Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 27 glasov Ocenite to novico!
Prebežniki na ulici
Prebežniki niso mogli dobiti namestitve v novem centru za pomoč prosilcem za azil. Foto: Reuters
Prebežniki na ulici
V Pariz še naprej prihajajo novi in novi prebežniki, država pa po opozorilih človekoljubnih organizacij nima pripravljene ustrezne strategije. Foto: Reuters
Prebežniki na ulici
Policija je operacija odstranitve prebežnikov z ulic Pariza izvedla že 34-krat. Foto: Reuters

Dodaj v

Pariz: Policija z ulic odstranila več kot 2.000 prebežnikov

Opozorila glede pomanjkanja strategije
8. julij 2017 ob 09:00
Pariz - MMC RTV SLO

Francoska policija je v petek z ulic Pariza odstranila več kot 2.000 prebežnikov, ki so več tednov živeli na cesti v neustreznih razmerah. Začasno so jih naselili v praznih šolskih telovadnicah.

Na stotine prebežnikov je prispelo v severni pariški predel Porte de la Chapelle, kjer so pred novim centrom za pomoč prosilcem za azil spali pod mostovi in ob cestah, skoraj brez dostopa do vode, sanitarij in hrane, poroča britanski Guardian.

Operacija, že 34. takšna od leta 2015, se je začela ob zori in je minila mirno. Moške in ženske iz različnih držav, tudi Afganistana in Eritreje, so z avtobusi prepeljali iz Pariza. Nekateri so imeli vse svoje premoženje v majhnih nahrbtnikih in plastičnih vrečah.

Številni brezdomni prebežniki so vsak dan čakali pred vrati centra za pomoč, a je bil ta vedno zaseden. V zadnjih tednih je tako pred centrom spalo več kot 1.000 ljudi, vsak teden pa naj bi jih prispelo še po 200.

Število brezdomnih prebežnikov v Parizu je naraslo po zaprtju taborišča v Calaisu, ki se ga je prijelo ime Džungla in v katerem je v slabih razmerah živelo več tisoč ljudi, ki so upali, da jim bo uspelo priti v Veliko Britanijo.

"Življenje na ulici me je izmučilo"
Iz Calaisa v Pariz je prišel tudi 25-letni nekdanji študent veterine, ki je dejal, da je pobegnil pred nasiljem v Somaliji. V Parizu je na ulici spal teden dni. "Življenje na ulici me je izmučilo," je dejal in dodal, da ne ve, kam ga bodo odpeljali. Želi le, da bi bil nekje, kjer je primerno za ljudi. "Tako utrujen in lačen sem, a moram ostati potrpežljiv."

22-letni Afganistanec pa je dejal, da je pod mostom spal dva meseca. Poleg tega, da imajo malo vode in hrane, prihaja tudi do pretepov med različnimi skupinami. Sprožiti želi azilni postopek v Franciji. "Ljudje smo, ne živali," je dejal.

Potreba po dolgoročni strategiji
Delavci človekoljubnih organizacij so opozarjali Francijo, da mora namesto izrednih operacij v zadnjem trenutku oblikovati dologoročno strategijo za obravnavanje in namestitev prosilcev za azil v dostojnih razmerah.

Med njimi je Guillaume Schers iz francoske nevladne organizacije Zemlja azila, ki se ukvarja s prosilci za azil. Po njegovih besedah število ljudi, ki prihajajo v Francijo poleti, ne bo upadlo. Corinne Torre iz organizacije Zdravniki brez meja opozarja na zdravstvene probleme prebežnikov, ki se slabšajo zaradi življenja na ulici. Po njenih besedah so največji problem težave z duševnim zdravjem zaradi preživetih travm. Številni prebežniki so namreč na poti doživeli nasilje, mučenje, nečloveški odnos, spolno nasilje.

Nektari lokalni politiki v Parizu svarijo pred začaranim krogom odstranitev prebežnikov in prihodom novih, pri čemer ni dolgoročne strategije. Zadnja takšna policijska operacija v predelu Porte de la Chapelle je bila pred dvema mesecema. Takrat je bilo odstranjenih 1.610 prebežnikov.

V Calaisu še vedno na stotine prebežnikov
Po lanski odstranitvi taborišča v Calaisu je tam na ulicah med 600 in 700 prebežnikov. Na njihove razmere je opozoril tudi francoski varuh človekovih pravic.

Dobrodelne in nevladne organizacije, ki jim želijo dostavljati vodo in hrano, se pritožujejo, da jim to onemogočajo policija in lokalne oblasti, zato so šli na sodišče. To je odredilo, da v Calaisu ne sme biti postavljen nov center za pomoč prebežnikov, a da morajo imeti ti ljudje dostop do vode in sanitarij, česar lokalne oblasti ne želijo zagotoviti. Država se je na sodbo sodišča pritožila.

Francoski predsednik Emmanuel Macron je medtem parlamentu sporočil, da si želi prenoviti azilni sistem, za katerega želi, da je "bolj človeški in bolj pošten". Več informacij o spremembah na tem področju naj bi bilo znanih v prihodnjih tednih, je še poročal Guardian.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
Prismuknjen
# 08.07.2017 ob 09:10
Kam s tolikimi ljudmi? Ljudem morš dat izobrazbo, naučiti jezik in integrirat. Sledi zaposlitev.
Pri integraciji in zaposlitvi se pa v večini primerov zatakne.
rokovnjac
# 08.07.2017 ob 09:26
Vedno me je zanimalo pred kaksno vojno bežijo trume moških (!! Slika 1!) in zakaj so prebežniki in ne migranti, kot pred leti.
Sicer pa Evropa ne bo mogla reševati elementarnih težav s prenaseljenostjo in demografsko eksplozijo v Afriki in bližnjem vzhodu. Za to namrec gre, šele potem so tu vojne, nasilje in vse ostalo
patriot1970
# 08.07.2017 ob 09:57
....................22-letni Afganistanec pa je dejal, da je pod mostom spal dva meseca.

Nič več ne razumem,...Afganistanec je pribežal v Evropo,....MMC pa nas je pred slabim tednom obvestil da ženske v Afganistanu razvijajo high-tech robote????

http://www.rtvslo.si/svet/zda-onemogocile-prihod-mladih-afganistank-na-tekmovanje-v-robotiki/426523#comments
karambo
# 08.07.2017 ob 10:12
Ta tematika ni prav nič občutljiva in ne potrebuje cenzure s strani progresivnih levičarjev. Zakaj moj komentar o deportaciji ilegalnih migrantov ni bil objavljen?

V Afriki je 1 milijarda ljudi več kot pred 75 leti in Evropa nima prav nobene moralne zaveze, da se zaradi histeričnih anarhistov spremeni v tretji svet. Lahko pa seveda vsak, ki se s temi dejstvi ne strinja, glasuje z nogami. Prej, ko bodo ta dejstva levičarski anarhisti ponotranjili, prej bomo lahko skupaj začeli reševati težave.

Prosim tudi BV, da spremeni izraz "prebežnik" v "ilegalni migrant", ker nobena od naštetih držav ne meji na Francijo, dodatno pa v njih prav tako ni nobenih vojnih stanj. Če azilanti v svoje izvorne države hodijo na počitnice, potem težko kdo zagovarja dejstvo, da so ogroženi.
patriot1970
# 08.07.2017 ob 10:02
....Po njenih besedah so največji problem težave z duševnim zdravjem zaradi preživetih travm. Številni prebežniki so namreč na poti doživeli nasilje, mučenje, nečloveški odnos, spolno nasilje.....

Če bi zaprli meje Evrope,...ti ljudje ne bi šli na pot,....in ne bi bili izpostavljeni nikakršnemu nasilju na poti!
patriot1970
# 08.07.2017 ob 10:11
Kdaj nam bo MMC pokazal še drugo sliko migrantske krize....ne le tisto iz ust "kvazi humanitarnih" organizacij?

https://www.youtube.com/watch?v=lS6bW22h
6FA
mali_piscek
# 08.07.2017 ob 10:32
Zdaj sem si še temeljito pogledal slike.

Katastrofa.

Svet je prenaseljen in ljudje se plodijo še naprej. Evropa pa poizkuša rešiti demografsko eksplozijo nerazvitega dela sveta na način, ki bo privedel do samouničenja.

Bližajo se hudi časi.
Tetameta
# 08.07.2017 ob 10:38
Nič več ne razumem,...Afganistanec je pribežal v Evropo,....MMC pa nas je pred slabim tednom obvestil da ženske v Afganistanu razvijajo high-tech robote????
Za ženske ni vojne...v državah od Gambije do Bangladeša je vojna je samo za mladce od 20 do 35 let, pred katero bodo varni samo v EU, še najbolj pa v Nemčiji...
mali_piscek
# 08.07.2017 ob 10:27
Kratko vprašanje:

Niso imeli dostopa do sanitarij. Kje so torej kakali?

Da se v razvitem Zahodu ja ne bo pojavila kolera, po ne vem koliko letih.

In toliko jih prihaja dnevno. Kam jih boste dali in jim zagotovili minimalne higienske standarde? Kdo bo to plačal?

Kolera bi bila znak, da Evropa postaja tretji svet.
whitwice
# 08.07.2017 ob 10:35
Ce bi bili prebezniki kot navaja B.V. bi imeli odobren status begunca oziroma potrjen azil in urejene bivalne pogoje. Tako pa gre za navadne kriminalce, ki so nezakonito preckali en kup mej, da so dosegli Francijo. Zresnite se ze enkrat s temi poimenovanji. Prav na bruhanje mi gre to sprenevedanje. Ucinek je pa itak ravno nasproten ker dvomim, da obstaja sploh se kak bralec, ki tega ne ve.
RYAN
# 08.07.2017 ob 10:05
ja a jim niso hiše dal namreč stakim prepričanjem prihajajo v evropo
KlGr
# 08.07.2017 ob 11:30
Mi je pa hecno, da ljudje z mavričasto zastavo zagovarjajo ilegalne migrante. V 20 muslimanskih državah se homoseksualnost kaznuje s smrtjo. Če kdaj v Evropi res zavlada islam ste predvsem liberalci najebal.
scuffydog
# 08.07.2017 ob 12:26
Jst mislim, da bi morala dat evropa znak, da v naslednjih 2 letih nihce ne bo dobil azila. V tem casa se vrne vse tiste, ki so tu nezakonito, teh je verjetno 90% v zadnjih letih prispelih, nato pa se Evropa spet odpre, seveda pod novimi pravilo.. Ker tole se drgac ne bo dobro koncalo ne za nas, ne za te ki sedaj prihajajo..
patriot44x2
# 08.07.2017 ob 11:40
Trume moških beži pred vojono. Kdo se pa bori v tej navidezni vojni potem? Ženske in onemogli?
cairns
# 08.07.2017 ob 11:15
Pariz: Policija z ulic odstranila več kot 2.000 prebežnikov

2700 če smo precizni.

Francija pa bi se teh ljudi lahko znebila z eno potezo, ker so vsi v Franciji nezakonito. Ladje iz Marseja. Afriška obala ni daleč.
Korošec
# 08.07.2017 ob 11:07
Zanimivo nikjer ni videt nikogar od tistih, ki so stali na mejah z welcome transparenti in ovirali policijo v njihovem delu, se vidi da jim je v bistvo vseeno za te ljudi, očitno je spuščanje beguncev čez mejo za njih modna muha, potem jih pa ne zanimajo več, pa če nimajo kaj za jest in spijo v lastnih iztrebkih.
Tetameta
# 08.07.2017 ob 10:34
Romantični Pariz pa to...Džungla št. 2...
KlGr
# 08.07.2017 ob 11:28
RTVSLO je nacionalni medij in kot tak mora biti objektiven, saj ga plačujemo vsi in to dvojno (preko davka in z prispevkom). Beseda prebežnik je enaka besedi begunec, beguncev pa v Evropi trenutno ni, saj nobena država, ki meji na Evropo ni v vojni. In nehajte zavajat ljudi, da so to begunci.

Sicer dvomim, da bo moderator komentar spustil čez, ne bi bilo prvič, da mi bi bila kratena ustavna pravica do svobodnega izražanja mnenja. Že s predhodnim moderiranjem je to onemogočeno.
Titomir
# 08.07.2017 ob 11:46
Tihotapci so jim obljubili sanje v Evropi pa nič od tega. Najbolje,d a se vrnejo v domače okolje.
whitwice
# 08.07.2017 ob 10:35
Ce bi bili prebezniki kot navaja B.V. bi imeli odobren status begunca oziroma potrjen azil in urejene bivalne pogoje. Tako pa gre za navadne kriminalce, ki so nezakonito preckali en kup mej, da so dosegli Francijo. Zresnite se ze enkrat s temi poimenovanji. Prav na bruhanje mi gre to sprenevedanje. Ucinek je pa itak ravno nasproten ker dvomim, da obstaja sploh se kak bralec, ki tega ne ve.
generacija56
# 08.07.2017 ob 10:58
Nenavadno razmišljanje.
Država izkaže "humanost" s tem, da sprejme nedefinirano število prebežnikov, ki nato živijo na cesti. Sedaj torej zaradi počitnic, v telovadnicah.
Komu je država s tem pomagala? Ali je to življenje bolj vredno človeka?
Imajo hrano, izobrazbo, dostojanstvo?
Ne. In nikoli ne bodo imeli.
Hkrati država molči in laže lastnemu prebivalstvu...
Kdo bombardira Somalijo?
los-t
# 08.07.2017 ob 16:08
2000 tu, pa 5000 tam, pa 10 000 jutri drugje, ampak sami mladi moški, pa kaj za božjo voljo naj z njimi in zakaj samo oni bežijo pred nasiljem...jaz si ne predstavljam da šel in pustil ženo in otroke za sabo, kak moški pa bi bil potem, kako naj rečem da imam še kaj časti...?

Na ladjo in domov...
Untamle
# 08.07.2017 ob 11:38
Torej so jih preselili pod streho in ne "odstranili", kot skusa sugerirati avtor?
Gepard007
# 08.07.2017 ob 13:08
Zakaj moramo vse to mi vzet?!?
patriot44x2
# 08.07.2017 ob 11:39
Pa so jih poslali nazaj? Kajti legalno ni nihče v območju EU in tako francija krši pravila. Saj vemo kdo to podpira in ne bo nobenih ukrepov.
patriot1970
# 08.07.2017 ob 10:18
Eesti
# 08.07.2017 ob 10:06
Turki mene ne motijo, ponavadi se dokaj hitro integrirajo, zenske ne nosijo burk(v vecini primerov), so tudo sekulazirani(ne molijo vsak dan, vere pac ni v njihovem vsakdanu)


Zakaj so pa potem letos protestirali na Dunaju proti prepovedi burke?.........res uspešna integracija!
https://www.youtube.com/watch?v=7BijZIvn
W2s
Rozmarin
# 08.07.2017 ob 13:51
@fafaron
Evropski narodi SO s kolonizacijo USTVARILI tretji svet.
Evropski narodi so s kolonizacijo ustvarili iz tretjega sveta drugi svet, po tem, ko so odšli se je ta drugi svet ponovno spremenil v tretji.
Najbolj zgovoren primer je Haiti. Nekoč ponos Francije, zdaj pa slišiš za to državo le še, ko je potrebno poslati pomoč v obliki hrane ali zdravil.
Skippy
# 08.07.2017 ob 13:15
Zanimivo nikjer ni videt nikogar od tistih, ki so stali na mejah z welcome transparenti in ovirali policijo v njihovem delu, se vidi da jim je v bistvo vseeno za te ljudi,

To jaz govorim že leta. Levičarji bi samo delali s tujim, lastnega pa nikoli ne vložijo.

To je isto kot z nasprotniki splava ... njim skrbijo otroci, ampak samo tisti nerojeni. Kakor hitro se rodi in ko bi bilo prav, da jih ti skrbijo, ni več nikjer nikogar.
patriot1970
# 08.07.2017 ob 11:40
fafaron
# 08.07.2017 ob 11:07
partiot1970
a si res usekan, al' se delaš usekanega? Kar ne morem verjeti, da ne veš, da nasilje na poti ni vzrok za beg in hkrati da so travme že od doma. Ker je najbrž nemogoče biti tako zarukan, da ne bi vedel tega, predvidevam, da gre le za tvoje norčevanje iz ljudi, prej iz bralcev komentarjev kot beguncev.


Po njenih besedah so največji problem težave z duševnim zdravjem zaradi preživetih travm. Številni prebežniki so namreč na poti doživeli nasilje, mučenje, nečloveški odnos, spolno nasilje.

V mojem komentarju se sklicujem na tekst iz članka - na besede Corinne Torre iz organizacije Zdravniki brez meja.........kjer je govora le o travmah na poti!

Torej, še enkrat trdim,.....v kolikor bi bile meje EU-ja zaprte, vsi ti ljudje ne bi bili žrtve nasilja na poti!
Upam da sem kljub "zarukanosti in usekanosti" uspel podati logičen in argumentiran odgovor!
Eesti
# 08.07.2017 ob 10:32
@karambo se strinjam. Saj bi lahko sli v bljiznedrzave , ki so pravtako varne: Turcija, Grcija, Balkan, Romunija, Gruzija, Azerbajdzan, Armenija, Ukrajina... Pa vseeno rinejo v bogate drzave. To razkrinka ekonomskega migranta, ilegalnega migranta od legalnega. Nevem ze v Albaniji bi ziveli 10x bolje kot pa tam.
patriot1970
# 08.07.2017 ob 10:29
Eesti
# 08.07.2017 ob 10:06
Turki mene ne motijo, ponavadi se dokaj hitro integrirajo, zenske ne nosijo burk(v vecini primerov), so tudo sekulazirani(ne molijo vsak dan, vere pac ni v njihovem vsakdanu)


.....bo že držalo?......pred kratkim je bila v Avstrijskem parlamentu integracija Turkov zelo pohvaljena!
https://www.youtube.com/watch?v=ThQ61K04
Sbo
Eesti
# 08.07.2017 ob 10:21
@karambo se strinjam, saj obstajajo tudi njim bljizne drzave, ki so varne: nevem Turcija, Grcija, Balkan, Gruzija, Armenija, Azerbajdzan, Ukrajine ipd. vse te drzave so jim bljizne. Za nekatere jim se na morje ne bilo treba it-to razkrinka ilegalnega migranta ali pa ekonomskega. Tudi v Slo. bi lahko ostali, saj nismo revni ali nekaj... Ze v Albaniji bi imeli 10x boljse zivljenje kot pa tam.
moxie
# 13.07.2017 ob 21:29
pariz je iz lepega mesta postal en ogromen fuj, dobesedno, vse smrdi po urinu
maxbernie
# 08.07.2017 ob 13:42
Kradljivci dobrin ne bi nič dajali. Samo jemali. Bili sebični. Nič čudnega, da nas bo od zaplankanosti še pobralo.
fafaron
# 08.07.2017 ob 10:41
Rešistve so. Velika Britanija je imela najlažjo. Zdaj ima Francije težje delo z manj uspeha. Britanska politika je simbnol egoizma, francoska pa naj se znajde, kakor ve in zna. Britanija je svoj bregzit storila še zdavnaj. Referendum je bil le gola formalnost.
Eesti
# 08.07.2017 ob 10:06
@maxbernie Turki mene ne motijo, ponavadi se dokaj hitro integrirajo, zenske ne nosijo burk(v vecini primerov), so tudo sekulazirani(ne molijo vsak dan, vere pac ni v njihovem vsakdanu)
fafaron
# 08.07.2017 ob 11:07
partiot1970
a si res usekan, al' se delaš usekanega? Kar ne morem verjeti, da ne veš, da nasilje na poti ni vzrok za beg in hkrati da so travme že od doma. Ker je najbrž nemogoče biti tako zarukan, da ne bi vedel tega, predvidevam, da gre le za tvoje norčevanje iz ljudi, prej iz bralcev komentarjev kot beguncev.

Eesti
Turki so vse manj to, njihov klerofašistični vodja je celo kolaboriral z Daešom (IS, sicer ni bil edini), okrog rut pa se tako ali tako dviga preveč prahu. Ista ženska jo včasih nosi, včasih ne, nekatere v javnosti vedno, druge nikoli.

karambo
O anarhistih in levičarjih veš več od njih. Neprecenljivo!

mali_piscek
Evropski narodi SO s kolonizacijo USTVARILI tretji svet. Nacizem in fašizem je le najvidnejši del genocida, predfašizem s strani kolonialcev je pretežno zamolčan.

Glede tvojega drugega komentarja, ja, imaš prav. Tako se z ljudmi (domačini in begunci) ne dela!

Osem ljudi ima več kot polovica ostalih na planetu. PA KAJ BOJO S TEM DENARJEM?! nucajo za karto za kino?! Ne morejo ga porabit, a drugi denarja nima zaradi takih! Ti so problem, denar mora od njih k tistim, ki ga res potrebujejo. Naj se sliši še tako nemogoče, ta cilj si moramo zastavit. Veliko nas je, na kak način, to treba še razmislit?!

Ideologija, da nekdo sploh sme imeti toliko bogastva, ogromno ljudi pa zaradi njega niti strehe nad glavo ne (POPOLNOMA VSEENO, KAKŠNE BARVE JE), TA IDEOLOGIJA JE PROBLEM. Ampak ne, vas moti begunec, ki se zaradi hudobnih pohlepnežev niti integrirat ne more, to pa je hinavsko!
maxbernie
# 08.07.2017 ob 09:41
Hmmm, čudno, da vas vse do zdaj ni motilo na milijon Turkov, ki so v 80& odstotkih zaslužni za nemški gospodarski preporod v 70. in 80. letih.
Rešitev je po svoje zelo enostavna: ljudjem v teh državah moramo prepustiti, da živijo po svoje in nehati izkoriščati njihova naravna bogatsva in poskrbeti za pravičnejšo porazdelitev. Da živijo vsaj kolikor toliko normalno življenje. Afričan ima 1000-krat bolj skromne želje od prenažrtega belca.
Kazalo