Letalo, namenjeno v Pariz, je moralo po vzletu spet pristati zaradi lažnega dimnega alarma. Foto: BoBo
Letalo, namenjeno v Pariz, je moralo po vzletu spet pristati zaradi lažnega dimnega alarma. Foto: BoBo

Takoj po vzletu letala, namenjenega v Pariz, je uprava za zaščito in reševanje prejela obvestilo, da letalo znova pristaja zaradi dima v kabini. Na prizorišče so nato prihiteli gasilci, vendar se je pozneje izkazalo, da je šlo za lažni alarm.

Dim ob 8.25
Tudi iz Adrie Airways so potrdili, da je ob 8.25 letalo canadair, ki je letel na liniji Ljubljana–Pariz, moralo prekiniti polet zaradi indikacije dima v toaletah. Posadka letala je prejela indikacijo za dim v toaletah, zato je po za tak primer predpisanem postopku prekinila polet in se vrnila na ljubljansko letališče, kjer je varno pristala ob 08.31.

Na letalu 39 potnikov
Na letalu je bilo 39 potnikov in štirje člani posadke. Varnost potnikov, posadke in letala v nobeni fazi poleta ni bila ogrožena. Tehnične službe ugotavljajo, kaj je bil razlog za sprožitev signalizacije dima v toaletah. Potniki bodo svoje potovanje lahko nadaljevali takoj, ko bo mogoče, še sporočajo iz Adrie.

Posadka je spoštovala vse postopke
Kot je po dogodku za medije pojasnil direktor sektorja operative pri Adrii Airways Peter Šenk, se je letalo Canadair CRJ 900 na poletu z Ljubljane proti Parizu po nekaj minutah vrnilo na domicilno letališče, ker so naprave kazale na požar v obeh toaletah. "Posadka je spoštovala vse predvidene postopke in varno pristala," je poudaril.

Po pristanku ni bilo znakov požara
Ob pristanku se je izkazalo, da na letalu ni nobenih znakov požara. Vsi potniki, med katerimi po podatkih posadke in kabinskega osebja ni bilo nikakršne panike, so tako po normalni poti in nepoškodovani zapustili letalo.

Reprogramirati druge polete
Za potnike so poskrbeli v skladu s predpisanimi postopki. So primerno obveščeni, in če bo čakanje na nadaljevanje poti proti Parizu trajalo dlje časa, bodo v tem času tudi pogoščeni, so zagotovili v Adrii. Ker je visoka sezona, rezervnega letala, ki bi poletel proti Parizu, ni, zato je treba narediti reprogramiranje na druge polete.

Vrnitve letal niso izjema
Letalo CRJ 900 je medtem šlo v pregled pogodbeni organizaciji Adrii Tehnika, ki ugotavlja vzrok za hkratno javljanje požara v obeh toaletah. Posebej preverja sistem obeh detektorjev. V preteklosti so se namreč s takimi primeri že ukvarjali. Zadnje izkušnje so iz letal CRJ 200, ki imajo sicer le eno toaleto.

"Vrnitve letal niso nobena izjema, je pa to zagotovo večji prispevek k varnosti letalskega prometa in potnikov, kot če bi nadaljevali polet, ne da bi letalo pregledala tehnična služba in ugotovila, da je za nadaljnji polet varno," je poudaril Šenk.