Kupcem bodo ponudili na izbiro dva dizelska in dva bencinska motorja, najšibkejši med njimi bo zmogel 70 kilovatov moči, najmočnejši pa 88 kilovatov moči. Foto: Fiat
Kupcem bodo ponudili na izbiro dva dizelska in dva bencinska motorja, najšibkejši med njimi bo zmogel 70 kilovatov moči, najmočnejši pa 88 kilovatov moči. Foto: Fiat

Fiatov šef Olivier Francois pravi, da bo novi kompaktni model, ki bo temeljil na zasnovi aegea, sicer skromen, a kakovostno zgrajen in praktičen avtomobil.
Fiat bo aegeo prodajal v Evropi, Afriki in na Bližnjem vzhodu. Prodaja se bo v Turčiji začela novembra, kasneje bo na voljo tudi na drugih trgih. Aegea prihaja kot zamenjava za kombilimuzinska modela bravo in limuzino linea. Pri Fiatu so pojasnili, da so si nekatere zamisli izposodili pri svojem malem mestnem modelu Panda, Francois pa je dodal, da vozilo ne bo imelo vgrajenih sistemov in opreme, za katere kupci danes niso pripravljeni odšteti dodatnega denarja.
“Zgodbo z Aegeo gradimo na praktičnosti in bo na neki način nadaljevanje zgodbe, začete s Pando," je Olivier Francois dejal za Automotive News Europe. Fiat je svoj novi model uradno javnosti predstavil 21. maja na avtomobilskem salonu v Istanbulu v Turčiji.

Tri karoserijske različice
Karoserijske različice bodo obsegale triprotorsko limuzino z ločenim prtljažnikom, petvratno kombilimuzino in karavana (station wagon). Ime aegea naj ne bi bilo uporabljeno za serijsko različico, piše Automotive News Europe. Francois je dejal, da bodo ime razkrili kasneje. Vse tri karoserijske različice bodo proizvajali v tovarni v Tofasu v Bursi (severozahodna Turčija).
Šef podjetja Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Sergio Marchionne je dejal, da bo Fiatova modelna paleta v Evropi osredotočena na uporabnost in obliko. O načrtih prodaje in cenah pri Fiatu še ne želijo govoriti.
Lani novembra so iz Tofasa sporočili, da bodo do leta 2023 proizvedli 700.000 vozil, večino jih bodo izvozili. Pri IHS Automotive ocenjujejo, da bi lahko Fiat do leta 2018 proizvedel 124.000 modelov. Serijski model bo na prodaj z dvema bencinskim in dvema dizelskima pogonskima agregatoma. Najekonomičnejši dizel bo imel po zagotovilih Fiata porabo nižjo od štirih litrov plinskega olja na 100 kilometrov poti. To je poraba, podobna pandini, so poudarili Italijani.