Do zdaj so v okviru Fontane piva prodali več kot 227 tisoč vrčkov piva ali 130 tisoč litrov hmeljskega napitka. Foto: Pixabay
Do zdaj so v okviru Fontane piva prodali več kot 227 tisoč vrčkov piva ali 130 tisoč litrov hmeljskega napitka. Foto: Pixabay

Za fontano, ki je do zdaj privabila približno pol milijona obiskovalcev, so občini Žalec pred petimi leti podelili zlato priznanje Slovenske turistične organizacije – sejalec. Ob edinstvenem izviru piva namreč prirejajo tudi številne etnološke in zabavne prireditve.

Ker je o fontani piva Zeleno zlato poročal tudi Lonely Planet, v središče spodnje Savinjske doline prihajajo obiskovalci z vseh vetrov države in sveta. Župan občine Žalec Janko Kos ocenjuje, da je fontana "magnet, ki generira turistično ponudbo tega ožjega in širšega območja".

Do zdaj so prodali več kot 227 tisoč vrčkov piva ali 130 tisoč litrov hmeljskega napitka. Zavidljiv izplen so dosegli tudi v zadnjih dveh letih, ko so veljali strogi zaščitni ukrepi. Direktor Zavoda za kulturo, šport in turizem Žalec Boštjan Štrajhar: "Če upoštevamo, da smo bili zaradi zaščitnih ukrepov nekaj časa zaprti tudi med samo sezono, smo prodali kar 55.300 vrčkov, kar ni malo."

Letos bodo ponujali pivo 25 slovenskih pivovarjev. "Število predstavljenih pivovarjev do zdaj je že kar 57, v Sloveniji imamo nekaj čez 100 mikropivovarjev, od tega jih je bila torej že več kot polovica na fontani," se pohvali Štrajhar.

Na in ob fontani bodo potekale številne kulinarične, etnološke, športne in kulturne prireditve. "Umetnik, kipar Marko A. Kovačič je s Katjušo Kovačič pripravil skulpture, ki jih je poimenoval Prestop. Postavil jih bo v park, neposredno zraven fontane. Vse skupaj tako postaja galerija na prostem," razlaga Štrajhar.

Zaradi fontane se je v predcovidnem obdobju v zadnjih letih v Žalcu začel povečevati obisk tudi v Jami pekel, Rimski nekropoli ter Ekomuzeju hmeljarstva in pivovarstva.