Peugeot 308 racing cup je dirkalna različica cestnega modela 308 GTi by peugeot sport. Foto: Peugeot
Peugeot 308 racing cup je dirkalna različica cestnega modela 308 GTi by peugeot sport. Foto: Peugeot

Pri Peugeotu so letos v ospredje postavili oddelek Peugeot Sport. Inženirji so za mednarodni avtomobilski salon v Frankfurtu pripravili radikalen dirkalnik 308 racing cup.
Pod motorni pokrov modela 308 racing cup so vgradili 1,6-litrski THP agregat, ki ga najdemo tudi pri cestnem modelu 308 GTi by peugeot sport, a so mu še dodatno povečali moč za 28 kilovatov na skupaj 227 kilovatov moči. To jim je uspelo, zahvaljujoč turbokompresorju, ki ga vgrajujejo že v vozilo 208T16.
Prilagojen zahtevam in standardom
Menjalnik je šeststopenjski sekvenčni z obvolanskima prestavnima ročicama. Razporeditev teže spredaj-zadaj je 63:37, avtomobil pa tehta med 1.000 in 1.050 kilogrami. Školjka vozila je ojačana po standardih, ki jih narekuje FIA, to pomeni z večtočkovno zvarjenim lokom, bočna stekla in steklo prtljažnih vrat so iz polikarbonatov. Za prilagoditev tekmovalnim zahtevam so morali inženirji izbrati povsem specifične dele, kot na primer zavore s šestbatnimi zavornimi sedli.
Zaradi večjih dimenzij koles je bilo treba blatniške kose posebej prilagoditi, s čimer je vozilo pridobilo tudi atletsko postavo. To najbolje izraža celotna širina vozila, ki je 1,91 metra, oziroma 10,6 centimetra več kot pri cestni različici. Vozilo sicer v dolžino meri 4,29 metra, brez spojlerja po pravilniku WTCC, ki krasi zadnji del vozila in je bil zasnovan neposredno po zahtevah pravilnika WTCC.

Nadomestil bo RCZ racing cup
Prednji in zadnji odbijač prav tako kot tudi prednji spojler so specifični za to vozilo in dodatno poudarijo njegov agresiven videz. Specifična so tudi 18-palčna platišča s pnevmatikami z gladko površino (slick) ali za dež (27/65).
Dirkalnik bo kupcem po vsem svetu na voljo ob koncu leta 2016. Nadomestil bo model RCZ racing cup na promocijskih dirkah in pa tudi v tekmovalnih serijah športnih avtomobilov, kot so VLN (Nemčija), CER (Španija), CITE (Italija), BGDC (Belgija) oziroma prvenstva vzdržljivostnih dirk kot na primer serije "24H".