Skrivanje podobe novincev je v 21. stoletju pogosto bolj posledica trženjske narave kot dejanskega strahu pred razkritjem zunanjosti. Foto: Land Rover
Skrivanje podobe novincev je v 21. stoletju pogosto bolj posledica trženjske narave kot dejanskega strahu pred razkritjem zunanjosti. Foto: Land Rover

Iz tovarne v Halewoodu so na britanske ceste zapeljala preizkusna vozila, s katerimi bodo nabirali kilometre še v pravem "delovnem" okolju, in kot se spodobi za novince pred uradno predstavitvijo, so vozila seveda ustrezno zamaskirana. A tudi tovrstne kamuflaže niso več tisto, kar so bile nekoč.

Prodajni strategi so jih namreč izkoristili za oglaševalske namene, saj nalepke več razkrivajo kot skrivajo. Končne obrise in podrobnosti morda res skrijejo, hkrati pa izdajajo, da bo imel discovery sport tudi dva dodatna sedeža v tretji vrsti in si s tem razširil krog morebitnih kupcev.

Kot poudarjajo pri izdelovalcu, bodo zadnje testne kilometre nabirali tudi zunaj Velike Britanije, kar pomeni dodatno reklamo pred uradnim prihodom na trg prihodnje leto. Podrobnejši tehnični podatki o ponudbi pogonskih agregatov še niso znani, prav tako ne cene. Verjetno pa bo discovery sport umeščen bolj na začetek cenovne lestvice, saj si želijo z njim doseči večji tržni delež v razredu SUV-jev, ki naj bi na trgu še rasel.