Svet

Poudarki

  • Do leta 2025 naj bi zmanjšali število obolelih za 25 dstotkov
  • Preživetje slovenskih bolnikov z rakom se povečuje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 11 glasov Ocenite to novico!
Oboleli z rakom
V Belorusiji se je v letu 2010 število obolelih z malignim rakom povečalo za 1,6 odstotka. Zdravniki pa napovedujejo, da naj bi se v prihodnosti to število še povečalo. Foto: EPA

Dodaj v

Svetovni dan boja proti raku: v Sloveniji umre za rakom letno 5.700 ljudi

V Sloveniji za rakom zboli več kot 5.700 ljudi na leto
4. februar 2012 ob 09:57
Ljubljana - MMC RTV SLO

Previsoka telesna teža, slaba prehrana, premalo telesne aktivnosti ter kajenje in pitje alkohola so najpogostejši razlogi za razvoj raka, zaradi katerega po svetu vsako leto umre 7,6 milijona ljudi.

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) odkriva, da je bil rak leta 2008 povzročitelj 13 odstotkov smrti po vsem svetu. Najpogostejše vrste raka so: pljučni rak (1,37 milijona smrti), rak želodca (736.000 smrti), jeter (695.000), debelega črevesa (608.000), dojk (458.000) in rak materničnega vratu (275.000).

Okoli 70 odstotkov vseh rakavih obolenj v letu 2008 se je pojavilo v nižje- in srednjerazvitih državah. WHO ob tem predvideva, da bi se lahko do leta 2030 število obolelih dvignilo na 13 milijonov.

Kaj lahko storimo?
Ravno zato je letošnji svetovni dan raka Mednarodna zveza za boj proti raku zaznamovala pod geslom 'Skupaj zmoremo'. Pri tem ljudi usmerja k dejanjem oziroma k spremembi načina življenja, s katerim bi se lahko izognili razvoju bolezni, ki je lahko tudi dedna, in s čimer bi do leta 2025 zmanjšali število obolenj za 25 odstotkov.

Med ukrepi Evropski kodeks proti raku navaja opustitev kajenja in izogibanje pasivnemu kajenju, ohranjevanje primerne telesne teže, povečanje telesne dejavnosti in zdravo prehranjevanje, omejevanje pitja alkoholnih pijač, izogibanje čezmernemu sončenju, zaščita pred okužbami, ki lahko povzročajo raka, ter redno udeleževanje presejalnih pregledov v programih, kot so v Sloveniji; Zora, Dora in Svit.

Preživetje slovenskih bolnikov z rakom se povečuje
''Rak ne izbira žrtev',' pravijo, saj se ta bolezen lahko razvije v katerem koli delu telesa, pri obeh spolih in v vseh starostnih skupinah. Kljub temu pa je znano, da se pogosteje razvije pri moških, v 80 odstotkih pa se lahko razvije v starostni skupini po 54. letu.

V Sloveniji za rakom vsako leto zboli več kot 12.000 ljudi, okrog 6.400 moških in 5.700 žensk, umre pa več kot 5.700 ljudi, od tega 3.100 moških in 2.500 žensk. Po zadnjih statističnih podatkih je raka v Sloveniji prebolelo že več kot 75.000 ljudi, od tega več kot 31.000 moških in več kot 44.000 žensk, so zapisali na spletni strani Europa Donna.

"Preživetje slovenskih bolnikov z rakom se povečuje, čeprav smo pri najpogostejših rakavih boleznih še vedno nekoliko pod povprečjem EU-ja. Zato je pomembno, da si prizadevamo za čim večjo ozaveščenost vseh ljudi o tej bolezni. S tem namreč opozarjamo na možnosti preprečevanja bolezni in pomen zgodnjega odkrivanja bolezni; to pa pripomore k učinkovitejšemu zdravljenju in daljšemu preživetju," je povedala predsednica Europa Donne Slovenija Mojca Senčar.

K. Š.
Prijavi napako
Komentarji
lo_pa__ta
# 04.02.2012 ob 13:51
prevec mesa, premalo zelenjave in nasplosno slaba prehrana...premalo gibanja, kajenje, pitje alkohola, sedenje, stres, sevanje iz vseh raznoraznih naprav, slab zrak ki ga dihamo, slaba voda ki jo pijemo, pesticidi v hrani, gensko spremenjene koruze in ostala hrana, plastika na vsakem koraku (recimo pitje pijac iz plasticne embalaze)...itd itd

vse to so dejavniki ki vsak po malem vecajo moznost obolenja za to boleznijo...ve kot jih je skupaj vecja je moznost

z zdravnim nacinom zvljenja se da raka preventivno dokaj dobro premagat...a zahodnjaki imamo rajsi ugodje
Šentvid
# 04.02.2012 ob 18:50
Ob svetovnem danu boja proti raku;
Vsem bolnikom,obolelih z rakom, želim veliko energije, samozavesti, potrpljenja in poguma
v nadaljnjem življenju.
Sama spoznaja da si bolnik je šok, živeti naprej je pogum.
Srečno!
domobrán
# 04.02.2012 ob 14:06
Tudi na egiptovskih mumijah so odkrili raka, tako da bi težko rekel, da je to bolezen moderne dobe. Nekoč ga le odkrili niso, saj niso poznali sodobnih medicinskih naprav.
senca
# 04.02.2012 ob 13:58
Na največjega modernega povzročitelja ste pa vsi pozabili?

Stres. Rak rana moderne družbe. Dobesedno.
janinejc03
# 04.02.2012 ob 10:40
Sploh pri otrocih res borbo. Motiš se.
nerdečnečrn
# 05.02.2012 ob 10:17
@ori

ker je Monsanto za par nul prebogat. Nekaj (sto)milijonov naklepnih umorov v imenu pohlepa pač ni nič takega v ultrakapitalistični družbi. Produkcija hrane je vse bolj kemično-tehnični proces, produkti pa smrtno nevarne zdrizi, ki jih bašemo v sebe. Poglejte si jogurt kakega EU proizvajalca:
modificiran škrob, želatina, stabilizatorji, emulgatorji, umetne arome, ojačevalci okusa, konzervansi, umetna barvila, sladkor in umetna sladila, v takih količinah, da preprosto zmanjka prostora za jogurt.
Da o sadju in zelenjavi ne govorimo. solata z vonjem po nitro razredčilu zdrži par tednov na kuhinskem pultu, solata iz vrta dan dva. Polne police "sadja in zelenjave" iz Nizozemske, sam si pa od blizu niti vrtnice od tam ne upam povohati.
Steklena embalaža je praktično izrinjena, vse trpajo v plastiko, ki je dokazan genski motilec.

V imenu garaže polne Ferrarrijev smo pač žrtve množičnih umorov.
Ori
# 04.02.2012 ob 18:43
Zakaj se zanemarjajo vplivi GSO na pojavnost raka?
total
# 04.02.2012 ob 13:55
Sistematično zastrupljanje z aspartam-om (umetno sladilo)
http://www.skrivnosti-sveta.com/aspartam-tihi-zastrupljevalec/
Prijetno branje

lp
PS
Pridobivajo ga iz IZLOČKOV(kakec) GM(gensko mod.) bakterije E.Coli v laboratorijih!!
ribonka
# 06.02.2012 ob 08:12
maggic: Zato, ker ljudje umirajo, ko zamenjujejo običajno zdravljenje za alternativne metode in številni zdravilci ne počnejo drugega kot goljufajo ljudi.

To ne spremeni dejstva, da ima vsak svojo svobodno izbiro, maggic. In jaz resnično menim, da se o tem nima smisla prepirati, ker se potem ustvarja občutek, da se "uradna medicina" boji konkurence in da gre pri zdravljenju za "teorijo zarote". Ker vem, kako potekajo predklinične in klinične študije, preden se neko zdravilo lansira v uporabo, se mi te stvari zdijo neumne, ampak da bi drugače misleče prepričevala o tem, nima nobenega smisla. Lahko predstavim svoje argumente, ampak prepričevanje tukaj ne bo spremenilo ničesar.
Jasno in dokazano je tudi, da npr. kajenje povzroči ogromno število mrtvih in pohabljenih, pa vendar veliko ljudi "ve", da se njim ne bo zgodilo nič. Ker tudi njihov dedek že 92 let kadi, pa je še vedno čil in zdrav.

Kar se meni v tej zgodbi zdi kriminalno je, če nekdo prodaja svojo metodo ozdravitve, pa sam vanjo ne verjame. Če sam vanjo verjame in če uporabnik vanjo verjame, je to njuna prosta izbira. Sploh če gre za stanja, kjer uradna medicina (še) ne zna pomagati.

Zlorabiti je možno oboje - tudi uradno medicino je možno uporabiti proti človeku, sploh proti umirajočemu...

Očitno pravega odgovora za zdravljenje mnogih rakov še nismo našli - če bi obstajala kakšna enostavna in učinkovita metoda, bi bila gotovo že široko v uporabi.
evaevi
# 04.02.2012 ob 17:41
g2010z
# 04.02.2012 ob 11:49
Prijavi neprimerno vsebino
@borbo: kjer pacient...

@kiklca: Vedno se bodo našli ljudje, ki bodo dvomili v znanost. Poznam par primerov, ko so ljudje umrli zaradi 'alternativnih' metod (ne)zdravljenja. Verjamem, da obstajajo tudi obratni primeri, so pa zagotovo bolj redki.


jaz jih zagotovo poznam več, ki so umrli od edinega dovoljenega 'zdravljenja'
Zbudi_se
# 04.02.2012 ob 13:37
"Boj" proti raku je prav enaka zadeva, kot je "vojna proti terorizmu" - nenehno stanje spopada proti bolj ali manj vidnemu ali nenehno pojavljajočemu se sovražniku, ki hoče uničiti "naš način življenja" in za kar je treba nameniti milijarde in milijarde evrov letno za nenehne raziskave, ki so vedno na meji velikega odkritja in zgodovinskega preboja. Google "cancer industry"
Kogar zanima drugačen pristop pa si lahko kaj prebere o Budwiginem protokolu, lahko si ogleda film "Run from the cure" o zdravljenju raka s pomočjo THCja iz indijske konoplje, lahko si prebere kaj o vitaminu B17 oz. letrilu (laetrile), lahko prebere kaj o natrijevem dikloracetatu - DCA in uspehih zdravljenja raka z njim, lahko si prebere tudi kaj o postenju, o vibracijah oz. valovanju, o čakrah, o bioenergiji, o prani in čiju in o drugih stvareh, ki že leta, desetletja, stoletja in tisočletja "ne delujejo", kot nas poskuša na vse pretege prepričati kemofarmacija in njihovi pospeševalci prodaje, uradni zdravniki. Koliko časa si sami vzamejo za paciente z rakom in česa vsega ne povedo, najbolje vedo sami in pa tisti, ki smo posredno ali neposredno prišli v stik z njimi.

Skratka naloga vsakega posameznika je, da se informira in sam izlušči seme od plevela.
kiklca
# 04.02.2012 ob 11:38
Ob vsem tem je zelo žalostno tudi to, da pri nas uradna medicina niti slišati noče o drugih, bolj humanih in naravnih načinih zdravljenja, medtem ko je skoraj v vseh drugih evropskih državah alternativa uradno priznana. Koliko ljudi se je že pozdravilo z naravnimi metodami ne piše nikjer, koliko jih je uničila kemoterapija, tudi ne. Dejstvo, da imajo v Nemčiji kliniko, kjer zdravijo ljudi s postenjem, pa pove veliko. In verjetno ni edina kinika, kjer se poslužujejo alternative.
420
# 06.02.2012 ob 12:10
ja nekak bo treba umret
smrt ni nek bav bav je samo del življenja tako kot rojstvo
:)
kidcarson1
# 06.02.2012 ob 11:25
Vsi tisti ki tako vnesto zagovarjate uradno medicino, a ste se kdaj vprašali koliko tisoč eurov stane 1 kemoterapija? Koliko izredno dragih preiskav sledi ob diagnozi? Ob vsej tej znanosti, pa te niti en od zdravnikov ne vpraša kdo si, kako živiš, kaj delaš, kako se prehranjuješ?
Kot po tekočem traku ti opravijo preiskave in te našopajo s kemikalijami in radioaktivnimi snovmi in vse kar lahko storiš je upaš, da te zdravljenje ne bo ubilo prej kot rak! Če preživiš, ti to pusti težke in dolgotrajne posledice v tvojem telesu.
Dokler bo največji lobij na planetu - FARMACIJA, iz tega delal milijardni biznis, tako dolgo ne bomo dobili zdravila proti raku.
Nkeja pa lahko naredimo sami - vrnimo se k naravi, dokler še lahko!!!
tsinamuh0
# 06.02.2012 ob 00:08
Kajenje je največji preprečljivi vzrok raka. Kakšen Monsanto neki, njihov vpliv je zanemarljiv proti največjim morilcem za dobiček - tobačni industirji. Rešitev problema je sicer povsem preprosta, samo - poglejte si, kako so politiki, zdravstveni ministri in mediji podkupljeni... kako se plačuje zvezdnikom in filmskim režiserjem,...
nogav1ca
# 05.02.2012 ob 17:52
johann, ti poznaš nekaj ljudi, statistika pa vzame v račun vse obolele. Kaj pa so razne mutacije, kot pa vzrok za nastanek raka?
maggic
# 05.02.2012 ob 13:29
ribonka

Zato, ker ljudje umirajo, ko zamenjujejo običajno zdravljenje za alternativne metode in številni zdravilci ne počnejo drugega kot goljufajo ljudi.

evaevi

V dokumentarcu prikazujejo samo primere, ko naj bi takšna terapija delovala. Takšni primeri pa tudi izkušnje zdravnikov niso dokaz da nekaj deluje. Npr., dokler so se zdravniki zanašali samo na svoje izkušnje so tudi verjeli, da puščanje krvi pomaga pri vseh boleznih, ker so nezavedno upoštevali samo tiste primere, ko so bolniki kljub zdravljenju ozdraveli. Šele klinični poskusi so pokazali, da puščanje krvi veliko bolj škodi kot koristi.

Edini način, da se dokaže učinkovitost neke metode zdravljenja je poskus, kjer se paciente naključno razdeli v dve skupini in niti pacienti niti zdravniki ne vedo, kdo prejema kakšno zdravljenje. Na koncu pa se preuči podatke. Takšni poskusi na splošno ne podpirajo trditev alternativne medicine (zato pa je še vedno "alternativna) ali pa preprosto niso bili narejeni.

Tudi učinkovitos Gersonove terapije ni dokazana in je lahko celo škodljiva (ne samo zaradi zavračanja običajnega zdravljenja).
ribonka
# 05.02.2012 ob 09:46
Ne razumem, zakaj se nekateri greste borbo proti "alternativni" ali uradni medicini. Saj nihče nikomur ne drži pištole na glavi, da uporablja eno ali drugo. Vsak se lahko svobodno odloča, kaj bo uporabil. Možna pa je zloraba obeh. Mene osebno bolj prepričajo znanstveno dokazani zaključki, ki objavijo svojo metodologijo, pa tudi vse znane želene in neželene učinke. Ampak to je moj pogled, ker pač delovanje znanstvenih metod poznam. O alternativi ne vem nič in se zato o njej ne morem izrekati. Verjamem pa 100%, da kar človeka duševno in duhovno krepi, mu tudi pomaga k ozdravitvi, boljšemu počutju ali pa lažjemu sprejemanju neozdravljive bolezni.
evaevi
# 05.02.2012 ob 08:42
magic, imam obcutek, da te ne zanima zares, saj bi si sicer pogledal zgornji dokumentarec, res je dolg eno uro ampak prinaša ravno dokaze, o katerih se greš teorije, da jih ni, predstavlja jih japonski zdravnik v japonski bolnici, za začetek je seveda sam ozdravel po tej metodi...zanimivo, da jo je zase uporabil, pa bi lahko klasično, hm?

če se ti gre za kaj več na to temo kot za bonganje med nama, ga boš verjetno pa le pogledal,
sicer pa -vsi smo svobodni, kakor komu paše,

samo naj bodo potem vse informacije na pladnju, ne pa nekatere pod tepihom!
evaevi
# 05.02.2012 ob 07:28
poskok, hvala!

spet vem nekaj novega, dr. Gerson, metodo prehrane , po kateri na japonskem uspešno zdravijo tudi težke rakave primere... drugje se ne sme pa niti omeniti, tako kot tu Breussa..

povsem neodvisne stvari se povsem sestavljajo, skrbno si bom spravila tudi ta dokumentarec pa kar takoj ga bom poslala še eni kolegici, ki pravkar roma po naših bolnicah zaradi raka dojke; človek potrebuje precej časa, da si resetira glavo

še tole torej
http://www.youtube.com/watch?v=gWkClCc6n
3o
evaevi
# 05.02.2012 ob 06:29
Mogoče poznaš kakšnega, ki je preživel samo zaradi alternativne medicine?

dva osebno,
-starejši človek raka na čreevsju in
- zelo mlad človek melanom in to drugo rundo, metastaziran ( po prvi rundi klasično obravnavan: operacija, kemoterapija, obsevanje). Na drugi termin potem niso imeli česa operirati in še enkrat 'zdraviti'..

Oba s terapevtskim postom po R. Breussu, bo že deset zdravih let od takrat.

in sicer po tej knjigi, kjer ni opisanih malo podobnih primerov:
http://www.filargo.com/izdelek/316

in zelo se motiš, če misliš, da te srečne primere obesijo na ta velik zvonec in tudi ti ljudje so potem večinoma tiho, čemur se ne gre čuditi.
Vem le za eno osebo, gospo Gomišček iz Nove Gorice, ki je z isto metodo ozdravela, da je tudi spregovorila za javnost.
Hvala ji.
evaevi
# 04.02.2012 ob 17:45
in če bi šlo zame, bi bila osebno hudo zainteresirana za točno tiste obratne primere, ki so menda tako zanemarljivi, da se jih ne objavlja ampak skriva.
srutek
# 04.02.2012 ob 16:12
natural selection
ginza
# 06.02.2012 ob 12:08
Sicer sem sama velik skeptik, ampak zelo zanimiva je zgodba Royala Raymonda Rifea. Malo pogooglajte, pa se sami odločite.
ribonka
# 06.02.2012 ob 11:38
kidcarson1

Zakaj posplošuješ? Veliko zdravnikov zelo dobro pozna svoje bolnike, vedo, kako živijo in jim je zelo pomembno, kako se počutijo.

Ali si se ti kdaj vprašal, koliko ljudi živi ali je živelo dlje in bolje prav zaradi dragih preiskav in kemoterapij?

V časih, ko so ljudje poznali le "naravno" zdravljenje, je bila življenjska doba cca 30 let, danes je okoli 80. Tudi zaradi kemikalij in radioaktivnih snovi...
johann
# 05.02.2012 ob 16:54
Previsoka telesna teža, slaba prehrana, premalo telesne aktivnosti ter kajenje in pitje alkohola so najpogostejši razlogi za razvoj raka

Dajte, ne nakladajte. Poznam kar precej ljudi, ki niso imeli teh parametrov, pa so zboleli. V bistvu točnega vzroka za nastanek raka še niso odkrili.
evaevi
# 05.02.2012 ob 16:35
magic,

zdravniki iz zgornjiega dokumentarca imajo ime, priimek in naslov bolnice, v kateri delajo,
pa tu na youtubu razlagajo izjemne dosežke ozdravljenih bolnikov v živo in z dokumentacijo; zaman ponujajo 'tekmovalne' poskuse, velika znanost se zelo potrudi, da jih spregleda in presliši.
Tudi tebe ne zanimajo njihovi nedvomni dosežki, z neko evo bi se tu bongal, kateri od naju je pametnejši.

Ke bo tebi stekla voda v grlo, boš morda z interesom preštudiral vSE opcije. Marsikdo jih je, nešteto smo jih pa pokopali kljub vsemu, kar je velika znanost znala in zmogla.
evaevi
# 05.02.2012 ob 12:48
nogavica, predvidena je bila kemoterapija in obsevanje po načrtovani operaciji in odkrito povedana slaba prognoza ..
Po operaciji, brez komentarja nista bila potrebna in ne izvedena načrtovana kemoterapija niti obsevanje..

poskok nam je danes dal še nova izhodišča in izkušnje.

nogavica, to so dobre, ne slabe novice.
nogav1ca
# 05.02.2012 ob 11:35
evaevi, kaj ni tisti starejši človek imel tudi operacijo in kemoterapijo?
maggic
# 05.02.2012 ob 09:11
Ga bom pogledal, prej sem videl samo povezavo do knjige....
evaevi
# 05.02.2012 ob 08:30
magic,

tu je odgovor pa prav na tvoja vprašanja in po moje boš zadovoljen tudi ti, saj smo vendar vsi potencialni bolniki:
fotografije dveh brezupnih rakavih bolnikov pred Gersonovo terapijo in po njej
(le za močne želodce)

http://www.youtube.com/watch?v=ShqKk3fas
ZA

plodno sem potrošila čas tega nedeljskega jutra!
maggic
# 05.02.2012 ob 08:26
Evaevi

Obstajajo mogoče kakšne znanstvene raziskave, ki potrjujejo, da lahko z postenjem pozdraviš rakavo obolenje? Brez takšne raziskave ne moreš vedeti, kaj je dejansko povzročilo ozdravitev. Primeri, kot si jih navedla, so sicer za ljudi lahko zelo prepričljivi, niso pa dokaz, da nekaj deluje, ker ne moreš vedeti, kaj bi se zgodilo, če bi prejemal tradicionalno zdravljenje ali sploh nobenega zdravljenja.
evaevi
# 05.02.2012 ob 06:42
magic, da se razumeva, spoštujem veščino uradne medicine, pa predvsem njen mehanski, tehnični del, kjer delajo čudeže.
Glede bolezni pa z njimi zelo previdno, ker imajo samo težko artilerijo. So za težke, 'zafurane' situacije (infarkt, sepsa..) nepogrešljivi, seveda.
Zdravje pa je treba imeti čimbolj v svojih rokah in v svoji odgovornosti, pri 60. mi je to dokončno jasno.
srutek
# 04.02.2012 ob 16:14
aaaaaaaaaaaa
poskok
# 04.02.2012 ob 15:38
Tale filmče si poglejte pa vam bo marsikaj jasneje!

http://www.youtube.com/watch?v=gWkClCc6n
3o
aleksander-velik
# 04.02.2012 ob 15:15
Ali mi lahko kdo pove, če je kakšna statistika po regijah pri nas ali pa je to skrivnost. Hvala.
Skippy
# 04.02.2012 ob 13:10
Važno, da se država kot obsedena trudi s kazensko politiko na cestah, zaradi katere poberemo od prebivalstva več 10 milijonov evrov, da smo letno rešili 100 ljudi ... tu umirajo v 1000-ih na leto, pa nihče nič.
levak
# 04.02.2012 ob 12:27
Previsoka telesna teža, slaba prehrana, premalo telesne aktivnosti ter kajenje in pitje alkohola ter vse bolj socialna politika so najpogostejši razlogi za razvoj raka, zaradi katerega po svetu letno umre 7,6 milijona ljudi.

To je samo prepisan podnaslov. Kot parodijo na naše zdravstvo oziroma ministrstvo za zdravstvo, kjer imamo trende zmanjševanja denarja za zdravstvo sem vrinil samo "ter vse bolj socialna politika".
miroslav
# 04.02.2012 ob 12:09
maggic
# 04.02.2012 ob 12:06
kikica

Razlika je, da pri alternativni medicini izveš za vsako domnevno ozdravljenje ter ne za vse tiste, ki so umrli, ker so zavrniili običajne metode zdravljenja. To, da imajo v Nemčiji kliniko, kjer uporabljajo postenje, še ne pomeni nič. Saj je po Evropi (ne vem točno katerih državah) možno uporabljati tudi homeopatijo (na žalost tudi pri nas), čeprav še vedno ni dokazano, da deluje.

Ko bodo kakšne od teh alternativnih metod dokazano delovale, bodo preprosto postale uradna medicina.
g2010z
# 04.02.2012 ob 11:49
@borbo: kjer pacient...

@kiklca: Vedno se bodo našli ljudje, ki bodo dvomili v znanost. Poznam par primerov, ko so ljudje umrli zaradi 'alternativnih' metod (ne)zdravljenja. Verjamem, da obstajajo tudi obratni primeri, so pa zagotovo bolj redki.
maggic
# 04.02.2012 ob 18:44
evaevi

Pa poznaš veliko ljudi, ki se pri resni bolezni obrnejo na alternativno medicino, če obstaja tradicionalno zdravljenje? Jaz bi se najprej obrnil na uradno medicino in res v skrajni sili na kakšne alternativne metode. Uradna medicina deluje bolje od placeba, za alternativno pa tega ne moremo trditi.

Kdo pa skriva rezultate alternativne medicine? O vsakem domnevnem ozdravljenju pišejo vsi časopisi in govorijo dokumentarne oddaje.O uradni medicini pa se pogosto govori predvsem takrat, ko gre kaj narobe. Mogoče poznaš kakšnega, ki je preživel samo zaradi alternativne medicine?

Jaz jih zagotovo poznam veliko, ki so preživeli samo zaradi uradne medicine (jaz sam bi že vsaj dvakrat umrl brez moderne medicine ).
maggic
# 04.02.2012 ob 15:51
Zbudi_se

lahko si prebere tudi kaj o postenju, o vibracijah oz. valovanju, o čakrah, o bioenergiji, o prani in čiju in o drugih stvareh, ki že leta, desetletja, stoletja in tisočletja "ne delujejo", kot nas poskuša na vse pretege prepričati kemofarmacija in njihovi pospeševalci prodaje, uradni zdravniki.

Poglej si malo, kakšna je bila pričakovana življenska doba v preteklosti, ko so bili v uporabi takšni medicinski postopki. Lahko si tudi pogledaš, kaj so raziskave pokazale o akupunkturi, homeopatiji, zdravilnih energijah, kiropraktiki, talismanih.....

Uradna medicina bi sprejela takšne terapije, če bi dokazi potrjevali, da delujejo. Priznava npr. nekatere terapije pri zeliščni medicini (v tem pogledu ni več alternativna).

Kaj pa sploh so ta "valovanja in vibracije", o katerih tako radi govorijo? V sedanjem času pa tudi zelo popularne "kvantne vibracije"?
borbo
# 04.02.2012 ob 10:22
Previsoka telesna teža, slaba prehrana, premalo telesne aktivnosti ter kajenje in pitje alkohola ter vse bolj socialna politika so najpogostejši razlogi za razvoj raka, zaradi katerega po svetu letno umre 7,6 milijona ljudi.
Kazalo