Ženeva bo prvič po kaotični odpovedi na začetku pandemije covida 19 leta 2020, le nekaj dni pred odprtjem dogodka, spet obiskovalcem spet odprla svoja vrata. Salon naj bi potekal med 26. februarjem in 3. marcem. Foto: Newspress
Ženeva bo prvič po kaotični odpovedi na začetku pandemije covida 19 leta 2020, le nekaj dni pred odprtjem dogodka, spet obiskovalcem spet odprla svoja vrata. Salon naj bi potekal med 26. februarjem in 3. marcem. Foto: Newspress

To so za spletni portal Automobilwoche potrdil tiskovni predstavniki omenjenih nemških avtomobilskih znamk. "Po tehtnem premisleku Mercedes-Benz ne bo sodeloval na avtomobilskem salonu v Ženevi 2024," je dejal tiskovni predstavnik Mercedesa. Iz Audija so podali podobno izjavo: "Leta 2024 nas ne bo. Vendar to ni odločitev proti Ženevi."

Na salonu ne bo niti BMW-ja, ki je reorganiziral svoje dejavnosti trženja dogodkov in bo raje bolj prisoten na platformah družbenih medijev, kjer bodo razkritja svojih modelov objavljali v prenosih v živo.
"Dodali smo lastne nove formate, kot je NextGen, hkrati pa smo postopoma opustili nekatere obstoječe formate," je dejal tiskovni predstavnik BMW. "To med drugim vključuje tudi prisotnost v Ženevi, Parizu in Detroitu. Zato nas leta 2024 v Ženevi ne bo."

Znamka osebnih avtomobilov Volkswagen prav tako ne bo zastopana v Ženevi, je potrdil tiskovni predstavnik.

Svojo udeležbo v Ženevi je potrdil Renault, ki bo tudi na avtomobilskem salonu v Parizu, organizatorji salona v Ženevi pa so oznanili, da se pogovarjajo z okoli 20 kitajskimi znamkami in upajo, da se jih bosta salona udeležilo vsaj dve tretjini. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Svojo udeležbo v Ženevi je potrdil Renault, ki bo tudi na avtomobilskem salonu v Parizu, organizatorji salona v Ženevi pa so oznanili, da se pogovarjajo z okoli 20 kitajskimi znamkami in upajo, da se jih bosta salona udeležilo vsaj dve tretjini. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Kitajci v vlogi rešiteljev

Druge znamke skupine Volkswagen, kot so Škoda, Cupra in Porsche, še niso podale dokončne odločitve, ali bodo v Švici prisotne ali ne. Kot poročajo nemški mediji, je verjetnost sodelovanja majhna.

Blagovne znamke Stellantis, vključno s Peugeotom, Citroënom, Fiatom in Oplom, bodo verjetno sprejele enako odločitev. Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares ne želi porabiti milijonov evrov za razstavo na avtomobilskih sejmih, proizvajalec avtomobilov pa je opustil načrte za udeležbo na tehnološkem sejmu CES leta 2024.

Prvo jesensko Avtomobilnost smo posneli na največji avtomobilski razstavi te jeseni, na avtomobilskem salonu v Münchnu. Pravzaprav je šlo za dva sejma. V samem središču mesta so poskrbeli za stik z množicami, ki so lahko neposredno poklepetale celo z inženirji iz razvojnih oddelkov. Na sejmišču pa je potekal kongres za profesionalce, kjer je bil govor predvsem o trendih, katerih večina prihaja iz Kitajske. Poglejte, kaj smo izvedeli.