Sergio Marchionne želi Alfa Romeo spet videti v Formuli 1. Foto: Ferrari
Sergio Marchionne želi Alfa Romeo spet videti v Formuli 1. Foto: Ferrari

Vodilni podjetja Alfa Romeo Sergio Marchionne je napovedal, da bi se utegnili v formulo 1 vrniti kot tekmec Ferrariju. Pri Jaguarju so medtem potrdili, da se vrača v globalni svet motošporta. Jeseni 2016 se bo Jaguar kot proizvajalec z lastno ekipo pridružil tretji sezoni prvenstva v formuli E zveze FIA.
Fiat Chrysler Automobiles (FCA) bi utegnil znamko Alfa Romeo spet vrniti v formulo 1. Vsaj tako je napovedal prvi mož podjetja Sergio Marchionne in dodal, da želijo biti tekmeci Ferrariju.
"Neverjetno je, kako je znamka Alfa Romeo zapisana v srcih ljudi," je po koncu sezone v formuli 1 v Maranellu dejal Marchionne, ki je tudi vodilni Ferrarija. "Po koncu vsake sezone razmišljamo o vrnitvi v formulo 1," dodaja Italijan. Alfa Romeo je v formuli 1 sodeloval kot konstruktor in dobavitelj motorjev med letoma 1950 in 1988, Ferrarijevi rdeči dirkalniki pa so imeli že letos vtisnjen logotip Alfa Romea.
Marchione želi z vključitvijo Alfa Romea v formulo 1 povečati prepoznavnost in s tem uresničiti drzne prodajne načrte. Alfa Romeo je leta 2014 prodal le 72.000 vozil, prav Marchionne pa je napovedal, da je cilj za leto 2018 prodati 400.000 vozil.
Jaguar v formulo E
Pri Jaguarju so medtem sporočili, da se bodo kot proizvajalec z lastno ekipo pridružili tretji sezoni prvenstva v formuli E zveze FIA. Formula E zveze FIA je prvo prvenstvo enosedežnikov z električnim pogonom na svetu in predstavlja edinstveno priložnost za nadaljnji razvoj tehnologij družbe Jaguar Land Rover in pogonskih sklopov električnih vozil, vključno z motorji in akumulatorji.
Nick Rogers, direktor inženiringa v skupini Jaguar Land Rover, je povedal, da bodo imela električna vozila pomembno vlogo v paleti prihodnjih izdelkov družbe Jaguar Land Rover. "Formula E bo zagotovila edinstveno priložnost za nadaljnji razvoj tehnologij za elektrifikacijo. Prvenstvo nam bo omogočilo pripravo in preverjanje naprednih tehnologij v skrajnih razmerah dirk," je dejal Rogers in dodal, da verjame, da bomo v naslednjih petih letih videli več sprememb v avtomobilskem svetu kot v zadnjih treh desetletjih: "Prihodnost bo zahtevala boljše povezave, pomembnejši bo tudi odnos do okolja. S povečevanjem urbanizacije raste pomen elektrifikacije in tehnologij za zmanjšanje mase."