DS bo koncept divine DS in numero 9 (na fotografiji) uporabil kot osnovo za izdelavo nove luksuzne limuzine. Foto: Citroën
DS bo koncept divine DS in numero 9 (na fotografiji) uporabil kot osnovo za izdelavo nove luksuzne limuzine. Foto: Citroën

Znamka DS, ki spada v skupino PSA/Peugeot-Citroën, bo leta 2018 predstavila novo luksuzno limuzino, piše Automotive News Europe, ki se sklicuje na vir znotraj podjetja.
Limuzino, ki se trenutno skriva za kodnim imenom DS8, bodo najprej predstavili na Kitajskem, potem pa še v Evropi, je izdal vir znotraj podjetja DS.
DS8 bodo vtisnili prepoznavno, izvirno obliko, po katerem je bila znana limuzina DS iz leta 1955. Oblikovalci se bodo zgledovali po dveh konceptih, numero 9, ki so ga predstavili leta 2012 na avtomobilskem salonu v Pekingu na Kitajskem in konceptu divine DS, predstavljenim lani na avtomobilskem salonu v Parizu.
Na Kitajskem bo novi model umeščen nad modela DS 5LS in križanca DS 6, piše francoski spletni portal Auto Moto. Oba omenjena modela prodajajo izključno na Kitajskem.
Nemška premium trojka bo dobila novega konkurenta
Najbolj prestižni DS, ki bo na trgu konkuriral prestižnim limuzinam, kot so audi A6, mercedes-benz razreda E in BMW serije 5, bodo izdelovali na novi modularni platformi EMP2.
To arhitekturo podjetje PSA že uporablja za proizvodnjo modelov peugeot 308 in citroën C4 picasso. Vir znotraj podjetja navaja, da bi lahko trenutno ime DS8, pred predstavitvijo serijske različice, še spremenili.
Predstavnica podjetja DS za stike z javnostjo novice ni želela komentirati. Direktor PSA Carlos Tavares je prepričan o uspehu premium znamke DS. Po njegovem mnenju je lahko dobiček z modeli DS višji, saj so marže večje kot na volumenske modele preostalih dveh znamk.
PSA je znamko DS, ki naj bi se od citroënov razlikovala po boljših materialih, naprednejših tehnologijah in bolj prestižnem dizajnu, predstavil pred petimi leti. Lani je znamka postala popolnoma samostojna. S staranjem modelov pada tudi prodaja znamke DS. Prodaja je v prvih petih mesecih letošnjega leta nazadovala za petino na 42.100 modelov. Prodaja je za 21 odstotkov, na 9.000 modelov, padla tudi na Kitajskem, ki je za Evropo drugi največji trg za francosko avtomobilsko znamko.