni prostori, jašek za dvigalo, instalacije, okna, vrata, prepih..ogromno kisika za ogenj. Ko se je zaradi požara v enem nadstropju dvignila temperatura stropa in sten, je bilo samo vprašanje časa, kdaj se bo vnelo zgornje nadstropje in še eno višje in še višje. Tisti v zgornjih nadstropjih so bili mrtvi, še preden je prišel ogenj do njih...moje sožalje sorodnikom.
velika uharica
# 15.06.2017 ob 12:59
Problem jev tem, da tudi Brexit, če sploh bo in kakšen bo, ne bo prinesel odrešitve. vsaj v kratkem ne, eliti pa sploh ni po godu. Poleg tega je VB zelo zadolžena, porabili so veliko denarja za vojne, 'pomoči' beri sklepanje poslov po svetu in banke. Kdo od politikov pa bo izvedel Brexit in razdolžil VB?
Lupo
# 15.06.2017 ob 10:43
Požar so prvi opazili muslimani, ki so se vračali z jutranje Ramazanske molitve.

https://www.indy100.com/article/muslim-boys-prayer-ramadan-grenfell-tower-block-fire-kensington-london-7789971
fandango
# 15.06.2017 ob 18:53
kislec,
ne, jaz se ze od konca 80 let ukvarjam s fiziko in laserji. Tako da nisem vezan ne za anglijo ne za kje drugje. Tako da jim niti zbijam place niti jim lahko pomagam da jim bodo vecje. Zivim OK, nisem pa ne bogat ne siromasen. Nisem pa nikdar nikomur nic ukradel. In kar sem si priboril sem si priboril sam.
Moti me pa to da ljudje ki gledajo na vse le povrsno in generalizirajo vse stvari v zivljenju (ker podrobnosti ne poznajo) prinasajo mnenja ki nimajo ne repa ne glave. Tako vsi anglezi postanejo ali ameriski podrepniki ali goljufi ali evropski izdajalci. Pa ceprav jih pravzaprav nihcne nic ne vprasa. In pa vsi generalizatorji postanejo dobrodelnezi in humanisti. Vse dokler jim ne parkiras pred njihova vrata vse te katere tako zastopajo in scitijo. Potem jim je pa narobe in se repencijo, ko je njihova denarnica in kroznik v krizi.
Pa ce ste ze vsi toliko navalil na to "zascito pravic delavcev". Zakaj kapitalizem ? A ni bilo bolje potem v stari jugi kjer je delavec bil malo bolje zasciten kot danes ?
Saj vam jaz ne unicujem vasih pravic delavcev. Tam jih imate, ste si jih izvolil te ki vam to delajo. Spremenite jih.
Jaz samo pravim da nic ni crno in nic belo. Nikjer v nobeni situaciji ni mozno da je ena stran cisto nedolzna in bela druga pa cisto crna in kriva.
jaz vam dajem informacije tako kot so. To vam niti portal ne daje saj so v clanek vpisali razne podatke ki sploh niso tocni.
Vi pa namesto da bi imeli neko spostovanje do tega da lahko vsaj dobite priloznost da pravzaprav dobite malo bolj podrobno in tocno ozadje vsega, se pa iz tega delate norca.
Prijatelji moji, ni pameten on ki je eno knjigo prebral pa misli da vse ve.
fandango
# 15.06.2017 ob 16:20
@administrator,
vi pa tudi, kako dovoljujete tele svinjarije ? Da se nekdo norcuje da je clovek "sportnik" pa polemizira kolk rabi casa pa kaj je teoreticno mozno, pa kolk je trajal casa da je zagorel ?
Nekomu ki je to gledal s svojimi ocmi, kot sem jaz ?
Zena doma ze dva dni joce ker pozna njihovo mamo ki je v komi.
Vi pa tule gore dovoljujete zajebancije od ljudi ki nimajo kaj drugega delat kot pametovat na daljavo o tem kaj je kdo rekel ali ni rekel ali ce je krivil lastnike ali ne ?
Kazalo