Astra OPC sledi tradiciji, ki jo je Opel zastavil na prehodu v novo tisočletje, ko je ustanovil poseben oddelek Opel performance center. Foto: Opel
Astra OPC sledi tradiciji, ki jo je Opel zastavil na prehodu v novo tisočletje, ko je ustanovil poseben oddelek Opel performance center. Foto: Opel

Astro OPC namreč poganja dvolitrski motor z neposrednim vbrizgom goriva in turbinskim polnilnikom, ki zmore 206 kilovatov (280 KM) moči in doseže navor 400 Nm. Motor ima za 25 odstotkov več navora kot v prejšnji različici, prav tako pa zmore 30 kilovatov (40 KM) več moči. Športna trivratna različica astre tako pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v šestih sekundah, dosega pa hitrosti do 250 kilometrov na uro.

Čeprav so Oplovi inženirji v oddelku OPC (Opel Performance Center) poskrbeli za dodatne kilovate pri dvolitrskemu motorju, pa zagotavljajo, da poraba goriva in izpust ogljikovega dioksida ostajata nizka. Motor naj bi tako v povprečju porabil le 8,1 litra bencina na 100 kilometrov, v zrak pa na vsak kilometer izpuhal 189 gramov ogljikovega dioksida. Dodatne kilovate so med drugim zagotovili z izboljšavami dovoda zraka do turbinskih polnilnikov, izboljšan izpušni sistem pa zagotavlja boljši pretok plinov.

Zaradi poudarjenega športnega značaja različice OPC pa se seveda niso omejili le na zmogljivosti motorja, ampak so drugačnim zahtevam in pričakovanjem voznikov prilagojeni tudi drugi sklopi na vozilih. Med najpomembnejše sodijo športno podvozje in elektronski sistemi, ki bdijo nad obnašanjem vozila. Sistem nadzora stabilnosti ESP tako ponuja možnost izbire med tremi nastavitvami, od uporabe pri normalni vsakodnevni vožnji z visoko ravnijo zagotavljanja stabilnosti oziroma varnosti, prek višjega praga tolerance oziroma poznejšega posredovanja elektronike pri športni vožnji in seveda do tretje možnosti, popolnega izklopa elektronskega sistema.

Astra OPC je ob corsi in insigniji tretja športno oplemenitena različica modelov iz serijske ponudbe Opla, ki je novinko že poslal na domači nemški trg, kjer je zanjo treba odšteti 34.250 evrov. Cena za slovenski trg pa bo znana konec poletja, ko bo najzmogljivejša astra pripeljala tudi na južno stran Alp.