Porsche je 911 carreri namenil biturbo šestvaljni motor v dveh različicah. Foto: Porsche
Porsche je 911 carreri namenil biturbo šestvaljni motor v dveh različicah. Foto: Porsche

Kljub prenovi so pri Porscheju svojemu kultnemu modelu 911 carrera namenili revolucionarne spremembe, ki pa so predvsem tehnične narave. Javnosti se bo razkril na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Prenovljeni porsche 911 carrera je dobil novo generacijo šestvaljnika, ki ima zmanjšano prostornino in turbotehnologijo, dodali so nov zabavno-informacijski sistem. Med opcijsko opremo bo prvič štirikolesno krmiljenje.
Osnovni model bo imel zmanjšan 3,0-litrski biturbo šestvaljni agregat nove generacije, ki zamenjuje 3,6-litrski pogonski agregat. V klasični različici 911 carrera razvije 272 kilovatov moči in 450 Nm navora, kar je 15 kilovatov moči in 60 Nm navora več kot v primeru agregata, ki ga zamenjuje. V carreri S zmore dodelani agregat (nadgrajeni kompresor, poseben izpušni sistem in drugačne nastavitve elektronike) kar 308 kilovatov moči in 500 Nm navora.
Kljub tehnologiji prisilnega polnjenja, ki pri obeh različicah agregata omogoča stalen najvišji navor med 1.700 in 5.000 vrtljaji v minuti, se motor zavrti v območje do 7.500 vrtljajev v v minuti.
Boljši pospešek, manjša poraba goriva
Zaradi turbotehnologije tako 911 carrera kot 911 carrera S porabita za 12 odstotkov manj goriva kot prej. 911 carrera po tovarniških podatkih v mešanem ciklu porabi 7,4 l/100 km ali 0,8 litra manj kot prej, razlika je še občutnejša pri različici S, kjer je poraba nižja za liter. Porsche navaja, da v mešanem ciklu porabi 7,7 l/100 km.
Šibkejši model od 0 do 100 km/h pospeši v 4,2 sekunde oziroma 0,2 sekunde bolje od modela, ki ga zamenjuje, carrera S pa v 3,9 sekunde, kar je prav tako za 0,2 sekunde bolje kot do zdaj. Pri obeh različicah je najvišja hitrost izboljšana, in sicer 295 km/h v primeru 911 carrere in 308 km/h pri carreri S. Če bo novinec opremljen s samodejnim menjalnikom PDK, bo imel na volanu gumb, ki bo omogočil za 20 sekund dodatnih pospeškov. Paket sport chrono vključuje vrtljivi gumb za izbiro enega od štirih programov nastavitev podvozja.
Hidravlika bo omogočila prilagoditev višine podvozja glede na vozne razmere. Zunanja prenova je blaga, pri Porscheju navajajo, da so spremenili žaromete, pokrov motorja in zračne reže. V potovalni kabini je nov 7-palčni zaslon na dotik, dodali so nekaj naprednih sistemov za pomoč vozniku.