Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Italijanski umetnik mlajše generacije je večeru dal naslov Solitudine e libertà: med Bachom in Italijo. Slavni Drugo in Tretjo Bachovo suito za violončelo je namreč povezal z deli manj znanih Bachovih sodobnikov z Apeninskega polotoka. Z njihovo pomočjo se je violončelo v drugi polovici 17. stoletja uveljavil kot solistično glasbilo. To so bili skladatelji s Sicilije, iz Neaplja, Bologne in Benetk.
Italijanski umetnik mlajše generacije je večeru dal naslov Solitudine e libertà: med Bachom in Italijo. Slavni Drugo in Tretjo Bachovo suito za violončelo je namreč povezal z deli manj znanih Bachovih sodobnikov z Apeninskega polotoka. Z njihovo pomočjo se je violončelo v drugi polovici 17. stoletja uveljavil kot solistično glasbilo. To so bili skladatelji s Sicilije, iz Neaplja, Bologne in Benetk.
23. avgusta lani je bil v Viteški dvorani gradu Brežice koncert festivala Seviqc Brežice, in sicer solistični recital zgodnje glasbe za violončelo z naslovom Cello evolution v interpretaciji baskovskega umetnika Josetxuja Obregóna. Katera je bila prva skladba, napisana za solo violončelo, in kaj je bilo za ta inštrument napisano, preden je Bach ustvaril svoje izjemne suite za solo violončelo? Ti vprašanji sta violončelista gnali k raziskovanju prve solistične literature za svoj inštrument. Program projekta je naslovil Evolucija violončela in pod tem naslovom združil dela italijanskega seicenta s suitami Johanna Sebastiana Bacha, torej dela skladateljev, ki so zvočni svet tega inštrumenta tudi šele raziskovali.
22. avgusta 2023 je v Hudičevem turnu v Soteski nastopil trio Pampinea, ki ga sestavljajo Maruša Brezavšček (kljunasta flavta), Fiona Kizzie Lee (kljunasta flavta, dvojna flavta, portativ in tamburin) in Vojtech Jakl (viela). Koncept koncerta najbolje opiše besedna zveza "igra z usodo", in sicer je zasedba pod naslovom "Fortuna, nam prizaneseš?" izvajala dela z repertoarja obdobij ars nova in ars subtilior. Posebnost koncerta je bila, da vrstni red skladb, ki so jih glasbeniki uvrstili na program, do začetka samega koncerta ni bil znan, ampak so na spored vplivali obiskovalci v dvorani. Prostovoljec je z metom velikanske kocke določil, katerega izmed treh delov koncerta bo občinstvo najprej slišalo. Trije deli, katerih vrstni red je določila kocka, so bili: Sreča in radost, Bolečina in obup ter Negotovost in upanje, večer pa se je začel in končal z glasbo Guillauma de Machauta.
Oddaja Banchetto musicale je dobila ime po istoimenski zbirki Johanna Hermanna Scheina, ki je izšla leta 1617 in je njegova edina zbirka, ki je v celoti posvečena izključno instrumentalni glasbi. Pavane, galiarde, courante in allemande je Schein povezal v dvajset oštevilčenih skupin. Sam jih ni poimenoval »suite«, a jih je po lastnih besedah sestavil tako, da si ustrezajo tako po tonaliteti kot po tematskem gradivu. Skladbe so verjetno nastale za igranje ob večerji na dvorih v Weissenfelsu in Weimarju ter so bile namenjene izvajanju na violah da gamba.
Neveljaven email naslov