Novi twingo ima do slovenskih prodajnih salonov krajšo pot kot drugi Renaultovi modeli. Foto: M. Kr.
Novi twingo ima do slovenskih prodajnih salonov krajšo pot kot drugi Renaultovi modeli. Foto: M. Kr.

Oblikovalci poudarjajo, da novinec najavlja nekatere značilne poteze Renaultovih modelov prihodnosti, obenem pa se sam vrača k svojim koreninam, saj naj bi delovala prednja maska z velikim Renaultovim znakom in poudarjenima dodatnima lučema prijazneje kot pri neposrednem predhodniku.

Prodajni strategi pa se bodo na trgu, kjer je danes bistveno več tekmecev kot že kar daljnega leta 1993, ko so predstavili prvo generacijo, poskušali približati kupcem tudi s pestrejšo ponudbo sodobne opreme in možnostjo individualizacije avtomobila po lastnem okusu. Poleg kombinacij serijske in dodatne opreme bodo namreč kupci lahko svojega twinga opremili po lastnem okusu tudi z različnimi dodatki za zunanjost, na primer nalepkami, ki jih bodo seveda strokovno namestili v Revozu.

Sodobna bo tudi ponudba motorjev, dveh bencinskih in enega dizelskega. Prva dva sta 1,2-litrski s 55 kilovati (75 KM) in v različici gordini še zmogljivejši s 75 kilovati (100 KM). Dizelske barve pa bo zastopal 1,5-litrski dCi z močjo 55 kilovatov (75 KM). Za vstopno različico bo treba na slovenskem trgu odšteti 9.990 evrov, za gordinija 13.090 evrov, dizelska različica pa bo prišla na trg z zamikom.