Z linijami so zadovoljni, večji upad prometa je le iz Moskve. Foto: BoBo
Z linijami so zadovoljni, večji upad prometa je le iz Moskve. Foto: BoBo

Zasedenost potniške kabine je bila 69-odstotna, kar je dva odstotka manj kot leto prej, vendar v družbi opozarjajo, da si prizadevajo za uporabo večjih letal z več sedeži na voljo. V rednem prometu je Adria Airways v desetih mesecih prepeljala 904.731 potnikov, kar je 15,1 odstotka več kot v istem obdobju lani, v čarterskem prometu pa je število potnikov narastlo na 185.303 oziroma za 5,7 odstotka.

Pri Adrii so z rastjo števila potnikov zadovoljni, prav tako z razvojem vseh linij, razen Moskve, ki je kot ena njihovih največjih linij glede na lansko leto zelo upadla. Kakšen bi bil lahko letošnji izid poslovanja, še ne morejo presoditi, so pa lani po več letih rdečih številk imeli 921 tisoč evrov čistega dobička in tri milijone evrov dobička iz poslovanja. Dobiček naj bi lani imeli zato, ker naj bi prodajo in nato najem letal knjižili kot operativni lizing, če bi ga kot finančnega, dobička ne bi bilo, je sicer poročal časopis Finance.

Prodaja in dokapitalizacija
Adria Airways je trenutno v postopku prodaje. Slovenski državni holding (SDH) in Družba za upravljanje terjatev bank (DUTB) sta nedavno sporočila, da sta prejela več ponudb za nakup 91,58-odstotnega deleža. Adria Airways je za 23. november sklicala skupščino, na kateri bodo odločali o dokapitalizaciji v višini do največ osem milijonov evrov. Predvideva se, da bo prevoznika kapitaliziral morebitni kupec.

V SDH-ju navajajo, da bo družba omogočila možnost vpisa in vplačila novih delnic poleg obstoječim delničarjem tudi drugim zainteresiranim osebam za vstop v lastniško strukturo. Poziv k vplačilu in vpisu novih delnic bodo izvedli po sprejetju predlaganega sklepa skupščine. "Poziv bo poslan zaprtemu krogu vlagateljrv, in sicer po izvedeni skupščini, če bodo delničarji dokapitalizacijo podprli," so še sporočili.

Adria Airways od 25. oktobra leti po zimskem voznem redu, ki bo veljal do 26. marca 2016. Iz Ljubljane bodo leteli v 18 evropskih mest, na sedmih povezavah pa bodo leteli tudi z drugih letališč. Ohranili bodo letos uvedeno redno povezavo Ljubljana-Berlin, medtem ko poletov Ljubljana-Stockholm, ki so jih ravno tako uvedli letos, v zimskem voznem redu ne bo.