Svet
O epidemiji ošpic že poročajo iz Srbije. Foto: Reuters
Ključna za preprečevanje epidemij ošpic je precepljenost. Foto: Reuters

Dodaj v

Na Hrvaškem opozarjajo pred epidemijo ošpic

Po prvem smrtnem primeru v Srbiji
28. december 2017 ob 16:22
Zagreb - MMC RTV SLO, STA

Hrvaški zavod za javno zdravstvo (HZJZ) je po tem, ko so v Srbiji zaznali prvi smrtni primer zaradi ošpic, opozoril, da obstaja možnost vnosa virusa ošpic na Hrvaško in epidemije ošpic.

Ob tem so poudarili, da je cepljenje proti ošpicam najboljši ukrep za preprečevanje epidemije. Prebivalcem so svetovali, naj se zaščitijo s cepljenjem, če tega še niso storili.

HZJZ v današnjem sporočilu navaja, da je tveganje za epidemijo ošpic na Hrvaškem obstajalo tudi pred epidemijo ošpic v Srbiji. Potrdili so, da na Hrvaškem vsako leto imajo posamezne primere ošpic, "uvoženih" iz drugih držav.

Poudarili so, da v večini primerov ni bilo širjenja te nalezljive bolezni med prebivalstvom predvsem zaradi visoke precepljenosti na Hrvaškem. Kot so poudarili, je temeljni ukrep za preprečevanje epidemije ošpic vzdrževanje visokega odstotka cepljenega prebivalstva.

Vse manjša precepljenost
Opozorili so, da se v zadnjih šestih letih na nekaterih območjih Hrvaške zmanjšuje precepljenost, posebej v Dubrovniku, Splitu, Osijeku in na Reki. Kot ocenjujejo, obstaja možnost, da bi se na območjih, kjer je precepljenost nižja, lahko pojavile manjše epidemije, predvsem če bi zboleli predšolski otroci.

Spomnili so, da je manj cepljenih med Romi, ki menjujejo bivališča, in da je bila manjša epidemija ošpic na Hrvaškem v letih 2014 in 2015.

HZJZ je tudi tistim, ki bi po vrnitvi iz drugih držav zaradi povišane telesne temperature in osipa po obrazu in telesu posumili, da so zboleli zaradi ošpic, priporočil, naj ne hodijo v čakalnice, temveč naj pokličejo osebnega zdravnika in se z njim posvetujejo po telefonu, da bi se tako izognili širjenju virusa ošpic v zdravstvenih ustanovah.

Statistika kaže, da umre en človek od tisoč ljudi, ki zbolijo za ošpicami. Ta odstotek je višji, če je med bolniki več podhranjenih in ljudi z imunskimi težavami. V Srbiji so letos imeli več kot 680 primerov ošpic, en človek, in sicer 30-letni moški, pa je umrl.

K. S.
Prijavi napako
Komentarji
soulofdis
# 28.12.2017 ob 17:10
In sedaj povabimo nasprotnike cepljenja in nase priznana Dr.Google strokovnjake k pogovoru, da nam razjasnijo nastalo situacijo :)
Ramus
# 28.12.2017 ob 17:36
Jaz sem cepljen, vi pa kakor hočete,.... bi bilo pa korektno z vaše strani, da si zdravljenje plačate sami, če boste zboleli in se niste cepili, ker imeli ste možnost brezplačno.
Ramus
# 28.12.2017 ob 17:56
"raja itak sploh ne pomisli, da bi brala navodila."

Se šališ, če bi brali si še Lekadola ne bi upali vzeti,... veš kaj vse ti lahko Lekadol naredi. Raje ne beri,...
Ramus
# 28.12.2017 ob 17:44
"Tudi če imaš kakšne alergije navodil ne beri"

Alergije? Redko pri cepljenjih zabeležimo resno alergijsko reakcijo,.... zelo, zelo redko.
robantus
# 28.12.2017 ob 17:52
firtoh
# 28.12.2017 ob 19:28
Jon
Daj še preberi navodila za antibiotike in lekadol.Po prebranem bi te moralo prijeti,da bi zdravila kar zabrisal v smeti,pa jih ne,ane
Za primer: del navodil za Buscopan,ki se dobi brez recepta in jih moja žena občasno vzame zaradi boleče menstruacije:
-Zdravilo Buscopan ima lahko nezaželene učinke:tahikardija,motnje znojenja,anafilaktični šok(kot pri antibiotikih in cepivih),oteženo dihanje,koprivnica ,zastajanje seča....
Se pravi, pri vsakem novem zdravilu,ki ga še ne poznaš in ti ga zdravnik predpiše na recept ali kupiš sam,obstaja možnost,da te doleti kaj od naštetega v navodilih.
Če se danes odločim,da se ne bom več zdravil z antibiotikom,bom ob naslednji okužbi:
A. Prebolel, a v daljšem času
B. Zaradi zapletov pristal v bolnišnici
C. Končal na pišekovi njivi
Če bi imel rad rusko ruleto,bi se šel kaj tacga,sam jo ne
burnoutslo
# 28.12.2017 ob 17:45
Bo pazi_mina hitro povedal da njegovi otroci niso cepljeni in tudi niso avtisti!
resnica boli
# 28.12.2017 ob 20:46
Ko bi se ljudje tako zagreto ukvarjali s tem kakšno svinjarijo vam zlivajo v obliki pesticidov po hrani, zelenjavi in sadju, špricajo z glifosatom po parkih, ob železnicah, avtocestah, okoli vrtcev in šol, s kakšnimi steroidi in hormonskimi motilci pitajo perutnino, svinjino, govedo..., potem se pa ljudje sprašujejo kako to, da ima vsak peti slovenec do petdesetega leta raka, alzheimerja itd..., govorimo o posledicah stotisočih bolanih v Sloveniji in o več tisočih mrtvih vsako leto..., ampak večini slovenceljnev je še vedno problem ta umetna epidemija ošpic in necepljen otrok ali odrasel..., zakaj... zato, ker o tistem zgoraj ne govorijo po tv-ju... Zato to ne obstaja..., tako je to v deželi kranjski..., namesto vas razmišlja in vam v glavo vbija informacije, mnenja in argumente obraz na tv ekranu..., čestitam ;-)
vranek
# 28.12.2017 ob 18:02
Jon, tvoje reference prosim!? Kaksno dpecializacijo k as. Ali pa nehaj nakladat! Vse kar zapišes je lahko osnova za tozbo tistih, ki bodo upostevali tvoje nakladanje. Se tega zavedas. In tvoj IP ni nobena skrivnost, naj ti bo to jasno.
A si res tako naiven, da verjames, da je svet ena sama zarota v vrednosti 26 centov, kolikor stane osnovno cepivo? Kaj mislis, kdo je v tej xgodbi naiven in nategnjen! Resmo te opozarjam zaradi zspisov!
Ramus
# 28.12.2017 ob 17:48
"v slovenskem prevodu alergija na jaca ni razlog za opustitev cepljenja"

Res je, ker bi lahko v cepivu bili teoretično ostanki beljakovin, ker virus gojijo na piščančjih embrijih in bi tako lahko obstajala teoretična povezava. Glede na to, da se cepi tudi otroke evidentirane z alergijo na jajčne beljakovine in ne opazimo alergijskih reakcij, se je oblikovalo takšno priporočilo. Nič posebnega,....
opranaglava
# 28.12.2017 ob 21:04
resnica boli:
Marsikaj, če ne vse bi se dalo eliminirati. Če bi bilo "eliti" res tako mar za naše zdravje kot hočejo to prikazati pri cepljenju. Zato mene s temi kampanijami niti slučajno ne prepričajo. Tako zelo jih skrbi za naše zdravje, da nas hočejo prisiliti v dobro.
Chicken Boy
# 28.12.2017 ob 18:20
Jon dej ne nakladaj, ker nimaš pojma.
firtoh
# 28.12.2017 ob 22:22
Jon
hočeš reči da bi morala biti Lekadol in Buscopan obvezna?
Ni stvar v obveznosti ampak o presoji tveganja in koristi.Eno cepivo dobiš enkrat do dvakrat v življenju,različne tablete,tudi take kjer je tveganje veliko večje pa najmanj 100x v življenju,sploh pa ko si starejši in jemlješ eno pest zdravil na dan po 10 do 15 let.Veliko smrti povzročijo ravno interakcije med zdravili po daljšem jemanju,v nekaterih primerih pa po zelo kratkem.
Če imaš ali si imel mlajšega otroka,vedno za zbijanje temperature uporabljaš Lekadol sirup.Nekateri celo nekritično,zato,da lahko gre bolni otrok v vrtec,ker si ne morejo privoščiti bolniške ali pa nimajo varstva.Če daš lekadol mački ji odpovejo ledvice takoj,psu pa po parih odmerkih.Torej,če je ena stvar škodljiva za dve različni živalski vrsti,je najbrž vsaj deloma tudi za tretjo,četrto in stoto.Ampak ne,mi bomo halo delali za nekaj ,kar dobimo v zgodnjem življenju potem pa nikoli več,tisto,kar pa konzumiramo večkrat letno,vse življenje,tisto pa ni problematično
poskok
# 28.12.2017 ob 19:03
Bi vas vse nekaj povprašal! V navodilih proizvajalcev cepiv je med drugim napisano, da v določenem promilu pride do zelo hudih posledic po cepljenju. Kako to, da država Slovenija v vsem svojem obstoju ni izplačala niti ene odškodnine za nastalo škodo, kot posledico cepljenja?
P.S. Proizvajalci cepiv ne odgovarjajo za nobene stranske učinke cepljenja to prevzame država v kateri se izvaja cepljenje!
agenda21
# 28.12.2017 ob 22:35
Dobra roba roba se sama hvali.
Za slabo pa rabiš propagando.
Za izredno slabo, pa izredno plačano propagando, ki
dela še v nočnih smenah.
amigo
# 28.12.2017 ob 22:08
Statistika kaže, da umre en človek od tisoč ljudi, ki zbolijo za ošpicami.

To je laž in pretiravanje. Vsi v moji generaciji smo preboleli ošpice in to kar doma. Nikoli nisem slišal, da bi kdorkoli umrl.
bojanvasiljevic
# 28.12.2017 ob 21:35
Presneti virus, da se loteva tudi tistih, ki niso 100% zdravi.
Na takega vsak virus lahko vpliva, tudi od tistih bolezni, ki niso baje omejena z obveznimi cepivi, kot jih vi tako radi prehvalite. Še prehlad je lahko nevaren ali pa kakšna bolnišnična okužba s perzistentimi bakterijami.

https://sl.wikipedia.org/wiki/Bolni%C5%A
1ni%C4%8Dna_oku%C5%BEba :
Bolnišnična okužba je okužba, pridobljena v bolnišnici ali pri kakih zdravstvenih posegih.[1] Pride lahko do hudih pljučnic, okužb sečil, obtočil in drugih delov telesa...

Kdo misliš, da ima boljše možnosti? Pacient s pljučnico ali pacient s pljučnico in ošpicami hkrati?

Pacient samo s pljučnico ima seveda več možnosti! Samo pacient z gripo in pljučnico in pa pacient s pljučnico ter ošpicami imata enako otežkočeno situacijo. Vendar pljučnica je tisti zadnji žebell v krsto. In zoper prvo gripo je cepljenje prostovoljno, zoper ošpice pri mladih ne.

Sicer pa ko bi vsaj tako razmišljali tudi pri VEČvalentnih cepivih. Samo večjo zmedo, nevarnosti, možnosti za nepredvidene situacije pri takih koktejlih cepiv proizvajate, ko telo zato niti ne prepozna značilnega karakterja ter poteka posamezne bolezni. Saj se mora spopadati z vsemi. Kako naj to razume v smislu efektivnosti in pa zmanjšanja stranskih učinkov? Pa šeadjuvansi so zraven. Saj ni čudno da narašča incidenca avtoimunosti in nevroloških poškodb.

Sicer pa kar se tiče incidence gripe ElTorro. To je lahko taka statistična napaka da boli glava! Od 5 -20% incidence prebivalstva je možnost .In potrem ti praviš da se gripa ne more kosati po incidenci z ošpicami?

https://www.webmd.com/cold-and-flu/flu-statistics
amigo
# 29.12.2017 ob 08:18
Zapomnite si nekaj. Cilj zdravstvene industrije ni, da bi bili ljudje zdravi. Njihov cilj je da ljudi ohranijo pri življenju in jih nato zdravijo čim dlje. Od mrtvih pač ni dobička. Vedno več je tudi zdravljenja zdravih. Premakneš mejo tega kar je še normalno in evo novi milijoni bolnikov. Pred 30 leti si lahko prebral, da ima vsak peti človek visok krvni pritisk. Danes pa že polovica. Še hujše je pri holesterolu. Spomnimo se samo ptičje, svinjske in ne vem še kakšne gripe, norih krav itd. Tudi apokaliptične napovedi glede AIDSa se niso izpolnile.
Mitcho_Buchannon
# 28.12.2017 ob 23:08
Koliko časa pa traja imunost po cepljenju? Ker ne vem, če kako cepivo zagotavlja trajno imunost? Ponovitveni odmerki pa se pri odraslih ne izvajajo, tako da ne vem, kako naj bi bili potem tisti, ki so bili cepljeni v otroštvu v odrasli dobi imuni? Me lahko kdo razsvetli?

Prebolela bolezen pa naj bi v primeru ošpic zagotavljala trajno imunost.
opranaglava
# 28.12.2017 ob 18:40
He he ... s komentarji je pa tako kot s tistimi barvnimi pikicami. Očitno je dobra cepljenost tu gor, se anticepilski komentarji težko primejo.
Ramus
# 28.12.2017 ob 17:50
Video žal ne dela,... pa si v povezavi poglejte kako lahko ošpice prizadenejo otroka,... uboga Natalie

https://www.youtube.com/watch?v=H_f9OE2H
cZ4
agenda21
# 29.12.2017 ob 18:08
Ramus, kje v svetem pismu piše, da se je potrebno cepiti za ohranjanje zdravja?
Mislim, da je stvarnik za nas dobro poskrbel preko imunskega sistema, če ga seveda ustrezno vzdržujemo.
mmatej
# 29.12.2017 ob 09:25
Cepiva niso popolna, a vendar prinesejo dosti več koristi kot povzročijo škode. Določena so obvezna da zaščitijo otroke in preprečijo hujše zaplete, določena so priporočena za ogrožene skupine (npr. cepivo proti gripi in pnevmokoku za starejše, kjer so te bolezni smrtne v višjem odstotku). Kot zdravnik, specialnosti ki se neposredno ukvarja s to temo (za razliko od spodaj naštetih "herojev", ki imajo samo opravljeno medicinsko fakulteto - dejansko najlažji del celotne zdravniške poti), zagovarjam obvezno cepljenje. Zaradi stika z ogroženimi pacienti sebe redno cepim za gripo, priporočam cepljenje proti HPV in KME za vse, ostala cepiva glede na individualno situacijo. Družina je precepljena, prav tako velika večina kolegov. Denarja ali plačanih izobraževanj od farmacije nisem videl nikoli, člankov sem prebral malo morje, za razliko od določenih komentatorjev sem jih tudi razumel in uvrstil v pravilen kontekst. Pa še končna misel, kar se tiče avtizma...ali ste kdaj pomislili, da na večje število otrok avtističnega spektra, poleg samega boljšega odkrivanja vplivajo še kakšni drugi dejavniki modernega življenja in družbe?
nvk
# 28.12.2017 ob 22:32
firtoh, jaz sem za povečanje plač učiteljem, če to pomeni, da ne bomo več brali takih neumnosti o cepljenju. :(
agenda21
# 28.12.2017 ob 22:03
https://www.naturalnews.com/2017-03-09-cdc-confirms-natural-news-100-correct-on-report-of-african-green-monkey-kidney-cells-used-in-vaccines.html
http://investmentwatchblog.com/us-govt-releases-vaccine-injury-payout-figures/
http://farmwars.info/?p=15412
http://wakingtimesmedia.com/never-safe-vaccine-never-will-safe-vaccine-dr-suzanne-humphries/
Tkalka
# 28.12.2017 ob 21:14
To bi moral vedeti vsak, ki da otroka cepit:
http://www.naravnaimunost.si/Razprave/in
tervju6.php
RJSlo
# 28.12.2017 ob 20:26
No ja. Kako je pa s stranskimi učinki pri Viagri? :)
ElTorro
# 28.12.2017 ob 20:24
Zato ker se pljučnice lahko pojavijo tudi drugače in niso neposredna povezava z ošpicami

Presneti virus, da se loteva tudi tistih, ki niso 100% zdravi.

Kdo misliš, da ima boljše možnosti? Pacient s pljučnico ali pacient s pljučnico in ošpicami hkrati?
opranaglava
# 28.12.2017 ob 18:19
4. da stranskih pojavov ne prijavljate, ker boste skazili statistiko

Itak jih niso upoštevali in je bilo avtomatsko krivo kaj drugega. So morali biti starši zelo samozavestni in neomajni da so kaj pribeležili.
Ramus
# 28.12.2017 ob 18:14
"Če me boste zmleli"

Eh nisi niti približno tako zanimiv, poleg tega, da vas je takih še na tisoče,.... je pa res da bi bilo korektno z vaše strani, da za svoje trditve enako kot zdravniki, odgovarjate pred zakonom osebno in materialno, ko se bo izkazalo, da nimate prav,.... dvomim da vas je toliko v hlačah,...

Sicer pa oblasti vedo kje je svood in bodo tam tudi potrkali, ko bo treba plačati račune, pa upam, da ta dan ne bo nikoli prišel,...
tesla85
# 29.12.2017 ob 02:30
eltorro
Na drugi strani nekaj tisoč knjig, nekaj deset tisoč strokovnih člankov in nekaj milijonov zdravnikov trdi nasprotno. In za razliko od tvojih lahko svoje trditve podkrepijo s številnimi obsežnimi znanstvenimi raziskavami.

ne biti tako zaverovan v nepristranskost teh obsežnih znanstvenih raziskav, ki se jih tako oklepaš..kdo pa misliš, da je njihov glavni sponzor, če ne big-pharma korporacije? farmacevtske megakorporacije v povprečju porabijo 19-krat več za "marketing" kot za research. upam, da se zavedaš kaj ta marketing pomeni. GlaxoSmithKline je pred nekaj leti plačal rekordno kazen 3 milijarde dolarjev v ZDA, zaradi podkupovalne afere (ki je vključevala zdravnike, zdravstvene ustanove in celo politike) - link. se ti zdi, da bi bil članek takega sponzoriranega zdravnika zares 'strokoven'?
pred kratkim je obsežna znanstvena raziskava ovrgla povezave cepiv z avtizmom - link. vse lepo in prav, pa poglejmo avtorje - vsi iz vrst raizskovalne inštitucije imenovane RAND corporation. kdo so spet glavni sponzorji te inštitucije? GlaxoSmithKline (GSK) in Merck - proizvajalci cepiv, kdo pa drug.
verjemi pač kar hočeš verjeti. vendar pa to, kaj je strokovno in znanstveno pri zadevah, ki zajemajo multimiljardne posle še zdaleč ni črnobelo. pred nekaj desetletji so recimo raziskovalne inštitucije pod okriljem velikih tobačnih lobijev vehementno trdile in znanstveno dokazovale, da tobak ni škodljiv, narod je pa prikimaval. Raziskovalci, ki so temu nasprotovali, pa so bili soočeni s strokovno in osebno diskreditacijo. zveni znano?
Jon
# 28.12.2017 ob 23:30
Treba je ljudem samo povedati, da cepljenje ni nevarno, da je to najučinkovitejši ukrep za blaženost in to ponavljati do onemoglosti. Sistemu je treba zaupati ne glede na to kakšen je. Saj pravi tista pesem: "Nekoga moraš imeti rad, ..." Pa četudi je to zdravnik, ki te je ovadil, da otroka nisi dal cepiti. Ker ti ne veš kaj je dobro.
velenjcan
# 28.12.2017 ob 23:12
Kolikor vem si imun do konca življenja samo, če ošpice preboliš - moja generacija jih je brez cepljenja. Cepljenja so v najboljšem primeru začasna obramba, pa še to ni gotovo: lani so s cepivi sprožili lokalni epidemiji v Bostonu in v Kaliforniji.
Jon
# 28.12.2017 ob 23:03
firtoh

kaj predlagaš da začnemo tudi navodila za Lekadol skrivati?
Jon
# 28.12.2017 ob 22:47
"Ampak ne,mi bomo halo delali za nekaj ,kar dobimo v zgodnjem življenju potem pa nikoli več, ... "

Ma ne delati halo, treba je ljudem samo povedati, da cepljenje ni nevarno, da je to najučinkovitejši ukrep za blaženost in to ponavljati do onemoglosti. Sistemu je treba zaupati ne glede na to kakšen je. Saj pravi tista pesem: "Nekoga moraš imeti rad, ..." Pa četudi je to zdravnik, ki te je ovadil, da otroka nisi dal cepiti. Ker ti ne veš kaj je dobro.
Jon
# 28.12.2017 ob 22:40
firtoh

Daj predlagaj NIJZ-u, da vsaj Buscopan postane obvezen, pa otrokom naj ga dajejo direkt v žilo. Tam se da po poročilu KPK-ja marsikaj dogovoriti, so zelo odprti za sodelovanje.
bojanvasiljevic
# 28.12.2017 ob 22:40
nvk
Če ti ni všeč, poišči nekam kamor se lahko odseliš in živiš "off the grid". Življenje v družbi ima pač svojo ceno, cepljenje je ena takšna stvar. Zakaj potem se pojavijo epidemije, če stopnja cepljenosti pade.. ah ja, zihr bo kaka alufolija teorija. Posledica polnih riti, isto razni militantni vegani.


Kaj tebi ne diši Zahodni način civilizacije? Zakaj ga ne greš ti malo poskusit? Meni je kot kaže prirojen. Sicer pa o kakšni alufoliji ti govoriš, jaz povzemam podatke zvečinoma od medicincev in znanstvenikov, ki razumno oporekajo prisilnemu cepljenju. Kaj ti ni jasno?

Zakaj potem se pojavijo epidemije

Ma kakšna epidemija je to? Rakava obolenja, sladkorna, zadrogiranost ter jemanje zdravil vsepovprek. To je epidemija. Pa se nič ne obregneš ob to! Kje je tu kak govor o prepovedih?

http://www.rtvslo.si/svet/ameriska-opioidna-kriza-zaradi-mamil-in-zdravil-se-je-znizala-zivljenjska-doba/441254
amigo
# 28.12.2017 ob 22:39
Cepljenje proti gripi je blažev žegen. Zadnja leta se v Sloveniji cepi zelo malo ljudi. Obolelih pa ni nič več kot prejšnja leta.
svyatoslav
# 28.12.2017 ob 21:52
Tukaj dajem link intervjuja omenjene zdravnice. Ponovno.
agenda21
# 28.12.2017 ob 21:43
A se moramo cepiti tudi, če smo jih že preboleli?
ElTorro
# 28.12.2017 ob 20:37
Veste kaj! To ni neka stevilka! Se navadna gripa ima visjo smrtnost! Pa se ne cepimo!

Kot prvo, so ošpice neprimerno bolj nalezljive od gripe. Brez cepljenja hitro zboli nekaj odstotkov populacije. V Sloveniji bi epidemija zajela vsaj nekaj deset tisoč ljudi. Torej nekaj deset mrtvih. Epidemije so bile pred cepljenjem vsakih par let.
Meni se vseeno zdi omembe vredna številka, glede na to da lahko to z lahkoto preprečimo.

Kot drugo, je cepivo proti ošpicam bistveno bolj učinkovito kot cepivo proti gripi. Obstaja večje število različnih sevov gripe, in ko pride "sezona gripe" ne vemo vnaprej, kateri sev bo prevladoval. Cepljenje je zato na pol slepo - malo se ugiba, proti kateremu sevu cepiti. Ko se ve, kaj točno v tem letu razsaja, je seveda prepozno za izdelavo in distribucijo optimalnega cepiva

Kot tretje cepivo gripe ne daje tako dolgoročne zaščite kot tito proti ošpicam, zato ga je treba pogosto obnavljati. Vsako cepivo ima stranske učinke.

Kot četrto - cepivo proti gripi je bistveno dražje kot cepivo proti ošpicam.

Razlika v smrtnosti pa je minimalna - ošpice 0,3%, gripa 0,45%. Pri čemer veliko blagih primerov gripe ostane neprijavljenih, zato je verjetno dejanska smrtnost še nekoliko nižja, kot jo beleži statistika.
pazi_mina
# 28.12.2017 ob 19:30
Vsi oboleli na hrvaskem so bili cepljeni...pravkar povedali na htv1...dejte to dopisat zraven
Ramus
# 28.12.2017 ob 17:51
Ja, res čist relaxed, ker sem cepljen :)
amigo
# 31.12.2017 ob 17:03
Cepljenje se je začelo leta 1968. Ali obstajajo kakšni podatki o tem koliko ljudi je umrlo na leto pred uvedbo obveznega cepljenja. Brez tega je to navadno nakladanje.
REsnica
# 31.12.2017 ob 00:45
imam prijatelja, ki je prvo hčerko cepil in je imela zelo hude posledice. dokazano zaradi cepiva. Ko bi moral cepit drugo hčerko je zahteval da zdravnik prevzame vso odgovornost za primer da bi šlo kaj narobe... in je ugotovil, da te država prisili, da se cepiš, ne prevzema pa popolne odgovornosti za pripmer, če gre kaj narobe. Ke ima samo še to hčerko je seveda ni cepil na lastno odgovornost
in je še danes vse ok z njo., medtem ko ima starejša nepopravljive posledice.

Ni malo oseb, ki so po cepljenju ostale 100 procentni invalidi. fizično in psihično. take najdemo v vseh slovenskih centrih za težjo invalidno mladino. Zakaj ne drugje? ker taki invalidi mladi umrejo.... zveriženi v telesu malega otroka, samo glava je večinoma po velikosti (ne obliki) primerljiva z leti starosti.

seveda razumem da je cepljenje nujno. Bi pa morala država priznat koliko je takih revežev invalidov zaradi cepljenja, mediji bi jih morali pokazat in objaviz kak prav interviju z njihovimi starši. Država bi morala prevzet popolno odgovornost, ne pa da od tebe zahteva da otroka cepiš in da sam prevzameš odgovornost. normalno da to prestraši marsikoga, zato država kar malo skriva kakšne hude posledica ima lahko cepljenje za par posameznikov, da smo drugi lahko varni,

To me spominja na prisilno žrtvovanje otrok kakemu starodavnemu krvoločnemu bogu ali božanstvu za dobrobit vse skupnosti, ki se je ohranilo do današnjih dni.
Emsho
# 30.12.2017 ob 14:27
Veste kaj! To ni neka stevilka! Se navadna gripa ima visjo smrtnost! Pa se ne cepimo!

Smrtnost ni edino merilo potenciala nevarnosti za populacijo, poleg tega je narobe navedeno - Po različnih verodostojnih virih (vključno z Cochrane systematic review-jem) jih umre 9-28 na 10.000, ki so bili v kontaktu z virusem (ne, od tistihki so zboleli - to je precejšnja razlika). V skupini kjer niso bili cepljeni, pa po drugi strani od 10.000, ki jih sreča virus, še vedno umreta 0-2.

Vendar bolezni, ki si jih navedel z večjo smrtnostjo (in za njih imamo cepivo), so v primerjavi z ošpicami drugačene glede potenciala št. okuženih (in končnega števila mrtvih). Če daš virus opšic 10.000 necepljenim, jih bo zbolelo 9310, kar je nepredsavljivo visoka številka. Če to združiš z dometom virusa in morebitnim padcem kolektivne imunosti (dvigom umrljivosti v cepljeni skupini) , se tvoja cifra iz katere izhajaš (1000) lahko poveča tudi na milijon izpostavljenih v Sloveniji. V tem primeru bi jih potencialno umrlo tudi več kot 3000. In to je prerez, to ni na letnem nivoju... Se ti še zdi nizka številka?

Cepljenje ni stvar samo lastne odločitve, ampak predvsem kolektivne odgovornosti. Dajte gledeat dlje od svojega nosu in ega...

S komentiranjem škodljivih snovi v cepivih je pa škoda izgubljati čas, ker ponavadi pridejo od ljudi, ki jih v sistem skozi življenjsko dobo vnesejo toliko, da je vnos s cepivi kapljica v svetovne oceane. Cost:benefit ljudje, cost benefit... Nič od ukrepov, ki jih sprejemamo v življenju za zmanjševanje tveganj, ne pride brez nekih neželenih učinkov. Ne zdravila, ne cepiva, ne airbagi v avtu... Uporabljamo pa jih kljub temu, ker pod črto naredijo biiiiiiiiiiiiiistveno več koristi kot škode.
svyatoslav
# 29.12.2017 ob 19:31
Robert De Niro se je lotil dokumentarca na temo cepiv z naslovom Vaxxed. Prilagam preveden film v celoti.
tesla85
# 29.12.2017 ob 15:09
eltorro
zanimivo, kako vse raziskave, tudi tiste, sponzorirane s strani proizvajalcev cepiv, po tvojem mnenju predstavljajo čisto neoporečno znanost, neodvisne raziskave, ki dokazujejo in opozarjajo na možne posledice, so pa psevdo youtube znanost. je to zgolj zato, ker jih farma lobi ni požegnal?

počasi deluješ kot neomajni zagovornik vseh cepiv, če jih je le proizvajalec 'znanstveno' priporočil. kakšno je pa recimo tvoje mnenje o cepivu HPV, ki ga slovenski zdravniki še vedno tako vneto priporočajo 11-12 letnim deklicam? na Japonskem so ga v tem času recimo prepovedali (na podlagi več kot 2000 prijavljenih stranskih učinkov, od tega 358 hudih, cepivo so začeli uporabljati l. 2010), v Franciji se pripravljajo skupinske tožbe zaradi že (s strani medicinske komisije) potrjenih stranskih učinkov, nekaj jih je že vloženih, V ZDA je stranske učinke prijavilo več kot 15000 deklet, 44 je uradno smrtnih primerov. Sprašujem se zakaj je temu tako, če pa je proizvajalec opravil vse potrebne študije? če nad našim zdravjem resnično bdi neko krovno znanstveno okrilje, ki vedno ve kaj je za nas najbolje (kot si očitno ti predstavljaš), zakaj je do vseh teh negativnih reakcij prišlo? zakaj slovenska stroka tako cepivo najstnicam še kar priporoča? bi tudi ti cepil svojega otroka s takim cepivom, glede na to, kako zaupaš stroki?
ElTorro
# 29.12.2017 ob 08:42
@Fuk-U
Točno se ve, koliko česa je v cepivu.
Glifosata ni.
Formaldehida je manj kot ga človeško telo samo proizvede vsak dan.
Sorbitol je naravna sestavina, ki se pojavlja v sadju in zelenjavi (aka "zdrava hrana"), prav tako ga telo proizvaja samo.
Aluminija in Thiomersala manj, kot je varna doza (ki je bazirana na znanstvenih raziskavah ne pa na študiji youtube videov).

Glej, vsak ima pač svoje mnenje. Jaz bolj verjamem znanosti, ti pač facebooku in youtubeu.
Kazalo