"Trenutno imamo v naši floti 22 letal in smo na pragu uvedbe komercialnih poletov," je pred dnevi za srbsko komercialno televizijo Pink sporočil solastnik in izvršni direktor družbe Željko Mitrović.

"Smo drugi evropski zasebni letalski prevoznik s poslovnimi letali za Air Hamburgom, a želimo začeti redne komercialne polete kot nizkocenovni prevoznik z letalom embraer z 49 sedeži," je še napovedal.

V prihodnjih šestih mesecih nameravajo kupiti od dve do štiri letala in začeti ponujati redne prevoze v regiji.

Air Pink trenutno ponuja zasebne čarterske polete. Po navedbah srbskih medijev ima najštevilčnejšo domačo floto civilnih letal med letalskimi družbami za državnim letalskim prevoznikom Air Serbia.

Mitrović je poleg vodenja podjetja Air Pink tudi direktor medijske skupine Pink Media Group, ki je blizu vladi srbskega predsednika Aleksandra Vučića. Air Pink je ustanovil leta 2004. Lani je imela družba 4,5 milijona evrov dobička, v njej pa je zaposlenih 109 ljudi.

Neuspešni poskusi nizkocenovnih poletov v Srbiji

V Srbiji so v zadnjih dveh desetletjih večkrat poskušali ustanoviti nove komercialne letalske prevoznike. Leta 2003 je Jat Airways zaradi nasprotovanja sindikata pilotov ustavil načrte za ustanovitev nizkocenovne podružnice Inter Air Link. Nizkocenovno letalsko družbo je pozneje poskušal ustanoviti tudi najbogatejši Srb Miroslav Mišković. Leta 2006 je za kratek čas obratoval nizkocenovni prevoznik Centavia, ki je že po nekaj mesecih razglasil stečaj, navaja spletna stran exyuaviation.com.