Novi, tretji touran, bo pri nas predvidoma naprodaj oktobra. Foto: Volkswagen
Novi, tretji touran, bo pri nas predvidoma naprodaj oktobra. Foto: Volkswagen

12 let po predstavitvi prve in pet let po predstavitvi druge generacije modela touran, bo Volkswagen na avtomobilskem salonu v Ženevi razkril tretjo generacijo družinskega enoprostorca.
Novinec je narejen na novi prilagodljivi platformi MQB, kar pomeni, da so ga lahko nekoliko raztegnili, ga povečali tudi od znotraj, v primerjavi s predhodnikom je lažji za 62 kilogramov. Vse našteto pripomore k boljši aerodinamiki in nižjemu količniku zračnega upora, nižji porabi in boljši dinamiki.
Tudi s sedmimi sedeži
V dolžino zdaj meri 4527 milimetrov (+130 milimetrov), v širino 1814 milimetrov (+ 41 milimetrov), v višino 1628 milimetrov (- 6 milimetrov), medosna razdalja meri 2791 milimetrov (+113 milimetrov). Za 48 litrov na 1.040 litrov (do vrha stropa) se je povečal tudi prostor za prtljago.
Volkswagnovi inženirji so potovalni prostor naredili tako, da je bolj prilagodljiv. Nov sistem sedežev ponuja številne konfiguracije, v vseh sedežih je vgrajen ISOFIX. Opcijsko bo mogoče naročiti sedem sedežev. Skupaj premore 47 odlagalnih površin ali predalov. Opcijsko je na voljo s tripodročno klimatsko napravo.
Do 19 odstotkov prihranka pri gorivu
V motorni paleti podjetje navaja po tri bencinske in dizelske turbo motorje. Bencinski motorji obljubljajo moč od 81 kilovatov do 132 kilovatov, dizelski pa od 81 kilovatov do 140 kilovatov. V Wolfsburgu navajajo, da porabijo do 19 odstotkov manj goriva, kot pri predhodniku. Serijsko na vseh modelih je sistem stop/start.
Podobno kot pred kratkim predstavljeni prenovljeni sharan, je tudi touran dobil kopico novih asistenčnih varnostnih sistemov, kot so funkcija večnaletnega zaviranja, ki samodejno zavira vozilo, potem ko se je zgodilo trčenje in voznik sam ne more več zavirati, sistem za nadzor okolice (front assist z integrirano mestno funkcijo zaviranja v sili), asistenco za ohranjanje smeri (lane assist), avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC), parkirni sistem s krmilno avtomatiko tretje generacije (za pomoč pri parkiranju), sistem za uravnavje vleke prikolice, ter senzor za mrtvi kot, ki pri prehitevanju opozori na morebitna vozila v mrtvem kotu. Novost je električni mehanizem za odpiranje prtljažnih vrat, izbira voznega profila in visokozmogljivi led žarometi.
Na izbiro bo pet različnih audio in audio navigacijskih sistemov. Opremljen bo lahko tudi z app connectom; s tehnologijami mirrorlink TM, android auto (Google) in car play (Apple).